Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: in vitro czerwiec 2014

Karolilka 2 litry wody z cytryna i imbirem pomaga plus kortyzol w sprayu i plukanie gardła! Transfer we środę bo boja się, ze przy tak malej ilości nawet jak się 2 zaplodnia, mogą nie dotrwać. Malgolina. Czy ty masz cysty na jajnikach? Czy robili ci laparo by postawić diagnozę. Ja nawet nie wiem

pęcherzyk nie pęka

Witam. Od ponad roku staramy się z mężem i nic. Postanowiliśmy poradzić się lekarza. Pani doktor bardzo fajna zleciła szereg badań: badania hormonalne, badania nasienia męża, badanie drożności jajowodów. Badanie nasienia męża - wynik bardzo dobry Badania hormonalne - w normie (leciutko podwyższona

Re: Moja pierwsza inseminacja

Kurcze ja leczę się od maja ale nikt mi nie powiedział że mam mierzyć temperaturę i chodzić na monitoringi.Trudno sie mówi,ufam że w tym przypadku wszystko będzie dobrze.Co do HSG oczywiście zrobione,oba jajowody drożne z tym że w jednym z trudem na początku przedostał się kontrast.Kiedyś miałam

Re: brak ciąży...

a badanie nasienia było? Cysty normalne? Drożność jajowodów była sprawdzana? Hormony to dobry początek, ale do diagnozy to za mało.

Re: kwietniowe testowanie :)

No niestety tak to jest. Ja test zrobiłam 28 III i był słabo pozytywny, więc dnia następnego poszłam na betę i było 57,7 jednostek. Tydzień później miałam wizytę i nic lekarka powiedziała, że coś może jest, ale to jeszcze za wcześnie no i że jeszcze mam brzydki jajowód( zawsze miałam na nim cystę

Re: lili 76

to moja 3 laparo byla :-) pierwsza, bo podejzenie PSOC, druga bo cysta i podejzenie endo (zrobili tylko wywiad i zdjecia, bo znalezli infekcje), trzecia - w lipcu - usuniecie cysty, endo i sprawdzenie droznosci jajowodow; jajowody drozne, ale poskrecane i bardzo powolne (przeplyw); wlasnei z racji

Inseminacja ? Czy w ogole ma sens?Moja historia

się już gorzej w trzecim okazało się, ze mój jajnik wytwarza coraz więcej komórek ,przy drugiej wizycie okazało się ,ze jest ich coraz więcej ale nie rosną,w drugim jajniku powstała cysta- trzeba było przerwać kuracje . 3 msc przerywy :( po czym stwierdzono kłopoty z tarczyca. odwiedziłam lekarza

Endo Toruń

Pilnie poszukuję speca od endometriozy w Toruniu... jestem po usunięciu prawych przydatków, endo IV stopnia, bya też cysta i guz w jajowodzie, ale juz usuniete...

Re: in vitro w Czechach

ja miałam niedrożne jajowody,znajoma też, oprucz tego miała endometrioze i cystę.Koleżanka juz ci wysłała stronkę z tą kliniką, tam jest nr. kontaktowy do nich. A skąd jesteś że myslisz o Czechach?

Re: Cysty a dalsze leczenie.

Może to rożne cysty (torbiele) są. Spotkałam się z opinia że torbiel prosta (niepęknięty pęcherzyk) o wielkości do 2 cm nie powinien mieć negatywnego wpływu na stymulację. Ale taka torbiel powinna zniknąć po pigułce (jajnik się 'wycisza' i torbiel znika). A u Ciebie torbiel się zmniejszyła tylko

Re: Endometrioza

Menopauze wywołuje się tylko czasowo np. na pół roku. Potem mozna się starać o dziecko. Jestem po laparoskopii (duze cysty na obu jajnikach; niedrożne jajowody; zrosty). Potem byłam leczona Danazolem. Po tym wszystkim urodzilam 2 dzieci.

Re: Inseminacja Grudniowa

Oplmnki bo ja miałam mięśniaki macicy cystę i zrosty i wyszedł mi lewy niedrożny jajowód przy laparoskopi męża wyniki ok i moje wszystkie badania też ok zobaczymy czy ta pierwsza inseminacja się uda., a Ty tez nie miałaś pewnie poważniejszych komplikacji skoro się udało za pierwszym razem

Re: wodniak jajowodu

No ja też bylam stymulowana przez jeden cykl Puregonem ale lekarz stwierdzil ze to bez sensu jak nie mam jajowodu drożnego i te plyny to i tak by mi zlikwidowaly ciaze wiec wolal od razu poslac mnie na laparoskopie. Jak bylam ostatnio na usg (czyli w sobote) to powiedzial ze jestem przed okresem

Re: brak ciąży...

Nasienie jest ok. Badania jajowodów nie miałam. Jeśli nadal się nie będzie udawało czeka mnie laparoskopia w sprawie cyst...Nie ufam lekarzom totalnie. MAm nadzieję że w naturze zajście pójdzie normalnie. Boję się ,ze jak zaczną grzebać we mnie to coś spieprzą...

Re: HSG a starnia ???

na monitorze USG lekarz obserwował jak przepływa przez jajowody. Ja jestem na etapie "nakręcania się". Wyczytuję w internecie, jak to tylu kobitkom udało się zajść w ciążę po tym badaniu. I modlę się po cichu. U nas badania męża w porządku. Moje kormony i tarczyca w porządku. Jajowody

Re: Mięśniaki macicy - moje doświadczenia

Moja historia ;; ginekologiczna''jest dosyć długa ;wcześniej miałam dwie operacje poprzeczne(jedna z powodu nie wykrytej ciąży pozamacicznej,rozerwało mi prawy jajowód) druga -mnóstwo cyst na jajnikach(punkcje nie dawały już żadnych rezultatów) .Oprócz tego ,poronienia .Nie było lekko ale jakoś

Operacja Szpital Ostróda Jakieś Doświadczenia ???

Mieszkam w okolicach Olsztyna. Mam skierowanie na laparoskopię (w jej trakcie może okazać się, że będzie potrzeba otwarcia tzw. laparotomii z racji obecności w brzuchu czegoś, czego nie da się bliżej ustalić, cysta, zrosty w wyniku poprzednich ingerencji chirurgicznych itp nie wiadomo dokładnie

Re: initro w uk

alno im odsylasz, albo przynosisz ze soba na wizyte. Pierwsza wizyta jest z konsultantem, z ktorym omowisz swoje wyniki (te ktore zlecil GP i pewnie usg). Prawdopodobnie bedziesz miala jeszcze sprawdzane jajowody (HyCoSy).Konsultant rozpisze tez plan dzialania. Jesli masz zatkane jajowody, byc moze od

Re: dlaczegooo ciaza pozamaciczna???? :-(

Po prostu zbieg okoliczności, pech. Zarodek za szybko urósł i nie zdążył się przepchnąć, albo miał kaprys utknąć w jajowodzie. Przyczyny są różne i nie da się ich jednoznacznie stwierdzić. Ja np jestem totalnie zdrowa, nie mam żadnych zrostów, żadnej endo, cyst, nawet robiłam badania na drożność i

Cysty na jajnikach!

stwierdzil ze znow mi narosly cysty i zaproponowal zeby w takim wypadku usunela cala macice ,jajowody,jajniki."BO PO CO TO PANI WSZYSTKO W TYM WIEKU "powiedzial .Dodam ze nie mam zadnych bolow w dolej czesci ciala ,miesiaczyki co 28 dni i mam dopiero 44 lata .I co wy na to . CO mi poradzicie

Torbiel na jajowodzie w ciąży

Ciąża jest, wg om 6t1d, wielkość zarodka się zgadza. Widzieliśmy bijące serduszko. Widzieliśmy także 6cm torbiel na prawym jajowodzie, tuż obok jajnika. To o tylke ważne, iż właśnie ten jajnik ma ciałko żółte i produkuje progesteron, pękniecie torbieli może zaburzyć jego prawidłowe funkcjonowanie

Re: Moje wyniki ,proszę o pomoc

To czemu nie zachodzę w ciążę? Mam pytanie czy na usg widać jak wyglądają jajowody i czy nie mam np cyst w jajnikach? -- Z najprostszych słów swój poranny składać wiersz. W kolorach dwóch raz zobaczyć to co niewidzialne jest ...

kiedy wskazanie do hsg i laparo?

czy są jakieś niepokojące objawy, które wskazują na wykonanie tych badań? czy jak np. pęcherzyki same pękają (i nie ma cyst) to jajowody mogą być niedrożne? no bo skoro pękają, to co się z nimi dalej dzieje...?

Co dalej?

książkowe. Tarczyca książkowa. Brak mięśniaków, cyst i torbieli (USG). SonoHSG - jajowody drożne. Cykle regularne jak w zegarku. Niebolesne. Przed 2-3 miesiące stosowałam testy owulacyjne i owulacja była. Śluz też ok, tak myślę. Co dalej? Siedzę i wyję bo nie wiem co dalej. Proszę choć o słowo.Do gina

Re: Czy ktoś ma podobne doświadczenia?

i dojrzewanie pęcherzyków jajnikowych. Podwyższony poziom męskich hormonów w jajniku powoduje obumieranie pęcherzyka i powstanie torbielki (cysty). Z czasem jajniki powiększają swoją średnicą kilku cm i zawierają na obwodzie liczne cysty. Stąd nazwa schorzenia – zespół policystycznych jajników

torbiel w jajowodzie

BYłam dziś na pierwszej wizycie. Ciąża jest, wg om 6t1d, wielkość zarodka się zgadza. Widzieliśmy bijące serduszko. Widzieliśmy także 6cm torbiel na prawym jajowodzie, tuż obok jajnika. To o tylke ważne, iż właśnie ten jajnik ma ciałko żółte i produkuje progesteron, pękniecie torbieli może zaburzyć

Re: initro w uk

dochodzi u mnie do jajeczkowania ale pecherzyk nie peka i nie schodzi do jajowodu.I w sumie, za kazdym razem jak bylam w Pl robilam usg i sytuacja sie powtarzala. Kiedy powiedzialam o tym tutaj, powiedzieli mi ze z ich badan krwi wynika, ze mam jajeczkowanie ( a to tylko wzrasta poziom hormonow). Niestety

Re: dwie kreski

wskazaniem do laparoskopii byly niepekajace pecherzyki, lekarz postanowil mi naciac powloki jajnikow zeby byly bardziej cienkie otoczki pecherzykow poza tym w trakcie laparo zrobili mi jednoczesnie hsg ze stwierdzeniem,ze jajowody drozne. nie boj sie laparoskopii , to dobry zabieg, po nim

Re: Torbiel jajnika w ciaży

okazalo sie, ze moja cysta owinieta jest wokol jajowodu, wiec sciagali na sale ginekologa, ktory mi ja od razu wyciol. dobrze, ze sie okazalo, ze tez bylo z prawej strony, bo pewnie do dzis bym sie z nia meczyla.teraz narazie spokoj nic sie nei odnowilo, jestem w 34 tc i narazie nie ma niepokojacych

Re: Duuzo zrostow-mam jeszcze szanse?

Gdzie masz te zrosty - tylko w jajowodach, czy wiadomo tez cos o zrostach w samych jajnikach? Jak duze sa cysty, czy sa tylko w jednym jajniku, czy w obu? Jak dlugo utrzymuja sie juz te cysty (czy sa z ostatniego cyklu, czy utrzymuja sie dluzej)? Czy lekarz probowal je wysuszac antykami ? Czy

Załamałam się na całego !

Dzisiaj robiłam HSG i jeden jajowód niedrożny a na drugim wodniak. Mało tego poprzez dwie laparoskopie (dwie cysty na jajniku) nie mam już jednedgo jajnika. Boże wyje co teraz. Mój maz mnie mam już dzisi serdecznie dośc bo cały czas rycze. Czyli wygląda to tak prawa strona - brak jajnika niedrozny

Re: laparoskopia i leczenie zoladex:(

witam! w lutym, ja rownież miałam laparotomie <usunięcie części lewego jajnika>. Od marca wzięłam 3 zastrzyki diphereliny S.R. 3,75 a obecnie czekam na okres wywoływany przez tabletki... później mam wziąć 1 opakowanie tabletek anty jako bezpieczeństwo żeby nie było nawrotów cyst. A później

Re: uporczywy ból jajników....

ból owulacyjny był koszmarny: wpierw przez jakiś czas czułam " tylko" jakby mi ktoś igły wbijał - kłucie było okropne tam w środku, po jakimś czasie doszło do tego, że czułam jakby mi ktoś żyletkę przez jajowód przepuszczał ( nie mogłam usiąść ze 2 dni +3 ledwo siadałam, nie mogłam chodzić

Re: Dipherelina- działania niepążądane

yasmin27 napisała: > ja radziłabym Ci iść do dobrego ginekologa albo endokrynologa, który skieruje > Cię na badania. Są też dobre kliniki, które zajmują się niepłodnością. Mi > depheryline przepisuje ginekolog po operacji cyst endometrialnych, które wyszły > podczas szeregu badań w

Re: Endo Toruń

hodowla_matrix napisała: > Pilnie poszukuję speca od endometriozy w Toruniu... jestem po usunięciu > prawych przydatków, endo IV stopnia, bya też cysta i guz w jajowodzie, ale juz > usuniete...witaj:)tez jestem z torunia i tez mam endo.lecze sie od 10 lat mialam juz iui i icsi.lecze sie

calcium carbonicum

Dostalam dwie kulki calcium carbonicum przed czterema tygodniami na moje cysty ,ktore mialy zniknac dlugo musze jeszcze czekac?nie wiem co robic w przyszlym tygodniu mam termin u lekarza on chce operowac boje sie ze mi tez jajowody powycina a ja chcialabym miec jeszcze dzieci.Co mi radzicie?

Re: ZESPÓŁ NIEPĘKAJĄCYCH PĘCHERZYKÓW ???

Ja miałam dwie cysty na jajniku. jedną usunieto mi poprzez laparoskopie w 2000, a drugą w 2003 roku (miałam dwa razy na tym samym jajniku). Przez te cysty usunieto mi jajnik lewy. Po jakims pół roku od operacji pojawiło się na drugim jajniku nastepna cysta. Po długim okresie leczenia została

Re: byłam na HSG :( złe wyniki i co dalej???

u mnie byla taka sytuacja ze wszystko bylo zaatakowane endometrioza i ,zrostami i cystami,lekarz powiedzial przed laparo ze gdyby sie okazalo ze jajowody niedrozne,to mozna je operowac i otwierac,medycyna ma wiele mozliwosci!!! u mnie sie okazalo ze prawy do niczego i nie otorzyli go ale lewy

co jesli nie clo

Hej. Czy pamietacie mnie jeszcze? Zdecydowalam sie na IUI. Jestem stymulowana clo (pierwszy cykl)Mam 5 pecherzykow i w tym jeden dominujacy.Tylko ze wsztstkie sa w jajniku po ktorego nie ma jajowodu.A w drugim jajniku jest jedna mega cysta, ktorej przed braniem clonie bylo. Biore duphaston i

bardzo prosze o porade(dziwna wydzielina z pochwy)

dosc gesty... do tego czuje lekkie bole w podbrzuszu.. ze wzgledu na endomitrioze, plus ciezkie doswiadczenia z pierwszej ciazy, oraz przejscia po drugiej ciazy (pozamaciczna usowana laparoskopowo wraz z jajowodem) w ciagu kilku minut bylam w szpitalu na oddziale... i na ciaglym telefonie ze swoim

Re: Laparoskopia- kto miał i może mi powiedzieć ?

Laparoskopia to diagnoza a przy okazji można coś usunąć np zrosty po cc lub cystę. Ogląda się jajowody czy są ok . Robi się trzy dziurki : dwie po bokach na wysokości jajników a jedną koło pempka, wprowadza się kamerę i coś do cięcia ( nie wiem co bo spałam)no i się ogląda wszystko od środka

co jesli nie clo

Hej. Czy pamietacie mnie jeszcze? Zdecydowalam sie na IUI. Jestem stymulowana clo (pierwszy cykl)Mam 5 pecherzykow i w tym jeden dominujacy.Tylko ze wsztstkie sa w jajniku po ktorego nie ma jajowodu.A w drugim jajniku jest jedna mega cysta, ktorej przed braniem clonie bylo. Biore duphaston i

Re: Badanie drożności jajowodów metodą HDT

O ile dobrze myślę i to kojarzę to jest to histerosalpingiografia i polega na tym, że wprowadza się specjalny kontrast do (przez pochwę) dróg rodnych a następnie robi prześwietlenie rtg. Moja mama to miała robione ponad 40 lat temu - to potocznie nazywane jest przedmuchaniem jajowodów. Może to

Re: Endo a ciaza?

Dziewczyny nie poddawajcie sie. Moze poprawi wam humor moja optymistyczna historia. U mnie to wygladalo tak: Poczatek 2003 - laparoskopia, cysty na jajnikach 7cm, zrosty z macicą, niedrozne jajowody (nie udroznili podczas laparo), danazol. Rok 2004 - pierwsze dziecko Rok 2006 - drugie dziecko W

Re: HEJ ZIELONOGÓRZANKI-ODEZWIJCIE SIĘ!!!!!!!!!!!

Wiesz ja miałam 8 lat temu zapalenie przydatków, byłam wtedy 10 dni w szpitalu bo miałam bóle i wysoką gorączkę.A ostatnio jak byłam na badaniu to na usg wyszło że mam 2 cysty na lewym jajniku i lekarz powiedział,że mogę mieć zrosty na lewym jajowodzie.Że te cysty od tego.Narazie mam być pod

Re: HEJ ZIELONOGÓRZANKI-ODEZWIJCIE SIĘ!!!!!!!!!!!

Hej dziewczyny ja też jestem zielonogórzanką i mam ostatnio problemy po poronieniu,jakieś cysty. Prawdopodobnie lewy jajowód ma zrosty. Napiszcie czy dr.Laber robi osobiście laparoskopie w Soli?Teraz chodzę do Herbicha ale sama nie wiem???????

czy jest szansa na iui ?

Mam usuniety prawy jajnik (powtarzaja się cysty - dwie laparoskopie) i niedrozny prawy jajowód na końcu jajowodu wykryto wodniaka. Lewy jajnik i lewy jajowód jest wporzadku. W poprzednim miesiacu miałam podchodzic do iui ale niestety nic z tego nie wyszło. Po stymulacji clo wyrosły mi trzy

Już po laparoskopi :-)

Właśnie wróciłam za szpitala. Nie czuje się najlepiej. Boli mnie brzuch i plecy. Ale najważniejsze jest to że MAM DROŻNE JAJOWODY :-))))))))))))))). Nie ma zmian endometrialnych. Miałam tylko malą cystę na jajniku ale lekarz ją usunął. Dziękuję wam dziewczyny za pomoc i odpowiedzi na moje

Re: Szukam dobrego specjalisty?

Witam iza.bela1980! Ja też nie jestem z Krakowa i dlatego pytam o opinie na temat lekarz, bo do Warszawy mam 150 km, a do Krakowa ok 80. Więc też wole Kraków. Nie znam tam lekarzy i nie mogę nic na ich temat powiedzieć. Mam taki sam problem jak Ty niski progesteron i niedrożny lewy jajowód

Re: Cena laporoskopii ??

Przed operacją miałam zdiagdozowaną cystę, nie sądziłam., że moze być coś bardzo poważnego i nie szukałam jakiegoś super specjalisty. W czasie operacji usunięli mi częśc jajowodu...(dr Michalski) i nie nadaje się już do niczego... PO laparoskopii przez dwa lata bolał mnie brzuch, nie zaszłam w

Re: Niedraznosc jajowodow

Plastyke mialam zrobioną w czasie laparoskopii. Zupełnie niespodziewanie, bo wyglądało to jak cysta a dopiero w trakcie laparoskopii okazało się, że to rozdęty jajowód, który częściowo musieli usunąć. A tobie zaproponowali jakieś leczenie? Ja zmieniłam teraz lekarza i idę w poniedziałek do

Re: Inseminacja komu się udało?!!!

- nawet nie pamiętam. Wiem że o 13.40 już byłam po. Bardzo się bałam. Była przede mną dziewczyna z którą w pokoju leżałam. Ona miała pare lat temu ciąże pozamaciczną i pekł jej jajowód i tylko 1 ma sprawny. Okazało się ze w prawym miała zrosty i jej usunęli. W drugim pokoju były laski którym cystę z

Re: Niedrożny jajowód co dalej?

(ewentualne usunięcie zrostów, plastyka jajowodów) i jajnikami (nakłuwanie, usuwanie zrostów, cyst).Po laparoskopii zostają trzy niewielkie dziurki (2 pod linią bielizny, 1 w pępku), po histeroskopii nie ma widocznych śladów (wprowadzenie kamery i instrumentów drogą rodną).Obydwa zabiegi robione są w

Re: jakie nietypowe rzeczy wam obrzydzaja?

Chyba prawie wszystko już było: - porowate powierzchnie, powierzchnie podzielone na dużo małych komórek, nawet jeśli to jest tylko taki rysunek-schemat w książce do biologii, fuuuu aż mnie skręca:/ -książki do biologii ze szkoły, zwłaszcza rozdziały dotyczące rozmnażania, ten język: jajowody

Re: wiedzma

traccie nadziei , ja jestem w 16 t ciazy (udalo sie z jednym jajowodem) , a tez juz mialam mysli ze nigdy nie bede mama.Mimo wszystko udalo sie!!!! mam 33 latka, 2 laparo za soba, usuwanie cyst ,zrostow, sprawdzanie droznosci jajowodow, zoladex 6 mies, potem 3 mies, nawroty bardzo szybko teraz jak

Re: do kawoszek

robi przy bardziej skomplikowanych przypadkach) Odessal wiec cyste i zdiagnozowal endo,zrosty,i podejrzewal problemy z jajowodami bo juz wygladaly nawet z zewnatrz na poprzerastane.Dostalam 6 mies zoladex .Potem wyslal mnie na 2 laparo do kliniki,tzw second-look po zoladexie,zlikwidowanie zrostow

Re: długa cieczka

).. czyli po usunięciu macicy jajników z jajowodami wszystko w pieruny:(.. między innymi sunia miAła (czego nie wyszło na usg )liczne cysty na jajnikach PLUS POWIĘKSZONĄ MACICĘ potrójnie i początek ropomacicza:( po otwarciu lekarz stwierdził, że mała sznasa była na wyleczenie a i tak skończyło by to się

Re: dwie kreski

prawie dwa lata temu rzucilam tabletki anty po 11 lastach brania. mam 32 lata. Kiedy po roku nie bylo rzadnych efektow poszlam do lekarza i okazalo sie,ze mam torbiel 7 cm!! potem sie wchlonela ale robily mi sie liczne cysty na jajnikach a pecherzyki w ogole nie pekaly (jeskli w ogole bywal

Re: nowa

laparoskopie,robią Ci 3 dziurki w brzuchu i jedna w pępku zeby pooglądać Cie "od środka" i sprawdzić drożność jajowodów. Ja tez mialam laparoskopie jakies 6 tygodni temu tylko ze mialam cyste na jajniku, naprawde nie jest to nic strasznego,ja po usunięciu cysty do pełni sił wróciłam po 2 tygodniach

Re: Wygrałam z endometriozą!!!

Dzieki za takiego posta, to juz cos wiecej i logiczniej napisane niz .... Nie wazne, wkurzalam sie strasznie czytajac poczatek watku. Ja pilam ziola klimuszki i efekt-ciaza po 2 cyklach i to z 1 jajowodem.Ale nie wiem jaki wpyw mialy ziola na sama chorobe bo musze przyznac ze wychodowala mi sie

Rybcia

Nie martw sie kochana. Żona mojego kumpla miała wycięty jeden jajowód z jajnikiem z powodu kłopotów po cyście, wszycy mówili, że nie zajdzie z jednym jajnikiem.... i owo nie zajdzie ma na imię Asia i ma juz 6 lat :))) Głowa do góry, zwłaszcza, że teraz mamy w niebie sprzymierzeńca, który wczoraj

Mam zaawansowaną endometriozę a zaszłam w ciążę

Moi Drodzy! Mam endometriozę i zaszłam naturalnie w ciążę! Moja endo liczy ok. 10 lat, więc to będzie 4 stopień, jak nic. Do tego w laparoskopii w 2009 wyszły mi niedrożne jajowody. Ognisk mi nie usuwano, nawet nie próbowano, bo jak przypuszczam, nie było sensu, napisali tylko, że są liczne i

No i poczytałem. Pigułka - 'po'? Tak szczerze, nie

wiem po co? I jaki jest tej pigułki sens? Bo uczony pan doktor nie wyjaśnia. Bo po każdym odbytym stosunku? Po jaką cholerę? Przecież w swym cyklu miesięcznym kobieta jest gotowa do zapłodnienia tylko kilka godzin. Około czterech!!! Tyle, ile trwa wędrówka jaja z jajnika jajowodem. To jak ma

Re: HEJ ZIELONOGÓRZANKI-ODEZWIJCIE SIĘ!!!!!!!!!!!

Byłam wczoraj u Dr,Gąsiora w Nowej Soli no i okazało się ,że mam cystę no i jeszcze wodniaka jajowodu. Mam odczekać jeszcze miesiąc i czeka mnie laparoskopia. Właściwie to ja mogłabym to mieć już, bo to czekanie mnie dobije. Pozdrawiaaaaaam!!!!!!!

Re: prl po mtc-wyniki

dzieki dziewczyny ide w piatek na usg aby zobaczyc czy @ zabrala cysty i bede robic monitorng tego cyklu z bromkiem no i moze owu bedzie licze na to bo w styczniu mialam laparo i udrazniane jajowody wiec licze na to, ze sa jeszcze drozne

Re: laparoskopia ginekologiczna ile kosztuje pryw

Probujemy od 1,5 roku. Od maja ubiegłego roku leczymy sie w Klinice Leczenia Niepłodności w Bytomiu. W lipcu miałam inseminację ale nic nie wyszło. W listopadzie miałam mieć badanie na drożność jajowodów, ale okazało się że mam cystę, której wcześniej też nie było. I dlatego zaproponowano mi

Re: co to za życie...

choroby to wchdze w drugą, ze stawami akurat nie mam problemów, ale mam problem z jajnikiem. Piszę jajnik, bo mam tylko jeden( w 13 roku życia miałam cyste i skręt - wycięli jajnik i jajowód). W kwietniu też miałam torbiel krwotoczną - 5cm, pękła na szczęście, ale sama pewnie dobrze wiesz ile nerwów

Re: CYSTA jajnika-leczenie-o czym powinnam wiedzi

miesięczny zdrowiutki synek i ani śladu po cyście. Natomiast pani ginekolog która zleciła zabieg nawet nie spytała o ciążę, tylko po zabiegu proponowała wykonać badanie na drożność jajowodów co potwierdza że po zabiegu są problemy z płodnością. Nie mam pojęcia tylko jak się ma do tego kandydozy. Głowa do

Re: a ja tylko tak zupelnie inaczej chcialam poch

endomertialna na moim jedynym droznym jajowodzie. Trzeba sie nia zajac szybciutko po porodzie zeby nie dopuscic do rozwoju endo, nie daj boze powstania nowych zrostow i w efekcie utraty tego jajowodu, Musze szybko dzialac bo u mnie cysty powstaja jak grzyby po deszczu.Chcialabym miec wiecej dzieci,boje sie ze

Re: niedrożność jajowodów

powiedział, że dla samego udrażniania nie ma sensu robić laparoskopii, bo jest mała szansa powodzenia. Laparoskopię jednak miałam ze względu na cystę na jajniku i aby potwierdzić diagnozę endometriozy, której ogniska mi wyczyszczono podczas zabiegu udrażniając jeden jajowód (drugiego się nie dało

Re: błagam, czy ktoras z was...?

Ja zaszłam w ciążę TRZY RAZY o jednym jajowodzie drożnym. Drugi był cały czas niedrożny (lewy), w wyniku licznych zrostów i zbliznowaceń po operacji usunięcia cysty wraz z lewym jajnikiem (pozostawiono tylko kilka pęcherzyków lewego jajnika) w wieku lat 20, czyli w 1994r. Trzy ciąże: pierwsza

wysoka potecja

Czesc!chcialam sie was zapytac co to znaczy termin ,,lek o wysokiej potencji,, bylam u homeopatki i dostalam dwie kulki (lek ma pomoc w zniknieciu cyst na jajowodach)nie wiem jak sie ten lek nazywa . Czy leki o wysokiej potecji dzialaja szybciej niz te o niskiej? Ile trzeba czekac na poprawe

Re: Endo a ciaza?

w 10.2004 miałam laparoskopię 2 cysty 7 cm na lewym jajowodzie i 3 z prawej strony i mnóstwo zrostów po zapaleniach endometrioza 4 stopnia. potem diphereline 3 zastrzyki i jak skończyło działać dostaliśmy pół roku na próby a jak się nie uda to na stół udrożnić jajowody bo jest prawdopodobieństwo

Re: Wygralam z IVstopniem endo!!!!!

ogolnie lewa strona groch z kapusta.Moze w razie przerosto i mniejszych zmian jest inaczej. Ale ze wzgledu na male skutki uboczne i tak swietny lek. Tylko sie zastanawiam co dalej, aktualnie jestem w ciazy , na lewym jajowodzie cysta 3 cm, a zoladexu podobno nie powinno sie powtarzac, .... a ja mialam juz

Re: podpaski Anion

kobiecych: •stany zapalne sromu, pochwy, szyjki macicy, macicy, jajników i jajowodów, •nadżerki, •cysty jajników, •obniżenie macicy, •mięśniaki macicy, •włókniaki macicy, •endometrioza (gruczolistość zewnętrzna), •trychomonadoza (rzęsistkowica), &bull

Re: Torbiel a plany macieżyńskie?

Aniu, Absolutnie się nie przejmuj. Moja bliska koleżanka miała stwierdzoną dość dużą cystę na jednym z jajników i gdy ja operacyjnie usunięto, został jej z tego jajowodu tylko strzępek. Tez dostała od lekarzy radę, żeby jak najszybciej próbowała zajśc w ciążę. Po 3-4 m-cach już była w ciąży

Re: USG jajnika

.( mówie lekarzowi ja nie mam tego jajnika - on ja widze że jest - zgłupiałam) za to problem jest z prawym. Prawie się nie odzywałam już w czasie badania potem opowiedziałam mu o zabiegu i wytłumaczył mi że nie usówają młodym kobietą jajników - tylko jajowód.Nie wieżyłam. Znakazłam w Bytomiu dr

Re: IVF, ICSI - lipiec, sierpień

witaj sun ;-) wiem, ze byłaś pacjentką Provity, bo od dosyć dawna śledzę to gazetowe forum i jestem wdzięczna wielu Waszym radom i wsparciu :) Mnie prowadzi dr Kiecka, jednak nie dopytałam się go odnośnie metody która dałaby nam większą szansę. Mam rozległą endometrioza, drożny tylko jeden jajowód

udalo sie!!!

sie,i to z jednym jajowodem,lewym ( prawy niedrozny,nie do naprawienia) i w dodatku juz na nim sie nowa cysta zagniezdzila ma 3 cm ale nie udalo sie jej przeszkodzic mi!!!! Mam 33 lata. Lekarze dawali mi slabe szanse na naturalne zajscie,wyniki M w dodatku tez byly kiepskie a tu patrzcie..... pilam

Re: endo a niepłodność

,monitoring i udalo sie,i to z jednym jajowodem,lewym ( prawy niedrozny,nie do naprawienia) i w dodatku juz na nim sie nowa cysta zagniezdzila ma 3 cm ale nie udalo sie jej przeszkodzic mi!!!! Mam 33 lata ,nie dajcie sie zwariowac,(ja akurat sie ciesze ze nie mialam dzieci z poprzednim partnerem) .wiem latwo

Re: Jestem pacjentką prof.R. Klimka

wyciągnąć od nas tej kasy, bo wtedy w naszym przypadku ten zabieg nie miał cienia szans na powodzenie. Co do usg u prof.- po pierwsze nie przeprowadził u mnie ani jednego monitoringu, po drugie jego zdaniem tworzyły mi się cysty czynnościowe, raz w jednym, raz w drugim jajowodzie, które same się wchłaniały

nie traccie nadziei,mi sie udalo!!!

sie,i to z jednym jajowodem,lewym ( prawy niedrozny,nie do naprawienia) i w dodatku juz na nim sie nowa cysta zagniezdzila ma 3 cm ale nie udalo sie jej przeszkodzic mi!!!! Mam 33 lata . Lekarze dawali mi slabe szanse na naturalne zajscie,wyniki M w dodatku tez byly kiepskie a tu patrzcie..... pilam

Re: Objawy endometriozy

Hejo! Występowanie owulacji nie ma bezpośredniego związku z endometriozą. Jeśli gospodarka hormonalna jest niezakłócona to owulacja prawdopodobnie wystąpi. Endometrioza raczej nie wpływa na wydzielanie hormonów. Problemy z zajściem w ciążę mogą być spowodowane zrostami na jajowodach (niedrożność

Endometrioza a Decapeptyl

Pani Doktor mam pytanie jestem po laraproskopi wykryto endometrioze i cysty na jajnikach macica w porzadku jajowody tez lecze sie przez 3 miesiace hormonem Decapeptyl , mam pytanie czy po braniu hormonow mam szanse na zajscie w ciaze metoda naturalna ? I jeszcze jedno co Pani mysli o naturalnym

Re: endometrioza a ciąża

5 i pół roku temu miałam usuwaną operacyjnie 15-to centymetrową torbiel wraz jednym jajnikiem i jajowodem, "oddzieraną" od otrzewnej. Później pół roku leczenia danazolem(o ile dobrze pamiętam) w tym czasie nie miałam cyklów miesiączkowych. Po leczeniu dalej robiły mi się cysty na drugim

Re: witam Cię ....

Cześć,bardzo mi przykro, na pewno czujesz się okropnie (szczególnie psychicznie). To ból po stracie dzidziusia i wspomnienie okropnych chwil. Ja też miałam ciążę 6 - tyg ale wycięty lewy jajowód. Dlaczego czekałam rok? Po całym zdarzeniu bałam się w ogóle myśleć o ciąży, tym bardziej, że jak

ZESPÓŁ NIEPĘKAJĄCYCH PĘCHERZYKÓW ???

Chyba mam zespół niepękających pęcherzyków... Od kilku miesięcy nie miałam owulacji (potwierdza to USG oraz testy owulacyjne-brak piku LH),za to miałam 4 cm cystę na lewym jajniku, która się nie wchłaniała mimo brania progesteronu w drugiej fazie cyklu (najpierw to była luteina a potem

Re: Wymaz z cewki...

Jeżeli chodzi o chlamydie: Infekcja najczęściej bezobjawowa, lecz może też powodować zapalenie cewki moczowej, zapalenie najądrzy i zapalenie gruczołu krokowego u mężczyzn, a u kobiet prawie w 50% jest przyczyną nadżerki szyjki macicy, cyst i zapalenia gruczołów Bartholina, zapalenia jajowodów

Co mnie czeka????Powiedzcie, proszę.

Dwa dni temu stwierdzono u mnie ciążę pozamaciczną. Chociaż w sumie to lekarze nie są do końca pewni czy to to. Zgłosiłam się do lekarza, ponieważ zaczęłam plamić (6/7 tydz. ciąży), miałam silne napięcia macicy, i delikatny ból jajników. Lekarz zrobił usg: w macicy nic, w jajowodach nic, na

Re: ...

Nie jestem lekarzem, powiem tylko jak było u mnie. Zauważona cysta na jajniku (dość duża) spowodowała, że lekarka wysłała mnie na HSG. Tam okazało się, że oba jajowody mam niedrożne, więc jajeczka nie miały jak wędrować, natomiast nie wiem dlaczego się nie wchłaniały samoistnie. To sugerowało

Re: Cysta na jajniku

witam w pazdzierniku rowniez bylam w szpitalu z cysta 6x7 cm, tez wisialo nadee mna usuwanie razem z jajnikiem ale w zwiazku z tym ze nie mam 1 jajowodu ani dzieci oszczedzono mnie. Lezalam 8 dni podawano mi kroplowka antybiotyki, wypisano do domu z....... cysta. Zaczelam brac Cilest, nagrzewać

Re: Do dziewczyn po transferze zamrożonych zarodk

brzucha. Ja ani nie jestem lekarzem, ani nie widziałam co siedzi w moim brzuchu, mogę tylko polegać na tym co powiedział mi profesor z Łodzi. A on mi powiedział tylko tyle że nie usunął tego jajowodu, bo musiałby go usunąć z jajnikiem, i że mam w brzuchu niezły misz masz. A chyba tak w ogóle to ja

Prosze pomóżcie:(

Historia troche skomplikowana, w styczniu tego roku przeszłam ciążę pozamaciczną umiejscowioną w prawym jajowodzie, przy okazji usunięta cysta na prawym jajniku, wykonano laparoskopie i laparotomie, wszystko dzieje się w angli, 6 dni w szpitalu i z wypisem do domu, i tu dopiero zaczyna się moja

Cysta na jajniku - czy pić dalej ziółka???

Cześć dziewczyny, poradźcie mi proszę! Właśnie mam diagnozę - cysta czynnościowa na jajniku :-((( Będę ją mieć najprawdopodobniej usuwaną laparoskopem za jakieś 1,5 miesiąca. Na razie mam brać tabletki anty przez 1 cykl (bo może sama zacznie się wchłaniać). Powiedzcie mi czy przy tym wszystkim

Co robić?

operował mówił o zrostach i licznych ogniskach endo) i jakiej wielkości była ta cysta. Po operacji dostałam jeszcze cztery miesiączki zanim lekarz zaaplikował mi Decapeptyl. Właśnie minęło pół roku kuracji. Na usg widać ciemną plamę 1 na 2 cm która nawet nie wiem czym jest ale wiem że po zastrzykach

Re: andylive

okazało się, że nie jest ok – endometrioza jajnika, operacja, leczenie organetrilem . Kilka razy cysta odnawiała się, ale udała o się wyleczyć farmakologicznie. Trwało to prawie 2 lata. W międzyczasie zrobiłam drożność jajowodów, histeroskopie mąż badania. Wszystko było ok, więc znowu kilka

Re: do szagula1

niestety okazało się, że nie jest ok – endometrioza jajnika, operacja, leczenie organetrilem . Kilka razy cysta odnawiała się, ale udała o się wyleczyć farmakologicznie. Trwało to prawie 2 lata. W międzyczasie zrobiłam drożność jajowodów, histeroskopie mąż badania. Wszystko było ok, więc znowu

Po laparo :-((

płaczu. Chyba w życiu tak nie buczałam jak tam. Anastezjolog próbał mnie rozbawić i zapytał czy opłakuję stratę cysty. Wszystko byłoby ok gdyby tak nie bolało. Bardzo bolało. I dalej boli. Dziś już niedziela a mąż przy zmianie opatrunku zauważył, że z jednej ranki coś tam wycieka. Sama nie wiem co o

Re: torbiel jajnika

cyst na jajowodach. Mam nadzieję, że to troche pomoże, pozdrawiam!

Re: Wygrałam z endometriozą!!!

moje 14 tydzien ciazy sie zaczal wiec wierzcie ze sie udaje, nawet z jednym jajowodem!!! jestem po 2 laparo 6 mies i potem 3 mies zoladexu, zrosty cysty ,caly zestaw objawow itd itp, na sam koniec przed zajsciem pilam ziola klimuszki, troche o tym pisalam na watku o ziolach wlasnie ,wiec jesli spytacie

Zdjęcia - cysta jajowodu