Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: farma w anglii

Ja wiem na jakiej farmie w Anglii można pracować od czerwca aż do połowy pażdziernika.

farma w anglii

czy ktos moglby podac mi nazwe miejscowosci jakiejs farmy w anglii i jakie warzywa/owoce zbiera sie tam w okresie czerwiec-wrzesien? dzieki

wyjazd do Anglii na farmy przez firme "oskar"

wyjazd do Anglii na farmy przez firme "oskar" przy placu wolnosci,byc moze ktos juz wyjechal lub zamierza... jesli cos wiecie blizej i mozecie powiedziec czy ta firma jest wiarygodna prosze pisac!!!

Praca na farmie w środkowej Anglii od zaraz!!!

Praca na farmie w środkowej Anglii od zaraz - zbiór truskawek oraz inne prace. Wysokie zarobki. Kontrakt półroczny. Ograniczona liczba miejsc; pierwszeństwo zapisów. Tel. +48 22 745 14 05, +48 603 88 88 95.

czy ktos pracował w Anglii na farmach owocowo-warz

czy ktos pracował w Anglii na farmach owocowo-warzywnych? Mam mozliwośc wyjazdu ale sie zastanawiam. Proszę o jakieś informacje, porady.

Re: czy ktos pracował w Anglii na farmach owocowo

Ja 2 lata temu pracowalem na farmie niedaleko Worcester. Ale nie narzekam. Bylem jakies 4.5 miesiaca ale na miesiac odlozylem 4 tys zl. Praca byla przy zbieraniu szparagow i cukinii. Nie byla zbyt lekka ale tez nie ciezka i dalo sie przyzwyczaic. Teraz znow pojechalem do anglii ale mam placone

farma w anglii

czy moglby mi ktos podac nazwe miejscowosci w ktorej pracowal lub wie, ze znajduja sie tam farmy, jakie warzywa/owoce zbiera sie tam w okresie czerwiec-wrzesien.dzieki

Re: farma w anglii

czy mogę prosic o wiadomosci na maila gazetowego ?? dzieki z góry -- www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3990661

Re: stronki z serialami

Sfornarina ja sie lubie zafiksowac na jakims konkretnym okresie historycznym i obecnie (ponownie zreszta) zatrzymalam sie w XV - XVII wiecznej Anglii i bardzo lubie programy dotyczace tego okrteu, ksiazki zreszta tez. Bardzo lubie programy prowadzone przez Lucy Worsley: www

Anglia Tunstead Farm kto jedzie

Witam wszystkich, wybiera się ktoś do pracy w anglii w Tunstead International Farm Camp z Euresu od listopada?

Pracownik farmy do pracy w Anglii

Pilnie poszukiwany doświadczony pracownik do pracy na farmie. Wymagane doświadczenie w zakresie: -obsługi i konserwacji traktorów (12-20 ton), ciągników,kombajnów zbożowych, koparek (12-20 ton) oraz obsługi wózków widłowych -uprawy roli i w sianokosach -nawożeniu gleby,opryskach -drobnych pracach

praca na farmach w Anglii

czy ktos moze ma doswiadczenia w tym temacie?zastanawiam sie nad wyjazdem z programu concordia do pracy wlasnie na brytyjskich farmach i chcialabym dowiedziec sie na ten temat czegos wiecej, szczegolnie od osob ktore tam byly,czy warto czy nie warto?czy ciezko? ktore farmy sa ok a ktore skupiaja

Re: Ta wspaniała LEE MILLER - BOGINI WOLNOŚCI

W 1947 roku poślubiła surrealistę Rolanda Penrose'a. W tym samym roku urodził im się syn Antony. Rodzina zamieszkała na farmie w East Sussex w Anglii, która w latach 60. i 70. była mekką artystów. Na wakacje zjeżdżali tu m.in. Picasso, Man Ray, Henry Moore, Eileen Agar, Jean Dubuffet, Dorothea

Re: Praca na farmie w środkowej Anglii od zaraz!

A pozwolenie na organizowanie wyjazdów zagranicznych to się ma??? LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ - wysokie zarobki - 3 funty....

Re: Praca na farmie w środkowej Anglii od zaraz!

Anglia - zbiór truskawek - buahahaha mieszkam tu już 1,5 roku i jedyne truskawki jakie tu widziałem to hiszpańskie albo egipskie, te drugie zimą

Re: Praca na farmie w środkowej Anglii od zaraz!

Jestem bardzo zainteresowany tą ofertą pracy. Jestem z wykształcenia rolnikiem. język angielski w stopniu podstawowym, język niemiecki w stopniu podstawowym, rosyjski w piśmie i mowie - biegle. Pozdrawiam Stiw !

Re: Kto zna firmę Agri-Fresh-zbiór truskawek W U

FUNTY FIRMA SCIAGA ZA NIC ZA JAKIES SCIERY A NIE ODZIEŻ. Byłam na farmie już pare razy w Anglii i wiem jak wygląda praca na roli w tym kraju i TA FIRMA I TA FARMA JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE! najpierw kłamią ze pracuje się za godziny a później okazuje się ze na akord , placi się dosłownie za wszystko

Re: czy ktos pracował w Anglii na farmach owocowo

czesc, czy wiesz cos wiecej o tej firmie, slyszalam ze na tych farmach jest bardzo ciezko...

Re: czy ktos pracował w Anglii na farmach owocowo

w jaki sposób znalazłas taką oferte pracy na farmach?bo tez jestem chętna na taki wyjazd ale jakos nie mgoe znaleźć.Kontakt na email: monica18@tlen.pl

Re: czy ktos pracował w Anglii na farmach owocowo

rolnictwo to szajs dlatego ci polacy co dlugo przebywaja szukaja innych prac wiecej forsy

Re: Kto chce pracować na farmie w Anglii od maja

jestem zainteresowana pracą od lipca w Anglii proszę o przesłanie mi informacji wawryczek1@wp.pl dzięki pozdrowka

Re: praca na farmach w Anglii

Jesli wszystko zgodne z programem SAWS, to nie powinno byc zle. Ale przeczytaj i przejrzyj dokladnie informacje Home Office, by moc sprawdzic, ze to o tem program (jedyny, pozwalajacy na legalne zatrudnienie) chodzi: wiele osob (wypadek chocby 2 lata temu) ladowalo na farmach w charakterze

Re: Kto chce pracować na farmie w Anglii od maja

witam serdecznie, jeśli oferta nadal aktualna i ja poprosze o szczegółowe informacje :) nokturno@tlen.pl

Re: czy ktos pracował w Anglii na farmach owocowo

byłam na 3 wyjazdach po 3 miesiące. Praca ciężka i bardzo cięzka (nawet 16 h/dziennie)- ale warto było sie pomęczyć :)

Re: czy ktos pracował w Anglii na farmach owocowo

ja sie wybieram z zona i znajoma znajacy angielski jedziemy samochodem jak ktos pracowal juz na farmach lub tp.a chcial by jechac to prosze o kontakt Dzieki lucek1234@poczta.fm

Re: Kto chce pracować na farmie w Anglii od maja

Jestem studentka SGGW, wiec bardzo chcialabym pracowac wlasnie ze zwierzetami albo w rolnictwie, ale podczas wakacji: lipiec-wrzesien, dal znac, jesli to mozliwe : jagluk@wp.pl

Re: Kto chce pracować na farmie w Anglii od maja

JA CHCE PRACOWAC TYM BARDZIEJ ZE PRACA W POLU NIE JEST MI OBCA PRALKTYCZNIE WYCHOWALEM SIE NAWSI ANGIELSKI ZNAM W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM garrett85@wp.pl

Re: Kto chce pracować na farmie w Anglii od maja

jeśli limit osób ,którym chciałaś rozdać kontakt nie został wyczerpany to jestem bardzo zainteresowany moj mail dxs@poczta.fm

Re: Kto chce pracować na farmie w Anglii od maja

hej jesteśmy zainteresowane proszę wysłać więcej informacji na ten temat nasze maile bujana@tlen.pl i marijka3@tlen.pl

Re: Kto chce pracować na farmie w Anglii od maja

chcę bardzo pracować od lipca do października, jeśli się da proszę o kontakt mejlowy. z góry dziękuję za odp.

Re: Kto chce pracować na farmie w Anglii od maja

mam 24 jestem stolarzem ale robie technikum rolnicze znam sie na rolnictwie i mam doswiadczenia rolnicze prosze o kontakt jesli byla by dla mnie praca na farmie wiki0@op.pl

Re: Kto chce pracować na farmie w Anglii od maja

WITAM,BARDZO CHĘTNIE PODEJME PRACĘ JUŻ OD KWIETNIA,OBECNIE JESTEM NA 3 ROKU I ROBIE LICENCJATA-UPERINTERMEDIATE,PROSZĘ SZERSZE INFORMACJE PRZESLAĆ POD ADRES- cegla4@poczta.onet.pl-Z GÓRY DZIĘKUJE ZA NAMIARY NA UCZCIWĄ PRACE- ZBIORY,FARMY,HOTELE

Re: czy ktos pracował w Anglii na farmach owocowo

Wszystko, czyli czy jest bardzo ciężko, jakie są warunki pracy, mieszkaniowe, czy się płaci podatek, czy wogóle się opłaca robić, czy jest możliwość odłożenia kasy, ogólnie czy odradzasz, czy można jechać, ja mam oferte w okolicach Canterbury. Proszę o jakieś wskazówki.

Re: Kto chce pracować na farmie w Anglii od maja

> Jeżeli jesteś studentem/studentką - pomogę. jesli nie jestes, polecam gumtree: www.gumtree.com/cgi-bin/frame.pl?content_url=http%3A//www.gumtree.com/london/58_1.html -- Xiv (de Vratislavia) Londyn FAQ

Re: czy ktos pracował w Anglii na farmach owocowo

moj znajomy wyjechal w zeszlym roku (przez uczelnie) i szybko wrocil. Praca bardzo ciezka, mieszkali w jakism Campie oddalonym o ok 2 godz drogi. Codzienne dojazdy wykanczaly, ponadto praca byla przy zbieraniu salaty, wiec caly dzien czlowiek byl zgarbiony, ze wieczorem nie mogl sie podniesc. Cod

PGE wbija gwóźdź do trumny Opolszczyzny

Dodam jeszcze, że akurat w Anglii śledzą ciekawy pomysł na wyrównanie mocy farm wiatrowych: wyłapywanie i schładzanie azotu atmosferycznego gdy energii jest zbyt wiele i jej oddawanie w turbinie, gdy jest potrzebna. Jedna taka instalacja już istnieje. Są też inne ciekawe pomysły, jak np

Re: Kto chce pracować na farmie w Anglii od maja

ile godzin dziennie się pracuje i czy to jest praca sezonowa cz na stałe i jak płatna?.Kończe w tym roku AWF w Krakowie i zamierzam wyjechać do Anglii razem z moim chłopakiem. Ja raczej Chciałabym pracować z dziećmi(jeśli znasz ludzi którzy takiej osoby potrzebują to super) a mój chłopak obojętnie

Chcę jechać na Farm Camp do Anglii.........

moze znacie firme która organizuje taki wyjazd na wakacje 2003 i ktora ma jeszcze wolne miejsca? P.S. jeżeli chcesz powiedzieć mi coś na osobności oto moj mail: opraco@gazeta.pl

Re: Kto zna firmę Agri-Fresh-zbiór truskawek W U

kilkadziesiąt pensów). Problemy są również ze zwrotem kaucji (100 funtów), która jest od każdego ściągana. Na innych farmach u Anglików nie ma takich problemów i człowiek traktowany jest z należytym szacunkiem. Dlatego polecam pracę na farmach w Anglii, ale koniecznie unikajcie Agri-Fresh i firmy Pro Force, z

Re: praca na wakacje - zbiory

Nie jedz. Pracy nie ma, ja siedze w Basildon i szukam pracy i nic a nic. Zero ogloszen, widac kryzys. A na farmach zarobisz marne grosze. Jesli nie masz znajomych w Anglii to nie jedz, bo tutaj podobnie sie dostaje prace po znajomosci.

Z dedykacją dla Bryanowej :)

dziekuje, dziekuje :) Oczyska syna tez na mnie działają :D craft-maga.blogspot.com/2011/09/grover-i-krolik-poleciay-do-anglii.html efekty ostatniego tygodnia. :) -- http://farm3.static.flickr.com/2087/5762413669_e99eff7234_t.jpg

Re: Eeeee noi kiepski pomysł raczej

Mialam na mysli tych pracownikow fizycznych nie biurowych ktorych Jozek tak podziwia:-). I wielu otwiera firmy bo tutaj czesto wazniejszy jest pomysl, znalezienie 'luki'na rynku. Natomiast jesli chodzi o Polakow na emigracji to mieszkam w Anglii od 10 lat i widze ze powoli to sie zmienia ale wciaz

Re: Monaghan Mushrooms

nie wiem po co sie chcecie pchac do Kanady,jedzcie do Irlandii albo Szkocji lub Anglii,wiadomo rewelacji nie ma zależy na jaką farme traficie ale na niektórych juz respektuja prawa człowieka,wiadomo trzeba szybko pracowac norma jest ale przypadków wyrzucenia za niewyrabianie normy jest niewiele

Re: "Nie mam pracy. I mam dość". Zatrudnienie mło

codzień).Pracowałem tęż 3 miesięcy w księgowości Lidla. Byłem też w Niemczech gdzie pracowałem na kasie w Heide Parku ( z uwagi na dobrą znajomość języka).Język angielski znam na poziomie B2 ,bo biorę co roku udział w wakacyjnym kursie Empikowskim i jeżdżę do Anglii do pracy sezonowej . Mam ukończony

Nawet ptak usnął na bramce...

... kiedy grała Valium... eeee, przepraszam: Anglia ;F Z lekka przymulony wyglądał już w drodze na pole karne... http://farm5.static.flickr.com/4055/4712962300_8d4a6fe9b4.jpg -- Die Hard, Bonbon.

malkontent.

1.Polak zamordował 6 osób na wyspie Jersey 2.Polak zabił siostrę na farmie w UK 3.To Polak zabił Elżbietę Kińczyk? 4.Dożywocie dla Polaka za morderstwa w Anglii Chcesz tego wiecej? Tego naprawda jest duuuuzo. -- ***************************************************************** Zapraszam

Dresiarze z Zawiszy

Stadion można od razu nazwać ,, Zawisza - Dresiarze ''. Kibiców zawiszy wpakować w pociągi wysłać do anglii na farmy..

Szukam pracy-Sandomierz,Tarnobrzeg,Lublin,Rzeszów

Jestem z wykształcenia historykiem nauczycielem, archiwistą oraz technikiem handlowcem Nie szukam pracy jako akwizytor ani z systemem wynagrodzeń wybitnie prowizyjnym. Interesują mnie także wyjazdy do pracy za granicą, szczególnie że pracowałem kiedyś w Szkocji, Anglii i Słowenii na farmach.

Re: jednorodność tak multi-kulti nie!

A np w Anglii- wiekszosc obslugi w hotelach to obcokrajowcy. Na farmach wiekszosc z europy wschodniej....Jakbys ich wszystkich wygonil to nikt by tego nie robil....Hotele bylyby brudne...farmy opustoszale....

Re: Znacie jakiś sposób na sroki?

jest opowiedziany za postępujący wzrost liczebności szkodnika oraz powinien podjąć działania naprawcze. W Wielkiej Brytanii zezwolono na odstrzał srok za pomocą wiatrówek i wielu farmerów strzela samodzielnie lub zaprasza „Pest Controlerów” na farmy w celu redukcji nadmiernie rozrastających

Ile mięsa w mięsie?

Wygodnie jest winic normy EU ale gdyby nie te normy to polskie zaklady zaczely by robic szynki i kielbasy z trocin. Jak ktos pisal tu chodzi tylko o uczciwosc. W EU mozna kupic bez problemu prawdziwe szynki gdzie dodana jest tylko sol. Reginalne produkty szczyca sie swoja jakoscia. W Anglii w

Re: kierowca w Tesco

To zycze powodzenia, z tego co wiem to praca nie jest zbyt trudna, tymbardziej jezeli pracowales na farmie na akord, ja tez wole pracowac w Anglii niz w Polsce. Pozdrawiam i jeszcze raz zycze powodzenia....

Re: Jak pozbyć się srok z ogrodu?

pośrednio człowiek i to on jest opowiedziany za postępujący wzrost liczebności szkodnika oraz powinien podjąć działania naprawcze. W Wielkiej Brytanii zezwolono na odstrzał srok za pomocą wiatrówek i wielu farmerów strzela samodzielnie lub zaprasza „Pest Controlerów” na farmy w celu redukcji

Gołąb szybszy od internetu

Miejsce akcji: farma w hrabstwie Yorkshire, wschodnia Anglia. Przedmiot transferu: 5-minutowy plik wideo. W tym samym czasie wypuszczono gołębia pocztowego oraz rozpoczęto przesyłanie danych. Po 75 minutach ptak dotarł do oddalonego o 120 kilometrów celu. Plik o wielkości 300 megabajtów został

Re: Skąd oni wzięli tego Kublika?

Nie wiem jak ceny w Glasgow, ale w tym tygodniu na BBC HD leciał program gdzie facet jeździł rowerem po południowej Anglii i porównywał z opisami jakiegoś pisarza sprzed 100 lat. Trafił na farmę i rozmawiał z rolnikiem, który hodował owce. Gdy spytał się o ceny ziemi, to on odpowiedział, że nawet

Czy znacie farme Homme Farm - Herefordshire ???

Czy znacie farme Homme Farm - Herefordshire w Anglii???Prosze o pomoc!!!

szukamy pracy

Witam 3 młodych męzczyzn szuka pracy na farmie w Anglii lub Szkocji posiadamy doświadczenie w pracy przy zbiorach malin truskawek jeśli ktoś mógłby nam zaoferować prace bylibyśmy wdzięczni nasz tel 661177307 lub gg 3172761 e-mail kabaa@poczta.fm możemy podjąć prace od zaraz

Re: dieta Sandry Cabot a wskaźniki wątrobowe

Wszytko co sklepowe jest produkowane masowo w mniejszym lub wiekszym stopniu. W Anglii kazdy sklep szczyci się swoimi wyrobami np u rzeźnika każdy słynie ze swojego roastbefu, ma swoje kiełbaski wg przepisu. Właściciele sklepu maja prywatne farmy gdzie hodują bydło z miesa którego sa dumni i ma ten

Re: Jakie krzewy i drzewa owocowe do ogródka?

na zbior owocow to sie nie nastawiaj - porzeczki zeby tak owocowaly na przetwory musza rosnac ok 3-4 lata - wszytkie inne krzaki podobnie - z drzewkami to roznie - zalezy jakie duze kupisz ja sobie narobilam wlasnie rozsad czarnej i czerownej porzeczki z farmy - akurat ladnie mi podrosna zanim im

Re: socjologia w lesznie POMÓŻCIE

świetny kierunek, 90 % socjologów których znam siedzi w Anglii na farmach i w fabrykach... -- żeby być sobą ... trzeba być kimś... ;)

Praca w truskawkach w Anglii

Witam, mam zamiar jechać do pracy na farmę truskawek w Anglii i chciałbym sie cos dowiedzieć o warunkach pracy na farmie, czy jest bardzo cięzko czy nie i ogólnie czy jest sens jechac. Dzieki z góry za odpowiedz. Pa

Firma OSCAR z Poznania

Firma proponuje pracę sezonową na farmach owocowych w Anglii i Szkocji, może ktoś wyjeżdzał z tą firmą? Wiem że praca nie jest lekka czy opłaca się wyjeżdzać?

Re: co o tym myślicie?

Znalazłem to ogłoszenie.A może są wśród zainteresowanych studenci, którzy chcą wziąć udział w zorganizowanych wyjazdach na farmy do Anglii?

karina.grzenkowicz@wwstaffs.nl

kobieta ta ogłasza sie w necie oferując prace na farmach w Anglii. Czy wiecie coś o jej wiarygodności?

firma OSKAR z Poznania.

Witam wszystkich. Znalazłem oferte własnie tejze firmy do pracy w Anglii na farmie pomidorów. Moje pytanie dotyczy tego czy ta firma faktycznie istnieje i czy ludzie wyjezdzaja do Anglii na te fermy www.praca-za-granica.pl/o-27.php

Praca w truskawkach w Anglii

Witam, mam zamiar jechać na farmę truskawek do Anglii i chciałbym sie dowiedziec od kogos kto juz pracował na takiej farmie na temat tej pracy, tzn czy jest ciezka czy nie, czy warto jechac czy nie i czy sie opłaca. dzieki z góry za odpowiedz. pozdrawiam. pa

praca na rarmach?

Czy ma ktos jakies namiary na farmy owocowe lub warzywne w anglii? planuje wyjechac ale nie chce korzystac z uslog posrednikow bo za drogo.

Re: Odpowiem na pyt. w związku z rozliczaniem pod

mam pytanie jakie formalnosci muszę załatwić żeby odzyskać częściowo podatek zapłacony za pracę za granicą-chodzi o 2m-ce przepracowane legalnie w Anglii na farmie> jaka jest kolejność schodów urzędowych,sakrbowych itp. pozdrawiam

Re: Anglia/Wielka Brytania po latach....

tam jest pokazane, ale wez pod uwage, ze w XIX i na poczatku XX wieku tu w UK farma farmie nie byla rowna. Daje glowe, ze oni wzieli jako model dosc zamozna farme z poludnia Anglii. Natomiast np wielu ludzi sobie nie zdaje sprawy, ze np w takich Scottish Highlands jeszcze nawet 100 lat temu wielu

Re: Zagraniczne imię dla dziecka.

Moja starsza siostra urodziła 2 córki w anglii, imiona mają tak samo brzmiące w j.ang jak i j.polskim. Siostra chciała dać typowo polskie, ale, że ojciec dzieci jest Australijczykiem i mógłby miec problemy z wymowa to wybrali neutralne. Maja i Lilli. wilk syty i owca cała :D -- http://farm4.static

Szukam kogoś do wspólnego wyjazdu do Anglii!!!!

Szukam kogoś do wspólnego wyjazdu do Anglii do pracy w fabryce lub na farmie, chodzi mi o wyjazd w czerwcu. kontakt do mnie pszyndak@interia.pl pozdrawiam

Czy ktoś sprowadzał laptopa z Anglii?

Czy ktoś sprowadzał laptopa z Anglii? Jakie są koszty dodatkowe? Będę wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam. -- img164.imageshack.us/img164/4641/daw1pz0.jpg <*> farm3.static.flickr.com/2300/2042043204_20cc1f5c57_b.jpg

Praca dla parobkow w Anglii

Witam, interesuje mnie praca na farmie w Anglii, w charakterze parobka. Czy ktos wie jak szukac takiej pracy i ile mozna zarobic?

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - farmy w anglii

Zdjęcia - farmy w anglii