Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Dzik wyskoczył na jezdnię. Auto do kasacji

Wciaz problemem jest zapłata za szkode? Mimo kilku wyrokow / kazdy inny /nie ma jasno okreslnych zasad kto ma zaplacic za szkode. Bez procesu nie ma pieniedzy

kasacja auta

Witam jakies miesiac temu zostalo skasowane moje auto fiat cc co w krapkowicach byl wylany olej na jezdni... a moje pyanie brzmi czy jest gdzies u was jaka kasacja aut, ludzie ktorzy skupuja auta po wypadkach , stluczkach? auto ma duzo wymienionych czesci i szkoda go zeszrotowac.. jezeli ktos by

kasacja auta

Znacie w okolicach Malborka złomowisko zajmujace się kasacją samochodów? Czy i ile kosztuje kasacja auta.Czy istnieje możliwość sprzedania auta na części.

Re: auto do kasacji

Nie zapomnij się upomnieć o kase za wrak który oddajesz. Oni akurat jak się upomnisz to płacą kase a jak sie nie upomnisz to grzecznie przyjmą i wystawią kwit kasacji auta.

Auto casco i kasacja auta

Witam wszystkich! Mam pytanie i bardzo prosilbym o pomoc. Posiadam Toyote z salonu nie caly rok, rowniez caly pakiet ubezpieczeniowy Hestia . Bylem sprawca wypadku, auto najprawdopodobniej bedzie do kasacji, chcialbym sie dowidziec czy istnieje jakas mozliwosc ze stane sie posiadaczem nowego

Re: Nocą na autostradzie A4 sarny wbiegały pod au

Nam natomiast stanoł na autostradzie jelen ,auto do kasacji a odszkodowania nie ma kto wypłacic .

Re: ->nowa grupa rowerowa<-

Chętnie posłucham, byliśmy niedawno świadkami wypadku, kierowca cały a auto chyba do kasacji, pozdrawiam:-)

co trzeba zrobić, by zgłosić się do firmy odszkodo

mam proste pytanie - chcę zgłosić się do votum (w skrócie: ubezpieczyciel odmówił wypłaty odszkodowania. wypadek komunikacyjny nie z mojej winy, auto do kasacji, rehabilitacja). czy jest coś specjalnego, co muszę zrobić najpierw? specjalne formalności? czy po prostu dzwonię, zgłaszam się i tyle?

Re: Mam serdecznie dosyć swojej przyjaciółki...

Hej, dzięki za odpowiedź. Nadal mam jakąś cichą nadzieję, że to nią wstrząśnie. W tej chwili żyje z wypłaconego ubezpieczenia za skasowane auto. We wrześniu zeszłego roku wjechała w nią babka i auto do kasacji. Ubezpieczalnia wypłaciła jej odszkodowanie. Myślę, że niedługo to jej się skończy

KASACJA AUTA A OC

Chciałabym się dowiedziec czy przy kolizji gdzie auto poszkodowanego kwalifikuje sie do kasacji a nie ma AC tylko OC wyplacenie odszkodowania jest 100% ,czy tez sa inne przepisy?Ile procent wartosci auta dostaje poszkodowany?Ubezpieczycielem jest PZU.Czy ktos mi moze odpowiedziec na to pytanie?

Re: Miałam wypadek....

Moja mama miala - wpakowala sie pod ciezarowke, na cale szczescie nic sie nie stalo, ale auto do kasacji. Mama wiedziala ze jezeli nie wsiadzie jak najszybciej sie da do auta to juz nigdy nie przezwyciezy tego strachu przed prowadzeniem. Na poczatku bylo ciezko, ale po kilku miesiacach juz tak

Re: Samochody powyżej 10lat na złom?

tez jestem tego zdania,ze wszystko zalezy od tego jak auto funkcjonuje, mój samochód miał już swoje lata, nie było sensu,aby stał bezczynnie w garazu,bo tylko zajmował miejsce, zdecydowałem oddac się go do kasacji, w www.raankasacja.pl/ – bo zadnego pozytku już z niego nie było ;]

Re: auto do kasacji

a jakieś namiary telefoniczne ? czy jeszcze gdzieś? czy na Sztygarskiej dostanę za to autko pieniądze?

Re: Auto-Kasacja

Nazywa to się Auto-Kasacja, ul. Strażacka 39B.telefon 612-92-82, 611-11-45, 612- 93-63. Poniedziałek i Czwartek 8-20, Wtorek, Środa, Piątek 8-17, Sobota 8-15. www.autokasacja.com.pl Sam wyrwałem od nich światełka i siedzenia do mojej doki za śmieszne pieniądze! Pozdrawiam, vwdoka

Autokasacja Autoskup

Auto Kasacja, Skup Samochodów, Zwalniamy z Opłat OC, Recykling, Zapewniamy odbiór od Klienta Mazowieckie - Jabłonna Najwyższe Ceny 516810791 505756140

Re: auto do kasacji

Zadzwoń na sztygarską numer podadzą ci na informacji i powiedz że masz wrak do oddania i zapytaj się ile ci dadzą. Jest taka możliwość że przyjadą ci po niego jeszcze z lawetą i zabiorą.

auto do kasacji

WITAM, MAM PROŚBĘ - CZY KTOŚ JEST ZORIENTOWANY W SPRAWIE JAK WYŻEJ ? CHCIAŁAM SPRZEDAC NA ZŁOM SAMOCHÓD OPLA OMEGĘ 1997 KOMBI , CZY WIECIE KTO I GDZIE SKUPUJE I WYDAJE DOKUMENT DO WYREJESTROWANIA SAMOCHODU? Z GÓRY DZIĘKUJĘ ,

Re: Dupy nie urywa:P

No i zrobili mnie w konia. Przed chwilą w ekspresie reporterów powiedzieli ze 10 letnie auta od 1 czerwca idą do kasacji i oboje z mężem uwierzyliśmy i byliśmy w szoku. Nasze auto bezpieczne, ale teściów? Cały reportaż na ten temat zrobili i to jaki wiarygodny. -- " Zawsze patrz na jasną

Re: Prawo jazdy i ubezpieczenie zwiększa zagrożen

Widocznie to jest twój odruch bezwarunkowy bo ja mimo że papiery mam to jeżdżę jak Ty. Co mi po tym że będę miał papiery i nie będzie moja wina, jak w nocy przy uderzeniu w duże zwierzę w najlepszym wypadku będę miał auto do kasacji (a odszkodowanie od kogo?stoi znak uwaga na dziką zwierzyną, a no

Re: Zrobiliscie jaks psote na Prima-Aprilis?

Wieczorem w ekspresie reporterów mnie oszukali, że niby 1 czerwca wszystkie auta które mają ponad 10 lat idą do kasacji, reportaż był bardzo wiarygodny;)Ja i maż nabraliśmy się na poważnie. " Zawsze patrz na jasną stronę życia " ...i tej zasady warto się trzymać.

Re: Wypadek służbowym samochodem.

Kolega mial podobna sytuacje. Auto uleglo kasacji + podczas wypadku skasowal swoim autem inne, jadce z przeciwnego kierunku. W/g umowy z pracodawca mial pokryc 1000zl pracodawcy + oczywiscie mandat na policji. Z tego co wiem ze wzgledu na jego trudna sytuacje finansowa umorzyli mu ten 1000zl. Po

Re: Miałam wypadek....

). W efekcie auto do kasacji, ale nam (jechalismy cała rodziną) nic sie nie stało. A wracalismy wtedy w trybie pilnym z wczasów na pogrzeb bliskiej nam osoby.......:( twierdze po cichutku, że chyba nad nami czuwał, bo gdybym sie nie obudzila to zatrzymalibysmy sie na drzewie, które było tuz tuz. Siła

auto do kasacji :(

Niestety wczorajsze narty zakończyły sie skasowaniem auta. Sezon stoi pod znakiem zapytania. Został mi do sprzedania wrak samochodu :(

Re: auto do kasacji :(

uuu zyta co sie stalo? -- "Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem, a czekali na siebie cale zycie." kaner.fotogalerie.pl/

Re: auto do kasacji :(

Cieszyć się,że nic się nikomu nie stało.Auto rzecz nabyta.Na sezon,w tygodniu,zapraszam do mojego.Mam miejsce na dwie osoby.

ile za cinquecento

Ile wziąć od gościa za cinquecento rocznik 1998, instalacja gazowa, prawdopodobnie do kasacji. Gość prowadzi złomowanie aut, zapytał mnie, ile za niego chcę, a ja nie mam pojęcia. pomożecie blondynce? :)

Re: pożyczka samochodu

. Mojej teściowej siostra pożyczyła i miała wypadek , auto do kasacji bo roztrzaskane, winę tego drugiego, ale teściowa została bez auta, odszkodowanie wypłaciło kasę ale nic za to kupic nie mozna, do stre auto to maluszek , a zeby kupic nowsze trzeba wiecej kasy. I potem siostra woziła sie swoim autem

na Zamenhoffa koleś BMW sypał 177km/h!

uderzył w słup, auto do kasacji kierowca i pasażer przeżyli.. to było w zeszłym roku

Auto Złom | tanie części używane!

Auto złom Stal-Met to firma, która zajmuje się kasacją aut, demontażem samochodów oraz odzyskiem części z pojazdów. W naszej ofercie są używane części samochodowe w atrakcyjnych cenach. Nasz auto szrot znajduje się w okolicach Częstochowy. Skupujemy Pojazdy każdego typu i w każdym stanie

Widowiskowy pokaz: tramwaj uderza w samochód [W...

Ledwie się tabliczka przekrzywiła. Auto za to do kasacji :) Ech, nie ma to jak "parówki", z pudłami z blachy niemalże czołgowej. Człowiek czuł się w nich tak bezpiecznie...

Jelenie grasują po Opolu! Jednego potrącił samo...

Ciekawe skąd dostanie odszkodowanie własciciel zaparkowanego auta na którego wskoczył jeleń. Auta właściwie do kasacji.

Na nowej estakadzie nad rondem łatwo o poślizg

40km\h i auto do kasacji? Popatrz jakie te auta miękkie są.

Re: Mój chłopak często gada głupoty.

Wystraszyłaś mnie trochę, narzeczony przeżył wypadek samochodowy na początku naszej znajomości, auto które prowadził było do kasacji, sam miał problemy z barkiem.. Co twojemu ojcu stwierdzono?

Kasacja pojazdów

Witam. Czy w powiecie włoszczowskim albo okolicach można gdzieś oddać auto do kasacji? Najlepiej żeby przyjeżdżała po nie laweta.

Re: Szukam osób, które jeżdżą pn-pt na trasie SDL

zarówno Śródmieście jak i Praga) już ja takiego jednego znałem co w nocy "bemką" leciał, aż go na estakadzie na Al. Stanów Zjednoczonych na zakręcie wyleciał, żyć żyje (aż dziwne bo pasy zapiął choć zazwyczaj nie zwykł + poduszki wystrzeliły), ale auto do kasacji było, ale tatuś ma tiry więc co

Nie miał prawa jazdy, a jechał jak pirat drogowy

a co z autem? odrazu powinno iść do kasacji no ale nie u nas to nie mozliwe, trzeba dać szanse że jak wyjdzie to dalej będzie beztrosko pomykał jak ten Wójcik co go teraz policja szuka

Re: TDI przebieg 200 tys. Zmieniać czy dalej jeźd

Napisz konkretnie czy chodzi o sam silnik? Jeśli tak to jak wyżej napisano- dopiero się dotarł. Ale co innego silnik, a co innego osprzęt do niego. Ale to trzeba by wiedzieć o jaki dokładnie model auta chodzi. Dla HDi 700tyś. to nie przebieg przy którym konieczna jest "kasacja".

z jaką prędkoscią trzeba jechać

żeby na tej ulicy: goo.gl/maps/TfrQo z ograniczeniem do 30 i progami co jakies 100 m wylądować na dachu, auto do kasacji, karetka, straż itd. Da rade cos takiego zrobić przy 100 czy raczej musiało być wiecej? -- Kochanie. Jubiler już był zamknięty. Ale kupiłem Ci jogurt.

Tico uderzyło w ciężarówkę. 74-letni kierowca p...

Tico to tak naprawdę kurtka spalinowa, a nie auto. Fajnie, że człowiekowi nic sie nie stało. A co z ciężarówką Volvo? Do kasacji?

Re: KASACJA AUTA A OC

prawdę mówiąc to zależy od znajomości, łapówek i układów. --------- Co masz zrobić dziś, zrób pojutrze, będziesz mieć dwa dni wolnego...

Re: prawo jazdy - nie udało się:(

Dorzucę jeszcze coś. Inna znajoma mojej córki zdała za pierwszym razem. Miesiąc później spowodowała wypadek samochodowy - auto do kasacji, jej nic się nie stało.

Re: A rowerzyści?

skończyło się kasacja auta i szpitalem dla kierowcy samochodu. Drugi przypadek to rowerzysta wyścigowiec w kompletnym stroju kolarskim,kasku na łbie i stoperem na kierownicy bijący na chodniku dla pieszych kolejny rekord prędkości wpadł na niczego nie spodziewającego się starszego człowieka który właśnie

Jeden.

Trzy i pół roku temu. Stałem na czerwonym świetle, pierwszy "do bicia". Panienka nie zauważyła czerwonego i z dużą prędkością wjechała mi w tył (choć miała, w przeciwieństwie do pozostałych uczestników wypadku, gdzie uciekać). 4 rozbite auta (w tym trzy do kasacji) dwie poszkodowane osoby

Re: KASACJA AUTA A OC

Dostaje tyle, ile wyrwie z ubezpieczalni. Bezsporną jest wartość rynkowa auta ustalona w oparciu o katalogi (Info-Ekspert, żadziej Eurotax) minus wartość wraku, który musi sam zagospodarować (czasem TU proponuje pomoc w jego zbyciu). Tyle TU zwykle proponuja na starcie i są to kwoty w miarę

Wypadek służbowym samochodem.

Witam, Pracuję w firmie budowlanej i często jeżdżę oglądać nowe projekty i roboty budowlane. Podczas jednego z takich wyjazdów zabrałem ze sobą dziewczynę. Niestety, kawałek od miejsca zamieszkania wpadłem w poślizg i auto najprawdopodobniej jest do kasacji. Prowadzę działalność i jestem na tej

Re: Auto-Kasacja

Dla ułatwienia dodam, iż nie jestem właścicielem/pracownikiem tegoż szrotu ani członkiem ich rodzin ;->>>> Pozdrawiam i przyjemnego szrotowania, vwdoka

Re: Auto-Kasacja

a cos do najstarszych modeli - moze zderzaki z klami? albo dekle z rantem (tylko nie do Fiaciora)...?

Re: No i przywalilam...

Tylko spokoj cie moze uratowac :-D ja juz jezdze 15 lat, w ciagu tego czasu 2 drobniutkie stluczki, 1 powazniejsza (1 z 3 aut do kasacji, u mnie wymiana tylmnych drzwi i klapa tylna) oraz 1 wypadek: motocyklista nadzial sie na moje ponaddwutonowe terenowe auto i bylo naprawde nieciekawie, ale

kobiet i aut sie nie pozycza

moj szwagier raz pozyczyl nasze auto i je rozwalil, poszlo od razu do kasacji. nie, nie pozyczylabym, kiedys myslalam inaczej, ale po tym wypadku zmienilam zdanie. szczegolnie tak nowego i drogiego auta bym nie pozyczala. wogole nie rozumiem co to za moda pozyczac auto? rozumiem jeszcze czlonkom

Re: diesle tańsze od benzynowców - paradoks?

to sa "polskie "diesle po taksówkach co to turcy na trzy zmiany w korporacji jezdzili a auto bylo wyłączane tylko na myjni albo z ubezpieczlni po takim strzale ze niemcy oddali do kasacji jezeli chciałbys kupic "uczciwego" diesla to sa one duzo drozsze od benzyny i takich aut

Re: Auto-Kasacja

masz na mysli te dekielki z szeroka na cala felge azurowa obwodka? bede takich szukal dla siebie. na razie mam komplecik "zwyklych" chromowanych talerzykow.

Re: male auta to trumny puszki

Miałem wieki temu okazję przywalić prawie centralnie polonezem w dorodne drzewo. Przód masakra (pogięte podłużnice) , mi nic się nie stało. Bardzo bezpieczne auto. W rodzinie był przypadek czołówki polonezem. Auto kasacja, nawet tylny błotnik od uderzenia "odspawał" się od reszty

Re: Citroen C4 1.6 VTi 120km

trzykrotnie pojawiła się informacja o usterce układu wspomagania - nie została ona jednak zapisana w pamięci trwałej, a pracownicy ASO nie stwierdzili żadnego problemu po zgłoszeniu. Po wypadku auto poszło do kasacji. A ja zdecydowałem się na inną markę. Aczkolwiek jeździłem też innym modelem (wyposażenie

Re: Skoro wszystkie macie wielkie / drogie samoch

auta wlasnie. kiedys jedyne auto tez bylo z tych wiekszych, z powodu urlopu. odkad przesiadlam sie do toyoty auris odetchnelam przy parkowaniu. za to w podroze sie nia nie wybieram. przy "miejskiej" stluczce z predkoscia 30kmh to auto bylo do kasacji (teraz mam drugie), maz mial uraz kolana.

Wczoraj kierowca potrącił moją mamę i uciekł!

. Auto nadaje się do kasacji, moja mama trafiła do szpitala. Tylko dzięki działającym poduszkom powietrznym jej życiu nie zagraża niebezpieczeństwo. Sytuacja miała miejsce na skrzyżowaniu Politechniki i Cieszyńskiej. Kierowca uciekł ale przy zderzeniu odpadła mu rejestracja (widoczna na zdjęciu). Jeżeli

Allianz jak rozliczaja auto do kasacji

Jakies triki , jak postepowac, wszelkie sugestie ,wskazowki , doswiadczenia mile widziane. Ja jetstem w PZU a sprawca w/w firmie.

Re: Aida Kosojan - Przybysz

a możesz powiedzieć, co tam konkretnie ci się nie sprawdziło u niej? ja mam podobne odczucia do Ciebie, w niedługim czasie po wizycie u niej miałam wypadek samochodowy (na tyle poważny, ze auto poszło do kasacji), ona nic o tym nie wspomniała, podobnie jak o tym, że zmienię pracę... to chyba

Re: Kierowcy autobusów!!!

Gosiu jeździsz KZKGOP??? Pokolenie 1600 jeździ KM lub autem na gaz za parę tys. Bogaty ma auto za paręset tys. i nie interesuje go czy te auto pali 10 czy 20 l/km - stać go, kto bogatemu zabroni? >Jaworzno chce mieć tramwaje! A konkretnie to kto???? Było jakieś referendum w Jaworznie? NIE

Re: Fiat Uno (1983-2002)

Przy zderzeniu czoło - bok samochodu (skode felicia) przy prędkości 50km/h auto nadawało się do kasacji. Dziękuje.

Re: Bliskie spotkania ....

Na szczęście kierowcy nic się nie stało ,ale auto podobno do kasacji .

Re: Auto-komis. Oszusci z Rajczy!

Chłopaki z Rajczy niestety oszukiwali nie tylko Polaków ale też słowaków i czechów... Ostatnio rozmawiałem ze znajomym z Bratysławy i tam też jest akcja przeciwko nim. Podobno nawet ma być jakiś pozew zbiorowy! -- Masz auto do kasacji? Wystaw je na aukcji !

art.ok. ale gazeciarz nie napisal czemu kasacja...

art. ok. ale dziennikarzyna gazeciarz nie napisal dlaczego ubezpieczalniom taniej wychodzi calkowita kasacja niz wyplata np 70% wartosci rynkowej auta na jego naprawe? Przeciez calkowita kasacja to 100% ceny! :D I kto mi wytlumaczy czemu calkowita kasacja jest tansza od zwrotu 70% ceny rynkowej

Escort skasował pięć aut na parkingu przed Cast...

Ciekawie sformułowany tytuł! Gdyby sprawcą był osobnik płci męskiej , wystarczyłoby sformułowanie - "Skasował pięć aut na parkingu" - proste, prawdziwe a co najważniejsze bezpieczne . Jednak wobec faktu, że za kierownicą zasiadała kobieta, "autorstwo" kasacji musiał wziąć na

Na nowej estakadzie nad rondem łatwo o poślizg

Hah.. 40 km/h i popękały opony a auto do kasacji.. cóż, ja bym zaczął o podania do sądu producenta samochodu.

Pewnie świeżo po kursie.

/h - 3 auta do kasacji, tylko jedno do klepania), 3. wyszła z auta i się rozpłakała... potem zadzwoniła do tatusia (podczas gdy ja wrzeszczałem na nią, żeby trójkąt rozstawiła, bo ja idę do tych z Daewoo przed nami, bo coś się nie ruszają - w końcu tych z Daewoo o zdrowie dopytałem ja, trójkąt też

Re: 7 grudnia - może trochę porządku i ładu??????

Karen, słyszałaś o wczorajszym karambolu w Japonii? Kilkanaście aut, takich zwykłych...razem koło czterech milionów dolców warte...do kasacji. Ładny karambol, co? :D -- hardy.bloog.pl/ Hardy

Re: jazda na hamulcu ręcznym - przyznać się :)

: to bylo dzien po wypadku z kasacja mojego auta i mialam moze jakas traume. teraz jezdze 1 autem, ktore automatycznie zwalnia reczny, jak sie da gazu, i ciagle zapominam o manualnej obsludze przesiadajac sie do drugiego. ale to nie ruszy na recznym, wiec szybko kumam.

Re: Nissan Sunny (1991-1996) - opinie Moto.pl

mamy takie "słoneczko" :] 1,4 benzyna :] auto niezawodne :] niestety ma już 21 lat i zaczyna się sypać - najgorzej z rdzą i łuszczącym się lakierem, ostatnio coś trzasło w drzwiach i szyba opada. Koszt nowego lakieru przewyższa wartość auta ;) dlatego z wielkim bólem serca w przyszłym

Re: Złomowanie pojazdu

w Plewnie jest kasacja pojazdów dostajesz papier ze jest auto wykasowane i jeszcze coś kasy ci dadzą

Życie

posprzedawalismy co było do sprzedania i kupiliśmy dom. Znowu przestał pracować ja to ciągne kredyty , rachunki a on pije i stało się wsiadł po pijanemu do auta . Wypadek uderzenie w drzewo jemu nic się nie stało ale auto do kasacji zabrane prawo jazdy. Ja jestem na granicy wytrzymałości. Proszę go i błagam żeby

Re: goowno chlopu a nie GPS ...

Moi znajomi z Ameryki, jeszcze, jak tam mieszkalem, wybrali sie na ryby, gps zaprowadzil ich prosto do rzeki, auto bylo do kasacji.

Pechowy maj

uszkodzenia, koleś auto chyba do kasacji. Nas lekko skosił, siebie załatwił kosząc trawę na torach kolejowych, co mu bardzo uszkodziło podłogę. Prędkość zrobiła swoje. Nie udał mu się zjazd z ronda, nie zdążył biedny z wewnetrznego pasa zjechać przed nami mimo dużej prędkości, deszczu.. No i żałowałam, ze

Re: zjarał się autobus

Tramwaje często się paliły, może teraz te stare po remoncie jakoś wytrzymują, ale i tak palący się tramwaj to normalka, do tego to zawalidrogi, blokujące często ulice, i nie na darmo mają ksywę "przecinak", kolizja z tramwajem to zawsze auto do kasacji, szczęśliwe miasta, gdzie nie jeżdżą

Re: ubezpieczenie samochodu

jeżeli auto zostalo oddane do kasacji to do wydzialu komuikacji idziemy tyko z zaswiadczeniem z autokasacji. OC nie musi miec

Re: mylisz się

Ojczyzna. > Czyli to jego auto nie było jednak jego? Chyba jego, a nie do kasacji, ale praktycznie w dyspozycji ubezpieczyciela. Gdyby gość tknął to auto, byłby powód do niewypłacenia odszkodowania. > wykorzysta szansę zaistnienia w TV. Bardzo dobrze i więcej takich. Sytuacja prawna obywatela po

OC w tym kraju to jakaś paranoja

przywalił we mnie gościu, 3,5 promila we krwi auto do kasacji , kupiłem je poł roku temu, władowałem nowy gaz, kosztowało mnie 10 tysiaków. ubezpieczyciel mi wyliczył wartość na 9 tysięcy, dostane 7 bo wrak jest wart dwójkę od środkowego slupka do tyłu jest miazga. na szrocie mi 500 zlotych

Trzeba było walić barana centralnie

a nie go omijać, oczywiście pamiętając o zapewnieniu sobie śladów hamowania. No bo skalkulujmy: lepiej wziąć na maskę świra na rowerze niż walić w autobus. No bo w wypadku zderzenia z rowerem nie ryzykujemy tak bardzo własnym życiem, mamy do klepania maskę i ew. szybę do wymiany. A tak auto jest

Re: Matriarchat

ryfinski.blog.pl/files/2013/11/ksiadz-klepie-biede.jpg Polscy duchowni, mimo tego, że jeżdżą najnowszymi autami (często z szoferami), mieszkają w okazałych willach, a dla rozrywki hodują daniele na ziemiach pozyskanych od państwa za bezcen „na cele sakralne”, często w wywiadach

Re: Odkryto skąd się bierze przewaga mężczyzn.

Za to jak kierowca- mężczyzna, to całe auto do kasacji łącznie z kierowcą, jak na bani jechał 120 km/h:) Stereotypami jedziesz, aż miło:) -- "Kiedy Puchacz i Kicia wyruszyli w rejs życia|W zgrabnej łódce groszkowozielonej|Wzięli z sobą parówki,duży zapas gotówki|I słój miodu z nalepką The

Daleko od szosy... idiotycznie

Przeraża, nie przeraża... w tym pojebanym kraju jest przyzwolenie na jazdę po pijaku. A rozwiązanie jest proste: złapany z promilami - auto do kasacji. Obojętnie czy warte 2k, czy 200k, twoje, pożyczone, służbowe. Gówno to kogo obchodzi. Auto na lawetę, na szrot i rozjebać w cztery dupy. A pijakowi

Re: nie nauczę się jeżdzić

:) . zdałam od razu, zaczęłam jeździć, podobno bardzo dobrze. wtedy się nie bałam. ale mama miała kraksę, auto do kasacji i przez kolejne kilka lat nie było czym jeździć. zaczęłam na nowo dopiero rok temu, po kupnie samochodu. do kupna też zresztą byłam niejako przymuszona. i już rok mam auto, pokonuję nawet

Re: tyle kurwa zostało z naszego auta

nie wyklepie sie belka ruszona auto do kasacji -- A tu zue kobiety siedzą

Kwit za parkowanie jednak za szybą samochodu

Załóżmy, że zostawię kwit opłacony na 2 godziny. Wracam po godzinie i 55 minutach, auta nie ma. Bo złodziej widząc kwit z godziną - doskonale wiedział, ile ma czasu. Kogo mogę oskarżyć za pomoc w kradzieży: Na(bez)czelny Sad Administracyjny, czy tych co się do niego odwołali - wymuszając kretyńską

Od nas zależy, jaki PRL poznają nasze dzieci i ...

Było luzacko. Nowych tramwajów przychodziło rocznie więcej niż Dutkiewicz kupił przez całą swoją kadencję. Przydziały były takie, że auta odstawiano po 5-7 latach do kasacji a teraz na 10 letni autobus mówi się "nowe volvo". Osiedla - zaprojektowane całościowo z uwzględnieniem placów

Re: Bezkarni rowerzyści

@Marek bo szkody jakie są potencjalnie w stanie wyrządzić są niewielkie, a właściwie niemal żadne (niemal) Bzdura. Wymusisz pierwszeństwo, próbujący cię ominąć samochód wyrżnie w drzewo i jego auto warte pół miliona będzie do kasacji. Wjedziesz w pieszego i sparaliżujesz go - czeka cię płacenie

Re: Opel Corsa A (1983 - 1993)

"zderzenie z większą muchą i nowy samochód albo kasacja albo przeszczep przodu w stodole w " profesjonalnym" agro zakładzie blacharskim..." Wole nie myslec co bedze przy zderzeniu z ta mucha w aucie sprzed 20 lat.

Re: Stokke odjechał i co teraz?

oszczędności wynikają z tego, że nasze auto po wypadku poszło do kasacji i po prostu nie mamy czym jeździć więc składanie jest mi obojętne.

Re: Śmierć w Tico

;jazdę próbną". Jazda skończyła się na przydrożnym drzewie, szczęśliwie na miejskiej ulicy a nie poza miastem, prędkości jeszcze nie zdążyli nabrać, więc auto do kasacji (bo już leciwe) a poszkodowani lekko na ciele "ubrani" w kołnierze na szyjach usztywniające kręgi szyjne poszli do szkoły w

Re: Duze sliwki lub morele

Myślę że on mówił o "total loss" a nie kasacji. Auto zabiera firma ubezpieczeniowa, idzie na aukcję a co zrobi z nim kupujący to jego sprawa. Może tak jeżdzić, może naprawić a może i rozebrać na części. -- Mój blog

Re: pierwszy samochód

chłodnicami i ich wentylatorem, które trochę kosztowały) właściwie do wymiany były tylko maska, przednie wzmocnienie i zderzak (ach- najdroższą duperelą, przynajmniej jeżeli chodzi o relację cena-ilość okazał się znaczek Opla, którym centralnie trafiła w latarnię - 80 zeta). Latarnia poszła do kasacji :) >

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - auto kasacja

Zdjęcia - auto kasacja