Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Badania,hpv......

Witajcie :) Mam do zrobienia PRG,PRL,CA 125. Byłam dziś na wizycie i lekarz zdiagnozował hpv do tego mięśniaki.Mam też hiperprolaktynemię(co wiedziałam wcześniej). Boże ja się załamię... Jaki koszt mniej więcej jest tych badań? Zrobił usg i mam duży lewy jajnik i spore ciałko żółte.Dał pod zdjęciem

Badania,hpv......

Witam :) Mam do zrobienia PRG,PRL,CA 125. Byłam dziś na wizycie i lekarz zdiagnozował hpv do tego mięśniaki.Mam też hiperprolaktynemię(co wiedziałam wcześniej). Boże ja się załamię... Jaki koszt mniej więcej jest tych badań? Zrobił usg i mam duży lewy jajnik i spore ciałko żółte.Dał pod zdjęciem

Re: Badania,hpv......

uuu wspołczuję, sporo tego, jaki typ hpv? ale spokojnie jak lekarz dobry to pomoże i wyprowadzi cie na prostą, też sie zmagałam swego czasu z hpv wysokoonkogennym, cholerstwo. Muszę teraz ponownie zrobic badania, ale rok temu byłam "czysta":)powodzenia

Badania HIV HCV HPV w Warszawie ???

Gdzie w Warszawie można jednocześnie wykonać badania w kierunku hiv , hcv i hpv ? Interesują mnie raczej prywatne laboratoria . Spytam przy okazji . Czy istnieją jeszcze inne grożne choroby przenoszone drogą płciową ?

Re: Badania,hpv......

Cześć, Właśnie dowiedziałam się, że mam CIN2 i CIN3 w wyniku hpv. Lekarka powiedziała, że nie ma sensu robić testu na hpv przed zabiegiem (żeby potem sprawdzić, czy wirus przetrwał zabieg), bo i tak się tego wirusa nie pozbędę.. Załamałam się do chwili, gdy przeczytałam Twój wpis! Napisz, jak udało

Re: Badania,hpv......

Jeśli wyjdzie podwyższona prolaktyna to zbadaj również tarczyce. -- http://supergify.pl/images/stories/miski/straszne/diabeki/199.gif

Re: Badania,hpv......

w Bydgoszczy w Centrum Onkologii robią kompleksowo za darmo ale trzeba rano przyjechać i czekać pobierają na miejscu i do 30 dni czeka się na wyniki nie wiem jak w innych miastach

Re: Badania,hpv......

W "moim" lab progesteron 27zl, prolaktyna 27zl, ca125 36zl. Jeśli ciąża ze znakiem zapytania, to mógł na bhCG też skierować przecież - sprawa by się rozjaśniła. -- http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10722;30/st/20110111/n/Hanusia/dt/6/k/c4ff/age.png

Re: Badania,hpv......

Z tego wszystkiego dni mi się pomieszały.Oczywiście byłam wczoraj :D -- Marcel :) Łobuz niesamowity

Re: Badania,hpv......

W niedzielu? :D Powinnaś zmieścić się w stówie, zależy od labu. A NFZ nie refunduje takich badań jeśli lekarz da skierowanie? -- Nie zatrudniaj fachowca - bądź bohaterem w swoim domu.

Re: Badania,hpv......

Wiesz nie wiem jeszcze co i jak.Dzisiaj jadę zrobić te badania.We czwartek idę na na następną wizytę będzie mi pobierał wycinki żeby sprawdzić jaki stadium.Ale nie jest dobrze. Mówił,że to jest duże i raczej będziemy wycinać.Dobrze wiedzieć że ktoś cało z tego wyszedł :) Jak mi pokazywał te

Re: badanie HPV

niestety nie masz racji;istnieje możliwość wykonania badania na obecność HPV z NFZ w Poznaniu w Poradni Patofizjologii Szyjki Macicy;potrzebne jest skierowanie od ginekologa

HPV badanie versus PAP

testowanie na HPV ( z typowaniem wlacznie) jest dwukrotnie bardziej czule niz PAP test uzywany do wykrywania zmian przed i nowotworowych. www.cbc.ca/health/story/2007/10/18/cervical-hpv.html content.nejm.org/cgi/content/short/357/16/1579 content.nejm.org/cgi/content/short/357/16/1589 Czy HPV

Gdzie zrobić badanie na HPV w Warszawie ?

Mam wielka prośbę gdzie mozna zrobić badanie na HPV? Możecie podac adres i tel. Chodzi mi na terenie Warszawy. Dziękuję i Pozdrawiam.

Re: HPV badanie versus PAP

dradam2 napisał: > Czy HPV testing jest badaniem rutynowym/osiagalnym poprzez NFZ ? Niestety NIE !

Nie zrobię badania na hpv.

Lekarz po odczytaniu moich wyników cytologii zlecił mi wykonanie badania na obecnośc wirusa hpv. Miałam naprawdę dobre chęci i chciałam iść, ale cena okazała się szokująca. Badanie kosztuje 350 zł i to w państowym, uniwersyteckim ośrodku. Badanie NIE jest refundowane i ze skierowaniem czy bez

Re: Nie zrobię badania na hpv.

za granica i w innych krajach to nie tylko badanie w kierunku HPV jest platne ale wszystkie inne tez, no ale w koncu w Polsce to sie wszystko wszystkim nalezy

Re: gdzie badanie na dna wirusa hpv

Możesz sobie zamówić test w necie. Pobiera Ci próbkę lekarz ginekolog, do którego się udajesz z testem, odsyłasz go do laboratorium, a wyniki przychodzą Ci do domu lub na maila. Ja zamawiałam tutaj: www.test-hpv.pl/ -- http://www.suwaczki.com/tickers/85993e3ke893455h.png

Re: Nie zrobię badania na hpv.

razem napiszesz coś takiego, a najlepiej poczytaj trochę o HPV. Nie każdego stać na wydanie kilkuset złotych na badanie, z którego nie ma większego pożytku, a tak się składa, że badanie na obecność HPV nie ma większego sensu, skoro jedyne, co można robić jeśli się okaże, że ma sie HPV, to regularne

Re: Nie zrobię badania na hpv.

hmm, ale właściwie po co robić to badanie? nawet gdyby miało wykazać, ze - odpukać - masz HPV, co Ci da taka wiedza? (pomijając fakt, ze o zakazeniu HPV świadczy ponoć obecność koilocytów w wyniku cytologii). Nawet jeśli masz HPV, to i tak nic się z tym nie da zrobić, bo nie ma leków zwalczających

Re: Nie zrobię badania na hpv.

polecanej nie raz na tym forum pani doktor, która podczas prywatnej wizyty zalecała mi cytologię co 3 mies., a kiedy byłam u niej "państwowo" - co roku!). A jeśli badanie wykaże, że nie ma HPV to co? powtarzać je co jakiś czas? ciekawa jestem, która z was robi to badanie częściej niż cytologię

Re: o matuchno

Bo hpv nie jest jedyną przyczyną nowotworów szyjki macicy - odpowiada akurat za niewielką ilość zachorowań (nie pamiętam - 15%?), a cytologia nie jest badaniem na hpv, a pozwala ocenić stan komórek szyjki. Taaak, zaskakujące - dziewice też chorują na raka!

Re: Nie zrobię badania na hpv.

No tak, a jak się okaże, że nie mam hpv, to kasa w błoto. A jak się okaże, że mam to co? przeczytałam właśnie, że 60% kobiet ma. I tego się NIE LECZY. Tylko cytologię wykonuje co roku. Więc bez sensu to badanie. -- http://www.dziecionline.pl/grafika/animowane/zabka.gif

HPV- gdzie badanie we Wroclawiu?

Witam, gdzie we Wrocławiu mozna zrobić profilaktyczne badanie na obecność HPV? Dziekuję -- Poznajcie Julinkę

badanie w kierunku wirusa HPV - gdzie?

Gdzie można wykonać badanie w kierunku wirusa HPV? Jestem z Łodzi.

Re: hpv jakie badania?

Dokładnie tak jak pisze "emka" zgadzam sie z nią w 100%.Ja miałam trzy razy robioną cytologie i za każdym razem złe wyniki.Wysłano mnie na kolposkopie( w maju),pobrano wycinek i stierdzono po wynikach że mam hpv i kawałek szyjki do wyciecia.Po operacji kolejne badania i wynik na

Re: HPV a badanie faceta

czy ktos może odpowiedzieć jakie badania wykrywają u faceta HPV, bardzo prosze o informacje.

Re: Nie zrobię badania na hpv.

Witajcie. Ja mam za sobą już całą drogę od diagnozy (cytologia IIIb) do wyleczenia. Ważne jest aby zrobić to z głową, po złej cytologii, zrobić przede wszystkim kolposkopie (badanie bezbolesne). Jeżeli to badanie potwierdzi, że zmiany na szyjce są podejrzane, lekarz kieruje na wycinki (ja

jakie badania na wirusa HPV

witam wszystkich mam ogomna prosbe dowiedziec sie jakie badanie robi sie na wykrycie wirusa HPV

Re: HPV a badanie faceta

Z tego co wiem, mozna HPV wykryć u faceta, bodajże są to badania krwii. U facetów nie ma żadnych objawów - oni są tylko nosicielami. Ten lekarz, o jakim piszesz to jakis przepraszam za słowo "konował". Moja pani doktor chce wysłać mojego faceta ba badanie HPV, bo ja też miałam kłykciny

badanie HPV

Witam!Niestety testu HPV nie da sie zrobic państwowo,musiałam za niego zapłacić 180 zł.Test zrobiłam u ginekologa i za tydzień miałam wynik.Więc jeśli masz jakieś wątpliwości to możesz zaglądnąć na tą stronkę tam wszystko pisze i możesz znaleźć placówkę która go wykonuje w twoim mieście

Re: hpv jakie badania?

zwalczył sam to po to właśnie cytologię robi się co 6 miesięcy lub przynajmniej raz na rok,żeby wykluczyć ewentualne zmiany na szyjce macicy. Nowotwór rozwija się w różnym tempie-w zależności od jego złośliwości, odporności organizmu. W tym przypadku nie ma po co robić od razu badania na DNA HPV, cytologia

Re: hpv jakie badania?

która przezyła dzięki corocznej profilaktyce . Cytologia jest badanie przesiewowym czyli nie daje stu procentowego dlatego warto ją robic co roku ... Dziewczyny w swerze zycia bądzcie egoistkami , badajcie sie abyscie kiedys w zyciu nie pluły sobie w twarz ze jest za pózno ....pozdrawiam

Re: Nie zrobię badania na hpv.

tyle kosztują.To jakaś paranoja,ale cóż poradzimy?To wkońcu Polska,ale wydaje mi się że pomysł ze Szpitalem(żeby Cię tam położyli i zrobili wszelkie niezbędne badania w tym także na HPV) jest jedynym dobrym rozwiązaniem dla osób które nie mają pieniędzy na indywidualne wykonanie testu.Pozdrawiam i

Re: Nie zrobię badania na hpv.

oczach zrobiłam cyt.po 3 m-cach i wynik hsil itd.mój lekarz rozłożył ręce i powiedział,że jest zdziwiony bo powinno być dobrze,a nie jest. W tej chwili leczę się prywatnie(każda wizyta 200zł.)u jednego z najleprzych gin.onkol.w W- wie,który też właśnie zalecił mi te drogie badanie hpv. Walczę cały

Re: Nie zrobię badania na hpv.

można popaść w skrajność i wpędzić się w totalną nieufność wobec każdego lekarza, ale z drugiej strony to moje zdrowie i życie. Lepiej o jedno badanie więcej niż później rozpacz i wizja stania nad grobem. Na początku też panikowałam że mam HPV, a teraz podchodzę do tego racjonalnie. Jest..., trudno

Badanie na obecność HPV czy od razu dermatolog?

Podejrzewam u siebie kłykciny okolic odbytu. Wiem, że aby je stwierdzić, powinno się mieć wcześniej wykonane badanie na obecność wirusa HPV. I zastanawiam się, czy najpierw wykonać takie badanie (oczekiwanie na wynik ok. 2 tygodni) czy lepiej od razu zgłosić się do dermatologa? Bardzo proszę o

Wirus HPV pomocy

Po wizycie u ginekologa diagnoza wirus HPV i zalecenie zrobienia badań. Wyniki z badań laboratoryjnych : wykrywanie DNA oraz oznaczanie genotypu wirusa HPV. Wyszło : wykryto DNA wirusa HPV genotyp 16 (typ wysokoonkogenny). Co robić? To młoda dziewczyna 20 lat, przecież macicy sobie nie usunie

Re: czy potrzebne badanie na dna hpv przed koniza

HSIL to wynik badania cytologicznego, a CIN III to rozpoznanie histopatologiczne pobranego wycinka z szyjki macicy. Oba badania miałas robione, czy tylko cytologię? Jesli jest CIN III potwierdzone histologicznie to badanie HPV nie ma sensu - jest to wskazanie do konizacji. Praktycznie nie

Re: Nie zrobię badania na hpv.

Guwno wiesz,guwno widziałaś,guwno przeżyłaś. To Ty dziewczyno się dokształć o hpv. Poczytaj ile kobiet umiera na raka szyjki macicy,który jest właśnie dzięki wirusowi hpv. Myślisz,że mnie było i jest stać na takie badania,mając dwoje małych dzieci? Na początku mojej gehenny z horobą,tez tak

czy potrzebne badanie na dna hpv przed konizacją ?

czy jest sens robienia (płatnego) badania na dna hpv skoro już mam ustalony termin konizacji ??? -- mój skarb Natalka ... Natalka- fotoalbum

Re: Walka z rakiem szyjki macicy na NFZ - fikcja

ale co ci z tej wiedzy? zakażenia hpv nie leczy się (chyba, że masz kłykciny). jest bardzo dobry schemat diagnostyki i postępowania dalszego w raku szyjki macicy (czyli cytologia, kolposkopia, biopsja itp) nie ma konieczności określania dna hpv. można prywatnie, ale to drogie badanie

Czy badanie HPV complex wystarczy???

Chce miec pewnosc, ze nie mam wirusa HPV. Nie mam zadnych objawow, ale mimo to sie niepokoje. Zrobilam cytologie w sys.Pap i wyszla mi I grupa. Medtoda Bethedsa wyszlo mi zapalenie, ktore lecze Lactovaginalem. Chce byc pewna, ze nie mam tego HPV! Czy badanie HPV Complex w takeiej sytuacji bedzie

Re: badanie na hpv - prosze o info

Ja robilam badanie na hpv jak normalny wymaz u ginekologa. Tak jak cytologie. Czekalam na wyniki ok 1 miesiaca. Koszt - w Warszawie w prywatnej klinice 240 zl + wizyta u lekarza.

Re: badanie w kierunku wirusa HPV - gdzie?

Najlepiej zadzwonic do przychodni ginekologicznej w bramie przy szpitalu kardiologicznym na ul.Szterlinga ,nr.tel 042 633 27 42 i zapytac o oznaczenie wirusa Hpv jest tam laboratorium 'gentos'jesli jeszcze dobrze kojarze nazwe,ale to badanie niestety kosztuje kilaset zloty.

Badanie na hpv

Powiedzcie mi jakie badania sią robi na wykrycie tego wirusa, i jeśli jest to jakie są jego objawy?

Re: polna Poznan badanie HPV

na polnej w poznaniu badają metodą test AMPLICOR HPV .podaje telefon 061 8419675 a badanie jest naprawde w dobrej cenie.To jest nowa pracownia /cel wykrywanie rak szyjki macicy/i jeszcze im się chce leczyc i badać.

Re: jakie badania na wirusa HPV

Badanie DNA wirusa HPV jest nierefundowane przez NFZ ! I żaden lekarz nie da Ci takiego skierowania, musisz sobie sama na własny koszt zrobić takie badanie.

Gdzie we WROCLAWIU badanie na HPV?

Dziewczynay, gdzie we Wroclawiu mozna zrobic badanie na HPV (hpv complex)i ile kosztuje? Gdzie mozna zrobic kolposcopie, najlepiej prywatnie? Ktore z tych badan jest bardziej miarodajnie przy wykrywaniu HPV? Dziekuje za wszelkie informacje! Pozdrawiam!

Badanie na HPV we Wroclawiu

Badanie cytologiczne mojej mamy wykazalo, ze prawdopodobnie zarazona jest HPV. Niestety lekarz nie poinformowal jej gdzie takie badanie sie wykonuje. Moze ktos wie? Czy moj ojciec tez powinien sie przebadac?

Wirus HPV pomocy

Po wizycie u ginekologa diagnoza wirus HPV i zalecenie zrobienia badań. Wyniki z badań laboratoryjnych : wykrywanie DNA oraz oznaczanie genotypu wirusa HPV. Wyszło : wykryto DNA wirusa HPV genotyp 16 (typ wysokoonkogenny). Co robić? To młoda dziewczyna po dwudziestce, przecież macicy sobie nie

Re: badanie w kierunku wirusa HPV - gdzie?

jakas szkoła jezykowa obok. Tam maja bardzo szeroki zakres roznych badan, moze i na HPV. Pozdrawiam.

Re: Jak to jest z HPV?

wlasnie. sa bowiem, najwidoczniej, inne niz HPV przyczyny degrengolady komorek. ctyologia wykrywa tylko degrengolade, a przyczyna moze byc inna niz HPV. ja bym nie sepila na to badanie DNA HPV, to dzieki takim badaniom rak szyjki przestaje byc problemem. aha, HPV jest oporne na "

Re: Jak to jest z HPV?

Jak chce dokładnie rozpoznać wirusa to powinnaś mieć w pierwszej kolejności zrobione badanie na DNA HPV bo sama cytologia nie da obrazu czy na pewno masz HPV i jaki typ. -- "All I ever wanted _ All I ever needed _ Is here in my arms _ Words are very unnecessary _ They can only do harm "

Re: czy potrzebne badanie na dna hpv przed koniza

miesiacach CIN I, ale lekarze uznali mi ten gorszy wynik. Jedna doktor kazała mi zrobić te badania na dna hpv, a druga powiedziała że szkoda kasy, bo i tak konizację bym miała bez znaczenia wyniku, a później badanie histo po konizacji i kontrole cytologiczne co 3 miesiące. -- mój skarb Natalka ... Natalka

badanie DNA HPV

jeśli nie to nie jest łamanie regulaminu to proszę napiszcie ceny ww badań w Warszawie. Chodzi mi o konkretny gabinet i cenę.

Re: badanie DNA HPV

jak Kinga :P Kupujesz online, idziesz do swojego ginekologa i tyle :) testy to kwotą rzędu 100-150zł. zależy od opcji :P

Re: badanie na wykrycie wirusa HPV

Niestety, jets tak jak mówisz, wiele dziewczyn, tak jak ja, dowiaduje się o HPV wtedy, gdy już coś jest nie tak. A choć trudno sie przed tym zabezpieczyć, to sama wiedza by się przydała. Przynajmniej więcej dziewczyn robiłoby regularnie badania. Badanie kosztuje około 200 złotych (w W

Re: badanie na wykrycie wirusa HPV

Moniko, podczas cytologii lekarz moze stwierdzić, że byc moze jest zarazenie HPV (choc tak jak bylo u mnie - dowiedzialm sie o tym na tyle pozno, ze juz bylo podejrzenie o nowotwor), a same badania na HPV sa platne. Przynajmniej z mojej wiedzy tak wynika... Pozdrawiam

Re: Walka z rakiem szyjki macicy na NFZ - fikcja

Juz ci przecież dziewczyny napisaly, ze wazniejszym badaniem jest biopsja cz kolposkopia, sama obecnosć wirusa hpv jeszcze o niczm nie swiadczy

badanie na wirusa HPV

czy takie badanie można zrobić tylko prywatnie??? jeśli nie to gdzie w Warszawie robią? Jak długo się czeka?

Re: jakie badania na wirusa HPV

Cytologia nie jest badaniem do wykrywania wirusa HPV !!! Może ona jedynie wykryć zmainy świadczące o obecności wirusa. Badanie na wykrycie wirusa i określenie jego DNA podobne jest do cytologii, pobiera się wymaz z kanału szyjki macicy przy pomocy specjalnej szczoteczki. Koszt badania w

Re: badanie na wykrycie wirusa HPV

Tak to prada duzo nie wie o röznych chorobach a zwlaszcza o HPV--ja tez naleze do takich zorjentowalam sie kiedy juz bylo za pözno!Nie wiem jak to jest w polsce,ale u nas za badanie cytologiczne nie trzeba placic<-w tych badaniach Ci moze lakarz wykryc czy masz "

Re: Wyniki badania histopadologicznego a HPV

Wiem, co powoduje HPV, dlatego sie pytam. Nikt go u mnie nie stwierdzil, nie wykazala go sigmoidoscopia ani badanie histopatologiczne. Dlatego chce wiedziec, czy gdyby cos bylo to badanie (hist.) by to wykrylo.

Re: polna Poznan badanie HPV

moze zarazić się dziecko od matki w czasie porodu.Wirusem też można zarazić sie poprzez przeniesienie go z innej częsci ciała np z kurzajek ,jest wiele kobiet które maja i miały tylko jednego partnera a on partnerke a jednak mają HPV.Badania kliniczne dowodzą ze kłykciny zdarzały się również u

Re: Czy w badanie cytologiczne wykrywa HPV??? Pro

Kalinosiu, a czy mialas jakies objawy sugerujace HPV, czy cos Cie zaniepokiolo, czy rutynowo robilas badanie?

Re: Wyniki badania histopadologicznego a HPV

onkogenne typy wirusa HPV powodują raka odbyta, sromu, pochwy, pęcherza moczowego, języka, gardła,krtani.Jeśli masz HPV to musisz zrobić badanie genetyczne(ja jeszcze nei robiłam) jaki masz typ, bo niektóre typy sa bardzo onkogenne, a niektóre wogóle nie są onkogenne tylko powodują brodawki i

Re: mg-27

Z tego co pisała na wątku o badaniach prenatalnych miała je wykonywać 16 września. -- http://www.suwaczki.com/tickers/qdkkx1hpv5gazdk5.png http://www.suwaczki.com/tickers/h84f2n0aagaceifu.png http://www.suwaczki.com/tickers/svch3e3k5y9zlpqz.png

mg-27

I jak po badaniach prenatalnych? -- http://www.suwaczki.com/tickers/qdkkx1hpv5gazdk5.png http://www.suwaczki.com/tickers/h84f2n0aagaceifu.png http://www.suwaczki.com/tickers/svch3e3k5y9zlpqz.png

Czy w badanie cytologiczne wykrywa HPV???

Robie co roku kontrolna cytologie, ale nie wiem, czy w przypadku zakazenia virusem HPV ona to wykaze? Czy powinnam kontrolowac to jakims innym badaniem? Prosze, poradzcie!

ASC-US IIIA

Dostałam wynik badania cytololistycznego, wynik brzmi tak "Rozmaz odpowiedni do oceny Obraz cytologiczny nieprawidłowy - obecne nieprawidłowe komórki nabłonka wielowarstwowego płaskiego, niejednoznaczne diagnostycznie ASC-US (zmiany zapalne? Infekcja HPV?) stopień cytologiczny wg

Jakie badania w celu wykrycia HPV

Właśnie zadzwonił mój facet, że jego była ma raka szyjki macicy wywołanego wirusem HPV. Muszę zrobić badania. Pytanie tylko jakie? Czy sama cytologia wystarczy? Przepraszam, że nie czytam całego wątku o HPV, ale zwyczajnie nie mam na to czasu.

Re: Czy w badanie cytologiczne wykrywa HPV???

martw się,to badanie możesz wykonac zawsze później,ja też jeszcze go nie robiłam pozdrawiam

A co z badaniami nosicieli wirusa HPV?

Trąbi się o tym wirusie jako głównej przyczynie raka szyjki macicy, a jakoś jeszcze nikt nie wpadł na to, by przymusowo zbadać wszystkich potencjalnych nosicieli. W tym męskich. Następnie zabronić kontaktów seksualnych pod groźbą przymusowej eliminacji - i po kłopocie. Dziwię się, że to genialne min

Re: Walka z rakiem szyjki macicy na NFZ - fikcja

zebra12 napisała: > Co z tego, że badania cytologiczne na NFZ są darmowe i coroczne, gdy nic dalej > z tego nie wynika. Resztę trzeba sobie zapłacić, jeśli ktoś chce wiedzieć czy m > a hpv czy nie. Hpv to chyba wirus jest, nie nowotwór.

Re:mac1

ingalil - chlamydie miałam, HPV, HIV i resztę też, cytologię i reszte też - czysta jestem. Nie miałam rózyczki, a co to za badanie??? Ps. A cytomegalię mam juz aplanowana na środę - badanie :D

Re: Wyniki badania histopadologicznego a HPV

W badaniu histopatologicznym mogą być zauważone koilocyty, które oznaczają namnażanie się wirusa HPV, ale sam typ wirusa może być stwierdzony tylko w badaniu DNA.

Re: Jak to jest z HPV?

ale biopsja chyba na 100% > nie stwierdzi sie ze to HPV chyba? I niby cytologia czyli wymaz ma wieksza wiarygodnosc? jedno ze standardowych badan przy biopsji jest HPV. No jak kawal wycinka ma pokazac mniej niz jakis wymaz sluzu to ja cie prosze....

Re: Jak to jest z HPV?

Biopsja sluzy do oceny morfologiczne zmienionych tkanek. Z wycinka mozna zrobic HPV PCRem, ale raczej nie jest to standardowe badanie w polskiej sluzbie zdrowie. A cytologia to ocena komorek. Cytologie mozna takze zrobic z bioptatu, niekoniecznie z wymazu. W badaniu HPV PCRem chodzi o znalezienie

Re: dziewczyny z HPV łączmy się!!!!

Witam, od kilku lat mam 1 samotną brodawke w okolicy sromu, badanie cytologiczne robie co pol roku , zawsze mam I grupę, czy to możliwe ze to coś zlego :(? dopiero teraz to skojarzylam z hpv < o ja glupia>

Re: Czy w badanie cytologiczne wykrywa HPV???

rozpoczecie leczenia, aby to ryzyko zredukowac. A wystapienie wirusa HPV ( okrteslonych typow) powoduje, ze szanse na tego raka rosna blisko 700 razy. W wielu krajach badanie to jest normalnym, rutynowy, wykonywanym absolutnie za darmo, bo bardziej oplaca sie zapobiegac niz leczyc. Pozdrawiam dradam1

Re: Badania ginekologiczne w ciązy

a jeszcze na pierwszej wizycie ( 5 tydzień) dostałam całą listę badan o wykonania: - morfologia - mocz - oznaczenie grupy krwi - glukoza - na tarczycę - HBS I HPV - na choroby weneryczne

Re: Brodawczak krtani u 2,5 letniego dziecka

katowicach,na dalsze badanie, tam nastepnego dnia dzieckoposzlo pod noz, wycieli jej to swinstwo, po 2 tygodniach przyszly wyniki histo-pat. iwynikpozytywny HPV typu 6- wirus brodawczaka ludzkiego, po 2 miesiacach znow kolejny zabieg bo to cholerstwo odtrasta..... lekarz wspomianl o leku cidofovir, ale nie

Re: dziewczyny z HPV łączmy się!!!!

Witam, patrząc jak wiele wpisów jest na tym forum bardzo liczę na Waszą pomoc. Otóż w styczniu br. po zrobieniu cytologii okazało się, że mam gr. III, LSIL(?), zalecono badanie kolposkopowe, które oczywiście wykonałam. Wyniki badania nie wskazywały na nic konkretnego, jedynie jakieś wirusowe

Re: badanie na wykrycie wirusa HPV

A czy przy normalnej,standardowej cytologii wykrywa się chociażby podejrzenie o HPV, czy trzeba zanzaczyć, żeby wykonujący analizę zbadał również obecność wirusa? W moim przypadku było tak, że objawy niepokojące miałam jużod bardzo dawna, był to ból w okolicach wejścia do pochwy, praktycznie

Re: Gdzie we WROCLAWIU badanie na HPV?

Ja sie leczylam na klinikach tzn. tam walczyalam z klykcinami...teraz w marcu ide na badania DNA do laboratorium REX na Robotniczej...zobaczymy co z tego wyjdzie. A pod opieka ginekologiczna jestem w Corfamedzie u Kotkowskiej...choc o HPV z nia nie roZmawiam bo ona mowi ze bez wyniku DNA nie

Re: Gdzie we WROCLAWIU badanie na HPV?

Ja sie leczylam na klinikach tzn. tam walczyalam z klykcinami...teraz w marcu ide na badania DNA do laboratorium REX na Robotniczej...zobaczymy co z tego wyjdzie. A pod opieka ginekologiczna jestem w Corfamedzie u Kotkowskiej...choc o HPV z nia nie roZmawiam bo ona mowi ze bez wyniku DNA nie

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - badanie na hpv