Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Dobry "Ciucholand" w Krakowie

Dzien dobry. Prowadze sklep STYLIS z odzieza markowa na ul. Dietla, 50 w Krakowie. Wielki asortyment ubran dla kobiet i mezczyzn. Koncowki kolekcji z USA. Tylko markowe rzeczy: Ralph Lauren, Diesel, Boss, Miss Sixty, Prada, D&G, Tommy Hilfiger, Joop, Burberry i td. Bardzo przyjemne ceny oraz

Re: fajny ciucholandy i komisy w Krakowie

www.innestyle.pl/ Dobry lumpeks / ciucholand, jak zwał tak zwał, jakkolwiek polecam;)

Re: Dobry "Ciucholand" w Krakowie

Ja tam uwielbiam lumpeksy! Całe lata spedziłam na buszowaniu w sklepach typu second hand. Teraz jesli juz to tylko ciucholandy online, ze względu na brak czasu i nawał obowiązków.. Jakkolwiek znajduję czas na ubraniowe surfowanie:) Ostatnio wyhaczylam sliczna sukienke Mohito za 10 zl tu: www.innestyle.pl/

Re: Dobry "Ciucholand" w Krakowie

Ja znam komis dziecięcy na ul. Dobrego Pasterza w pawilonie w którym jest biblioteka. Fajne ciuszki i niedrogie.

Re: Dobry "Ciucholand" w Krakowie

Firma, "Dako" ma fajne rzeczy i niedrogie. Na pewno jest na ul. Długiej, Grzegórzeckiej ale z tego co wiem, to jeszcze w kilku innych miejscach.

Re: Dobry "Ciucholand" w Krakowie

polecam w niedzielę rano plac Nowy :) Masz duży wybór ciuchów, które dziewczyny zwykle sprzedają po swoich dzieciach, chociaż są tez panie, które sprzedają rzeczy ze szmateksów

Re: Dobry "Ciucholand" w Krakowie

Biga :) na pewno są w N. Bieżanowie i na os. Strusia... ale z tego co kojarzę, to mają więcej "miejscówek" :)

Dobry "Ciucholand" w Krakowie

Witam wszystkich. Może ktoś wie gdzie w Krakowie jest fajny sklep z używaną odzieżą dla dzieci. Ale wiecie, taki, żebym nie musiała wystawać w dni dostawy od ósmej rano;-( Chodzi o to, żeby mozna było iśc w dowolnym dniu o dowolnej porze i móc coś fajnego dzieciakom kupić... pozdrawiam

Re: Dobry "Ciucholand" w Krakowie

W którym miejscy na Długiej? Nie kojarzę...... a Długą znam bardzo dobrze. -- matematycznie.blox.pl Blog, w którym różne zagadnienia matematyczne podawane są w prosty, przystępny i łatwy do zrozumienia sposób.

Re: Dobry "Ciucholand" w Krakowie

Na al. 29-go Listopada jest duża hurtownia odzieży używanej - chyba Artusa. Bardzo fajna, ja często też kupuję w Artusie na przecznicy między Krowoderską a Długą przy samym nowym Kleparzu. można fajne rzeczy kupić. -- }i{ jestem tu i teraz }i{

Re: Dobry "Ciucholand" w Krakowie

ciuszki dziecięce kupuję też w komisie na Bronowickiej naprzeciw poczty. Ale odkąd nie pracuję w Krakowie najczęściej kupuję u siebie w zaprzyjaźnionej taniej odzieży w Chrzanowie. -- }i{ jestem tu i teraz }i{

Re: Dobry "Ciucholand" w Krakowie

A jest gdzieś lumpeks dla dorosłych? Duży, z dużym wyborem znośnych rzeczy i rozsądnymi cenami (maksymalnie 20 za kilo)? Biga jest kiepska, takie co się reklamują "1 euro" mają wszystko upchane tak, że nic nie umiem znaleźć, nawet obejrzeć, Roban ma dla mnie nieakceptowalne ceny (ponad 50

fajny ciucholandy i komisy w Krakowie

Gdzie najbardziej lubicie robic zakupy?? gdzie mozna kupic cos fajnego w rozmiarach 36 i dobrej jakosci?? Ja kiedys chodzilam do Zabciucha i do ogromnego sklepu na 29 listopada, ale niestety zamkneli go:( a do Zabcicha nie ma juz po co chodzic :(

Re: Szukam Ciucholandu w Krakowie na uboczu.

No tak, młodzi ludzie są bezlitośni. Napisz może w jakich dzielnicach ciucholandy Cię interesują albo gdzie mniej więcej mieszkasz.

Re: Szukam Ciucholandu w Krakowie na uboczu.

współczuję, choć dla mnie to powod do dumy, ze potrafię ubrać rodzine w markowe ciuchy, za niewielkie pieniadze. Nie przejmuj się.

Re: Szukam Ciucholandu w Krakowie na uboczu.

Moze to sie wam wyda smieszne, ale krepuja mnie uwagi ucznow dotyczace miejsc w ktorych sobie nauczycielki kupuja ubrania. Po prostu

Re: Szukam Ciucholandu w Krakowie na uboczu.

innego kraju... A na serio- czym tu się przejmować? SH to szansa na niepowtarzalny wygląd, a poza tym to mam wrażenie, że teraz jest moda na lumpeksy.

Re: Szukam Ciucholandu w Krakowie na uboczu.

a nie wystarczy udac sie do innej dzielnicy? -- tajne forum dla wiekszych niz przecietni:) forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=29736

Szukam Ciucholandu w Krakowie na uboczu.

Jestem nauczycielka, Czuła bym sie skrępowana, gdybym spotkała moich uczniów albo ich rodziców w Taniej Odzieży ;)) z drugiej strony finanse.. no same wiecie.... Proszę o ciekawe adresy.

Ciucholandy w Krakowie Na Ul. Balickiej

co sądzicie o tych ciucholandach? chodzicie tam czasem?? mi ostatnio udało się upolować kilka fajnych rzeczy..... jeśli któraś z Was była tam to niech opowie co ciekawego kupiła :-) pozdrowka dla wszystkich :-) :-)

Re: Ewakuacja w Bonarce? Spokojnie, to ćwiczenia

- jedna likwidacja, pociąga za sobą następną, w końcu nikt tutaj nie przyjdzie, skoro prawie wszystko pozamykane. Zagranica każdego studenta stać na zakupy w Zarze czy Aldo. Kraków to miasto lumepksów, w centrum ciucholand przy ciucholandzie, pełno ludzi w środku szuka używanych śmierdzących szmat na wagę

Re: Szukam Ciucholandu w Krakowie na uboczu.

to nie jest smieszne - ale naprawde wydaje mi sie ze zasadzanicza zmiana dzielnicy powinna rozwiazac problem- jesli mieszkasz w Hucie - np Do Wilgi, jesli po tamtej stronei miasta Zlotej jesieni. przejrzyj watki na gorze i poszukaj miejsc najbardziej od Ciebie oddalonych. -- tajne forum dla wieks

Re: Ciucholandy w Krakowie Na Ul. Balickiej

kiedys bywalam w soboty i stalam wkolejce z tlumem handlar czekajc na otwarcie- teraz mi zupelnie nie po drodze - ale pare ciuchow stamtad mam. kiedys mieli tez super bielizne - dobrej jakosci,czesto z metkami. -- forum dla sredniolatkow krakowskich:) forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=26150

DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

Londyn ma, New York ma, Praga ma, nawet Warszawa ma takie sklepy gdzie nie tylko ciuchy na wagę, ale naprawdę w dobrym stylu dobrych marek - wprost cudeńka w których hrabina nie pokaże sie drugi raz bo nie wypada - a u nas gdzie ciucholandy z markowym towarem? jakieś sugestie, adresy

gdzie w Krakowie ciucholandy "z flagą"

jak w temacie, proszę podajcie jakieś namiary na ciucholandy z odzieżą z USA z góry dziękuję pozdrawiam

Re: ubrania ciążowe-ciucholand

Kraków - "świetny" pomysł. W SCANDI u Jagiellończyków i w ciucholandzie nad kwiaciarniami 2 piętro też u Jagiellończyków

Gdzie są w Krakowie fajne CIUCHOLANDY ????

W sumie niedawno sie wprowadziłem do Ktakowa i jeszcze nie udało mi sie znaleźć żadnych ciekawych second handów. Jeśli coś znacie, dajcie cynk! pozdro

Re: Gdzie są w Krakowie fajne CIUCHOLANDY ????

bylo juz 100% poszukaj w wyszukiwarce tu i na forum moda. Poelcam w poniedzialki lumpex na Starowisnej przed srzyzowanie z Dietla po prawej - firma roban. Duzo fajnych marjkowych ciuchow a w poniedzialki jest dostawa. -- ***

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

Jest taki sklepik chyba na Wielopolu, tam sa czasem markowe torebki, buty Na wystawie zawsze wisza jakies straszne futra.

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

buuuu, niedobrze, niedobrze, a może jeszcze gdzieś? smutno w identycznych ciuchach biegać po mieście...

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

No i co z tymi adresami, bo jestem żywotnie zainteresowana??? Ja byłam kilka razy w takim przy hali grzegórzeckiej, ale tam najczęściej są dość duże rozmiary.

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

zamiast powiedziec, gdzie faktycznie najfajniejsze rzeczy (pomijajac berlin i Monachium) to tu jakas klotnia, przypominajaca wyrywanie sobie ciuchow w szmateksie.......;-)

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

...to ja chyba podziękuję - nie pracować, stać w kolejkach, polować, umawiać sie z właścicielami ciucholandu - jakiez to śmieszne i zaściankowe, i to dla marnych paru groszy

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

i ja też, widać koleżance by się żółć ulała ze skąpstwa, gdyby rąbek tajemnicy uchyliła...może potem byś ją rozpoznała na takim żydowskim jak handluje, a tak to okryta woalem tajemnicy handlowej, chichocze pod kupą szmat

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

Jest kilka słownie 3 właściciel ten sam ciuchy tylko na wage a w dniu dostawy walka z Paniami handlujacymi w niedziele na placu żydowskim, towar 1 klasa ....ale nie powiem gdzie bo tłok byłby 5 razy wiekszy......

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

dreszczyk emocji przy grzebaniu w śmierdzących koszach - gratuluje wyrafinowanego smaku - już sobie wyobrażam jak pięknie potem się prezentujesz w tychże ciuchach, których masz jak mówisz już za dużo - nie w ilości siła, ale tego pewnie nie pojmiesz - jutro kolejna waga pojutrze znowu no i moze k

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

vel ciucholandy sa w Bderlinie w dzielnicy artystycznej, ale nie zatanie. Niemniej warto. Ja sie wybieram w grudniu.

Czy w Galerii Krakowskiej jest ciucholand?

Czy w Galeri Krakowskiej jest ciucholand lub sklep outlet? Czy są w Krakowie sklepy z ekskluzywną odzieżą uzywaną?

Re: Wątek dla Lajkoników.

pokazać naszym gościom jaka wspaniała obsługa jest w Krakowie.I jakie porcje :D Od kilku lat chodzę tam baardzo często o różnych godzinach (nawet na sniadaniu bylismy)i jeszcze nigdy nie było tak,aby ktoś nie robił zdjęcia tym potrawom :) Knajpy na Kazimierzu..uuu tu mozna wymieniać,ale z opisów Gazetki

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

Gość portalu: hihi napisał(a): > dreszczyk emocji przy grzebaniu w śmierdzących koszach - gratuluje > wyrafinowanego smaku - już sobie wyobrażam jak pięknie potem się prezentujesz w > > tychże ciuchach, których masz jak mówisz już za dużo - nie w ilości siła, ale > tego pewni

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

Gość portalu: hihi napisał(a): > dreszczyk emocji przy grzebaniu w śmierdzących koszach - gratuluje > wyrafinowanego smaku - już sobie wyobrażam jak pięknie potem się prezentujesz w > > tychże ciuchach, których masz jak mówisz już za dużo - nie w ilości siła, ale > tego pewnie

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

De gedustibius non est disputandum. Ta dyskusja schodzi na nieprzyjemny tor. Caly styl vintage polega na poszukiwaniu, a nie przebieraniu wieszaczkow w ekskluzywnych sklepach. Kwestia gustu i wyboru, czy Twoje poczucie smaku przypomina ten z ELLE czy Twoim Stylu, czy z Wired, I-D, lub The Face.

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

Powiem Wam, dziewczyny, ze najlepsze ciuchladny sa w mniejszych miastach. Ech, na przyklad w takiej Bochni, polowanie jak marzenie. Idziesz do takiego zapadlego pomieszczenia, gdzie ubrania sa wymieszane w pudlach, i dokopujesz sie cudeniek, niekiedy z dobrymi metkami. Ja poluje na torby i tore

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

teraz to już mnie rozbawiłaś ;-))dzięki, dzięki, gdybyś dokładnie poczytała to Kayah wyraźnie mówi,że ma znajomych właścicieli takich sklepów , którzy zawsze coś ciekawego dla niej zostawiają , chociaż jak dla mnie to najważniejszy jest ten dreszczyk emocji przy poszukiwaniu czegoś szczególnego,

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

nie rozumiesz mnie, chodzę do Deni Cler, do Hexeline nie chadzam bo to słaba jakościowo i designersko firma, a vintage, gdybyś trochę poczytała, jest wręcz formą sztuki - ale to tyczy się tylko osób o ponadprzeciętnej fantazji, której obawiam się i współczuję tobie brak, vintage to nie sposób na

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

No cóż , w takim razie gratuluje dobrego stanu finansów, ale dla niektórych jest to po prostu praca,codzienne wyprawy po towar,który następnie trzeba wyprac wyprasować , aby raz w tygodniu stac na placu i sprzedawać , ja nie uważam tego za zaściankowe jak ty to określiłas , ja po prostu sądzę , ż

Re: DOBRY CIUCHOLAND - VINTAGE W KRAKOWIE

...ale wracając do tematu z moich obserwacji wynika ,że tych sklepów gdzie ciuchy na wagę są naprawdę dobre CK Dior prada (paski i torebki też są)jest kilka w Krakowie i ja też nie dostałam adresu podanego na srebrnej tacy tylko trochę czasu mi to zajęło, poza tym jeśli chcesz coś super upolować to moja

Re: Upadek Centralwings to cios w Balice

Gość portalu: Krakow=Skansen napisał(a): w Krakowie beda banki,hotele i > burdele i ciucholandy

Re: sierpniowa setka

(a marze by byc minimalistka) i mieszkam w miescie Kraków gdzie są naj naj najcudowniejsze ciucholandy na swiecie. -- Historia małej Emmy Marii

Re: kocham szmateksy/lumpeksy czy jak to się zwie

Mamoemmy, zważ jednak na to, że jet pewna różnica pomiędzy klientelą lumpa w małym miasteczku i w Krakowie. Bardzo często to, co wyrywają sobie wielkomiejskie modnisie, nie cieszy się powodzeniem u klientek prowincjonalnych ciucholandów. W miasteczku mojej babci do lumpów chodzą głównie jej

do mamyemmy

Czy można się dowiedzieć gdzie jest taki fajny ciucholand w Krakowie :))

Re: Okolice jakiego rozmiaru Cię interesują?

. No i co jakiś czas warto zaglądać do TKMaxxa - tutaj jest już loteria, ale czasami pojawiają się staniki w różnych rozmiarach w bardzo przyjaznych, dwucyfrowych cenach zaczynających się nawet od "2..." ;) Trochę jednak przypomina to polowanie w ciucholandzie. No, staniki są przynajmniej

wloczki w Krk?

Witam :) Mozecie polecic ciucholandy w krakowie, gdzie mozna kupic wloczki/nici / muliny itp.? pozdr yas

GDZIE FIRMOWE TANIE CIUCHY W KRAKOWIE??

Ktos wie gdzie można dostac markowe tanie ciuchy? Sa jakies takie fajne ciucholandy w Krakowie z taka odzieża????

Re: Miesięczna kumulacja wydatków dziecięcych

,tak więc mam zawsze wszystkiego za duzo.I dla Emki i dla siebie. Tylko,że w Krakowie sa naprawde fajne ciucholandy. Druga sprawa-nawet latem wiem,że będzie zima i jak zobacze kombinezon zimowy na rozmiar wiecej niz Emka ma-kupuje. Choc czasem jestem jakas zakręcona i np nie kupie bo wg mnie jest za drogo

KRAKÓW GDZIE FAJNE BIUSTONOSZE

witam gdzie w krakowie znajde ciucholand w miare duzym wyborem biustonoszy gorsetów, body?? najlepiej w okolicach podgorza bodz wschodnio polódniowego krakowa

Ciuszki uzywane dla dzieci

Witajcie ! Czy ktoras z Was spotkała sie z ciucholandem w Krakowie oferujacym tylko odziez dla dzieci???

Precz betonowej dżungli!

Precz betonowej dżungli! Wystarczy, że na Woli Duchackiej krajobraz przybiera postać azbestowo-betonowy! Widać, że niektórym bardzo zależy, aby Kraków stracił swoją atrakcyjność. Może jeszcze zbudujemy taki PRLowski, betonowy kwadrat na środku Rynku Głównego, w którym powstaną ciucholandy? Tak na

Gdzie oddac niepotrzebne ciuchy?

mam pelna reklamowke nierozpakowanych, nowych ciuchow, w ktorych i tak nie bede chodzil. Gdzie w krakowie moge je oddac tak, zeby otrzymal je ktos kto ich na prawde potrzebuje? o osiedlowych "automatach na ubrania" nie ma mowy, nie chce zeby wyladowaly w Robanie albo innych ciucholandach.

Trasa po Krakowie- pomożecie?

Planuję zrobić całodniowy maraton po ciucholandach w Krakowie. Nie wiem jaką trasę obrać. Zakładam, ze jestem ok 9:00-10:-- na dworcu PKS w Krakowie, kto ułoży mi trasę (zeby było sprawnie, ekonomicznie, warto..)? :)

Re: czy zdarza się Wam kupywać w ciuchlandach....

no wlasnie a moze ktoras polecic ciucholand w krakowie??? dopier co sie tu przenioslam wiec bede wdzieczna za wskazowki -- i'll see u in other life where we're both cats

Re: Nie moge się powstrzymać

No, ok, mam takie jedno uzależnienie - zakupy w ciucholandach. Na szczęście mogę się mu oddawać z czystym sumieniem, bo nie jest to kosztowny nałóg :o) Zaraz właśnie lecę, bo dziś dostawa! -- Kraków nigdy nie śpi... w niewywietrzonej pościeli

Re: co macie dziś na sobie? - odświeżam stary wąt

Taką oto kieckę: fotoforum.gazeta.pl/3,0,716985,2,1.html Właśnie przytachałam ją z ciucholandu i teraz czas na rytualne przymierzanie :o) -- Kraków nigdy nie śpi... w niewywietrzonej pościeli

Re: Fajna zabawa:) x czy y ?

KRAKÓW bo to moje miasto :DDD miasto czy wieś ? -- Forum "Ciucholandy i Komisy" : forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=24662

Farby Do Tkanin...

Gdzie kupię?? Najlepiej jakby ktoś podał adres w Krakowie. -- Forum "Ciucholandy i Komisy" : forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=24662

Re: Ciucholandy....

W Krakowie,a przynajmniej w mojej okolicy w ciucholandach mało rzeczy dla maluchów, za to kiedy jadę do przyjaciół w Tarnobrzegu, zawsze się obłowię. Ostatnio trafiłam na 50% wyprzedaż (!) - przywiozłam ogromny wór świetnych rzeczy, które w sumie nie kosztowały nawet stówki. Pozostałe zakupy

Re: jaka jest jakosc ubrań tally weil?

Fajnie że już jest ten sklep w Krakowie. Strasznie fajne rzeczy mają:D. -- Forum "Ciucholandy i Komisy" : forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=24662

Re: ale macie dobrze w wiekszych miastach....

Ale TOBIE dobrze - zawsze marzyłam, żeby mieszkać w Kołobrzegu! :o) A co do ciucholandów, trzeba po prostu poszukać. Skoro nawet w moim rodzinnym Jędrzejowie są fajne lumpeksy, to nie wierzę, żeby u Ciebie nie było. Na pewno jakiś znajdziesz. -- Kraków nigdy nie śpi... w niewywietrzonej pościeli

Re: SH w Krakowie...

kolejny Apel....:( czy jesteście w stanie powiedzieć mi gdzie przeniósł się ten ciucholand, który był na Wielopolu zaraz za Robanem, było to jakieś 2 lata temu...do tej pory go nie odnalazłam w Krakowie a był to mój ulubiony...czekam na info:)z faktów: wiem że na 100% się przeniósł, nie

Ciucholand mnie ratuje

,zwiewne szale,wesołe T-shirty nie rozciągające się, polarowe bluzy,kamizele...najdroższa rzecz kosztuje 6 zł - i tanieje codzienie do 1 zł w sobotę. A tak się złożyło,że pewną baaardzo bogatą znajomą,która się zarzekała,że ...fe...nie kupi nic w ciuchach...spotkałam w ciucholandzie w Krakowie

Re: Krakow

jezu nie napisalam posta :p A wiec na temat: Czy znacie jakies ciucholandy w krakowie, tylko z taka punkowa, ekscentryczna odzieza ? Ciuchy moga byc drozsze, ale chodzi mi aby byly orginalne i niepowtarzalne. Mam nadzieje, ze rzucicie paroma adresami :) Pozdrawiam

Dior - Kraków (perfumy)

Czy widziałyście gdzies perfumy DIORISSIMO w Krakowie o pojemności 30ml??? Wiem że są w GC ale tylko 50ml:(. -- Forum "Ciucholandy i Komisy" : forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=24662

Małe rozmiary

Jakieś 90% rzeczy w ciucholandach jest na mnie za duża, nosze rozmiar S-M. Może znacie jakiś SH w Krakowie gdzie znalazłoby się trochę więcej małych rozmiarów niż przeciętnie? -- Can't Hold Us Down !!!

Re: Odzież z wyższej półki

W Krakowie jest duzo fajnych ciucholandów rewelacyjną odierzą ( markową) jest fakt wyceniona, ale mozna tam upolowac świetne ciuszki i w ludzkich cenach - dostępnych dla każdego:) -- Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia. P.

Lumpex z niemowlęcymi ubrankami w K-wie-gdzie?

Drogie mamy czy znacie w Krakowie jakiś ciucholand gdzie jest duży wybór ubranek dla niemowlaka? Widzę, że już jest dziś temat o używanych ciuszkach ale nie chcę się do niego podłączać bo to trochę inny temat. Ja bynajmniej nie uważam że to coś niewłaściwego kupować używane rzeczy a ponieważ

Re: Centuś Krakowski-wita :)))-moje oszczędzanie

Cześć! Też niedawno znalazłam to forum i czytam i czytam i uczę się :-) Mamoemmy, czy możesz podać adresy tych ciucholandów w Krakowie? Podobno jest gdzieś jakiś duży, pietrowy, na jakimś osiedlu, ale nie mogę na niego trafić... -- MOJA MAJA

Re: co myślę...

bardzo duzo fajnych ciuchow znajduje w lumpeksach i wiekszosc ciuchow tam kupuje,swoja droga ostatnio jakos nie udalo mi sie nic ciekawego wyszukac- znacie jakies fajne ciucholandy w Krakowie?

Re: Ile wydajecie "na życie"?

Rodzina 2+3 Kraków dochody:8tys/mies --------- jedzenie 30dni x 40 = 1200 chemia,agd,ubrania(sporo z ciucholandu) = 800 czynsz,media,tel, inter. = 1000 paliwo = 500 "kultura" = 500 -----razem ok 4 tys zł drugą połowe (ok 4tys) odkładamy - systematycznie, od kilku lat Nie zawsze

Re: Potrzebująca rodzina z Krakowa

sklepie 24 godzinnym. Ma praktyke..choc znow praca na czarno nie daje jej zadnego papierka, referencji. Ciuchy mozna za grosze kupic w Krakowie w ciucholandach -tu moga pomoc Krakowianki ktore znaja kiedy i gdzie jest przecena. Ksiazki do szkoly poprosic o zamowienie za darmo, lub poszukac na sieci

Re: czy zdarza się Wam kupywać w ciuchlandach....

W Krakowie moge polecic SZal Szat na Starowislnej. Lubie tez siec Dawo, zwlaszcza ich sklepy na Limanowskiego i sw. Wawrzynca. Za to niezbyt przepadam za ich sklepem w Rynku Podgorskim. Niezly jest tez Roban na Rynku Podgorskim. Ryfka, widze, ze mieszkasz w mojej dzielnicy;-). Tylko ze ja teraz

Re: utarg utargiem, ale...

Moja znajoma prowadzi ciucholand i w ten wtorek miała dzienny utarg 1420 zł, w środe tylko 900 zł. Sklep prowadzi w Krakowie (Huta, piwnica w bloku), odzież tylko wyceniona, (męska-damska-dziecięca), czyli od 10 zł wzwyż. Nowy towar ma zawsze w czwartki. Oczywiście codziennie dokłada coś nowego

Czy to są oryginały..................?

Chodzi mi o miniaturki w perfumerii na ulicy Grodzkiej w Krakowie. Kupował tam ktoś? Takie długopisy z 8 ml są po 29 zł, są jeszcze jakieś miniaturowe flakoniki, nie wiem czy to podróby czy nie://. Te flakoniki to chyba po 40 pare zł. -- Forum "Ciucholandy i Komisy" : forum

Zamsz - czyszczenie, Kraków?

Witam! Kupiłam dziś kurtkę zamszową i chciałambym ją wyszyścić, może ktoś zna gdzie w Krakowie można to zrobić? Dodam, że na kurtce jest znaczek, że nie można czyścić chemicznie, więc pewnie przydałby się jakiś punkt czyszczenia skór. I mam jeszcze jedno pytanie, czy dezynfekujecie rzeczy

!!! CIUCHOLANDY, LUMPEKSY w naszym mieście,

Ostatnio na forum "moda" przeczytałam wątek poświęcony ubraniom z ciucholandów,lumpeksów itp. Dziewczyny stwierdziły,ze można tam dostać naprawdę fajne ciuchy, że warto pochodzić i popatrzeć,czy nie ma czegoś ciekawego..niestety mówiły głównie o takich sklepach w Krakowie. Czy ktoś z

!!! CIUCHOLANDY, LUMPEKSY w naszym mieście,

Ostatnio na forum "moda" przeczytałam wątek poświęcony ubraniom z ciucholandów,lumpeksów itp. Dziewczyny stwierdziły,ze można tam dostać naprawdę fajne ciuchy, że warto pochodzić i popatrzeć,czy nie ma czegoś ciekawego..niestety mówiły głównie o takich sklepach w Krakowie. Czy ktoś z

ciucholandy, lumpeksy w SZCZECINIE..kto wie gdzie?

Ostatnio przeczytałam na tym forum wątek poświęcony ubraniom z ciucholandów, lumpeksów itp.Stwierdziłyście,ze można tam dostać naprawdę fajne ciuchy, że warto pochodzić i popatrzeć,czy nie ma czegoś ciekawego..niestety mówiłyście głównie o takich sklepach w Krakowie. Czy ktoś z Was wie może

Re: W takich momentach mam ochote wrocic do Polsk

bo u nas nastolatki nie zabijaja kolezanki, a dwoje pijanych nastolatkow nie wrzuca do zalewu dziewczyny ktora sie topi ze skutkiem smiertelnym, a w Krakowie Noweh Hucie ( gdzie nota bene mieszkam) nie zalatwia sie 2 mlodych ludiz nozem. Takie rzeczy dzieja sie juz wszedzie. -- ciucholandy i

sukces :)

znajoma wczoraj mnie spytala "czy to prawda, ze wszystkie te sliczne ciuszki kupujesz w ciucholandach? " ha :) na moim roku stalam sie tez ekspertka od najlepszych sh w krakowie :) miedzy innymi dzieki Wam dziewczyny, bo podrzucilyscie pare adresow :) co za mile uczucie :) zdaza wam sie

Re: Śmieszne, absurdalne, dziwne nazwy

pol-a napisał: > „Kop-ciuszek” - tak nazywał się ciucholand, który pare lat temu wid > ziałem w > Szczecinie:) genialne!!! a z serii konteksty, w latach 80-tych w Krakowie w jednym z LO z okazji rewolucji pazdziernikowej wywieszono transparent LENIN W PAZDZIERNIKU, a

Re: szycie

Gieniu - nie mogłabys choć w Krakowie mieszkać? Miałabyś stałą klientkę. Kupić na mnie coś to...dobrze,że są ciucholandy lub czasem do córki pojadę. Mam walizkowego lucznika 25 lat ma , ale od 15-u lezy w szafie. Bardzo chciałam szyć, nawet na kurs chodziłam i cos tam z wykrojów Burdy kleciłam

Zdjęcia - ciucholandy w krakowie