Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

davercin

nasacz wacik plynem Davercin i po 2 dniach nie bedzie sladu -- http://suwaczki.maluchy.pl/li- 44826.png

Sprzedam: Tetralysal, Davercin, Klindacin

Witajcie!! ; ) Mam do sprzedania: 28 kapsułek leku Tetralysal! Data ważności: wrzesień 2014 Davercin< data ważności: wrzesień 2013 > Klindacin < październik 2013 żele są napoczęte, każdym z nich posmarowałam się 2 razy. W związku z kuracją wyżej wymienionymi lekami dostałam

Davercin-pytanie

Mam przepisany Davercin-plyn, do smarowania rano i wieczorem,czy po posmarowaniu sie rano tym plynem moge potem zrobic makijaz? czy lepiej nie?

Antybiotyk Davercin (tabletki) podczas karmienia?

Pani Moniko, Czy karmiąc można stosować antybiotyk Davercin w tabletkach? Córka ma 4 tygodnie. Proszę o odpowiedź i dziękuję. Monika.

Re: DAVERCIN !!! DAVERCIN !!! DAVERCIN !!!

dAVERCIN JEST NIESKUTECZNY ,BAKTERIE SZYBKO UODPARNIAJĄ SIĘ NA TEN PRODUKT. Zapewne dostałaś trądziku sterydowego ,albo polekowego , przydałaby Ci się wizyta u dobrego lekarza dermatologa a nie u jakiegoś konowała!!! Jesli jednak chcesz się leczyć na własną rękę wpisz do wyszukiwarki luskiewnik i

Re: Davercin w tabletkach a karmienie piersią ?

Dziecku nie dawałam probiotyku ale ja, owszem. Niestety odłożyłam DAVERCIN w tabletkach i dermatolog przepisał mi w płynie. Powiem szczerze, że ten Davercin w tabletkach jest skuteczny i zdaje sobie sprawę, że w płynie już mi tak nie pomoże :( Powiem tylko, że bóle brzuszka mojej córeczki

sprzedam lek na trądzik ** DAVERCIN **

mam do sprzedania buteleczke płynu na trądzik davercin 30 ml. lek jest nowy, nieruszany, data waznosci 09.2010. koszt to 15 zł. gg 5985086, rukizz@buziaczek.pl

Re: Davercin w tabletkach a karmienie piersią ?

Davercin to erytroymycyna. Jest ona jak najbardziej dopuszczona przy karmieniu, ale zaleca się ostrożność przy karmieniu noworodka. Zobacz tu: forum.gazeta.pl/forum/w,570,87973117,87973117,Antybiotyk_Davercin_tabletki_podczas_karmienia_.html Przy antybiotykach objawy uboczne ze strony układu

Re: Davercin-pytanie

Davercin zawera alkohol moze wiec troche wysuszac. Ja bym nie ryzykowala... Albo smaruj sie tylko wieczorem.

Re: Davercin-pytanie

Davercin jest antybiotykiem i powinien byc stosowany 2 razy dziennie. Sprawdziałam - wtedy jest skuteczny /zresztą tak zaleca ulotka/. Rano smaruję i odczekuję potem nakładam krem itd...Nigdy nie zaszkodził mojemu makijażowi.

Antybiotyk- Davercin

Byłam wczoraj u stomatologa i wykrył u mnie zapalenie tkanek obok zęba (8)i przepisał mi Davercin. Lekarz wie w jaki jestem stanie -11tc i nie widzi żadnych przeciwwskazań, jednak ja boję się łykać ten lek żeby nie zaszkodzić dzidzi. Co mam zrobić.Ząb boli... wyrwanie jak na razie nie wchodzi w gre

Re: davercin w ciąży! pomocy,bo wariuję!

spokojnie!ja stosowalam davercin w pierwszym i drugim trymestrze a dzidzius zdrow jak ryba

DAVERCIN

jest to roztwór erytromycyny w spirycie czy cos takiego. pomaga naprawde błyskawicznie. najlepiej wcierac to palcami, a nie watą bo w to drugie strasznie sie wchlania i nawet w skóre nie mozna tego wetrzec. aha to jest na recepte i moze to wypisac kazdy lekarz..jest to lek na trądzik i na twarz tez

Re: Antybiotyk Davercin (tabletki) podczas karmie

Davercin to erytroymycyna. Jest ona jak najbardziej dopuszczona przy karmieniu, ALE zaleca się ostrożność przy karmieniu noworodka. (Przy malutkim dziecku bezpieczniejsze sa z tej samej grupy leków azitromycyna i klarytromycyna). Z tym że nie wiem, czy 4t to w tym kontekście jeszcze się

Re: znacie Davercin?

jest super. Jest też Miconal i KlindacinT. davercin jest jest w opakowaniach 15 g i 30 g. Polecam Davercin jest też w tabletkach.

Re: znacie Davercin?

jest super. Jest też Miconal i KlindacinT. davercin jest jest w opakowaniach 15 g i 30 g. Polecam Davercin jest też w tabletkach.

Re: davercin w ciąży! pomocy,bo wariuję!

Erytromycyna jest jednym z leków, które w ciąży mogą być stosowane ogólnie w razie wskazań. Davercin użyty miejscowo naprawdę nie ma żadnego wpływu na dzidziusia.

acnederm, differin and davercin..cd

obecnie uzywam Acnederm ale lekarz przepisal mi "dla odmiany" diferin i davercin, nie wiem jaka jest miedzy nimi roznica, Acnederm mi pomaga wiec nie widze powodu dla zmiany ale jak twierdzi lekarz tzreba...hmmm...jakie sa roznice miedzy nimi? czy difein i davercin sa lepsze??

DAVERCIN!!!

tylko i wylacznie!!! roztwor 2,5% w malych buteleczkach, kosztuje okolo 9 zlotych, jest tylko na recepte. ja wlasnie z apteki z 2 buteleczkami wrocilam:))) -- ~~~~ "kto z was jest bez grzechu, niech nadrobi stracony czas!"

Re: Antybiotyk- Davercin

Davercin zawiera erytromycynę, która teoretycznie może być stosowana w ciąży, ale nie wiem, czy dobrze jest brać ją w tak wczesnej ciąży. Ja mam ją w żelu do smarowania miejscowego w przypadku wykwitów skórnych.Gin sam mi przepisał. Zadzwoń jak najszybciej do swojego i się spytaj. Nie leczony

Re: Davercin

a ty smarujesz nim cala twarz??!! czy tylko punktowo? mnie Davercin w plynie to wyzarlo tak skore a stosowalam punktowo ze od razu to wyrzucilam!

Re: Polecam Davercin

Odkad pamietam mialam problemy z tradzikiem, dlatego obawialam sie jak bede wygladac w ciazy, a tu prosze ogromna poprawa. Na wszelkie zmiany tradzikowe stosuje w razie potrzeby davercin 2,5 %. Jest to antybiotyk w plynie, ale bezpieczny w ciazy. Potwierdzil to zarowno moj lekarz dermatolog jak

Re: Jak stosować Davercin?

. Twarz piekla mnie jakbym polala ja jakims kwasem, bylam czerwona jak papryka! Przerwalam stosowanie i wrocilam do DAvercin po paru dniach i juz nic sie nie dzialo:) Byl to jeden z nielicznych "elwko" na trodzik, ktoy mi pomogl. Tylko pamietaj zeby nie stosowac go zbyt dlugo bo skora sie

Re: davercin w ciąży! pomocy,bo wariuję!

Nie chciałabym Cię straszyć bo to mógł być zwyczajny przypadek ale ja kilka lat temu stosując Davercin zaszłam w ciążę i po 8 tyg. ciąża obumarła. Nigdy nie pytałam lekarza czy to mogło mieć związek bo miałabym straszne wyrzuty, że to przeze mnie ale jakoś to tak łączyłam.

Re: Davercin

Na mnie Davercin działa momentalnie tzn. w 2 dni mam czystą cerę. Nie powodował nasilenia wyprysków, ale zalezeć to też może od stopnia nasilenia trądziku, jego rodzaju itp. wysusza skórę stosuję go więc razem z masciami natłuszczającymi. pozdrawiam

Re: davercin w ciąży! pomocy,bo wariuję!

dzięki za odpowiedzi. davercinem posmarowałam sobie ze trzy razy zmianę na skórze.było to jakieś 5 tygodni temu. teraz dzidziuś się rusza, wierci i nic się nie dzieje takiego, aby było widoczne. mam USG 29 marca i martwię się, czy wszystko będzie dobrze, czy czasem ten davercin czegoś nie

Re: a znacie DAVERCIN?

Stosowałam DAVERCIN, ale jedynie punktowo, na zmiany skórne, ponieważ ma on dosyć silne działanie drażniące i wysuszające, dlatego dermatolog polecił stosować go jedynie miejscowo, najlepsze efekty daje na plecach, w przypadku twarzy należy stopniowo go dawkować, bo twarz jest jednak odsłonięta

DAVERCIN dla noworodka?

Dostalismy recepte na plyn Davercin na trądzik noworodkowy, a czytam w ulotce ze "ostroznie stosowac w czasie karmienia piersią"... LEk na trądzik dla takiego maluszka (1 miesiąc)? Stracilam zaufanie do naszej pani dr po tym jak nam przepisala masc robioną w aptece z kwasem bornym, a tu

DAVERCIN !!! DAVERCIN !!! DAVERCIN !!!

mi pomugł od raazu. na początku smarujesz całą twarz a potem tylko poszczegulnne osobniki :) tylko koniecznie w ŻELU. niby jest na recepte ale w aptece da się go wyprosić. POLECAM

kupię Davercin, Dotur, Unidox

Klacid, Dalacin, Aknemycin - generlanie erytromycynę, doksycykline, klarytromycyne, klindamycyne... karol2209@op.pl lub gg. 10976841 (często niewidoczny)

cilest,a davercin

Stosuje miejscowo(na brode)plyn przeciw wypryskom-Davercin.Nie wiem czy ma on jakis wplyw na tabletki antykoncepcyjne.Na ulotce nic nie pisze,ale ten plyn zawiera erytromecyne 2,5%.Jesli wiecie jak to ma sie do siebie,to prosze o porade.Z gory dzieki

Re: znacie Davercin?

mnie kiedyś przepisał znajomy dermatolog jak zobaczył 2 ogromne pryszcze na moimczole (w zasadzie to co po nich zostało ogromne czerwone plamy) ja miałam davercin w buteleczce, o konsystencji cieczy, bardzo skuteczny w zasuszaniu, gojeniu dla mnie rewelacja chociaz jak mi się skończył nie

Davercin

Czy normą jest,że po kilku dniach stosowania davercinu, na skórze pojawia się znacznie więcej krosek? Jeśli tak to po jakim czasie krostki zaczną znikać (a nie pojawiać się ze zdwojoną siłą)? Stosować go dalej mimo pogarszającego się stanu skóry? Z góry dziękuję za odpowiedzi

Re: Davercin w tabletkach a karmienie piersią ?

Tak, tak, takie kupki mogą być. Jeśli są reakcja na antybiotyk powinny ustąpić w ciągu trzech tygodni. pozdrawiam :) monika staszewska

Re: Davercin w tabletkach a karmienie piersią ?

A nie dajesz dziecku osłonowo jakiegoś probiotyku? Moja była wprawdzie trochę starsza, jak brałam antybiotyk, ale lekarz mocno zwrócił na to uwagę.

Re: Skóra trądzikowa...

też tak miałam. wysypało mi czoło, między brwiami. dermatolog zalecił davercin (na receptę) i skinoren. davercin pomógł. teraz na co dzień używam skinoren.

Re: czy DAVERCIN jest na recepte??

Aknemycin do niedawna był bez recepty. Davercin jest na receptę. jesli chcecie antybiotyk przeciwtrądzikowy bez recepty to proponuję zainteresowac się Zinerytem- to erytromycyna z cynkiem w zawiesinie- mocne.

Davercin w tabletkach a karmienie piersią ?

Witam serdecznie. Mam ogromną prośbę - proszę o pomoc. Czy ten antybiotyk w tabletkach jest w jakimś stopniu szkodliwy dla dziecka podczas karmienia piersią ? Stosuję go od 5 dni i karmię 7 tygodniowe maleństwo. Niestety przez ostatnie 3 dni dziecko ma boleści brzuszka i nie może zasnąć do 4 ran

Re: czy DAVERCIN jest na recepte??

Davercin jest na recepte. ale jak pojdziesz do apteki i powiesz, ze juz to stosowalas, a Twoj lekarz jest np. na urlopie, to moze Ci sprzedadza. mi sie udalo. a mojemu bratu dermatolog przepisal 2 leki do stosowania na zmiane, zeby skora sie tak szybko nie przyzwyczaila: Davercin i Isotrexin

Zineryt i Davercin ktoś stosował?

Ogólnie Davercin przypisała mi pani dermatolog i chciałabym wiedzieć czy jest dobry przy pryszczach i czy należy stosować go na całej twarzy?

Re: Davercin jest bezwzględnie na receptę?

to nieprawda. recepta w żaden sposób nie wpływa na cenę davercinu w wersji do smarowania skóry. davercin ma status leku wyłącznie na receptę. a to czy ktoś komuś gdzieś tam sprzeda/ sprzedał bez recepty to osobna historia.

Antybiotyk Davercin - czy można karmiąc? Pilne!

Czy można brać antybiotyk w tabletkach i żelu Davercin? Dostałam jakiegoś okropnego zapalenia skóry i mam mnóstwo ropnych wyprysków, nawet na oku. Dermatolog przepisała mi Davercin (mówiłam jej, że karmię). Na ulotce jest uwaga, iż przy karmieniu piersią należy zachować ostrożność. Ale co to

Re: Zineryt i Davercin ktoś stosował?

Pisałam wyłącznie o Zinerycie- jedno opakowanie jest bez recepty. Davercin jest na receptę.

Re: Zineryt i Davercin ktoś stosował?

Ja stosowałam Davercin. Co konkretnie Cię interesuje??? -- Pozdrawiam. awnee. "Wszystkie marzenia się spełniają..."

Re: czy DAVERCIN jest na recepte??

Ja stosuję Acnemycin, też zawiera erytromycynę. Zawsze kupuję bez recepty. Kupowałam dwa dni temu, nie pamiętałam dokładnie nazwy, więc pani aptekarka przyniosła mi trzy do wyboru, m.in. Davercin. O receptę nie pytała.

Re: czy DAVERCIN jest na recepte??

davercin z tego co pamietam jest na receptę. ale doustny antybiotyk czy do smarowania? ja miałam i ten i ten. dopóki brałam leki było ok. ale jak przestałam, wszystko wróciło tzn. wypryski. asia

Davercin i kwasy w ciazy

Pani Doktor, Mam dosc spore problemy z cera, ktore nasilily sie po poronieniu 9 miesiecy temu. W marcu dermatolog zrobila mi 3 zabiegi kwesem glikolowym, przepisala Zineryt, Davercin i wit PP. Przez 3 miesiace mialam spokoj, cera super, teraz niestety znowu jest pogorszenie. Planuje ciaze i w

Re: czy DAVERCIN jest na recepte??

Davercin to zdaje się antybiotyk (erytromycyna?), jest raczej na pewno na receptę. Chyba stosuje się go punktowo na zmiany. Nie wiem czy warto go stosować na zmiany przez dłuzszy czas, z tego co się orientuję skóra bardzo szybko się przyzwyczaja i przestaje działać...

Re: czy DAVERCIN jest na recepte??

Potwierdzam, lekarz rodzinny 'za darmo' ;) wypisze Ci taką receptę. A tak w ogóle, to ten Davercin działa? Ja właśnie zaczęłam go stosować, ale jak na razie to głównie podrażnia skórę :( Wypryski na drugi dzień jeszcze większe i zaognione. Ile trzeba czekać na rezultaty? Stosuję punktowo, tylko

Re: Davercin-pytanie

Napisane moze jest ale to nie awsze idzie w parze z praktyka. JA stosowalam raz dziennie (z przepisu lekarza) i dzialal:)

pyt. o Davercin i maść cynkową

lekarz mi przepisał, powiedział jak używać, ale zapomniałam zapytać czy np. mogę (Davercin) po wyschnięciu żelu nakremować twarz i jakiś podkład dać i też maść cynkowa mam się nią smarować na noc i dziś był pierwszy raz, ale nie znacie może jakiegoś szybkiego sposobu by to zmyć rano? bo mi zajęło

Re: Davercin-pytanie

nakladasz na niego krem i potem podklad?? nie ma to jakiegos ujemnego wplywu na cere? wiem ze ten lek wysusza, nie tworzy sie jakas skorupa po nim na twarzy?

Re: Żel Davercin+antybiotyk - to ma mi pomóc :o

Ja mialam przepisany Davercin - ale w plynie - na zapalenie gruczolow lojowych (= paskudna pryszczopodobna wysypka na dekolcie). Pomogl bezblednie; stosowalam go tez miejscowo na wypryski - i tez pomogl. Nie wiem jak z przebarwieniami.

Re: Zineryt i Davercin ktoś stosował?

Z zalecenia lekarza wieczorem. Davercin się bardzo ładnie i szybciutko wchłania, więc nie ma problemu. -- Pozdrawiam. awnee. "Wszystkie marzenia się spełniają..."

Re: Żel Davercin+antybiotyk - to ma mi pomóc :o

Stosuje Davercin od dluzszego czasu (w plynie a ostatnio w zelu) i rzeczywiscie mam wrazenie ze nie skutkuje tak jak kiedys i chyba juz sie na niego uodpornilam choc swego czasu bylam z niego zadowolona. Co do pryszczy i plam po nich na plecach tez chetnie sie dowiem jak sie ich pozbyc. Moze

Re: Zineryt i Davercin ktoś stosował?

Ja jestem ze Szczecina i tutaj raz Davercin jest na recepte a raz nie jest! Kupowalam niedawno bez recepty a ostatnio jak chciaam kupic to pani w aptece powiedziala ze teraz przepisy sie zmienily i jest on tylko na recepte!!!

Re: zineryt, davercin i wit. PP w ciąży

w sumie to leczenie zew (davercin) wiec az takiego prblemu nei powinno byc choc jesli davercin zawiera tetracykline to nie powinnas stosowac. niektore antybiotyki sa bezpiecznie w ciazy i to je powinnas stosowac pp jest ok. -- Dida www.starania.gery.pl - wejdź koniecznie jeśli planujesz dziecko

Re: Żel Davercin+antybiotyk - to ma mi pomóc :o

mnie trądzik dopadł w wieku lat 20. pani dermatolog zaleciła mi na poczatku antybiotyk, ale poniewaz biore tabletki antykonc. zrezygnowała z tego pomysłu. Davercin stosuję już od kilku miesięcy, i pomaga. tylko należy go nakładać na noc ( światło+D=podrażnienia), ja stosuję tylko na czoło i

Re: Jak stosować Davercin?

Sory nie doczytalam ze masz zel. NA zaskorniki to Ci raczej nie pomoze. Do tego potrzebne sa kwasy...

Re: Antybiotyk Davercin (tabletki) podczas karmie

Ano noworodek. Ostośność więc oznacza, że rozpatruje się czy przypadkiem nie można podać innego antybiotyku, który w okresie karmienia noworodka jest bardziej wskazany. I oczywiście na unikaniu karmienia w czasie najwyższego stężenia leku we krwi. I obserwacji ewentualnych objawów u dziecka, na

Re: Jak stosować Davercin?

Moja dermatolog zalecila sotosowanie go raz na dobe, na noc, po dokladnym umyciu twarzy i potem juz nic nie ładowac na buzie az do rana. Pozdrawiam, Karolina

Re: Jak stosować Davercin?

Ja stosowałam go na zapalenie gruczołów łojowych (wysyp swędzących, czerwonych krostek na dekolcie) - miałam w buteleczce z dozownikiem. Nakapywałam ze dwie-trzy krople na czubek patyczka do uszu i smarowałam - każdy wyprysk pojedynczo świeżym patyczkiem.

Żel Davercin+antybiotyk - to ma mi pomóc :o

Davercin miejscowo na wypryski i - tego dotyczy moje pytanie - NA PRZEBARWIENIA po wypryskach. Czy jest to całkowicie bezpieczne? Z tego, co czuję na skórze po nałożeniu go, mam wątpliwości, czy przypadkiem nie pogorszy on stanu moich przebarwień. Jakoś nie zaufałam tej lekarce. Pozdr. Magda

Re: Polecam Davercin

Nieststy stosowałam go przed ciążą i niewiele mi pomagał, nie sądzę zatem, żeby teraz sobie poradził:(

Re: Jak stosować Davercin?

Hmm od lekarza dowiedziałam się, że pomoże :) Wróćmy do sedna sprawy, proszę o dalsze opinie na temat łączenia tego żelu z kremem i tego, czy trzeba go stosować dwa razy dziennie. -- "Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli". Pozdrawiam, magia

Re: Jak stosować Davercin?

Napisałam, że mam lek w formie żelu. Zamierzam go stosować na cała twarz, bo nie mam pryszczy, tylko zaskórniki i trochę grudek. Czekam na dalsze opinie -- "Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli". Pozdrawiam, magia

Jak stosować Davercin?

Witam, przejrzałam wątki znalezione w wyszukiwarce i nie znalazłam odpowiedzi na to pytanie. Na opakowaniu jest napisane, żeby używać go 2 razy dziennie. Czy to konieczne? Kiedyś używałam Aknemycin i dermatolog zalecił smarowanie tylko na co drugą noc. Nie mam poważnego trądziku. Tylko trochę grudek

Re: DAVERCIN dla noworodka?

zapytaj na forum eksperckim o kosmetykach -- community.webshots.com/user/cleo1972100 community.webshots.com/album/408215712smzFPW

Re: DAVERCIN dla noworodka?

Mój mały miał krostki ok 3 tyg . samo przeszło ,niczym nie smaruj to minie ,a możesz zaszkodzić.

Re: DAVERCIN ktoś stosował?

jest całkiem skuteczny ale STRASZNIE wysusza, aż tworzy sie taka skorupka z twardej skóry która potem się łuszczy..

DAVERCIN ktoś stosował?

ile sie czeka aż lek zadziała bo u mnie jakoś nie widać efektów stosuje od 3 dni i krostki nie znikają

Re: DAVERCIN-na recepte?

na receptę. każdy lekarz moze ci ją wypisać- szczególnie bezpłatny lekarz rodzinyy/pierwszego kontaktu.

Re: Davercin

Nie stosuję go na twarz,ale na plecy i dekolt. Nie zauważyłam żadnego przesuszenia - pod tym względem jest ok. Chodzi o to,że z kilku pojedynczych krostek zrobiła się ich masa. Wcześniej nie miałam specjalnych problemów z wypryskami, a teraz -coś strasznego. Czy któraś z was miała podobny proble

DAVERCIN-na recepte?

kupowalyscie kiedys ten lek nie na recepte?Jesli tak, to w ktorej aptece?Moze akurat bylo to w Warszawie?Konczy mi sie opakowanie a wizyta u dermatologa 70 zeta..:(

Re: davercin w ciąży! pomocy,bo wariuję!

wcale tak nie uważam - chyba że czytasz więcej niż ja napisałam. może któraś miała podobnie jak ja i może podzielić się dobrą radą. za inne serdecznie dziękuję:) -- Nasze Maleństwo

Re: davercin w ciąży! pomocy,bo wariuję!

A dlaczego uważasz, że dziewczyny z forum znają się na tym lepiej niż lekarz? -- o Staśku Muranów www.dadaleria.pl

Re: davercin w ciąży! pomocy,bo wariuję!

Rozumiem Twoje niepokoje, sama sprawdzam wszystko 100 razy, ale zazwyczaj lekarze wiedzą co mówią. Erytromycyna należy do antybiotyków grupy A, czyli nie wpływających negatywnie na rozwój płodu. W przypadku tej grupy, najbezpieczniejszej, wyniki są potwierdzone badaniami na ludziach. Pozdrawiam i

Re: davercin w ciąży! pomocy,bo wariuję!

poczytaj sobie tutaj na ten temat, Erytromycyna jest z grupy makrolidów i tam pisze ze nie nalezy ich podawac kobietom w ciąży no i ze jednak sa mało skuteczne bo bakterie sa coraz bardziej oporne na to leczenie: www.resmedica.pl/zdart10016.html

davercin w ciąży! pomocy,bo wariuję!

mam pytanie:czy stosowanie punktowo davercinu 2%-płyn(tak trzy -cztery razy może w czasie ciązy)jest niebezpieczne dla dzidziusia? radziłam się dermatologa, który powiedział,że erytromecyna nie zaszkodzi. kurczę, boję się... -- Nasze Maleństwo

Re: ŻEL DAVERCIN NA KROSTKI

Uzywalam spoko.Ale nie uzywaj wiecej niz dwie tubki,bardzo szybko sie przyzwyczja skora i spada skutecznosc.Jest tez plyn - rownie skoteczny.

Re: ŻEL DAVERCIN NA KROSTKI

Zel zawiera antybiotyk erytromycyna i jest dobry na wypryski trądzikowe oraz ropne choroby skóry np. zapalenie mieszków włosowych. jest często stosowany w leczeniu trądziku zwykle z innymi lekami np. złuszczającymi.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - davercin