Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

jak dlugo mozna trzymac w areszcie!

Tego nie moge zrozumiec. Areszta tymczasowy to nie wyrok, tylko srodek ktory ma spowodowac odpowiedni przebieg dochodzenia. Ale nie 26 miesiecy! co przez tyle czasu robila prokuratura i policja? Stad te odszkodowania i krzywdy , w zadnym cywilizowanym kraju nie ma tak dlugich i czesty

Re: Zamrożony mak

Zmielony nie przezyje za dlugo. Niezmielony, jak prawie kazde ziarno, mozna trzymac dlugo w suchym miejscu.

jak dlugo trzymac tipsy??

witam juz dobre 3 tygodnie mam tipsy, nie za dlugie bo corki nie mialabym jak kapac ,przebierac itp.. jak dlugo je trzymac zeby jeszcze ladnei i estetycznie wygladaly? pozdrawiam :) -- src="<a href="fotoforum.gazeta.pl/photo/9/rh/jc/0gn3/8rUL7m4SNRebCicWjB.jpg"" target

Re: co zrobić?

Szkoda psa :( Biedak musi i tak dlugo trzymac. Nie wyobrazam sobie czegos takiego. -- Jak nie jak tak?

jak dlugo trzymac rachunki?

ile lat trzyma sie rachunki za wode, smieci, telefon, gaz? wiem ze prad 3 lata , ale nie wiem ile reszta. -- mloda-ac www.malymucha.prv.pl

jak dlugo trzymac wedliny w zamrazalniku?

Jak dlugo mozna trzymac wedliny w zamrazalniku. Czy sa one dobre jeszcze gdy sa zamrozone nawet po utracie waznosci. Jezeli tak to jak dlugo. Mam na mysli glownie kielbasy.

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

mnie Pani w energetyce tak powiedziała ze mam trzymać rozliczenia 5 lat a czemu nie mam pojęcia też się zdziwiłam :(

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

Hmm ... to może jednak nie powinnam wywalać tak beztrosko tych rachunków do kosza ... ale z drugiej strony to w jakim celu je przechowywać?

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

Ja tez przelewy dokonuję przez internet tak jak wiekszosc ludzi, a rachunki trzymam, bo muszę miec wszystko także na papierze. Tyły sobie tak dla świętego spokoju zabezpieczam.

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

Hmm ... ja wcale nie przechowuję żadnych rachunków - wszystko płacę przez internet i jak zapłacę to rachunek wyrzucam ... bo właściwie po co miałabym go przechowywać?

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

novaarielka napisała: > beatrycze123 a płacisz ?? Jakoś ustawiłam polecenie przelewu, samo się pobiera i płaci. Ja "tylko" muszę zarobić. :)

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

jesteś pewna bo mi ostatnio Pani w energetyce powiedziała ze 5 lat mam trzymać :/ aja nie trzymam wcale b też płace przez neta tylko ostatni

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

miska_malcova napisała: > Jak niby miałabyś udowodnić np. telekomunikacji, że > zapłaciłaś, skoro nie masz na nim pieczątki? nawet jak jest pieczątka to nic to im nie daje pisałam wam na górze ale mało kto chyba przeczytał "pewna historia o potwierdzeniach :)"

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

jamajka79 napisała: > kobieta.gazeta.pl/poradnik-domowy/1,48636,2249068.html > wszystko na temat archiwizacji dokumentów Może ktoś wie, jaka jest podstawa prawna dotycząca okresu przechowywania różnych dowodów wpłat, rachunków itp. Kto to ustala? Jest jakiś "organ". Dziękuję.

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

5 lat trzymajcie wszystkie dowody wplaty !!!!!! jesli was wezwa bo czegos nie zaksieguja to niestety wy musicie udokumentowac ze zaplaciliscie, jesli nie macie dowodu wplaty to klops niestety przez to w domu jest male archiwum

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

beatrycze123 a płacisz ?? ja tez trzymam do czasu aż dostane kolejny po co mi rachunki z przed kilku lat nie wiem co co tej kobicie chodziło ale moze miała na myśli wpłaty a te robie przez internet takze do 5 lat mam w historii

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

salimis napisała: > > Jeśli masz konto w banku a masz bo płacisz przez internet to przychodzą do > ciebie wyciągi z banku a tam masz jak byk wpisane wszelkie twoje operacje. nie przychodzą do mnie wyciągi. Mam konto internetowe. Co nie zmienia faktu, że skoro płacę przez internet, to bez s

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

woman-in-the-city napisała: > Ja tez przelewy dokonuję przez internet tak jak wiekszosc ludzi, a rachunki > trzymam, bo muszę miec wszystko także na papierze. Tyły sobie tak dla świętego > spokoju zabezpieczam. Tylko, ze taki rachunek bez namacalnego dowodu zapłaty nie jest nic wart, bo

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

miska_malcova napisała: > Tylko, ze taki rachunek bez namacalnego dowodu zapłaty nie jest nic wart, bo ni > e > świadczy o zapłacie. Jak niby miałabyś udowodnić np. telekomunikacji, że > zapłaciłaś, skoro nie masz na nim pieczątki? > Dlatego ja ich nie trzymam Jeśli masz konto w ba

Re: jak dlugo trzymac rachunki?

Rachunki za prąd, wodę, gaz, internet trzymam przez pięć lat. Za internet - z wiadomych przyczyn (rozliczenia z US). Natomiast jeśli chodzi o pozostałe... nie wiem czy zauważyłyście, że zakład energetyczny dolicza odsetki za zwłokę, jeśli rach. zapłaci się po terminie. Kilka lat temu (mieszkałam wte

jak dlugo trzymac??

witam jak mieze temperature to ile mam trzymac zwykly termometr i gdzie lepiej w ustach czy w pochwie?? prosze o odp w miere szybka... dzieki

Re: jak dlugo trzymac??

Polecam w pochwie 5 min. -- "Koń odezwał się najprościej - moja rzecz to dziury w moście"

Re: jak dlugo trzymac??

Mysia pliiiizzzzz poczytaj troche w linkowni.:((( Naprawde tam wszystko krok po kroku jest napisane co i jak wiec po co wywazac otwarte drzwi???? Tak do niczego nie dojdziemy. Jutro zapytasz sie jak zanotowac pomiar, pojutrze o ktorej mierzyc a o interpretacji wykresu nie wspomne. Chcesz sie tym

Dlugo bedziecie mnie trzymac...

..w niepewnosci,nieswiadomosci co to za nagroda byla....Tomek nie ladnie,pierwszenstwo maja kobiety,a Ty tak na wejsciu juz chap i nima nagrody,echhh niech Ci na zdrowie bokami wyjdzie;)) -- Radio Chicag? Forum "Milosc jest owocem,ktory dojrzewa w kazdym czasie i jest w zasiegu kazdej dlon

Jak dlugo trzymac?

Mam filety sledziowe w oleju, w opakowaniu, leza od Swiat Bozego Narodzenia w lodowce. Nie ma na nich daty waznosci. Czy mozna je jeszcze zjesc na Wielkanoc, jak dlugo takie cos moze lezec? Pozdrawiam. Dorota

Re: Jak dlugo trzymac?

właśnie sprawdziłam w lodowce moje filety w oleju z papryką i cebulą kupione jakiś m-c temu mają termin przydatności do spozycia do końca sierpnia !!! czyli Twoje filety pewnie też są ok , tym bardziej , że nie mają warzywnych dodatków -- Love is a piece of cake .... Tina Turner

Re: Jak dlugo trzymac?

1. otworz - powachaj - sprobuj - zareaguj: albo wywal albo jesli wydaja sie ok, to: 2. namocz/wymocz w zimnej wodzie i znow sprawdz; Takie matyjasy na przyklad potrafia miec (o zgrozo!) 8-12 miesiecy waznosci! Ale solone tez musialy iedys wytrzymywac rok... Ale jesli jakiekolwiek masz zastrzezenie

Re: sposob na mega focha

statystyke? :-) na poczatku znajomosci starcia byly czeste, teraz jest rzadziej raz w miesiacu powiedzialabym ja po raz pierwszy ignoruje i nie zaczepiam zobaczymy jak dlugo bedzie go trzymac a o co sie foszy?

a ile czasu

trzeba w tym zsiadlym mleku to trzymac ? wlozylam kolo 15 mozna wyjac wieczorem czy trzymac do poniedzialku ? no i czy nic sie nie stanie jak bedzie sie za dlugo moczyc ? -- Sasiad sasiadowi zakatarzonym nosorożcem

Re:jarmark w druciarni

a to dobrze, obysmy sie tylko zalapaly,jak beda zapisywac, bedziesz musiala trzymac reke na pulsie, jak mnie nie bedzie bo wybywam juz jutro nie wiem jak na dlugo. -- * Vistula * gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu

Re: Bez fotoshopa sam makijaż

rekreativa napisała: > Ale ja od yorica nie dostałam (on jest podobno na urlopie od forum) > Tylko od kutuzowa i kaisera. No, tak trzymac, wszystko zalatwimy co potrzebujesz. Za fajna jestes dziewczyno zebys musiala dlugo czekac :) Buzka.

Re: Podbitka dachowa, ile za m?

kolego sa firmy co zrobia za 20 30 zl ale jak to bedzie wygladac i jak dlugo sie bedzie sie trzymac

Re: nie lubi chusty, inwestowac w tule?

Moja juz siada, odkrycie tego tygodnia :) dlatego zaczelam dumać nad ergonomikiem, dotąd byly rączki. Wazy kolo 8kg w tej chwili, wiec nieść ja dlugo na spacerze to ja juz nie daje rady. Zwlaszcza ze przodem, wiec mecze sie, żeby jednak te nóżki jej choć trochę w żabce trzymac. Ciekawe co piszecie

Re: mleko kokosowe

ach i jeszcze, jakby mi ktos odpisywal, napiszcie prosze jak dlugo mozna takie (lub inne, prawidlowe) mleko trzymac w lodowce po otwarciu

JAK DLUGO MOZNA TRUPA W LODOWCE TRZYMAC ?

Ci komunisci od samego poczatku swojego istnienia, mieli nieziemskie idee . To wola o pomste do nieba , zeby zmarlego czlowieka nie pochowac !!!

Re: Mam nerw na panią z przedszkola

A co ci rodzice maja z tym kaszlem zrobic? Kaszel moze trwac dlugo, bardzo dlugo. Maja dziecko trzymac w domu bo ma kaszel? No tak to juz jest ze male dzieci, przszkolaki czesto lapia wirusowki i maja kaszel i gardlo bolace i z nosa im cieknie i jednego populadnia goraczkuja ale rano juz nie i

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

A uważasz, że umiejętność czytania i pisania jest jedynym wyznacznikiem mądrości i wrażliwości? Współczuję ...

Re: no to na ktorym miejscu wierność? ;)

Wszystko da sie razem wytrzymac jesli poczucia humoru sa kompatybilne. Powaznie: i okresowo kiepski sex, i nieporozumienia finansowe, i konflikty w kwestiach wychowania dzieci, i nawet glosowanie na rozne partie - tak dlugo jak mozna sie razem smiac i wzajemnie sie smieszyc, da sie wytrzymac i ma

Znów tłumy na Marszu dla Życia. Wiosna sprzyjał...

Dlugo jeszcze bedziecie trzymac tego epokowego newsa na widoku ? Ekscytacja banda oszlomow z kupa bachorow, ktora odmawia innym prawa do posiadania badz nie posiadania dziecka.

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

nie, nie jedynym, ale jakims tam jest a coz takiego jest wyznacznikiem psiej madrosci? pamietaj, ze kazde bydle mozna paru sztuczek nauczyc nawet swinie, zeby trufli szukala

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

No i sie zbłaźnilam. Nie chciałam a napisałam na watku Ontariana. Oczywiście zaraz przeczytam że nie po raz puierwszy. Sama sie wystawiłam na strzał -- - Bal!!! - przeraźliwie wrzasnął kot

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

starego psa rzadko kto wezmie(jezeli ktos wogole), jak w schronisku chca uspic to i tak uspia. cudow nie ma. to nie Zachod.

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

o tym to ja wiem i jest to dla mnie jak najbardziej logiczne dobrze by jeszcze bylo, zeby milosnicy zwierzat tacy jak pani fedorek, tez ta logike dojrzeli

odpieluszkowywanie 2 latki

zupelnie nic nie zrobila ale kilka kropel. Jak chodzi w majteczkach nie zrobi w nie siku trzyma do czasu az na drezmke albo na noc zalozymy jej pampersa i wtedy sika od razu w pampersa, po 5 min pamers jest pelny. To chyba nie jest zdrowe aby mala tak dlugo trzymala siku. Jesli chce jej sie kupke to

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

mysiam1 napisała: > A jak określić, który pies jest tak brzydki, że trzeba go uśpić? jesli przez jakis z gory ustalony termin chetny na psa sie nie znajdzie to czy ladny, czy brzydki, nalezy uspic

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

fedorczyk4 napisała: > No i sie zbłaźnilam. Nie chciałam a napisałam na watku Ontariana. Oczywiście hehehe, wlasnie mialem to skomentowac ale to chyba zlosc cie zaslepia i nie widzisz co i gdzie piszesz a jak ty sie zloscisz, to ja sie ciesze > zaraz przeczytam że nie po raz puierwszy. Sa

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

ontarian napisał: > czy nie lepiej pozbywac sie ze schroniska psow starych i brzydkich > dla ktorych nie ma juz szans na adopcje > po to by zrobic miejsce dla innych, ktore takie szanse maja? Walcz o to aby z Toba tez tak zrobiono. Aby mlodzi ludzie,tez beda czekac, dostali po Tobie mie

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

> Dla mnie nie jest humanitarne trzymanie na siłę w schronisku psów, które są tak > > zwichrowane psychicznie, tak skrzywdzone, że nie potrafią znów zaufać > człowiekowi, albo w ogóle nigdy mu nie ufały, bo nie miały z nim normalnego > kontaktu. To okrutnie zabrzmi, ale sądzę, że

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

ontarian napisał: > jesli przez jakis z gory ustalony termin > chetny na psa sie nie znajdzie > to czy ladny, czy brzydki, nalezy uspic Wiesz tak to najprosciej. Usmiercac na okraglo a bezmyslni ludzie beda rozmnazac i nowe zwierzeta beda ciagle trafialy do schronisk, to 'robota dla w

jak dlugo trzymac psy w schronisku?

pani fedorek z zadowoleniem twierdzi ze w schronisku, w ktorym za darmoche robi nie ma zadnych limitow "2- W naszym i kilku innych schronisku nie istnieje termin pobytu. Niektóre psy z założenia przyjmowane są na dożywocie," wszystko pieknie i ladnie, ale ilu psom mozna w ten sposob pom

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

Mysiam, psu należy dac szansę (tak mi się wydaje). W naszym schronisku staramy się psy resocjalizować. Zwierzeciu trzeba dac kilka tygodni, żeby odreagowało stress i pokazało kto w nim mieszka. Potem trzeba na niego wpłynąc, czyli podjąć próbę odzwyczajenia od zaobserwowanego "złego". Z

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

aniela5 napisała: > kakui napisała: > > > > Dla mnie nie jest humanitarne trzymanie na siłę w schronisku psów, > które > > są > > tak > > > > > > zwichrowane psychicznie, tak skrzywdzone, że nie potrafią znów zauf > ać > > > czło

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

A jak określić, który pies jest tak brzydki, że trzeba go uśpić? I co to znaczy "brzydki"? Stare psy też są adoptowane, z pewnością nie tak chętnie, jak młode i silne, ale jednak...i potrafią równie mocno kochać opiekunów, mimo, że już ktoś kiedyś je porzucił. Sama mam od pół roku taką

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

kakui napisała: > > Dla mnie nie jest humanitarne trzymanie na siłę w schronisku psów, które > są > tak > > > > zwichrowane psychicznie, tak skrzywdzone, że nie potrafią znów zaufać > > człowiekowi, albo w ogóle nigdy mu nie ufały, bo nie miały z nim normalne >

Re: ...nie Boze Narodzenie....

sama nie pieklam, ale dlugo przed wynalezieniem internetu (a i pozniej) pieklam i gotowalam wg przepisow z miesiecznika "essen und trinken" i nigdy nie bylo tak, ze cos sie nie udalo, wyszlo nie tak jak trzeba, czy nie smakowalo. czy np wyszlo za malo. jak pisali "4 porcje" to

Re: jak dlugo trzymac psy w schronisku?

fedorczyk4 napisała: > Mysiam, psu należy dac szansę (tak mi się wydaje). W naszym schronisku staramy > się psy resocjalizować. Zwierzeciu trzeba dac kilka tygodni, żeby odreagowało > stress i pokazało kto w nim mieszka. Potem trzeba na niego wpłynąc, czyli > podjąć próbę odzwycza

Re: jak dlugo mozna trzymac suszone sloncem pomid

cheesey napisała: > niestety na produkcie nie ma tej daty. to ja zajrze u siebie ale juz nie dzisiaj , ok?

Re: jak dlugo mozna trzymac suszone sloncem pomid

W stanie suchym do końca świata. Wg mnie niczego, a w tym i pomidorów, nie powinno sie suszyć "na słońcu" lecz w przewiewnym ocienionym miejscu A.

Re: Wyjazd na rok do Niemiec - wraz z dziećmi

no bo cwaniakujesz po prostu mieszkasz gdziesz a nie zameldujesz, bo chcesz cos w ten sposob ugrac (tu uniknac obowiazku szkolnego)? to jak to nazwiesz? i musialabys dzieci w piwnicy trzymac, bo niemcy to nie polska, dlugo by nie potrwalo zeby wyplynelo, ze dzieci mieszkaja a zaden urzad o nich nie

Re: Ospa- po jakim czasie do przedszkola?

Oboje moje dzieci wrocily do pkola jakies 5 dni od pojawienia sie krostek. Wiadomo bylo wtedy, ze juz nie zarazaja, zas oboje chorolwaly latem, wiec raczej grypa czy inne im nie grozily. P.S. Panie z pkola byly zdziwione, ze tak dlugo chce dzieci w domu trzymac. P.S.2 Mieszkamy w Holandii. P.S.3

Re: jak dlugo mozna trzymac suszone sloncem pomid

Ja co prawda suszyłam pomidory w piekarniku, włożyłam do słoika, dodałam bazylię i czosnek, zalałam to wszystko oliwą. Stoją w lodówce. Też chciałabym wiedzieć jak długo mogą tak stać, żeby się nie zepsuły. Niestety nie mam doświadczenia bo robiłam je pierwszy raz w życiu. Może ktoś podpowie?

Re: jak dlugo mozna trzymac suszone sloncem pomid

Suche suszone pomidory tureckie w tej cheili mają byc spozyte do konca 2007r; i w oleju suszone na sloncu maja terminy od grudnia 2007 az po grudzień 2009 w zaleznosci od firmy, ale znalazlem takie cos: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=24121&w=49270203 A.

Re: phi!

takie serce to mozna pod poduszka trzymac, bylo dlugo i dobrze bilo. -- lat, ani cm. to all the girls i've loved before

Problem brzuchowy

jelitach. Zastanawiam sie jak dlugo jeszcze po takiej wirusowce moze mnie to trzymac? POzdrawiam -- http://www.suwaczki.com/tickers/1kk0x1hp6n9k8rqe.png http://www.suwaczki.com/tickers/km5st5odkacwh66p.png

jak dlugo mozna trzymac mleko w zamrazarce?

Rozna rady juz slyszalam, wiec jak to jest z tym przechowywaniem? na jak dlugo mozna zamrozic? zdjęcia Mikołaja www.foto.xp.com.pl/mikolaj www.foto.xp.com.pl

obiad dla dziecka w termosie.

jak dlugo moge trzymac cieple jedzenia dla dziecka w termosie? czy to jest w ogole bezpieczne?

Re: jak dlugo mozna trzymac suszone sloncem pomid

cheesey napisała: > Prosze o odpoweidz bardzo Przepraszam - nie znam sie na tym na pewno wiedzą Jacek albo Banita mpze Jarek "herbu zielona pietruszka"; nie uzywam takich suszonych i potem umoczonych w oleju ale wg mnie to nie ma znaczenia - moze wejdź do sklepu i zajrzyj ma towar

Re:poniedzialkowe menu

*Jagus/Lusia smaczne obiadki, moj niby tez byl smaczny ale zastanawiam sie na jak dlugo bedzie trzymac sytosc... na kolacje chyba odjem ten obiadek...... -- * Vistula * gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu

Re: parowar - jakich produktów nie da ugotować ?

to co i jak dlugo sie gotuje to jeden aspekt zakupu parowaru drugi to gdzie go bedziesz trzymac? jesli zawsze w szafie z trudniejszym dolstepem, to rzadziej bedziesz go uzywac jesli ja blacie w kuchni to czesciej :)

Re: thermomix - co to takiego

> no tak juz jest, ze smaki musza 'sie rozwinac', a na to potrzeba czasu a moze po prostu tym razem sie nie udalo, bo nie masz doswiadczenia z tym wlasnie szybkowarem i gotowalo sie za dlugo czy za krotko.. Sorry ja umysl scisly i jak dzialaja zasady kombinacji skladnikow w laboratorium

Re: JAK DLUGO MOZNA TRUPA W SZAFIE TRZYMAC ?

Nie bardzo rozumiem co masz na mysli . Chyba nie myslisz , ze zwloki Lenina przyczynily sie do wybuchu II WS ?

Zdjęcia - dlugo trzymac