Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Czy mozna jesc salatke zielona karmiac piersia?

Czy karmiac piersia 2 tygodniowe dziecko mozna jesc salatke zielona i ciastko JEDNO ktore zawiera sladowe ilosci adwokata? Pozdrawiam

Re: Dlaczego nie jesc owocow pestkowych?

Oczywiscie jesc. Karmiac piersia jemy normalnie, tak jak jadlysmy w ciazy. -- -----------------------------------------

Re: czy karmiac piersia moge jesc zupe koperkowa?

po pierwsze - bardzo podoba mi sie Twoj nick ;))) czy ma on cos wspolnego z pewna roslina? ;) a teraz do rzeczy - dlaczego nie mozesz jesc zupy koperkowej karmiac piersia? jakos nie wydaje mi sie, ze koperek to silny alergen ;) -- Patrycja i Jeremi

Re: Co jesc karmiac piersia...

Niektórzy mogą, niektórzy nie mogą. Sprawdza się doświadczalnie. -- znów Polska nieprorządem stoi (arana

co jesc karmiac piersia??

Jak powinna wygladac dieta kobiety karmiacej piersia? Spotkalam sie z najrozniejszymi propozycjami i wyglada na to ze pozostaje jesc chleb i pic wode... Inni jeszcze twierdza, ze mozna jesc wszystko uwaznie przygladajac sie jak to wplywa na dziecko, ja jednak nie wiem jak mam to zrobic. Jem

Re: karmie piersia i jem wszystko!

pospieszyłam informowac personel szpitała ze chce karmic piersią ze nie moge jesc takich rzeczy. Usłyszałąm ze własnie dlatego ze chce karmic piersia mam jesc zdrowo i wszystko. I tak własnie się stało nawet nie przypominam sobie jednej nieprzespanej nocy z powodu brzuszkowego płaczu. Obecnie spodziewam sie

Re: Co jesc karmiac piersia...

mój maly był uczulony na kawę. tzn. nie chciał jeść, gdy wypiłam kawę i darł sie głodny. ale tak generalnie to wszystko jadłam. tylko nie daj się ogłupić dietami dla karmiących polegających na piciu wyłącznie wody i jedzeniu wyłącznie marchewki.

Re: Co jesc karmiac piersia...

Ja jadłam wszystko, nawet grochówkę i kapuśniak, dzieciom nic nie bylo. Koleżanka była na diecie składającej się z bułki i gotowanego kurczaka. Jej córcia była uczulona na wszystko chyba. Sama musisz sprawdzić na co twoje dziecko reaguje negatywnie.

Re: Co jesc karmiac piersia...

Podpisuję się, jak chcesz wprowadzić coś nowego, a obawiasz się reakcji, rób to stopniowo. Najpierw zjedz troszeczkę, potem troszkę więcej i obserwuj... Jak dzidzia zatoleruje to wcinaj śmiało. Mój pierwszy malec tolerował wszystko, z drugim było słabiej, ale jeśli twoje dziecko nie wykazuje skło

Re: pierogi z kapustą

Pierogi z kapusta mozesz jesc zawsze kiedy masz ochote. Karmiac piersia lub butelka, obojetnie. Kapusta jest zdrowa. Wszystko w umiarze jest zdrowe. Nie mowiac o tym ze roczne dziecko juz powinno jesc normalne, dorosle jedzenie:) -- -----------------------------------------

Re: Co jesc karmiac piersia...

Jesteście z ojcem dziecka alergikami? Albo małe wykazuje jakieś objawy mogące wskazywać na alergię? Jeśli nie, jedz wszystko. Jeśli są poważne podejrzenia alergii testuj, wprowadzaj nową potrawę co kilka dni i obserwuj dziecko. Tyle, że nie słyszałam o podejrzeniach dotyczących szczawiu i kalare

Re: co jesc karmiac piersia??

Normalne dla mojego dziecka jest ze duzo placze i wyglada ze cierpi przy robieniu kupki, stad moj niepokoj o diete. Moze to moja wina, ze ona tak sie zachowuje...

Czy mozna jesc smazone potrwa -karmiac piersia

Prosze o porady co mozna a co nie mozna jesc karmiac..bo mala ma kolki i nie wiem od czgeo

Re: co jesc karmiac piersia??

a ile ma malenstwo tygodni?jesli kilka to taki placz to normalka, malenstwo nie ma jeszcze dobrze wyksztalconego ukladu pokarmowego, nawet gdy nic nie bedziesz jesc, bedzie plakac bo bedzie je bolalo brzuszek . mojej corce przeszlo to po kilku tygodniach.

Re: co jesc karmiac piersia??

hmmm. to moze jeszcze potrwac. a rozmawialas na ten temat z pediatra? czy mala ma kolki? bo moja nie miala, wiec wprowadzalam powoli wszystko do jadlospisu. obecnie wcinam wszystko i pije kawe z mlekiem...mala ma 4 miesiace :-)

Re: co jesc karmiac piersia??

jesli dziecko normalnie sie zachowuje to nie ma sie czym martwic i jest dalej to co sie jadlo.... czasem jak sie zje cos, co malenstwu nie podeszlo, to wrzeszczy ona na ogol wiecej i wierzga nozkami, szczeglnie przy robieniu kupki albo dostaje czerwonych plam na pupie.

Re: co jesc karmiac piersia??

moja mala miala kolo 2 miesiecy jak sie wszystko uspokoilo. piszesz, ze nic juz nie jesz a maly dalej cierpi, mysle wiec, ze to nie koli i nie twoje jedzenie go uczula. ma problemy bo ma jeszcze nie dokonca wyksztalcony uklad pokarmowy. nie pozostaje ci nic innego, jak tylko czekac az samo przejdzie

Re: co jesc karmiac piersia??

mój ma też 4,5 tygodnia i reaguje płaczem na każde normalnie jedzenie, wierzga nogami, jest zagazowany, nie może zrobić kupy. Są dni kiedy nie robi wcale a następnego dnia 5 pod rząd. Też nie wiem jak badac czy to cos w diecie go uczula. Już właściwie nie jem nic i to się odbija negatywnie na moi

Re: co jedza mamy karmiace?

mamie karmiacej. Czemu bez przypraw? Wiesz ile przypraw daja mamy w Indiach, karmiac piersia?:) Jedz normalnie, to co jadlas w ciazy. Inaczej karmienie bedzie czyms czego konca bedziesz z utesknieniem wygladac, a tak nie musi byc. Masz ochote na czekolade - zjedz czekolade. To samo z owocami

czy mozna jesc suszona zurawine bez ograniczen?

czy mozna jesc suszona zurawine bez ograniczen karmiac piersia?

Re: czy mozna brokuły jesc karmiac piersia>?

a moja malutka z kolei po brokułach, zjedzonych oczywiście przeze mnie, miała straszne kolki , także różnie to bywa :)

Co mozna jesc karmiac piersia i jakie soczki pic?

Czy macie moze jakas strone z posilkami jakie mozna jesc podzcas karmienia piersia?Jakie owoce i warzywa oraz czy mozna pic soczki typu Kubus?Co gotowac? Z gory dziekuje.

Re: czy mozna brokuły jesc karmiac piersia>?

Tak, można Kalafiorów nie można bo źle wpływaja na smak mleczka. smacznego :) -- Alicja z Krainy Czarów (ur.27.06.2006)

Re: Co mozna jesc karmiac piersia i jakie soczki

Mozna jeść wszystko, o ile dziecko toleruje owo "wszystko". Ewentialne nietolerowanie lub tolerowanie sprawdza się, wprowadzajac do swojej diety raz na kilka dni jakąś nowość i jedząc ja przez owe kilka dni. Nie dotyczy alkoholu i narkotyków, które jako jedyne znajdują na liście tabu. N

czego nie powinno sie jesc karmiac piersia???

Witam...mam pytanko czy macie jakies szczegolne produkty ktorych nie mozecie jesc bo wasze dzieci zle reaguja na nie??? z gory dziekuje za odpowiedzi...pozdrawiam Agata Moj synek Loui ur.21.08.2004. forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=16044472

Re: Niejadek na piersi

jesli je nia samo. Nie karmimy lyzeczka dziecka - to pierwszy krok ku temu ze jesc nie bedzie chcialo.. Najpierw uczymy je karmiac piersia ze je kiedy chce i samo decyduje, a potem nagle koniec i lyzka w paszcze:) Sloiki -slusznie ze dziecko nie chce, bo sa malo wartosciowe odzywczo. Posadz dziecko

Re: czy karmiac piersia moge jesc zupe koperkowa?

zupe ugotowalam na podudziach z indyka+pietruszka korzen+marchew korzen+oliwka z oliwek i sol.boje sie o ta marchew ale okaze sie jutro -- moje dwaskarby

Re: czy karmiac piersia moge jesc zupe koperkowa?

Koperek to może i OK, ale zasadniczą kwestią jest, co jeszcze jest w tej zupie... Bo zakładam, że to nie tylko woda+koperek.

Re: czy karmiac piersia moge jesc zupe koperkowa?

i slusznie - lepiej zapytac niz potem plakac ;) nas koperek nie uczulal a natka pietruszki owszem z ziolowym pozdrowieniem ;) -- Patrycja i Jeremi

Re: czy karmiac piersia moge jesc zupe koperkowa?

Witaj, ja bylam na ostrej diecie a koperkowa zupke, i sos koperkowy jadlam; synek nie mial po tym zadnych dolegliwosci:) smacznego:) hanka

Re: czy karmiac piersia moge jesc zupe koperkowa?

witaj:)nick poniekad tak:)a co do koperku to ja juz wole pytac o wszystko co jem,bo juz wiele produktow ktorych bym nie podejrzewala,okazalo sie alergenami:)pozdr -- moje dwaskarby

Re: przeszłam z kp na mm,poznam opinie innych mam

musialam przemeczyc kp az do 9 mca. karmiac piersia nie musialas byc na diecie. dieta matki karmiacej to urban legend, mozna jesc co sie chce. czytaj ze zrozumieniem.

Re: Czeste karmienie w nocy

nie karmi piersia i nie mam kogo pytac (czuje sie karmiac piersia jak prawdziwy dinozaur). Te babki z przychodni maja wiedze sprzed 40-stu lat (np. to ze jak dziecko przekroczy 4 kilo to nie powinno sie go karmic w nocy ;), spytalam ja a co jesli urodzi sie ponad 4-kilowe i nie umiala mi odpowiedziec

Lekarze mowia "dokarmiac"

przyrosty? Jest taki dramat? Robie dziecku krzywde karmiac ja tylko piersia? :(

Re: mega oszczednosci

dalszej walki o kp. Wszak nidzie nie napisalam ze dla mnie czy dla kogokolwiek ma to byc glowna przyczyna do karmienia piersia, ale jest to jedna z niewatpliwych zalet. Czy gdybys droga mamo nie karmila piersia nie uprawialabys sportu? Nie sadze. A karmiac mm i tak potrzebowalabys w zwiazku z tym

Re: 3miesieczne niemowle na weselu

wesele kuzynki tez bym olala, ale moze nie zauwazyles, ze tu chodzi o wesele brata. Olac wesele brata nie jest symatyczne ani dla niego, ani dla autorki postu. A wiecej zaufania mialabym do siebie i ciotek/babc na weselu, niz do nieznanej opiekunki z agencji. Zwlaszcza karmiac piersia 3-miesieczne

Re: karmienie piersia

karmiac piersia zwykle traci sie 500kcl dziennie. uwierz mi ze jedzac 3 tys kalorii dziennie tez bede chudla bo taki mam organizm. Jem normalne jedzenie, kluchy polane tlustym sosem na przytycie na wielkim talerzu- i co? Chudne!!!!! Dziecko bardzo wyciaga ze mnie pokarm. Sama jestem dietetykiem

Re: czego nie powinno sie jesc karmiac piersia???

przesyłam Stachurską:Ta od stachurskiej " Agnieszka Stachurska - doradca laktacyjny Warszawa, ul. Radna 1/7 m. 6, tel. 0504859924 DIETA KARMIĄCEJ MATKI PN - PRODUKTY NIEWSKAZANE PZ - PRODUKTY ZALECANE OWOCE - PN • cytrusy2(gównie pomarańcze) • pestkowce1 (śliwki, morele, wiśnie

Re: Wstręt do jedzenia u zdrowego niemowlaka?

Piszesz,ze twoje dziecko jest juz przebadane, wiec moze nic nie pomoge,ale jednak napisze jak to bylo w naszym przypadku. Karmiac synka piersia nie mielismy zadnych problemow z jedzeniem ani przyrostami. Ja jadlam wszystko, nic mu nie szkodzilo. Tylko los sprawil,ze musielismy przejsc na butelke

problem w tym, ze wiele kobiet nie uwaza

. tak mialam po corce. jadlam na co mialam ochote i zaczelam tyc, karmiac piersia....

Re: rozszerzanie diety a póżniejsze upodobania ku

Ja sie z kolei naczytalam, zeby karmiac piersia jesc wszystko zeby dziecko nowe smaki i przyprawy znalo, wiec zarlam ostre hinduskie z duza iloscia curry, kardamonu i innych przypraw, jak rowniez duzo wloskiego, ze czosnek mi porami wychodzil i cuchnelam sama sobie, jakies jedzenie wietnamskie

Re: ataki- skurcze i czerwoność

nasza córcia skończyła dopiero dwa miesiące, jeszcze nie jada jabłka, nawet ja karmiac piersia przestałam jesc jabłka, wiec pewnie przyczyna jest inna, pytanie tylko jaka?

Re: nutramigen nie pomaga-czy to nie skaza?

mimo ze przestrzegalam diety bezmlecznej i bezglutenowej karmiac go piersia. Okazalo sie, ze uczula go nawet rosol na kurze, ktory ja jadlam. Przez pierwsze 2 lata w ogole nie mogl jesc zadnego miesa bo zaraz pojawialy sie rany. Moim skromnym zdaniem to najlepszy sposob, zaczynac od mleka i jak jest ok

grzyby

zaczal sie sezon grzybowy i tak sie zastanawiam czy karmiac piersia mozemy jesc grzyby?

karmienie piersia -jakie ważywa???

Mam pytanko jakie mozna jesc wazywa i owoce karmiac piersia???

Re: czy karmiąc piersią można jeść z grila?

karmiac piersia mozna jesc wszystko -- Sens Mojego Życia

Re: do 18lipcowa3

kobieto karmiac piersia uodparniasz swoje dziecko ma choroby.co ten twoj chlopok bredzi o technice.takie malenstwo i tak chce w nocy jesc nawet jak dasz mleko z butelki.ja wiem ze jest ciezko ,a jeszcze przy pierwszym.z butelki mleko jest im lepiej ciagnac i potem juz tak bardzo nie chca ssac

Re: co można jeść?

berta88 napisała: > co mozna jesc karmiac piersia? Wszystko. Wlacznie z grochem, kielbasa i tym na co mozesz miec ochote. Nie ma zadnych profilaktycznych ograniczen. Dzieci miewaja kolki i gazy bez wzgledu na to co jemy.

jakie mieso malemu alergikowi?

jadam poki co karmiac ale tu bruzdzi nam alergia na siersc kota. Wiec co podac? Jakie mieso dziecku i co jesc samemu skoro karmie piersia? -- http://www.suwaczki.com/tickers/zpbn2n0ac0lannpq.png

Makrela wedzona?

Czy moge je jesc karmiac piersia? -- Aleksandra 19.09.2007 fotoforum.gazeta.pl/u/o-lcia.html

orzeszki a karmienie piersia

czy karmiac piersia moge jesc orzeszki ? np.pistacje lub inne, bo slyszalam ze sa uczuleniowe.

Re: nalesniki, budyn, kisiel - pytanko?????

czy karmiac piersia mozna jesc nalesniki, budyn i kisiel?????????

Re: Marne przyrosty w okolicach roczku - winne KP

jak dziecko nie przybiera to latwo wpasc w panike) dawalam mieszanke kaszki z dzieciecymi biszkoptami. Nadal karmiac piersia na zadanie jesli tylko bylam w domu. I zadzialalo. Aha, i staralam sie zeby na poczatku dwa a potem trzy posilki byly niepiersiowe, dopajajac po jedzeniu jesli chcial. Twoje

Do mam cycowych - poradzcie!!!

Powiedzcie mi jesli wiecie, czy mozna karmiac piersia jesc imbir?? Czy jest to zbyt ostra i aromatyczna przyprawa???

Re: czy mog jeść makrele wedzoną karmiąc piersią?

Ja zjadlam kilka razy i moja coreczka dostala wysypki po makreli i po lososiu wedzonym. Lekarka mi mowila,ze karmiac piersia nie powinno sie jesc wedzonych ryb.

czy mozna jesc ???

czy karmiac piersia mozna jesc rodzynki , suszone sliwki, suszone morele , daktyle?

czy mozna jesc nektaryny?

Hej! Juz mnie tak wszyscy strasza co wolno a czego nie wolno jesc karmiąc piersia ze zgłupialam. Powiedzcie mozna jesc nektaryny albo brzoskwinie karmiac 3 tyg dziecko piersia??

Re: Zniechecenie

. Szczerze mowiac myslalam, ze karmiac piersia bede mogla pozwolic sobie na wiecej. Czytam o tym, ze dzieci potrafia sie najesc w 10-15 min i nie moge sie doczekac, kiedy corcia tez bedzie do tego zdolna :) Dla jej dobra, ale rowniez dla mojego, bo te godziny na kanapie ciaza mi coraz bardziej. Moge sie z

Re: trudnosci w zrobieniu kupki

slwiki?? a mozna karmiac piersia?? bo niby nie mozna jesc zadnych owocow pestkowych, a sok, czy kompot z sliwka mozna pic??

Co z lodami?

Czy karmiac piersia lody mozna jesc np.smietankowe lub owocowe/ ja mam strasznaochote a nie wiem czy uczulaja?

Re: Moje dziecko ma zaparcia!!!

Ja karmiac piersia w takich przypadkach, kiedy mala nie mogla jeszcze sama jesc jabluszka, jadlam suszone sliwki. I dzialalo.

czy mozna jesc?????

mam pytanie ...karmiac piersia czy mozna jesc np. surowke z kiszonej czy pekinskiej kapusty?????soje?????nalesniki ze szpinakiem????

Re: "jak kobieta kobiecie"

psychicznie dziecko robi sie jemu krzywde. dzisiaj opowiadalam kolezance o tym forum i ona opowiedziala mi o jakiejs kobiecie ktora karmila swojego syna tylko dwa lata. syn ma dzisiaj 13 lat i potrafi wsadzic matce dlon w biust...taki odruch, to cos strasznego w tym wieku. karmiac piersia zastanowilabym sie

Re: 4miesieczne dziecko karmione piersia zwraca p

WQlasciwie od zawsze mialam jakies problemy z karmieniem ta piersia, mialam wrazenie ze on nie umie z niej jesc. Butelke mial wprowadzona dosc wczesnie, bo juz w pierwszym miesiacu podawalam mu lekarstwo na zageszczenie pokarmu, smoczka od poczatku ssal. Z uszami chyba mial wszystko ok, a

czy mozna banany?

czy karmiac piersia mozna jesc banany?bo moja tesciowa twierdzi ze nie,a jak wy uwazacie???moj synus ma tygodni.pozdrawiam

Re: BLW i moje dwa zmartwienia: anemia i praca

tez zaproponowac cos, co czesto jadlas karmiac piersia. Byc moze smak byl rozpoznawalny w mleku i teraz tez sie spodoba w innej postaci. Oprocz tego na poczatek nie proponuj zbyt wielu rzeczy na raz. Sprobuj 1 - 2 produkty. Malutko na blat krzeselka. I sama jedz tez cos w tym czasie. O powrot do

Re: Jak schudnąć karmiąc?

Ja przytylam w ciazy 21 kg, po 3 mieisiacach karmienia piersia mialam swoja wage, fakt ze musialam byc na ostrej diecie bez mlecznej, co za tym idzie bez slodyczy, jadlam tylko gotowane nic smazonego. Pozniej schudlam jeszcze 5 kg. mino iz zaczelam jesc juz czasem jesc slodkie. Urodzilam trzy

Re: 2 tygodniowe niemowle- wrazenia

dziewczyny, a powiedzcie mi jak jedza Wasze maluszki? moja chce ciagle byc przy piersi, mysle, ze bardziej chce sie przytulac niz jesc, ale zawsze cos pociumka i mleko leci...a jej juz to mleczko wyplywa z buzki. martwie sie czy dziecko moze tyle jesc...podobno karmiac piersia nie mozna dziecka

Alergia? A jak nie, to co?

Chcialam Was prosic o rade bo juz nie wiem co myslec. Moj synek ma 15 miesiecy. Zawsze mial sucha skore, ale nigdy nic sie z nia nie dzialo - wystarczalo codzienne smarowanie czzyms nawilzajacym. Ja od poczatku jadlam wszystko (karmiac piersia). On tez jadl w zasadzie wszystko (chociaz niezbyt

Re: Jakie kosmetyki dla dzidzi na Inflancką???

No pewnie, chetnie sie dowiem co masz na mysli, piszac "cos sensownego do jedzenia" po prodzie. Poradniki poradnikami ale tak naprawde, co najbezpieczniej jesc, zeby nie zaszkodzic dziecku karmiac go piersia??

jakie owoce moge jesc?

czy karmiac piersia moge jesc gruszki i winograona? bo jak narazie jem tylko jablka i powoli mi brzydna.a moze sa jeszcze inne owoce krore nie zaszkodza mojemu brzdacowi(ma 2 miesiace)

Re: czy mozna jesc krmiąc piersią....

Karmiac piersia mozna jesc wszystko (najlepiej zdrowo!) ,chyba ze widac ze dziecku cos konkretnego przeszkadza w diecie mamy. Zakazy dotyczace diet matek karmiacych to sprawa raczej kulturowa, tutaj w UK zaleca sie mamom aby jadly normalnie. -- Nasze nr 2;-)

Re: co moze uczulic w kupnych frytkach?

dzieki, ale niestety mieszkamy w hamburgu . a i tak jest to nasz 3 lekarz!!!!(mala ma 9,5miesiaca)a alergolog to mi tu wciskal ze mala to ma tylko AZS a ja karmiac piersia powinnam jesc duzo nabialu- mowie wam dziewczyny rece mi normalnie czasami opadaja, a wy narzekacie na lekarzy w polsce, tu

jaka dieta

bardzo prosze o rade,co jesc karmiac dziecko piersia.Wiem,ze mowią wszystko,aleto za mało...potrzebuje konkretow.

Re: niedobór żelaza u 20-miesięczniaka

, wola o cycusia. Babci jest ciezko ja uspokoic, ona caly dzien czeka az ja wroce i ja nakarmie. Mysle, ze robie jej krzywde karmiac piersia, bo ma juz anemie, fatalnie przybiera na wadze i nie interesuje sie jedzeniem (prowalam wszsytkiego - jedzenie z nami, BLW, przeglodzenie, stale pory posilkow itd

Re: Jak organizujecie czas przy drugim dziecku?

jednoczesnie karmic piersia malego, karmic sniadaniem starsza i sama jesc oraz pic kawe ;) 5. Kapanie - mlodego klade na taki miekki przewijak dmuchany z IKEA, lezy na podlodze w lazience i sobie patrzy, starsza sie kapie w wanience, a ja siedze miedzy nimi i jedna reka macham grzechotka, a druga polewam

Re: Czy i jak odstawić 2 miesięczne dziecko

Ulewanie i niedowaga - czy ktos robil badania w kierunku refluksu? Tzn samych badan sie nie robi tylko daje leki na refluks, jesli jest poprawa to wiadomo ze refluks. Poza tym przydaloby sie chyba poprawienie techniki ssania jesli mialabys dalej karmic piersia, czestsze karmienia, jesli dziecko

to mnie zabilo :)

caly watek dobry (karmiac piersia nie mozna jesc sera feta i plesniowego), ale najbardziej wzruszyla mnie argumentacja: fety nie mozna jesc, bo zatkaja sie kanaliki mlekowe forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=572&w=73106707&a=73146973 Ludzie maja fantazje ;P. -- letnia zimowy

Re: Reakcja alergiczna i co dalej?

wytrzymala!). A Ty karmiac piersia jesz marchewke? Mozecie sprobowac wersji takiej: Ty wprowadzasz produkt do swojej diety w malutkich ilosciach i stopniowo w kolejnych dniach zwiekasz: lyzeczka, dwie, lyzka, dwie lyzki, pol filizanki itd. a jesli po 6 dniach nie szkodzi to wprowadzasz produkt tez stopniowo

Sery w diecie matki ????

Na jednym prywatnym forum rozwinela sie dyskusja na temat serow plesniowych, brie, camembert.... Wiekszosc pisze, ze nie mozna ich jesc karmiac piersia, bo dla dziecka niebezpieczna jest bakteria listeria? Sceptycznie do tego podchodze, ale jaks lampka w glowie sie zaswiecila... Myslalam, ze te

Re: Pani Moniko prosze o opinię

Niestety dieta plaz poludniowych to kolejny przyklad diety ktora nie jest zbalansowana pod wzgledem potrzeb organizmu. Pozbawianie organizmu blonnika, kwasu foliowego itp. Jesli juz koniecznie chcesz te diete stosowac, zacznij od fazy II, na pewno nie od I karmiac piersia. Wtedy bedziesz mogla

Re: niczego juz nie ogarniam-2latka i noworodek

do wprawy. Ja potrafie juz jednoczesnie karmic piersia malego, karmic sniadaniem starsza i sama jesc oraz pic kawe ;) 5. Kapanie - mlodego klade na taki miekki przewijak dmuchany z IKEA, lezy na podlodze w lazience i sobie patrzy, starsza sie kapie w wanience, a ja siedze miedzy nimi i jedna reka

Re: Zgadzam sie :)

KARMIAC PIERSIA NALEZY JESC WSZYSTKIE OWOCE !!! Oczywiscie zachowujac zdrowy rozsadek, np. nie wcinac kilograma pomaranczy dziennie. Karmie, jem truskawki, cytrusy, nawet przeklete przez wielu "specjalistow" kiwi! Maly rosnie jak na drozdzach i nie wie co to kolka. -- GABRIEL 16

Nowe leczenie alergii?

to jakie daja objawy. Ja zreszta sama eliminuje corce z diety wszystko co zawiera bialko krowie i jajko mimo, ze lekarz alerolog ( tutaj w FI), mowila, ze moge jesc jajko i pic np troche mleka do kawy karmiac piersia jezeli nie daje zadnych objawow. Corka ma za tydzien testy alerg i bedzie miec

Do pani Moniki

Pani Moniko . czy jak karmie piersia moge używac balsamu samoopalajacego? Czy karmiac piersia moge małemu dac kaszke na mleku modyfikowanym, taka gotowa? Na wodzie nie che jesc. Dziekuje za odpowiedz. -- Kubuś 27-10-06 fotoforum.gazeta.pl/5,2,iskierka103.html

Lista produktow zakazanych przy karmieniu piersia

dziewczyny prosze napiszcie czego kategorycznie nie mozna jesc karmiac piersia,albo podrzuccie jakies linki-byc moze te tematy byly juz poruszane(jestem z wami od tygodnia) Wiem tyle ,ze nalezy unikac mleka,cytrusow,slodyczy,warzyw wzdymajacych,orzechow i napojow gazowanych orzaz produktow

parowki i inne dla dzieck 11 mcy

Poadzcie, uswiadomcie prosze. Moj syn jest karmiony piersia.Po skonczoniu 6mcy rozszerzam diete.Codziennie probuje a on nadal jest niechetny.Nie toleruje lyzczki,butelki ze smoczkiem czy smoczka.Pije wode z doidy cup.Probowalam dawac kaszki z doidy cup lub innych kubeczkow, nie chce.Chetnie pije

a zółtko można????

napiszcie prosze czy karmiac piersia mozna jesc zołtko jaja np. kogel-mogel. podobno uczula tylko białko? zołtko jest b.zdrowe - ma duzo zelaza.

Zdjęcia - co jesc karmiac piersia