bojler

Gazowy, przepływowy podgrzewacz ciepłej wody użytkowej (cwu)
Pojemnościowy podgrzewacz cwu
Podgrzewacz ciepłej wody użytkowej (cwu) - urządzenie stosowane w domowej instalacji wodnej, jako rozpowszechniony sposób przygotowywania ciepłej wody użytkowej. Najczęściej są spotykane w łazienkach lub bezpośrednio przy kotłach, będących źródłem energii cieplnej.

... czytaj więcej o bojler na pl.wikipedia.org

Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: bojler elektryczny

Jest bojler który spełnia wszystkie wymagania. - prostokątny - do obsługi prysznica i zlewu - pojemność 50 litrów, czyli spokojnie wystarczy dla dwóch osób. A bojler nazywa się Ariston Velis 50

Re: Jaki bojler elektryczny?

grzejemy.pl/pl/p/Bojler-elektryczny-ogrzewacz-pojemnosciowo-przeplywowy-STIEBEL-ELTRON-SHD-30-S-30L/1280 TYLKO TAKI!

Re: Jaki bojler elektryczny?

znalazłam fajny bojler elektryczny w internecie. Trochę się obawiam tego typu kosztowych zakupów online, ale odkąd tani kurier dostarczył mi na czas odpowiednio zabezpieczona paczkę, już nie mam żadnych obaw

Re: Jaki bojler elektryczny?

Dobre bojlery w Krakowie mają na Łagiewnickiej 39 - firma E-TERM Kupowałem tam aristona 50 litrów i jestem zadowolony.

bojler

a to nie jest tak, że właściciel ma OBOWIĄZEK zapewnić lokatorom sprawną instalacje? Ja bym też o to 'walczyła' - ale widocznie lokatorzy, którzy dostali już wypowiedzenie mają na to 'wy..ane' ;) -- - without women hell wouldn't be hell -

Re: Bojler dla dwóch osób

Troche pozno ale moze pomoge chociaz troche :) ja kupilem taki bojler grzejemy.pl/pl/p/Bojler-elektryczny-ogrzewacz-pojemnosciowy-STIEBEL-ELTRON-PSH-80-Trend-80L/1074 , wlasnie na dwie osoby i jestem zadowolony. Stiebel to naprawde porzadna firma. pozdrawiam

Re: Jaki bojler elektryczny?

Pojemność 100 litrów dla 4 osób jest OK. Do zasilenia prysznica i umywalek wystarczy. Chyba że masz zamiar korzystać z wanny, to może braknąć wody lub trzeba będzie czekać na nagrzanie. Tutaj masz link do ciekawego sklepu z bojlerami: sklep-podgrzewacze.pl/elektryczne-podgrzewacze-pojemnosciowe/

Re: Jaki kupić bojler elektryczny do łazienki?

O znana mi firma, my tez z grzejemy.pl sciagalismy bojler, co prawda troche sie spieralem z gosciem, bo mi doradzal inny niz sobie "wymarzyłem" ale w sumie zaufałem im i dobrze na tym wyszedlem, wiec polecam ta firme tez!

Re: Jaki kupić bojler elektryczny do łazienki?

Osobiście kupiłam bojler wraz z usługą montażu w poniższej firmie: grzejemy.pl/pl/c/Bojlery/123 Wybrałam firmę Stiebel Eltron model SHZ LCD gdyż posiadam licznik II taryfowy i bojler jest tak podłączony aby pobierał tylko tańszą energię elektryczną.

Re: Jaki bojler elektryczny?

Osobiście mogę polecić firmę Adagre z Krakowa, kupiłem u nich bojler i jestem zadowolony.

Re: Jaki bojler elektryczny?

Sprawdź firmę Adagre z Krakowa, kupiłem u nich bojler właśnie Atantica i jestem zadowolony. Polecam

Re: Jaki bojler elektryczny?

Witam, potrzebuje bojler dla 4 osobowej rodziny, czy któryś z tych w linku są godne poleceni, myślałem na 100 litrowym czy wystarczy ??

Re: Jaki kupić bojler elektryczny do łazienki?

Osobiście mogę polecić firmę Adagre z Krakowa, kupiłem u nich bojler i jestem zadowolony.

zepsuty bojler

zepsuty bojler sciagnij zepsuty bojler, Odnosnik dla pliku w archiwum zepsuty bojler: zepsuty bojler #573!

Re: Zamiana bojlera.

Niedawno wymienialismy bojler na VAILANT eco tec plus + programator. Nie zapomnij takze o filtrze magnetycznym. Przenosilismy bojler w zupelnie inne miejsce, wymienialismy wszystkie rurki na nowe. Nie jestem w stanie powedziec o kosztach wymiany, bo mielismy po znajomosci. Natomiast to, co teraz

Re: Jaki bojler elektryczny?

Witam serdecznie, podłączę się do pytania. Również szukam nowego bojlera elektrycznego dla 3 osobowej rodziny i zastanawiam się na 100 L bojlerem. Nie wiem czy taki bojler elektryczny będzie odpowiedni. Poniżej znalazłem dwa bojlery elektryczne: AEG i ATLANTIC . Proszę o porady

Re: Zamiana bojlera.

My zmienialismy miesiac temu, stary bojler z baniakiem na nowy kombi jakis worcester z 5 lat gwarancji, zaplacilismy 2800 za wymiane bojlera, przerobke instalacji gazowej, bo do starego byly wezsze rurki a do nowego musialy byc szersze, power flush, odinstalowanie baniaka i czegos tam na strychu

Re: Jaki bojler elektryczny?

Jeśli poszukujesz pojemnościowego ogrzewacza wody o średniej pojemności weź pod uwagę model Steatite naszej produkcji. Tak się składa, że prowadzimy obecnie wyprzedaż stanów magazynowych tego modelu. Wyprodukowaliśmy go w wersji 50l, 80l lub 100l. Posiada grzałkę ceramiczną suchą i systemy ochrony a

Re: Zamiana bojlera.

Zalezy jaki bojler chcesz, jakie beda przerobki potrzebne. Pierwsza rada: omin british gas, maja ceny z kosmosu. U nas prosta wymiana combi na combi, w tym samym miejscu, model Worcester 28 junior bedzie nas kosztowac 1500 funtow u lokalnego budowlanca z podpisana umowa z Worcesterem (wtedy jest

Re: Zamiana bojlera.

Zalezy od wielkosci domu/mieszkania i liczby ludzi. Ja juz pytalam na forum jakis czas temu o to samo. Moze znajdziesz w archiwum, co mi wtedy dziewczyny odpisaly. £1500 to bardzo dobra cena. Lokalny hydraulik chcial £500 za sama instalacje. Bojler bym kupila sama na internecie za mniej

Re: Zamiana bojlera.

lianis napisała: > My zmienialismy miesiac temu, stary bojler z baniakiem na nowy kombi jakis worc > ester z 5 lat gwarancji, zaplacilismy 2800 za wymiane bojlera, przerobke instal > acji gazowej, bo do starego byly wezsze rurki a do nowego musialy byc szersze, > power flush

Kominki z płaszczem wodnym, bojlery.

Znacie jakąś dobrą firmę oferującą dobrej marki (najlepiej francuskiej) kominki? bojlery? podgrzewacze wody ? Potrzebuję takiej firmy pilnie. Słyszałem o Jartronik - ale sam nie wiem. Miał ktoś z tą firmą do czynienia?

poszukiwany bojler

Witam.Może całkiem przypadkiem,ktoś z Państwa,posiada niepotrzebny,zdemontowany ale szczelny bojler. I całkiem przypadkiem,chciałby go za jakieś nieduże pieniądze sprzedać.To ja chętnie kupię .ewcia90@op.pl

Re: Zamiana bojlera.

Nam tez wszyscy mowili, ze nowy bojler bedzie tanszy w uzytkowaniu. Stary juz wiekowy byl, zima nam sie zatrzymal i nie chcial ruszyc, wezwany fachowiec stwierdzil, ze szybko trzeba wymieniac, bo ten to juz trup, wiec zdecydowalismy sie na wymiane przed kolejna zima, wzywajac kilku fachowcow po

Re: Zamiana bojlera.

cos robia w mieszkaniach/domach to tak by bylo max ekonomiczne w utrzymaniu. Dlatego ja mam bojler do grzania wody i kaloryferow w jednym,ale woda jest grzana w baniaku (kaloryfery sa grzane przeplywowo). Do tego mam termostat plus mozliwosc regulacji temp. na kaloryferach oraz mozliwosc ustawiania

Re: Jaki bojler elektryczny?

Obecne bojlery AEG to juz nie to samo co kiedyś. Wykupili dział bojlerów Electroluxa i zeszli na psy. Teraz mam 4 lata bojler AEG 100V Komfort i już 4 razy wymieniałem grzalki bo sie palą. Rurka do którek sie wkłada grzałkę jest za duża i grzałka źle przylega, przegrzewa sie. Źle jest przekazywane

Re: Zamiana bojlera.

Na starym mieszkaniu mialam przplywowy,a teraz mam baniak i powiem Ci szczerze,ze nie widze wiekszej roznicy w kosztach. Znacznie wieksze znaczenie ma czy masz mozliwosc grzania wody w bojlerze kilka razy w ciagu doby czy grzeje caly czas. Ja mam mozliwosc ustawienia,ze woda jest grzana w 3 razy w

Re: Kominki z płaszczem wodnym, bojlery.

Też korzystałem z ich usług. Dokładnie miesiąc temu i przyznam, że bardzo uczciwa firma. Montaż systemu centralnego ogrzewania poszedł im bardzo szybko, więc o kominki i bojlery mozesz zapytać, wiem , że mają dobre produkty, przede wszystkim nowoczesne, więc jak najbardziej mogę Ci ich polecić

Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

Zawsze się tego bałam, ale teraz od nowego roku będę miała bojler 80 l. w mieszkaniu:/ W tej chwili wybrałam taryfę G 12 W (Enea). Przeprowadzamy się w styczniu, a że ogrzewanie mam na prąd to nie bede mogła za bardzo sprawdzić jak jest ekonomicznej grzać wodę. Czy bojler ma ogrzewać wodę od 21

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

co prawda nie do mne pytanie - ale Ci odpowiem (bedzie może szybciej) Tak. Dodatkowo, zanim włączy się znowu, bedą kolejne straty ciepła i dłużej trawa grzanie po włączeniu. Dlatego ważny jest dobry bojler. Tzn dobra izolacja. I też ważny jest stan grzałki. Jezeli jest zakamieniona, licznik kręci

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

zgadzam się z tym, że wyższa temperatura grzania bojlera rozwiązuje problem szybkiego zużycia ciepłej wody, jednak koszt ogrzania tej wody wzrasta, przez co bojler przestaje być konkurencyjny wobec podgrzewacza często odwiedzam rodzinę, która korzysta z podgrzewacza (nie pamiętam jakiej mocy) i

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

Mam bojler 50 l. Nastawiony jest na maksymalną temperaturę. Wystarcza spokojnie na prysznic dla 3 osób (dużo rozcieńcza się zimną wodą). Widać każdy potrzebuje innej ilości wody. Pozdrawiam

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

U mnie dla 1 osoby z kolei tanszy okazal sie w uzytkowaniu bojler, za gaz do piecyka ( bez kuchenki - elektryczna) placilam ok 85 zl, za prad do bojlera ok 70 zl miesiecznie. Mam maly bojler 30 L woda podgrzana ok 23 spokojnie jest ciepla do mycia wlosow ok 7:30-8:00 i na tyle ciepla ze bez

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

Możesz mi napisac czy jeśli biorę prysznic w czasie 1 taryfy gdzie chcę aby bojler był wyłaczony to jesli spuszcze np. 20 l. to on mi uzupełni te 20 l zimna wodą i temp. ogrzanej już wody spadnie? Tzn że do włączenia sie bojlera będę miała zimniejszą wodę? -- "Dzieci są jak "

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

przez 5 lat grzałam wodę w bojlerze, używałam jej w kuchni i łazience, nie wiem dokładnie jaką pojemność miał bojler, ale chyba nie większą niż 60 litrów początkowo był włączony praktycznie cały czas na 40 stopni, potem tylko rano - przed porannym prysznicem ok. 1 godzina wystarczyła, żeby woda

Re: Jaki bojler elektryczny?

To zależy czy ma się grzać w drugiej taryfie i dać wodę na cały dzień, czy grzeje non stop. Jeśli w drugiej taryfie, to minimum 120 ltr. Chyba, że jest zmywarka to ewentualnie 100. W każdym razie te www.drono.pl/bojlery/ są za małe.

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

jak na ogrzanie tak małej ilości wody, do tak niskiej temperatury to jednak są wg mnie bardzo duże koszty mój bojler przy temperaturze wody 40 stopni rzadko pozwalał na prysznic 2 osób, trzeba było odczekać ok. pół godziny na podgrzanie wody, dostosowywanie się do bojlera to jednak pewien

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

załóżmy, że: - w ciągu minuty zużywa się ok. 15 litrów wody (wersja optymistyczna, czasem podają 20 l/min dla zwykłej słuchawki prysznicowej) - korzystamy z wody o temperaturze 30 stopni a bojler ogrzewa wodę do 40 stopni (dla mnie 30 stopni to za niska temperatura, ale to kwestia indywidualna

Wymiana bojlera

Czy ktoras z was wymieniala bojler? Jesli tak, prosze o wasze rady, jak sie do tego zabrac. Gdzie szukac cen i firm, ktore by to zrobily i daly jeszcze gwarancje na ten bojler i jego bezawaryjne dzialanie. Dzieki.

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

kurcze nie wiem ile lat ma ten bojler po poprzednich właścicielach, ale około 5-7 l. będzie miał. Więc chyba ekonomiczniej będzie kupic nowy, bo ten moze byc zakamieniony? Jaki model wybrać? -- "Dzieci są jak "bąki"...można wytrzymać tylko ze swoimi"

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

oznacza spadku komfortu a zdecydowanie wiekszą ekonomię. > - korzystamy z wody o temperaturze 30 stopni a bojler ogrzewa wodę do 40 stopni > (dla mnie 30 stopni to za niska temperatura, ale to kwestia indywidualna) > - bojler ma pojemność 100 litrów 30 stopni do kapieli to mróz :) w

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

ja mam ostratno kiepskie zdanie o bojlerach :( chyba trzeba go mocno pilnowac, czy wszystko z nim ok, bo jeśli nie - to zre prad jak cholera. W styczniu przeszlam na gaz, i widze jak spadły mi rachunki za prąd...w sezonie letnim (dwa razy w roku mam odczyt liczników), bo dopiero teraz mogę

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

I nie demonizujcie bojlerów. Są lepiej zaizolowane niż termos, a dają komfort nieporównywalnie większy od wszelkich przepływowych wynalazków. Zależy co dla Ciebie jest komfortem. Dla mnie komfort to nieograniczony dostęp do gorącej wody-a tego nie dostałam-bo jak zrobiło się nas więcej to zonk

Re: Bojler w mieszkaniu.

A jaki bojler, jak duża jest jego pojemność, jaka jest klasa izolacji bojlera, jakie będzie zużycie wody ciepłej, jakie jest zużycie prądu na inne urządzenia? -- "Zakład Usług Budowlanych" zubbau@gmail.com

Sprzedam bojler

Sprzedam bojler o pojemności 150 litrów w bardzo dobrym stanie. Cena do uzgodnienia.

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

to znaczy że wszystko sie zgadza - nosnik energii jest ok 2 x tańszy niż czysta energia. Uwaga - mozesz założyć prosty sterownik włączający tylko w nocy grzanie ale z doswiadczenia wiem że zaoszczędzisz max 5-10 pln w skali msc w porównaniu o bojlera włączonego cały czas i samodzielnie sterującego

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

Ja wiem że gaz jest tańszy, ale podłaczenie termy z wkładem kwasoodpornym to spory koszt, zrezygnowałam z montażu ogrzewania na gaz (bo tam w nowym mieszkaniu było elektr. no i bojler też był) więc nie chce montować termy gazowej specjalnie, chociaż możliwość mam, bo to są koszta). -- "

Re: Jaki kupić bojler elektryczny do łazienki?

Witam, mam pytanie potrzebuję kupić bojler elektryczny poziomy dla 3 osób co możecie polecić. Znalazłem bojler elektryczny o pojemności 80 litrów firmy Atlantic Opro +H co sądzicie o tej firmie ?? Czy opłaca się go kupić i czy wystarczy na trzy osoby ??

Sprzedam bojler gazowy Ariston

Witam. Mam do sprzedania używany bojler gazowy (tzw. pojemnościowy podgrzewacz wody) Micro 45 PL firmy Ariston o pojemności 42 litrów. Bojler zakupiłem w 2005 r. ale nie wymieniałem w nim anody magnezowej, co przyczyniło się do zakamienienia zbiornika a to z kolei do zwiększonego zużycia gazu

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

wady podgrzewacza przepływowego (w porównaniu do bojlera): - brak ciepłej wody w przypadku braku prądu - konieczność zasilania prądem 3-fazowym - wahania temperatury wody w przypadku jednoczesnego korzystania z kilku punktów poboru - w przypadku znacznego oddalenia punktów poboru konieczność

Re: Jaki kupić bojler elektryczny do łazienki?

Obecne bojlery AEG to juz nie to samo co kiedyś. Wykupili dział bojlerów Electroluxa i zeszli na psy. Teraz mam 4 lata bojler AEG 100V Komfort i już 4 razy wymieniałem grzalki bo sie palą. Rurka do którek sie wkłada grzałkę jest za duża i grzałka źle przylega, przegrzewa sie. Źle jest przekazywane

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

ale zdajecie sobie sprawę że bojler nawet jak jest włączony 24h/dobę nie nie zużywa prądu 24 h tylko tyle ile trzeba na podgrzanie do żądanej temperatury? stąd lepsze są mniejsze ale lepiej zaizolowane z lepszą grzałką. Ja miałem na 3 osoby na poczatku 60tke a potem 40tke ale za to z grzałką 2k

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

czas :) No i jak tu zamierzasz oszczedzać to warto zainwestować w słuchawki z ogranicznikiem. Przy termie gazowej to nie działa (potrafi zadławić termę) ale przy bojlerze sprawdza sie znakomicie. -- Jezus najprawdopodobniej umarł na depresję. Podobno tuż przed śmiercią był mocno przybity.

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

Ja chciałam podłączyc ten bojler który był już w mieszkaniu, parametrów nie znam wiem tylko to jest 80l. On ma ok 5 l. Zamontować go a jak się zepsuje to dać np. 60l.? Nie wiem jaka jest grzełka, zobaczę jak wróce do domu. Czy od razu dac nowy? Kurcze mam tyle wydatków że wolałabym zamontować ten

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

znalazłem stare dane ale pewnie niewiele sie zmieniło: podgrzanie 80 l wody w bojlerze z grzałką 2 kW do temperatury 60 stopni (bezpieczna temperatura gwarantujaca brak legionelli i brak kamienia kotłowego) trwa 2,5 h. Czyli 5 kWh. Czyli u mnie 5*0,66 = 3,3 PLN. 80 l wody 60 stopni daje jakies 120

Re: Bojler w mieszkaniu.

ja mam dwa bojlery, w lazience chyba 60litrowy plus maly w kuchni - tez chyba 10-15l rachunki za prad w okolocy 120zl - ale mam druga taryfe => mieszkamy w domu, gdzie zuzywamy tez na koszenie trawy w lecie - spory areał co sie da to robie w drugiej taryfie - piore, pieke, oczywiscie bojlery

Re: Bojler w mieszkaniu.

Dzieki za odpowiedz. Czyli mozna liczyc, ze przy jednej taryfie i z uzyciu jak piszecie - 3 kWh dziennie, sam bojler (60-80l) moze kosztowac okolo 30zl miesiacznie?

Bojler w mieszkaniu.

Witam, czy ktos orientacyjnie moglby podac wysokosc miesiecznego rachunku za prad w mieszkaniu z boljlerem? tj. jedna osoba w mieszkaniu (swiatlo, komputer, telewizor, pralka itd) + podgrzewanie wody bojlerem elektrycznym ?? Z gory dziekuje.

Zamiana bojlera.

Mam taki, co to podgrzewa wode w baniaku, chce taki przeplywowy. Jaki koszt takiej wymiany, wie ktos?

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

trypel napisał: > znalazłem stare dane ale pewnie niewiele sie zmieniło: > podgrzanie 80 l wody w bojlerze z grzałką 2 kW do temperatury 60 stopni (bezpie > czna temperatura gwarantujaca brak legionelli i brak kamienia kotłowego) trwa 2 > ,5 h. Czyli 5 kWh. Czyli u mnie 5*0,66 = 3

Re: Ekonomiczne grzanie wody prądem- bojler

. 5 l, co daje nawet zimą maks 4 l z bojlera na minutę. Tyle jest mi aż nadto do spłukania głowy, resztę ciała spłukać łatwiej. Nowe bojlery mają napełnianie warstwowe -- woda jest zbierana z góry a wchodzi dołem przez dyfuzor, więc mieszanie jest odroczone w czasie praktycznie do końca (przy bojlerze

Re: Bojler w mieszkaniu.

Gość portalu: Michał Podogrocki napisał(a): > a czy zamiast bojlera nie lepiej isć z duchem czasu i postawić na podgrzewacz w > ody z pompa ciepła? Z tego co wiem, to wbrew pozorom bardziej sie opłaca. Poniż > ej link do wyliczenia Aristona: > www.nuos.aristonheating.pl

Re: Bojler w mieszkaniu.

a czy zamiast bojlera nie lepiej isć z duchem czasu i postawić na podgrzewacz wody z pompa ciepła? Z tego co wiem, to wbrew pozorom bardziej sie opłaca. Poniżej link do wyliczenia Aristona: www.nuos.aristonheating.pl/oszczednosci-z-inwestycji-w-pompy-ciepla-Ariston-Nuos.php

Re: Bojler w mieszkaniu.

W tym sek, ze komplenie nie mam pojecia. Rozwazam zakup mieszkania, ktore nie jest podpiete do miejskiego ogrzewania wody. Junkersy i inne termy nie wchodza w gre - boje sie gazu. Lazienka jest do remontu, wiec bojler tez bedzie do wymiany. Tak jak pisalam: jedna osoba - jeden prysznic dziennie

bojler do łazienki - kabina prysznicowa

Witam, potrzebuję porady. Jaki bojler elektryczny wybrać do domku letniskowego do zasilenia kabiny prysznicowej: 50l, 60l czy 80l. Rodzina 4 osobowa + czasem 2 osoby.

Re: Wymiana bojlera

Dzieki! Niestety, mieszkam w Szkocji. Nikogo poleconego nie znam, wiec bede wybierala firmy doslownie z ksiazki telefonicznej albo uzyje strony rated people, stad tak wazna jest dla mnie informacja jakie bojlery sa dobre i o co pytac instalatora. Nie wiedzialam, ze trzeba rejestrowac wymiane

Re: Wymiana bojlera

Hej kurczakwanda, Mozesz mi podac ze 3 modele najlepszych kondensacyjnych bojlerow do zamontowania w kuchni na scianie w domku (domek blizniak 3 sypialnie, caly dom ok 85 metrow kwadratowych), sciana na ktorej jest zamontowany bojler wychodzi na ogrodek. Kuchnia jest na parterze. Chcialabym jeszcze

Re: Wymiana bojlera

Dzieki, wlasnie o tym modelu myslalam. Pamietasz ile daliscie za instalacje i bojler wszystko razem 4 lata temu? Bede miala jakis wyznacznik co do ceny. British Gas oglasza, ze daja £400 off z ceny nowego bojlera, dlatego zamowilam ich wizyte za darmo i bez zobowiazan.

Re: Wymiana bojlera

A jaki model bojlera vaillant macie i czy przez te 4 lata psul sie czesto jesli w ogole? Na poczatku pazdziernika bede miala wizyte inzyniera z British Gas, zeby podal koszt instalacji nowego bojlera. To bedzie jak na razie pierwsza wycena.

Re: Wymiana bojlera

Wystarczy wziąć inżyniera gazowego z uprawnieniami i on dokona takiej wymiany. W zależności od systemu i zasobności portfela wybierzecie bojler i już. Wiem bo mój M sie tym zajmuje.

ekonomiczny bojler

, ale takze nie horrendalnych rachunkach za prad. Bojler powinien obsluzyc 2 osoby dorosle (na szczescie maz sie kapie rano, a ja wieczorem) oraz jedno dziecko (3 lata), w niedalekiej przyszlosci planujemy drugie. Obecnie byl to bojler 50 l, wlaczany wlacznikiem czasowym na grzanie 03.00-06.00, 13

Re: bojler przy piecu 2-funkcyjnym

gwoli wyjaśnienia: Autorka pytała o bojler. Ja uznalam, ze bojler to elektryczny, inaczej terma elektryczna. Zasobnik - wg ,mojej nomenklatury jest związany z piecem. I teraz pytanie - o jaki bojler pyta autorka??? Jezeli ma zasobnik- to chyba jednak o recyrkalacje chodzi. Czy mozna to

Re: bojler przy piecu 2-funkcyjnym

nie wiem jak to w piecach dwufunkcyjnych, ale czy to nie o recyrkulację chodzi? hmmm. jezeli o to - to rozwiązanie będzie zdecydowanie tańsze ni z bojler elektryczny ezeli boj;ler zamontujesz dalej od kranu (np w piwnicy) to tez uplynie trochę czasu zanim z bojlera do kranu doleci ciepla woda

Bojler dla dwóch osób

Serdecznie witam. Razem z mężem remontujemy łazienkę i chcieliśmy kupić pojemnościowy ogrzewacz wody. Proszę o jakieś podpowiedzi co do firmy. Ja znalazłam w sklepie internetowym taki bojler Bojler czy to dobra firma?? Jakiej pojemności powinien być bojler aby wystarczył dla dwóch osób??

bojler w 2 taryfach

jak najlepiej włączać bojler jeśli ma się 2 taryfy Zmywam ok 10, 17 i po 22. Dzieci myje ok 19-20, M kapie się ok 21, ja po 22. Tansze taryfy 13-15 i 22-6.

Re: Wymiana bojlera

Dzieki, ze popytasz meza. Mieszkam pod Glasgow. Ja na razie zbieram informacje, modele i ceny, bo chce mojego m. namowic na wymiane. Boje sie, ze znowu bojler bedzie sie psul jak przyjdzie zima, a naprawialismy go juz jakies 6 razy w ciagu 1,5 roku.

bojler przy piecu 2-funkcyjnym

myślę, że codziennie marnujemy duuużo wody. Dlatego wpadł mi do glowy pomysł z bojlerem. Czy takie coś się sprawdzi? Piec mamy zamontowany w piwnicy (mieszkamy na parterze), czy ewentulanie bojler może być też w piwnicy (może to głupie pytanie, ale kompletnie się na tym nie znam). Mamy mieszkanie świeżo

Re: Wymiana bojlera

A moglabys cos wiecej napisac? Czy mam po prostu wziac inzyniera z ksiazki telefonicznej pierwszego lepszego i po prostu na slowo mu uwierzyc, ze ten bojler, ktory on proponuje, to bedzie super? Gdzie znalezc informacje o roznych modelach bojlerow i jakies opinie o nich? Czy kazdy producent daje

Re: taryfa nocna i dzienna - bez min. bojlera nie

sie kiedy nam to odpowiada a nie kiedy godz. Sama mam taryfę G12g (tzw. weekendową z tańszymi godz. 22-7, 14-16 oraz od soboty od 14 do pon. do 7) ale ja mam bojler i zużycie ponad 3 tys KWH rocznie - i przede wszystkim siedzę w domu więc maksymalnie wykorzystuję tańszą taryfę ( w ciągu roku tym

Re: Wymiana bojlera

My wymienialismy kilka lat temu, kilka firm (lokalnych plus BG) dalo nam po kilka wariantow i cen i wybralismy to co nam odpowiadalo, Jezeli bojler bedzie nowy to i tak bedzie gwarancja producenta, ale radzilabym wybrac jakas lokalna bardziej renomowana firme do zakladania, bo my wzielismy malutka

Re: Bojler kondensacyjny - jaka moc?

Czy moze ktos mi powiedziec jaka moc bojlera powinienem miec na 10 kaloryferow rozlozonych na 4 poziomach?

Re: Wymiana bojlera

rurki wychodzace na zewnatrz zima czasami zamarzaja i wtedy jest tragedia: nie mamy ogrzewania ani cieplej wody. Juz je ocieplalismy ale nic nie daje - gdyz jest bardzo zimno zamarzaja i tyle. Nie jest to jednak wina bojlera. Nauczylismy sie wtedy rozlaczac rurki w srodku i zbieramy wode do miski.

Re: Wymiana bojlera

Jeśli mieszkasz w południowym Londynie to mój mąż przyjedzie i udzieli Ci darmowej konsultacji ze tak powiem ;) a z książki tel raczej nie wybierają, najlepiej z polecenia, marki bojlera to wiodące na rynku Ang to vailant I worcester-bosh, gwarancja od roku do 5 lat w zależności od marki i modelu

Bojler kondensacyjny - jaka moc?

Czesc Chcialbym wymienic moj stary bojler na bojler kondensacyjny (na gaz ziemny). Powierzchnia mojego domu to jest okolo 150m2. Dom ma jeden pokoj na poddaszu 2 pietro. 3 pokoje na pierwszym pietrze (1 bardzo maly, 2 dosc maly, 3 sredni). Na dole jest pokoj od ulicy i salon. W kazdym z tych

Re: Zamiana bojlera.

Dorcian w naszych rejonach jest bardzo twarda woda wiec moze baniak to nie jest optymalne rozwiazanie jednak..

Re: Zamiana bojlera.

obawiam się, że tego nie wiem -- Xiv (de Vratislavia) Londyn dla każdego! Wycinki - ciekawe artykuły, warte skomentowania

Re: Zamiana bojlera.

Londyn, poludniowo-zachodni, tak zna sie na ogrzewaniu gazowym, co do dzwiekow z rur to by Musial posluchac ;)

Re: Zamiana bojlera.

Mozesz zadzwonic do mojego meza on jest inzynierem gazowym to Ci powie dokladnie co I jak. 07843668183

Re: bojler do łazienki - kabina prysznicowa

ogólnie to miejsca niezbyt dużo. Taka 80l "beczka" to chyba max. A co myślicie o firmie Ariston - sporo ich bojlerów na rynku, to chyba nie chińczyki?

Re: bojler przy piecu 2-funkcyjnym

nie powinny jak piec nie ma zasobnika to co ma podgrzewać? odpada wtedy też opcja cyrkulacji. Piec dwufunkcyjny bez zasobnika to najgorsze moim zdaniem rozwiązanie. Ale najbardziej ekonomiczne. Moim zdaniem jednofunkcyjny + bojler sprawdza sie dużo lepiej. Podłączenie bojlera (zasobnika) do

Re: bojler w 2 taryfach

Możesz podłączyć bojler do gniazdka poprzez włącznik czasowy ustawiony na godziny 13-15 i 22-6. Wtedy bojler będzie się dogrzewał tylko w czasie tańszej taryfy. Zaobserwuj czy i kiedy brakuje ci ciepłej wody. Najwyżej dorzucisz jeszcze z godzinkę w droższej taryfie. Włączniki takie kosztują 20

Re: Zamiana bojlera.

To ja sie dzisiaj wieczorem do niego odezwe, tak po 20-ej :-) -- Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. - Dr. Seuss

Re: Zamiana bojlera.

kurczakwanda z kad jestes i czy twoj maz zna sie rowniez na ogrzewaniu gazowym i dziwnych dzwiekach dochadzacych z rur ;-) -- Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. - Dr. Seuss

Re: Zamiana bojlera.

Nie musisz demontować baniaka jeśli nie chcesz. Tak po za tym - baniaki chodzą na ebayu, więc nawet jeśli chcesz demontaż, to pewnie będziesz chciała go zatrzymać (jeśli w miarę nowy) Jeśli masz stary boiler będziesz musiała zmienić rurki gazowe, więc może to wyjść drożej -- Xiv (de Vratislavia)

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - bojler