Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

Jedyne skojarzenie z chrapaniem dla mnie to przerośnięcie trzeciego migdała i przerośnięcie migdałów bocznych. Moje dziecko chrapało przeokropnie. Poza tym laryngolog stwierdził, że najprawdopodobniej jest alergikiem, teraz zabieramy się za badanie w tym kierunku. Tylko chrapanie u mojego dziecka

Re: chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

niestety podajesz klasyczne objawy przerostu 3 migdała. moim dzieciom pomogły tylko zabiegi - żadno leczenie i przeciaganie w czasie nie pomogło. jedna fakt - chorowała na uszy i anginy, ale druga nie miała nigdy zap. ucha ani anginy. zorientowałam się po chrapaniu, że migdał przerośnięty. a zanim

Re: chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

badanie krzepliwości krwi. dwójkę dzieci odesłali przed samym zabiegiem z powodu nieprawidłowego wyniku. to jest bardzo rozsądne i prawidłowe działanie. biedne dziecko :( niech śpi spokojnie (*) a Ty się nie bój, na razie nie masz podstaw do zabiegu - chrapanie to mało. idź do laryngologa, zbadaj

Re: dziecko mi chrapie...

Może właśnie katar "nadchodzi". Sprawdziłabym 3 migdał, najprawdopodobniej to przyczyna chrapania. Powiększa się.

chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

Moze ktoras z was miała taki przypadek i moze mi cos o tym napsac. Zaczne od tego ze jutro wybieramy sie do lekarza , ale wolalabym dzisiaj byc spokojniejsza. Moja corka strasznie chrapie , malo tego mowi pprzez nos. Na poczatku tamtego roku pamietam ze miala podobne dolegliwosci ale troche

Re: dziecko mi chrapie...

z pewnościa może byc to pozostałośc po przebytych katarach plus suche powietrze, które warto nawilżyć i warto też nawilżać nos ( woda morska), radziłabym jednak nie w trybie pilnym ale wybrać sie do laryngologa by sprawdzić słuch i 3 migdał

dziecko mi chrapie...

jakichś 7-10 dni zaczęła chrapać, szczególnie w ciągu pierwszych 3-4 godzin po zaśnięciu, kiedy sen jest najmocniejszy. Nie ma bezdechów, oddycha przez nos, teraz jest ten czas "bez kataru". I tak się zastanawiam - czy powinnam się martwić i szukać laryngologa, czy spokojnie poczekać? Nie wiem

Re: moje dziecko chrapie...

Moja córcia mając dwa lata zaczęła strasznie chrapać. Pobiegłam prywatnie do laryngologa, wsadził jej palucha do gardła i stwierdził "trzeci migdał, operacja kosztuje tysiąc złotych". Poszłam do lekarki rodzinnej, stwierdziła że dziecku płynie ropa po tylnej ścianie gardła, zapisała

Re: chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

poradzić się dobrego laryngologa. trzeci migdał wycięty potrafi odrosnąć i dawać te same dolegliwości. dopóki dolegliwości nie są skrajne, może lepiej nie wycinać...?

Re: chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

dziekuje za odpowiedz , w sumie nie przypuszczalabym ze to moze byc migdal , az tak sie na tym nie znam , sama tez nie mialam usuwanego . Dziekuje i pozdrawiam ...no to mam noc nie przespana :(

Re: chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

wyciąć. moja córa nie dość, że chrapała, to łapała non stop infekcje uszu i anginy. poza tym niedosłyszała. po wycięciu 3 migdała minęło -- Kołysz się w miętowej mgle... Świat widziany kocim okiem. Zapraszam do kociej kuchni.

Re: chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

aha - jeszcze jedno - faktycznie, lekarze łączą kwestię 3 migdała z alergią. ponoć dość często przerost jest spowodowany właśnie alergią, dlatego na dzien dobry dziecko dostaje leki antyhistaminowe. jeśli je masz, zacznij od razu podawać. możliwe, że to zwierzątko w domu wam narobiło bałaganu . ale

Re: chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

corka skarzy sie ze uszko jej sie zatyka , ale zadnych infekcji nie miala , anginy tez nie . Wolalabym uniknac wycinania :( dziecko mojej kolezanki zmarlo po wycieciu migdalkow :( Jakos sie obawiam , wiem ze nie zawsze musi tak byc i to sa przypadki , ale jadnak sa.

Re: chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

Trzeba iść do laryngologa. Ale najpierw do pediatry, wydębić skierowanie i do laryngologa i do alergologa i to w trybie pilnym. Może to być alergia, a dotychczasowe leki po prostu nie działają, może to być trzeci migdał.

Re: chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

dziecko mialo operacje na migdalki , niby wszystko poszlo dobrze , ale rana po zabiegu sie niezbyt dobrze goila i kwawila , zanim sie zorientowali dziecko udusilo sie wlasna krwia :( dokladnie nie powiem jak to bylo ale jakos tak , dziewczynka miala wtedy 6 lat :( Wiem ze to sa przypadki bo takie

Re: chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

ha , no i bylam dzisiaj u pediatry , po moim opisie dolegliwosci ,zajrzal w gardlo i stwierdzil ze da mi skierowanie do laryngologa :) , w sumie miedzy innymi po to poszlam. Nic wiecej sie nie dowiedzialam , nawet nic mi nie przepisal na te dolegliwosci zebym podawala do czasu pojscia do laryngologa

Re: chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

posłuchaj, zabieg to jest ostateczność. jeśli dziecko nie ma bezdechów i słyszy normalnie, będę pierwszą osobą, która Cię od zabiegu będzie odwodziła. ja nie miałam wyjścia, dzieci mi praktycznie ogłuchły / przewlekły wysięk w uszach - nie do wyleczenia /. ciekawe, że obie córki miały zabieg w

Chrapanie 22 miesięcznego dziecka

Moje dziecko od czasu ostatniej infekcji- zapalenia oskrzeli i zapalenia ucha zaczęło strasznie chrapać.Trwa to już 2 tydzień Byłam u laryngologa który nie stwierdził przerostu trzeciego migdałka.Dodam że w ciągu dnia nie ma problemów z oddychaniem.Bardzo proszę o odpowiedź co może być

22 miesięczne dziecko strasznie chrapie

Witam:-) Moje dziecko od czsu ostatniej infekcji zapalenia oskrzeli i ucha zaczęło strasznie chrapać w czasie snu,pomimo że minęły już 2 tygodnie chrapie dalej.Laryngolog na kontroli nie stwierdził przerostu 3 migdałka.W dzień dziecko nie ma problemów z oddychaniem.Bardzo proszę o odpowiedź co

chrapanie 15 miesięczne dziecko

Pani dr proszę o opinie. Moja 15 miesięczna córka od kilku dni chrapie, wcześniej jej się to nie zdarzało. Czasami chrapniecia są tak mocne że wybudzają ją ze snu. przerostu migdałka raczej nie podejrzewam, bo mała niewiele choruje. pare dni temu przeszła trzydnówke oprócz tego wyzynają jej sie

Re: Chrapanie 22 miesięcznego dziecka

Idź do innego laryngologa, powinien dac skierowanie na rtg i zobaczysz czy jest trzeci migdałek czy nie, może ma alergię i przez to przytkany nosek stąd chrapanie. Powinien chociaz cos do noska dać żeby udrożnić nosek. U nas tez laryngolog powiedział, że ma trzeciego migdałka, poszłam do innego

Re: chrapie czy usunąć trzeciaka ???

jeżeli dziecko chrapie to oznacza że organizm się nie dotlenia. jeśli chrapanie spowodowane jest przerostem 3 migdała, nie zastanawiałabym się, czy go usunąć. -- - Pachniesz... - Czym pachnę? - Mamusią:-)

"chrapanie" u dziecka

Witam i bardzo proszę o pomoc. MOje dziecko od urodzenia przez sen wydaje z siebie odgłosy przypominające trochę chrapanie, skrzypienie, chrobotanie. Kiedy był mały trafiliśmy do CZD (z innego powodu co prawda), wszyscy, którzy go słyszeli mówili, że to stridor krtaniowy (wiotkość kratni

Re: chrapie a migdał usunięty...

Sprawdź przede wszystkim migdały podniebienne, od nich dziecko chrapie najbardziej! Trzeci pewnie jest ok, ale wz z toczącą się infekcją dziecko ma powiększone boczne migdały i stąd chrapanie. Moja córka miała w sierpniu zabieg - wycięcie 3, podcięcie bocznych i drenaż jednego ucha - od tej pory

Re: chyba sie rozwiode ;-) chrapanie męża

Idziemy do laryngologa za tydzień. Teściowa twierdzi, że jako dziecko miał notorycznie nawracajace anginy i może być to kwestia migdala. Początkowo sądzili, że wyolbrzymiam (przeca każdy facet czasem chrapie) więc im nagrałam część takiego nocnego koncertu :-)

Re: Wieczorne zasypianie

Ale moje dziecko przesypia CAŁĄ noc i jak ojca nie ma to JA się lepiej wyspie bo mi nikt nie chrapie za uszami!!!

dziecko chrapie w czasie snu

witam !!!!mam nietypowy problem moje dziecko od 3 miesiecy ciągle chrapie i nieda sie z nią spać w jednym pokoiku! lekarze rozkładają ręce i mówią że to pewnie trzeci migdał ale córka jest zamała żeby to usunąć (ma 4 latka) !ale śmieszne jest to że to tylko ich przypuszczenia bo tak naprawde

Chrapanie pomóżcie budzę dziecko

Mam 36 lat i wielki problem z chrapaniem. W nocy budzę małe dziecko nawet do tego stopnia, że ostatnio się wystraszyło co mam robić proszę o radę liczę na pomoc proszę.

Re: chrapie czy usunąć trzeciaka ???

Chrapanie moze miec tez inne powody, nie tylko migdal, choc jest najczestsza przyczyna chrapania u dzieci. dziecko nie jest zmeczone? sam brak chorob to jeszcze nie wszystko, ja sie swoich migdalow pozbylam po 30-tce, od razu lepiej sie zaczelam wysypiac, przez przerosnietego migdala bylam w nocy

Re: moje dziecko chrapie...

no właśnie takim pochrapywaniem zaczyna się katar, czasami migdałek po katarze może się nie obkurczyć, wtedy może to trwać dłużej i trzeba to obserwować. pozdr

Re: moje dziecko chrapie...

przed wczoraj maly dostal kataru.poszlam do lekarza rodzinnego.przepisala zyrtek w kroplach.daje wit.c psikan do nosa euforbium.nie goraczkuje tylko ma sam katar. -- zapraszam do nas forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=47651

moje dziecko chrapie...

witam.synek ma rok i 10 miesiecy od jakiegos miesiąca zaczol pochrapywac w nocy(nic sie przy tym nie dzieje).nie wiem czym to moze byc spowodowane.moze ktos wie.dzieki z gory za odpowiedzi -- zapraszam do nas forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=47651

Re: chrapie a migdał usunięty...

migdal mógł odrosnąć - u mojej córki odrósł po 3 miesiącach od zabiegu. i gdyby nie chrapanie, nie zorientowałabym się. ale oczywiście, przyczyn chrapania może być wiele, od najbardziej banalnej czyli suchego powietrza. moim zdaniem powinnaś dziecko jednak fibroskopię zrobić i ocenić tego

chrapanie u 14 mc dziecka

Czy Wasze dzieci chrapią? Moja córka śpi z otwartą buzią i chrapie.Zaczęło się jak miała katar i pozostało do tej pory a minęło juz prawie miesiąc. Z noska jej nie leci a mam wrażenie jakby miała "gluta" w nosie. Może to być trzeci migdał?

Re: Moje dziecko chrapie

Wizyta u laryngologa jest absolutnie konieczna - najczęstrzą przyczyną chrapania u dzieci jest przerost migdałków. Musisz starannie obserwować dziecko w czasie snu w celu wykluczenia bezdechów, zastanów się również, czy nie miewa nawracających infekcji górnych dróg oddechowych, zapaleń ucha

Re: Wieczny katar!

Jeśli dziecko śpi w nocy z otwartą buzią, chrapie, a na dodatek jest zaczerwieniona tylna ściana gardła (można o to zapytać pediatrę) to oznacza, że katar może być spowodowany zapaleniem migdałka gardłowego.

Re: Chrapanie i bezdech u 7-latka

i nie ma zadnych problemow z nauka. Nie wiem, co robi > c bo takie chrapanie u 7 latka nie jest normalne a lekarze patrza na mnie jak n > a wariatke ktora wyszukuje choroby. Ponoc moj synek tak ma, ze chrapie i czasem > miewa bezdech bo wg lekarzy jest zupelnie zdrowym dzieckiem. Ja sie

Re: Chrapanie pomóżcie budzę dziecko

witam,chrapanie to Twój najmniejszy problem,gorsze są towarzyszące mu bezdechy (i dziecko może zostać kiedyś tylko z mamą:(( )zgłoś się do lekarza-najpierw do pierwszego kontaktu,on da Ci skierowanie do specjalisty(jak nie będzie chciał dać to idź do kierownika przychodni-mają obowiązek wydać

Re: Kiedy ostatnio wyspalyscie sie porzadnie.....

Wczoraj, dziecko pospało do 9-ej, kot nad ranem wylądował w łazience, mąż nie chrapał. Tak, wczoraj się wyspałam. A dzisiaj zestresowała mnie zabrana nam godzina zmiany czasu i już tak dobrze nie było.

Re: Chrapanie 22 miesięcznego dziecka

justa dziękuję za odpowiedź i masz rację lekarz lekarzowi nierówny dlatego chciałam uzyskać na forum jakieś wskazówki na co zwracać uwagę i co to może być i teraz udam się do innego.Wcześniej jeden stwierdził że ma ropne zapalenie ucha i potrzebny jest antybiotyk a drugi na kontroli powiedział ż

Re: sanderswife

No wiesz..ja mam 27 lat i mi gin powiedział ze jestes stara jak na pierwsze dziecko:)) hehe ważne jak się czujemy w środku, a psychika dużo daje, moja jest podbudowana po wczorajszym piciu i dzisiejszym kacu:))) A gwiazdy widziałam mhm..spałam i chrapałam!

Chrapanie i bezdech u 7latka

informacje od wszystkich lekarzy ze nasz syn jest okazem idealnie zdrowego dziecka, testy na alergie - nie ma zadnej, badania krwi - super, uszy czyste, gardlo czyste. Dziecko budzi sie wyspane, jest pelne energii i nie ma zadnych problemow z nauka. Nie wiem, co robic bo takie chrapanie u 7 latka nie jest

Chrapanie i bezdech u 7-latka

informacje od wszystkich lekarzy ze nasz syn jest okazem idealnie zdrowego dziecka, testy na alergie - nie ma zadnej, badania krwi - super, uszy czyste, gardlo czyste. Dziecko budzi sie wyspane, jest pelne energii i nie ma zadnych problemow z nauka. Nie wiem, co robic bo takie chrapanie u 7 latka nie jest

Re: cholerna narkoza..

U nas wskazaniem było chrapanie, bezdechy no i przerośnięty 3 migdał który został zdiagnozowany już w 2 miesiącu życia dziecka. Nie chorowała na uszy czy anginy. Miała usunięty 3 migdał i podcięte boczne. Niestety 3 migdał zaczyna jej odrastać:(

Re: Moje dziecko chrapie.

Bardzo często chrapanie dziecka związane jest z przerostem trzeciego migdałka , ale może to stwierdzić tylko laryngolog. Aha! W czasie infekcji migdałki zwykle się powiększają i może dlatego Twoje dzieciątko chrapie, a wkrótce przestanie, czego Ci życzę

Re: chrapanie u 14 mc dziecka

Pewnie to migdał,powiedz o objawach pediatrze,prawdopodobnie dostaniesz skierowanie do laryngologa i tam się wszystkiego dowiesz,u nas chrapanie przeszło po usunięciu trzeciego mgdała.Pozdrawiam.

Chrapanie i ciezkie oddychanie dziecka 2 lata

Witam Mam problem z dzieckiem 2 letnim, tzn. w nocy czesto chrapie, w dzien przewaznie oddycha tylko otwarta buzia i ciezko czasami dycha. Bylismy u Laryngologa ale ten przepisal jakies leki chomeopatyczne (bodajze Zyrtec) ale to nie pomaga i nie ustepuje. Co powinno sie w takiej sytuacji

Re: chrapanie u 14 mc dziecka

Pewnie to przerośnięty migdał, ale musisz się poradzić laryngologa. Mój syn oprócz chrapania i spania z otwartą buzią, na czas kataru niedosłyszał i buzia była otwarta cały dzień. W nocy często się budził i bolała go głowa. Na szczęście powoli z tego wyrasta, rzadziej choruje, dobrze słyszy

Re: Anegdoty, dowcipy i coś więcej:)

Mamo, a co bocian robił potem, jak już dziecko ci przyniósł? – Trzy dni pił z kolegami, a potem dwa dni chrapał -- MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Moje dziecko chrapie.

Moje kochane mamy! Moje dziecko chrapie. Ma 8 miesięcy i niedawno miał anginę 1raz mi zachorował. Myślałam , że to od tego ale okazuje się , że jest już wyleczony i dalej mi chrapie. Czy któraś z Was miała może podobny problem i czy są powody do niepokoju? Bardzo się martwię bo mi się to kojarzy

Re: problemy z zasypianiem!!!!!!!

Jeszcze przypomnial mi sie problem z 3 migdalkiem, jak dziecko chrapie, kaszle czy oddycha przez buzie to tez skutecznie utrudnia sen.

Re: chrapanie u 14 mc dziecka

Moja córka tez miała problem z chrapaniem. Laryngolog (niejeden) uspokajał mnie, że to trzeci migdał, ale jest jeszcze za wczesnie żeby go wycinać (córka miała ok. 1,5 r.). Po jakims czasie zauważyłam, że często jest spocona, dusi się jedzeniem. Wybrałam się w końcu prywatnie do laryngologa, a

Re: 22 miesięczne dziecko strasznie chrapie

A jak laryngolog badał 3i migdał? To najczęstsza przyczyna chrapania u małych dzieci...

Re: chrapanie u 14 mc dziecka

Moj mały tez ma prawie miesiąc katar i kaszel ( zwlaszcza w nocy )i tez zaczął chrapac. Bylismy u pulmonologa. Okazalo sie , ze oskrzela i pluca czysciutkie....a maly jest alergikiem ! Wiadomośc do mamy, ktorej dzidzia po katarze miala plyn w uszach...napisz prosze, jak to rozpoznac.

Re: sterydy na 3 migdal u dziecka ? Podac ?

- migdały zaczynały na siebie zachodzić), 3. migdał niewiele powiększony, do tego płyn w uszach. Syn od pewnego czasu zaczął też chrapać w trakcie snu. Laryngolog zalecił Xyzal + Nasonex do nosa na 6 tyg., potem kontrola - dziecko przestało chrapać, słuch w jednym uchu wrócił do normy, drugie jeszcze nie

chrapanie 7- tyg. dziecka

witam serdecznie! w majbliższy piątek mj syn skończy 7 tygodni życia. Od dwóch tygodni chrapie niemiłosiernie; do tego śpiewa i jęczy; oczywiście w czasie snu. W nocy nie daje nam spać. Nie ma kataru, oddycha prawidłowo przez nos, a gdy nie śpi- w trakcie oddychania nie wydaje żadnych dźwieków

z innej strony..

nasza siedmiolatka lubi spac z nami. Nie widzimy problemu. Przeciez to takie fajne, ze mozna sie przytulic. Zapewnie za kilka lat wymieni nas na jakiegos kawalera. A w ogole to uwazam, ze umiejetnosc spania z kims w jednym lozku jest bardzo cenna. Ja jestem jedynaczka, ktora spala jako dziecko

Re: Chrapanie!!!!!!!Pomocy!!!!!!

O rany, u mnie to samo, chrapie tak, że sąsiedzi go słyszą ;-) dziecko spi z nami w pokoju i czasem sie budzi przez to jego chrrrrrrr. Jakieś paski na nos kiedyś reklamowali, znacie?

Re: ciągłe chrapanie.

przewlekle zapalenie zatok. Przyczyną chrapania mogą także być przerośnięte migdałki gardłowe. Jeśli leki poprawiające odporność nie przyniosły ulgi i dziecko nadal chrapie możliwe, że trzeba będzie przyciąć przerośnięte migdałki podniebienne. Udaj się do gabinetu, w którym możliwe jest badanie fiberoskopem

Re: chrapanie 7- tyg. dziecka

moja corcia (5 tyg) też pocharkuje i stęka, a czasem robi taki śmieszny dzwięk PIIII!!!czasem chrapie. Myślę, że to normalne, chyba że rzeczywiście przybiera jakies straszne rozmiary. Może bardzo intensywnie śni i przetwarza bodźce z całego dnia?

Re: trzeci migdał u 10 latki

Zrób jej badanie nosogardła, to jest badanie endoskopowe które pokazuje czarne na białym co z tym migdałkiem, ocenia wielkość itd. Ja robiłam dziecku w klinice MML w Wawie (mml.com.pl), bo mają dobry sprzęt. To nie jest duży koszt, a wszystko pięknie widać. Z migdałami niestety jest tak, że jeśli

Re: Chrapanie i ciezkie oddychanie dziecka 2 lata

Tez bym stawiala na 3-ci migdal. Jesgo przerost moze byc powiazany z alergia i czestymi infekcjami - takie kolko zamkniete. Moje starsze dziecko mialo wyciety 3-ci migdal w wieku niespelna 4.5 lat, dluzej juz nie mozna bylo czekac - do nieustannych infekcji leczonych antybiotykami i chrapania

Re: plukanie zatok u niemowlecia2..

kup masc pulmeo i nacieraj dziecko, oklepuj plecki. pokaszluje i chrapie bo z noska scieka do gardelka. katar zadko jest przezroczysty, jesli osluchowo czysta skup sie na katarze a dokladnie na ulatwieniu oddychania

Re: Matki "holenderki" - prawda li to...

heheheheeh płaczę :D Jest ósma rano. Wszyscy w domu śpią. Nawet Rudy, nasz kundel, wielkie bydlę, jak mówi moja żona Jadwiga, skrzyżowanie dorsza z kangurem, chrapie w najlepsze. Żona Jadwiga, czyli skrzyżowanie dorsza z kangurem sprawia, że muszę się chować za monitorem, żeby się spokojnie

Re: katar niewiadomego pochodzenia

zatkany nos, przezroczyste smarki, chrapanie, mowienie przez nos to najczestesze objawy przerosnietego migdalka. Nie sadze zeby zamkniete okno milo wplyw, no chyba ze pod oknem jest jakies drzewo/roslina na ktore dziecko jest uczulone..... sprawdz alergie. U mojego synka katar/nie katar, mowienie

Re: Teściowa spędza z moją córcią więcej czasu ni

No nie? tym bardziej, kiedy w pierwszym poście czytamy, że kilkumiesięcznego dziecka nie można z oka spuścić i dlatego teściowa była niezbędna. A tu nagle - można chrapać i nie zauważyć, ze ktoś po domu się plącze :D

Re: jeszcze raz 3 migdał

zaobserwuj czy Twoje dziecko dobrze oddycha w nocy. moja córka miała bezdechy, jest to naprawdę niebezpieczne. spała tez dłużej, była zmęczona, chrapała, oddychała tylko przez usta.

wydzielina w gardle u 13-miesięcznego dziecka

polecić na rozrzedzenie tej wydzieliny? Dodam, że dziecko ząbkuje, nie gorączkuje. ma mokry kaszel, który często kończy się zwróceniem wydzieliny. Najgorzej jest po mleku, wtedy przed spaniem aż chrapie bo ta wydzielina jej przeszkadza. Z góry dziękuję za pomoc.

Re: nie mam siły być matką...

nupik napisała: > Polecasz? Ciekawe czy twój mąż/partner też tak gorąco takie rozwiązanie poleca Mi już 5 rok leci, jak nie śpię z osobistym chłopem. Chwali sobie takie rozwiązanie. Nikt go w plechy nie wali w środku nocy, że chrapie :) Tydzień temu się wpakowałam i nieuważnie wybrałam

Re: Problemy dziecka ze snem

nawracających infekcji lub alergii. Objawy mogą być przeoczone jeśli się ich konkretnie nie szuka - na początku dziecko po prostu oddycha we śnie przez buzię zamiast przez nos, zasycha mu w gardle i kiepsko śpi, potem pojawia się chrapanie i bezdechy, może też wystąpić niedosłuch na tle wysiękowym, ale to już

Re: Gdy dziecko chrapie....

To moze byc przerost trzeciego migdalka. Moja coreczka tez to miala, oprocz tego wiecznie zatkany nosek.

Re: Większej głupoty nie słyszałam

, bardziej agresywnymi, psami lub ludźmi, którym Czika może zechcieć nie tylko w ten sposób okazać swoją wyższość..zaczyna sie od włazenia na obcego..moze się skończyc próba gryzienia by wymusić posłuszeństwo człowieka lub ludzkigo dziecka, tym bardziej, że jamniki o ich mieszańce to psy mysliwskie, łowcy i

Gdy dziecko chrapie....

Mój 19-miesieczny synek od pewnego czasu pochrapuje sobie podczas snu. NIe dzieje sie to zawsze, spimy razem w pokoju, wiec kontroluję jego sen. Chrapie, gdy usnie po długim spacerze, albo gdy jest bardzo zmęczony. Czy to normalne? Nie mówiłam jeszcze lekarzowi, bo nie miałam potrzeby, ale chyba

Re: wątpliwości co do diagnozy??

u nas badanie słuchu, miał robione 2 x w normie, trzeci migdał jest powiększony, ale nie na tyle żeby go usuwać (powiedział nam to dr z kajetan u którego byliśmy prywatnie i u którego moąna zrobić taki zabieg) więc myślę że by nas naciągnął))) na zabieg. nie ma problemów z bezdechami, nie chrapie

Re: dziecko chrapie w czasie snu

A czy są inne objawy?Oddychanie przez usta,częste infekcje itp.Skoro podejrzewają trzeci migdał to czemu nie działają?Pierwsze słyszę aby 4 latka była za mała na usunięcie.pozdrawiam.

Re: dziecko chrapie w czasie snu

Witam, mamy a właściwie miałyśmy podobny problem. Moja córka po przebytej infekcji dość długo kasłała, kiedy kaszel ustał zaczęło się chrapanie.... poszłyśmy do laryngologa, zajrzał do noska i stwierdził, że jest to objaw alergi ponieważ śluzówka w nosku jest sucha i sina. Kazał koniecznie

Re: wycięte 3 migdały-pare pytan..

Będzie ok! Moje dziecko doszło do siebie dopiero po 5 dniach (osłabienie itp.). Też mnie ten brak chrapania stresował :)

Re: Udane in vitro wątek ciążowy

Lili, a pamiętasz jak pisalyśmy, oby do 24 tygodnia? A to już :). Bardzo podoba mi się twoje podejście do sprawy z badaniem. Ja nieustannie trzymam kciuki. Tak się cieszyłam, że śpię jak dziecko, ale od dzisiejszego dnia mogę już tylko powspominać te niczym niezakłócone (no może poza chrapaniem

Re: Migdałki

i po badaniu.ogólnie uszy,nos i gardło ok.trzeciego migdałka nie badali bo nie było takiej konieczności.laryngolog bardzo dziwi się pediatrom, że wysyłają na to badanie takie małe dzieci.jeżeli w nocy nie chrapie,nie mówi przez nos i nie chodzi z obwisłą wargą to nie ma sensu męczyć dziecka

Re: Moje dziecko chrapie

Czasem chrapanie bierze sie z zatkanego noska,może jest za sucho w pokoju w którym śpi? Wizyta u laryngologa to najlepsze wyjscie ,nie ma co gdybać:-)))))))

Re: Moje dziecko chrapie

JA MIAŁAM TEŻ TAKI PROBLEM I LARYNGOLOG skierował dziecko na usuniecie migdałka trzeciego

Re: O 3 migdałku raz jeszcze...

niestety dziecko alergiczne ma duze szanse na to ze migdal odrosnie, i z tego co mi wiadomo to nie tyle chodzi o technike wyciecia ile o leki podawane przy alergii. No ale Wy macie niedosluch, i bezdechy wiec sa to powazne argumenty do usuniecia. Mi lekarz mowil ze wlasnie jak sa zaburzenia w

Moje dziecko chrapie

Witam na forum! Zastanawiam się nad przyczyną chrapania mojej siedmioletniej córki. Zdarza się to dość często, nawet jak śpi na boku. Wybiorę się z nią do laryngologa, ciekawe czy coś mądrego doradzi. Z pozdrowieniami - Zenon

Re: moczenie nocne, problem :/

Męczysz siebie i dziecko niepotrzebnie. Układ moczowy musi dojrzeć i tyl, zwłaszcza, że mąż miał ten sam problem. Poczekaj do 6 urodzin i dopiero wtedy idź do GP jesli nic się nie zmieni. Wysadzanie dziecka w nocy podczas snu tylko pogarsza sprawę, a nagrody za "suche noce" są tak samo

Re: Usunięcie migdałków u dziecka

Nasze dziecko miało usunięty trzeci migdał, proponowano nam także przycięcie (nie usunięcie!) migdałów bocznych, dużych, ale się nie zgodziliśmy - uznaliśmy, że z czasem ta przypadłośc minie. Dziecko miało autentyczne bezdechy w nocy, już nawet nie chrapanie. Po operacji wszystko minęło. Nie wiem

Re: Migdałki

Zależy od dziecka i jego odporności. Córcia znajomych przestała chorować. Z kolei moja 4-latka, pomimo wycięcia migdała (końcem lipca tego roku) jak chorowała tak choruje dalej. Różnica jest o tyle, że infekcje są łagodniejsze (skończyły się wieczne katary, nosowa mowa i temperatury rzędu 39

Re: migdal wycinac czy nie? wasze doswiadczenia..

Co lekarz to opinia, ostatecznie nie wycięliśmy. Jak miał 3,5 roku lekarz kazał wyciąć, ale że jestem przeciwniczką operacji, to próbowaliśmy obkurczyć Immupretem. Udało się, rok czasu był spokój, potem dziecko znowu zaczęło chrapać. Poszliśmy do innego laryngologa, ok 5 r.ż., stwierdził, że

Re: Kobieta woli dziecko niż mnie w łóżku

Jak to mówią, z dziecka orgazmu też nie ma, ale przynajmniej nie chrapie, nogi mu nie śmierdzą ani bąków nie puszcza.

Re: Chrapanie u 7 miesiecznego dziecka???

Podobno chrapanie może byc oznaką 3 migdałka. Najlepiej zapytać lekarza. -- Dominika

chrapanie u 18 mies. dziecka

Moja córeczka niedawno zaczęła chrapać przez sen. Chrapanie jest dość głośne, czy to może być oznaką jakiejś choroby?

Zdjęcia - chrapanie u dziecka