Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: bol brzucha spowodowany stresem (u dziecka).

Moja siostra miała bóle brzucha połączone z wymiotami, związane ze stresem, w jednym i drugim przypadku trwało to około 2 miesięcy, dostała coś do picia na nerwy - moim zdaniem było to placebo ;). Raz jako 5-6 latka, i następnie jako 14 latka. -- http://www.suwaczki.com/tickers/j5rbtrd8ob9z2fnp.png

bol brzucha spowodowany stresem (u dziecka).

, by wybawic sie z kolezankami-to jej relacja. po 4 lekacjach byla pdanieta. wiem, ze to nowosc dla niej i musi sie przyzwyczaic. dzis ma caly dzien bol brzucha. bawila sie normalnie, ale co chwile mowila ze pobolewa. nic jej nie jest, podejrzewamy, ze to ze stresu. normalnie jadla, pila, wyglupiala

Re: bol brzucha spowodowany stresem (u dziecka).

a jakas opowiesc Twoja albo meza o tym, jak wy poszliscie do szkoly i jak sie denerwowaliscie na poczatku? ze to nowosc, ze inaczej, ze doroslej itp? powiedz jej, ze nawet teraz jako dorosla zawsze sie troszke denerwujesz, gdy idziesz do nowej pracy, bo to nowe otoczenie, nowy szef, nowi wspolpracow

Re: bol brzucha spowodowany stresem (u dziecka).

A może dla odmiany opowiedz jej jak Ty szłaś do szkoły i mimo, że bardzo się cieszyłaś to jednak trochę bałaś ... wymyśl coś terapeutycznego ;) Może niech weźmie ze sobą jakąś małą zabaweczkę do plecaka, tak dla pewności, czy inny talizman. Dajcie jej odpocząć i odreagować po szkole. Mój syn w I kl

Re: bol brzucha spowodowany stresem (u dziecka).

dziecko ma tendencję do perfekcjonizmu i za bardzo się stara. Doradziła ruch, mazanie po wielkich kartkach papieru dla rozluźnienia rączki i czytanie bajek o "niegrzecznych dziewczynkach", takich jak Pippi. Powiedziała, że częste jest, że młodsze dzieci zaczynają energicznie, a potem mają regres

zaparcia i bole brzucha u starszego dziecka

Syn,12-latek ma czesto zaparcia i poranne bole brzucha.Bole najczesciej mijaja w ciagu dnia chociaz roznie bywa.Zaczelismy wedrowke po lekarzach.A ja kombinuje,czy to moze jakies produkty wywoluja te objawy.Dziecko je to co reszta rodziny ale moze ma jakas nadwrazliwosc.Na razie do glowy mi

Bol brzucha u dziecka.......

Poradzcie prosze:)Moja 4.5 letnia corka skarzy sie od paru dni na bol brzucha,ma tez biegunke... Co moge jej podac..Smecte nie chce wziasc do ust:( Z gory dziekuje za pomoc:)

Re: 4 razy u lekarza w ciagu 2 tygodni

Odstaw dziecku chemie, to mu bol brzucha minie. Infekcja wirusowa tez przejdzie sama, naprawde.

Re: bol brzucha u 5 dziecka-poradzcie

Hej, Nie chcę Cię nakręcać.Ale zdziwiłam się ostatnio będąc u pediatry.Zadzwoniła mama dziecka,że małego brzuch boli.Pediatra jej powiedziała:"Brzuch zawsze traktujemy poważnie, bo może być wiele przyczyn.Proszę przyjść." Nie strasze tylko mówię co słyszałam.Przeciez może to być zwykła

Re: Bol brzucha u dziecka.......

Możesz z nią iśc do lekarza i na wszelki wypadek wziąć próbkę moczu. U mojej Wiktorii tak zawsze zaczynały sie zapalenia ukł. moczowego - bez dodatkowych innych objawów. Choć mam nadzieję, ze tego nie bedzie miała. -- I'm not addicted, I can quit anytime. Really. moje SŁODKIE życie

Do Pani ekspert

Dziękuję za odpowiedź, trochę mnie przestraszyło to ciśnienie wewnątrzmaciczne, czym to grozi, jakie są objawy, rozumiem ,że może wystąpić tylko przy kilkugodzinnym spaniu centralnie na brzuchu? Ja centralnie na brzuchu nie spię aczkolwiek na boku leżąc wiadomo,że brzuch z boku też jest ucisnięty

Candida u dziecka i bole brzucha.

U mojej 4 letniej corki zdiagnozowano Candide. Czy Candida ukladu pokarmowego to takze bole brzucha - zoladka? Nie moge nic znalezc na ten temat.

ból brzucha u 8 latki

Wiatm! mam taki problem- moja córka od jakiegoś czasu skarży się na bol brzucha ,robilam jej badania w kierunku lamblii -wyszly, więc brala leki -brzuch nadal boli poszlam z nią ponownie do lekarza dostala skierowanie na badanie krwi i moczu.Wyniki nie wyszly rewelacyjnie -pani dr stwierdzila

Re: Candida u dziecka i bole brzucha.

jezeli mozna to ja tez poprosze o te notatki.Wlasnie zaczelismy walke z owsikami,lambliami i candida. dzieki

Re: zaparcia i bole brzucha u starszego dziecka

Mysle, ze lekarka jest konowalem. Wrzuc do google lamblioza+ zaparcia. -- Piękna Helena I jeszcze piękniejsza Maria

Re: Candida u dziecka i bole brzucha.

Badan nie robilam ale probowalam namowic pania dr aby dala skierowanie :-( W ogole wysmiala mnie gdy powiedzialam, ze nie daje corce przy Candidzie cukru pod zadna postacia. Mam juz termin u innego lekarza.

Re: Candida u dziecka i bole brzucha.

tez lubi isc w parze z candia i walsnie ta bakteria wywoluje bola brzucha.sporo moich znajomych mialo te bakterie,w ytm corka mojej kolezanki.ponoc mozna ja wykryc z badania krwi.

Re: co na kupke?

naturalnie masujesz brzuch, kladz ja na brzuchu duzo w ciagu dnia, do spania na brzuchu jak sie uda i bole brzucha magicznie mina. -- To jest noworodek, nie przepina się pasami w kroczu, bo się zwyczajnie nie da, zazwyczaj i tak jest w beciku lub omotany kocykiem. Przewozenie noworodka jest na innych

Re: Candida u dziecka i bole brzucha.

Ika, ksiazka bedzie, zamowilam. Forum Candida znam, ale tam trzeba czekac az Cie przyjma. Wiem, ze sa tutaj dziewczyny znajace tematy dzieciowe - kto pyta nie bladzi. Bylabym wdzieczna za te notatki jak oslaniac poszczegolne organy.

Re: Candida u dziecka i bole brzucha.

Oczywiscie.jak najbardziej.Powoduja wzdęcia,bolesne bardzo,skurcze jelit, problemy z trawieniem, moze powodowac zaparcai-a te wiadomo ze bywają bolesne. Czasem na odwrot-biegunki,wtedy wzmożna jest perystaltyka jelit-co wlasnie powoduje jakby skurcze żołądka. -- "Mniej nerwów mnie kosztuje

Re: Candida u dziecka i bole brzucha.

nie jestem ekspertem, ale z tego co czytałam grzyby (Candidia) moga powodować bóle brzuszka, biegunki i inne dolegliwości układu pokarmowego. najlepiej skontaktować się z pediatrą, są syropki, na N... ale nie pamiętam nazwy dokładnie...Nifurkozyd czy coś w tym stylu ...powodzenia

Re: Candida u dziecka i bole brzucha.

Dzieki za odpowiedz. Troche nieprecyzyjnie napisalam, mala skarzy sie na bol w miejscu zoladka. Od lekarzy dostala Nystatyne a reszte mam od Was:-) (dieta, probiotyki, Citrosept i duuuuzo picia) Doczytalam, ze obumierajacy grzyb powoduje zatrucia organizmu. Corka przez ostatnie trzy dni miala

Re: zaparcia i bole brzucha u starszego dziecka

i to w dobrym lab, bo w malo ktorym wychodza na forum polecany jest Felix (www.laboratoriumfelix.com) oraz IMT w Gdyni -- Piękna Helena I jeszcze piękniejsza Maria

Re: Candida u dziecka i bole brzucha.

arim,polecam Ci to forum(moze juz je znasz?) i zakup sobie koniecznie te ksiazke zaprzentowana na pierwszej stronie,z niej dowiesz sie wszytstko na temat candidy. www.bioslone.pl/index pamietaj,ze powinnas organy wewnetrzen wspomoc detoksami,bo przy zabijaniu grzyba bedea zbyt obciazone.jutro pos

Re: zaparcia i bole brzucha u starszego dziecka

Syn powinien zrezygnować ze słodyczy, ograniczyć nabiał. Białe pieczywo zamienić na mieszane: chleb pszenno-żytni, czerstwy z masłem nie margaryną. Powinien zjadać więcej gotowanych warzyw, czy to w zupie, czy jako dodatek do mięs. Gotowane jarzyny są lekko strawne i poprawiają perystaltykę jeli

Re: zaparcia i bole brzucha u starszego dziecka

Pytałam sie lekarke o pasozyty ale powiedziala,ze robale wywoluja biegunke a nie zaparcia.Co myslicie? Jesli chodzi o diete to chyba słodycze,biały chleb i ewentualnie nabial moze wplywac bo gazowanych i sokow on nie pije.Niestety warzyw nie chce a powinien z kolei owoce ma ograniczyc.

gin mnie uspokoil

dzisiejszy rtg to nie to samo co 30 lat temu. nie ma zagrozenia, do brzucha daleko. wg. lekarza gorsze od rtg jest dluzszy bol zeba i jego stan zapalny, ktory moze bardzo zle wplynac na przebieg ciazy o zdrowie dziecka. powiedzial mi tez, ze najwazniejsze jest, ze zab zostanie porzadnie i fachowo

Re: zaparcia i bole brzucha u starszego dziecka

Takie objawy daje również u wrażliwych osób nadmiar napojów gazowanych, słodyczy, soków sklepowych oraz produkty mleczne. Warto wyeliminować te rzeczy na jakiś czas z menu dziecka i obserwować czy nie ma poprawy. U nas się sprawdziło. Jeśli okaże się, że są pasożyty, tym bardziej warto

Re: duże problemy jelitowe - do kogo w Warszawie?

o wypróżnienia, brak bólu brzucha (wcześniej narzekał że boli go pępek). Może mieć przerost flory bakteryjnej albo zespół złego trawienia?? -- W obawie, by śmierć nie wydarła dziecka, wydzieramy dziecko życiu; nie chcąc, by umarło, nie pozwalamy żyć. Janusz Korczak.

Re: Nasilający się ból brzucha od ponad 2 lat

Witam moja coreczka miala bardzo ostre bole brzucha - takze ma 6 lat. Zadne badania nic nie wykazaly. zaobserwowalam te objawy jak mial 3 latka i myslalm ze to kolka bo byly delikatne i badzo dziecko nie narzekalo . Pamietam ze zaczela zaczela pic mleko w przedszkolu i sie zdziwilam ze nie miala

Re: pusciłybyście do szkoły z temp. 37,5

misterni napisała: > Nawet jeśli, to dziecko wątkodawczyni ma 37,5, dodatkowo ból brzucha. Mialo, a teraz pewnie spi ale bawilo sie, smialo itd. Z doswiadczenia z wlasnymi dziecmi i tymi wszkole i przedszkolu wiem ze bole brzucha bolom brzucha nierowne i wiele dzieci skarzy sie ale nie

Re: dziecko źle się czuje w czasie lekcji i co wt

jjjjjj napisała: > No właśnie, idzie do pani i mówi: boli mnie głowa, ząb, brzuch.... co u was rob > i nauczyciel? Mlodsze dzieci - latwo zaobserwowac, jesli stan jest zly lub sie pogarsza to widac, dziecko ktore nie moze sie juz w zaden sposob skupic, ma inne objawy no jest gorace

Re: '3 miesiące i z górki'

Z górki to się zaczyna, gdy dziecko się wreszcie ruszy, czyli samodzielnie siada, raczkuje, a końcu samo chodzi, wtedy jest zdecydowanie z górki. A najbardziej z górki jest, gdy już ma ze 3 lata i potrafi powiedzieć, która cześć brzucha boli, pogada, jest odpieluchowane, doradzi ci w sklepie, którą

proste pytanie a ja nie wiem...

Po jakim czasie od mojego zjedzenia posilku dziecko ma objawy nietolerancji tego pokarmu? Mala ma tydzien a ja nie moge zgadnac, czy jej bole brzucha o 4.00 nad ranem to wynik mojej kolacji czy po prostu nieodbijania po jedzeniu w nocy (nie ma nieraz na to szans, chociaz klepie ja po pleckach 5 min

Re: tematy rózne, przeróżne

A na slasku piekna pogoda;) moje dziecko wstalo o zabojczej 6 rano i nie dalo pospac.... Brzuch mnie boli i tez mam pmsa ale w wersji light jakos tymrazem

Re: Co wiec ten 9-latek ma robić

A jeśli dziecko boli brzuch, to ma się leczyć samo, ma go leczyć matka, czy może jednak powinno się iść do lekarza?

Re: Czy mogę być w ciąży ?

Majaa57 my z chłopakiem sie staramy o dziecko 2 lata juz i kilka razy mi sie spóżniła okres ale to 3-5 dni maksymalnie a teraz brzuch mnie boli tak jak przy miesiączce, bolą mnie sutki jak przy miesiące od 5 dni ale miesiączki brak raz mnie boli z lewej strony jajniki a raz z drugiej strony

Re: ratunkuuuu! otarcia naskórka, bolące brodawki

karmienia, bez smoczków i butelek) i nie powinien się pojawiać podczas karmienia i po nim. Musisz tak dostawiać: www.nbci.ca/index.php?option=com_content&view=article&id=75:when-latching&catid=5:information&Itemid=17 Czyli dziecko ułożone brzuch do brzucha, brodawka skierowana na górne podniebienie dziecka

Grypa żołądkowa

Witam W czwartek dziecko (9lat) miało silny ból głowy. Wylądowaliśmy u pediatry, który ze względu na to, że ból głowy od miesiąca powtarza się odesłał nas do okulisty i neurologa (u okulisty ok, do neurologa na razie nie sposób się dostać). W piątek ból brzucha i wieczorem wymioty- pogotowie- mały

Re: Styrana Polka rodzi w brytyjskim magazynie.

Ale jak w stanie ciezkim ona i dziecko zostali zabrani do szpitala to jak mogla je porzucic? Wrocila w tym ciezkim stanie do roboty?:> Kupy sie to wszystko nie trzyma. A w ogole to jak ciezarna w robocie na magazynie skarzyla sie na zle saamopoczucie, bole brzucha i poszla do toalety a inni to

Re: dlaczego lekarze nie chca "odrobaczac" dzieci

Ja z kolei miałam znajomą ktorej córka była kilka razy w szpitalu z bolami brzucha,wymiotami.Nie znaleziono przyczyny ale przynajmniej miała dziecko porządnie przebadane.Po jakimś czasie wyszła dorosła glista.Poprosiła lekarkę o odrobaczenie ale nie uwierzyła jej.I tak jej sie udało bo nosiła

Re: problemy gastrologiczne i inne

Czeste bole brzucha,ktore ostatnio ustapily.ale dziecko jest ciagle zagazowane,ciezko wykonac usg jamy brzusznej bo nic nie widac prawie.ma wzdecia. Po drugie przerosniete migdaly-chca wycin3 i podciac boczne a ja chce znac przyczyne przerostu migdalow a nie je po prostu wycizc.ac. Pozatym dziecko

Podejrzenie wyrostka

Witam, od trzech dni lekko boli mnie brzuch, właściwie to czuje coś jakby napięcie czy ucisk a slaby ból czasami i przez krótkie chwile, zlokalizowane w podbrzuszu z prawej i lewej strony. Nie mam podwyższonej temperatury, nudności, nie boli kiedy robie ten test z podnoszeniem i opuszczaniem nogi

podejrzenie wyrostka

Witam, od trzech dni lekko boli mnie brzuch, właściwie to czuje coś jakby napięcie czy ucisk a slaby ból czasami i przez krótkie chwile, zlokalizowane w podbrzuszu z prawej i lewej strony. Nie mam podwyższonej temperatury, nudności, nie boli kiedy robie ten test z podnoszeniem i opuszczaniem nogi

ból głowy i wymioty u 11-latka

problem żołądkowy. Nie ma innych objawów infekcji, na nic nie chorował już od dłuższego czasu ale bardzo podobna sytuacja wystąpiła ok 3 miesięcy temu i kiedyś w przeszłości. Pomiędzy tymi ostatnimi epizodami dziecko było zupełnie zdrowe. Badania ogólne robione w listopadzie (krew, mocz, usg brzucha) bez

Re: czeste bole brzucha u 3-latki

zrob badanie moczu, krwi rowniez na cukier i usg nawet prywatnie jak lekarz bedzie robil problemy. moze byz zwykle przeziebienie pecherza a i cukrzyca choc tej drugiej choroby nie znam. niestety bole brzucha czesto sa na tle nerwowym i ciezko takie dziecko diagnozowac. obejrzyj tez corka zwlaszcza

Re: Wzmożone napięcie mięśniowe a nadmierna płacz

Dobry wieczór, 1. Nie widzę nic niepokojącego w baraku obracania się "na boczki z pleców" 2. W pozycji na brzuchu rączki mogą się rozjeżdżać z kilku, co najmniej, powodów - o tym za chwilę... 3. Zaciśnięte piąstki mogą być zaciśnięte czasami, zawsze, kiedy coś boli, albo młoda się boi

Re: wit. D i B12

Jesli masz bole brzucha to nie tylko usg jest konieczne ale i gastroskopia. Mogliby Ci pobrac wycinki z zoladka i dwunastnicy. Wtedy lepiej diete bg probowac PO badaniu zeby wyniku nie byly zafalszowane. Dobry gastrolog jest Ci bardziej potrzebny niz hematolog. -- forum.gazeta.pl/forum/w,94641

Re: Wymioty ale jakoś inaczej...

tez trzeba uwazac bo np. popularne ryzowki czy marchwianki - niby lekkie i ok, ale zbyt czesto serwowane prowadza do zaparc i bol brzucha gotowy. U nas sprawdzala sie rezygnacja z produktow mlecznych na pare dni, co bylo ciezkie dla dziecka bo ona zywi sie glownie nabialem. Ale zbyt szybkie podanie

Re: bol brzucha u 5 dziecka-poradzcie

ja bym zrobiła jeszcze badania kupy,czy nie ma pasożytów. -- Jestem,w podtekście mieszkam gdzieś,w przenośni chowam się.

Re: dopasowanie mleka do dziecka

mialam ten sam problem z gazami i bolami brzucha, ale nie zmienialam i po 2 miesiacach b. sobie to mleko chwale.

Re: bol brzucha u 5 dziecka-poradzcie

Ja tez nie chce Cie straszyc, ale jak moj syn kiedys skarzyl sie na bol brzucha to sie okazalo, ze bylo cos zle z jega watroba. Chyba radzilabym Ci z malym do lekarza pojsc. Bo przewaznie jakies zatrucie to az tyle nie trwa.

Re: bol brzucha u 5 dziecka-poradzcie

jagody pomagaja na uklad trawienny (biegunka i zatwardzenie oraz jakiekolwiek bole brzucha). Rumianek natomiast łagodzi takze tez pomoze. -- Dominik na wczasach :-) img215.imageshack.us/my.php?image=im005282bg1.jpg

bol brzucha u 5 dziecka-poradzcie

Witam! Moj 5 letni syn skarzy się na bol brzucha.Od niedzieli ma problem z wyproznieniem się. Czy macie jakies domowe porady czym mozna takie niedolegliwosci zalagodzic. Prosze o odpowiedzi i z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi i zycze wszystkim zdrowych i wesolych swiat bozego narodzenia

Re: pusciłybyście do szkoły z temp. 37,5

bolowi nie rowny tak samo jak bol brzucha bolowi brzucha itd. I co to jest stan podgoraczkowy? Albo jest goraczka albo jej nie ma, stan podgoraczkowy to jest nie wiadomo co.

Re: bol brzucha u 5 dziecka-poradzcie

To może być stres. Spróbuj wybadać, czy w przedszkolu wszystko O.K. Moja córka bólem brzucha i zaparciem reaguje na nowe sytuacje, np. powrót do przedszkola po 2 tyg. choroby. A na zaparcia kefir, jogurt, otrępy. Laktuloza pomaga, ale to długi proces, kilka tygodni co najmniej.

Re: bol brzucha u 5 dziecka-poradzcie

a wiesz od czego boli?? Bo to dlugi okres czasu .... Najlepszy jest jogurt, mieta lub rumianek mozna tez dac jagody i herbatke koperkowa. Oczywiscie dieta lekkostrawna -- Dominik na wczasach :-) img215.imageshack.us/my.php?image=im005282bg1.jpg

Re: bol brzucha u 5 dziecka-poradzcie

Najczęstszą przyczyną takich problemów jest dieta uboga w błonnik, a pora roku niesprzyja odpowiedniemu menu. Moze twóje dziecko zjada za mało warzyw, owoców. Zmień to, a jeśli nie poskutkuje to udaj sie do lekarza.

Re: o cierpliwości...

Nie krzycz na dziecko bądź przy nim! To nie jego wina, że boli go brzuch, że dziąsła bolą, że ma mokro, że metka uwiera, że ma za zimno / gorąco, etc. Płacząc, tak naprawdę woła o pomoc, tak więc pomóż dziecku zamiast wyładowywać na nim swoje emocje. Do tego najlepszy jest sport, na zdrowie Wam

Re: kiedy "początek" karmienia, a kiedy "kontynua

No ale ok, dziecko płacze bo go brzuch boli - wg Ciebie. I podajesz mu pierś i on się uspokaja. No to w czym rzecz? Utuliłaś płacz i brzuch już nie doskwiera. Co tu jest bez sensu? -- BadVista

Re: bol brzucha u 5 dziecka-poradzcie

Dawaj mu duuuużo pić, zwłaszcza wody niegazowanej mineralnej lub źródlanej i soków owocowych. Do jedzenia systematycznie owoce, głównie jabłka. Jak najmniej słodyczy typu czekolada, zawierających kakao (działa zatwardzająco ;) Ostatecznie można podawać laktulozę w syropie, ale to chyba tylko jest

Re: bol brzucha u 5 dziecka-poradzcie

jagody i rumianek to najlepsz na biegunke a nie jak problem sie wykupczyc. ja srwuje moim dziciom wtedy kiedy maja problem z wypr. jabłka w róznej postaci od surowego do soku a w najgorszym przypadku czopek glicerynowy.(rzadko-bo z reguły jabłka pomagają) no i równiez jogutry. a najlepszy sposób t

Re: Styrana Polka rodzi w brytyjskim magazynie.

; cie, bole brzucha i poszla do toalety a inni to widzieli to nikt za nia nie pos > zedl? Bo to co narawde sie zdarzylo nie jest wiadomo.

Re: Spanie na plecach czy na boku?

czyli teraz twierdzisz ze kladzenie na brzuchu likwiduje calonocne placze kolkowe i bole brzucha? mam nadzieje ze zadna przyszla mloda matka tego nie przeczyta. to czy noworodek bedzie mial kolki czy nie jest juz w jego kodzie zapisane, to ze bedziesz klasc dziecko na brzuchu spac nie zapobienie

Re: Lekki ból w dole brzucha-początek III trymest

A jaki jest u Ciebie ten bol? Czy jest taki jak przed okresem? Ja jestem w 35 tygodniu i od dwoch dni mam bol w dole brzucha. Wlasnie nie wiem czy to dziecko cisnie glowka, czy to skurcze. Boli mnie cala dobe z odstepami czasu. Bol jest krotkotrwaly, trwa kilka sekund. Brzuch w tym czasie jest

Re: jak przetrwać kryzys małego sportowca?

Ja na sporcie sie nie znam, sama nie trenowalam, dziecko nie trenuje, ale jak zapisalam ja do szkoly tanca X i zaczela odstawiac szopki z bolem brzucha to ja przepisalam do szkoly tanca Y. Bole brzucha minely jak reka odjal i tanczy sobie w szkole Y juz 3 rok. Nie wiem co sie dzialo w szkole X

Re: STYCZEŃ 2014 - testowanie

witam! w końcu pozytywny test:) Starania o drugie dziecko od września. W czwartym cyklu się udało:) Jeżeli chodzi o objawy to na kilka dni przed spodziewaną miesiączką miałam bardzo ciągnące bóle brzucha, ból piersi, który zazwyczaj mijał mi na dzień przed menstruacją, teraz się utrzymywał do dnia

Szanse na ciążę

Śmiałam się z takich pytań i nie brałam ich poważnie aż trafiło na mnie. Po prostu zastanawiam się czy na ciążę są jakieś szanse. Nie na zasadzie "skoro był seks to i ciąża być może". Myślę tu o szansach większych niż statystyczne :) W sobotę miałam pewną owulkę- ból brzucha, 17dc

Re: cesarka tarnobrzeg

po cc ciezko ci bedzie wykapac dziecko, w szpitalu polozne kapia, bedziesz zmeczona i brzuch boli, ciezko bedzie ci sie wysilic, mi dziecko dali dopiero nastepnego dnia, bo na plasko pod kroplowka sie lezy po cc ok 20 godzin, po wyjeciu z brzuszka podaja przytulajac do buzi a potem zabieraja na

Re: do poczytania

A, innymi słowy Ty z trenerem wiecie lepiej, czy córkę boli czy nie, a jej bóle brzucha ze strachu to taki nic nie znaczący drobiazg. Nie wolno wierzyć dziecku, pewnie płacze i boi się tylko dlatego, ze chce chodzić na zajęcia. Trzeba wierzyć trenerowi, bo on jest dorosły i wie , co robi - oraz

Re: 3lata3mce nauka gry na gitarze?

Najmłodsze dziecko jakie znam miało 6 lat, gdy zaczęło regularną naukę na gitarze, po roku wiercenia rodzicom dziury w brzuchu. Wcześniej za słaba ręka była i rodzice nieprzekonani. Ja swoim dzieciom kupiłam zabawkowe gitary, dawało się je nastroić (choć na krótko) i sobie brzdąkali. Poznałam też 3

Re: je, wymiotuje, je, wymiotuje, je...

Odrobacz go:), poważnie piszę, lekarz się mnie pytał czy dziecka nie boli czasem brzuch lub nie ciągnie go do wymiotów, wiem wiem ,ze teraz mam taką fazę robalową:) i że to moga być objawy wszystkiego innego...ale odrobacz go i zobaczysz czy się polepszyło.

czeste bole brzucha u 3-latki

corcia od okolo 3 m-cy narzeka na bole brzucha. czasami sa przy tym bole glowy. sporadycznie bole nog. kilkakrotnie zdarzylo sie, ze przy bolu brzucha miala odruch wymiotny, jednak nie zwymiotowala. bylam juz trzy razy u pediatry, ale ta za kazdym razem twierdzi, ze to minie a ja jestem

Re: Konowały - the best of

Nagminne jest przyjecie mnie albo dziecka przez lekarza, ktory nawet nie podniesie sie z krzesla, ani nie rzuci okiem na czlowieka znad klawiatury. ostatnio bylam u lekarza z nieziemskimi bolami zołądka, brzucha czy cholera wie czego. nawet mnie nie dotknal palcem, chociaz klarowalam ze brzuch mam

Re: goraczka i bol brzucha

Zrób mocz ogólny przy ZUM dzieci maja temperaturę i kolkowe bole brzucha czesto zarzynające jak twierdzi moje dziecko. A skąd wiesz ze to nie jelitówka???Ostatnio wszyscy w domu przechodziliśmy gorączka skręcający ból brzucha bez wymiotów i biegunki tylko było nam niedobrze.

Re: Ku przestrodze - lekarzy czasem warto sprawd

ja się niestety przychylę do stwierdzenia ze antybiotyki sa naprawdę złem, czasem koniecznym ale jednak. mowie to dlatego ze po Augumentinie podanym w styczniu do dzisiaj, czyli mamy czerwiec dziecko nadal ma problemy z bolami brzucha...

Re: pusciłybyście do szkoły z temp. 37,5

kropkacom napisała: > Kto pisze o katarze, kto o antybiotykach? Chyba tylko ty. ??? Dobrze wiec uscislijmy, dziecko autorko mialo 37.5 i skarzylo sie na bol brzucha. Nie wymiotowalo, nie mialo biegunki, a bole brzucha nie byly okreslone dokladniej czyli nie wiadmo ani jak silne byly ani w

Re: odrobaczanie

A! Pamiętaj, że dziecko nie ma punktu odniesienia. Ja całe życie myślałam, że wszystkich boli czasem głowa, mają kolki, bóle brzucha, i drętwieją im kończyny w bezruchu i mają bóle reumatyczne związane ze zmianą pogody, ze wzrostem. O omdleniach i krwawieniach z nosa nie wspominam, bo to uroda

Re: koraliku

Ty nie czujesz;) Mam nadzieję, że świadomość, ze można nie czuć dziecka na tym etapie ciąży(a wszystko jest dobrze), trochę Cię uspokoiła? Koraliku, postaraj się przy zmianie pozycji nie angażować mięśni brzucha, przenoś ciężar ciała na ręce, ramiona i barki, wtedy mniej boli, a nawet wcale;)

Re: jak przetrwać kryzys małego sportowca?

Jeszcze raz. Rozciaganie jest potrzebne po kazdym cwiczeniu, gimnastyczki rozciagaja sie wiecej, ale to nie powinno byc bolesne. Dojdz z corka dokladnie do tego co boli, jak bardzo boli, kiedy boli. Troche bolec moze, ale nie wierze, ze dziecko udaje, az do etapu somatycznego bolu brzucha. COS jest

Re: Brak wsparcia dla matek

nie wierze ze takie idealne dziecko nie dalo choc raz w kosc nie spiac pol nocy chociaz, majac chocby raz bol brzucha (kolke) czy inne zabkowanie, marudzenie czy chocby taka matka nie miala ciezkiego dnia np bedac chora i majac pod opieka maluszka to po prostu postawa - ja sie nacierpialam to i ty

Re: jak sobie radzicie z....?

To ze niemowle nie spi caly czas nie oznacza ze trzeba go nosic na rekach czy na swoim ciele opasana jakas chusta. Dziecko moze polezec w lozku, w jakims urzedzeniu grajaco-bujajacym itp. O ile dziec nie czuje jakiegos dyskomfortu typu bol brzucha to w czym problem aby polezal sam? Pranie? Mam 4

Re: Co na ból brzuszka?

A skąd możemy wiedzieć, dlaczego dziecko boli brzuch? Może mieć zaparcie, wzdęcie, infekcję (np. początek rotawirusa), jakiś skurcz jelit, może mieć zapalenie wyrostka np. I inaczej postępuje się w każdym wypadku.

Re: ból brzucha- czynnościowy ?????

powiem ci lepiej moja corka 2 lata sie meczyła z bolami brzucha i zaparciami, lekarze patrzyli na mnie jak na wariatke i pakowali w nia espumisan i srodki przeczyszczajace, lewatywy. W koncu wtafilismy na swietnego prof i po pelnej diagnostyce sie okazalo, ze to nie ja jestem MATKA WARIATKA i nie

Re: odbijanie dziecia a zachłyśnięcie

Dziecku może się ulac nawet po odbiciu. Są dzieci, którym się odbija dopiero po dłuższym czasie albo co któres karmienie. Pierwsza sprawa dla bezpieczeństwa, to właściwa pozycja: nie na wznak. Gdy dziecko lezy na boku albo na brzuchu, to cofnięty pokarm się wyleje z buzi. Ale gdy dziecko lezy na

Re: Niewydolność szyjki macicy,wpuklony pęcherz p

bo wszystkie problemy co kiedys wydawaly sie ogromne przy takim wydarzeniu staja sie kompletnie niewazne... Zycie mnie zahartowalo... Masz przy sobie meza i synka ktorzy Ci pomoga przez to przejsc... Reszta dla nich to tez nielatwe, ojciec przeciez tak samo kocha swoje dziecko jeszcze w brzuchu

Okres 13 mcy po porodzie a pigulki

prawie 22 mcy. I teraz pytanie, dzis rano pojawil sie bol brzucha taki "okresowy" i sluz zabarwiony na blado pomaranczowo o zapachu krwi miesiaczkowej i tyle do teraz czysta wkladka. I teraz mi powiedzcie czy to juz ? Czy wziac juz dzis 1 pigulke czy czekac az sie rozkreci? -- http

Re: dziecko mi się zepsuło

moze wrazliwiec i nie przetrawil przez noc wydarzen? moze brzuch boli - nie ma twardego, nie napina sie? ZUM? przybiera na wadze w normie? -- To jest noworodek, nie przepina się pasami w kroczu, bo się zwyczajnie nie da, zazwyczaj i tak jest w beciku lub omotany kocykiem. Przewozenie noworodka

dziecko źle się czuje w czasie lekcji i co wtedy?

No właśnie, idzie do pani i mówi: boli mnie głowa, ząb, brzuch.... co u was robi nauczyciel? Moje dziecko (wczesna podstawówka) ostatnio bolała głowa, poszedł do nauczycielki, ale ta potraktowała go niezbyt przychylnie i krótko mówiąc spławiła. Siedział więc przez wszystkie zajęcia z tą bolącą

Re: Nie wiedziała?

porodowe - za wlasnie silne bole brzucha. Moze tez dziecko tak ulozyc sie w macicy ze brzuch bardzo niewiele urosnie. do tego jak kobieta jest gruba, to w ogole mozna nie rozroznic ciazowego brzucha od tego co ma sie zawsze, lub uznac ze "znowu sie utylo". zwlaszcza ze w ciazy apetyt rosnie

Re: jak zasugerować delikatnie

a mnie jedna rzecz tylko zastanawia, ze dziecko mowi, ze je boli jak ubiera skarpetki czy tam co... ja wiem, ze kazdy bedzie patrzec przez pryzmat swoich doswiadczen i moze to byc fanaberia jak bole brzucha mojego syna, co chce dostac probiotykowego misia ;) ale, no, zastanawia mnie; moze byc tylko

Re: moja córka karze mnie i krzywdzi swoje dzieci

Przypomniałam sobie, że u dzieci często nastepuje - chyba tak to sie nazywa - somatyzacja problemów psychicznych. Wspomniane przez Ciebie bole brzucha moga być u dziecka objawem depresji dzieciecej. A jakie sa te dzieci? Wnuczka? Wesołe, smutne? Jak weźmiesz ich zdjęcia, to co widać? Współczuję, bo

Re: Spanie na plecach czy na boku?

ewidentnie slabsza niz byl moj w jej wieku. nie mowiac juz o tym, ze bole brzucha i calonocne placze kolkowe znam tylko z opowiesci. -- Niektóre samochody nawet nie jeżdżą (!) tylko są traktowane jako ,,piwnica" by mojemieszkanie24

Re: Bol brzuszka od witamin?

Ale dlaczego Twoja dieta jest uboga? Dieta bezmleczna jest bardzo bogatą dietą, warzywa, kasze, mięso, ryby, nasiona, rośliny strączkowe, co tylko chcesz:) Witaminy mogą dawać bóle brzucha ale tylko te podawane bezpośrednio dziecku bo często są robione na paskudnych olejach. Podajesz K+D? Może

Re: Niewydolność szyjki macicy,wpuklony pęcherz p

Ja tez nie moge lezec na wznak, zreszta to nie wskazzane. Jak wstaje to automatycznie brzuch robi sie twardy a zaraz potem dochodza skurcze ktore juz teraz bola... Tez leze na bokach z poduszka miedzy kolanami:) Kobiety sa w stanie wiele wycierpiec dla dziecka... Tez podziwiam ta kobiete o ktorej

Re: W ktorą stronę pójść? - dziecko mi choruje

nie musi tak byc ja przez wiele lat cierpialam na bole brzucha i tez wszystkie wyniki byly ujemne oprocz stanu zapalnego zoladka i dwunastnicy dopiero po ciazy dostalam pelnoobjawowej celiakii, choc mialam ją oczywiscie od dziecka

Zdjęcia - bol brzucha u dziecka

Zdjęcia - bol brzucha u dziecka