Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

busy legnica lubin pilne

potrzebuję pilnie na jutro rano rozkład jazdy busów legnica - lubin w godzinach rannych 6-9 rano, najlepiej z przystnaku na Wlk. Niedzwiedzicy, bardzo dziękuje za pomoc

Re: bus legnica - berlin

Zawsze jeżdżę na lotnisko do Berlina z firmą transportową. Chyba 2x w tyg. jest przejazd. Jest to Transtravel z Kalisza. Na necie znajdziesz ich strone i tam jest formularz zgłoszeniowy - jednak ja po napisaniu zgłoszenia na nast dzień dzwonię. Koszt przejazdu ok 160 zł. (to koszt z Legnicy, bo oni

BUS Walbrzych-legnica

Czy istnieje jakies regularne bezposrednie polaczenie Bus/autobus z W-cha do legnicy?

Czy orientuje się ktoś

Czy orientuje się ktoś czy jeżdzą z Wałbrzycha jakieś busy do Seven w Legnicy i z powrotem po imprezie

Połączenie Wałbrzych-Legnica

Czy jest jakieś połączenie busem Wałbrzych-Legnica? Takie, że można codziennie do Legnicy dojezdzać?

Re: BUSy

Do Legnicy nie ma busów ale już niedługo Dyrda otwiera linię Kłodzko-Wałbrzych-Wrocław obsługiwaną luksusowymi, klimatyzowanymi autobusami iveco.

Przewóz osób busy do Niemiec, Holandii, Belgii

) ODWIEDŹ NAS NA www.liput-tour.pl KOMFORTOWO, BEZPIECZNIE, SZYBKO, TANIO- ZAPRASZAMY! 730-300-301 LIPUT-TOUR Liput-tour, Przejazd, przewozy, busy, transport bus, przewóz osób, przewozy bus, Polska, Niemcy, Holandia, Belgia, Katowice, Częstochowa, Zawiercie, Myszków, Lubliniec, Kluczbork, Olesno

Przewóz osób busy do Niemiec, Holandii, Belgii

) ODWIEDŹ NAS NA www.liput-tour.pl KOMFORTOWO, BEZPIECZNIE, SZYBKO, TANIO- ZAPRASZAMY! 730-300-301 LIPUT-TOUR Liput-tour, Przejazd, przewozy, busy, transport bus, przewóz osób, przewozy bus, Polska, Niemcy, Holandia, Belgia, Katowice, Częstochowa, Zawiercie, Myszków, Lubliniec, Kluczbork, Olesno

Przewóz osób do Holandii Katowice Codziennie Bytom

Firma JUZWA, codzienne przewozy osobowe do Holandii Polski Niemiec busami. Posiadamy nowe samochody Ford Transit, Opel Vivaro i Renault Trafic wyposażone w wygodne fotele, klimatyzację, dużą przestrzeń bagażową oraz GPS. Szukasz firmy przewozowej do Holandii Niemiec Polski? Firma JUZWA to

Busy do Holandii opolskie Codziennie

Firma JUZWA, codzienne przewozy osobowe do Holandii Polski Niemiec busami. Posiadamy nowe samochody Ford Transit, Opel Vivaro i Renault Trafic wyposażone w wygodne fotele, klimatyzację, dużą przestrzeń bagażową oraz GPS. Szukasz firmy przewozowej do Holandii Niemiec Polski? Jeździmy w

Busy do Holandii śląsk Codziennie

Firma JUZWA, codzienne przewozy osobowe do Holandii Polski Niemiec busami. Posiadamy nowe samochody Ford Transit, Opel Vivaro i Renault Trafic wyposażone w wygodne fotele, klimatyzację, dużą przestrzeń bagażową oraz GPS. Szukasz firmy przewozowej do Holandii Niemiec Polski? Jeździmy w

Bus legnica Lubin

czy jest jakaś stronka z rozkładami wszystkich busów z Legnicy do Lubina? I czy pod PWSZ one podjeżdżają?

Re: do mariusza

Proszę bardzo PKS z Świdnicy do Dzierżoniowa jest o 7.40 i 14.20 do Legnicy jest o 20.50 www.walbrzych.rozkladyjazdy.pl/busy/ www.rozkladyjazdy.pl/items/frames/282/pks.walbrzych.rozklad.jazdy.e-podroznik.pl/odjazdy/74351.pks

Re: do mariusza

Opowiadasz bzdury , nie ma ani rozkladu ani nic nie wiadomo skad one jezdza , wiec nie opowiadaj bzdur do swidnicy mozna dojechac a np do legnicy juz nie bo nawet nie wiadomo gdzie jest autobus czy bus , to samo do glupiej bielawy czy dzierzoniowa

Busy Wrocław i wynajem busów Wrocław

GoBus.pl to portal przewozowy dysponujący bazą firm przewozowych, do których jeśli tylko chcesz trafia Twoje zapytanie o przewóz osób Wrocław: - przewozy autokarowe i autokary Zielona Góra - wynajem autokarów Wrocław - wynajem busów i busy Wrocław - luksusowe autobusy Opole i wynajem autobusów

Re: Proszki Omo Ariel Persil i inne

no masz rację nasty :) w Legnicy do skrzynek wrzucają ulotki, że bus z niemieckimi produktami będzie tego i tego dnia gdzieś tam - i stąd pytanie o proszki z busa automatycznie narzuca nam skojarzenie z niemieckimi :)

Re: Specjanie dla M. - swoja droga, ciekawe...

przodem na chodnik). A kroki sa tylko w kilku miejscahc i tylko czasem. > Sam jazda tramwajem czy auto > busem też może być dla dzieciaka atrakcją, a ja jako ojciec mogę się dzieckiem > zająć, bo nie muszę się skupiać na prowadzeniu auta. Siur... Szczegolnie jak np. masz rowno 45 min by

do Pragi jak ?

jak najlepiej dojechac z Legnicy do Pragi? pkp, pks ? przez co , jakies busy moze sa ?

Re: Proszki Omo Ariel Persil i inne

Chyba masz jakieś problemy. Usiądź spokojnie, przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. Wyobraź sobie, że nie w całej Legnicy dają takie ulotki/jeżdżą busy, więc dla niektórych nie jest to takie oczywiste. Takie busy kojarzą mi się jedynie z mniejszymi wioskami, oddalonymi od sklepów. Stąd

Re: Z PKP pojedziemy po nowemu

A do Legnicy nadal tylko busy. -- madamy i żętelmeny --------------- "Wszyscy i wszystko inne srodze mnie zawiodło" Johan Julius Sibeliuss.

Re: Samochód osobowy uderzył w karetkę na sygnale

A skad wiesz jak wyglada skrzyzowanie ?? Nastepny, ktory wszystko wie :) Bylem swiadkiem wypadku (nie kolizji) strazy pozarnej z busem w Legnicy. Bylo pelno pseudo znawcow przepisow takich samych jak Ty. Tylko dlatego zostalem zeznawac (a bardzo sie spieszylem, podziekowania tylko dla Policji, ze

EUROLANSER - Licencjonowany Przewóz Osób PL-NL

EuroLanser - Licencjonowany Przewóz Osób Polska-Holandia Tel. PL 0048 600 357 059 DARMOWY INTERNET W CZASIE CAŁEJ PODRÓŻY - TYLKO U NAS!!!! Nowe, specjalnie dla Ciebie wyposażone, komfortowe busy, przyjazna atmosfera ! ! ! NASZE CAŁKIEM NOWE AUTA MARKI MERCEDES VITO, SĄ WYPOSAŻONE W

Gdzie isc na basen w Legnicy ?

W Legnicy na Mazowieckiej godzina popytu na basenie kosztuje teraz 9 zł, w budowlance jest syf , a do Jawora nie mam czasu sie tłuc busem . Nie wiecie gdzie w Legnicy jest jeszcze basen ? Wiecie cos moze o tym na Polarnej przy SP7 ? Czy jest on ogólnodostępny ? Ile kosztuje tam wstęp ? I w

trasa legnica-warszawa

moze ktos wie i da mi namiar na jakies busy które kursuja z legnicy do warszawy i spowrotem, bo pociagiem ta trase pokonywac to jakas masakra

Synthetic#3@The Rock(muzyka elektronicz)

tribal techno kiddlucky - legnica hard/breakcore - ableton set busu - wałbrzych techno cryseek - wałbrzych minimalTechno dr. domar - świebodzice drum & bass dawid dru - wałbrzych techno do tego wszystkiego wizualizacje które zapewni KiddLucky standardowo wjazd 5 zla oficjalnie

Lubań-Legnica połączenia

Witam! Czy są jakieś busy z Lubania do Legnicy? Najlepiej po godz. 17. Lub jakieś inne połączenie PKS,PKP? Bardzo proszę o pomoc. Serdecznie pozdrawiam!

Busy Legnica-Wrocław

Czy na Trasie Legnica-Wrocław jeżdzą busy. Gdzie się zatrzymaują w legnicy i we Wrocławie, jaka jest cena, jaki czas przejazdu? Gdzie można znaleźć rozkład jazdy????

na odsiecz Leśnicy i Lotniczej

do centrum i w skoczylasa lewy nawrot do plonskiego przystanki kom zbiorowej na starym moscie sredzkim w okresie lipiec sierpien calkowice zmakniecie ruchu tramwjowego w tym czasei kompletny doecelowy remont trasy od glininaek do lesnicy + zastepczy bus od pilczyc do lesnicy od wrzesnia cudo

Re: Chuligani zaatakowali autobus MPK. Krzyczeli

dopingowali swoją drużynę, żeby ją wesprzeć. Po sprawdzeniu monitoringu pani redaktor napisze : Kibole Rakowa, nie bujali autobusem rękoma. Gdy krzyknęli swoje Był będzie jest... podmuch wywołany ich płucami poruszył autobusem. Ludzie znajdujący się w busie ze strachu zaczęli latać w po całym pojeździe i to

Chcesz kupić bilet? Podaj numer pociągu

ostatnio okazalo sie, ze zlikwidowali bilety weekendowe. Wiec za kurs z Legnicy do Wroclawia zaplacilem 11 zl a na dodtaek mialem ta przyjemnosc siedziec tylko na schodach bo NIGDZIE nie bylo miejsca, a obok mnie ludzie juz stali. TO JEST KOMFORT PKP, dla informacji przejazd busem prywatnym ktory

Re: Zaczynają się "fochy" :o/

witam, nasz slub bedzie w legnicy,a moj narzeczony jest ze slaska , zrobilismy tak , ze kady dojezdza na wlasna reke, ale zarezerwowalismy hotel,na sobote, ale szczerze powiedziawszy to wszystko zalezy od rodziny, tez myslelismy nad busem, ale kazdy zaczal wybrzydzac niektorzy chca wracac po weselu

Prosze bardzo -

pokażcie mi drugi taki zakład !!! Pewnie się zdziwisz ale takich busów przystosowanych do wymiany opon na drodze jest w Polsce kilkadziesiąt, a na zachód od Odry jest to normalna sprawa od wielu lat. Tu pokażę ci drugi, trzeci i kolejny taki zakład: Poznań: www.wulkanizacja-24h.pl/ Kraków: pomo

Re: Do dzieczat z Legniy

Moja mama mnie tam rodzila tylko jest jeden problem bo jak bede musiala sie wczesniej polozyc to nie ma tam patologii ciazy jak jakas cesarka lub cos to mimo wszystko przeworza cie do legnicy.Nie wiem nie chcialabym rodzic w tej zakichanej legnicy ale znowu do lubina to ciezko z dojazdem co bede

Re: Budowa Cuprum Arena na finiszu

Legnicy i to ma być miasto piękne z PKP PKS zaśmierdziałymi, że czuć aż za kładką, dajcie spokój, nawet legnica ma drogi tak dziurawe jakby była tam strzelanina z udziałem Granatów, dodam że nawet zajazd dla busów okropnie wygląda !! LEGNICA NIGDY NIE DORÓWNA LUBINOWI !! Lubin wyremontował już 150

Re: Co jeździ między Głogowem i Legnicą ?

tez chcialabym sie dowiedziec czy sa autobusy lub busy ktore jezdza glogow- legnica,chodzi mi o soboty i niedziele.prosze o namiary.dziekuje!

Busy do Holandii i Polski codziennie

Firma JUZWA, licencjonowane przewozy osobowe busami do Niemiec, Holandii i Polski. Posiadamy nowe samochody Ford Transit i Renault Trafic wyposażone w wygodne fotele, klimatyzację, dużą przestrzeń bagażową oraz GPS. Szukasz przewoźnika, transportu do Niemiec, Holandii lub Polski? Jeździmy w

Re: Jutro zaczynają most Warszawski i Pl.Pwst.Wlk

Gość portalu: perian napisał(a): > A tak kasa została w MPK i o to chodziło ;) No ale z wynajęcie tych busów z Legnicy też trzeba będzie zapłacić (za te z JG ja bym nie płacił ;-) ) i dzięki temu MPK Legnica kupi sobie 4 Solarisy Urbino 10 :-)

Re: Tani i pewny przewóz na lotnisko w Berlinie

:00 09:00 LEGNICA, Orlen A4 / Statoil ul. Gwarna (Śr) 10:00 10:00 BOLESŁAWIEC, BP ul. Wesoła koło PKS/ Stacja Orlen Łąka przy A4 (Śr) 10:40 10:40 IŁOWA, Hotel Hajduk przy A18 (Śr) 11:10 11:10 ŻAGAŃ, Żagań - Lidl przy PKS (Śr) 11:10 11:10 ŻARY, Lotos ul. Katowicka (Śr) 11

Re: miasteczku ruchu rowerowego - czy grozi manda

się młodszy braciszek zawieruszył to zadzwoniła babcia z innego miasta, a dokładnie z Legnicy odległej o 64 km, i spytała co z malcem zrobić bo bała się go samego wsadzić do pociągu .malec zadowolony z pierwszej jazdy pojechał potem gdzieś na wyścig rowerowy i wygrał. Ale nie zapalał miłością do

weekendowe połączenia Wrocław - Legnica

Proszę o pomoc! Jak można wydostać się z Wrocławia w kierunku Legnicy w SOBOTĘ po godzinie 19? Jest tylko jedno połączenie kolejowe o 19:14 i dalej nic.... Może ktoś zna rozkład jazdy busów lub PKS'u? Dziękuję za pomoc. Pozdr.

autem do Polski

bagazu nie robi problemu (jade busem) koszt w granicach 25 funtow serdecznie zapraszam tel. 07849435928 mail: ronek05@gazeta.pl

pytanie??

witam mam pytanie do osob, ktore korzystaja z uslug przewozników, dokladnie chodzi mi o busy i firme Your Allround Partner BV, czy jestescie zadowoleni, jak wyglada kwestia rezerwacji i rzetelnosci( zawsze jezdzilam autobusami teraz chcialam zmienic na busa ale troche przeraza mnie kwestia

Re: Chuligani zaatakowali autobus MPK. Krzyczeli

!!! Po sprawdzeniu monitoringu pani redaktor napisze : Kibole Rak > owa, nie bujali autobusem rękoma. Gdy krzyknęli swoje Był będzie jest... podmuc > h wywołany ich płucami poruszył autobusem. Ludzie znajdujący się w busie ze str > achu zaczęli latać w po całym pojeździe i to wyglądało jakby

Tak na marginesie helikopterowej kraksy

busy, 6 samochodów osobowych. Korek zaczyna się już na podwrocławskich Bielanach. Policja zaleca omijanie tego rejonu. Przygotowywane są objazdy. Jak potwierdziła rzeczniczka szpitala w Legnicy, żadna z 10 osób rannych nie odniosła poważnych obrażeń. Kobieta, po którą leciał śmigłowiec, została już

!!!!!!!!!!!!!!DO HURTOWNIKOW!!!!!!!!!!!!!!!!!

2,3 BUSY NA MIESIAC PONIEWAZ CIEZKO WYPRODUKOWAC WIECEJ TAKIEJ JAKOSCI TOWARU(OGRANICZONA ILOSC NIESORTU).REALIZUJE ZAMOWIENIA INDYWIDUALNE W MIARE MOZLIWOSCI.POSZUKUJE STALYCH ODBIORCOW HANDLUJACYCH TAKIM GATUNKIEM NA ZAKUP MIN.250KG JEDNORAZOWO.OFERUJE PLYNNOSC DOSTAW,STABILNA BARDZO WYSOKA JAKOSC

Re: Kruszywa szansą dla PKP i Dolnego Śląska

kilka lat temu ze Złotoryi probowałem wyjechać na koniu wierzchem bo PKS przestawał kursowac o 17-tej. Kolej zostala zamknięta. Komunikacja BUSami stawała o 20-tej wiec ok 22-giej pozostała taksówka do Legnicy tam gdzie zaczynała się cywilizacja. Pewien komwboj jechał wierzchem prowadzać drugiego

Codzienne przejazdy Polska - Holandia

Firma JUZWA zajmuje się licencjonowanym przewozem osób busami do Niemiec, Holandii i Polski. Posiadamy nowe samochody Ford Transit i Renault Trafic wyposażone w wygodne fotele, klimatyzację, dużą przestrzeń bagażową oraz GPS. Szukasz przewoźnika, transportu do Niemiec, Holandii lub Polski

Re: Tramwaje dwusyst. dla Legnicy- da się!

Lubina nie jezdzi pociag z Wroclawia, stad wypust prywatnej incjatywy. Jezeli powstana szynowozy to tez wszystki busy padna. Albo potanieja:) Tak samo jest z linia Chojnow-Legnica. I tyle:) -- Pozdrawiam, Olek

Re: Tramwaje dwusyst. dla Legnicy- da się!

, ale porownajcie nawierzchnie jaka jest na ul Chojnowskiej z nawierzchnia jakiejkolwiek wylotowki z Legnicy. To jest masakra! A to dlatego, ze auta ciezarowe na Wroclaw nie jada A4, tylko przez Srode Slaska. Minusem jest to, ze duzo firm przewozowych (busy, autobusy itp) starci zajecie (wieksze

Re: ddrip przy Kosmonautów

jednak działa. >nie mam żadnej litości dla takich gnojków. Zgnoisz handlarza to pójdzie kraść. > Ale drobny handel ma się dobrze - Od tysięcy lat >dziś w tym samym miejscu można było kupić tru > skawy (jak pisze na bannerze), połowę ddrip zajmował bus GLS (klient), dostał mandat

BLISKO WROCKA 72 M + GAZARAZE OGRÓDKI ZA 149 000!!

zgorzelezc z atustrada a4 ( do wjzadu bedzie ok 10 min) wiec do legnicy bedzie jechalo sie 30 min a do wroclawia ok 1 h .MIeszkanie w miejscowości wegliniec ,znajduuje sie pocczta ,osrodek zdrowai banka .kilkadzieisat sklepow .apteki , szkola podstawowa .przedszkole , gimnazujm itd ..odjezdzala pks,busy

Re: No i mamy kolej do Lubina :D

Dokladnie, dalej to taniej. Kiedys wracalem z kolezanka z Poznania (ja z Wroclawia) do Legnicy. Porownalismy bilety i rzeczywiscie tak jest. Poza tym PKP ma strefy, np z od 50 do 59 km placi sie x zl, od 60 do 69 za y zl itd. Cieko wiec wyliczyc stawke za kilometr. Do hejah: Czas to nie wszystko

Re: szukam transportu do Niemiec-Oberhausen

Do Holandii z NAMI!!! Your Allround Partner B.V. zajmuje się przewozem ludzi pomiędzy Holandią a Polską. Do Państwa dyspozycji mamy w pełni wyposażone busy marki Opel Vivaro prowadzone przez doświadczonych kierowców. Zapewniamy jazdę w bezpiecznych i komfortowych warunkach oraz

Holandia-Polska-Holandia.Przewóz osób.

Do Holandii z NAMI!!! Your Allround Partner B.V. zajmuje się przewozem ludzi pomiędzy Holandią a Polską. Do Państwa dyspozycji mamy w pełni wyposażone busy marki Opel Vivaro prowadzone przez doświadczonych kierowców. Zapewniamy jazdę w bezpiecznych i komfortowych warunkach oraz

Re: Transport do Polski!

busy marki Opel Vivaro prowadzone przez doświadczonych kierowców. Zapewniamy jazdę w bezpiecznych i komfortowych warunkach oraz ubezpieczenie na czas podróży.Wygodne fotele, mała liczba współpasażerów, klimatyzacja, radio, CD oraz DVD- to wszystko aby umilić Państwu podróż. Oferujemy również usługi

Holandia-Polska-Holandia.Przewóz osób.

Do Holandii z NAMI!!! Your Allround Partner B.V. zajmuje się przewozem ludzi pomiędzy Holandią a Polską. Do Państwa dyspozycji mamy w pełni wyposażone busy marki Opel Vivaro prowadzone przez doświadczonych kierowców. Zapewniamy jazdę w bezpiecznych i komfortowych warunkach oraz

Re: z Legnicy do Warszawy

Właśnie jadę "Polskim Busem". Ciepło, czysto, wygodnie, darmowe Wi-fi + gniazdko 230 V. Wyjechałem o 16.00 z Warszawy, będę o 22.00 we Wrocławiu. Cena 35 zł + 1 zł za rezerwację. W 70 osobowym autokarze jest ok. 40 osób. Podsumowując, stanowczo opłaca się dostać do Wrocławia, aby stamtąd

Re: TROLEJBUSY

tramwajami) Znacie wiecej? Pamietam, ze miano nimi zastapic tramwaje w Jeleniej Gorze (widzialem jak instalowali na probe siec w poznych latach 1960tych). Zostaly w Polsce tylko Lublin, Tychy & Gdynia-Sopot. T-bus (ljkel2@netscape.net)

Re: Z Zakopanego do Szklarskiej?

Z Zakopca do Krakowa jest jakieś 2-2,5 godz.Pks,ok.1,5h własnym samochodem( jesli nie ma korków) i ok 4h pociągiem. Jeśli jedziecie samochdem to jest całkiem ok. bo od Krakowa do Wrocławia albo nawet do Legnicy masz autostradę a potem już tylko jakieś 2-2,5h do Szklarskiej. Gorzej PKP czy PKS bo

Re: 241, 245

svarte_sjel napisał: > gosc_nty napisał: > > na Kiwskiej laczy sie trzy linie nocne obslugujace caly > zachod miasta na polnoc > > od linii kolejowej Wroclaw Legnica, > > No tak, ale między nockami w zasadzie przesiadki są > przewidziane na Suchej. > Zwróc uwagę

Re: Jak dojechać z Wrocławia do Legnicy ???

almac napisał: > gosc_nty napisał: > > > busami: > > PKS-POLBUs, rozklad w sieci, ok 1,5h > > > > Tarnowscy: via Prochowice, stamtad miejska linia 10 do Legnicy, ale uwaga, > ok > 2 > > h > > > > Fima z Lubinia, nie znam rozkladu, ale

Re: Kłopoty prywatnych przewoźników

przejazdów ulgowych. - Ci, którym nie zależało na zniżkowych biletach, wsiadali do busów, a nam zostawali tylko uprzywilejowani klienci - dodaje. Po likwidacji linii 45 pojawiły się kłopoty z dojazdem do Legnicy i Lubina. O ile rano i w godzinach popołudniowych nie ma z tym większych problemów, o tyle

Re: z Legnicy do Warszawy

Potwierdzam. Koleżanka już kilka razy jeździła do Warszawy polskim busem. Za każdym razem zadowolona i z komfortu jazdy i z ceny biletu. Śmiesznie niska i można zwątpić czy to nie jakaś lipa. Ale wszystko było ok.

Re: z Legnicy do Warszawy

Polecam Polski Bus www.polskibus.com. Wprawdzie wyjazd z Wrocławia, ale warunki i cena super! Autobus jest klimatyzowany, siedzenia podgrzewane. Mało tego jest darmowy internet i gniazdka żeby podłączyć laptopa. Miejsca oczywiście rezerwowane i wyjazdy kilka razy dziennie. Ceny, hmm... ja w lutym

Re: Szmatławiec bzdury wypisuje!

godzin, a dzięki remontowi będzie tylko 3. Kretyństwo!!! Jechałem do Görlitz osobowym "Helmut" te 5 godzin, a nawet troszkę dłużej, bo pod Malczycami drzewo się nam na tor obaliło, była ciężka akcja ratunkowa, groziła ewakuacja pociągu do busów, ale w końcu naprawili zerwaną sieć! Przed

Re: Wrocławska Kolej Aglomeracyjna

> SKM nie jest po to aby laczyc miasta ze soba, lecz po to aby laczyc miasteczka, > w ktorych powstaja duze SUBURBY wroclawia z centrum stolicy. Z tego powodu > szukanie polczen do Olawy, Legnicy, Wlabrzychy, Swidnicy, Kudowy powinno byc > szukane na innym poziomie! Oczywiscie masz

uczcie sie jezyków...

. Mężczyzna powiedział, że w środę całą grupą wyruszyli busem na grzyby. Odłączył się od znajomych i stracił ich z oczu, nie potrafiąc odnaleźć powrotnej drogi. Następnie wyszedł na jezdnię i tam zatrzymał samochód. Policjanci ustalili, że Kanadyjczyk prawdopodobnie zatrzymał się u znajomych w Legnicy

MPK=Mamy Prezydenta Kierowców

jeżdżą do godziny 20-tej. Ponieważ gorączka złota mnie ogarnęła i na busa było za późno. Busy wykończyły PKS. Zostały taksówki które za kwotę 100 zł wiozły 19 km do Legnicy gdzie zaczynała się cywilizacja tzn była linia kolejowa. Szkoda mi było zostawic wypłukanego złota zresztą miasto biedne choć leżace

Re: PWSZ im. Witelona Legnica - opinie

Sory, że nie na temat, ale uczniowie moze wiedza czy busy linni student bus do lubin ruszaja 1 wrzesnia czy 1 października?

Re: Be safe in Warsaw

the bus and that this is how to spot them. > For Poles this is proof that behind every tree in Poland lurks a murderer, you > can't trust anyone, and foreigners should be extra careful here. > For foreigners this is proof of how naive Poles are - you have to inform them > in writing of

Dojazd Legnica-Wrocław wieczorami

Witam. Szukam połączenia z Legnicy do Wrocławia wieczorami, ostatni pociąg jest o 20.06, a potrzebuję czegoś po 21 najlepiej (np.: pks, bus). Dzięki za pomoc.

PS twierdzi, że piłkarze Wisły brykali ze zgrupowa

klub jest ważniejszy i musieliśmy wyrwać się na te testy - odpowiedział jeden z kadrowiczów. Holowanie Według naszego informatora rzecz się działa na autostradzie A4 w pobliżu Legnicy. Tam doszło do kolizji samochodu, który musiał zostać odholowany, bo o dalszej podróży nie było mowy. Wynajęty

potrzebny bus na wesele...pilne

porzebujemy busa na wesele, potrzebny aby odwiesc gosci, z lubiatowa do legnicy po weselu, a nastepnie przywiezienie na poprawiny i odwiezienie, poprosze o odpowiedz na e-mail, r.sinicka@googlemail.com

Re: Obozy pracy dla Polaków we Włoszech

sprzyjających warunkach "ściągnę" tam moją dziewczynę. Zdecydowałem się na "jakieś" typowe ogłoszenie z prasy. Dodzowniłem sie od Legnicy. Kobieta powiedziała, że praca na pewno jest, że ma codziennie kontakt ze swoją koleżanką z Neapolu i zaraz coś dla mnie znajdzie. Marzyłem o pracy w

Re: Wznowienie ruchu kolejowego Legnica-Lubin

mam nadzieję że z czasem będzie można jechać do Wrocławia, na dojazd do centrum Wrocławia najwięcej czasu tracimy stojąc w korkach w samym Wrocławiu, obawiam się natomiast że nie będzie wielu chętnych na jazdę do Legnicy. jest dużo busów,i ta komunikacja działa dosyć sprawnie. Więc żeby się nie

Połączenie kolejowe Głogów-Legnica

Połączenie kolejowe, a raczej jego brak. Oba miasta łączy co raz mniejsza liczba kursów PKS oraz prywatne busy, które nie są zbyt pewne i w weekendy jeżdzą bardzo rzadko. Czy gdyby PKP uruchomiło szynobus w tej relacji to skłonni bylibyście przesiąść się z komunikacji drogowej do szynobusa

Re: Podrozaly busy Zawiszy

Jezeli mieszkasz na granicy os. Piekary i os. Kopernik to mozesz podjechac pod sam dom, poniewaz jest w rozkladzie kilka pociagow, ktore jada z Wroclawia do Legnicy, a pozniej z Legnicy do Legnica Piekary, w tej cenie. Nawet jak doliczysz do 6,61zl jeszcze zlotowke za bilet MPK, to i tak jestes

Re: Busy Legnica-Wrocław

To nie jedyna firma, ktora przewozi ludzikow z Legnicy do Wroclawia. Jest jeszcze taka jedna, ktora jezdzi z Lubina przez Legnice do Wroclawia, ale niestety nie jedzie autostrada tylko telepie sie wszystkimi wichurami po drodze! Nazwy nie pamietam, ale pamietam, ze blady wysiadlem, tylko dla ludzi

Re: Agencje w Legnicy

Jechałam dziś samochodem i na Piastowskiej stał samochód marki bus koloru białego i miał wymalowany piękny obrazek z panienką i napisem właśnie "Agencja Towarzyska"... małżonek się oburzył, że nie odczytałam na jakiej ulicy...:)) Pozdrawiam

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - busy legnicy