Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Grypa żołądkowo-jelitowa u rocznego dziecka

Faktycznie to nie to forum, "Chore dziecko" odnosi się do poważnych chorób, nieuleczlnych lub takich, gdzie leczenie jest długotrwałe. Co do grypy żołądkowo-jelitowej to nie ma takiej jednostki chorobowej, jest infekcja żołądkowo-jelitowa, grypa dotyczy schorzeń górnych dróg

Re: Jesteś kompletnie niezorientowana

Mam nadzieję, że przewidziałaś i wykazałaś się rozwagą - na kilka dni przed wystąpieniem jelitówki u dziecka nie zaprowadziłaś jej do przedszkola, gdyż w przypadku wirusa grypy jelitowej zarażanie następuje na kilka dni przed wystąpieniem charakterystycznych objawów. -- "I najawazniejsze: nie

Re: jak pomóc dziecku z "grypą jelitową"?

NoSpa nie jest najlepszym pomysłem, chyba że u starszego na bóle brzucha. Trzeba powalczyć o nawodnienie dzieciaków, podawać probiotyki.

Re: jak pomóc dziecku z "grypą jelitową"?

dziękuję serdecznie za pomoc :-) jeszcze słyszałam o no-spie, no i że najlepiej jeść słone paluszki i faktycznie - popijać odgazowaną colą. Mam nadzieję, że się wszystko szybko dzieciaczkom unormuje

Re: jak pomóc dziecku z "grypą jelitową"?

Na jelitówkę odgazowana cocacola jest podobno najlepsza. Sama kiedyś wypróbowałam;) -- "Nigdy nie odkładam na jutro tego, co mogę zrobić pojutrze."

Re: jak pomóc dziecku z "grypą jelitową"?

mozna pomoc odstawiajac mleko i jego przetwory bo to wzmaga wymioty.Oprocz tego normalne jedzenie ale bez surowizny i duzo wody mineralnej do picia. -- Landryna

Re: Grypa żołądkowo-jelitowa u rocznego dziecka

i ja tak uwazam zamienie smierc mojej corki na grype zoladkowo-jelitowa, chocby i raz w miesiacu... -- DLACZEGO sebastian - tata Laury, Zuzi i Antosia

Re: jak pomóc dziecku z "grypą jelitową"?

nam pediatra ,jak wylądowaliśmy w szpitalu,dał całą listę co można dawać przy rota wirusie-mały miał wtedy roczek-co chwilę dawać chłodne napoje-woda, orsalit(tego dokładnie nie pamiętam,ale cos takiego),colę odgazoawną-nie dawać mleka.ryż , chudy rosół, marchewka gotowana, jagody, banany.chude

Re: jak pomóc dziecku z "grypą jelitową"?

Witam moje panie i panowie, Mój 7 miesieczny synek własnie tez to złapał.Swiństwo,myslalam ze mu po jednym dniu przeszło a tu nawrót choroby.pediatra przepisał DIPHERGAN na wymioty oraz NIFUROKSAZYD na biegunke(oba na recepte).duzo pic,podawac marchewke poniewaz zageszcza kupke (sprawdzone i dzia

Grypa żołądkowo-jelitowa u rocznego dziecka

A może to zupełnie inna choroba, tylko objawy podobne do tej paskudnej grypy... Jakie macie doświadczenia w tym temacie??? Oczywiście oprócz wizyty u lekarza... Co należy podawać rocznemu dziecku - do jedzenia i do picia ??? Ewa, mama Julki ps. a może nie to forum wybrałam, już nie wiem???

jak pomóc dziecku z "grypą jelitową"?

Witam serdecznie, mój 6-letni syn przynosi co jakiś czas z przedszkola niespodzianki w postaci rotawirusów. Teraz od tygodnia praktycznie nic nie je, co wieczór/noc wymiotuje, jest coraz bardziej osłabiony, osowiały i apatyczny, boję się, że trafi w końcu pod kroplówkę. Gorzej: zaraził młodszego br

Re: Grypa żołądkowo-jelitowa u rocznego dziecka

"czy w sumie to uwazacie ze rotawirus a dziecko z niepelnosprawnoscia to jest zupelnie co innego?" ja uważam, że jest to zupełnie i całkowicie co innego. e. -- www.wady-dloni.org.pl Dlaczego

Re: Grypa żołądkowo-jelitowa u rocznego dziecka

>> ps. a może nie to forum wybrałam, już nie wiem??? Jeśli umiesz czytać, to chyba wiesz, że to nie to forum. Proponuję spytać tu: forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=577 e. -- www.wady-dloni.org.pl Dlaczego

Re: Grypa żołądkowo-jelitowa u rocznego dziecka

z calym szacunkiem dla tego forum ale nie zgodze sie z Wami strata dziecka,chore dziecko to chyba rzeczywiscie jest forum dla tych ktorzy zarowno srtacili swoje malenstwa jak i dla tych ktore maja chore dzieci czy w sumie to uwazacie ze rotawirus a dziecko z niepelnosprawnoscia to jest zupelnie co

Re: Grypa żołądkowo-jelitowa u rocznego dziecka

Oj moglabym ci tu opowiadac.Moj synek mial 1rok i 3 m-ce objawy zaczely sie od tego ze goraczkowal i mial biegunke ja podawalam lacidofil smecte i dopajalam.Na drugi dzien biegunka ustapila ale goraczka nie i maly coraz mniej pil a jesc przestal calkowicie.Na trzeci dzien to nie otwieral w ogole ocz

Wirus rota i grypa jelitowa u dziecka

Jestem totalnie załamana! Moja 4 letnia córka w poniedziałek trafiła do szpitala z biegunką i wymiotami. Potem doszła jeszcze gorączka ponad 40 stop.Lekarze stwierdzili wirus rota i grype jelitową u dziecka Była w b. złym stanie ale od czwartku zaczęło sie poprawiać. Ustały wymioty , biegunka

Re: Grypa - bardzo boli, jak pomóc

Czy was kompletnie pogielo? Jeden bredzi o zapewnieniu obecnosci oregano w organizmie. Druga nie rozumie, ze polska "grypa jelitowa" to zadna grypa (influenza) tylko gastroenteritis, choroba spowodowana przez jeden z gastrowirusow (Norovirus, Rotavirus). Jedyny wspolny mianownik to

Re: odpornosc na grype zoladkowa

było było ja miałam jako dziecko - pamietam, z 20 lat temu i moja babcia to nazwała wlasnie grypą jelitową a poza tym to chyba ludzie zatrucie też z tym mylili

grypa jelitowa u dzieci

Mam pytanie jak długo może trwać grypa jelitowa u 3-latka, jak długo może dziecko gorączkować ?

Re: Grypa - bardzo boli, jak pomóc

; , Rotavirus) To chyba Ciebie pogielo, sama bredzisz, a gdzie ja napisalam, ze polska grypa jelitowa to influenza ? ? A po drugie skad wiesz ze polska a nie niemiecka czy angielska? A to polska sie rozni od np. niemieckiej?? > > A matka dziecka z bolami stawow powinna znalezc b. swiatlego lekarza

Re: Wirus rota i grypa jelitowa u dziecka

Witaj! Każde dziecko nieco inaczej przechodzi wirus Rota, ale objawy Twojego dziecka są typowe, pozatym trafiliście do szpitala, więc o wszystko mozesz zapytac lekarza. U nas było o tyle źle, że Rota złapalismy własnie w szpitalu lecząc zapalenie oskrzeli i ropne ucho, także mozesz sobie

Re: Katar to nie choroba

Popatrz a ja myślałam, że moje dziecko w wieku przedszkolnym miało ospę, grypę zwykłą i jelitową, zapalenia oskrzeli itd a ono było zdrowe bo biegało po domu! Leżał tylko raz w życiu, z temperaturą 40'C.

Re: Wirus rota i grypa jelitowa u dziecka

Pewnie cie nie pociesze:( Moja coreczka miala rotawirusa i lezala w szpitalu.Goraczkowala tez do 40 stopni i nic nie jadla ,i nie pila ,byla pod kroplowka.Po tygodniu bylo lepiej i wypuscili nas do domu.Niestety za dwa dni byla "powtorka z rozrywki" ,zowu wymioty ,biegunka itp .Znowu trafi

Re: wiesiolek

butelkowa_mama wiec o co chodzi bo w zeszłym cyklu dostałam grypy jelitowej akurat w samą owulację więc starania nie wyszły niestety. W ogóle odkąd staram się o dziecko cykle mam nieregularne, pierwszy miał tylko 15 dni, potem 20 a teraz 25.

Re: witajcie!

mebloscianka_dziadka_franka rozumiem Ciebie dobrze:) ja dopiero staram się 2 cykl ale jak ostatnio przed okresem miałam urojone objawy:) tak teraz nie mam nic. W ogóle ta grzybica się przypałętała a od niedzieli do wczoraj grypa jelitowa...jakieś fatum Mi wszystkie koleżanki mówią, że dziecko

Re: grypa żołądkowo-jelitowa u dziecka 6 m-cy -po

Dzieki Atka! Moja koleżanka mieszka w Hiszpanii i tam mają jakieś inne podejscie do problemu. Dali małej jakiś lek i na tym koniec. Kazali obserwować i tyle.

Re: Dlaczego lekarze tak często bagatelizują chor

grypę jelitową, co mogłoby uśpić czujność. Nie znam dokładnie szczegółów, ale coś natchnęło lekarkę w sumie ryzykowała i pacjentka została helikopterem wysłana do kliniki neurocostam, na cito zrobiono jej operację , okazało się ze ma tętniaka mózgu, przeżyła. Ordynator oddziału później bardzo dziękował

grypa żołądkowo-jelitowa u dziecka 6 m-cy -pomocy!

Dziewczyny proszę o poradę. Córeczka mojej przyjaciółki ma 6 m-cy i dopadła ją grypa zołądkowo-jelitowa! mała ma biegunkę, zwraca i ma gorączkę. Była na pogotowiu, ale lekarz nie zalecił ani zmiany diety ani leków. Poprostu kazał obserwować zeby się nie odwodniła i powiedział, ze przejdzie

Re: sanatorium Cegielski w Dąbkach

jest już bardzo źle to dopiero wtedy wołają lekarza , który kiruje dziecko do szpitala bo już jest zbyt późna na leczenie sanatoryjne, że racje żywieniowe są koszmarne, że jak chorują to prawie wszyscy i najczęściej na grypę jelitową. Potrzebuję odpowiedzi na powyższe a nie czy jest tv internet i jak

Re: grypa żołądkowo-jelitowa u dziecka 6 m-cy -po

W Anglii maja podobne "podejscie do tematu", mysmy tez to przechodzili. Jesli goraczka jest uciazliwa to niech zapoda dziecku paracetamol i pilnuje zeby mala pila bardzo duzo, podawanie malych ilosci jak tylko czesto sie da, pojenie przez sen. Najwazniejsze to nie odwodnic, mala nie

Re: Wirus na Teneryfie?!

Wróciliśmy dwie godziny temu z dwójką małych dzieci z Puerto de Santiago. Żadnego wirusa nie złapaliśmy ani żadnego chorego dziecka nie widzieliśmy, choć nasi malcy łapią wszystko, co złapać można. Sporo gości było również z Wysp Brytyjskich, oni również nie chorowali. Przecież grypy jelitowe

Re: grypa żołądkowo-jelitowa u dziecka 6 m-cy -po

dziecko - pić, pić i jeszcze raz pić, najlepiej herbatkę lekko słodzoną. Gorzka ponoć powoduje wymioty. Acha - dawali mu też lakcid. Polecam udać się do dobrego i zaufanego lekarza - sporo rozmawiałam z lekarzami w klinice o rota virusie - ta choroba często nawraca, moze mieć różny przebieg (np. tylko

Re: Katar to nie choroba

Juz widze jak twoje dziecko przy grypie jelitowej czyli miedzy wymiotami a biegunka radosnie zapitalalo po domu. To, ze moglo sie przejsc do ubikacji na wlasnych nogach nie jest bieganiem. Poza tym my mowimy o katarku, ktory, jak sie okazuje jest znakomitym przyczynkiem do pozostania w domu.

Re: pomóżcie mi

podawaj elektrolity, zobaczysz jaka bedzie jak wstanie. Jedzeniem bym sie nie przejmowala. Ja bym pojechala do lekarza, dlatego, ze to bardzo male dziecko. W przypadku starszego zaczekalabym 24godziny. U nas grypa jelitowa zdarza sie co roku okolo swiat Bozego Narodzenia i zawsze trwa nie dluzej

rotawirusy

u mojego meza w pracy zaczyna szalec "grypa jelitowa" i chcialabym sie Was zapytac, tak na wszelki wypadek, co robic gdyby Malenstwo zachorowalo? Czy z 4,5miesiecznym niemowlakiem jedzie sie od razu do szpitala? Jak wyglada taka choroba u takiego malca i ile moze trwac? Wytarczy

Re: Szczepienia-czy i jak oszczedni szczepią dzi

na rota nie szczepiłam(nigdy nie miała grypy jelitowej zoladkowej, nawet kiedy ja chorowałam), ospę moje dziecko przeszło lekko(tez nie szczepiłam), zastanawiam sie jeszcze nad pneumo i meningo, ale to jak pojdzie do przedszkola

"Przykmnąć oko" i rozszerzać diete?

wczoraj ma ostrą grypę jelitową i pomyślałam, że to okazja by od nowa (po raz kolejny) spróbować pojedynczo rozszerzać dietę. Dziś więc ryż z batatami (rozgotowane, zmiksowane), a potem kolejne rzeczy. Mam jednak wątpliwości. Tak mocno i kurczowo trzymam się tego liszaja i najego pdstawie stwierdziłam

Re: "Jelitówka" czy zatrucie? Profilaktyka

Witam, najczęstszą przyczyną nieżytów żołądkowo-jelitowych (tzw. "jelitówek") u dzieci są wirusy (Rota, Adeno, Noro i wiele innych). Do zlecenia posiewu mamy pewne wskazania: krew w stolcach, biegunka o ciężkim przebiegu (z ciężkim odwodnieniem), przewlekanie się biegunki >10-14 dni

Re: Szybko się męczy, serce wali jak młotem

TSH mial robione w czerwcu z racji swojego pobytu w szpitalu z grypa jelitowa. Poprosilam o zrobienie tego badania przy okazji pobierania krwi gdyz sama mam Hashimoto. Pierwsze badanie wyszlo 9. Ponad norme. Pozniej pani ordynator powedziala ze powtorza badanie gdyz wynik wysoki a krew przy malym

Pilne!Początek grypy jelitowej u 7-latka, co podać

Bardzo proszę o pomoc. W szkole panuje grypa jelitowa, dowiedziałam się dzisiaj. Syn wczoraj narzekał, że boli go brzuch ale nie tak mocno. Nie miał rozwolnienia, nie wymiotował. Wieczorem dostał gorączki. Podałam ibum ( nie miałam nic homeopatycznego na gorączkę :(. Poszedł do szkoły ale boję się

Re: dziewczyny pomocy !!!

grypa jelitowa to byłaby raczej widoczna;-) nie ma co gdybać, lekarz musi dziecko zbadać. -- Moje Słońca Dwa: M. 30.01.2005; T.19.03.2010

Re: Napadowe bóle brzucha u półtorarocznego dziec

Witam, Moja 1,5 roczna córka ma od tygodnia te same objawy co pani synek. Lekarka twierdzi, że to grypa jelitowa, ale dziecko co prawda ma rozwolnienie ale oddaje stolce standardowo raz dziennie. W dzień jest wszystko w porządku- jest pogodna natomiast nocą co 2 godziny dostaje ostrych bóli

Re: Santana

bardziej to wyglądało na grypę jelitową. Wtredy by się zgadzało, że to wirus. W grę jeszcze wchodzi rota wirus. On szybko przechodzi z dziecka na dziecka czy na dorosłego.

Re: Ręce opadają nie wiem co robić

Moze to grypa zoladkowo- jelitowa? My wlasnie to pzrechodzimy. Byly rozne opcje: poantybiotykowe zapal.jelit itp., ale raczej jest to jelitowka, zdobyta poniewaz dziecko jest oslabione. Zycze zdrowia i dobrej diagnozy. Pozdrawiam

szkoła a choroby

Całą noc moje dziecko marudziło z powodu złego samopoczucia, gorączki wiec znow dzis nie poszedł do szkoły bo go rozłożyło choróbsko.Do pediatry nie mozna sie dzis dostac wiec zapisałam go dopiero na jutro. Srednio co tydzien lub dwa coś mu sie dzieje , albo grypy jelitowe wymiotuje ma biegunki

Re: czy to grypa żołądkowo-jelitowa?

To na pewno jest grypa jelitowa tzn.Wirus Rota.Idź do lekarza i nie dopuść do odwodnienia dziecka!!!!!

Coca-Cola

Wszelkie grypy jelitowe,rotawirusy należy przechorować,łagodząc objawy nawadnianiem i tyle. Jak młoda złapała Rota( potwierdzony badaniem kału) lekarz w szpitalu zaproponował jej picie ciepłej,odgazowanej coli.Ma bardzo dużo cukru,więc dziecko nie traci siły,a ponieważ dzieciaki ją po prostu lubią

Re: szkoła a choroby

niewyraźny na te lekcje , raz jak mówiłam zwymiotował bo miał grypę jelitową a się uparlismy razem że da rade i pojdzie. Po tej akcji powiedziałam że nigdy więcej.

Re: mam tylko jedno pytanie

To dziekuje Kochana losowi ze nie miałas zaszczytu miec takowej grypy jelitowej nie zycze nikomu.......A w kwesti opieki do dziecka to był jeden dzien a nie cały miesiac ze nie miałam z kim Córki zostawic wiec jest duza róznica jak dla mnie chyba ze nie widzisz takowej roznicy........................................

Re: Grypa żołądkowa - już 3 dni nic nie je

przy grypie jelitowej ZADNEGO mleka i jego przetworow.Jezeli duzo pije to wszystko w porzadku.Dziecko samo sie nie zaglodzi. -- Landryna

Gelsemium?

Chciałabym dowiedzieć się coś na temat leku gelsemium sempervirens 15ch. Stosuję je dla dziecka na grypę jelitową, ale o dziwo najbardziej pomagają jej na przerośnięte migdały. Przestała chrapać.

Re: Dietetyczne statystyki :)

-2 kg, a i to tylko dzięki zarażeniu się grypą jelitową od dziecka. Ciało powoli zaczęło odzyskiwać ludzkie kształty. Zostało jeszcze 5 kg do wagi idealnej. Niestety bieganie i ćwiczenia zostały zawieszone miesiąc temu, bo dzieci bez przerwy chorują, a ja mam chroniczne zapalenie zatok i ledwo żyję :/

grypa jelitowa

znacie jakieś sposoby na grypę jelitową? Moje dziecko przewraca się z osłabienia,kolejny dzień jest bez jedzenia.

Dziecko wymiotowało krwią. Lekarze: Karetka to ...

, nie popartej żadnymi badaniami. Ale nawet tutaj ciężko mi wierzyć, że lekarze świadomie zignorowali jakieś objawy. Po prostu wedle swojej najlepszej wiedzy zdiagnozowali popularną grypę jelitową - czyli coś co trzeba po prostu przeczekać. Że nie zrobili z automatu badań? Owszem, idealnie byłoby, żeby

Moje dziecko jest caly czas chore, jestem zalaman

oMoj syn ma 7 miesiecy, zaczelo sie od zoltaczki ktora utrzymywala sie do 4 m-ca, maly dlugo zabkowal, od 3miesiaca do 7, i w tym czasie zlapal, zapalenie oskrzeli,gardla, ucha(dlugo trwajace) grypa jelitowa, i znow zapalenie gardla 3 dni po grypie jelitowej, caly czas ma biegunki po niej a do

Re: co zrobiłby Wasz lekarz?

nie chodzicie wogole do lekarzy? Ja nie chodzę z dziewięciolatką, z czterolatką też nie, nie z grypą jelitową, nie z katarem, kaszlem i nie z gorączką, o ile stan się nie pogarsza. Leczę po swojemu echinaceą, którą podaję wtedy w ilości wstrząsowej, olejkami eterycznymi, gorącymi kąpielami z solą

Re: co to mo ze być

stawiałabym na lekką grypę jelitową. Dziecko jest odporne, więc objawy są marne :-) -- Jede Wahrheit braucht einen Mutigen, der sie ausspricht.

Re: sens zycia cz.2 Choroby dzieci

Znów zonk tato. Coraz częstszymi przyczynami powyższych są alergie. Szacuje się że za kilka lat będzie je miało co drugie dziecko. Objawy takowych bardzo przypominają migdałki, grypy (w tym gorączkowanie), przeziębienia itp. Wszystko zależy co uczula, w jakim stopniu i czy jest to alergen wziewny

Re: grypa jelitowa - czy się ode mnie zarazi ???

grypa jelitowa zarazamy sie wdychajac wirusa znajdujacego sie wpowietrzu z kalu i z wymiocin. Wystarczy wejsc do ubikacji po osobie ktora choruje zaczerpnac powietrza i gotowe, dlatego matki zarazaja sie od swoich dzieci czesciej niz dzieci od matek, to matka przewija dziecko sprzata wymiociny itd

Re: co robić, nie wiem co mu jest :(

Rotawirus bo ma okrągłą postać ale to wciąż wirus ,któy wywołuje grypę jelitową tzw: jelitówkę :-) To wszystko jeden ciul. Najważniejsze przy takich objawach jest picie,w pierwszych godzinach nie podawać jedzenia na siłę gdyż organizm zajęty jest zwalczaniem wirusa i wytwarzaniem przeciwciał i nie

Re: pytanie do przeciwniczek siusiania w krzaczka

dzieciom biegunka/ grypa jelitowa/ inny kataklizm? Zdarzyło się coś, co wyglądało na grypę jelitową a okazało się być infekcją bakteryjną. Bonusowo powiem tak - w ciągu roku mamy 5-6 wyjazdów na odległość co najmniej 200 km. I od roku nie zdarzyło nam się nie stać przynajmniej w 30 minutowym korku z

Re: Santana

Gość portalu: Balian z Ibelinu napisał(a): > bardziej to wyglądało na grypę jelitową. Wtredy by się zgadzało, że > to wirus. W grę jeszcze wchodzi rota wirus. On szybko przechodzi z > dziecka na dziecka czy na dorosłego. Skoro to jelitówka czy inny wirus, to jaka jest wina hotelu

chybas oszalala

Przez Europe przewala sie grypa jelitowa, a ty z dzieckiem do wylegarni zarazkow. Grzechu z tego nie bedzie, jak w takich okolicznosciach nie pojdziesz.

Re: 3m ciaży, gorączka38...

Jesli chodzi o grypę jelitową to nie jest ona groźna dla dziecka, tylko dla Ciebie. Na skutek wymiotów, biegunki mozesz się dowodnić i jak poprzedniczka wylądować w szpitalu.

Re: Co z Naszym dzieckiem ??? POMOCY !!!!

Pewnie ma grypę jelitową ja dawałam cole odgazowana i nawet przechodziło, u nas trwało to zazwyczaj 2 dni i po sprawie Podobnie jak u Ciebie wymioty i wolniejsza kupka. Pilnuj żeby dziecko się nie odwodniło i nie przesadzaj z jedzonkiem zazwyczaj dzieciaki nie mają apetytu. -- http

Re: To do lekarza, a nie colą leczyć!

płyny, choć do tego celu służą znacznie lepsze napoje. Bzdury gadasz sprawdzone na moich dzieciach i na nas dorosłych grypa jelitowa tylko cola pomogła > -- O kolorach białym i czerwonym, o symbolach? orła i korony..." Pamiętaj synu mój....

Re: 39,5 gorączki po pyrantenum? Jestem w panice

To zbieg okoliczności, maly cos zlapal, byc moze grypa jelitowa badz gardlo, dlatego dziecko zwymiotowalo.

Re: poród - wielka trauma

Nie mam traumy :) Mój drugi poród był megabolesny a dziecko wielkie ale gorzej wspominam grypy jelitowe które przeszłam, bo poród przynajmniej kończy sie po kilku godzinach a takie grypsko raz mnie trzymało 3 dni, ból co prawda mniejszy ale taki bez sensu. -- http://dl5.glitter

Re: Jak długo trwa grypa żołądkowa?

filipinka.1 napisała: > byliśmy u lekarza, który stwierdził że to tzw. grypa żołądkow > o - jelitowa i że mały na pewno będzie jeszcze miał biegunkę, że tak właśnie wy > gląda przebieg choroby, dzień dobrze, na drugi nowe objawy i tak się ciągnie... > .trochę mnie nastraszyła

Re: Pomóżcie bo już nie wiem, który Zooper?

sie sprawuje na spacerze to napiszę w przyszłym tygodniu, bo na razie to taki króciutki test zrobiliśmy, a dziś młody leży chory :( ma grypę jelitową, więc na wózek przetestuję po weekendzie) --

Re: Wirus jelitowy jak długo się zaraża??

absolutnie nie. naczytałam sie o tym wiele wiec mogę w 100% rzetelnie napisac, ze wirus grypy jelitowej wydala się z organizmu dorosłego człwoieka około 2 tygodni a z organizmu dziecka około tygodnia dłużej.

Re: wkurw..... się

może macie grypę jelitową?Z dzieckiem chorzy jesteście,współczuje że mąż do pracy musi iść <przytulam>

Re: Ribomunyl - opinie.

zdrową Julką - wiedziałam, że załapie jakiegoś wirusa). Poza tym dwa tygodnie temu wirus grypy jelitowej/żołądkowej. Nie wiem, czy fakt "niechorowania" zawdzięczać Ribomunylowi - ale od kiedy zaczęliśmy kurację dziecko przestało chorować! -- Julka, 3 lutego 2009

Jak wyleczyć candidę u 4-miesięcznego niemowlaka?

Witam, mam pytanie: jak mogę się zabrać za leczenie grzybicy u mojej 4-miesięcznej córeczki? W posiewie wyszło jej: candida albicans: liczny.Córka w wieku 6 tygodni zachorowała na śródmiązszowe zapalenie płuc i była leczona zinnatem (przez 10 dni) poźniej przechodziła grypę jelitową na którą

Re: lamblia :(

się masowe zakażenia wodą z kranu (co interpretowano jako "grypę jelitową"), najczęściej jednak zakażenie leczy się samo. Dziecko i osoby o przewlekłym zakażeniu lepiej jest jednak przeleczyć. -- "Bywasz piekącym jadem trollów na internetowym forum Wiwat Polonia Frustrata, wiwat to

Bardzo proszę o pomoc!!

nocniczek /tylko wiem że ona nie będzie chciała siadać - boję się całkowicie ją zniechęcić/ teraz martwi mnie to bo przecież to jest środek na zatwardzenie a ona ma biegunki . I juz sama nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Najpierw wydawało mi się ze to może grypa jelitowa, póżniej że może jakieś

rotawirusy a wczesna ciąża

Hej Dziewczyny , wiem że dużo już była wątków o grypach jelitowych ale nie umiałam się doszukać konkretnego przykładu dla mojego problemu. Jestem w 5tc ( nawet mniej niż w 5 wg usg jest to 4tc) a dziecko przysmyczyło rotowirusa z przedszkola. No i mnie chwyciło- ostra biegunka i temperatura- przez

Re: 7-latek i ból brzucha

Ja bym odczekała jeszcze jeden dzień. To pewnie był wirus, słynna "grypa jelitowa". Nie wiem, jak jest w Polsce, ale jeśli możesz sama usprawiedliwć dziecko, to jeszcze ten jeden dzień odczekaj, a do pediatry nie idź. Ten ból to pozostałość po chorobie, coś w rodzaj nadwrażliwości. Ja

Re: Odpieluchowanie półtoraroczniaków!! Łączmy si

pieluchy, ale jak miał grypę jelitową, to mu zakładałam i teraz znowu leje do pampersa. Jakieś rady , jak wytłumaczyc dziecku, że trzeba wołac "przed" a nie "po"?

Re: pytanie do przeciwniczek siusiania w krzaczka

gaja zapytam ciebie w takkim razie jezdzaca po polsce... ostatnio zrobilas dluga trase - czy podczas tej trasy bylas zmuszona odsikiwac dziecko gdzies w warunkach spartanskich w lesie, na trawie w krzakach? zdarzyla sie dzieciom biegunka/ grypa jelitowa/ inny kataklizm? bo wyglada ze na tym forum

Bakteria z przedszkola

Muszę się was doradzić co byście zrobiły?. W przedszkolu panowała "grypa jelitowa" rodzice byli informowali aby obserwować swoje dzieci pod tym kątem. W grupie mojego dziecka dzieci zapadały na tą chorobę aż padło na moje dziecko. Ponieważ "grypa" przebiegała niegrypowo 10 dni

Re: nie wiem co to może być

Moja córcia od trzech dni miała wysoką gorączkę 38,6 st.do tego i częste kupki.Też myślałam,że to od ząbków,bo idą jej czwóreczki,ale jak się okazało,była to infekcja jelitowa(grypa).Lepiej udać się jak najszybciej do lekarza,nigdy nie wiadomo,co może być przyczyną takiego stanu u dziecka.

Re: witam, nie wiem co robić

, zadbać o siebie, może zaszczepić przeciwko grypie i próbowac kolejny raz. Oczywiście boli i strata pustego pęcherzyka, i większej ciązy. Ludzie nie rozumieją, że nie chodzi o to, na jakim etapie była ciąza, ale o sam fakt, że ona była. Że planowało się już życie z ciążą, z dzieckiem, ze zaistniało ono

Re: rozpaczliwie pomoc potrzebna!!! łożeczko tury

W łóżku gdzieś na wyjeździe także mogło spać dziecko z grypą jelitową. I tak można gdybac. -- Dojrzałość polega między innymi na tym, że przestajemy czekać na cudzą akceptację naszego postępowania i odczuwać lęk przed czyimiś sądami http://poczta.onet.pl/9914030,zalacznik.html?a=v&k=0&f=0&ui

ciąża a grypa

czy któraś przeszła grypę jelitową w pierwszych tygodniach ciąży, jakie jest zagrożenie dla zdrowia dziecka, szukałam w necie ale nie natrafiłam na żaden sensowny artykuł, dzięki

wielodniowe zaparcie u 3 latka pomocy

spotyka to u dzieci. Czy mam szukac gastrologa?? czemu moje dziecko jest senne, wiem ze po grypie jelitowej tak moze byc osłabiony.

dłuuugie zaparcie i osłabienie u 3 latka pomocy

spotyka to u dzieci. Czy mam szukac gastrologa?? czemu moje dziecko jest senne, wiem ze po grypie jelitowej tak moze byc osłabiony.

Re: pepsi

Jak mała miała 3 tygodnie, przeszłam okropną grypę jelitową i wypiłam przez dwa dni ponad 4 litry odgazowanej coli i jakoś nikomu na nic nie zaszkodziło:) Tylko cola przechodziła mi przez gardło:) A dodam, że dziecko było wrażliwe, bo np po wypiciu przeze mnie szklanki soku z pomarańczy skończyło

Re: Co to za cholerstwo?

Wiesz co, przy takich objawach ja bym się nie wahała. Przede wszystkim jeśli dziecko nie pije, a wymiotuje, ma biegunkę i gorączkę, to sie odwadnia i wytraca elektrolity. Nawet jak to jest jakaś grypa jelitowa, czy rotawirus, powinien szybko zostać zbadany przez lekarza. -- Miś Panoramy

grypa jelitowa-musi sie zarazic?

pytam, bo w piatek nasza niania nas poinformowala ze ma grype jelitowa wraz z cala rodziną. Ma ciągły kontakt z naszym dzieckiem wiec jestesmy w grupie ryzyka. Ale czy musi sie zarazic? Dodam ze przechodzilismy juz w yb roku rodzinnie grype jelitową. Jak dluczo czekac na objawy - od piatku wiemy o

Re: co na biegunkę dla 3,5 letniego dziecka

Mojemu pomagał Enterol - jest w kapsułkach i saszetkach ja używam kapsułki - można rozpuści w piciu itp. Dawałam też przy grypie jelitowej Nifuroksazyd w zawiesinie - podobno na receptę ale ja zawsze kupuję bez-mówię że dziecku zawsze pomaga a do lekarza o 20:00 nie będę jechała:)

Re: Szczepienie na rotawirusy

wirusami wywołujacymi tzw. grypę żołądkowo-jelitową, których jest całe multum. 2. Po tym, jak dziecko znajomych o mały włos nie straciło życia przez tą szczepionkę - odechciało mi sie nadgorliwosci.

A jednak szpital...wcale nie było tak źle!

Witam ponownie. Parę dni temu pisałam w sprawie wysokiej gorączki, nie do zbicia. Mały miał grypę żołądkowo- jelitową. Gorączka na drugi dzień pozostawała 38,5 pomimo leków, ale najgorsze było to że nie chciał nic pić, wymiotował też każdym łykiem. W końcu postanowiliśmy jechać do szpitala

Re: grypa jelitowa

>Przy grypie jelitowej nawet piers sie ogranicza a to nieprawda. mleko matki to dodatkowe przecwiciała dla dziecka, żeby lepiej walczyło z infekcją. każdy pediatra Ci to powie. przeleżałam z córką tydzień w szpitalu i nie słyszałam niczego pdoobnego, wręcz przeciwnie. -- miłego dnia :)))

Re: Zaraziliśmy małą :( - przeziębienie

Pediatra nam powiedziała, że następnym razem jak my będziemy chorzy, to żeby mała nic nie załapała (co i tak może nastąpić, ale lepiej zapobiegać), żeby dawać jej osscilococinum i wit. c zapobiegawczo. A poza tym, to wiem, że dziecko musi się wychorować, ale dopiero co 2 tyg. temu miała grypę

Re: grypa jelitowa

Moja starsza córka przechodziła grypę jelitową, jak miała półtora roku. Na pewno należy pojechać do lekarza. Jeżeli objawy są w "miarę", a dziecko pije wodę, to można zostać w domu. W skrajnych przypadkach, bardzo intensywne wymioty i biegunka, a przede wszystkim odwodnienie: to może

Re: Czy warto się szczepić na GRypę?????????

: wysoka gorączka (najczęściej powyżej 39°C), bóle mięśniowe, osłabienie (złe samopoczucie, uczucie zmęczenia), kaszel, ból gardła, ból głowy, katar itp. U małych dzieci mogą pojawić się zaburzenia żołądkowo-jelitowe. Ze względu na podobieństwo objawów grypy i objawów wywoływanych przez inne wirusy

Re: szczepcie przeciwko rota!!!

chyba kpisz, moja starsza w życiu nie miała biegunki, młodsza też dotychczas nie, i mam szczepić, bo twoje dziecko było szczepione i nie zachorowało? Może by i tak nie zachorowało? Ja miałam ze 3 razy taką grypę jelitową, moja córka nie zaraziła się ani razu. -- normalnie krew mnie zalewa, jakie

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - grypa jelitowa u dziecka