hyundai i20

Hyundai i20 - samochód osobowy Segmentu B firmy Hyundai. Nowy model zadebiutował na Paris Motor Show i zastąpi w roku modelowym 2009 model Getz. Jest to kolejny model po i10, i30 i ix55 model z serii "i".Hyundai i20 - tył

... czytaj więcej o hyundai i20 na pl.wikipedia.org

Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

Teoretycznie nowy Hyundai i20 powinien przypominac europejskie marki GM, czyli opla i forda. Facelifting przeprowadzono wykorzystujac softwareowe srodowisko dieseinerskie dla projektow GM-Europe.

Re: Hyundai i20 FL - test | Pierwsza jazda

zachowaczy wygląd. W koncernie Hyundai-Kia to Kia Rio jest subkompaktem o dynamicznym, prawie sportowym wyglądzie. I ją należy porównywac z Fiestą, Grande Punto, 308. Ale ceną za wygląd jest to, że z tyłu jest ciasno. Technicznie Rio i i20 to jest to samo - wygląd kontra przestrzeń w środku - klient ma

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

"Najmniejszy Hyundai z podstawowym silnikiem przekonuje do siebie od pierwszych kilometrów." To i20 jest mniejszy od i10?

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Bdb auto, jeździłem 1,4 100 koni, dynamiczny, w trasie spalił ok. 5 litrów. Ale z drugiej strony - za podobną cenę można mieć coś ciut markowego, np. clio, nie mówiąc już o tym, że za podobną cenę jest hyundai i30. Porównując i20 1,4 100 i i30 1,4 109 - oba z klimą koszt. ok. 45 tys. Minusy i20

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

"ale chyba nowa Rio zrobi z niego kotlet mielony..." Przecież to te same auta ! Ta sama płyta, ten sam podstawowy silnik. Kia i Hyundai to ten sam koncern.. Różnice między Rio a I20 są prawie kosmetyczne

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

okazał się znacznie lepszy niż się tego spodziewałem. Jeśli można i20 z czymś porównać to tylko ze Skodą Fabią, oprócz silników bo silniki w Skodzie i w Hyundaiu to zupełnie inna filozofia. Z 207 nie porównywałem, a w porównaniu z 206+, Punto, Corsą, Fiestą - Hyundai i20 oferuje znacznie więcej miejsca

Hyundai i20

prosze o opinie, znalazlam juz taki watek, ale zostal zarchiwizowany. Samochod jest juz ponad rok na rynku, moze wiecej osob ma doswiadczenia. Szeczegolnie mnie interesuja jego wady.. Pozdrawiam!

Re: Hyundai i20

jeśli chciałabyś mieć takie samo wyposażenie co w i30, to lepiej kup i30 bo cena będzie podobna - przynajmniej dla auta z silnikiem 1.6 Brak różnicy w cenie wynika z tego że i20 jest produkowany w Korei, a i30 w Czechach. Wersja comfort w i20 nie odpowiada wersji comfort w i30. Jedyne co mi się nie

Hyundai i20 - trzydrzwiowa wersja oficjalnie

Bez dwóch zdań można stwierdzi że i20 nie będzie liderem rynku małych autek, nowe Polo wygląda zdecydowanie ładniejsze, bardziej zaawansowane technologicznie. Hyundai to plastikowe auto, VW wypuści dla fanów Polo wersje GTI :) i to pokazuje kto jest królem tej klasy, na dodatek można dodać że

Hyundai i20 - trzydrzwiowa wersja oficjalnie

. Efekt jest taki, że każdy kupuje Punto, Clio lub Polo zamiast Hyundaia w tej klasie. Do tego ze zdjęć nowego Polo widać że to auto będzie większe od i20 i znacznie ładniejsze

Re: Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

Przejechałem I20 już 3 tys. kilometrów. To jest rewelacyjne auto, nie mam żadnych krytycznych uwag poza spalaniem, za duże. Do tej pory miałem 10 aut, w tym m.in..4 Toyoty, nissana , fiata( Uno - to była zgroza]. Nadciąga wielka ofensywa Hyundaia.Za małe pieniądze taki mały,fajny samochód

Re: Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

A gestapowcy mówią że folcwagen ma najlepsze dizle .a tu popatrz się HYUNDAI ma lepsze hehe

Re: Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

Jeżdżę I20 od 3 miesięcy.Jestem bardzo zadowolony, może tylko za dużo pali ale jeżdżę tylko po mieście. Poprzednio miałem 2 Yarisy, paliły jeszcze więcej a ile kosztowały...Horror.Każdy przegląd to min. 1200 zł.Fakt, były bezawaryjne ale paliły jak smoki, po mieście 8,0 litra...Brawo I 20.

Re: Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

@motylanoga71 ,motor, to niemiecki szmatławiec więc podobnie wiarygodny jak hamerykański pedał przyśpieszenia w PRIUSie

Re: Hyundai i20 FL - test | Pierwsza jazda

Artykulik mało konkretny. Inny kształt kloszy każdy zobaczy na zdjęciach. Pytanie zasadnicze: czy podstawowy silnik 1,2 ma teraz zmienne fazy rozrządu? Bo jeśli dołożyli zmienne fazy rozrządu i zachowali dotychczasową cenę to jest to najlepsza oferta na polskim rynku. Taki lifting jest też okazją

Re: Hyundai i20 FL - test | Pierwsza jazda

i20 jest bardzo zachowawczy jesli chodzi o wygląd. Takie cos posredniego między getzem a corsą. A juz porownując z fiestą... Ogólnie dobre auto, mozna w dobrej cenie kupic. Mało pali. Porownujac jednak i20 i i30 pierwszej generacji, to przy silniku 1,4 i podobnym wyposaż. miały podobne ceny więc i

Re: Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

Bardzo fajne autko. Miałem okazję jeździć modelem 1.4 w gazie. Zrywny, tani, wystarczająco pojemny. Szkoda że zapomniany, ale przez to używki tanie. Idealne auto dla studenta ;)

Re: Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

polecam ostatnie wydanie motoru. Porownanie i30 i Aurisa (auta uzywane). Auris dostal 4* i30 5*. To tyle w temacie tureckich japonczykow.

Re: Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

No to siÄ? KoreaĹ?ce nauczyli budowaÄ? auta... W EU najbardziej zaboli ĹźabojadĂłw, bo to ich klienci sÄ? targetem hyundaia czy kii.

Re: Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

Poprzedni wyglądał sympatycznie. Ten wygląda bardziej sportowo. Jakaś taka niekonsekwnecja: oszczędne diesle i bardziej sportowy wygląd. Ale to i tak samochód dla tych, dla których najważniejsza jest bezawaryjność.

Re: Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

Mam nadzieję, że trochę popracowali nad zawieszeniem - w dotychczasowym modelu jest wg mnie nieco zbyt nerwowe (miałem okazję poprowadzić takiego raz).

Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

Wygląda świetnie. Przed faceliftem też mi się podobał, ale irytowała mnie wystająca przesadnie ze zderzaka oprawa świateł przeciwmgielnych. Teraz wszystko harmonizuje.

Re: Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

wcześniej wyglądał jak stary Yaris, teraz wygląda prawie jak nowy więc wszystko ok :) A serio to ciekawe czy wnętrze nadal będzie takie badziewne bo to chyba była największa bolączka tego sympatycznego malucha

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Ja kupiłem 2 lata temu Hyundaia i20 i kosztował mnie 35.000 zł. Auto bardzo sobie chwalę, jeździ super, niedużo pali - na trasie robię ok 5,5 l. W tej wersji mam klimatyzację, radio z MP3, czego chcieć więcej?

Re: Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

wciąż nie mają dobrej opinii i dlatego sprzedają samochody tanio. i20 z Atosem nie ma nic wspólnego. Atos to była licencja jakiegoś japońskiego wynalazku dla Azjatów. A i20 zaprojektowali Niemcy, produkują Turcy (tak jak Toyotę, Fiata, Renault, Peugeota). Jakoś nie słychac narzekań na i20, a trochę już

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Piszecie o Fabi, moja kuzynka jeździ tym wózkiem i narzeka na niego, ciągle jakieś awarie. Ja właśnie jestem w trakcie zakupu i 20 comfort, mam nadzieję, że będzie się sprawował. Ci , którzy narzekają na auto tej klasy niech skaczą na wyższą półkę, mnie gdyby było stać na lepszą klasę to by to było

Re: Salon Genewa 2012 | Hyundai i20 po liftingu

to tylko h...day, dużo wody musi w Wiśle popłynąc, żeby można było sie skusić. Może disign mają jeszcze w miarę, ale rozwiązania konstrukcyjne, jakość i wiele innych detali z tym związanych, że nie warto. Kiedyś miałem atosa - tragedia. Żeby napisać co mi wysiadło podczas 3 lat użytkowania, musiałby

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Tylko tutaj możesz uzyskać kupony rabatowe na interesujące Ciebie produkty lub usługi o konkretnej wartości. Ty wybierasz i decydujesz! Oferta platformy uporządkowana jest w pięć kategorii tematycznych: Elektronika, Motoryzacja, Hobby, Dom i ogród, Moda i uroda. Sprawdź nas i polecaj znajomym! www

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

najdziesz tu m.in. ciekawe testy samochodów i motocykli, informacje o auto-moto gadżetach, wieści ze świata sportów motorowych, ale także porady dotyczące fotelików dla dzieci, eksploatacji auta i jednośladu oraz opisy moto podróży. www.motocaina.pl/#pwid=50a7432f27354f85b97a5af508ef5623

Re: hyundai I20

Jak dla mnie to wóz jest za drogi jesli chodzi o cenę. Hyundai wyprzedaje teraz Getza. Są dosyć duże upusty bo kończą produkcję tego modelu.

Re: hyundai I20

Oczywiście, że można kupić części nie oryginalne. Polecam i20 - ma bardzo bardzo bardzo bardzo wygodne siedzenia. Poza tym dobre parametry, to można sprawdzić albo na stronie albo w katalogu

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Żółtki to także Toyota, Honda, Nissan i te auta biją "super niemiecką technikę" na głowę. Hyundai jeśli chodzi o jakość to poziom porównywalny ze Skoda

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Do autora: najmniejszy na polskim rynku jest Hyundai i10. Taki byk i to już w leadzie ;)

Re: hyundai I20

I20 ma za twarde zawieszenie i nie jest super wygodny,czyli chłopacy po prostu zrobili możliwie twarde zawieszenie,żeby auto dobrze jezdziło.Bez sensu.Jest parę aut,które świetnie jeżdżą i są komfortowe.Szczyt wygody foteli w i20?-świat się kończy.Ale ma dość miejsca,małe silniczki w nim są

Re: hyundai I20

co prawda nim nie jeżdziłem np. i30 ma dobra opinie wiec chyba jego troche mniejszy i młodszy brat i20 tez bedzie dobry ,nie jest wcale drogi i w swojej klasie oraz np. w dieslu jest cenowo i w wyposarzeniu raczej bezkonkurencyjny .gdybym miał kupowac nowego diesla klasy b też bym sie

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

To spalanie jest jakieś wysokie. Moje doświadczenie wskazuje na około 7 litrów po mieście i to bez oszczędzania.

Re: hyundai I20

Troszkę kosztuje, jednak z tych co oglądałam był najtańszy (fabia, fiesta, punto) Też myślałam o getzu, jednak jest taki niezbyt ładny, a mi się marzy tani, nieawaryjny i też ładny samochód (aktualnie mam taki nie za ładny). -- Panienka z okienka gg234269

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Z jakiej firmy był ten kierowca testowy.A i20 polecam bardzo przyjemny samochód do normalnej jazdy.

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Ja w homologacji i20 Classic Plus 1,2 ma wpisane "masa własna 970kg". Skąd w tabeli się wzięło 1125kg?

hyundai I20

Zamierzam kupić właśnie ten samochód. Obeszłam wszystkie salony, i ta oferta okazała się najbardziej atrakcyjna cenowo. I tu pytanie do użytkowników tego samochodu, jest to co prawda nowy model, ale jak się nim jeździ, awaryjność, koszty przeglądów. Teraz co prawda samochód miałby gwarancję, natom

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Nie wiem czy jeszcze jest ale na poczatku wrzesnia na i20 była spora zniżka ( bodajże 8000zł) - inaczej zakup jest nieopłacalny.

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Porównywałem te dwa te dwa auta i lepiej wypada jednak i20 np 6 poduszek ESP na dodatek o rok dłuższa gwarancja. Spalanie trochę mniejsze jest właśnie w i20, autor testu chyba miał bardzo ciężka nogę Cena Clio i i20 prawie identyczna

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

To chyba ktoś żarty sobie robi 10l/100km w takim wypierdku? To przy tym polonez jest szczytem ekonomii.

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

W chwili obecnej prezentowana wersja samochodu kosztuje: 39 400 zł !!! to wynik promocji wprowadzonych przez Hyundaia od 19.09.2011

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

"Oferta Hyundaia nie wypada atrakcyjnie" ?? Porównywane 207 i Corsa są droższe i gorzej wyposażone. Więc która oferta wypada atrakcyjniej?

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

van der cyc to czemu citroen nie daje 3 lat gwarancji ? podpowiem bo by nie nadazyl z dostawami czesci do serwisow

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Całkiem udany samochód. Choć te zużycie paliwa w mieście spore jak na silnik 1.2. C3 jednak bije go na głowę pod każdym względem.

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Wszedłem przed chwilą na stronę Skody i za Fabię TSI silnik 85 KM, z radiem i ESP, kolor metalic ( czyli konfigurację porównywalną z i20 Comfort) trzeba zapłacić 48 tys(w promocji). Za i20 Comfort 41 tys . Więc gdzie Fabia oferuje najwięcej za najmniejsze pieniądze ??

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Porównywałem miejsce nad głową w Fabii i i20 i więcej miejsca jest w i20. Może miałeś podniesiony fotel ? Za wersję Comfort z ESP, 6 poduszek i hamulcami tarczowymi tył i przód, lakierem metalik trzeba zapłacić 41 tys. Ponadto Fabia i Clio mają o rok krótszą gwarancję

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Cena i komfort jazdy i20 mają się nijak do ceny, komfortu i wyposarzenia Clio III. Wersja 5d z reżczną klimatyzacją kosztuje ok. 42 000 zł, a i pojazd jest większy od koreańczyka. O mniejszym spalaniu renówki już nie wspomnę.

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Fabia jest droższa bo ma tehnologie VW że bendzie jezdzić długo bez awaryjnie a ten koreańczyk to jednorazówka wiem bo pracuje jako mechanik i jak ktoś takim przyjezdza to od razu mówie żeby na złom bo wzioł bo tego się nie opłaca naprawiać, takie tam cuda żółtki wsadzają.

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Volvo V60 o aucie mówi się że nie straciło za bardzo na praktyczności, ponieważ posiada przyzwoity bagażnik o pojemności 430 litrów. Ponadto przy całej pogoni za dynamizmem V60 nie straciło najlepszych cech marki, czyli bezpieczeństwa i komfortu. -- Przedstawiciel Volvo na Forum.

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Twarde plastiki z tyłu foteli są pełnią bardzo ważną funkcję: chronię moje nerki i plecy przed kopniakami dziecka siedzącego za mną na foteliku dziecięcym. Komu zdarzyło się jechać mając za plecami rozhisteryzowanego, wierzgającego dzieciaka ten wie o czym mówię. Niestety, bardzo łatwo się rysują.

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Potwierdzam że testerowi chyba spodobał sie dzwie przy wysokich obrotach, i z tą wyszło tak duże zużycie paliwa. Jazda w trasie to 5,5-6,5 w zalezności od szybkości a miasto do max. 8 w zalezności od korków. Polecam ten samochodzik!

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Jak zechcesz kupić coś w segmencie B z benzyną to po długich porównaniach wyjdzie, że najwięcej za wydane pieniądze oferuje Fabia z silnikiem TSI. Pan autor artykułu zapomniał napisać, że w i20 nie ma miejsca na głowę, wsiadłem do niego w salonie i po 20 sekundach wysiadłem żegnając się ze

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

W Hyundaiu są duże zniżki na ten samochód. Cena katalogowa ma się nijak do ceny jaką de facto trzeba zapłacić w salonie. Ja kupiłem żonie i20 1,4 w uboższej wersji wyposażenia (ale z klimą) za 39,500, co za nowe auto klasy B ze 100KM silnikiem nie jest złą ceną.

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

dyskutujemy jakie drogie są takie bzyczki, że producenci poupadali na głowy itp. a może ktoś spojrzy od strony siły nabywczej naszej waluty, to nie ceny są zawyżone tylko my zarabiamy mało w odniesieniu do np Francuzów czy Brytyjczyków; można pół żartem stwierdzić, że tym czym dla Niemca jest VW tym

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Autor od początku podaje polskie ceny samochodu, z czego wnioskuję, że pisze o polskim rynku. A tu VW Polo nie jest liderem, nawet w samej klasie B. Na jakiej więc podstawie mowa jest o "liderze VW Polo"? Bo takie stereotypy wuj Zenek taryfiarz wwiercił w mózgowie wysoce fachowemu dziennik

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Bardzo dobre auto. Z silnikiem diesla 1,4 zaskakuje dynamiką. Nie zgadzam się ,że twarde fotele to minus tego auta. Są wygodne i po nawet długiej jeździe nie bolą od nich plecy. Miejsca z tyłu jest sporo jak na auto z tego segmentu. Z przodu nie czuje się ,że prowadzi się małe auto.

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Mam takiego służbowego, masakra jest auto jest słabe, silnik nie daje rady poza miejskimi korkami, plastiki są fatalne i to nawet na górnych partiach deski, boczki drzwi jak w Dacii Logan. Ogółem za tą cenę to jakiś dowcip! A co dopiero ceny wersji 1,4 97 KM które przekraczają ceny np. VW Polo TSI ;

Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Na rynku nowych jest w czym wybierać w tym segmencie. Wybór przemyślany to wielotygodniowa praca umysłowa. Nie każdemu się chce myśleć tak intensywnie. Większość kupujących nie wie nic o technice motoryzacyjnej zastosowanej przez producentów i jej skutkach dla codziennej jazdy autem. I nie potrafi d

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Na zdjęciu nr 7 samochód ma 241km na liczniku, więc jest nowy. U mnie w takim samym i20 pierwsze tankowanie (nie mam komputera liczącego zużycie paliwa- licza sam po każdym tankowaniu - zawsze do pełna) dało średnie zużycie benzyny ponad 10 litrów. Potem systematycznie spadało, Po ok. 4 tys. km

Re: Renault Clio czy Peugeot 208? Pomóżcie!

dr.hayd napisał: > Ale jeśli Ci zależy na dobrym, uczciwym wolnossącym, 4-cylindrowym silniku to z > ainteresuj się 1,2 Kappa od Hyundai/Kia. Montują to w Rio i w i20. Ból w tym, ż > e koreańskie wnętrza a francuskie to dwa różne światy. Oczywiście na niekorzyść koreańskich, prawda?

Hyundai i20 - trzydrzwiowa wersja oficjalnie

nawet najslabszy siliczek wyglada ciekawie. jezdze clio z silnikiem 1.4 16V i jest to calkiem zwawe autko, a co dopiero jakbym mial miec w podobnej ilosci blachy 126 koni... to brzmi zachecajaco... ;)

Re: Hyundai i20 - trzydrzwiowa wersja oficjalnie

O Golfie do niedawna też tak pisano, ale po zeszłorocznej obniżce cen VI i poprawie standardowego wyposażenia zmieniono zdanie. Ceny przybliżyły się do konkurencji i było to widać w statystykach sprzedaży. Co do wnętrza to braku jakości materiałów i wykończenia, poziomu wyciszenia nikt Golfowi nie m

Hyundai i20 - trzydrzwiowa wersja oficjalnie

Ta, tylko zapomnieliście, że w VW i Skodzie za cenę podstawową to dostaje się cztery fotele, stacyjkę i włącznik świateł. U Fiata niewiele lepiej. Za te same pieniądze dostaje się koreańca z "normalnym" wyposażeniem. O awaryjności nie będę pisał, bo i tak nikt nie zrozumie, przecież to nie

Re: Taki jak Peugeot 107, ale pięcioosobowy.

Kia Picanto (bratowa jeździ i sobie chwali), Panda. Albo z trochę większych Peugoeot 206/207, Punto, Chevrolet Aveo, Hyundai i20, Seat Ibiza, Toyota Yaris, Opel Corsa, Citroen C3. Tyle przychodzi mi do głowy, ale sporo jest takich malutkich modeli, pytanie co dokładnie cię interesuje.

Re: Tokio 2011 | Mitsubishi Mirage

Hyundai i20 !!!, ludzie co się dzieje - mitsubishi kopiuje hyundaia

Re: pierwsze podsumowania :-)

dr.hayd napisał: > motylanoga71 napisał: > > > hyundai i20 (bo getz to za maly raczej). > > Za 23 tys. nie kupi się Hyundaia i20. W tej cenie można znaleźć co najwyżej roz > bitki przed remontem. > Dziwne to jest, bo o 2009 co roku Polacy kupują po 2 tys. szt

Re: Wynajem samochodu na Krecie?

Wróciliśmy z Krety 2 dni temu. Polecam na Krecie wypożyczalnię aut AutoRentals Crete. Właściciel Dimitris Kopidakis. Mają bardzo dobre ceny (w lipcu 2014 na tydzień auto klasy A Spark 175 E, większy hyundai i20 210 E), nowe auta, nie dopłaca się za fotelik dla dziecka i za drugiego kierowcę. Co

Re: Nowe do 50 tys - co?

Podzielam Twoje zdanie. Za tą cenę chyba najlepiej rozejrzeć się za Chevroletem, Dacią albo Hyundai I20. Najtańszy w eksploatacji wydaje się być Dacia ale nie wiem już jak z awaryjnością. Za to można powiedzie, że Hyundai bez wątpienia jest dużo lepiej wykonany. Myślę, że każdy wybór z tych trzech

Re: pierwsze podsumowania :-)

motylanoga71 napisał: > hyundai i20 (bo getz to za maly raczej). Za 23 tys. nie kupi się Hyundaia i20. W tej cenie można znaleźć co najwyżej rozbitki przed remontem. Dziwne to jest, bo o 2009 co roku Polacy kupują po 2 tys. szt. rocznie i20, na ulicach je widać, a na rynku wtórnym i20 nie

Re: Renault Clio czy Peugeot 208? Pomóżcie!

dobrym, uczciwym wolnossącym, 4-cylindrowym silniku to zainteresuj się 1,2 Kappa od Hyundai/Kia. Montują to w Rio i w i20. Ból w tym, że koreańskie wnętrza a francuskie to dwa różne światy.

Małe przyjazne fotelikom

kanapie 3 foteliki dziecięce. Do 60 km/h super, powyżej 100 nie polecam. 3) Kia Venga/Hyundai ix20 - bazuje na małym i20, ale jest wydłużony, poszerzony, podwyższony i wyposażony w wiele przydatnych bajerów, jak przesuwana tylna kanapa, regulowany kąt oparcia tylnej kanapy, podwójna podłoga bagażnika.

Najlepiej z taka grzalka:

www.sobanski.com.pl/hyundai/i20/wewnatrz/04.jpg (model skonstruowany specjalnie dla fakirow-hobbystow)

Re: Hyundaiowi byloby latwiej...

, itd... Czyli klasy premium. Zatem nie pitol, bo ci nie wychodzi! Zobacz jaki "badge" jest na Genesis i i20 - ten sam i identyczny? A jesli nie to dlaczego Twoim eksperckim zdaniem???? > A co jeśli > komuś nie zależy na marce a chce mieć duży i wygodny samochód? Kupuje Hyunadia

Hyundai i20 WRC

Hyundai i20 WRC

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - hyundai i20