Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Internet na karte- ktory najlepszy?

Za kilka dni przylatuje do PL i zostaje na prawie miesiac. Biore lapka ze soba, bo nie chce naduzywac uprzejmosci mamy ;) i stad moje pytanie: ktorej firmy internet na karte bedzie najlepszy? Przegladalam juz troche i porownywalam w necie, ale nie bardzo znam sie na tych wszystkich trasferach i

darmowy internet w play na karte

darmowy internet w play na karte sciagnij: darmowy internet w play na karte. Calosc spakowane do paczki .rar - darmowy internet w play na karte: darmowy internet w play na karte

darmowy internet w telefonie orange na karte

darmowy internet w telefonie orange na karte Pobierz: darmowy internet w telefonie orange na karte; Calosc skompresowane do archiwum .rar - darmowy internet w telefonie orange na karte: darmowy internet w telefonie orange na karte

Re: Internet na karte- ktory najlepszy?

Bede w miescie, gdzie dziala wszystko (mam nadzieje). Mama miala wczesniej play i bylo OK, czasami mega zwalnial. Teraz ma T-mobile na abonament i jest zadowolona. Znalazlam cos takiego: techmobile.pl/oferty/internet-mobilny-na-karte/ Dobrze kumam, ze w tym porownaniu oferta Orange jest

Re: Odsprzedam karte do internetu Etisalat

Odstępie kartę sim do internetu Etisalat.Sprawdzona z modemem Huawei 1750. Kartę trzeba doładować przed 20.11 zdrapką min 25LE. Na koncie jest do wykorzystanie ok 600mb. 50zł + przesyłka Masz też karte SIM do telefonu sim4globe (tani roaming) cena za 1 min do PL na komórkę 2.09zł Na stacjonarne

orange internet na karte

Witam Posiada moze ktos internet z orange free na karte? Chcialbym wiedziec jak z zasiegiem w obrebie Czewy, a w szczegolnosci okolice polnocy oraz czy ktos wykorzystuje telefon jako modem?

internet na karte

Witajcie, Czy mozna w Danii korzystac z internetu na karte? Chodzi mi o cos w rodzaju play online. Pozdrawiam, dipolzg

Re: Internet na karte- ktory najlepszy?

Na allegro możesz kupić kartę sim z Orange już doładowaną. 6 gb kosztowało mnie koło 30 zł. Wychodzi sporo taniej niż doładowywanie samemu konta (bo chyba chodzi ci o ofertę prepaidową, nie?)

Re: Internet na karte- ktory najlepszy?

A to akurat zależy od zasięgu danej sieci w danym miejscu. Dla mnie najlepszy jest Play, ale jak jadę na działkę to mogę sobie kartę Playa wsadzić w tył. Także zorientuj się co działa znajomym i rodzinie w okolicy, w której będziesz. -- ------ Milcz, albo powiedz coś takiego co jest lepsze od milcz

Re: Internet na karte- ktory najlepszy?

No na to wychodzi :) A jak kupie ten starter 20 zl (1GB) to na ile moze starczyc zakladajac, ze bede korzystac z netu powiedzmy ok 1-2 godzin dziennie (jak wspomnialam: poczta, gg, itp.)? Jesli tylko na kilka dni, to faktycznie skorzystam z tych ofert na allegro. -- "...bo my wierzący( ale

Re: Internet na karte- ktory najlepszy?

Hehe kiedyś tez miałam neta na kartę i 1 gb starczył mi na tydzień :D Ale ja to sobie zawsze pierdylion stronek powłączam za jednym posiedzeniem :D Jeżeli głównie poczta i gg to spokojnie powinno styknąć. Napisałam o tych kartach na allegro, bo to w sumie niewiele więcej kosztuje a nie trzeba si

Re: Internet na karte- ktory najlepszy?

Ja sie po prostu nie znam i 1 GB to brzmi tak doniosle... ;) jakby na miesiac starczyc mialo Faktycznie przy tych kartach z allegro roznica cenowa niewielka bo tylko 10 zl, a 5 GB wiecej. Chyba sie zdecyduje, bede miala spokoj, a nie ze mi potem przerwie w trakcie robienia przelewu albo on-line ch

Re: Odsprzedam karte do internetu Etisalat

Ciekawe gdzie kupowales, ze mozna bylo sie targowac? A cena mocno zawyzona :) -- www.my-egypt.prv.pl -Egipt- moje wrażenia!

Re: Odsprzedam karte do internetu Etisalat

temat już nieaktualny, modem wraca do Egiptu niebawem z nowym właścicielem :-) czy cena zawyżona za modem z kartą z 3GB limitu i do tego z kartą sim telefoniczną z 50funtami na koncie - nie znam się w takim razie ;-)

Re: Odsprzedam karte do internetu Etisalat

witam - mam do odsprzedania modem + kartę VODAFONE - jeszcze 1,8GB na koncie do 1 grudnia 2012, można oczywiście doładowując przedłużyć ważność konta, do tego mam kartę Vodafone prepaid telefoniczną - przy dzwonieniu do Polski na komórkę płaciłem około 1,5zł/min - w razie pytań proszę o info - apex@

Oferty na karte-Internet

Wyjezdzam na wakacje i bede calkowicie odlaczona od internetu. Ale bywa czasem ze lapie nas nuda. Nie mam laptopa, ale mam telefon :) Na naszym rynku pojawilo sie wiele ofert na karte z "darmowym" internetem. Chcialabym sie dowiedziec od was czy moze ktos z was ma co bedzie lepsze i

internet na karte a simlock

HEJ, mysle o internecie na karte w Play'u, z telefonem jako medemem. Jednak mam abonament w innej sieci, czyli standardowo simlock na telefonie. Czy karta sim na internet bedzie działac, czy musze zdjąc simlocka? dzieki z gory za szybka odpowiedz, bo jestem na glodzie internetowym ;)

Egipt internet nie działa skype

Witam, jestem właśnie 3 raz w Egipcie, zawsze kupuje tu karte sim do internetu. Zawsze mialem karte etisal, teraz sprzedali mi karte Vodafone i lipa wszystko gra prócz skype. Czy ktos mial podobny problem?

Re: Odsprzedam karte do internetu Etisalat 2 GB d

Tak, jezeli jestes zainteresowany odez wij sie na priv. -- www.my-egypt.prv.pl -Egipt- moje wrażenia!

Re: Sprzedam modem i karte do internetu oraz kart

Witam, może znasz sposób sprawdzenia poboru internetu w Vodafone.pozdrawiam z Reykjaviku

Odsprzedam karte do internetu Etisalat 2 GB danych

Witam Odsprzedam karte sim egipskiego operatora Etisalst. Zuzylem 159 MB zostalo jeszcze ponad 2 GB danych. Karta zarejestrowana, mozna sprawdzic stan konta na stronie operatora. Dokupienie kolejnych 2 GB to koszt 60 LE. Obecnie karta jest jeszcze wazna 19 dni- uzupelnienie konta przedluza waznosc

Sprzedam modem i karte do internetu oraz kartę do

Właśnie wróciłem i mi zostały. Telefon jest w Vodafone a internet w Mobinil. Na każdym jest z 50 Funtów. Chciałbym 100 zł za modem z kartą SIM i 50 zł za kartę do tel. lawnowerman@gmail.com

Re: internet na karte

Mnie się idealnie sprawdziła OisterCard - internet 3G, sama karta SIM, bez modemu (miałem swój orange ze zdjętym simlockiem). www.oister.dk/ Nie pamiętam ile to kosztowało, ale chyba 100pln za miesiąc... Moim zdaniem rewelka. Nawet nad morzem miałem zasięg. -- Powalcz ze mną

Re: orange internet na karte

dzieki.,a powiedzcie mi jesczcze czy 700mb miesieczniena samo przegladanie stron (ok 5h dziennie) powinno wystarczyc?

Re: orange internet na karte

Mam orange free i jestem zadowolony wszystko gra i buczy....czasem tylko w obrębie 3 Wieszczów troche się tnie i nie wiem jak jest na Północy ale w reszcie miasta jest ok.

Re: Egipt internet nie działa skype

Internet mam w etisalat i jest ok.Kupilem nową karte Vodafon do tel i jest do du...blokuje sie co kilka dni.po interwencjach odblokowują...i od nowa :(

internet na abonament czy na karte?

Co taniej wychodzi internet na abonament czy na karte? prędkości w obu przypadkach są podobne

Re: internet na abonament czy na karte?

ja potrzebuje internet do laptopa więc w końcu jak to jest z tym internetem na abonament i na karte, obydwa nadają się laptopa czy nie, który lepszy?

Re: Euro czy dolary?

Ja mam karte visa konto bez granic; prowadzenie konta 15 zl. miesiecznie i darmowe wyplaty w bankomatach na calym swiecie oraz darmowe wszelkie przelewy, oplaty przez internet. Wczesniej przy jednym wyciagu z bankomatu potracano wiecej niz 15zl. a korzystalem kilka razy w miesiacu/Anglia/. Polecam

Re: Internet w telefonie dziecka - pozwalacie?

mruwa9 napisała: >Telefony na karte pre-paid, wiec bez internetu A co to ma do rzeczy?

Re: bredzisz

kobieto, czy ty bedac w ciazy, bylas z raz u ginekologa? mialas karte ciazy? i przypadkiem to w ciaze mozna zajsc w dobie internetu takie glupoty wypisywac, majac 2 dzieci

Re: wniosek na karte Urban przez internet

Ja tu widzę samych przeciwników prezydenta (a czasem mam wrażenie, że jest ich dużo mniej, niż nicków;p)

Re: Darmowy internet Aero2 (bezpłatny)

Jeżeli dokładnie tak zrobisz, jak pisze na tej stronie: www.aero2.pl/Bezplatny-Internet/Zamow-karte/Jak-uzyskac-karte to być może dostaniesz kartę w kilkanaście dni, a tu masz lepszą mapę zasięgu Aero2: beta.btsearch.pl/?dataSource=locations&network=26017&standards=&bands=900¢er=52.229676%2C21

Re: Jakie usługi w innych krajach Wam się podobaj

Rozwod przez internet+poczte uwazam za super rozwiazanie norweskie (przy braku potomstwa i majatku do podzialu)! Nie wiem, czy w Pl sie pojawily ostatnio, ale placenie karta na parkingu w ten sposob: podjezdzasz do szlabanu, wkladasz karte, wyjmujesz, szlaban sie otwiera, wjezdzasz. Jak wyjezdzasz

Internet mobilny na karte..Wyzalic sie musze....

Dzisiaj technicznie A wkurzona jestem nieprzecietnie.... Kiedy przyjezdzam do kraju korzystam z mobilnego internetu. Przetestowalam juz trzy sieci. Blue connect - co chwile robi mi jakies niespodzieanki, a to nie moge sie zarejestrowac, podczas gdy chip jest naladowany kwota 50zl, a to nie laczy

Re: wniosek na karte Urban przez internet

katrina_p napisała: > Czy to oznacza, że nawet jeśli wyślę wniosek > przez internet to będę się musiała pofatygować i podpisać? Tak, to właśnie to oznacza. > Jeśli tak, to nie bardzo rozumiem, co to za ułatwienie?? To jest dynamiczny postęp europejskiego miasta.

wniosek na karte Urban przez internet

witam, mam pytanie odnośnie wydania karty Urbancard. Chciałam złożyć wniosek przez internet, ale pojawia się komunikat: "Wniosek złożony za pomocą strony internetowej wymaga osobistego potwierdzenia w BOK przez osobę składającą wniosek, poprzez wylegitymowanie się i złożenie podpisu na

Re: wniosek na karte Urban przez internet

W praktyce wygląda to tak, że pokazujesz dokument tożsamości i podpisujesz jeden papierek podczas odbierania karty. Mennica nie wysyła kart pocztą, więc i tak musiałabyś ten jeden raz pojawić się w BOK. -- berloo

Re: wniosek na karte Urban przez internet

Za to ja nie rozumiem polityki jednego punktu odbioru kart w 700-tysięcznym mieście, dlatego złożyłem wniosek w BZWBK. Nie będę jechał przez pół miasta na Grabiszyńską, stał w kolejce i marnował czas żeby odebrać kartę.

Re: wniosek na karte Urban przez internet

Nikt normalny tego nie rozumie. Ale - jak się wydaje - aktywni na forum działacze młodzieżówek wspierających magistrat świetnie to rozumieją. Jak ich ładnie poprosisz, to Ci zaraz wytłuczą. Prawdę mówiąc, nawet bez proszenia to zrobią. ;-)

Re: wniosek na karte Urban przez internet

berloo napisał: > W praktyce wygląda to tak, że pokazujesz dokument tożsamości i podpisujesz jede > n > papierek podczas odbierania karty. Mennica nie wysyła kart pocztą, więc i tak > musiałabyś ten jeden raz pojawić się w BOK. A Banki wysyłają i jakoś im się opłaca. Tak zgarnąć kilk

Play - Internet Na Karte

Mam następującą prośbę. Wczoraj byłem w 3 salonach Play i pytałem o tę promocję z modemem E 160. Podobnież dostaje się do niego starter z 1 GB, wyłamuje kartę, umieszcza w modemie, modem w usb, i hula. Moje pytanie brzmi: jak długo można rozmawiać via Skype, z video, na tym 1 GB? W żadnym saloni

Re: Jakie usługi w innych krajach Wam się podobaj

Bo mnie to zajmuje kilka sekund w internecie, w ciagu tygodnia otrzymuje karte poczta. Zadnego biegania po urzedach Podobnie - tyle, że ja proszę o wysłanie do pracy a nie do domu.

Re: mobilny internet - jaka opcja

www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/internet/na_karte/bez_urzadzenia/oferta

Re: Izrael-Jordania 12 dni- poszukuję wycieczki

Witam Bylismy w Izraelu na swieta Zostala nam karta sim Orsnge z 50 szeklami i 2GB internetu Sama karta kosztuje w Izraelu 69 szekli bez zadnego top up Chetnie sprzedam karte wydslismy na pop up 200 szekli oddam karte za 100 zl gwarancja ze wszystkowporzadku jesli nie zwracam 100 zl N

Re: Problemy z Internetem na kartę, jak przyspies

Proponuję przesiąść się na Internet w Plusie: telewizja-internet-telefon.eu/2013/06/nowy-plus-internet-na-karte/ Moim zdaniem najlepsza oferta na rynku.

Re: Internet mobilny na karte..Wyzalic sie musze.

...i znów źle - raz za mało na karcie, drugim razem za mało czasu na wykorzystanie...dogodzić Tobie trudno :D -- hardy.bloog.pl/ Hardy

Re: Internet mobilny na karte..Wyzalic sie musze.

...no i się wyżaliłaś :D Lepiej już, Masko ? To dobrze :) Jak rozumiem, zostałaś przy Orange ;) -- hardy.bloog.pl/ Hardy

Re: Play - Internet Na Karte

Zainstaluj program mierzący transfer: netlimiter, dumeter itp. Włącz skype, povideoczatuj przez godzine i zmierz sobie dane wysłane i odebrane (Te zliczają operatorzy komórkowi, play daje 1024MB na starterze)

Re: Internet mobilny na karte..Wyzalic sie musze.

taaaak, wyjasnilam te sprawe i teraz mam 2GB - jeden w Orange i jeden w Play - i nie mam czasu na wykorzystanie... tak czy inaczej jestem do tyluuuuuuuuu..... -- http://i40.tinypic.com/2nvayr9.gif maska

Re: tanie rozmowy telefoniczne z Niemiec do Polsk

Hej, proponuje karte SIM Lebara. Na stacjonarne do Polski 1 cent za minute, na komorki 15 c za min, do tego dochodzi oplata za rozpoczete polaczenie 15 centow. Jesli masz smartphone mozesz tez uruchomic internet 500 MB za 10 euro, 13 za 1 GB (oplata za 30 dni, po wykorzystaniu limitu internet jet

Re: MasterCard i Visa w Brazyli

juz sa dyskryminowane. Na zadna z tych karty nie mozna kupic biletu lotniczego na internecie. Nioe mozna nic kupic w wielu sklepach jezeli sie nie ma CPF (Rodzaj amerykanskiej Social Securutity. Wiele bankow nie respektuje amerykanskich i europejskich kart kredytowych, trzeba szukac, albo trzeba

wlochy, jaki najtanszy internet na karte SIM

witam, wybieram sie do Italii i bede potrzebowal miec dostep do internetu na laptopie, jakiego prowidera byscie polecili zeby bylo tanio? chodzi mi o zakup karty sim takiej do telefonu komorkowego, dostaje sie wowczas takze swoj numer. Np w Polsce jest cos takiego jak SIMDATA i tu wychodzi naprawde

Re: Jaki dziś najtańszy internet na kartę?

Proponuję zainteresować się nową ofertą Internetu Plusa na kartę: telewizja-internet-telefon.eu/2013/06/nowy-plus-internet-na-karte/ Na popularnym serwisie internetowym można kupić kartę z 12GB za 40zł.

Re: Internet w telefonie dziecka - pozwalacie?

w domu wifi, poza domem- nie. Telefony na karte pre-paid, wiec bez internetu. Mamy lepsza kontrole nad wydatkami i unikamy przykrych niespodzianek z rachunkami. Nie widze tez powodu, dla ktorego dziecko mialoby wisiec w internecie zawsze i wszedzie. Ja nie musze to i tym bardziej dzieci nie musza.

A ja to bym chcial, zeby radio...

jak TV szlo juz przez internet do auta. Zaby radio (jak Kindle 3G), mialo wbudowana karte sim i zero dalszych oplat za transfer... BBC London bym sobie wtedy sluchal :-) -- Pozdrawiam, G. hideipvpn.pl - ukryj swoje IP (mozesz zmienic na adres z USA, UK, Niemiec). Odblokuj Netflix, Hulu, BBC

Re: Rozbudowa/modernizacja PC

jest wersja windows 7 home basic można grać w gry tylko pod directx 9 nawet jeżeli zainstalujesz wyższą wersję nie uruchomisz nowych gier pod directx 10 i 11 bo pod 9 nowe gry nie będą działały już za rok jeżeli kupisz nową karte graficzną masz za mało ramu do nowych gier procesor to samo i dysk

Re: WiFi w szpitalu??

u mnie byly tv nad lozkami mozna bylo kupic karte na tv, a internet i radio byly za darmo.

Re: Recenzent filmów - praca w domu

,gdyż to internet na karte i za oglądanie filmów bardzo dużo ściąga mi z konta. Jednak zależy ,jakie są warunki współpracy z Państwem. Za odpowiedz z góry dziękuje. Ząbek Elżbieta. elzbietazabek@interia.pl

Re: Jak podłączyć internet przez karte sieciowa ?

Z tym, że u mnie nie działa, pisze, że urządzenie działa poprawnie, pisze, że jest kabel sieciowy jest podłączony, ale ciągle nie moge sie wbic do internetu...

Karta sim orange izrael dla kogos kto sie wybiera

Witam Bylismy z dziewczyna na swieta Zostala nam karta orange ktora chetnie sprzedam Zakup karty z doladowaniem jest na niej 53 szekle plus 2gb internetu ( potrzebna nam byla do nawigacji ) wynajem nawigacji to 8 euro za dzien na lotnisku ! Karta jest wazna przez 3 miesiace Koszt ktory ponioslem

Re: Jak podłączyć internet przez karte sieciowa ?

Ja mam tak podłączony internet. Dzięki temu nie potrzeba jest żadnego dialu, po prostu włączam kompa i jestem na necie. Po reinstalacji systemu, jedyną konfiguracją netu jest ustawienie strony startowej i skonfigurowanie meila. Leciwy modem CISCO 677 nie posiada żadnego oprogramowania. PS. Nie

Jak podłączyć internet przez karte sieciowa ?

Więc tak, mam nowego kompa i jest jeden problem, USB przez które łącze się z internetem powoduje, że podczas ściągania z torrenta lub normalnie przez firefox'a wyskakuje mi blue screen. Mam drugi kabel który trzeba podłączyć do modemu i do karty sieciowej, ale jakoś nie chce mnie połączyć z

Re: Jak podłączyć internet przez karte sieciowa ?

1.wyłącz komputer 2.odłącz kabel zasilający od modemu (nie kabel modem-komputer) 3.podłącz kabel zasilający modem 4.naciśnij przycisk włączający modem i poczekaj aż zaświecą się wszystkie diody 5.włącz komputer być może trzeba jeszcze gdzieś w opcjach internetowych związanych z modemem zaznaczyć że

Re: internet na abonament czy na karte?

pytam o to bo jest tyle różnych ofert że się nie łapie. na przykład jaka jest różnica miedzy iplus a simdatą ? albo jakie wychodzą faktyczne ceny za połączenia w orange free na karte?

Re: internet na abonament czy na karte?

iplus jest na abonament a simdata jest na karte. Orange free jest pod tą samą nazwą na karte i na abonament.Nie wiem co wychodzi taniej czy na abo, czy na karte może ci ktoś ci napisze kto korzystał z kilku ofert, ja korzystałem tylko z orange free na abo i mogę ci powiedzieć tyle że mam w promocji

Re: LTE z plusa czy ktoś korzysta?

Ja korzystam z Internetu LTE i jestem bardzo zadowolony. W porównaniu do Orange i Play widzę mega skok :) Więcej o ofercie Plusa: telewizja-internet-telefon.eu/2013/06/nowy-plus-internet-na-karte/ Ps. Najlepiej kupić w serwisie aukcyjnym - 40zł za 12GB.

Re: Telefony

telefonie pisze mi sie baaaardzo dobrze. nie narzekam mimo.ze wiele liter powstaje. Mnostwo :-D wady: brak latarki :/ - sciagnieta aplikacja gdzie ekran staje sie jasny- caly bialy. brak sluchawek. bateria trzyma krociutko.... aaa i ma wejscia na dwie karte. chyba mozna sobie wrzucic internet aero i

Jescze raz: jaki tablet?

, poczta, skype (nie sadze zeby mial inne zastosowania, a jezeli juz, to naprawde sporadycznie). 2/ powinien miec mozliwosc laczenia sie z internetem bezprzewodowo (dobrze by bylo na czestotliwosci 5 Ghz), a takze przez karte SIM gdy bedzie poza dostepem do rutera (i to bedzie glowne jego zatrudnienie

Re: Jak podłączyć internet przez karte sieciowa ?

Przeczytaj instrukcję instalacji modemu, dotyczącą konfiguracji połączenia sieciowego Start >>> Panel Ster. >>> Połączenia sieciowe >>> Połączenie lokalne: prawy klawisz myszy >>> Właściwości: wybierz >>> Protokół internetowy TCP/IP naciśnij klawsz:

Re: Polska telewizja

Ja mam telewizje na karte. Karte sim wklada do polskiego lub tureckiego dekodera (czasami wymaga "ustawien" co kosztuje 25lir). Pelna oferta z doladowaniem kosztuje 10zl na miesiac, jesli sie NIE doladuje to i tak mam podstawowe programy za darmo tzn TVP1, TVP2, TVN, TVN7 i setki kanalow

Re: 2300 na 1+2?

karte) > -120 internet BARDZO dużo. Ja mam sam internet i płacę 55 zł, jest szybki. Za 120 zl to możesz miec juz cały pakiet internet+ tv+telefon stacjonarny.

karty sim

Otorz musicie wiedziec o tym ze branie jakiego kolwiek sprzetu za karte kredytowa,czy tez na kredyt lub w inny sposb zwiazany ze swoimi dokumentami i nazwiskiem ktory jest w jakis sposob powiazany z internetem lub mozna go podpiac pod internet, w tym momecie co byscie nie robili jestescie juz nie

Karta SIM prepaid

(a moze przez internet i wysla karte pod podany adres)? Czy dostane w standardzie nano karte SIM czy to juz specjalna usluga? Ile pieniedzy mam zdeponowac na koncie, by mi wystarczylo na 4-5 dni? Bede wdzieczna za pomoc:)

Re: Telefony komorkowe w PL

Orange Free na karte - za 20 zl z internetem chyba na miesiac. Oczywiscie bez telefonu.

Re: Legoland w Danii

nikka11 - czy mogłabym Cie prosić o przybliżenie paru spraw?? 1. Jak kupowałaś bilety przez internet, to z polskiego banku od razu miałas przeliczenie, czy jak to wygląda??? czy trzeba miec karte kredytową? :( 2. Planujemy wyjazd w czerwcu przed zakończeniem roku szkolnego. Bilety jak zauwazyłam

Re: internet na karte w orange

www.orange.pl - odsylam do stronki. Jak podpiszesz umowy na czas okerslony to nic cie nie kosztuje aktywacja, ani karta. nawet niezle dziala net w orange. przynajmniej w wiekszych miastach. pozdrowka

Re: Podróż pociągiem po Niemczech - jak kupować b

Przez internet ale co najmniej z 7-dniowym wyprzedzeniem. Ponadto - jeżeli BEZ LOGOWANIA to tylko dla wlasciciela karty kredytowej (karte kredytowa należy okazać podczas kontroli biletow, konduktor sprawdza w swoim terminalu). Jeżeli z logowaniem - to dla dowolnej osoby, której nazwisko należy

Zdjęcia - internet na karte