Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: czarna lista pracodawców

klepnijsie sie w piers i powiedzcie ze jestescie uczciwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: czarna lista pracodawców

Proszę jaki poziom... mniej niż zero hahaha ...żenada ten gość... i boimy się bardzo dlatego sprawa trafiła na policję!

Re: czarna lista pracodawców

zegnaj zegnaj jeszcze nie raz napiszesz klamliwa suko obys wpadla pod auto albo zeby cie przejechal jakis pijany dzolo

Re: czarna lista pracodawców

ciekawa sprawa...grozisz mi sytuacja w jakiej sie znalazles nie jest najlepsza takze licz sie ze slowami

Re: czarna lista pracodawców

i chwala panu w niebiesiech!!!!!!!!!!11111111 a ty idz juz spac bo troche przekrecilas sobie licznik godzin w pustaku

Re: czarna lista pracodawców

zapraszam prostaku razem z tymi "panami" hahha dabrowa górnicza ul sobie wyszukaj w przekazie myśli hahaha

Re: czarna lista pracodawców

myślę iż nie jesteś zobligowany aby wypowiadać się w tym temacie !!! gratuluję doboru słów...Żenada...

Re: czarna lista pracodawców

Przyznam Marcinie że tym co napisałeś "strzeliłeś sobie sam w kolano" chyba wypada Ci podziękować za to że sam, z dobrej , nieprzymuszonej woli pomagasz nam pokazać jakim jesteś człowiekiem.. ;)

Re: czarna lista pracodawców

a Ty niby co robisz, oskarżasz innych, podajesz imiona i Ty pewnie czujesz się bezkarna. Podajesz wszystkich do Sądów. Zastanów się nad swoim zachowaniem, bo wszystko się może obrócić przeciwko Tobie.

Re: czarna lista pracodawców

moze ktos z was wie czy jast forum o nie uczciwych pracownicach????????????????????????????????i jak sprawdzic cz ktos mial juz wyrok i jaki???????????

Re: czarna lista pracodawców

własnie widac ta zenade laski klamia sady i police maja gdzies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mam nadzieje ze jakis adwokat to przeczyta i da im popalic bo robia co chca 111111

Re: czarna lista pracodawców

najpierwej zer.zne cie jak dzika swinie, a potem zar.zne cie jak dzika swinie zjebanych swiat ci zycze, z calego mojego dobrego serca!!

Re: czarna lista pracodawców

a jak potrzebujesz adoracji to są kółka różańcowe w więzieniu może też będą.żegnam załóż swój post jak potrzebujesz porozmawiać albo butelka zostaje

Re: czarna lista pracodawców

zamknij mor.de i sluchaj w tej chwili stad wypier.dalasz i wiecej ciebie nie widze albo taki sajgon z du.py bedziesz miala ze nawet japonczycy by sie bali

Re: czarna lista pracodawców

za to mam takiego ku.tasa ze jak ci wsadze w oko to ci dupa wyjdzie zjezdzaj stont a nie smiecisz kurturalnym ludziom na forach DO PRZEDSZKOLA!!!!!!!!!!!!!!111111111

Re: czarna lista pracodawców

Droga Patrycjo,może laurki robić nie będę bo to nie przedszkole,ale na pewno wyślę mojej Wspaniałe Szefowej sms z życzeniami świątecznymi.Tobie też życzę Zdrowych i Spokojnych Świąt.

Re: czarna lista pracodawców

Dajcie spokój,piszecie głupoty pracuję z panią Magdą pół roku i nie mam żadnych problemów i co ciekawe żadnych braków na saloniku.Za własną nieuczciwość najlepiej oskarżać innych

Re: czarna lista pracodawców

ciekawa sprawa, że adres IP magdy i tego całego marka jest taki sam hmmm ...... może to też my ukartowałyśmy hmmmm .....ale widać tutaj poziom...dna

Re: czarna lista pracodawców

no zapier.dalaj na policje jak tak sie boisz JESTES IDIOTKA!! i nawet nie potrafisz sie do tego przed soba przyznac podla klamliwa suko ruchac ciebie bezpiecznie to tylko przez beton szmato

Re: czarna lista pracodawców

w tej dombrowie to ciebie tam kazdy pewnie dyma analnie idiotko jeszcze nie spotkalem takiej podlej szmaty jaka jestes ty obys zdechla na hiva albo ejdsa!!11

Re: czarna lista pracodawców

nie zesraj sie z wrazenia smutni panowie beda bardzo brutalni drzwi wejsciowe bedziesz miala do wymiany i sciany do otynkowania i przemalowania podla klamliwa suko mialas podac adres kretynko

Re: czarna lista pracodawców

i widzisz wyszlo jaka podla suka jestes smutni panowie w garniturach zawitaja do ciebie niebawem bedziesz srala po podlodze a potem cie w tym wytarzaja idiotko

Re: czarna lista pracodawców

I wiedz o tym że ty również masz IP i Policja może cię namierzyć za Twoje groźby w moim kierunku .. mam zrzut z ekranu z tym co napisałeś więc gratuluję wyobraźni żegnam

Re: czarna lista pracodawców

nie zesrajcie sie z tego pomawiania siebie nawzajem najlepiej wezcie mlotek i pier.dolnijcie sobie prosto w czolo z mocnego zamachu kretyni jedni i drudzy

Re: czarna lista pracodawców

nie stresuj się jej braki w towarze i pieniędzy w kasie są grubymi nićmi szyte i wszystko wyjdzie na jaw kto tak naprawdę kradnie

Re: czarna lista pracodawców

sami widzicie ze zamiast zajmowac sie praca to bzdury wypisuja!!!!!!!!!!!!!!prosze wszystkich kto mial do czynienia z tymi paniami o kontakt nr.505510759 pani patrycja pracowala wczesniej w tesko i ciekawe dlaczego ja zwolniji za porozumieniem stron?

Re: czarna lista pracodawców

Przepraszamy wszystkich za to co ostatnio tutaj się "dzieje:... to forum i ten wątek miał mieć inny wydźwięk... nie zamierzamy więcej wdawać się w dyskusje z osobami które próbują nas sprowokować i zastraszyć , będziemy odpowiadać wyłącznie na posty związane z tematem... Pozdrawiamy

Re: czarna lista pracodawców

RZECZYWIŚCIE JEST KOMU DZIĘKOWAĆ I ZA CO.... FACET WYZYWA KOBIETY OD NAJGORSZYCH A TY NAZYWASZ TO WSPARCIEM?... WIDZĘ TEN SAM POZIOM REPREZENTUJECIE.. A ZA UŻYCIE NA FORUM PUBLICZNYM MOICH DANYCH ZNAJDZIE KONSEKWENCJE W SĄDZIE...

Re: czarna lista pracodawców

jesli ktos cos wie na temat p.patrycji balek i p.marty mauszkiewwicz prosze o kontakt moj numer505510759!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!te panie chca nam zniszczyc to co do tej pory osiagnelismy ............pamietajcie zatrudniajac te panie mozecie byc w podobnej sytuacji!!!!!!!!!!!!

Re: czarna lista pracodawców

Żal mi ciebie..takich ludzi jak ty powinni izolować!! dzisiaj zgłosiłam na policję to co tutaj pisałeś i jak mnie straszyłeś więc dalej śmiało pozwól sobie na jeszcze więcej agresji a mnie straszyć więcej nie będziesz!!!

Re: czarna lista pracodawców

zesraj sie nie daj sie IP nie jest zadnym dowodem w sadzie koleszanko idz lepiej zrob kupe bo ci sie w jelitkach nazbieralo jak malemu dzieciaczkowi jestes tak glupia ze nawet w krowy w oborze szybciej od ciebie calki policza kretynko

Re: czarna lista pracodawców

sprawa znajdzie swój finał w prokuraturze gdyż pomawianie grożenie i wyzywanie na forum publicznym ma swoje konsekwencje i na to są paragrafy a IP nie jest trudne do wysledzenia... to dla tych którzy wysyłają szpiegów żeby od innych się dowiedzieć co zrobimy...wszystko zgodnie z prawem

Re: czarna lista pracodawców

Proponuję zważać na słowa .... bo pisanie o nas że jesteśmy nieuczciwe i wygłaszanie swoich opinii na nasz temat w środkach masowego przekazu może skończyć się pozwem cywilnym więc zastanów się dwa razy zanim o coś po raz kolejny nas oskarżysz..

Re: czarna lista pracodawców

waż słowa jeśli chodzi o tą "naszą nieuczciwość" a jeśli chcesz się w to mieszać to ciekawe czy faktycznie pracujesz za 210zl brutto miesięcznie i jesteś tylko po kilka godzin w tygodniu i czy zeznasz to przed sądem bo bardzo łatwo udowodnić tu kłamstwo

Re: czarna lista pracodawców

Witam wszystkie panie oczerniające panią Magdalenę Dymek. Piszecie głupoty ja pracuję z panią Magdą już pół roku i nie mam żadnych problemów i co ciekawe nie mam żadnych braków na saloniku,wypłata zawsze jest na czas.Najprościej ,jest za własną nieuczciwość oskarżać innych.Pozdrawiam Sabina

Re: czarna lista pracodawców

i tutaj cię rozczaruję gdyż nie boję się takich "leszczy" pewnie w domu nie masz prawa głosu pantoflarzu to swoje frustracje tutaj wylewasz... żal mi ciebie .. zobaczymy jaki mądry będziesz jak się będziesz tłumaczył z tego co napisałeś na komendzie... żegnam więcej nie zamierzam marnować

Re: czarna lista pracodawców

jaka ty tempa ci.pa jestes nic nie rozumiesz w kuchni znajdziesz rozwionzanie koleszanko a ode mnie ci wara bo jestes pustakiem takim samym i to wrencz identycznym jak reszta twojego podlego rodu nic tylko kabone krasc biednym firmom i obmawiac niewinne szefowe bo sama nie potrafi zostac szefowa

Re: czarna lista pracodawców

podaj podaj zara ci wjazd na hate zrobie to ci wypruje te glupie mysli i posty z twojego podlego pustaka tepa dzida to jak dobze wiesz ty sama w swojej istocie marna istoto prymitywie dobrze siebie okreslasz jakby projekcja jakas nie? spadaj do kuchni tam twoje miejsce i nie wychodz do 22

Re: czarna lista pracodawców

ty sie tak nie zucaj koleszanko bo ktos ci krzywde moze zrobic jak cie znajdzie po tym twoim aj pi adresie badz grzeczna bo po nazwie firmy wobec ktorej sie udzielasz latwo ciebie bedzie mozna znalesc i ktos ci twarzyczke poprzestawiac moze mocno

Re: czarna lista pracodawców

Moje miejsce może i jest w kuchni prymitywny człowieku... oszczędzę jednak odwiedzającym to forum i nie napiszę gdzie jest twoje miejsce prostaku... ps bezmózgowa piszę się przez "ó" ... no cóż nie każdy urodził się po to by korzystać z tego organu , którego poprawnie nie potrafisz napisa

Re: czarna lista pracodawców

twe herezje są kiełkujące....póki co to nas prokuratura oczyściła czego nie można powiedzieć o tobie albo twoim Marcinku a jeszcze raz pomówisz nas o kradzież to spotkamy się w sądzie jak masz mało problemów na głowie.żegnam

Re: czarna lista pracodawców

teraz tylko wystarczy doniesienie do prokuratury...drugi raz się nie wykpi 2000zł grzywny a swoje teorie spiskowe niech w formie jakichś baśni z 1000 i jednej nocy zapisze bo wyobraźnie to ma wybujałą...nie ujdzie im ani je...e Państwa na podatkach ani pracowników na wypłatach...

Re: czarna lista pracodawców

ty laska wez sie ogarnij napier.dalasz tymi pozwami i sadami na prawo i lewo ciekawy czy cie stac sie sadzic wez lepiej idz do kuchni z powrotem - tam twoje miejsce a nie grozisz kazdemu ze mu sprawy cywilne zalozysz jestes idiotka mozna sobie toba dupe podetrzec a potem wyrzucic w odmenty baltyku

Re: czarna lista pracodawców

piszę się "zaraz" nie "zara" hahaha "panie Miodek" ;) widzę , że masz problem ze złożeniem poprawnie zdania... no cóż , niektórych boli myślenie ;) widzę również iż masz ubogi zasób słów skoro musisz korzystać z epitetów (gdybyś nie wiedział co oznacza słowo "epite

Re: czarna lista pracodawców

HAHAHA chyba nie myślisz że mnie zastraszysz "tępa dzido" {wybaczcie kochani ale nie mogłam się powstrzymać od nazwania w ten sposób tego prostego chłopa hahaha} Twoje posty są tak żałosne że nie wiem po co marnuję swój czas aby na nie odpowiedzieć.. i taki "prymityw" nie będzi

Re: czarna lista pracodawców

biedactwo na 100 pracowników 100 trafiasz złodziei to może z wami jest coś nie tak in waszym interesem.załóż nam sprawę proszę bardzo nie możemy się doczekać bo dotarłyśmy do coraz większej liczby osób które u was pracowały na czarno na lewe umowy którym wypłat nie powypłacaliście jak będzie trzeba

Re: czarna lista pracodawców

Wszytko to co napisałeś Marcinie to wyssane z palca rewelacje.. skoro twierdzisz że zniszczyłyśmy ci samochód czy jakiś baner to idź z tym na Policję a nie wylewaj gorzkich żali na forum publicznym bo to żałosne.. MY dokładnie tak zrobiłyśmy bo nie pozwolimy robić się w konia!! nikt nie będzie mnie

Re: czarna lista pracodawców

Droga Sabinko o ile Twoja sympatia do pani Magdaleny niewiele nas interesuję (możesz jej nawet laurkę zrobić ;) ) to pisanie na forum publicznym że kogoś oczerniamy i jesteśmy nieuczciwe ( NIE MAJĄC ŻADNYCH PRZESŁANEK KU TEMU ANI NIE MAJĄC DOWODÓW) może pociągnąć za sobą kroki prawne więc proponuję

Re: czarna lista pracodawców

zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu laske!! zrob mu lask

Re: czarna lista pracodawców

do Magda D. w związku z użyciem przez panią sformułowania "jakbyście nie kradły i nie kłamały" w środkach masowego przekazu (tj. 'internet') wzywam panią do publicznego sprostowania tej wypowiedzi oraz przeproszenia za nią na tym forum bo póki co to pani ma wyrok z art. 219kk a na tym się

Re: czarna lista pracodawców

Ciekawe rzeczy piszecie, dość, że same kradniecie i kłamiecie to próbujecie wrobić w tą kradzież innych. Pani Mariola też nie jest bez winy, ciekawe dlaczego utarg z piątku nie schowała do kasetki tylko przez dwa dni leżał u niej na biurku. Jak ktoś jest roztrzepany i bezmyślny to musi ponieść jakąś

Re: czarna lista pracodawców

jak uczciwością nazywacie zatrudnianie ludzi na czarno nieopłacanie składek zaniżanie umów niewypłacanie pensji jakieś dziwne odtrącenia to faktycznie mamy do czynienia z najuczciwszymi ludźmi na świecie chyba całym.trochę cię marcinie poniosło z tymi oskarżeniami bo my na poparcie swoich słów mamy

Re: czarna lista pracodawców

witam panie marku dzieki za wsparcie laski robia co chca!!!!!!!!!!!!!!!oskarzaja nas o co kolwiek tak podłych ludzi nigdy nie znałem namawiaja dziewczyny doklamstwa i sa bezkarne ....tak dobrej dziewczyny jak moja magda nigdy nie znałem a one ja obczerniaja szukam ludzi ktorzy zatrudniali p.patrycje

Re: czarna lista pracodawców

Droga Magdaleno nie wiem czy zdajesz sobie sprawę iż pisanie takich kłamstw na forum publicznym niesie za sobą konsekwencję prawne gdyż jak wynika z art. 212 kk § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie

Re: czarna lista pracodawców

PANNO MAGDALENO w tym momencie ja ide na policje za pomownienie kradziezy jak pani sama napisala w swoim piscie na kazdy jeden sposob probuje oani wyzywskac od ludzi pieniadze tak jak pani mi probowala wmowic iz z dziewczynami znalam sie wczesniej dla pani informacji dokumenty meldumku i mojego poby

Re: czarna lista pracodawców

Szczerze mowiac po waszym telefonie mi ulzylo iz nie wiedzialam jak to bedzie myslalam ze to ich pierwsza taka sytuacja a p.Magda wydawala sie w porzadku tak jak mowie dzis mialam dzien pelen stresow i nerwow ale ja tego tak nie zostawie bo jeden sie da oszukac a drugi nie a ja za kogos konsekwe

Re: czarna lista pracodawców

Czesc,jak dobrze ze weszlam tu na post wlasnie wrocilam z policji bo zniknal utrag z piatku 2100zl i jestem oskarzona o to ja badz ze mi ktos go ukradl co jest niemozliwe poniewaz sprawdzalam wszystko i bylo wporzadku.. Choc pracuje w Kolporterze jeszcze p.Magdy D kolezanka a utarg zginal u niej z r

Re: czarna lista pracodawców

Tak sobie przeczytałem twój komentarz i się zastanawiam - jeśli miałeś okazje wejść w proces rekrutacji każdej z tych firm i nie dostałeś żadnej oferty pracy to naprawdę musisz kiepski. Mam wrażenie, że wymieniłeś wszystkie działające na polskim rynku. Ciekawe czy to tylko taki trolling czy z tobą

Re: czarna lista pracodawców

pani dąbrowska z lublina która jest teraz kierowniczką na felicity w lublinie potrafi całą wypłatę że tak powiem skubnąć pracownicy boją się cokolwiek w tej sprawie zrobić bo boją się że stracą pracę i taki ktoś jest praktycznie bezkarny

Re: czarna lista pracodawców

praca opinie agencja reklamowa poprostu nie płaci za pracę na ich rzecz i ma koneksje w swoim sądzie dzięki którym wygyrwa sprawy sądowe lekką ręką ze swoimi zleceniobiorcami

Re: czarna lista pracodawców

tak to niestety jest jak inteligentny gosc mysli ze juz nie ma inteligentniejszego goscia od niego przykre

Re: czarna lista pracodawców

ździecha to każdy zna cwaniaczek dorwał się do stanowiska i kosi kasę faktycznie niewiele sobą reprezentuje a jak ktoś mu fika to robi się agresywny odradzam takiego szefa

Re: Czarna lista pracodawców

Biuro rachunkowe Andrzej Dębek Warszawa W moim przypadku, w pierwszym tygodniu, to już 3 dnia zasmuciło mnie prostactwo właściciela i jego służalczyni głównej księgowej- osoby niezrównoważonej. Zero jakiegokolwiek szacunku, nawet udawanego, dla pracownika. Jeśli chodzi o klienta to rzekomy doradca

Re: czarna lista pracodawców

Odradzam zdecydowanie tę włoską firmę zarzadzaną nieudolnie przez osobę nad wyraz niekompetentną. Ostatnie zwolnienia to szczyt beszczelnosci tego pracodawcy.

Re: Czarna lista pracodawców

W moim przypadku, w pierwszym tygodniu, to już 3 dnia zasmuciło mnie prostactwo właściciela i jego służalczyni głównej księgowej- osoby niezrównoważonej. Zero jakiegokolwiek szacunku, nawet udawanego, dla pracownika. Jeśli chodzi o klienta to rzekomy doradca podatkowy, nie ma bladego pojęcia o księg

Re: czarna lista pracodawców

forum.gazeta.pl/forum/w,23,18430396,18430396,CZARNA_LISTA_PRACODAWCOW.html 7n praca opinie

czarna lista pracodawców

41-219 Sosnowiec ul. Modrzewiowa 7 Zakłady Usługowe EZT Sp. z o. o. WYZYSKIWACZE!!! Ciekawe czy to usuną :) oszukują jak mogą. Powinna tam wejść Inspekcja Pracy!!! Zawierają fikcyjne umowy zlecenia na śmiesznie niskie kwoty! Nawet 8 zł /słownie: osiem zł brutto/ na miesiąc. Płacą ciut więcej, ok. 8

Re: czarna lista pracodawców

Zdecydowanie odradzam jakiekolwiek kontakty z firmą Dds Content z Warszawy (wcześniej mieli biuro w Legionowie). Są nierzetelni, nie płacą pracownikom na czas, a jak już zapłacą, to mniej niż się należy. Do tego często sprzedają klientom usługi, których nie realizują, bo monitory się psują, wyłą

Re: Czarna lista pracodawców - Advalue

Od czasu powyższego wpisu nic się nie zmieniło, poza tabunami ludzi którzy mieli nieprzyjemność pracy w agencji reklamowej Adavlue. W braży już robi się głośno o wspomnianej firmie, że pracownicy są traktowani w sosób karygodny.Ogłoszenia rekrutacyjne "wiszą" bez przerwy, bo ludzie uciekaj

Re: czarna lista pracodawców

7n praca opinie Zdziech uczciwe i zgodne z prawdą odpowiedzi na swoje pytania traktuje jako arogancję. Dziwne to nie jest, skoro jest niekompetentny. Musi uczyć się od kandydatów, a mimo to nadal jest tępy. Pyta "co Pan może wnieść do firmy"? Zastanowić się można raczej, co można wynie

Re: czarna lista pracodawców

przedstawiam aktualizowaną na bieżąco listę fatalnych firm, które rekrutują i nie mogą zrekrutować, szukanie pracy u nich wiąże się jedynie ze stratą czasu, energii i zdrowia firmy te faktycznie nie zatrudniają, zbierają dane osobowe (również nielegalnie), napędzają własny biznes rekrutowania

Re: czarna lista pracodawców

chetnych dowiedziec sie wiecej o cursor poleczki praca opinie zapraszam do kontaktu kolega byl i wie wiecej

Re: czarna lista pracodawców

ale to jest twoj wybor czy chcesz dymac za marne grosze twoj problem i twoja sprawa tylko potem nie miej pretensji ze ci nie starcza i nie narzekaj na firmy w ktorych podpisujesz umowy na smieszne kwoty

Need for Speed: Most Wanted

Need for Speed: Most Wanted to świetna gra samochodowa, w której użytkownik trafia do fikcyjnego miasta, w którym bardzo rozpowszechnione są wyścigi uliczne, które są zmorą policji. Gracz oprócz uciekania przed policją, musi zdobywać reputację wśród innych kierowców. W mieście znajduje się czarna

eMailTrackerPro

procent spamu), czarna lista zablokowanych nadawców uniemożliwia odbieranie wiadomości, a lista bezpiecznych nadawców gwarantuje wydajność pracy.

eMailTrackerPro dokładnie sprawdzaja, skąd pochodzi konkretny list elektroniczny. Dostępne są filtry językowe, wyszukiwanie

Handy Blacklist

Handy Blacklist oszczędza twój czas i nerwy, blokując niechciane połączenia telefoniczne.

Handy Blacklist pozwala wprowadzić numery na czarną listę ręcznie, lub korzystając z kontaktów. Po ręcznym odrzuceniu połączenia Handy Blacklist zaproponuje dodanie go

Adblock Plus

ją do czarnej listy Adblock w swojej przeglądarce (prawy klawisz => Adblock) i baner już nigdy się nie wyświetli. Użytkownik w ten sposób może powiększać swoją bazę filtrującą, bądź może wykorzystać gotowe listy z wcześniej.

Best Blacklist

Best Blacklist automatycznie odrzuca niechciane połączenia, nawet zanim telefon zacznie dzwonić. Dzwoniące osoby, których numery znajdą się na czarnej liście, usłyszą jedynie sygnał zajętości. Można też ustawić opcję automatycznego wysyłania przez program wiadomości SMS informującej o przyczynie

Zdjęcia - czarna lista pracodawców