Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Lotnisko Forli/Bolonia - Prato

Witam. Chciałbym sie wybrać do Prato. Znalazłem lot w Piątek z Katowic do Forli/Bolonia a właściwie to lotnisko jest w Forli a nazwa myląca. I teraz pytanie - czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak najlepiej dojechać z lotniska na dworzec kolejowy i z tamtąd do Prato. Może ktoś zna lepszy i tańszy

Re: Bolonia lotnisko do Borgo San Lorenzo

Z lotniska w Bolonii można dojechac autobusem (lotniskowym) do stacji kolejowej w Bolonii (ok 20 minut kursują chyba co 15 minut) poszukaj info na stronie lotniska w Bolonii www.bologna-airport.it/uk/transport-and-services/to-e-from- the-airport/?IDFolder=977&LN=UK a potem pociągiem do

Bolonia lotnisko do Borgo San Lorenzo

Mam do was pytanie. Jak najlepiej dojechać z lotniska w Bolonii do miejscowości Borgo San Lorenzo. Mogło by być też połączenie do Florencji. Z tym że wolał bym do Borgo. To jest jakieś 20km przed Florencją. Czy w pobliżu lotniska jest jakiś dworzec autobusowy, czy kolejowy? Jak się dowiedzieć przez

Re: Bolonia lotnisko do Borgo San Lorenzo

W Faenzy jest przesiadka. Wydaje mi się, że nie uda Ci sie dojechać do Borgo tego samego dnia jeśli samolot ląduje w Forli o 20. Ostatni pociag z Faenzy do Borgo odchodzi o 20,20.

Re: Bolonia lotnisko do Borgo San Lorenzo

Już wiem. Po pierwsze źle się was spytałem. Nie chodziło mi o lotnisko w Bolonii, tylko we Forli. Bo z Katowic właśnie tam latają samoloty. A ja myślałem, że do Bolonii.:) Jak patrzałem na rozkład pociągów to są pięć razy dziennie. Forli - Borgo San Lorenzo Po drodze jest Feanza. Nie wiem, czy w

Bolonia lotnisko

Czy ktos mi moze napisac jak dostac się z lotniska w Bolonii na dworzec kolejowy? Czy to duża odległośc? Jak długo sie jedzie (autobusem, busem???), pewnie taksówki są bardzo drogie. Jaki może byc koszt w przybliżeniu? (autobus, bus, taxi)

Re: Bologna

polnoc od dworca kolejowego, okolica jest brzydka, ale ogolnie Bolonia poza centrum jest brzydka. Zaplacisz tam ok. 50 euro za dobe za pokoj 2 os. z lazienka. W samym centrum pokoj kosztuje dwa razy wiecej. Autobus (shuttlebus) na lotnisko kosztuje 6 euro od osoby w jedna strone, odjezdza spod dworca

Re: Bolonia lotnisko

dzieki makda!!! vanessa_io - ja sie dopytywalam dla mojej siostry. przylatuje jutro. -- Pozdrawiam serdecznie, Magdalena P.

Re: Bolonia lotnisko

W kiosku na dworcu albo u kierowcy. Nie, zebym byla geniuszem, ale umiem uzywac gugla. Co polecam wszystkim. :)

Re: Bolonia lotnisko

A gdzie mozna kupic ten bilet? W autobusie u kierowcy czy w jakims kiosku? -- Pozdrawiam, Magdalena P.

Re: Bolonia lotnisko

Z lotniska co 20 minut odjezdza autobus na dworzec kolejowy, jedzie jakies 20 minut i kosztuje 4,5 EUR. -- Es muss nicht immer Kaviar sein

Re: Mieszkam w Sharm el Sheikh - pytania?

Zaraz, zaraz, kto mówi, ze nikt nie lata? Dzisiaj w Marsie ląduje Rzym, Milano i chyba Bolonia (lub Piza- nie pamietam) . Oczywiście nie jestem na lotnisku i moze tylko przylecieli po resztę swoich. Ale po 17.08. nie przyleciał żaden Włoch, więc po co te samoloty? Dwa tygodnie temu jak odlatuwali

Re: Bolonia lotnisko

Magda a kiedy wybierasz sie do Bolonii? Bo ja będę za tydzień w niedzielę. I tez nie wiem gdzie kupic ten bilet i gdzie ewentualnie kierowac sie na te busy. A będę se bardzo śpieszyła... Moze ktos nam pomoże???

Re: A mozna było miec szybka kolej

racja, ale akurat Bolonia tez ma własny airport zaspokojacy ich potrzeby potrzeby, ponad 6 mln paxów rocznie to nie tak źle... mogłes podac inne miasto ale generalnie zgadzam sie z twoja wypowiedzią.. szybka kolej lepsza niz kilkanscie lotnisk w PL

Re: szkoda że

Akurat to nie wina lotniska, tylko "zasługa" LOTu, a właściwie M&M. Pewnie niedługo będą kolejne zmiany. A co do artykułu, nie obyło sie bez błędu. W zimie połączenie do Rzymu/Ciampino jest zawieszane. Zostaje Bergamo i Bolonia.

Re: Sicily by Car - ostrzegam !

blokady. Nie mam doświadczeń akurat z nimi , ale to standardowa w miarę procedura jest (niestety), przynajmniej na lotniskach.... brałem w tym roku auto we Włoszech 4 razy (2x Bergamo, Bolonia, Trapani) w różnych wypożyczalniach i zawsze chcieli albo kaucję od 1000 do 1500 € albo dodatkowe

Re: Mieszkanie całoroczne - jaka miejscowosc??

Odnosnie lotnisk - wybierajac Ligurie sa polaczenia z Mediolanu i Pizy, Z Toskanii - Piza, Bolonia, Rzym, Lacjum - Rzym.

Re: Widziane z góry

city_hopper napisał: > Zdjęcie zrobione przy schodzeniu do lądowania na lotnisku w Bolonii (BLQ), ale > to jeszcze nie Bolonia. ...jeziora wyjątkowo pięknie się prezentują ...z lotu ptaka...według mnie...

Re: Apartament Toskania

A w lipcu? Szukam domku/mieszkania nad morzem. Ceny w internecie załamują. Lin-lin proszę o poradę? Trzy tygodnie, cztery osoby, morze, / lotniska: Piza, Bolonia, Trapani, Rzym. Już jestem wdzięczny

Re: wizzair bolonia/forli od czwartku do niedziel

(zreszta mozesz sprawdzic na rozkladach trenitalia) to pociagi Bolonia-Forli kursuja dosc czesto wiec z dotarciem rano na lotnisko nie bedzie problemu. Ze stacji na lotnisko kursuja busiki albo lokalne autobusy. A i wybor hoteli w Forli tez nie byl imponujacy wiec chyba lepsza opcja jest Bolonia...

Re: Zwiedzanie emilia-romagna! pomóżcie

Lądowałem w Forli. Tam znalazłem hotel - blisko lotniska. Codziennie kolejami regionalnymi przemieszczałem się do innej miejscowości. M.in. Wenecja, Florencja, Bolonia. Rano wyjazd - wieczorem powrót. Polecam takie rozwiązanie. Tarabanienie się cały czas z bagażami zepsuje całą przyjemność podróży.

Re: A jak wygląda Rodos

Nie wiem z jakiego lotniska chcesz lecieć i kiedy, jak chcesz bezpośrednio i z walizką to tylko TUI, Ryan się nie będzie opłacał bo trzeba z przesiadką a walizka jak wiadomo sporo tam kosztuje. Na Rodos Ryanem dolecisz z przesiadką w: Liverpool, East Midlands, Londyn Stansted, Bournemouth

Re: z Bolonii do Florencji

Niestety wiele mi to nie pomogło to połączenia z lotniska w Bolonii natomiast ja ląduje w Forli/Bolonia ( 60 km od Bolonii )

Re: Widziane z góry

Zdjęcie zrobione przy schodzeniu do lądowania na lotnisku w Bolonii (BLQ), ale to jeszcze nie Bolonia. -- Fotoforum Skandynawia Fotoforum Wielka Brytania i Irlandia

Re: Forli - nocą??

Przed samym lotniskiem jest hotelik Paradise Airport - jedynka kosztuje cos koło 30 euro. Ja brałem pokój kawałek dalej, w Air Hotel. Samo miasteczko nie jest za duże i wieczorami raczej wymiera. Po 21 ( w niedzielę po 18 ) są juz problemy z komunikacja miejską. Zostaje tylko taxi. .....albo

Re: że można tego dokonać

hm, im mniejsze miasteczko tym bardziej... Najmniej chyba podobała mi się Bolonia; Lucca, Siena - boskie, szczególnie rano, zanim tłumy. Piza - wiadomo + cały Plac. Wszystkie te miasta na parę godzin spaceru dla przeciętnego turysty. Bergamo - urocze. Dobowy bilet pozwala pojechać z dworca do

Re: włochy-perły na własną rękę. gdzie baza wypad

Wybrałbym na bazę Weronę (lotnisko, piękne i trochę niedocenione miasto, dwa kroki do Gardy, w środku celów na północy) stamtąd pojechał pociągiem do Wenecji i Mediolanu (skoro musisz, ale moim zdaniem Padwa lepsza) Druga baza - Bolonia. Stamtąd Florencja i ewentualnie Genua (ale Lucca lepsza

Re: najgorsze lotniska (nie loty)

Bolonia? To chyba żart. Jest to tak sprawne lotnisko, że wiele innych może pozazdrościć.

Re: Lotnisko w Bolonii

www.bologna-airport.it/?LN=UK www.mojeprzeloty.pl/lotnisko-bolonia.php Z tego co wiem to Wizz mial zmienic lotnisko w Bolonii na Forli. -- Forum dla Egiptomaniaków, bez cenzury www.fauna.rsl.pl/

Rzymu do Mediolanu-schron, pociagi-odpowiem:)

odpowiem na pytania, przerobilam pociagi regionale, schoniska w kilku miejscach, transport miejski, dojAZD lotnisko, ceny etc:) Rzym ,Siena, Florencja, Lukka,Piza, Bolonia, Genua, Como, Mediloan

jakiś palant to pisał

Loty Wylot: 2010-11-02 17:55godz. Kraków - Bolonia 2 x Dorosły 154,50 PLN Podatki/opłaty 168,62 PLN 2 x Odprawa online 42,00 PLN Powrót: 2010-11-04 15:35godz. Bolonia - Kraków 2 x Dorosły 56,00 PLN Podatki/opłaty 0,00 PLN 2 x Darmowa odprawa online 0,00 PLN Usługi podróżne Wylot: 2 x Bagaż 126

Re: a miało być 1000000 pasażerów ze stolicy śląs

lotniska w końcu też będą otwierać takie połączenia. Fajnie by było gdyby takie połączenie z Wro ruszyło na wiosnę, bo Madryt jest fantastycznym miejscem przesiadkowym na cały iberyjski świat! Będzie też Bolonia, bo została przeniesiona tam z Katowic (tam konkurencja Forli vs. Bolonia trwała jednak długo

Re: z lotniska Forlì do Bolonii - autobus

www.aeroportodiforli.com/raggiungere_aeroporto_e_citta_forli.html Ta dziala. Ta w linki nie dziala, ale ta pierwsza to strona oficjalna lotniska. Powinna podawac rzetelne informacje. Bylo juz to: forum.gazeta.pl/forum/w,206,101106913,,Forli_Bolonia_transport.html?v=2 3 strony maja. Moze cos

Moje priorytety

Bruksela - to powinien być priorytet (i oczywiście na główne lotnisko) Drugi priorytet - Zurich oraz: Amsterdam, Stuttgart, Wiedeń, Paryż, Londyn Heathrow A połączenia niskokosztowe: - do Włoch: Turyn, Bari, Wenecja (lub Bolonia) - do Francji: Grenoble, Marsylia, Bordeaux, - do Belgii: Charleroi

Wizzair Bolonia/Forli bus do Bolonii

Moja mama leci Wizzair w tym tygodniu, w czwartek, do Bolonii/Forli. Mam prosbe o informacje. Chce aby dostala sie do Bolonii, gdzie spotkam sie z nia. Czy kursuje autobus lotnisko-Bolonia, czy trzeba jechac autobusem na dworzec i stamtad do Bolonii? A czy na dworcu w Bolonii jest

Re: Z lotniska Marconi w Bolonii do Florencji

Autobus raczej bedzie drozszy od pociagu. Mozecie tez jechac regionalnymi z przesiadka w Prato, koszt <10e. Jesli lecisz Ryanairem to jest tez spora szansa ze samolot przyleci duzo wczesniej niz planowane ladowanie. Z moich ostatnich doswiadczen z Wroc do Bolonii 35min przed czasem, Bolonia

Re: Wakacje w Toskanii -pierwszy raz,wybór region

orientuje jakie loty z Warszawy lub Gdańska byłyby dostępne i najlepsze jeśli chodzi o Toskanię. Sprawdzałam pokrótce na e-sky i właściwie wszystkie lotniska w pobliżu (Bolonia, Florencja, Piza, Perugia) to niestety rzecz nierealna, bo nie widzę połączeń wcale albo z przesiadką. Czy faktycznie pozostaje

Re: Udalo sie komus kupic bilet ponizej 60 eur?

Gość portalu: amnesia napisał(a): > Wrocław - podparyskie lotnisko Beauvais -> 160 pln we dwie strony - nie ma > większych problemów ze znalezieniem > Wrocław - Dortmund -> 100 pln - jak wyżej > Tylko warunek że wyłącznie z plecakiem i za bilety się płaci przelewem bankowym

Re: z Bolonii do Florencji

Dokładnie tak jak piszesz nawet opcja jazdy pociągiem = Forli -> Bolonia -> Florencja -> Arezzo. Powiedz proszę jeszcze gdzie zatrzymuje się bus który jedzie z lotniska do Florencji czy może na jakimś dworcu z którego trafimy na pociąg a może też trzeba będzie trochę pojeździć?

Jak by tu zorganizować urlop na własną rękę

Bergamo. Na Peloponezie mamy dwa lotniska: Patras Araxos – Mediolan Bergamo i Pafos, oraz Kalamata – Mediolan Bergamo. Rodos: Liverpool, East Midlands, Londyn Stansted, Bournemouth, Sztokholm Skavsta, Kowno, Frankfurt Hahn, Mediolan Bergamo, Bolonia, Piza. Kos oprócz Krakowa ma połączenia z

Urlop na własną rękę

Peloponezie mamy dwa lotniska: Patras Araxos – Mediolan Bergamo i Pafos, oraz Kalamata – Mediolan Bergamo. Rodos: Liverpool, East Midlands, Londyn Stansted, Bournemouth, Sztokholm Skavsta, Kowno, Frankfurt Hahn, Mediolan Bergamo, Bolonia, Piza. Kos oprócz Krakowa ma połączenia z: Leeds, Liverpool

Re: lot do Bergamo - zwiedzanie Mediolan czy Wero

(taka sobie) no i dom Julii (balkon obawiazkowy, ale sie placi!), . Mozesz polaczyc tez Garda z Verona. Albo zrobic wycieczke Parma, Bolonia, Venezia ale to juz bedzie maraton i dosc intensywnie. Co do noclegow to booking.com sobie sprawdz, moze na stronie lotniska maja ktore firmy rent a car sa na

Re: III rama, 3 rama, III rama, 3 rama...

, Wiedeń, Stuttgart, Frankfurt nad Menem, > Kopenhaga, Bolonia, Rzym, Turyn. Tyle z rękawa. > Frankfurt nad Menem widziałeś zapewne z perspektywy lotniska. Autostrady i węzły bezkolizyjne przecinają miasto z jednej strony na drugą, coś jak 5 poznańskich III ram i kilka autostrad A2. Zaczynam

Bullshit

Wrocławia których nie ma w GDN: Bolonia, Bruksela, Malaga, Madryt, Piza, Cagliari, Malta, Trapani... Ja bym bardzo chętnie oddał za pół tych kierunków cały ten skandynawski crap z Gdańska. 2) Jednego nie dostrzeżono - 2 połączenia "tradycyjne": AirBaltic bezpośrednio do Rygi (nie SASem przez

Re: Bye bye LPL,NYO,EMA!!!

piątki Katowice Węgierska linia lotnicza Wizz Air ogłosiła, iż od 30 marca br. zamiast na trasie Katowice - Bolonia maszyny tego przewoźnika będą latały z Katowic na lotnisko w Forli. Warto jednak przypomnieć, że już 31 marca br. połączenie na trasie Katowice - Bolonia otwiera irlandzki przewoźnik

Re: Bezpośrednio z Wrocławia na Kretę Ryanairem

Hahn, Bruksela Charleroi, Mediolan Bergamo, Pisa, Bolonia i Rzym Ciampino. Na teraz ceny są niższe z przesiadkami niż bezpośrednio ale często wymaga to nocki na lotnisku lub w hotelu co nie zawsze jest opłacalne. Póki co ceny w terminie, który Ci odpowiada to ok 500zł RT. Swoją drogą czy termin lub

Re: Wizzair-Piza,Lubeka,Bergen...

wersja to przebazowanie samolotu do innego portu > lotniczego,gdzie zyski dla linii będą większe... Nie znam sie, ale wiem ze duzo osob przenioslo sie zamiast do innego portu, do innego samolotu ;-), ktory lata zarowno z Pizy do Krakowa jak i z Katowic do Boloni..A wizzair na jakis mini lotniskach

Posen, Posen über alles ;-)

wlodzimierz_nowak napisał: > Bez lotnisk miasta poza Wrocławiem i Poznaniem nie m > iałyby ogromnej częsci dzisiejszego rozwoju. A co jest takiego szczególnego w tych dwóch miastach? > Aczkolwiek nietrudno zauważyć, że taki rozwój ma miejsce w przypadku sieci kole > jowej. O

Re: Jaka cena końcowa ?

Rok temu poleciałem na 3 dni do Bolonii z Ryanairem. Z Katowic. Była promocja i jeszcze brak opłat przy płatności elektronem. Całkowity koszt biletów w dwie strony dla 2-óch osób wyniósł 32zł! Oczywiście tylko z bagażem podręcznym. Lotnisko w Bolonii jest bardzo blisko miasta. Dojazd autobusem to

Re: Dokąd chcemy latać z Wrocławia? -ankieta lotn

Ja mam nadzieje, że w końcu doczekam się połączenia z Bolonią, na dzień dzisiejszy latam do Bolonii 2 razy w tygodniu i muszę korzystać z lotniska w Krakowie, co jest bardzo uciążliwe, a zapełnienie samolotu na trasie Kraków - Bolonia jest za każdym razem bardzo dobre ponad 90%

Re: Pyrzowice w tarapatach. Wizz Air nie chce tyl

;portalu" który pisze o lataniu do Düsseldorfu, Bolonii i Wenecji podczas gdy ten przewoźnik lata na lotniska Weeze jakieś 60km od Düsseldorfu, Forlí kolejne 60 od Bolonii i Treviso 40 od Wenecji. Nie neguję latania na te lotniska, bo Forlí jest dla mnie bardziej atrakcyjne niż Bolonia a

Bolonia - Porto - Florencja ---> z Wrocławia

sobotę z rana jadę pociągiem (szybką kolejną) do Florencji. Na lotnisko w Bolonii wracam wieczorem. Nie wykupuję już noclegu, bo w niedzielę o 8 jest samolot powrotny do Wrocławia :) Fajny pomysł ? -- centrum, lotnisko, rzym rzym, weekend, rady

Re: Z Centralwings do Rzymu.

Taak, mojej mamie raz przełożyli lot o kilka godzin wcześniej to zawdzonili i wszystko okey. Ale innym razem lot był później o jakieś 10h to nikt nie raczył zadzwonić, dopiero na lotnisku się o tym dowiedzielliśmy! I później Poszliśmy do specjalnego okienka Centralwings na lotnisku, pani

Re: Duszyński: lotnisko w Toruniu zamiast ESK

mniejszych samolotów. Dlaczego heser jestes tak przeciw rozwojowi lotniska w Tor., nawet dla małych samolotow, czy nieregularnych połączen. Na świecie funkcjonuja takie lotniska, chocby w Parmie. Miasto po pierwsze nawet mniejsze od Torunia, po drogie wokol duze porty (Bolonia 90 km, Mediolan 100 km

Re: Wróciłem z Boloni,służe informacjami.

Wspomniany areobus i taxi są jedyną możliwością wydostania się z lotniska(no jeszcze samoloty),co do zwiedzania to naważniejsze są okolice piazza Magiore,centrum jak i zabytki spokojnie można zobaczyć na "nogach",tanie jedzenie?,niestety jeśli oto chodzi to poniżej 10 euro na osobe w

Re: Narty we Włoszech!

Ed, oto garsć info na temat lotów do Włoch: Warszawa - LOT, albo Centralwings (Bolonia) - ja tym lecę w styczniu, cena za 4- os rodzinę 1400 zł (teraz pewnie już drozej) Wrocław - Ryanair (chyba do Bergamo) Kraków - Skyeurope (Bergamo) Katowice - Wizzair (Bergamo) Z lotniska transfer wynanajętym

Re: lotnisko w Bolonii

bolonia to nie warszawa, gdzie autobus na lotnisko kosztuje tyle co kazdy inny. niestety:) a ten autobus o ktorym mowisz jest wlasnie miejski. i jest to jedyny ktory laczy centrum(dworzec) z lotniskiem jedna z zalet za to jest to ze jezdza DOSYC czesto(no w porownaniu do innych miast oczywiscie

Re: lotnisko w Bolonii

ilecka napisała: > bolonia to nie warszawa, gdzie autobus na lotnisko kosztuje tyle co kazdy inny. > niestety:) > a ten autobus o ktorym mowisz jest wlasnie miejski. i jest to jedyny ktory > laczy centrum(dworzec) z lotniskiem > jedna z zalet za to jest to ze jezdza DOSYC czesto

Re: Bolonia-Florencja

Przy lądowaniu o 10.45, to powinnaś zdążyć na wcześniejsze pociągi. My co prawda wzięliśmy z lotniska na dworzec w Bolonii taksówkę (wbrew pozorom, nie wyszła nas drogo, bo 15 euro), ale lądowaliśmy ok. 14.40 (lot z W-wy), więc tempo mieliśmy niezłe (pociąg, jak wspominałam, odjeżdżał o 15.10 :))

Re: Forli- warto na weekend?

Forli leZy niedaleko Bolonii. Wizzair zamienił dotychczasowe loty do Bolonii na Forli, bo pewnie mniejsze koszty korzystania z tego lotniska. Forli to duże miasto, stolica prowincji w Emilii Romana> Samo miasto mało ciekawe. Ale oczywiście blisko są: Bolonia( ok. 60 km) , Rimini, Cesenatico

Re: Warszawa-Katania najtansza podroz

o promocji dowiesz się jeśli akurat będzie trwała, nigdy wcześniej. myślę ze z alitalii wiecej takich ofert raczej nie będzie, a normalne ceny to kwota ok 1400 zł do katanii lub palermo lataja samoloty ryanaira oczywiscie z przesiadką we włoszech - bolonia, mediolan/ do mediolanu lata tez wizzair

Re: O bagażu i liniach WizzAir - ostrzeżenie

Ja ci to zaraz wszystko ładnie wytłumaczę:) Dla Ciebie, dla mnie i pewnie da wszystkich czytaczy i pisaczy tego forum jest rzeczą oczywistą, że Kraków i Katowice to dwa duże miasta i oba z lotniskami. Ale chyba każdy się zgodzi, że z tych dwóch dużo bardziej znane w świecie jest Kraków. Podobnie

Re: Bolonia

Emii Nie będę nocowała w Bolonii pisałam, że nie znalazłam w miarę taniego hotelu. Przylatujemy do Bolonii około 10 rano, mam zamiar z lotniska podjechać na dworzec kolejowy, zostawiać bagaże i poszwędać się trochę po mieście a wczesnym wieczorkiem wsiąść w pociag i pojechć do Florencji. Jeśli

Re: odpowiedzi (dużo więcej niż trzy)

, bardziej dynamiczne ukierunkowanie rozwoju. > Ad 2 Od nośnie rozwoju innych regionów nie miałem na myśli połączeń lotniczych, > ale przede wszystkim drogowych. Rozówj to nie tylko lotniska, ale inwestycje m > iejskie. Polskie miasta kwitną i nie jest to za sprawą ani wbrew woli Warszawy

Z lotniska Forli do Florencji - jak najlepiej?

Cześć Lecę w następny weekend do Forli (Bolonia) z Wizzair, z Katowic. Planowo samolot przylatuje tam o 17:10. Grzebię po wątkach i stronach internetowych, żeby opracować jakiś sensowny plan dojazdu do Florencji, nie wszystkie informacje mogę znaleźć (albo na stronie brak obiecywanego rozkładu

Re: Dobra rozumiem, jeszcze sprawa biletow z Berg

Z lotniska w Bergamo sa autobusy zarowno na dworzec w Bergamo, jak i na 2 dworce w Mediolanie: Lambrate i Centrale. Radzilabym jechac od razu do Mediolanu, na Stazione Centrale i stamtad pociagiem do Bolonii. Z Bergamo nie ma bezposredich pociagow do Bolonii (trzeba sie przesaidac wlasnie w

Re: Garsc praktycznych porad z weekendu w rzymie

ta cena przy stoliku/np. w Watykanie przy barze cappucino kosztowało 2,5€, przy stoliku-6€. Przy naszym hotelu-okolice stacji metra Bolonia- ok.1€./. 2. ja leciałam na lotnisko Fiumicino. Dobrze że wiedziałam że można jechać pociągiem za 5.5€, bo w dwóch pierwszych punktach w

Re: Rzym, Fiumiciono, dojazd do hotelu

/ na www.booking.com zawsze opisują jak daleko i która stacja jest najbliżej. Byliśmy w dwie osoby, nie wybrałabym taxi ze względu na niepotrzebne koszty, metro kursuje często i nie stoisz w korkach. choć dzisiaj żałowałam że na podróż na lotnisko przeznaczyłam tylko 1.5 godz. Za mało

Re: Cztery nowe trasy Wizzair z Poznania!

Widzę pełno postów fachowców od latania którzy lecieli raz tanią linią i myśla że maja pojęcie. Jak mnie to wk**** w Polakach ze zamiast cieszyc sie z tego ze cos sie rozwija to tylko narzekaja. a gdzie Bolonia, a gdzie Marsylia a gdzie Zadupie Dolne, to ze ktos ma ciotke w Bolonii to nie znaczy

Re: Cztery nowe trasy Wizzair z Poznania!

Widzę pełno postów fachowców od latania którzy lecieli raz tanią linią i myśla że maja pojęcie. Jak mnie to wk**** w Polakach ze zamiast cieszyc sie z tego ze cos sie rozwija to tylko narzekaja. a gdzie Bolonia, a gdzie Marsylia a gdzie Zadupie Dolne, to ze ktos ma ciotke w Bolonii to nie znaczy

Re: Wenecja Bolonia lub okolice tani hostel

Czesc :) Mam do ciebie pytanie dotyczące Wenecji. Czy w tym ośrodku jest jakaś plaża? Miejsce gdzie można wypocząc, poopalac się? A drugie: czy jeździeliscie z chłopakiem do samej Wenecji tramwajem wodnym? Jak to wygląda cenowo? Czy przystań jest gdzieś w pobliżu? No i jak z lotniska się

Re: Bolonia - 4 dni - co sugerujecie ?

Troche malo czasu ale jesli chcecie zobaczyc Toskanie w pigulce to proponuje: 1. od razu w czwartek pojechac do Florencji - zorientuj sie na ktore lotnisko przylatujesz bo Bolonia ma 2 - jedno w centrum a drugie jakies 40 km od miasta, ale jest polaczenie autobusem do centrum Bolonii. Na stronie

Re: Bolonia Florencja Wenecja

Witam i dziękuję za odpowiedź. Jeśli to nasz polski, tani przewoźnik to ląduje w Bolonii o 9.50. Odprawa idzie dość sprawnie. Z lotniska do Bolonii jest autobus - AEROBUS - 5 Euro za bilet. Warto mieć przygotowane drobne bo ostatnio kierowca nie chciał mnie przyjąć ze 100 Euro i musiałem biegać

Re: O bagażu i liniach WizzAir - ostrzeżenie

czy Girona. A nazwy typu Londyn, Bolonia czy Barcelona - no cóż, służa informacji, że lotnisko jest w jakiejśtam odległości , że prawdopodobnie jest w miarę prosty dojazd z lotniska tamże. I dlatego Kraków/katowice wedle tej semantyki oznacza, że lotnisko jest w Katowicach, że prawdopodobnie kursują

Re: Ryanair skarży się na ofertę lotniska Kraków

prowincjonalne lotniska w Europie. Z nielicznymi wyjątkami (Londyn, Berlin Schoenefeld) startuje się i ląduje daleko od centrów miast, na pomocniczych lotniskach lokalnych (Frankfurt, Bolonia itd.). W naszym regionie możnaby to porównać do lądowania w Rzeszowie z informacją w ofercie, że Rzeszów to (prawie

Re: Rimini, Bolonia, Florencja, Wenecja

Ludzie ogarnijcie się!!! Po co jeżdzicie w miejsca o których nic nie wiecie??? I nawet nie chce Wam się dowiedziec? Bo moda taka? Jak można jechać do WŁoch i pytac o atrakcje turystyczne. Polecam kierunke Egipt. Atrakcje gwarantowane już na lotnisku.

odpowiedzi (dużo więcej niż trzy)

Piastów, ale wtedy budownictwo mieliśmy jeszcze drewniane, a pierwsza w Polsce lokacja za Przemysła II nastąpiła niezależnie od jego koronacji. Czy stolicami były wspaniałe miasta jak Hamburg, Mannheim, Frankfurt, Zurych, Bazylea, Genewa, Barcelona, Mediolan, Lyon, Bolonia? > Czym byłby Paryż albo

Re: znalazlam mieszkanie w triescie!!!

mozna powiedziec ze Socrates to roczne wakacje. Kto tak mysli, w styczniu sie bardzo zdziwi... Miasto w ktorym przebywam (VErona)jest wyjatkowo urokliwe, jest tez swietna baza wypadowa do innych atrakcji turystycznych(Wenecja, Padwa, Lago di Garda, Bolonia, Mediolan), ...z Mediolanem, jako atrakcji

Re: toskania - wynajem samochodu

Osobiście mam pozytywne doświadczenia z AutoEurope, w szczególności oddział na lotnisku w Bolonii. Tego lata wypożyczałem na 14 dni tygodnie Fiata Bravo, rezerwację zrobiłem przez www.novacarhire.com (broker który współpracuje z różnymi biurami wynajmu), dokupiłem dodatkowe ubezpieczenie udziału

Re: Z Forli/Bolonia do Ravenna

W watkach o tym lotnisku nie ma odpowiedzi? W zeszlym roku bylo o nim sporo, a chyba niewiele sie zmienilo.

Sky Europe stawia na ....Czechy

obniżania kosztów korzystania z lotniska - ocenia Tomasz Dziedzic, ekspert ds. rynku lotniczego Instytutu Turystyki. Dodaje, że taktyka SkyEurope nie do końca jest jasna, bo jeśli chce on utrzymać bazę w Warszawie, to dlaczego rezygnuje z najbardziej popularnych połączeń? Będzie opóźnienie Sky

Re: Forli-Bolonia

Czy ktoś już może zna odpowiedź na to pytanie? Jeśli nie, to jest jedna opcja - wynająć na lotnisku samochód (najtańsza opcja to 75 euro / 4 osoby) i oddać go następnego dnia w Bolonii. Może ktoś byłby chętny na 13/09/2011 (byłyby dwa wolne miejsca)?

Forli - Bolonia; transport

Doradzi mi ktoś, jak i za ile najlepiej dostać się z lotniska do Bolonii? Dziękuję!

Re: Forli-Bolonia

A czy ktos z Was wie jak dojechac z lotniska Forli do Bolonii noca. Przylatujemy ok 22.30 i z informacji na stronie lotniska wynika ze na pociag lub autobus nie ma juz co liczyc o tej porze. pozdrawiam

Re: Konkurs - Skarbnica wiedzy

-Romanii, Wenecji Euganejskiej i w niewielkim stopniu Lombardii - www.italia-italia.pl Florencja, Wenecja, Bolonia, Werona, Padwa, Siena, Piza, Luka, Mantua i wiele innych. Zaczęło się wszystko od wycieczki zorganizowanej do Toskanii - dwa lata temu wraz z ITAKĄ (polecam). Jednak niedosyt wywołany tempem i

Re: Konkurs - Skarbnica wiedzy

Lombardii - www.italia-italia.pl Florencja, Wenecja, Bolonia, Werona, Padwa, Siena, Piza, Luka, Mantua i wiele innych. Zaczęło się wszystko od wycieczki zorganizowanej do Toskanii - dwa lata temu wraz z ITAKĄ (polecam). Jednak niedosyt wywołany tempem i krótkim czasem pobytu spowodował, że te miejsca

Kraków i 3.5 mln pasażerów

), Graz (0.75 mln) i Linz (0.71 mln). Na Okęciu w latach 1992-2002 ruch wzrósł tutaj z 2 mln do 5 mln Po zbudowaniu nowego terminalu (za 2-3 lata?) lotnisko międzynarodowe ma być zdolne do obsługi ok. 10 mln pasażerów; teoretycznie podwojenie ruchu na Okęciu może zdarzyć się już za 10 lat. Na

Re: Forli-Bolonia

Czesc, Szukam tej samej informacji :) Jak dotrzec z lotniska Forli do Bolonii po godz 22:00? Czy kursują jeszcze jakieś bezpośrednie autobusy, a może prywatne busiki?. Na ostatni pociąg nie ma szansy zdążyć, a taksówka szacowana jest na ok 108 EUR :) Będę wdzięczna za informacje.

I stało się ...

SkyEurope otwiera nowa bazę w Pradze i wzmacnia pozycje lidera w Europie Środkowej 14.02.2006 SkyEurope Airlines, wiodąca, tania, nisko-kosztowa linia lotnicza w Europie Środkowej ogłosiła dzisiaj wejście na rynek czeski i otwarcie nowej bazy na lotnisku Praga Ruzyně. W Pradze, w ciągu

przestrzelone w górę, ale to dobrze

), Brno (0.12 mln) i Rzeszow (0.05 mln). Niewiele dalej znajdują się Drezno (1.64 mln), Salzburg (1.28 mln), Graz (0.75 mln) i Linz (0.71 mln). Na Okęciu w latach 1992-2002 ruch wzrósł tutaj z 2 mln do 5 mln Po zbudowaniu nowego terminalu (za 2-3 lata?) lotnisko międzynarodowe ma być zdolne do

Z Forli/Bolonia do Ravenna

Hej czy ktoś mi pomoze jak tanio i korzystnie dostać się z lotniska w Forli do Ravenna - dokładnie Punta Marina - camping Adriano ? Pociag przez Rimini mnie nie zadowala bo jedzie 1,5 godziny , czy są jakieś bezpośrednio busy do Ravenna z lotniska ?

Taksówka Forli-Bolonia

Witam, lądujemy w Forli po 20-ej. Niespecjalnie mamochotę o tej porze uskuteczniać podróże do dworca w Forli, potem do Bolonii, w końcu do hotelu, w dodatku z bagażem. Jaki może być koszt przekjazdu taksówką z lotniska do hotelu w centrum Bolonii? Wieczorem w środku tygodnia. Wystarczy 50 euro

Re: a ty kim jestes...? cz.1

"? ;) - Kopernik, jak również pisałem niedawno - to też Ferrara, Padwa, Bolonia i Kraków, gdzie studiował + OLSZTYN I FROMBORK, gdzie pracował... W Toruniu się "AŻ" i może "JEDYNIE" urodził... O Thomasie Alvie Edisonie napisałem dzisiaj. Każdy "gdzieś się urodził", Prezydenci naszych

Wojenka Wizza ze SkyEurope

. Zgodnie z ostatnim krokiem SkyEurope, czyli znacznym ograniczeniem działalności w Polsce poprzez odwołanie tras Warszawa - Londyn i Warszawa - Bratysława oraz nie rozpoczęciem lotów na wcześniej ogłoszonych kierunkach: Poznań - Amsterdam, Kraków - Sztokholm i Kraków - Bolonia, Wizz Air oferuje darmowe

Forli-Bolonia

Wybieram się do Bolonii, samolot tanich linii ląduje w Forli. Nie mogę znaleźć dokładnych informacji, jak dojechać z lotniska do stacji kolejowej (wiem, że jest jakiś autobus, ale czy ktoś z was wie, gdzie znajdę jego rozkład jazdy?). Mam około dwóch godzin do ostatniego pociągu, zdążę?

Zdjęcia - bolonia lotnisko