Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

cieczka z zachowanie suni.

biega, - ożywia się tylko na widok czworonaoga, obojętnie jakiej płci - wtedy widzę, że to ten sam pies sprzed cieczki, - to nie ochota na chłopa- ona prze do zabawy nie nastawia się (kumam bo miałam przez 14 lat Sunię) - a dziś sobie rzygnęła, zanim zdołałam posprzątać to zjadła. - sika, sika i

Re: cieczka z zachowanie suni.

Tak bywa przy pierwszej cieczce. Suka jest zdezorientowana. Dobrze robisz, ze zachęcasz ją do zabawy i wysiłku. Jeśli coś Cię jednak niepokoi idź do weta. Zrób suńce badania moczu i krwi.

Re: cieczka z zachowanie suni.

Daj psu święty spokój. Ona dojrzewa, przeżywa burzę hormonalną - ludzkie nastolatki tez wykazują podobne zachowania - nic nie jedzą albo wyjadaja wszystko z lodówki, całe dnie leżą wpatrzone w sufit twierdząc, że bardzo sa zajęte, itd... To trudny wiek, ale mija. Jedyne co mnie by zaniepokoiło to

Re: cieczka z zachowanie suni.

Przejdzie jej to. To są typowe objawy pierwszej cieczki. Żeby uniknąć ewentualnej ciąży urojonej lepiej jednak, żeby nie spotykała się zbyt często z innymi psami, a potem ze szczeniaczkami lub po prostu małymi psami. I nawet lepiej, jeśli teraz nie bardzo ma apetyt. Nie zmuszaj jej do jedzenia

Re: cieczka z zachowanie suni.

Ja schizofremiczka na punkcie swojego psa (w czwartek zrobiłam, kał, mocz, morfologię i biochemię) Wczoraj miałam wyniki - w kale nawet pół pasożyta nie ma, mocz ok, biochemia i morologia nawet o milimetr normy nie są przekroczone ani w górę ani w dół. Ale jej zachowanie przyprawia mnie o

Re: Chyba potrzebuje pomocy!

Kochanie nic się nie martw, będzie dobrze. To pewnie młody psiak i ma spore potrzeby i dlatego się tak zachował:). Emocje pewnie zrobiły swoje i stąd to samopoczucie. Na pewno już mu minęło. Podczas okresu cieczek u suń może być pobudzony, i musisz go stopować spokojnie. Co do kastracji to nie jest

Re: spotkanie psa z suką

same ograniczają psom takie zachowania. Lila potrafi takie amanta nieźle pogonić jak przesadza, Fabcia młodsza szybko chowa się za mnie jak ma dość namolnych zalotów. Na ogół sunie nie pozwalają sobie na takie pieszczoty:), jedynie przy cieczce same dążą do tego. Nie pozwalaj mu na za dużo ekscytacji a

Re: kiedy 1 cieczka?

Pierwsza cieczka u suczki powinna wystąpić do ukończenia roku. Jeśli ma 9 miesięcy, to nie ma powodów do obaw. Jednak należy zwrócić na nią baczną uwagę. Objawy zwłaszcza pierwszej cieczki mogą być prawie niezauważalne dla właściciela, ale doskonale wyczuwalne dla innych psów. Sunia pozostawiona

suka po cieczce jest agresywna do innych suk

jednak zatrzymamy się i sunia zaczyna obwąchiwać się z inną suką zawsze kończy się to awanturą wszczynaną przez właśnie przez nią. Gdy wącha się z psem nie ma takich problemów. Czy takie jej zachowanie może być spowodowane niedawno zakończoną cieczką i rozchwianymi jeszcze hormonami? Kiedy wejdzie w tzw

suczka agresywna do innych suk

jednak zatrzymamy się i sunia zaczyna obwąchiwać się z inną suką zawsze kończy się to awanturą wszczynaną przez właśnie przez nią. Gdy wącha się z psem nie ma takich problemów. Czy takie jej zachowanie może być spowodowane niedawno zakończoną cieczką i rozchwianymi jeszcze hormonami? Kiedy wejdzie w tzw

Re: Pytanie o siusiawkę u suni :)

Powiększenie obrysu warg sromowych, większe bądź mniejsze krwawienie to normalny objaw cieczki. Od pierwszych objawów największą ostrożność należy zachować koło 9 - 14 dnia cieczki (wtedy mamy największe prawdopodobieństwo zajścia w ciążę i zainteresowania samej suni nie tylko okolicznych samców

Kiedy można wysterylizować sunię/psa?

: malce są delikatnie mówiąc kłopotliwe w obsłudze, czaso i pracochłonne. Nie wiem nawet jak wyłapać ten moment kiedy sunia dostanie cieczkę, mam nadzieję, że zobaczę różnicę w zachowaniu i chyba płodna od pierwszego dnia nie będzie.

Re: sunia lize sie po sromie

Od kiedy to zauważyłaś??? Czy od razu po cieczce czy objaw ten pojawił się niedawno? Czy po cieczce kąpałaś sunie? Czy psy wciąż się nią interesują? Czy widziałaś jakieś upławy - na podłodze czy w okolicy sromu? Czy niepokoją się jakieś inne dziwne objawy - częste picie, nadmierny apetyt

Re: cieczka

zachowanie suki w okresie okołoporodowym (pojawienie się mleka w sutkach, matkowanie zabawkom, ich "obrona"). Obrzęk pojawia się jako pierwszy sygnał ciąży urojonej, tuż po cieczce. Ale nie twierdzę, że w przypadku Twojej suni, to na 100% ciąża urojona. Nie widziałam jej, nie znam... A co wet miał

Re: 8-miesieczna suczka i cieczka

Jezeli moge cos doradzic z wlasnego doswiadczenia, tez mialam sunie i pieska,zawsze wiedzialam kiedy sie zaczyna cieczka bo piesek obwachiwal sunie ona nie pozwolila do siebie dojsc,poprostu warczala,natomiast kiedy byla w okresie gotowosci sama pieska zaczepiala, dla mnie byl to znak ze trzeba

3 cieczka w ciągu roku???

- pani wet. stwierdziła, że u młodej suni może sie tak zdarzyć. Ale teraz sunia znowu ma cieczkę. Poza tym żadnych objawów ewentualnej choroby, suczka czuje się dobrze, ma dobry apetyt, nie ma żadnych zmian w jej zachowaniu. Czy takie częste cieczki się mogą zdarzyć, czy też może być to objawem

Re: cieczka u suki - sikanie w domu jako objaw ??

Witam. Cieczki przebiegają różnie u różnych suk, więc jest to sprawa indywidualna. Rzeczywiście suki zwykle podczas cieczki często siusiają , nawet co parę kroków i bywa, że także w domu. Jednka zachowania, które opisujesz moga wskazywać, że dzieje się coś niepokojącego. Dlatego sunię

Co z moją sunią?

Moja 2,5 roczna sunia ma kolejną cieczkę. Ale jej zachowanie bardzo mnie niepokoi. Jest ospala, poleguje, nic nie je. Pije tylko. Wczoraj zwróciła żółcią, potem zwymiotowala smakolyk, jeszcze raz w nocy żółć. a rano na spacerze pianą. Srom ma obrzękły, oblizuje się cały czas. Nie zostawia śladów

Re: suczka nie ma cieczki

Dwu letnia suczka to jeszcze młodziak i nie ma unormowanej cieczki. Często się zdarza, że pierwsze 2-3 cieczki nie są regularne. Jest to sprawa osobnicza, sunia może mieć cykl regularnie 2 razy w roku a może co 8 miesięcy. A co do zachowania suni, o którym piszesz to na mój gust jest to sprawa

Cieczka - zachowanie

Mam takie pytanie.O zachowanie suczki podczas cieczki. To moj pierwszy pies i nie mam o tym bladego pojecia. Sunia dostala cieczke pierwszy raz w zyciu - 10 dni temu.Ale od 3 dni zachowoje sie dziwnie.TO znaczy ciagle spi albo lezy jest jakas taka nieobecna.Apetyt ma bawic sie bawi z umiarem

Cieczka - zachowanie

Mam takie pytanie.O zachowanie suczki podczas cieczki. To moj pierwszy pies i nie mam o tym bladego pojecia. Sunia dostala cieczke pierwszy raz w zyciu - 10 dni temu.Ale od 3 dni zachowoje sie dziwnie.TO znaczy ciagle spi albo lezy jest jakas taka nieobecna.Apetyt ma bawic sie bawi z umiarem

Cieczka u 5,5 miesięcznej bokserki? Możliwe?

Witam. Proszę o poradę. Dziś rano zauważyliśmy, że nasza 5,5 miesięczna bokserka poplamiła kocyk na który śpi czymś, co wyglądało jak 2 kropelki krwi po czym zerwała się i zlizała to. Z tego wynika, że zachowanie typowe dla suni w czasie cieczki. No właśnie, ale czy to możliwe, skoro ma dopiero

Re: Jakie macie doświadczenia z pierwszą cieczką?

Powiem Ci w ten sposób: Poprzedni lekarz - konował powiedział mi tak: najlepiej psu pozwolić dojrzeć, dopuścić do pierwszej cieczki. A potem to wogóle najlepiej nie robić sterylki tylko ciąża, a potem zastrzyki. Obecny wet - specjalista chorób psów - orzekł, że najlepiej wysterylizować sunię

Re: dziwne zachowanie psa

popularnych poradnikach jest do dokładnie opisane, łącznie ze szczegółowym opisem fizjologii i zachowań. Najprawdopodobniej sunia była właśnie wtedy płodna i dlatego pozwoliła sobie na siedem numerków. Jedyne niebezpieczeństwo widzę w liczebności miotu. Dalecy znajomi, nie mając pojęcia o psach, w

Z czym wiąże się wzięcie do domu suczki?

Mam pytanie. DO tej pory miałam przez 15 lat psa. Teraz mam możliwość wzięcia ze schroniska 3miesięczą suczkę kundelka. Trochę obawiam się tego, poniewaz nie wiem jak wyglądają różnice w sytuacji wychowywania psa bądz suczki. Martwią mnie okresy cieczki oraz towarzyszących jej zachowań ze strony

zakochany pies...

witam;) czy Wasze psiaki były kiedyś zakochane?;)) 2 tygodnie wstecz poprosiłam znajomego żeby przyszedł ze swoją suczką do mnie bo jechałam na wesele i potrzebowałam żeby młody się wylatał;) no i tak się złozyło, że jego sunia miała juz kilka dni cieczki... No i trwa to juz dwa tygodnie odkąd

jak wasze sunie zniosly sterylizacje????

cieczki ale od niedawna nie mam takiej mozliwosci.Glownie interesuje mnie to czy zmienilo sie zachowanie waszych suczek.Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Cieczka po sterylce!! _ co robić?

Moja sunia ma już prawie 4 lata, 20 stycznia tego roku była wysterylizowana, wcześniej miała cieczkę od ok 20 sierpnia 2003 do ok 6 września. Minęło ok 3 miesięcy od sterylizacji i 8 miesięcy od pierwszego dnia ostatniej cieczki. Nie wiem co ile miała wcześniej cieczke bo mam ją od 9 miesięcy. 23

Re: ZMIANY ZACHOWANIA PODCZAS CIECZKI?

takie zachowanie niekoniecznie związane jest z nadejściem cieczki. Psy ok roku zaczynają sie tak zachowywać, bo wchodzą w nowy etap życia. Ten wiek można porównac do "ludzkich" nastolatków, które kwestionuja autorytety, buntują się. Musisz uważać, bi teraz sunia cie testuje. Pomimo

wynik badania histopatologicznego

sterylizację. Czy jest to konieczne? Sunia jest mieszańcem, ma 8 lat, waży 17 kg, nie miała szczeniaków, przez ostatnie 2 lata była na zastrzykach hamujących cieczkę. Dziękuję z góry za odpowiedzi !!!!! Pozdrawiam Aneta

Re: Ciąża urojona u suki

Koniecznie zobacz na temat : Dziwne zachowanie suni... To jest naturalne i żeby szybciej minęło to musisz schować wszystkie zabawki psiaka, ograniczyć jedzonko i zapewnić duuuużo ruchu. Obrzmiałe sutki można okładać, w temacie który Ci podałam weterynarz pisze czym to można robić, wizyta u

Cieczka - po raz pierwszy - cykl

Witam, wczoraj sie zaczelo. Zachowanie psa jest dla mnie bardzo zaskakujace. Jednym slowem moglabym powiedziec ze spowazniala. Ale moje pytanie jest innej tresci. Ile trwa cieczka ? slyszalam o 3 tygodniach. Prosze mi powiedziec czy sunie przez te 3 tygodnie jest plodna ? Czy jest to tylko jakas

Re: cieczka u suni oraz wczesna sterylka

, zrobila usg, moczu niestety nie udalo sie do badania pobrac, podejrzenie zapalenia pecherza. Dlaczego tak sie dzieje? Czy ja zrobilam jakis blad? Czy to normalne zachowanie w czasie pierwszej cieczki? PS dziekuje za linki

Kłopoty z nowofundlandem

Witam, mam problem z moją 6-miesięczną sunią (rasy nowofundland).Od 3-4 dni obserwuję u niej dziwne zachowanie, a mianowicie zdecydowany spadek aktywności ruchowej (wcześniej skakała, biegała i ogólnie była wesoła), teraz wydaje się ociężała, leniwa i nie ma ochoty na jakiekolwiek zabawy

Re: cukrzyca u spanielki

Opiekowałam się suczka chorą na cukrzycę ponad 2 lata. Faktycznie ,że teraz najważniejsza sprawą jest sterelizacja. Po kazdej cieczce cukier "wariował" i dość długo trwało,aby zwiększone dawki insuliny doprowadziły go do prawidłowego poziomu. Niestety mojej suni lekarze nie chcieli

Re: w zyciu bym nie wzial wykastrowanego psa..

"Najbardziej naturalnym zachowaniem jest chec posiadania jak najlepszych i najdoskonalszych rzeczy. A nie wybrakowanych." Również naturalnym zachowaniem jest później obserwowanie przypadkowego potomstwa tych "najlepszych i najdoskonalszych rzeczy" jak wyszukuje resztek

apatyczny szczeniak, wyniki ok, co się dzieje?

, mówi, że z żołądkiem/jelitami nie ma już problemu i jego zdaniem wszystko powinno być dobrze. Stwierdził, że może rośnie i bolą ją mieśnie albo kości, dał coś na pobudzenie, ale nie bardzo pomogło. Proszę o poradę, co jeszcze można zrobić? Czy to może byc zachowanie np. przed cieczką?

Re: do naszych weterynarzy

jest niejadkiem, powyższe zachowanie nie będzie niczym niezwykłym. Ogólna zasada jest taka, że należy iść do lekarza ze zwierzęciem jeśli dzieje się coś, co nas niepokoi, a czego nie można wytłumaczyć z pewnością czymś , co nie ma związku z chorobą. Bo jeśli suczka , któa ma cieczkę , często siusia

Re: suczka

ogranicz wszelkie głaskanie, przytulanie itp. A poza tym jeżeli nie zamierzasz kryć suki, najlepszym wyjściem jest sterylizacja, która eliminuje tego typu "zachowania" i ewentualne choroby sutków, macicy !!! Ja w kwietniu tego roku wysterylizowałam moją sunię i nie żałuje tego kroku, suka

Re: pies czy suka?

"ochota na dzieci" mija. Gdybyś wysterylizowała swoją sunię na pewno zauważyłabyś zmianę jej zachowania w tym względzie. 3)Szczeniaki zawsze zasilają szeregi bezdomnych psów bo zabierają szansę na adopcję tym, które już sa na świecie. Poza tym to że ktoś miły kupuje psa nie oznacza że zawsze

Re: sterylizacja-gdzie?

sterylizować suni na półtora - miesiąc przed wystąpieniem cieczki, lepiej więc trafiać w dwa miesiące po ustąpieniu objawów niż ryzykować, że trafia się blisko następnej cieczki. Ryzyko złego wpływu narkozy zmniejsza narkoza wziewna, dożylna jeszcze jest stosowana i niesie ze sobą troszkę większe

Re: Z czym wiąże się wzięcie do domu suczki?

, co czytam na forum, wnioskuje, ze suczka nieco dluzej uczy sie sikania na dworze. No i jak przykucnie, to oproznia pecherz do konca, i nie robi "grafitti" na kazdym rogu czy slupie. > Martwią mnie okresy cieczki oraz towarzyszących jej zachowań ze strony suni > jak i okolicznych

CHCIAŁABYM oszczenić sunię

Moja sunia będzie miała za jakiś tydzień cieczkę, wtedy zrobię jej badanie na to kiedy najlepiej zaprowadzić ją do pieska. Natomiast moje pytanie jest następujące; jak przygotować do tego psa? Motywuję to pytanie tym, że poprzednio nic nie wyszło, bo sunia nie chciała, przestraszyła się czegoś

Sterylizacja

Witam, mam pytanie. Mamy sunię labradora półroczną i jako że nie chcemy jej dopuszczać postanowilismy ja wysterylizować. Dużo czytaliśmy na ten temat, i wyczytaliśmy że można w tym wieku przed pierwszą cieczką. Wczoraj udaliśmy się do weterynarzy i w jednej lecznicy pan powiedział że owszem można

Re: lepszy pies czy suczka?

praktycznie tak zostanie. U mnie oba psy znaja swoje miejsce jesli chodzi o ludzi, ale to suka "rządzi" psem mimo ze jest on on niej starszy. Co do cieczki, to pojawia sie u mojej suni co 5 mies., ale na szczescie jej won nie jest jakos specjalnie mocna bo pod blokiem nie czekaja na nia tabuny

Re: do 84aga z forum wet.

Brakowało w opisie rzeczywiście tych zmian w zachowaniu typu "ciągoty" do samców.Mam nadzieję,że te objawy cieczki będą coraz słabsze w kolejnych cieczkach,bo to jednak kłopot.Różne zdania są co do problemu braku estrogenów u sterylizowanych samic,u jednych są kłopoty u innych nie

Re: Husky

szczególnie, gdy poczują sukę z cieczką. Dlatego wzięłam sunię a nie psa :) Jeśli chodzi o pomieszczenie to nie ma problemu - sama nie mam ogrodu. Poza tym pies ten, nie potrzebuje (przynajmniej z tego co obserwuję) biegania tak bardzo jak sie o tym pisze. Moja mała właśnie ma pierwsza cieczkę i polecono

Re: Sterylizacja suki

przez sunię, choć może się zdarzyć że ona nią wogóle nie będzie zainteresowana. Ja proponuję jednak nadzór i założenie jej kołnierza zabezpieczającego. Uważam, że to dużo lepsze niż kaftanik, bo rana szybciej się goi nieizolowana. Co do zachowania: jedna kotka jest i zawsze była mało ruchliwa, ale nie

Re: antykoncepcja u psów

, - rozrost i guzy gruczołu mlekowego, - wzrost łaknienia - nadwaga, - zmiany skórne (ksantomatoza), - odbarwienie sierści w miejscu iniekcji, - zmiany w zachowaniu się (behawioralne) Najczęściej hormon w formie zastrzyku podaje się 4 miesiące po cieczce. Jeśli suka była w ciąży to termin podania leku

Dzięki za wszystkie odpowiedźi !!!!

( znajdek ) był kastrowany w wieku ca 1,5 roku. Oczywiście w kilka miesięcy po zabiegu zmieniły się NIECO jego niektóre zachowania, te warunkowane testosteronem..jednak bardzo mnie zaskoczyło, gdy tak stanowczo zainteresował się sunią będącą w apogeum cieczki. Jest to piesek dość nerwowy generalnie

Re: Psy ważniejsze od ludzi!!!!!

,aby nie pwiedziec zbulwersowla.Moja sunia przekroczyla granice wieku w ktorej mozna bylo ja sterelizowac,zreszta planujemy potomstwo.Zgodze sie z Miriam iz zastrzyki bylyby wskazane.Jednak nie zgadzam sie z Twoja opinia iz to wlasciciele suk z cieczka sa odpowiedzialni za inne psy.Za psa

zachowanie po cieczce

Dokładnie w dniu wczorajszym minął miesiąc jak dostała pierwszą cieczkę . Sunia na dworze zupełnie inaczej sie zachowuje. Nie chce biegać ani sie bawić z innymi pieskami . troszkę sie obwąchają , chwilkę poskaczą a potem koniec , odchodzi i albo sie tylko przygląda stojąc albo sie kładzie i leżąc

Moja bokserka

prawidłowych zachowań - inaczej spodziewać się należy po powrocie z pracy pogromu i trzęsienia ziemi. Jeśli chcesz mieć szczenięta od swojej suki - należy jądopuścić po drugiej cieczce, zanim kości miednicy całkiem stwardnieją. Szczenięta rodzą się bowiem z dość dużą głową i często suka nie może sobie

Re: Goldeny, labradory - jakie to psy??

Ja mam sunię owczarka niemieckiego. Chciałam suczkę, bo bardziej przywiązuje się do człowieka, jest łagodniejsza i nie jest tak silna jak samiec (i tak ledwo mogę ją czasem utrzymać) i wiem, kiedy jej pilnować (cieczka). Samiec zawsze może uciec do suki, dlatego trudniej go upilnować. Labradory

O wyższości psa "nierasowego" bez metryki nad raso

pieska na ulicy, teraz bezprawnie ją przetrzymuje u siebie i nie chce jej oddać - sprawa jest głośna w necie, poczytajcie na dobermanii i nie tylko, jak myślicie - w jakim celu? pewnie z miłości do tego psa, prawda? Nie, zaraz bedzie cieczka, zapłodni się sunię i będzie znowu łatwy zarobek w okolicach

Re: Dziwne zachowanie u suni

Aniu, znam suczkę, która ma bardzo nieregularnie cieczki. Raz co trzy miesiące, innym razem 7... Na tym mogą polegać jej zaburzenia hormonalne. I nie jest ważne w jakim jest wieku. Według mnie, za jakiś czas możesz spodziewać się kolejnej cieczki. Psy potrafią wyczuć ją dużo wcześniej. Ale

Re: Pytanie o siusiawkę u suni :)

tak, podczas cieczki srom staje sie powiększony, nabrzmiały i ciemniejszy. Cieczka trwa 21-28 dni. Ostrozność nalezy zachować przez cały ten czas, niejednokrotnie zdarzają się udane, tzn brzemienne ;) w skutki krycia w 23-25 dniu. Po tych 28 dniach nalezy suke porządnie wykapac, żeby pozbyć się

Re: do lw, proszę o więcej info

hormony sprawiają,że zmienia się budowa narządu rozrodczego i zachowanie,a w innym wypadku samiec porówując do ludzkich pojęć onanizuje się).Jest to moja pierwsza wysterylizowana suka-w wieku 2.5 roku,teraz ma 5 lat,miałam do tej pory 1 swoją sunię(dożyła 10 lat)ale w rodzinie zajmowałam się wcześniej 2

Re: Zmiana zachowania psa po strzyżeniu

Przepraszam ,juz widze ,że chodzi o sunię! A może bedzie miała cieczkę?Jesli nie ,to się na bank obraziła -jak moj!

Dziwne zachowanie u suni

Shih-an mam problem z Lilą. Od kilku dni psy zachowują się wobec niej jak by miała cieczkę, a nie ma. Miała ją dopiero co, bo w październiku. Nie wiem o co chodzi?. Wylizuje się dość często to fakt, ale byłam u weta i wszystko jest okey. Żadnych zmian chorobowych. Trochę mnie to niepokoi, bo

Re: Dziwne zachowanie suni...

Sunia nie jest wysterylizowana, ale to planujemy, cieczka skończyła nie całe 3 miesiące temu. A czy taka ciąża jest niebezpieczna? I tylko takie objawy są, brzuszek nie rośnie itd.?

Re: dziwne zachowanie suki

...zapewne sunia jest po cieczce,...i pewnie jest to ciąża urojona. Schowaj jej zabawki, zmniejsz porcje jedzonka, zmniejsz ilośc pieszczot i więcej ruchu... :) Już gdzieś było tutaj o tym :)

Dziwne zachowanie

Mam pytanie dlaczego moja 3 letnia sunia zachowuje sie jak pan wyskakuje na plecy mojego drugiego pieska i robi to dodam ze tydzien temu skonczyła sie jej cieczka i nigdy niemiała młodych poniewaz zadnego pieska niechce dopuscic do siebie

Re: Kiedy można wysterylizować sunię/psa?

Też mam ten sam problem. Lekarka z kliniki, w której będę sterylizować moją suczkę powiedziała że po cieczce. Jednak mamy w domu również psa - wielkiego i boję się, że możemy przegapić cieczkę i wyniknie z tego nieszczęście. Mam nadzieję że pies swoim zachowaniem sam nam "powie" kiedy

Re: ZMIANY ZACHOWANIA PODCZAS CIECZKI?

Słyszałam o zmianach "psychicznych" przed i w czasie cieczki: sunia może stać się bardziej nerwowa, szczekliwa, nieufna etc. Z kolei po cieczce następuje uspokojenie: suka jest spokojniejsza i posłuszniejsza niż przed cieczką. Moja na przykład na jakiś czas zupełnie przestała się

Re: sunia - wyciek z sutka

Suczka za miesiac skonczy 2 latka, jest to mala rasa (3 kg), srom wyglada normalnie i sutki raczej tez (moze te srodkowe sa lekko zgrubiale, ale nie jestem pewna, bo nie pamietam, jak wygladaly wczesniej). Ostatnia cieczke miala jakos tak w lipcu, nastepna ma miec w styczniu. Cieczki ma

Re: cieczka u suni oraz wczesna sterylka

zostawianie wszędzie gdzie się da swoich feromonów płciowych. Oddawanie częste małych porcji moczu to jak najzupełniej normalne zachowanie przy cieczce. Oczywiscie zapalenia dróg moczowych nie można wykluczyć; przy trwajacej właśnie cieczce nie ma praktycznie takiej metody, która np. zapalenie pecherza

dziwne zachowania w czasie cieczki...

... pierwsza cieczka u nas no i jakoś dziwnie się ten mój psiur zachowuje. Psica na spacerze sika co kilkanaście metrów. To rozumiem, znaczy teren, tylko ona jakoś tak dziwnie sika, prawie na stojąco. Jest w miarę spokojna, jeszcze goni kolegów. Sunia ma ewidentne SMAKI ;) dziś "

Re: cieczka

, przemyśl jeszcze raz sprawę krycia swojej suczki. Tylko tyle :). Otóż: przyjęło się uważać, że każda sunia musi mieć przynajmniej raz w życiu szczenięta - dla swojego zdrowia. Ty powołujesz się jeszcze na naturę. Wierzcie mi, to mit. Dokładnie taki sam, jak to, że psy o czarnym podniebieniu są agresywne

Re: cieczka u suki - sikanie w domu jako objaw ??

choroba zostanie zdiagnozowana tym lepiej, stąd tak ważne, by właściciele zwrócili uwagę na nietypowe zachowanie suki i zawieźli ją do lekarza. Cieszę się , że tak właśnie stało się w przypadku Waszej suni. Zabieg polega na usunięciu chorobowo zmieninej macicy wraz z jajnikami. Lekarz wydadza zapewne

Pierwsza cieczka.

Mam nastepny problem. Otoz moja sunia ma pierwsza cieczke. Czy moglby mi ktos napisac jakie sa w tym okresie zachowania suczki? Moja chowa sie po katach, i czasami piszczy jak sie ja dotknie/ nie zawsze/ Juz ja obmacalam, bo myslalam ze cos innego jej dolega, ale na to nie reaguje. Czy jest to

Re: suczka z cieczka

miec problemow z zajsciem w ciaze.A jezeli chodzi o zachowanie mojej suni to teraz jest w fazie warczenia i odstraszania wielbicieli,ale boje sie momentu kiedy to ona z odleglosci paru metrow bedzie piszec na widok psa a kiedy zainteresowany podejdzie bezwstydnie sie nadstawiac. pozdrawiam

Re: moja sunia wypija swoje siku

te zapachowe ślady. Czasami zdarza się to też u dorosłych suczek w czasie silnego pobudzenia płciowego (np. w czasie cieczki). Ale u takiego szczeniecia...hmmm... to dość dziwne. Mam taką teorię, że ona to robi po prostu z ciekawości typu "ciekawe jak to smakuje". Sądzę że problem

Re: niepokojace zachowanie suczki w czasie cieczk

. Rozumiem, ze sugerujesz powtorzyc badania? Temperature suczce mierzymy systematycznie, mam specjalny elektroniczny termometr w domu. W czasie cieczki, kiedy byla taka naprawde baaardzo osowiala, temperatura nie przekraczala 38,5. Teraz nie wiem. Zmierze dzis. > A jak tam z jej wylizywaniem??? Wciaż

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - cieczka zachowanie suni