Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Betonowe blaty

Można już u nas nabyć blaty betonowe, a tutaj masz kilka fajnych aranżacji blaty betonowe do kuchni i łazienki . Ceny juz tez mocno spadly w porownianiu do tego co bylo kiedys.

Betonowe blaty kuchenne - cennik

No faktycznie, ladne. Super sprawa, ze mozna sobie samemu wycenić taki blat betonowy. Z tego co gdzie indziej patrzylem, to nigdzie nie podaja cen, a tutaj można wycenić blat betonowy ze wszystkimi modyfikacjami (otwor na zlew, ociekacz, kolor blatu) doslownie w chwile. Nie lubie dopraszac sie

Blat betonowy kuchenny - zalety

Blat betonowy to super sprawa. Żywica epoksydowa nie jest potrzebna, gdyż blat jest już impregnowany. Blaty betonowe mają wysoką pojemność cieplną i dodatkowo dość łatwo rozprowadzają ciepło przez co nie nagrzewają się aż tak bardzo w jednym punkcie. Jeżeli chodzi o czyszczenie, to w przypadku

Re: Betonowa podłoga/blat kuchenny

.......w różnych kolorach, czarny, szary, czerwony i żółty...... oraz oczywiście wariacje tych kolorów. -- "Zakład Usług Budowlanych" zubbau@gmail.com

Re: Betonowa podłoga/blat kuchenny

Wykonuję podłogi betonowe i stopnie schodów w różnych kolorach, czarny, szary, czerwony i żółty. Cena zależna od powierzchni (sprawa nie jest tania, wymaga sporo pracy), potrzebuję około 1 do 2 centymetrów grubości, żeby taką podłogę wykonać. Podłoga jest lakierowana żeby wyciągnąć rysunek betonu i

Beton we wnętrzach - galeria blaty betononowe

Tutaj jest kilka wiecej aranżacji z blatami betonowymi Betonowe Aranżacje :)

blat kuchenny

Witam Remontujemy kuchnie i myślimy nad zamontowaniem blatu kuchennego z betonu. Ciekawą ofertę znaleźliśmy tutaj www.florisa.pl/blaty-betonowe.html Czy ktoś może ma taki blat u siebie i wie jak z trwałością ?

Re: Blat z betonu

Hmm...z Olsztyna nie, ale są firmy/ sklepy internetowe, które sprzedają takie blaty. Zobacz np. tutaj: blaty betonowe

Betonowa podłoga/blat kuchenny

Witajcie W popularnych czasopismach wnętrzarskich przyuważyłam ostatnio kilka razy betonowe podłogi (zwłaszcza w łazienkach), a ostatnio na TVN widziałam też taki blat kuchenny. Nie wiem niestety jak to się profesjonalnie nazywa - ten beton jest ciemniejszy niż zwykły i bardzo mocny - można po

Re: Blat kuchenny

Można już u nas nabyć blaty betonowe, a tutaj masz kilka fajnych aranżacji blatów betonowych do kuchni i łazienki. Ceny juz tez mocno spadly w porownianiu do tego co bylo kiedys.

Re: blat z betonu architektonicznego-czy ktoś ma?

Może być na to rozwiązanie! Nie wiem, czy wiecie, ale blaty betonowe mogą być w bardzo różnych kolorach kolorowe blaty Na czarnym oczywiście widać najmniej ;)

Re: blat- beton

Blaty betonowe cechuje - duża odporność na zarysowania, - niska nasiąkliwość i higroskopijność, - blaty nie odbarwiają się, - są łatwe w pielęgnacji. a tutaj masz kilka fajnych aranżacji Blaty Betonowe do kuchni i łazienki. Ceny juz tez mocno spadly w porownianiu do tego co bylo kiedys.

Re: a biały blat

o dzieki Mea! wlasnie, to ta roznica - Ty masz podloge- kafle, slicznie pasujace do blatu betonowego, u mnie deski debowe :)

Re: Blat z betonu architektonicznego -jak zabezpi

Blaty z betonu są ostatnimi czasy bardzo modne. Nie da się ukryć, że dosyć oryginalnie to wygląda. Co do wyglądu.. to raczej zależy od tego, jaką firmę się wybierze. Okazuje się, że beton betonowi nierówny.

Re: blat kuchenny

znalazłam coś takiego eszukam.pl/nowosc-gotowe-blaty-betonowe-ogloszenia-warszawa-warszawa-mazowieckie,2,14230,1218/ ale może womysia zna jakieś blaty imitujące beton .

Re: Betonowa podłoga/blat kuchenny

niektore projekty rzeczywiscie ciekawe, ale wiekszosc kojarzy mi sie i przypomina lastriko, mysle ze wizyta u kamieniarza produkujacego nagrobki powinna pomoc

Re: Betonowa podłoga/blat kuchenny

Popatrz jeszcze na te strone www.concreteexchange.com Jest jesze kilka innych,ktore poprowadza ciebie ad startu do konca.Nie jest to bardzo trudne ale wymaga od wykonawcy duzej fantazji i odwagi.Moja firma wykonuje blaty kuchenne z granitu i ( concrete)nie wiem betonu lub cementu.Pierwszy moj

Re: Betonowa podłoga/blat kuchenny

Nazwa "Concrete Countertops" jest to bardzo popularny sposob na chodnik, droga wjzdowa do garazu, posadzki.Ale jest pewna roznica pomiedz blatem w kuchni a posadzka.Cena za blat w kuchni tu w USA jest pomiedzy $170 to $ 225 per s/f( 11s/f = 1m2)Polecam wejdz na strone www

Blat z betonu architektonicznego -jak zabezpieczy

nawoskować od czasu do czasu, zeby nadac wiecej blysku i dodatkowych wlasciwosci impregnujacych i hydrofobowych. (latwiej wode "zrzucic"). A jak juz faktycznie uda sie w jakis sposob zabrudzic, to mozna zawsze zeszlifowac. Zresztą czy te umywalki i blaty betonowe wyglądają na zabrudzone

Re: Betonowa podłoga/blat kuchenny

Nie sadze ze kamienarz ale jezeli potrzebujecie wiecej jnformacji jak to zrobic moge wam pomoc. Concrete countertops robiony jest z cementu, lekkiego piasku and roznych komponentow.POpatrz na te strone www.buddyrhodes.com jest to bardzo prosty sposob zrobienia countertapu.Napewno bendziesz mial

Re: Betonowa podłoga/blat kuchenny

O mnie temat też bardzo interesuję. Zarówno na podłogę jak i na ściany, cynaamonka u mnie w galerii mam ładne podłogi ale to z amerykańskich stron. Popatrz na taką stronę www.concretenetwork.com ale skad wziać polskiego wykonawcę to ja też nie wiem:(

betonowy blat kuchenny

zamierzam wylac w betonie blat kuchenny razem ze zlewem. Nie wiem tylko czy zywica epoksydowa, która sie utwardza beton dobrze znosi warunki chemiczne jakie panuja w kuchni typu srodki czystosci itp... Jak ten material zachowuje sie przy wysokiej temperaturze i czy latwo utrzmac czystosc na

Re: Betonowe blaty i nie tylko

Piekny jest beton we wnetrzach, ale jest jeden problem - kupujac dom zawsze musimy zadac sobie pytanie: "kto to kupi?". A poza tym watpie, zeby takie lebki od developera umialy cos extra ;)). Ja ostatnio zalozylam granit wlasnie, choc tez wolalabym biale szafki i quartz na blacie

kuchnia

to teraz kuchnia na tapetę meble są zamówione-biały półmat. mam dylemat jaki zamówic blat - może np. Eggera Jasny Beton?. płytki będą ciemnoszare, taki lekko betonowy odcień. ściany - light grey z beckersa. Wpadłam też dziś na pomysł aby ścianę od wewnątrz-tą z barkiem, pomalować tablicówką

Re: z serii hotele

Loft tak, ale sam hotel tez super, na zdjęciach nei wszystko neistety widac. Choćby jadalnia, gdzie serwują śniadania, umieszczona Na poziomie -1 podloga z metalowych płyt, drzwi jakieś poprzemyslowe szyba z kratownica, rrecepca ma fajne meble ze skrzyn zaladunkowych. Bar super, betonowe i

Re: blat kuchenny

a ja znalazłam to:D chociazby dla samych zdjęć warto popatrzec bo cena...wycenili mi cudny blat ale wart polowe mojej kuchni:) www.btb-radzymin.pl/produkty.php?id=24#ad-image-0 www.tobeton.pl/plyty-betonowe/

Re: kuchnia w domu do zrobienia..

podnoszę, żeby z braku zainteresowania nie zginęło. i jeszcze pytanie o blat- czarny, grafit, czy bardziej coś betonowego? możecie coś polecić? dzięki izzy

Re: Złote czasy Rzeszowa juz mijają

Nie słyszał, że de gu > stibus non disputandum est? Kolejna b z d u r a - wytrych, w jakich lubują się rodzimi "inteligenci", podczas grillowo-stolikowych dysput, na tak zwanym, poziomie (w zależności od odległości blatu od podłoża). Dyskutować można o wszystkim, pod warunkiem że ma

Re: Mieszkanie Dziewczyny bez matury

takim razie pierwotny pomysł pomalowania betonowej posadzki, drewno lub cementowe kafle, których ceny przyprawiają mnie o zawrót głowy (230zł za metr kw.). Myślę, że na razie zostanę przy pomalowaniu podłogi. Zastanawiam się tylko czy znajdę dobry kolor, no i jaki to jest dobry :) przy drewnianym blacie

Re: mala czarna...

ma betonowe blaty???!!! w ogóle nic nie mogę dziś tu znaleźć:( -- "I'm at war with obvious" - sami zdecydujcie, czy słuchać moich rad:P

Re: mieszkanie 67,4m2 3 pokoje-prośba w aranżacji

, mamy problem z wyborem: koloru frontów w aneksie, koloru blatu i czegoś pomiędzy szafkami -nie chcemy płytek, raczej idziemy z stronę szkła. musi się to jakoś wyglądać w połączeniu ze stołem, szafką pod tv i stolikiem przy narożniku-na kolor tez nie mozemy sie zdecydowac. myslelismy o bieli

Re: Upadek niemowlęcia z wersalki na podłogę

blatu na podłogę- betonową, nie szukałm porad po forach tylko pojchaąłm z nia na pogotowie. na szczeście nic jej nie było. Dzieciaki czesto sie uderzaja w glowy z czegoś spadaja i w wiekszosci przypadków nic im nie jest. -- :_

Re: a biały blat

IMO, iskierko, jesteś o włos od popełnienia dwóch następnych błędów. 1. wstawienia szafki 40 tak, żeby kończyła się równo z oknem 2. wyboru betonowego blatu - choć jest piękny! ad.1 a. potrzebujesz dużo miejsca do przechowywania,ponieważ nie masz górnych szafek, a o 50 cm zmniejszasz sobie

Re: To był wzrost na glinianych nogach.

Tusk da teraz betonowe nogi , a moze betonowy blat(autostrady).

Re: Czołowe zderzenie z rzeczywistością...

ale ładnie wygląda!:) Womysiu, a skąd masz czarne uchwyty? Jakie to są? Plastikowe, czy cosik innego? Bo mój producent nie ma czarnych a bardzo bym chciała. i jeszcze inne pytanie: blat pierwotnie wybrałam szary (jakiś laminat), kolorem zbliżony bardzo do ściany, niby też taki trochę betonowy- czy

Re: mala czarna...

to jest nasz "nowy", trzydziestoletni dom, z ktorym walczymy juz drugi rok ;) yhh, ta podloga :D - optymalna wylewka betonowa nie wchodzila w gre z powodu technologii, w jakiej ten dom jest zbudowany (czyt. z gowna i patykow), a te kafle w swietle dziennym dokladnie imituja moj betonowy

Re: Dobre kobiety weźcie pomóżcie!

umocowac na skrzyniach, na skrzynkach, skrzyneczkach, na pace , na kufrze. Blat umocowac na rurach kanalizacyjnych- plastikowych, ceramicznych, betonowych Blat układasz na dwoch murkach z cegieł, albo na murkach z bloczków betonowych Cały stół mozna zrobic z PALET:)

Re: Mój kawałek podłogi :)

Z czym ma się komponować. Ano z tymi metalowymi czarnymi schodami i biarierką w tym stylu z linkami. Będą tam wisieć dwie duże lampy A stylu industrialnym, jeszcze nie nabyte i zastanawiam się nad kolorem. Myślę, że może szare będą dobre. Betonowa podłga chyba też pasuje, ewentualnie zostanie

kuchnia i przedpokoj

Plan jest taki: meble beda biale pół mat , blat jeszcze nie wiem ?????? Jezeli sie da uratowac deski ktore sa po wykładziną i plyta pilśniową to zostaną, jeżeli nie to zostaną położone sosnowe deski. Chce je pomalować na kolor szary dosc ciemny. Myslalam tez o bialych, ale wydaje mi sie

Re: Płyty betonowe dekoracyjne

A ja chciałabym dopytać o impregnat. Mam betonową płytę, która ma być blatem stolika kawowego i szukam odpowiedniego preparatu zabezpieczającego. Dotarłam do Cekol ZL- 81 www.cekol.pl/article/3052_CEKOL_ZL-81.htm Czy możesz coś polecić? Coś co odpowiednio zabezpieczy, ale nie zmieni przy tym

Re: Do Womysi VIII

To ja się jeszcze uśmiechnę po 2 informacje: czy wiesz może jak się sprawują takie płyty betonowe w kuchni? chodzi mi o chłonięcie tłuszczu i innych plam muratordom.pl/wnetrza/wykonczenie-scian/betonowe-plyty-na-scianie-jest-modne,124_7272.html i 2 pytanie: kuchnię robię IKEA, mam wnękę na

Re: Beton

przepraszam za bład - oczywiście blat betonowy. Wygląda naprawde ekstra!

Re: Wykończenie ścian w kuchni

ja tez mam lacobel, za ponad 4 m z wywierceniem otworów na gniazdka płaciłam 680 zł (biały, jest tańszy od kolorowego chyba). Płyty betonowe mam w łazience na scianie, ta firma robi tez blaty kuchenne betonowe i w ogóle wszystko wyleją. Moje maja grubość 1,5 cm ale dośc gruba jest warstwa kleju

Re: Dom w Tokio

Super z zewnatrz,ale wystroj srodka to makabra, tak spaskudzic chatke, te stalowe schody i betonowe blaty... toz to za toporne do tego domku (i w ogole nie japonskie takie)

Zabetonuja nogi gospodarce by nie ruszyla

marcin1122331 napisał: > Tusk da teraz betonowe nogi , a moze betonowy blat(autostrady). Mafia zwykle zabetonowala swoje ofiary. Taki bedzie koniec Tuskowej ekonomii.

Re: szafy bez ramek

vinko, cieszę się, że ci się podoba! jak będę miała zdjęć więcej - założę wątek. nad blatem kuchennym nie ma płytek ceramicznych tylko prawdziwe płyty betonowe. ja uważam, że różne biele się nie gryzą - nie sposób uniknąć ich mieszania... zabudowa kuchenna wysoka - fornir naturalny acajou. blat

Re: Mój kawałek podłogi :)

Piu miło Cię znowu czytać :) wnętrza biur to jeszcze kawałek, zresztą nie będą z wielkim polotem, bo tam meble te same wejdą, jedynie się coś domówi, podloga na piętrze to bedą panele wyższej klasy, na dole jednak kafle, nie mogę znaleźć nikogo w pobliżu od betonowej podłogi. Ale kuchnia będzie

Re: salon

blat z betonowej płyty ze stalowymi nóżkami… ale Twój żółty też brzmi nieźle :)

blat- beton

czy ktos z Was ma w kuchni blat betonowy? Bardzo mi sie spodobal taki jeden, co go widzialam :) Nie wiem jednak jakie moga byc minusy w uzytkowaniu.

Re: beton i stare stodoly

Xymus, uwazaj, tez mam ochote na takie blaty. Jak w banku jakas pani architekt w nastepnym artykule w gazecie doda betonowe kuchenne blaty do listy grzechow polskiego malpowania ;) A tak powaznie, rozmiar roboty troche mnie przeraza, zostane wiec pewnie przy opcji kafelkowej, tym niemniej

Re: blat- beton

Zlewozmywaki betonowe świetnie sprawdzają sie w kuchni. Takie zlewy betonowe są odporne, nie rysują się, nie plamią się i są na wieki zlewozmywaki betonowe. Któreś się podobają? -- www.kolorymaroka.pl www.kolorymeksyku.pl www.armaturaretro.pl

Re: nasze wielkopłytowe zmagania

;szpara" na około 1,5 cm :( taka jest szerokość blendy drewnianej i to nam rozwiązywało wtedy problem szerokości blatu ( 60 cm ) i głębokości szafek i zmywarki - niestety nie dało się tego zlicować, bo tylko tyle udało się nam wkuć rurę odpływu w betonową ścianę

Re: pomysly na kuchnie a30

Szafki dałabym białe - moja przyjaciółka ma tak : dół biały glanzowany , góra: ciemna witryna, blat betonowy i jest super. Nie podobają mi się płytki... moim zdaniem popsują wszystko. Ale ze mnie żaden ekspert.

Re: Jakie ogrodzenie wybrać przy różnicy poziomów

strony swiata będzie to ogrodzenie..jeżeli od północnej (słońce z południa), to nie musi to byc taaaka tragedia. Wtedy taka scianka betonowa będzie się nieźle nagrzewac, stworzy sie ciepły zakątek i moga pod nia, na niej..rosnąc nawet rosliny, którym w naszym klimacie jest za zimno..lub może znacznie

Re: Domek prawie :) od zera

Strop będzie drewniany - belki/legary + na nich położona podłoga z desek. Chciałabym zostawić widoczne belki/legary. Do dołu belki jest 2,2 od posadzki betonowej (trzeba jeszcze doliczyć podłogę), do góry belki, na której będą położone deski jest 2,4 m. 1. Co zrobić aby optycznie zwiększyć wysokość

Re: szarości zawszodeszczówkowe

intensywnym kolorze oraz lustro które tak fajnie odbija się od szarej ściany. Co do sypialni - to zostawiłabym betonową ścianę (jako posiadaczka betonowego blatu i betonowego WC rozumiem tę miłość do betonów) ale zdecydowanie ściany z esami zamalowałabym na jakiś intensywny kolor np. taki jak w kuchni. A

Re: Murowane szafki kuchenne

myslisz o betonowej podlodze, to moze wylej z betonu te sciany boczne? Pomiedzy nimi mozna zamontowac np carga - z takimi koszami z nierdzewnej stali. Frontow wogole miec nie musza i to moze super wygladac. na to blat z granitu, niekoniecznie czarnego, albo blat ze stali.

Re: mieszkanie

piekarnik pod blatem.Przelotowość, otwartość kuchni też bardzo na plus. Niby_betonowa podłoga wg mnie powinna być jednolitą powierzchnią, bez wzoru. Tu są zacierki i to mi przeszkadza. Sypialnia - WIDOK z okna - bezcenny! ;-D Szafa na wysoki połysk odbija światło, daje złudzenie innej przestrzeni, jest

Re: blat pod umywalkę

jest na tym blacie wyłożona jakby taka warstwa betonowa przez "fachowca" i on twierdzi, że wystraczy to pomalować odpowiednią farbą i będzie OK. Ale mi to jakoś nie pasuje, bo ta powierzchnia nie jest teraz gładka, raczej taka chropowata i jak to tylko pomaluję farbą to przecież nie zrobi

Re: Szaro niebieska łazienka - drogi początek

No prosze moje plytki!! Zyje z nimi dwa lata i nie zaluje wyboru. Wlasciwie moja lazienke urzadzilam podobnie do Twoich zalozen: plytki gray podlogowe 60x60cm z fuga 1,5mm, plytki na scianie, te z rowkami, jasne, tylko przy "walk in" prysznicu. Umywalka na blacie drewnianym, wiszaca

Re: Wymarzony Dom Agi

agnes, bardzo przyjemne początki. powiem ci, że z początku myślałam, że masz takie płytki nad blatem - stylizowane na poobijane szarawe jak klej :-D:-D:-D i nawet mi się to spodobało, bo takie zaskakujące. tych płytek cerkoloru nie żałuję - może poszukasz czegoś bardziej oryginalnego? kafle

Re: betonowa / tynkowa łazienka?

Swego czasu Titerlitury otworzyla miala ze wspanialymi zdjeciami kuchni i lazienek z elementami betonowymi. Watku juz nie ma ale Titer wspomniala, ze zdjecia te powinny byc dostepne na stronce Leroy Merlin. Mam w planach betonowe blaty w kuchni i conajmniej podloge w lazience. Marzy mi sie

Re: blat

granitowych jeszcze tez może być ok -czekałam na efekty jakie osiągnie na kbb hamerykanka ale cos cisza u niej . Odkryłam faceta który robi betonowe bo to też trawię już od dłuższego czasu ale boje się że one są strasznie nakonserwowane chemią-jeszcze nie wiem ,może to nieprawda muszę się doświecić. Nie wiem

Re: Doklejka do Tarcia

okreslonych proporcji kruszywa, cementu i wody dodaja plastyfikatora. Wiadomo, ze beton jest tym lepszy im mniej wody zarobowej sie do niego daje. I ten plastyfikator jest ich tajemnica. Dodanie plastyfikatora powoduje jak za dotknieciem czrodziejskiej rozdzki uplynnienie sie masy betonowej, ktorej zadnym

Pps

moze ten betonowy blat nie jest jednak taki zly... Napewno nie robilabym roznych podlog, drewniane swietnie sie spisuja rowniez w kuchni i nie ma potrzeby dawania na tak niewielkiej przestrzeni innego materialu.

Re: Grillowy dylemat

, niezniszczalność; minus trudno go przestawić ;) osobiście jestem za, pod warunkiem, ze nie będzie to jakiś betonowy bunkier tylko coś "lżejszego": cegły, polny kamień, ewentualnie "blat" z betonu bądź fałszywego kamienia gdyż kamienny może być ciut za drogi

Re: impregnacja blatu

Witaj, dzięki za słowa uznania :) Blat zamierzam zaimpregnować olejem behandla lub jakimś innym, mam wprawdzie preparat hydrofobowy Sikagard 702 W Aquaphob - ale raczej na powierzchnie betonowe, kamień, itp. z przeznaczeniem zabezpieczenia łupka kamiennego w łazience i terakoty. Prace czekają na

Re: Gniazdko

pasują włąściwie do każdej kuchni. Tennesee ma takie białe, i do nich ciemnoszary blat i białą kuchnię na wysoki połysk - poszukaj w jej wątku i sama zobacz. U mnie w galerii jest łaznienka z takimi kaflami, do betonowej podłogi - też ok:) No i faktycznie pomyśl, czy chcesz takich bardziej sielsko

Re: A! i jeszcze!

Możecie swobodnie odlać "solidny" blat betonowy ze zbrojeniem o ile macie murowane ściany na których będzie się opierał. Na gipsowo - kartonowych się nie utrzyma oczywiście. Im dłuższy blat tym grubsze i gęściejsze zbrojenie. -- Tak uważam. I taka jest prawda niestety.

Re: Załamałam się remontowo :(

Truskaveczko, czytalam 3/4 watku i nie wiem czy taka podpowiedz padla ale: o ile blat jest za wysoko? bo jesli wystarczy pod parapatem umiescic biurko to parapet mozna oblozyc plytami/panelami w kolorze biurka i nie bedzie tragedii albo biurko zrobic na rowno z parapetem - czyli wyciac w blacie

Re: Kolorowo czy pastelowo?

DZiękuję,że odpisałaś:-) oglądałam ta czerwoną kuchnię i to nie dla nas, dolne fronty w połysku odpadają. Jednak dopiero dzisiaj weszlam w on line katalog ikea i tam spodobała mi sie propozycja kuchni ze str 36 oto link: onlinecatalogue.ikea.com/2010/sb_kitchen/PL/ Fronty jasne,ciemny blat i

Betonu maskowanie zgrabne

Kiedyś w konkurencyjnym, zaprzyjaźnionym forum wspomniałem, jak zamaskowałem u rodziców taką szambową płytę betonową, z włazem. Otóż zasypałem ten rejon grubą warstwą żwiru , nadsypałem piaskiem , na to bruk drewniany "akacjowy" ze ścieżką z plastrami betonowymi, taki bruk udającymi

Re: Kuchnia- czerwienie i szarości?

Witam! Ta szarość to pewnie będzie na ścianie z zabudową kuchenną powyżej poziomu płytek. Ciekawie brzmi ta propozycja z oliwką - jednak który odcień. Fugi na ścianie będą czerwone, truskawkowe lub pomarańczowe. Pewne decyzje mam już dziś za sobą. Blat wybrałam bambus afrykański, który łączy w

kFiatku ukochany! :)

jak milo cie czytac! :) a ty jeszcze w mojej ulubionej czesci swiata obserwujesz koniec cywilizacji bialego czlowieka czy juz urzedujesz w swej trzeciej ojczyznie saczac wino i zajadajac sery? zadanie domowe odrobilam, wlazlam do kuchni, zmruzylam slepia i donosze, ze blaty z wylewki betonowej

Re: Beton

Domi, nic trudnego. Po blokowiskach wala się jeszcze sporo porzuconych płyt betonowych. Wystarczy toto przytargać do domu i też będziesz miała piękny blat. A mieszkańcy osiedla tylko będą Ci wdzięczni za posprzątanie.

Re: mieszkanie

to może ja ekspertką forumową nie jestem, ale się wypowiem to mieszkanie to idealny przykład "forumowy" tego co jest modne! biała kuchnia na błysk, czarne blaty, wyspa, biała kanapa szał czyli posadzka betonowa wszędzie szaro, minimalistycznie, modnie łazienki kanciaste z fikuśnym zlewem

Re: beton i stare stodoly

w kategorii blat betonowy: jakiś czas temu oglądałam jakiś wnętrzarski program z cyklu "zrób to sam" i tam właśnie robiono takie blaty w taki powiedziałabym tradycyjny sposób. zrobiono formy z desek, poustawiano je na stelażach zapewne wzmocnionych odpowiednio i ten beton po prostu

Re: Pomocy- moje pierwsze mieszkanie -aranżacja..

Przyszła mi na myśl jeszcze jedna umywalka: www.duravit.es/dimg/431910_web_mil_normal.jpg pozwala na zwężenie blatu- do ok 30 cm szerokości (normalnie powinien mieć ok. 55 cm). Tylko trzeba by było zamówić taki blat u stolarza. Oświetlenie lustra powinno być takie żeby równomiernie oświetlać

szukam pomyslow

Kochane hieny, W mojej przyszlej lazience chce miec umywalke nablatowa polozona na....no i tu wlasnie mam techniczny problem. Jak zrobic wlasnymi rekami blat? Jak na razie wymyslilismy zbudowanie prostokatnego, betonowego blatu (ze zbrojeniem we srodku) i oparcie go krotszymi bokami na

Re: kuchnia w stylu kawiarnianym

O.k. - to ja rozwinę swoją wizję - moja jest taka trochę bardziej nowoczesna - meble w kolorze ... kremowym, blat granitowy, kremowy, nakrapiany grafitowo, grafitowe ściany, podłoga surowa ... może żywica przemysłowa w naturalnym kolorze. Druga wersja to blat wylewany, betonowy, zabezpieczony

Proste rozwiązania do trudnej łazienki

Proponowane rozwiązania nadają się do mieszkań używanych okazyjnie kilka dni do roku, a nie zamieszkanych na codzień przez rodziny (a co dopiero rodziny z dziećmi!). 1-sza - depresyjna propozycja betonowego bunkra, do tego zamiast pożyczać miejsce z garderoby na pralkę, należałoby raczej na stałe

Re: Nowe mieszkanie na poddaszu 65m2

wyspy - tv (tak jak na inspiracji). Nie wiem czy zdjecie bedzie dosc wyrazne, ale zwroc uwage, ze wentylacja nad kuchenka jest zrobiona ze stali nierdzewnej - dzieki temu wyglada lekko i rozswietla pozbawiony swiatla dziennego aneks. Meble kuchenne sa biale i proste w formie, zas blat betonowy ( u

Re: Co to za płytki??

Dziękuje bardzo!!! No i kolejna prośba o pomoc. To są nasze wstępne wizualizacje łazienki. Chcemy przykryć pralkę blatem i wpuścić w niego umywalkę. Mamy dwie opcje: 1. Blat i obudowa wanny z drewna marbau 2. Betonowy blat obłożony mozaiką ceramiczną Chyba łatwiejszy w realizacji byłby ten 2, bo

Re: szarości zawszodeszczówkowe

. Stolik przy kanapie – blat z betonowej płyty z metalowymi nóżkami – zamawiać nóżki czy oddać płytę i szukać czegoś innego? Pozdrawiam,

Re: Z czego zrobić blat wiszący w łazience?

Witam wszystkich Dziękuję za odzew i za porady. Zrobiliśmy tem blat. Jak narazie jet betonowy, przezbrojony drutami i ma grubość 5 cm - wiem bo byłam przy zalewaniu i sama rozprowadzałam zaprawę. Może macie racje że to przesada jak na warunki domowe ale mąż uważa że jak już coś robi to ma to

beton i stare stodoly

1. dziewczyny, czy macie jakies doswiadczenie z betonowymi blatami kuchennymi? jesli nie bezposrednio, to moze slyszalyscie cos od innych 2. a co jesli chodzi o drewno (dechy, belki) pochodzace z rozbiorki starej stodoly - czym je najlepiej zabezpieczyc/zaimpregnowac przed wilgocia (maja sluzyc

Re: Pytanie o ceny remontowe

malutkiej kuchni płacimy za samą robociznę 7500 zł. Będzie kafelkowanie (w kuchni tylko fartuch z kafli nad blaty), szpachlowanie, wymiana instalacji wodnej, wymiana drzwi i ościeżnic w toalecie i łazience, rónanie sufitu, przenoszenie instalacji elektrycznej, no i zbicie starych kafli. Wszystko w

Re: Szukam lokalu. w sensie PUBU. wymagania!!!

ogórkach, stanowią całe drewniane wyposażenie i współdecydują o niepowtarzalnym charakterze miejsca. Stoły oraz bufet są świetnie widoczne, bo wymalowane są białą farbą olejną długo-schnącą na niecyklinowanej betonowej posadzce, więc nawet największa gapa ma szansę ominąć je mimo kłębiącego się tam

pomoc przy parterze ;-)

kominka druga przodem do ściany bo tam będzie tv i za nim ściana z betonowych płyt . no i jakiś stolik do kawy (tu może coś doradzicie ) Natomiast między tym słupem a oknami w stronę kuchni ma stać stół szklany wklejam niżej i potrzebuje do niego krzesełek tyle że jakieś wytrzymałe , porządne bo nasza

Re: do womysi II

Hej womysiu mam do Ciebie pytanko może mi pomożesz rozwiać wątpliwości ;-) Bardzo mi się podoba styl raczej nowoczesny , prosty, baz zbędnych mebli otwarta przestrzeń. Planujemy kawałek ściany zrobić z płyt betonowych, cały dół domku w 3 odcieniach szarosci i tylko dodatkowy kolor w meblach to

Re: szarości zawszodeszczówkowe

, jednak nie znalazłam takiego. Chcę mieć stół rozkładany, jak pisałam wcześniej duży nie jest mi potrzebny do codziennego użytku, rozkładany dodatkowo zajmuje mniej miejsca. Gdyby decydować się na opisany przez Ciebie sposób – robienie stołu na zamówienie i wybarwienie blatu, to warto pomyśleć o

Re: pokoj dzienny

umieszczać niczego wielkiego. Taki, który rozważam – betonowy blat na metalowych nóżkach – mógłby się stać kontynuacją motywu z sypialni. Dzięki za potwierdzenie dla lampy i rolet. Skoro tak, będę zamawiać bez obaw, że zaraz po ich zakupię usłyszę: ‘lampa i rolety koniecznie do zmiany’ ;)

Re: Kuchnia - 50 tysiecy pytan

na zywo, nie moge tez znalezc innych zdjec na necie, zwlaszcza w bialym kolorze. ale wlasnie marza mi sie szafki od podlogi po blat, bez tego cofnietego cokolu, plus blat nie wystajacy poza fronty tez. pojecia nie mam jak to wyjdzie ale chyba zaryzykuje :) dolaczam jeszcze jedno zdjecie pogladowe

szarości zawszodeszczówkowe

stolika :) (blat z betonowej płyty z metalowymi nóżkami), 4. umiarkowanie zagospodarowane ściany (czarno-biełe zdjęcia/reprinty). Salon jest właśnie tym miejscem, w którego urządzanie chciałabym Was zaangażować, jeśli pozwolicie. :) Projekt całego mieszkania przygotowała architektka, jednak pod

Re: kuchnia.mozaika?

oo, fajnie kombinujesz ja kiedys miała pomysł ( ale nie zrealizowałam) zeby z takich otoczako zrobic wnętrze kabiny prusznicowej , ciekawa jestem jak to wyjdzie blat betonowy musiały byc zaimpregnowany jakas żywica a co do szkodliwości- trzeba wybrac impregnat, ktory moze miec kontak z

Re: Wielkośc okien w kuchi i funkcjonalność łazie

. Wyglada niesamowicie w otoczeniu blalych wspolczesnych mebli kuchennych i stolu. Dzis standartowy blat w kuchni jest 90-91 cm od podlogi. Czyli okno musi byc tak, ze rama dotyka 90-91 blatu, a samo okno otwiera sie jakies 5 cm wyzej. Zeby nie bylo jarmarku, to pozostale okna tak samo. Mysle ze kat

Re: no i jeszcze niedokończona kuchnia:)

bo nie ma dolnych mebli są tylko bloczki betonowe,a kolor blatu widać.Tapeta jest taka co widać i kafelki też.Podłoga jest podobna do koloru tapet,taka ciemno pomarańczowa(miodowa)Niestety miałam pożyczony aparat i więcej fotek nie mam.Lampa jest w kolorze beżowym...może na tej podstawie coś

Re: Kuchnia z palisandru

peek-a-boo dziekuje :) - czytasz w moich myslach drewno/polysk nie mam zastrzezen, ale efekt bylby genialny z naturalnym betonem (kolor) na podlodze i w niczym nie przeszkadza to, zeby byl w calym pomieszczeniu, nie barwionym, na polysk i do tego blaty betonowe (textured, matowe) i matowe szafki

Zdjęcia - betonowy blat