Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Pocałunkiem w policzek prezydent Iranu Mahmud Ahma

Pocałunkiem w policzek prezydent Iranu Mahmud Ahmadineżad powitał w Kairze egipskiego prezydenta Mohammeda Mursiego, rozpoczynając pierwszą od 33 lat wizytę irańskiego przywódcy w Egipcie, komentowaną jako zapowiedź zwrotu w stosunkach obu państw. Podczas wstępnych rozmów obaj prezydenci dyskutowali

AHMA

Witam, Czy ktoś zna AHMĘ - Miejską Farmę Piękności ? Byłam wczoraj. Rewelacja! Najwspanialszy prezent jaki dostałam od swojego nażeczonego na walentynki. : ))) Zabiegi przeprowadzają bardzo sympatyczne panie na kosmetykach Guerlaina. Polecam. Ich strona: www.ahma.com.pl Pozdrawiam wszystkie

Go go go AHma :)

LOL -- en.wikipedia.org/wiki/Web_brigades solonin.org/ www.sovietstory.com/ abakus.salon24.pl/80548

Ahma - poputcznik Khameiniego.

A benzyna w kraju posiadającym drugie co do wielkosci złoża ropy na swiecie - dalej na kartki!!! Islamizm prawie jak komunizm: niedłgo piasku im na iranskiej pustyni zabraknie. Ale, biedaczyska, uran wciąż wzbogacają :-)

AHMA najskuteczniej wspiera demokracje w Iranie

podobnie jak ayatollahy. Bowiem wyjatkowo skutecznie antagonizuje tych Persow, ktorzy jeszcze do niedawna byli gotowi tolerowac ich rzady w zamian za nieco wiecej swobody wyboru na poziomie osobistym.

Ahma... a 2006 rok

Wykorzystanie Holocoust do celow politycznych. To cie boli. I zrozumiale. Ale ta konferencja byla elementem polityki Ahmy... a nie momentem przelomowym. I tez sie swiat wiele razy obrocil od IIWS. Czy zdarzylo sie cos naprawde waznego w 2006, cos o czym bedziemy jeszcze dlugo pamietac? Jak mysl

Re: Ahma... a 2006 rok

Mysle, ze cie rozumiem. I nie nalegam. Nie lubia nikomu sprawiac przykrosci (sorry za podwojne zaprzeczenie). PF

Re: Ahma... a 2006 rok

sluchaj pf, ja sobie doskonale zdaje sprawe, ze to co dla mnie wazne, nie jest wazne dla ciebie. i to co mnie boli, to tobie sprawia satysfakcje. wiec pytaj sie innych.

Re: Ahma... a 2006 rok

polski_francuz napisał: > Wykorzystanie Holocoust do celow politycznych. To cie boli. I zrozumiale. Dla mnie nie do konca. Przeciez syjonisci sami wykorzystuja holokaust do celow politycznych. Trudno potem obruszac sie na innych, ze robia to samo. Swoja droga nie sadze, aby ta konferencja, w

Re: Ahma.. chce do Norymbergi, kolebki ruchu, ..

Szkoda ze nie do Moskwy, bo tam paru Rosjan pamieta jeszcze "gest Kozakiewicza". No, ale moze za to w Norymberdze zroganizuja dla Ahmadinejada WET BURKA CONTEST? P.S. Z drugiej jednak strony, w Norymberdze kiedys roznych 'wymazywaczy z mapy' po sadach za niewinnosc ciagali... :-(((

Ahma.. chce do Norymbergi, kolebki ruchu, ...

ktorego stal sie sympatykiem, na Meksyk-Iran. Watpie, czy po ostatnim elokwentnym wywiadzie w Spieglu go wpuszcza. A propos, pamietasz Iran-Korea Pln, kiedy w kierunku boiska polecialy rakiety, te prawdziwe ? Ciekawe, co teraz poleci. Huevos Rancheros czy Burkas and Szmatas ? Bedzie ciekawie.

Wlazi ci w dupe Ahmadinejad?

www.bydio.com/images/Ahmadinejad-Goat-Fuck.jpg Lubisz jak Ahma, bierze Cie analnie? Coz, ludzie maja rozne zboczenia...

Selni starcy rzadza Irnem.

Ahma t tylko atrapa. Wszystkim trzesie (na razie) ten staruch w brudnych pieluchach na pustym czerepie: Wielki Ayatollah Ali Khamanei.

Ahmadinejad dobrze sie Mossadowi przysluzyl :-)

Podobnie jak Lenin wywiadowi niemieckiemu. Trudno o wiekszy niefart. No ale niektorzy Persowie twierdza, ze Ahma jest pochodzenia zydowskiego. Jesli to prawda, to jaki kurs przyjma tutejsi antysemici? ;-)

Re: islamski Hitler na początku drogi

Zaden z czołowych politykow iranskich, w tym dwoch byłych prezydentow Islamskiej Republiki Uranu (Khatami i Rafnsanjani) nie wziął udziału w tej farsie. Toż to nawet Hitler został wybrany legalniej niż ten Ahma. Komu teheranskie mahmuty usiłuja te ciemnoty wciskac?

Re: Stosunki polsko -iranskie

Polska Ambasada reprezentuje interesy USA w Iranie , które tam nie mają swojego przedstawicielstwa. Jak reprezetuje te interesy, możemy się tylko domyślać . Pewnie od dluższego czasu przygotowują powieszenie Ahma Dinejada.

Re: Tłum zwolenników Ahmadineżada urósł w Photosh

angrusz1 napisał: Oszust i dyktator upadnie . Ahma jest nieistotny. Prawdziwa wladza spoczywa w rekach ayatollahow; oni tez kontroluja aparat represji. W Islamskiej Republice Uranu prezydent, to zaledwie rzecznik prasowy Rady Straznikow.

Web-brygada...

"w którą stronę Ahmadinejad, w czasie swej wytężonej modlitwy, obrócony jest, za przeproszeniem, plecami? No właśnie, w przeciwną do tarczy!" W takiej pozycji nie trudno dostac kopa w d... I tak trzymac, Ahma, tak trzymac!

Re: A tymczasem ayatollah Khamenei

Co wiecej, potwierdzaja sie doniesienia, ze Ahma wiceprezydenta mimo wszystko NIE zwolnił tylko ten oswiadczył, ze "juz sie za wiceprezydenta Iranu nie uwaza", czyli podał do dymisji. No, to jest jeszcze gorzej niz myslałem. ;-(

Czytac nie potrafi?

Pouczmy sie razem :) Najpierw przeliterujemy :) M-a-h-m-u-d-odstep-A-h-m-a-d-i-n-e-j-a-d-odstep-a-n-d-odstep-h-i-s-odstep-m-o-t-h-e-r. Teraz tlumaczymy :) Mahdmud Ahmadinejad i jego matka. :) Teraz wyciagamy wniosek :) Glosik lubi te zabawy z Ahma i starsza Ahma :) -- "Below the 40th

Re: Znalazłem informacje o ubiegłorocznych wybora

Lubisz Stinga? Wlasnie wczoraj sie Police produkowala w Paryzewie. A co do tematu: Ahma jest niestety rabniety i prowadzi swoj kraj na konfrontacje. Pewnie nie ma dzieci... PF

Re: Izrael zniszczył syryjskie instalacje nuklear

Ten Ahmadinezad jest slodki:) (tak swoja droga - Ahme czy Ahma?) wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,4514250.html A tu o Dicku wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,4514361.html

Coraz weselej:

Rezygnacja (zwolenienie) szeregu ministrow, w tym ministra bezpieczenstwa i wywiadu, to nic. Tera sie okazuje ze wkurzony Ahma, krewniaka wprawdzie ze stanowska wiceprezydenta ds turystki na powtórne żądanie Khameiniego zwolnił, ale za to szybko mianował go... szefem kancelarii prezydenckiej

Re: Achmadineżad, na rozkaz ober-ajatollacha

A tak sie już tu miłosnicy islamistow cieszyli, ze to nieprawda. A okazało sie, że wystarczył rozkaz Khameiniego, zeby marionetka Ahma natychmiast zmienił front i 1-szego wiceprezydenta, Esfandiara Mashaie wywalił. No cóż, wiceprezydent Iranu odpowiedzialny za turystyke nie moze bezkarnie

Re: makijaż permanentny-Warszawa i okolice?

Slyszalam o dwoch fajnych miejscach - Ahma: www.ahma.com.pl/?d=0&m=wa&l=pl oraz znany z metamorfoz na tvnstyle Sharley: www.sharley.com.pl/ Ceny identyczne: brwi 800, kreski gorne 450, dolne 350 :) Ja bede robila w gdynskiej ahmie we wrzesniu, wydaje mi sie, ze to dobry, profesjonalny

Nie, to cos o nacjonaloj ochotie było

A co do przemowienia Busha.. Nie nie myle sie. Posłuchaj sobie nagrania. Nic to, teraz to ayatollah Khamenei bedzie Irakijczykow zamiast Busha nękał. Gwoli scisłosci iranski Quds ich morduje juz od dłuzszego czasu. Ciekawe tylko jak to bedzie komentowane w pewnych kregach. Ze Ahma (jego

Re: sprawdzona kosmetyczka w wawie!!!

ja mogę polecić salon "miejska farma piękności" na ul. widok, za rotundą, jest tam bardzo kameralnie i można się zrelaksować a kosmetyczki są b delikatne www.ahma.pl/

Re: szatanskie wersety

Myslisz, ze po opublikowaniu tresci listu Ahma bedzie sie musial jak Rushdi..? Nie, "W" chyba az taki perfidny i msciwy nie jest! :-)

Rachel, my dear

Ahma jest bardzo cwany. I jest na terytorium wroga. Ja bym raczej sie popatrzyl na to co on robi, niz na to co on mowi. Przypomnij sobie preludia do IIWS. Tez bylo wielu milujacych pokoj. PF

epilacja - ellipse light IPL - próbowałyście?

www.ahma.com.pl/gdynia/ramkag.html robił sobie ktos ten zabieg? polecacie? mam ochote się skusic na pachy i bikini... bardzo proszę o opinie.

Re: PF wyslal sie za szybko...

Jorl, powiedz mi, jakis masz znak zodiaku? Jesli nie wiedz podaj mi date urodzenia. Sam poszukam. Masz podejscie ogolnie sluszne (materializm dialektyczny) ale w tym wypadku Niezbyt. I Ahma... i Olmert sa wybrani jak Kaczynscy przez aktywna mniejszosc. Moim zdaniem. Ahma... prowokuje a Olmert

Re: Co kupić kobiecie pod choinkę ?

A moze fundnij jej odprezajacy dzien w takim lub podobnym salonie? www.ahma.pl/?d=10&m=wa&l=pl -- "Piękność jest dla kobiety ważniejsza niż inteligencja, bo mężczyźnie łatwiej przychodzi patrzenie niz myslenie"..M.Dietrich.

Netaniahu znow sie zblaznil..

malym azjatyckim kraju,mozgi lasowalo Auschwitzem. Dodatkowym powodem histerii N. byl fak,ze Ahma. przemawial na forum ONZ i jego wypowiedzi nie mozna bylo zmanipulowac co do tej pory robi sie notorycznie. Propaganda anty iranska nakrecona zostala na olbrzymia skale efekt domina

Re: Hitler został mianowany przez v. Hindenburga

meerkat napisal:I miano racje; w koncu p. Hitler został wybrany wiekszoscia głosow w wolnych i demokratycznych wyborach. eva15: To najczęściej rozpowszechniana NIEprawda meerkat: podobnie jak to, ze w takich wyborach zwyciezyl Ahma... a nie zostal mianowany przez senilnego ayatollaha Ali

Re: CIA - precz od irańskie!!merkat ty dalej swoj

na temat faktycznych intencji Teheranu? A poza tym...inflacja w Iranie nie rosnie? Kryzys gospodarczy nie poglebia sie mimo rosnacych cen ropy? Bezrobocie nie jest coraz wieksze? Pauperyzacja rejonow wiejskich (ktorym Ahma obiecał pomoc podczas poprzedniej kampanii wyborczej) sie nie nasila? Będę

salony kosmetyczne

czy znacie moze adres normalny i adres internetowy nastepujacych firm AHMA Miejska Farma Pieknosci i Salon Kosmetyczny Joanna. Bede wdzieczna za wszelkie info,dzieki.

Maria Kalaniemi

Ktoś ją słyszał? Fińska akordeonistka, absolwentka akademii im. Sibeliusa, gra używając specyficznej, wynalezionej przez siebie techniki. Jej płyta z zespołem Aldargaz "Ahma" (niestety jedyna, jaką mam) to folk wymieszany z jazzem i zagrany tak, że można odpaść z zachwytu. Tu jest

Destrukcja Busha

sali, bo sam sedzia jest gangsterem. Dlatego tez Ahma... dostal podczas od niektorych oklaski na prelekcji w Columbia University. Tak niestety glupi prezydent najsilniejszego kraju swiata, zmienil go. Na gorszy. PF

Paulina!

www.ahma.com.pl/ to adres salonu w Wawie i Gdyni, ja wlasnie pojade do tego drugiego, a Ty moze zadzwon do Warszawskiego i popytaj jak juz przeczytasz co i jak :) Wydaje mi sie, ze to dobre i fachowe miejsce :) Pozdrawiam kasia

Re: Netaniahu znow sie zblaznil..

melord napisał: > > Dodatkowym powodem histerii N. byl fak,ze Ahma. przemawial na forum ONZ i jego > wypowiedzi nie mozna bylo zmanipulowac co do tej pory robi sie notoryczn > ie. > no wlasnie zauwazyles,ze jak pytam o konkrety to szambo sie wylewa..ciekawe dlaczego? nie

angielski - językiem wolności; do evy15

przekonać, co do (nie)słuszności wyboru Ahma. Zdaje się, że nawet uzgodnili jednakową i prawie słusznę pisownię nazwiska obecnego prezydenta Iranu. Spontaniczny wybuch wolności. :) Jeśli to robota CIA, to amerykańskim siewcom Dobra i Wolności a la waterboarding in Abu-Ghraib trzeba pogratulować. Nawet

Re: szatanskie wersety

meerkat1 napisał: > Myslisz, ze po opublikowaniu tresci listu Ahma bedzie sie musial jak Rushdi..? > Nie, "W" chyba az taki perfidny i msciwy nie jest! :-) Raczej nalezaloby zapytac, czy Bush jest juz podobnym fundamentalista jak tamci wariaci. Glosy juz wszak slyszy... No ale

Re: fotoepilacja pulsującym światłem - doświadcze

A co do samego zabiegu, to wygląda to tak, że kosmetyczka ma urządzenie z uchwytem takie jak na zdjęciu w linku ahma.com.pl/warszawa/ramkaw.html przykłada to coś do epilowanej powierzchni, naciska jakiś guziczek wtedy błyska światło - właśnie w tym momencie czujesz to ciepło i igiełki (choć

Iran: Policja zwróciła rodzinie ciało Nedy. Pog...

;Neda" - znaczy głos, zabita nazywa się Agha, poza tym nie jest jedyną kobietą która zginęła przez reżim AhmaDziada i ajatollaha Khemaniego, wystarczy wejśc na YT żeby zobaczyć jak basidżi strzelają do ludzi jak do kaczek - prosto w szyję, nad obojczykiem - cała masa filmów... Oficjalne dane mówiące o 20 zabitych

reakcja innych wielkich

Witaj, evo15. Mniej najbardziej interesuje i zastanawia reakcja, a właściwie jej brak innych wielkich polityki międzynarodowej na zastaną, zagmatwaną sytuację. Ahma spotykał się przecież niedawno z Hu-Jintao czy innym Niedźwiedziem. Kiedy tylko w państwach ościennych wobec Chin czy Rosji lub

Re: czekamy na pragmatyków

Irakiem. Bo to nic wspolnego nie milao z 9/11. Trzeba bylo komus "dac w morde" i padlo na Saddama. Teraz widac, ze to bylo zbyt wielkie uproszczenie. Zrozumial to Ahma...iranski przeydent I gra na nosie Amerykanom i swiatowej opinii publicznej. Ropa taniejaca to nie "good news

Irańska książka z karykaturami zaprzecza holocaust

Irańska książka z karykaturami zaprzecza holocaust. Irański reżim wykorzystuje tzw „Dzień Jerusalem” do prowokacji : studenci i zwolennicy prezydenta Ahmadinedschad’a prezentują książkę z karykaturami , w której kwestionuje się holocaust. Minister nauki Aliresa Ahma wziął

Re: Rachel, my dear

,... ==================================================================== Ahma jest bardzo cwany. I jest na terytorium wroga. Ja bym raczej sie popatrzyl na to co on robi, niz na to co on mowi.

Re: Jakich plyt słuchaliście we wrześniu?

trochę przysypiam pod koniec) Ugly Duckling - Fresh Mode 7.5/10 (dobrze się tego słucha, nawet pięćdziesiąty raz - niech żyją minialbumy) Maria Kalaniemi & Aldargaz - Ahma 7/10 (akordeon w większych dawkach, nawet najzajebistszy, może być męczący) Kate Bush - Hounds of Love 6/10 (nigdy się do tej

Re: Prezydent Iranu: Mój kraj ma niezbywalne praw

lolovaxman napisał: > a czy temu Ahma..(cośtam) nie chodziło czasem o wzbogacanie Iranu w uranie?? Czy tzw spolecznosc miedzynarodowa wypracowala w koncu jakies spojne kryteria komu co wolno w temacie technika jadrowa, czy tez zasady te polegaja na tym, ze jak wolno to wolno, a jak nie

Re: A we wrześniu słuchałem...

Jill Scott - Beautifully Human 8/10 The Roots - Tipping Point 5/10 Davina - Best of Both Worlds 6/10 Franz Ferdinand - Franz Ferdinand 8/10 Kelis - Tasty 8/10 Curtis Mayfield - Superfly 7/10 The Roots - Organix 3/10 Redman - Muddy Waters 9/10 Maria Kalaniemi & Aldargaz - Ahma 7/10 Pidżama Porno

Re: Wyrozumialy dziennikarz

libanski premier Siniora (mezczyzna jak sadze). "4.Iran zaskoczony, o dziwo, tez nie wyrazil zadnego praktycznego poparcia dla Hizbollah." Ahma... i Iran zatkalo na 48 godzin po ataku Izraela. Potem powiedzial, ze pomoze jak Syria zaatakowana zostanie. Stany (Izba Reprezentantow) glosowala

Re: Nowa Depilacja laserowa IPL - slyszalyscie ?

No tanie to to nie jest. Ja skorzystałam z promocji, że przy zapłacie za 3 zabiegi z góry 4 jest gratis. Zapraszam na www.ahma.com.pl To jest gabinet na ul. Widok w Warszawie i właśnie tam robiłam zabieg. Trzeba ogolić włosy. Potem smarują Cię specjalnym żelem i "jeżdżą" po

Patriota Polski jest OK, patriota Izraela=nie OK?

.com/index.cfm?fuseaction=article&articleID=5055 > > An evening poll conducted yesterday (Monday) by Maariv and ?The New Wave? indic > ates that 61% of the population supports the IDF's killing of Hamas leader Ahma > d Yasin. > ... > According to the survey, respondents are already resigned to the new terror wav > e

Nieprawda

% of the population supports the IDF's killing of Hamas leader Ahma > d Yasin. > ... > According to the survey, respondents are already resigned to the new terror wav > e that is expected following the Yasin hit: 55% believe terror will increase. 3 > 6% think it would not change while

Re: Większość mieszkańców Izraela popiera budowę

Gość portalu: A.D. napisał(a): Dear A.D. (AhmaD), I wrote that Jordan is also a Palestinian State, please refer to this idea, if you want. as for my mistakes, yes I have some mistakes in 5 languages that I speak... what to do? nobody is perfect. By the way in what International level are the

Re: Indeed...A.hmaD.

Gość portalu: A.D. napisał(a): Dear A.D. (AhmaD), I wrote that Jordan is also a Palestinian State, please refer to this idea, if you want. as for my mistakes, yes I have some mistakes in 5 languages that I speak... what to do? nobody is perfect. By the way in what International level are the

Re: podzial oplat w zwiazku

to znaczy, ze jak bedzie "dlugofalowo" bez pracy lub chory, to go rzucisz, bo ci się finanse nie będą zgadzały?

Maria Kalaniemi- Bella Fleck?

Stawiam sobie takie pytanie po przesłychaniu pierwszego utworu płyty Ahma Marii Kalaniemi & Aldargaz. Bo choć pani ta gra na akordeonie, utwór musi się skojarzyć z gra genialnego Belli. Coś jest w nim równie porywjącego, poruszającego do głębi. Jakieś piękno, które kryje się w instrumencie

Re: Większość mieszkańców Izraela popiera budowę

Gość portalu: anatol napisał(a): > Gość portalu: A.D. napisał(a): > > Dear A.D. (AhmaD), > I wrote that Jordan is also a Palestinian State, > please refer to this idea, if you want. > as for my mistakes, yes I have some mistakes in 5 languages > that I speak... what to do

ignatz!

AGYAYQBiAHUAQgFhACAAdwBzAHoAeQBzAHQA awBpAGMAaAAgAHQAcgB6AGUAYwBoACAAdwAFAXQAawDzAHcAIABpACAAaQBj AGgAIABzAHAAbABvAHQAIABwAHIAegB5AHAAbwBtAGkAbgBhACAAaABpAHMA dABvAHIAaQBlACAAcgBvAGQAZQBtACAAegAgAEgAbwBsAHkAdwBvAG8AZAAu ACAASgBhAGsAaQAgAGoAZQBzAHQAIABqAGUAZABuAGEAawAgAGMAZQBsACAA cABvAEIBBQFjAHoAZQBuAGkAYQAgAG4AaQBlAHMAawBvAG4AYwB6

Re: Większość mieszkańców Izraela popiera budowę

Gość portalu: jaga napisał(a): > Gość portalu: anatol napisał(a): > > > Gość portalu: A.D. napisał(a): > > > > Dear A.D. (AhmaD), > > I wrote that Jordan is also a Palestinian State, > > please refer to this idea, if you want. > > as for my

Re: Odezwa do związku DIALOG - Pani A. Jędrych

AYgByAHkAbQAgAHIAbwB6AHcAaQAFAXoAYQBuA GkAZQBt ACAAZABsAGEAIABQAHIAYQBjAG8AZABhAHcAYwB5ACAAaQAgAFAAcgBhAGMAbwB3AG4Aa QBrAPMA dwAgAHcAIABwAHIAegB5AHAAYQBkAGsAdQAgAHMAYQBtAG8AZAB6AGkAZQBsAG4AeQBjA GgAIABz AHQAYQBuAG8AdwBpAHMAawAgAHAAcgBhAGMAeQAsACAAZwBkAHoAaQBlACAAegBhAGsAc gBlAHMA IABvAGIAbwB3AGkABQF6

Re: 10 przypadkowych faktów o Tobie

1. lubie słodycze 2. chce byc kochana 3. uwielbiam slonce i lato 4. nie umiem chodzic na obcasach 5. nie mam przyjaciol 6. mam trudny/specyficzny charakter 7. robie ortografy w sms'sch :) 8. chce zyc w koncu na swoim 9. chce zeby mnie bylo stac na cos wiecej niz egzystecja 10. generalnie chce...

Zdjęcia - ahma