Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Dobra pralka za rozsądną cenę

Dobra pralka musi kosztować. W tych czasach jakoś kasa poniżej 1500 nie gwarantuje jakości. Jeśli ktoś ma szczęście to ok, ale nie wszyscy je mają. my kupiliśmy z żonką Candy za 1600, a programator i tak poleciał w czasie gwarancji. Mechanik jednak powiedział, że pomimo możliwości kręcenia nim w

Dobra pralka za rozsądną cenę

Przez rozsądną cenę mam na myśli coś do 1000 zł maksymalnie :) Czy myślicie, że mogłabym nabyć coś porządnego za podobną kwotę, czy raczej nie powinnam mieć złudzeń?

Re: dobra pralka?

To prawda, ja mam pralkę z sinikiem DD i wreszcie nie skacze mi podczas wirowania. Pierze cicho i mogę spokojnie prać sobie nawet w niedziele

Re: dobra pralka?

Nie wiem jak pracuje taka pralka, ale przy zakupie warto zwrócić uwagę na silnik. Jeśli wybierzemy Direct Drive jaki mają pralki LG to z góry będzie wiadomo, ze pralka będzie prała i wirowała dość cicho bo nie ma w niej paska klinowego, który często się urywał i był przyczyną awarii

Re: dobra pralka?

Śmiało możesz kupić tą pralkę. Pralka Whirlpool AWE 2519 P jest bardzo cicha, posiada dużo funkcji i co najważniejsze jest bezawaryjna. Pozdrawiam

Pralka - polećcie dobrą, sprawdzoną pralkę.

Tak jak w temacie, szukam dobrej, sprawdzonej pralki. Miała być pralko-suszarka, ale po przeczytaniu kilku opini, stanęło na tym, że będzie tylko pralka.

Czy dobra pralka może być tańsza?

Jakie jest wasze zdanie? Będę czegoś szukać aktualnie i nie ukrywam, że bardziej zadowalałaby mnie opcja z mniej drogą pralką przy zachowaniu oczywiście odpowiedniej jakości. Czy da się coś takiego znaleźć?

Re: Czy dobra pralka może być tańsza?

Mogę polecić pralkę którą jakiś czas temu sama dostałam: www.agdkuchnia.com.pl/pralka_6_kg_1400_u_min_/07d7b302 Generalnie duża i wygodna w obsłudze :) Teraz widzę że jest nawet trochę taniej z 2199,99 zl na 2166,54 zl -- Ania

Re: dobra pralka - serio

Najlepiej sprzedają się pralki LG i to nie tylko u nas ale w 50 krajach Europy, więc może zerknij na nie, LG big in jest dobra.

Re: dobra pralka - serio

smutas13 napisała: > Na pewno, nie decyduj się na Amicę. Potwierdzam zdanie: b-b1, elki2712 i sajoli > ny. > Nowe Amici, to porażka. > Mam Amicę od trzech miesięcy. Kupiłam taką bo córka też ma ten typ i dobrze się > sprawuje. > Po miesiącu, pralka podczas wirowania zaczęła

mała dobra pralka typu slim

Witam, Proszę Was forumowicze o pomoc, szukam pralki typu slim najlepiej żeby głębokość miała 33 cm i wsad 5 kg. Myślałam o pralce Pralka CANDY GCY 1052D1 lub Pralka HOOVER DYN 33 5124D. Nie mam pojęcia która lepsza...opinie są podzielone. Niestety nie mogę mieć pralki głębszej :( Proszę o pomoc

Re: dobra pralka - serio

Na pewno, nie decyduj się na Amicę. Potwierdzam zdanie: b-b1, elki2712 i sajoliny. Nowe Amici, to porażka. Mam Amicę od trzech miesięcy. Kupiłam taką bo córka też ma ten typ i dobrze się sprawuje. Po miesiącu, pralka podczas wirowania zaczęła strasznie hłasować. Zadzwoniłam do serwisu, przyjechał

Polećcie dobrą pralko-suszarkę

Czy mogłybyście polecić dobrą, sprawdzoną pralko-suszarkę pod zabudowę. Z góry dziękuję.

Czy za kilkaset zł kupię dobrą pralkę?

Witam. Właściwie wszystko o co mi chodzi wyraziłam już w temacie. Dodam, że nie chodzi mi o coś z wymyślnymi bajerami, ale o sprzęt, który będzie po prostu dobrze prać i nie będzie awaryjny. Mogłaby mieć jeszcze możliwość prania wrażliwszych tkanin. Pralka ma służyć jednej osobie, najlepiej, żeby

Re: Naprawa pralki - dobry serwis?

Polecam usługi wykonywane przez p. Bernarda Gorgosza z Gliwic (dane kontaktowe w internecie). Solidnie, szybko, rzetelnie i w atrakcyjnej cenie. Jestem w pełni zadowolony z usługi. Z dojazdem do Zabrza nie ma najmniejszego problemu. Pozdrawiam

Re: mała dobra pralka typu slim

witajcie jednak kupiłam pralkę BEKO bo była najwęższa CANDY miała mieć 33 cm ale łącznie z drzwiczkami i innymi bajerami miała 38 cm a beko 35 cm a dla mnie bardzo liczył się każdy centymetr :) najwyżej mi padnie...chociaz mam nadzieje że pochodzi kilka lat :)

Re: mała dobra pralka typu slim

Ekspertem agd nie jestem, ale według mnie lepsza jest pralka Hoover ;) Roznica miedzy tymi dwma nie jest jakas wielka, ale do Candy nie mam jakoś zaufania. Na Twoim miejscu brałabym wiec numer dwa.

Re: mała dobra pralka typu slim

Mnie Candy służy już ósmy rok. Myślę, że to zależy od egzemplarza. No i od eksploatacji. Ja piorę 2-3 wsady w tygodniu.

Re: Pralka - polećcie dobrą, sprawdzoną pralkę.

. Wybrałam LG, taki model: www.oleole.pl/pralki/lg-f1481td.bhtml#opinie Co prawda ładowność nie jest jakaś super duża, ale ogólnie z pralki jestem bardzo zadowolona - cichutka, dobrze odwirowuje, kilka fajnych programów, ma opcję samego płukania z wirowaniem, co dla mnie jest ważne i oczywiste, a podobno

Re: mała dobra pralka typu slim

Hoover i candy to praktycznie to samo jeśli chodzi o firmę , tylko że hoover ma być niby lepszą wersją candy :) . Candy ponoć szajs , więc za radą sprzedawcy kupiłem Hoovera slim no ale padł po 5 latach :) Więc sama widzisz nic nie trwa wiecznie. Przez te 5 lat byłem zadowolony z pralki , jest

Re: mała dobra pralka typu slim

a moze pralka ladowana od gory? Wtedy masz i wiekszy wsad, i wiekszy wybor na rynku. Candy to wloszczyzna..padnie zaraz po uplywe gwarancji.

Re: mała dobra pralka typu slim

ładowana od góry niestety odpada, taką od frontu mogę wsadzić pod blat, a jaką firmę proponujesz? Hoover lepsza?

pralka Amica jest dobra

co to znaczy najoszczedniejsza? Między A+ a wyższymi poziomami nie ma już takiej różnicy. Ja jakbym teraz miał kupować pralkę to wziałbym tańszą bo droższa i tak by mi się nie zwróciła..

Re: Polećcie dobrą pralko-suszarkę

Żadna pralko-suszarka nie ma dobrej suszarki. W opcjach typu 2w1 - suszarka jest narzędziem awaryjnym, w którym góra 2-3 rzeczy wysuszysz. Jeśli zależy Ci na dobrym suszeniu całego bębna z praniem - kup osobno pralkę i osobno suszarkę.

Re: Dobry fachowiec od pralek (Whirpool)

a czy ten pan ma eurokołchozowe uprawnienia, dopuszczenia i certyfikaty do naprawy pralek, czy prawidłow utylizuje odpady ? On psuje rynek i mediamarkt powinien go ukrzyżować :-)

Re: Dobry fachowiec od pralek (Whirpool)

Polecam usługi wykonywane przez p. Bernarda Gorgosza z Gliwic (dane kontaktowe w internecie). Solidnie, szybko, rzetelnie i w atrakcyjnej cenie. Jestem w pełni zadowolony z usługi. Z dojazdem do Zabrza nie ma najmniejszego problemu. Pozdrawiam

Re: Polećcie dobrą pralko-suszarkę

u autorki, bo jeśli np zależy jej, by móc korzystać z suszarki tylko okazyjnie, to pralko-suszarka wydaje się być dobrym rozwiązaniem, ale w przeciwnym wypadku - odradzam, bo nie sprawdzi się przy pełnym wsadzie.

Pralka wystarczajaco dobra - czyli jaka?

Mam starą pralkę, pewnie już pełnoletnią. Coraz bardziej szwankuje i pewnie nie będę jej naprawiać tylko kupię nową. Co powinna mieć wystarczajaco dobra pralka? Nie wiem, jakie mozliwosci mają współczesne pralki automatyczne. Co się Wam najbardziej podoba w Waszych pralkach? Nie chcę kupować

Re: Jaką dobrą kupić pralkę automatyczną?????????

Chyba mniej nerwów i pieniędzy będzie kosztowała nowa pralka :). Jeśli dalej dużo pierzecie możecie zaufać lg, robią świetne agd, a ich pralki są tak ciche jak żadne inne. Ja nie miałam problemów żeby coś się psuło więc nie wiem jak to jest z ich infolinią, ale mam nadzieję, że się nie dowiem ;).

Re: Jaką dobrą kupić pralkę automatyczną?????????

Tak jak się zobowiązałam w poście z 25 stycznia, informuję o wyniku mojej interwencji w firmie Bosch. Jestem w pełni usatysfakcjonowana: Pan z serwisu wykonał naprawę w ramach gwarancji. Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów

Re: dobra pralka - serio

Ja też swoja wyrzuciłam i zamieniłam na F1443KDS z funkcja prania parowego, oprócz tego 14 innych programów, no i klasa energetyczna A+++

Re: dobra pralka - serio

kamw1807 napisał: > pamiętaj, że po 4 naprawie w okresie gwarancji masz prawo ubiegać się o wymianę > sprzętu na nowy:) :-) Dzięki! Będę pamiętać.

Re: dobra pralka - serio

>Chyba niestety dłuższą żywotność mają "starsze" kilkuletnie modele niż obecne. Też to zauważyłam. -- http://www.suwaczek.pl/cache/3941bda2bf.png

dobra pralka?

Czy ktoś mógłby się ze mną podzielić opinią na temat pralki ładowanej od góry - whirpool awe 2519? na co powinnam uważać? mam małą kuchnię a nie chce wydać niepotrzebie 1000zł. dziękuję za pomoc:)

Re: Jaką dobrą kupić pralkę automatyczną?????????

Mamy z mężem duże doświadczenie odnośnie pralek. Wychowaliśmy siedmioro dzieci i jakaś pralka chodzi u nas niemal na okrągło już od 1981 roku (kiedy to urodził się nasz pierworodny). Niedawno padła nam kolejna mocno wyeksploatowana pralka - i kupiliśmy sobie (po raz pierwszy) Boscha. Po jakimś

Re: dobra pralka - serio

Zauważyłam, że modele (nawet dokładnie tej samej firmy) sprzed kilkunastu lat a obecne to jednak inna bajka. Te obecne siadają maks do 2-5 lat. A dawne piorą bez awarii i 15 lat. Mi w Candy nowiutkiej od razu siadł jeden program. Koszmar co za szajs obecnie produkują. Chyba celowo, żeby ludzie musie

Re: dobra pralka - serio

Raczej nie polecam Candy, dziwne rzeczy się z nią dzieją. -- http://kobietaintymnie.pl/suwaczek/cache/6f7abdb1.gif

Re: dobra pralka - serio

ale dobrze miele :) Miałam kiedyś taką z niemieckiego śmietnika wyciągniętą, nasze nówki się nie umywały.

Re: dobra pralka - serio

Miele ale droga strasznie. W wynajętym mieszkaniu mamy Boscha z suszarką jest ok. -- azjaodkuchni.blogspot.com/

Re: dobra pralka - serio

Mam od 10 lat Siemensa i choć bardzo bym już chciała nową (ze względu na większą ilość funkcji), ta póki co jest bezawaryjna, więc nie wymieniam.

Re: dobra pralka - serio

Na idealną jeszcze nie trafiłam, natomiast zdecydowanie nie polecam firmy polar. Wszystkie pralki miały problem z przeciekaniem wody - podczas prania i po nim spod pralki wylewała się woda. Ja miałam polar rosa, moja mama nowocześniejszą wąską, też ładowana od góry, a koleżanka z pracy jeszcze inny

Re: dobra pralka - serio

mam aeg lavamat, super cicha, 7kg, swietny program na welne/reczny. nie ma juz nic co bym sie bala wsadzic do pralki. wiruje super na 1400 obrotow i nawet nie gniecie jakos mocno jak poprzedni bosch.

Re: dobra pralka - serio

Nie kupować z firmy Amica-naprawiałam kilka razy-oczywiście po gwarancji się rozchorowała.. A polecić mogę Siemensa/Boscha-jedna firma produkuje podzespoły :D

Re: dobra pralka - serio

b-b1 napisała: > A polecić mogę Siemensa/Boscha-jedna firma produkuje podzespoły :D Do wszystkich pralek jedna firma produkuje podzespoły. Istotą rzeczy jest kontrola jakości. Już ze 100 razy powoływałam się na jeden przykład :silniki które nie spełniają norm dla WW odsyłane są do zakładu

Re: dobra pralka - serio

Nie ma pralek nie psujacych sie Najlepiej jest zadzwonic do kogoś kto naprawia i zapytać - co jest bezawaryjne - co sie opłaca naprawića - zeby pół roku po gwarancji naprawa nie była droższa niż nowa pralka Chyba niestety dłuższą żywotność mają "starsze" kilkuletnie modele niż obecne

Re: dobra pralka - serio

od niedawna wprawdzie ale jestem bardzo zadowolona a to niezwykle trudne do osiągnieęcia jest, posiadam pralkę GORENJE. W pełni ocynkowana, łatwy do wyjęcia i umycia pojemnik na detergenty, wszystko pięknie wypłukane, funkcja samoczyszcząca, obsługa jak dla 5-latka, program do prania wełny i

Re: dobra pralka - serio

sparciała. Wywaliłam bez żalu-już nie naprawiałam. I tak koszt napraw przekroczył koszt pralki.

Re: dobra pralka - serio

a swetry wełniane lub b delikatne tkaniny też w niej możesz prać? Pranie ręczne też wykonuje? Takie kilku i kilkunastoletnie modele działają i kotłują pranie bo wtedy sprzęty się tak nie psuły. Nowe Amici to porażka

Re: dobra pralka - serio

Pierwszy Whirlpool działał 8 lat, kupiłam następny, chodzi bezproblemowo już 4. rok. W ogóle tak się złożyło, że mam sporo sprzętów Whirlpool i nie mam powodów do narzekań. Raz był problem ze zmywarką, ale jeszcze w okresie gwarancyjnym (zepsuła się bodajże elektronika), sprzęt wymieniono na nowy i

dobra pralka - serio

Jakie ma miec wymiary i funkcje, to juz wiem, ale jaka firma, do stu piorunow???? kazdy radzi co innego, help. Albo chociaz powiedzcie czego nie brac. -- http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wHra7c9/weight.png

Re: dobra pralka - serio

Moja mama ma Boscha Maxx od lat ok. 10, jest cichutka i działa cały czas jak nowa i ja też zamierzam się wkrótce w Boscha zaopatrzyć. Natomiast teraz mieszkam z nowiuteńką Amicą - hałasuje masakrycznie!!! Nie wiem jak z trwałością, ale była tania i widać, że jest zrobiona z taniego plastiku ( to sam

Re: dobra pralka - serio

kellss napisała: > Jakie ma miec wymiary i funkcje, to juz wiem, ale jaka firma, do stu piorunow?? > ?? kazdy radzi co innego, help. Albo chociaz powiedzcie czego nie brac. Ja na swoim przykładzie mogę stwierdzić: 9 lat bezawaryjnie pracowała mi pralka Bauknecht, wymieniłam ją tylko

Re: dobra pralka - serio

Moja czteroletnia Frigidaire ma funkcje: pranie reczne pranie delikatne sportowe szybkie para wodna normalne ciezkie zabrudzenia namaczanie plukanie/ wirowanie odwirowanie Procz tego mozna ustawic opcje temperatury wody do prania i plukania jak : zimna/zimna; ciepla/zimna; ciepla/ciepla i goraca/cie

Re: Dobra, nieskomplikowana pralka?

Tu masz link do katalogu Bosch'a.Wybierz pralkę z oznaczeniem w symbolu " Maxx 5" jest ich kilka,każda dobra.W zeszłym roku mozna było kupując ich pralkę wykupić dodatkową gwarancję na 3 lata,czyli razem 5 lat.Nie wiem jak jest teraz i czy w każdym sklepie,ale popytaj i może się zdecyduj

Re: Dobra, nieskomplikowana pralka?

Mamy taką samą pralkę MPM. Tylko zapłaciliśmy za nią ok 1200. Faktycznie pierze bardzo dobrze, obsługa bardzo prosta i wygodna, Dostęp do funkcji prosty. 1200 obrotów i opóźnienie włączenia. Ładnie wygląda i wszystkie elementy świetnie dopasowane. Jak bym miała znowu kupować, znowu bym ją to znowu

Re: Dobra pralka MPM

Nie tylko ja kupiłam pralkę MPM:) Zgadzam się, obsługa łatwa, nawet mój mąż nauczył się obsługiwać ją:) Małym "ale" możne być to, że zdarza sie, że niedopłukuje pojemnika z proszkiem, czasami troszkę zostaje. Ale za to rewelacyjnie płucze, programy są dobrze ustawione, wszystkie ciuszki

Jaką dobrą kupić pralkę automatyczną????????????

Mam zamiar kupić nową pralkę automatyczną na 2 osobową rodzinę,jaką polecacie,?jaką sami macie? Na co zwrócić uwagę przy kupnie i jakiej firmy są najlepsze. Mam Amice,ale kupiłam ją 12 lat temu,a teraz zaczyna"szwakować". Więc muszę kupić dobrą i na wiele lat . Proszę o wpisy! Dziękuję

Re: Dobra, nieskomplikowana pralka?

Pytanie dotyczyło,dobrej,nieskomplikowanej,pralki w przystępnej cenie. AEG to urządzenie dla ludzi bogatszych,a jak coś siądzie to naprawa jest kosztowna,bo oryginalne części drogie i niczym nie można ich zastąpić.Lepiej juz kupić nową. Bęben w Boschu jest osadzony na wzmocnionym łożysku i

Re: Pralka wystarczajaco dobra - czyli jaka?

,który pracował u mnie niecałe 4 lata i za naprawy kupiłabym drugą,nie mogę wyjść z podziwu,że dość tania pralka sprawuje sie tak dobrze.

Re: Pralka - polećcie dobrą, sprawdzoną pralkę.

we wrześniu kupiłam samsung z babelkami, jestem z niej baaardzo zadowolona :) wcześniej mialam candy pralko suszarkę to ta samsunga jest o niebo lepsza, więc polecam.

Re: Pralka - polećcie dobrą, sprawdzoną pralkę.

My od 1,5 roku używamy Samsunga z bąbelkami - nie mogę złego słowa powiedzieć o tej pralce! Wcześniej też miałam Samsunga (bo był najwęższy) - od prawie 8 lat wciąż działa bez zarzutu.

Re: dobra pralka ładowana od góry

Ja nie polecę modelu, tylko poradzę się dobrze zastanowić nad tym ładowaniem od góry. Klapa w takich pralkach się wyrabia i po jakimś czasie niemiłosiernie stuka. -- Posiadanie dziecka jest jak tatuaż na twarzy. Trzeba być całkowicie pewnym, nim się podejmie ostateczną decyzję. MAZURY CUD NATURY

Re: dobra pralka?

ja mam whirlpoola i nie polecam.Glosny jak sto diablow.I tak jest od nowosci a ma 2 lata.Z ladowanych od gory z czystym sumieniem moge polecic siemensa.

Re: dobra pralka?

Nie mam Whirpoola, ale jeśli chodzi o pralki ładowane z góry, to uciążliwe bywają pojemniki na proszki i płyny, które nie dają się rozebrać i wypłukać i zagnieżdża się w nich czarny kożuch (temat wielokrotnie poruszany na forach). Słyszałam także opinie o nieprzyjemnym zapachu wydobywającym się z

Re: Pralka - polećcie dobrą, sprawdzoną pralkę.

budżet? -- "Ludzie niestety wyczucia nie mają za grosz, w tv się naoglądają, że cyc na wierzchu i d... przykryta tylko brokatem to jest strój "do ludzi" " by iwoniaw

Re: dobra pralka?

1/2 wsadu?? kolego w którym ty wieku jeszcze żyjesz? Pralki jakie są teraz dostępne na rynku mają już funkcję dobierania wody do ilości prania. Każda pralka ma "wagę", dzięki czemu pobiera tyle wody ile potrzebuje. Pracowałem w tej branży trochę czasu i jedno co mogę powiedzieć to że nie

Re: Pralka - polećcie dobrą, sprawdzoną pralkę.

My mamy od prawie 10 lat Whirpoola. Stara, ale chodzi. Czasem mam wrażenie, że już niedługo się podda, a ona nadal ciągnie. Nigdy nie była u mechanika. Nie wiem czy wszystkie (zwłaszcza te nowsze) Whirpoole takie są, ale nasza póki co bezawaryjna.

Re: Pralka - polećcie dobrą, sprawdzoną pralkę.

wybraliśmy electroluxa time manager ale mieliśmy mocno określone kryteria: płytka z dużym bębnem. I mamy płytką na 40coś cm i bęben 6kg. Póki co ma wszystko co trzeba i działa super.

Re: Pralka - polećcie dobrą, sprawdzoną pralkę.

www.elektroda.pl/rtvforum/forum203.html Poszukaj na tym forum. Określ swoje wymagania - ładowność, ładowana od przodu/z góry, wąska czy tradycyjna, jakie programy, max cena. -- http://www.suwaczki.com/tickers/zem3wn15wot8it6d.png

Re: No dobra, to jeszcze pralko-suszarka

Posiadałam. Nie polecam. Pogniecione wszystko strasznie. Uważam, że suszarka przy pralce to namiastka prawdziwej, porządnej suszarki. -- gazeta_mi_placi napisał a : Ja jestem wystarczająco zaradn y w kraju aby nie wymiatać zagranicą śmieci

Re: No dobra, to jeszcze pralko-suszarka

Szkoda, że nie masz miejsca na suszarkę bo pralko-suszarka to naprawdę moim zdaniem ostateczność - gorzej suszą, mają mniejsze wsadu suszenia i nie usuwają "pyłków" ale co najgorsze to pobierają dużo wody - nawet 100 litrów na cykl pranie + suszenie. Wyjątkiem jest model Boscha który

Re: No dobra, to jeszcze pralko-suszarka

Miałam pralko-suszarkę elektroluxa - dokonała żywota po 10 współnych latach. Myslę że byłaby ze mną dłużej gdybym nie miała 3 kotów i psa oraz dziecka :> Zapominałam tez często przepłukac filtr. Spaliła się pompa i dała zwarcie na programator :( Teraz mam miejsce na 2 sprzęty. Jednak jeśli bym

No dobra, to jeszcze pralko-suszarka

Jaka, czy w ogóle, które omijać z daleka, czy mają jakieś wypasione programy do suszenia bez zgnieceń? Gdyż albowiem jednak suszarki nie zmieszczę, nawet w opcji jedna na drugiej - skosy mam w łazience, no ubolewam ale jednak muszę rozważyć pralko-suszarke, bo zimą masakra. No nie mam gdzie suszyć

Dobry fachowiec od pralek (Whirpool)

Witam, Czy może ktoś polecić dobrego fachowca od naprawy pralek ? Chodzi mi dokładnie o Whirpool. Dzięki za odpowiedzi.

Re: No dobra, to jeszcze pralko-suszarka

nie mam dobrych doswiadczen, mialam 2w1 i uzywalam suszarki tylko ratunkowo, a jakosc suszenia tak odmienna, ze w zasadzie tylko z musui tylko zle schnace rzeczy mozna bylo suszyc moze sa teraz nowsze modele, moze susza lepiej? moja gniotla, nie odpylala, wsad do suszenia to polowa z prania a i tak

Re: No dobra, to jeszcze pralko-suszarka

mam elektroluksa, z braku miejsca 2w1. używam zima, jesienią, w deszczowe letnie dni, kiedy musze mieć cos na szybko. zimą niezastąpiona do suszenia kurtek dzieci. mam ja rok a już trudno wyobrazic sobie, że jej nie ma. ma kilka programów, suszy bez zagnieceń podobno, ale ja mam hopla i uwielbiam pr

Re: Jaką pralkę kupić?

Pralka z bajerami nie musi być droga, za 500 zł trudno kupić pralkę (no chyba, że używaną). Dobra pralka z przydatnymi opcjami wynagrodzi trochę większy koszt zakupu. Niedawno szukałem nowej pralki, miałem określonych kilka opcji które mnie interesowały. Z pomocą przyszedł zaprani.pl znalazłem

Re: Jaka pralka - poradźcie proszę

dobre pralki robi LG, sami mamy pralkę tej marki i jesteśmy zadowoleni, dobrze dopiera, ma krótkie programy do codziennego prania, dobrze wiruje więc pranie szybko schnie

Re: Dobry fachowiec od pralek

dobry fachowiec z Gliwic Pan Gorgosz 32 279 12 76 lub kom. 507 942 707. Za przyjazd i sprawdzenie nic nie wziął. Pralka śmiga:) pozdrawiam

Sprawdzony i dobry naprawiacz pralek i zmywarek?

Równocześnie odmówiły mi współpracy pralka i zmywarka. Zastanawiam się więc nad naprawą, zanim zdecyduję się na zakup nowych urządzeń. Ponoc nowe, na pewno będzie gorsze. Wdzięczny będę zatem za informacje o naprawiaczach, którym mozna zaufać, i którzy sprawdzili się wykonując swoje usługi. Sprawa

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - dobra pralka