Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

jak niezej juz pisalam, wejdz sobie na kalendarze

lub kalkulatory ciazy online, one licza ci tygodnie, miesiace i trymestry takze.

tu masz kalkularory

www.kalbi.pl/kalendarz-ciazy www.edziecko.pl/ciaza_i_porod/0,79337.html?week=1 tu masz kalkulatory liczace nie od ostatniego okresu, ale od ustalone daty porodu....

Re: kalkulator obliczajacy optymalna wage w ciazy

Zrob sobie na przyszlosc kalkulator obliczajacy optymalna wage w kolejnych tygodniach ciazy... www.noworodek.pl/modules.php?name=WH

Re: UDANE in vitro wątek ciążowy

Taką wagę to ja chyba w przedszkolu miałam ;) Czyli po 4 miesiącach masz + 2 kg? Jak kurczaczek ;) Moim zdaniem ok, ale jak chcesz to masz tu fajny kalkulator: dzieci.pl/kalkulator-wagi-w-ciazy.html A sedatif 3 x 1 - pod język. -- http://lbdf.lilypie.com/pnQXp2.png

Re: optymalna waga w ciazy - kalkulator

Mozesz sobie zrobic na tej stronie kalkulator obliczajacy optymalna wage w kolejnych tygodniach ciazy ale pamietaj o tym, ze nikt nie tyje ksiazkowo! www.noworodek.pl/modules.php?name=WH

do autorki jeszcze raz

linki! www.kalbi.pl/kalendarz-ciazy www.ciazowy.pl/kalkulator,ktory-tydzien-ciazy.html tylko nie piszcie, ze kalkulatory te sie myla... w srode bedziesz miala 11 tygodni za soba a zaczyniesz 12, nastepna srode 13. powodzenia

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta

Graun powiedzieli mi, że tak samo, sprawdziłam potem w kalkulatorów na kalbi i daty się pokrywają.monalissa właśnie dlatego zastanawiam się nad prowadzeniem ciazy u stencla, ma dobre opinie na znanylekarz Pl. Z ciekawostek pamiętam, jak szczypta powiedziała mojemu m, że szanse na dziecko ma, jak

Nadwaga w ciazy?

Witam przyszle mamy! Mam male watpliwosci i prosilaym o porade. Jak to jest z przyostem wagi w ciazy, kalkulatory online dominuja sieć i tworzą niezłe zamieszanie w głowie. Poczatek ciazy mialam spokojny, wzrost wagi wedlug tych cudownych liczydel prawidlowy, a teraz jestem w 24/25 tygdoniu i

Re: nie mozesz usunac ciazy?

> a nie mozesz usunac ciazy? Nie zapomnij jeszcze o jajnikach! -- Kalkulator Kalorii

Re: Czy jest ktoś, kto ma termin na październik?

Jestem ja ;) Dzisiaj zrobilam drugi test ciazowy - wyrazna druga kreseczka :) do gin wybieram sie dopiero w nast wtorek. Ale wg kalkulatora ciazy jestem w 26dc, wiec tetmin orientacyjnie wupada na 8 pazdziernika... nie moge jeszcze w to uwierzyc. Dlatego z niecierpliwoscia czekam na wizyte

kalkulator wzrostu dziecka

czy takie kalkulatory sie srawdzaja? jestem ciekaw i jak to u was jest jaki macie wzrost i jaki wzrost ma wasze dziecko Ja mam 172cm, a maz 186cm tez sie boje zeby dziewczynka nie byla za wysoka, bo chlopak to jeszcze pal lich moze byc bardzo wysoki. W takich kalkulatorach wychodzi ze moje dziecko

Re: Łódź / Wieluń

Prof. Andrzej Lewiński Wizyta krotka i rzeczowa, tzn. zobaczył wyniki i swierdzil ze wszystko ok, po czym przepisal euthyrox 50 bo niby za wysoki w moim wieku ze wzgledu na ewentualna ciążę. Mam 30 lat i dwie córeczki i mowilam ze ciazy nie planuje mimo to kazal brac ten ethyrox, ale oczywiście nie

kalkulator wagi kobiety w ciazy!!!!!!

Zobaczcie, tu mam kalkulator wagi optymalnej dla nas. www.noworodek.pl/modules.php?name=WH -- Moja córeczka lilypie.com/days/050824/4/25/1/+10

masz skonczone 14 tc

i jestes, jak sama napisalas w rozpoczetym w 15 tc. jesli masz skonczone 28 lat to po dniu 28 urodzin rozpoczynasz takze 29 rok zycia. podobnie z tygodniami ciazy, maszt skonczone 14, ale jestes juz w 15 tc... widze, ze wiele pan ma tutaj inne zdanie. kazdy kalkulator powie ci, ze aktualnie

Re: Fotel z odzysku do pokoju dziennego

teraz bardziej się spodziewam opóźnienia.. tak w ogóle polecam kalkulator internetowy, który bierze pod uwagę długość cyklu :) Ja korzystałam z tego www.kalbi.pl/kalendarz-ciazy Wyliczył lepiej niż lekarz prowadzący, bo jemu nie chciało się liczyć... Dzięki za kciuki :*

Re: optymalna waga w ciazy - kalkulator

Jelsi masz mozliwoscskontaktowac sie z lekarzem , zrob to. Na pewno to nic groznego, ale uspokoisz sie nieco.

Re: kalkulator wagi kobiety w ciazy!!!!!!

Zabiska super strona!!!!! A sprawdzałaś czy będziesz miała chłopca czy dziewczynkę??? Uśmiałam się niemal do łez!

Re: optymalna waga w ciazy - kalkulator

wiem ze takie cisnienir jest ok ale ja zawsze mam 100/60 i z takim tylko dobrze sie czuje jest to moja 2 ciaza w pierwszej tak nie mialam ze grublam i chudlam szczegulnie martwi mni to ze brzuszek sie zmniejszyl:( -- lilypie.com/days/060309/3/21/1/+1/.png /url

Re: kalkulator wzrostu dziecka

Ja pierdziele skoro jestes dopiero w ciazy to przestan sobie i temu dziecku stwarzac probemy, ktorych nie ma. Z takim podejsciem jak Twoje to wypadaloby sie zaczac martwic, czy dziecko nie bedzie rude, grube, chude jak patyk, z zezem, z odstajacymi uszami, kreconymi wlosami, duzym nosem, krzywymi

wole nie pytac jak bedziesz wygladac po 9 miesiacu

jesli tak wyglada Twoje lodowkowe "must have" to wole nie pytac jak bedziesz wygladac po 9 miesiacu ciazy... -- Kalkulator Kalorii

kalkulator ciąży i porodu w necie

można im wierzyć? parenting.pl/kalkulator-ciazy-porodu.html www.edziecko.pl/ciaza_i_porod/0,79533.html

Re: JAKI POWINNAM NOSIĆ ROZMIAR STANIKA - 51

1).72 2)76 3)93 4)96 do tej pory nosilam rozmiar 70e firmy konrad tak mi kalkulator ich wyliczyl , podczas noszenia robia sie buleczki, piers podczas schylania wychodzi, obwod podjerzdza na plecach i szybko sie rozciaga mostek nie przylega nigdy, nie krmie i nie jestem w ciazy, mam 30 lat. dodam ze

Re: ile przytylyscie w 1 trymestrze?

8 tydzien +1kg, wpieprzam jak głupia, a co...Pomyślę o zrzucaniu później ;) polecam: viggo.pl/ciaza-i-polog/art/kalkulator-wagi-w-ciazy/

Re: jak obliczyć termin porodu???

hmmm, wiem o co ci chodzi. I poszukalam tez w internecie ale tez nie moge znalezc kalkulatora, ktory oblicz date porodu na podst. tyg i dnia ciazy. A lekarz robiacy USG nie powiedzial ci na kiedy masz termin na podst. tego USG? Zazwyczaj mowia..

Re: normy bpd/hc/fl - jak to w koncu jest?

zupelnie rozne podejscia do milimetrow? I dlaczego przekladaja sie na rozne tygodnie ciazy? Za kazdym razem, kiedy interpretuje wyniki mojego dziecka wedlug tych zielonych tabel z mediana, wychodzi mi w porzadku. Za kazdym razem, gdy wpisuje to w kalkulator, wychodzi zle. Co wiecej, mam wrazenie, ze usg

Re: Jakie sa szanse na potomka przy ivf ? Kalkula

jestem w ciazy. Poza tym kalkulator mi pokazal ze jesli poczekam jeszcze pare lat to mam 10% szans... Tak wiem, niby to oczywiste ale malejace wartosci w kalkulatorze (zmieniam tylko moj wiek) krzycza do mnie, zeby nie czekac nie dluzej. A ja chyba jestem wzrokowcem :) To tylko statystyka piszesz.. nie

TYdzien ciazy

OKres mialam 20.1m,2010 w ktorym ja jestem tyg ciazy ja wyliczylam ze dzis 12tc a kalkulatory ze 13tc i zglupialam. POMOZECIE -- http://dziecko.haczewski.pl/suwaczek/2010/12/20/30.png

Re: kalkulatory ciąży

Hej:) Tu są przydatne kalkulatory: ciazowy.pl/kalkulator,termin-porodu.html - termin porodu ciazowy.pl/kalkulator,ktory-tydzien-ciazy.html - tydzien ciazy Mają tam jeszcze kalkulator wagi w ciązy, urlopu macierzynskiego i porodu:) Bardzo przydatne - ja np. ciągle mylę, w którym tygodniu ciąży

kochane pomóżcie zinterpretować wyniki

,550 - 4,780 FT3 3,32 norma (2.3 - 4.2) FT4 1,16 norma (0.89 - 1.76) estradiol 54 norma folikularna 19,5 - 144,2 FSH 9,90 norma folikularna 2,5 - 10,2 LH 4,70 norma folikularna 1,9 - 12,5 PRL 11,3 norma dla kobiet nie w ciazy:( 2,8 - 29,3 wrzucilam w kalkulator i wyszlo szydlo z worka. czyli, co

Re: Obliczcie!!!

30 wrzesień według tego kalkulatora: parenting.pl/kalkulator-ciazy-porodu.html -- http://dziecko.haczewski.pl/suwaczek/2009/10/5/29.png Misia ma już 4 latka! ur.04.02.2006

Prosze o pomoc...

.Bardzooooo przytylam-masakra jakas:(Wiem ze bb i spolka daja zapewne te objawy ale moze tez tarczyca szaleje co jest czeste przy bb.Mam wyniki badan i bardzo Was prosze o interpretacje,wiem ze tez jest taki kalkulator,mam nadzieje ze pomozecie:) czerwiec 2010(badania w szpitalu,przyjeta z podej.miastenii): TSH u

Re: Po wizycie u gina

: www.ciazowy.pl/kalkulator,ktory-tydzien-ciazy.html -- http://lbym.lilypie.com/dsMkp2.pnghttp://lbdm.lilypie.com/WuNRp2.png Aniołki:IX 2005r (5tc)II 2011 (8tc)

Re: Kalkulator porodu - bzdura?!

myslalam, ze kalkulator ciazy pomoze okreslic, w ktorym dniu ciazy sie jest... -- Gasofnia Forum Krychy i Baby:-)))

kazdy protal ma niby swoich specow

miesiace ciazy, ba, nawet tygodnie czy trymestry. najlepiej samemu policzyc: kazdy miesiac ciazy ma ok 4, 5 tygdnia. drugi trymestr zaczyna sie w 13 tc. trzeci w 27 tc. wybierajac sie na specjlne badania geneteczyne lub tez usg pytam o zdanie i rade lakarza, nie sugeruje sie tym jak mi liczy tygodnie ciazy

prosze podpowiedźcie coś na temat moich wyników...

Witam dziewczyny wiem, że znacie się już troche na tym wiec proszę o podpowiedż, bo do lekarza ide dopiero za ponad 2 tygodnie. Moje wyniki to TSH 2,479 uIU/dL morma 0,350 - 4,940 FT4 1,12 ng/dL norma 0,70 - 1,48 FT3 2,76 pg/mL norma 1,71 - 3,71 z kalkulatora powyzej wyszlo FT4 53

Re: on nie chce seksu:( pomocy!!!! mam kompleksy

Pewnie popelnilas ten blad ze przestalas uprawiac z nim sex na czas ciazy?? ---- Kalkulator dla inwestorów giełdowych: daytradercalc.trueart.pl

Re: 8 tc i juz 3 kg wiecej..

i wpisz viggo kalkulator wagi w ciazy (cos nie dziala teraz)- masz dokladnie co 2 tyg podawana min i maksymalna wage - sprawdz -- http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;10014;133/st/20111010/dt/7/k/bd7f/s-preg.png

65C?

zawsze wydawalo mi sie, ze mam rozmiar 70B (kiedys mierzylam to za pomoca jakiegos internetowego kalkulatora...) i kupowalam takie staniki. ostatnio jednak troche schudlam i moje staniki zrobily sie zbyt luzne, a wszystkie ramiaczka namietnie mi zjedzaja, wiec stwierdzilam, ze najwyrazniej biust mi

Re: rozmiary dziecka w 31tc - usg

fajny kalkulator spawdzajacy wymiary dziecka w stosunku do wieku ciazy: mediweb.pl/interactive/calc28.php -- Zuzia - nasze Szczęście Jesienny Skrzat

Re: wrzesień 2010;-);-);-)

dziewczyny jak to jest z tymi tygodniami w ciazy na jednym kalkulatorze pokazuje mi 5 tydzien ciazy a na innym 3 tydzien ktorym sie kierowac jesli chodzi o czytanie jakichkoliwek opisow tygodni ciazy moj 1 dzien ostatniej miesiaczki byl 16 grudnia 2009 roku Pozdrawiam Iza

Re: Przyszły tata szuka odpowiedzi!

.dzialo wiec o 22 wyszlam do domu. Polozna powiedziala ze pewnie w ciagu paru dni urodze. Tej samej nocy o 3 zaczelam.miec skurcze i o 6:30 rano.urodzilam,tzn. 8h po badaniu:D na ktorym NIC nie wyszlo. A ostatnia sprawa...znasz termin ostatniej miesiaczki partnerki? mozesz sprawdzic w jej karcie ciazy z

Re: Tydzień ósmy

Któras chciala linki do opisu tygodni ciazy....podaje lonka z ktorego ja korzystam i w ktorym kalkulator dobrze liczy www.babyboom.pl/ciaza.html

Re: beta hcg

Kochana ciąże zawsze liczy się od pierwszego dnia ostatniej miesiączki, Twój lekarz prowadzący tak będzi liczył i tak licza portale opisujące życie płodowe dziecka:) zapewne jesteś w piątym lub szóstym tygodniu:) tutaj masz bardzo dokłady kalkulator: parenting.pl/kalkulator-ciazy

Re: Dni płodne

Kalkulator dni plodnych: www.edziecko.pl/przed_ciaza/0,79775.html Tylko prosze, nie stosuj tego w celu zapobiegania ciazy...

Re: Dysproporcje na USG

Bardzo Wam dziekuje dziewczyny!Niby lekarka powiedziala,ze glowa odpowiada na 36tydzien a nogi na 35,ale nie bylabym soba gdybym po przyjsciu do domu niezaczela sprawdzac tych wymiarow z kalkulatorami w internecie i tam zaczely mi wychodzic takie duze roznice i sie przestraszylam! Wczesniej ta kosc

Kalkulator porodu - bzdura?!

Wg kalkulatora moglo dojsc u mnie do poczecia ok. 6 stycznia (jelsi doszlo), czyli - tak twierdzi kalkulator - jestem w 3. tygodniu ciazy. O czyms takim, ze ciaza rozpoczyna sie od zakonczenia implantacji (czyli ok. 9-14 dni po poczeciu) kalkulator nie slyszal??? -- Gasofnia Forum Krychy i

Re: a kto wie co z dziejba2?????

Dziewczyny, moze ten kalkulator ciazy po ivf Wam cos pomoze: www.ivf-infertility.com/calc_preg.php Pozdrawiam i trzymajcie sie cieplutko :)

jak zmieni się twoja waga w ciąży

zdrowie.onet.pl/1219200,2413,,,,przyrost_wagi_w_ciazy,kalkulator.html ciekawy kalkulator - nic nie udało mi się wpisać w okienko z wagą aktualną, a mimo to kalkulator obliczył, że będę ważyć 250 kg :-)))

Re: który tydzień ciąży

Bo kalkulatory licza od pierwszego dnia ostatniej miesiaczki, tak jakbys w dniu owulacji byla juz mniej wiecej w drugim tygodniu. A Twoj gin pewnie od prawdopodobnego zagniezdzenia (w sumie logiczniej). Mnie tez endokrynolog kazala przyjsc najpozniej w 2 tygodniu ciazy, czyli nie w dniu zaplodnieia

Re: Wiek ciazy a data zaplodnienia

Przewidywana date porodu mozna obliczyc odejmujac 3 miesiace od daty pierwszego dnia ostatniej miesiaczki, a nastepnie dodajac 7 dni. Tutaj jest link do kalkulatora, ktory moze oszacowac date porodu i tydzien ciazy www.edziecko.pl/ciaza_i_porod/0,79337.html Swoja droga czy lekarz nie pytal

jak obliczalyscie illosc dni w ciazy ?

rozne sa kalkulatory wg nich u mnie jest 22 dni ciazy i poczecie nastapilo 15.12.08r ostatni okres 1 grudnia a nastepny 28.12( to ten okres co nienastapil) ciekawa jestem co mi lekarz powie dzis mam wizyte.

Re: kalendarz

Ginekolodzy wiek ciąży liczą od pierwszego dnia ostatniej miesiączki, i tak termin porodu to pierwszy dzień ostatniej miesiączki minus 3 miesiące dodać 7 dni i oczywiście rok później ;). Albo pierwszy dzień ostatniej miesiączki i co każde 7 dni to jeden tydzień więcej. Fajny kalkulator: ebobas.pl/kalendarz/ciazy

Re:kalkulator obliczajacy optymalna wage w ciąży

Polecam wszystkim kalkulator obliczajacy optymalna wage w kolejnych tygodniach ciazy... www.noworodek.pl/modules.php?name=WH

Re: waga w ciazy - co artykul to inne dane

nie sugerowalam sie zadnymi artykulami, tabelkami ani wylicznikami wagi w ciazy:) nie ma sensu. a co, jesli przybierzesz wiecej, niz zaklada taki artykul czy tez kalkulator? wiem tylko tyle, ze najwiecej sie przybiera w trzecim trymestrze. -- mój suwaczek

Re: maternity pay form, maternity leave co i jak

ja ze swojej strony moge tylko powiedziec ze oprocz matb do pracodawcy musialam dostarczyc tylko list z data kiedy chce rozpoczac macierzynski i kiedy z niego wrocic, reszte zalatwial pracodawca i nie wydaje mi sie zeby byla mozliwosc zrobienia tego inaczej, pomimo ze ze wzgledow zagrozenia ciazy

Re: Nadwaga w ciazy?

Kalkulatory kalkulatorami ale ciało Ci podpowiada co i jak. Jedź po prostu zdrowo, rozsądnie dostarczając wszystkich potrzebnych składników. Bo jak widzisz, niektórzy tyją 30 a inni 10 kg i reguły nie ma. Ruszaj się, spaceruj - jak nie ma leżącej ciązy, pij wodę (też może się zatrzymywać i kg robić

ciaza mlodsza o tydzien - czyli ?? jak liczyc ??

Bylam na usg w/g OM 6t5d lekarz zobaczyl tylko maly pecherzyk, tydzien pozniej widac bylo zarodek odpowiadajacy ciazy 6t3d czyli tydzien mlodsza - wszystko jest ok tylko zastanawiam sie jak to liczyc ? taka ciekawosc ;) mniej wiecej wiem kiedy mialam owulacje, no i sexik byl w okolicach tylko raz

Re: optymalna waga w kolejnych tygodniach c

Na stronie www. noworodek.pl www.noworodek.pl/modules.php?name=WH istnieje kalkulator obliczajacy optymalna wage w kolejnych tygodniach ciazy na podstawie twoich danych sprzed ciazy - polecam.

Re: mam wynik bety

Hej kobiety, przylazłam za Wami na październik jak widać:) Chicca - tu jest link do kalkulatora ciążowego www.ciazowy.pl/kalkulator,ktory-tydzien-ciazy.html - oblicz sobie, pamiętaj o tym, że tygodnie ciąży liczy się od pierwszego dnia cyklu, a nie od zapłodnienia i dlatego np. będąc w 3tyg. od

To bardzo trafne spostrzezenie..

odwrotnie. Jest to spowodowane wplywem testosteronu na plod podczas ciazy. > Rozmowa ta wkurzyła mnie. Zapytałam o zdanie znajomego psychologa. Powiedzi > ał, że jego osobiste poglądy są kontrowersyjne, że on nie zgadza się z większo > ścią swoich kolegów. Powiedział, że jego zdaniem połowa

Re: po ilu dniach zrobic test ciazowy

Na forum dziecko, tutaj, na gazecie, jest kalkulator plodnosci. Kliknij to forum, a potem najedz na poczatek ciazy, czy planowanie, juz nie pamietam, i tam jest ten kalkulator. Reszta latwa, wpisujesz i ci liczy sam. Z tego co widze, szanse na zaskoczenie chyba byly...hm, ale nie ma co

przeliczniki ciazy

dziewczyny pisaly, ze bravcia jestes w 4 tygodniu ciazy mnie sie tez tak wydaje, bo do dnia transferu dodaje sie 2 tygodnie ja napisalam Ci o 3 tygodniu, bo skorzystalam z kalkulatora, przelicznika ciazy, ale on chyba cos zle przeliczyl (skoro wyszedl 3 tydzien) w kazdym razie podam Ci link do tej

Schizy mam ):

na usg, ze ktos wyleje na mnie kubel zimnej wody i bajka sie skonczy. Meczy mnie to mocno, bardzo sie boje , martwie ..dzis wychodzi 5tydzien i 5 dzien ciazy..tak pokazuje madry kalkulator on-line..a Ja nie odczuwam nic...zero): Boze jaka Ja glupia ):

Kosmiczny tekst.. :D

:) Kosmiczny tekst.. :D Tylko, ze to najczesciej matki pozostajace w domu robia z siebie "po ciazy" grube i zaniedbane "bo nie ma czasu, bo dziecko".. A te ktore oddaja do przedszkola i zasuwaja do pracy, czesciej pozostaja normalnych rozmiarow. -- Kalkulator Kalorii

Re: różnice w wadze płodu

A do tego w różnych usg sa różne skale (wg różnych facetów :) ),. Nawet przy idebtycznych wymiarach różni faceci mają różne wzory na obliczanie masy i wioeku ciazy. Możesz to sobie sprawdzić w internetowych kalkulatorach - wpiszesz te same dane, a w yniki wychodz różne - ja kiedyś swoje

To ile ja tyg. jestem w ciazy?? Moze ktoras pomoze

:) Ostatnia miesiaczke mialam 18.05.2008. Na pierwsza wizyte ide w przyszlym tyg. (mieszkam w Holandii i tu sie idzie do poloznej po ok. 8 tyg. ciazy). Kalkulatory ciazy podaja, ze w ciazy jestem prawie 7 tyg. a dlugosc ciazy od miesiaczki to prawie 9 tyg. No i ile ja w koncu jestem w tej ciazy

Re: Pazdziernik 2009

Witajcie, Od kilku dni wiem, ze jestem w ciazy, 1 test zrobiłam w 26 dc pokazał juz II krechy, za 2 dni kreska testowa uległa wyrazniejszemu przyciemnieniu. Beta z dzisiaj to ok 1800 :-)) Termin mi wypada miedzy 30.10-03.11, kazdy kalkulator inaczej wskazuje...

Re: jaki powinam nosić rozmiar stanika-18

w biuście normalnie - 92cm w biuście w zwisie - 95 cm pod biustem luźno - 84 cm pod biustem ścisło- 83 cm Dodam, że jestem w ciazy (4 miesiąc), wiec wiem, że biust mi sie jeszcze zmieni, ale jestem tak niesamowicie ciekawa i spragniona doboru właściwego rozmiaru, że nie wytrzymałam i jużś

Re: w którym tygodniu ciąży jestem ? bo mam 2 róz

Ja dowiedziala sie o ciazy jak byla w 3 tyg wiec bardzo wczesnie. Tydzien pozniej poszlam do lekarza i wg om bylam w 6 tyg, ale po zrobieniu usg pani doktor stwierdzila ze ciaza jest wczesniejsza ok 4 tyg i termin mam wyznaczony na 25 maja, wiec tego sie trzymam. Na internecie sa rozne kalkulatory

Re: Euthyrox w ciąży - jakie macie doświadczenia?

Kotkowa, tarczyca to temat rzeka. Tak jak piszesz, przez lata zylam przeswiadczona, ze FT3/FT4 powinny byc w gornej granicy normy, zwlaszcza w ciazy. Ale moj lekarz, ktoremu ufam w 200%, zmienil moj swiatopoglad. Wysmial teorie tego jakze popularnego kalkulatora i wynikow powyzej 50% normy. Mowil

hashimoto a poronienie prosba o pomoc

witajcie, jestem nowa na forum. niedawno poronilam 1 ciaze -12 tc. tez mam stwierdzona chorobe hashimoto a-tpo 81(norma<60) oraz niedoczynosc tarczycy. w ciaze zaszlam przy TSH 3,4 ft4 1.07 wedlug kalkulatora FT4 17.95% FT3 28.81% ale juz od 8 tyg TSH zaczelo leciec w gore w 10 tyg TSH 7

Re: w którym tygodniu ciąży??

lukolka napisała: > Tu jest fajny kalkulator: > > <a href="bacon.umcs.lublin.pl/~marekh/Dziecko/" ten kalkulator odjal od mojej ciazy dwa pelne tygodnie (wiek ciazy okreslony przez doktora podczas pierwszego usg). Wydaje mi sie , ze to dosc duzy blad. Nie sugerowalabym

Re: Zła jestem sama na siebie

Komputer nie szkodzi kobietom w ciazy, pod warunkiem ze nie jest podlączony do internetu;) Spokojnie, olej te kalkulatory - zdaj sie na lekarza, ktory ma przeciez doswiadczenie i na pewno, gdyby cos bylo nie tak, powiedzialby Ci o tym. -- Nasz Synek

wyliczenia dni plodnych w internecie

mam pytanko ,czy wyliczalyscie sobie dni plodne za pomoca kalkulatorów internetowych? ostatnio robilam testy owulacyjne i sie nie zgadzaly z wyliczeniami, owulacja byla wczesnij 4-5 dni po @. przyznam jednak ze podczas drugiej ciazy nie stosowalam testów tylko wlasnie kalkulatory dni plodnych i

Pytanie o owulacje..

Jestem w ciązy według ginekologa 7tc.. ale według kalkulatorów w internecie wychodzi inaczej.. No i tak, okres miałam 6.maja, kochalam sie z mezem bez zabezpieczenia 13 maja... okres mam co 28-29 dni... który to bedzie tydzin ciazy?

Re: ile powinnyśmy przytyć w czasie ciąży;))

Jeszcze jeden link,wyszła mi różnica kilograma;)) zdrowie.onet.pl/1219200,2413,,,,przyrost_wagi_w_ciazy,kalkulator.html -- Julcia (ur.20.09.98)www.dakota123.bobasy.pl/ Nasza Kropcia

kalkulator

czy moze zna ktoras z was stronke z kalkulatorem , ktory nie tylko liczy termin porodu ale i tygodnie ciazy????, Puki tego nie ustale to chyba sie wykoncze nerwowo

USG - kiedy najlepiej okresla wiek plodu?

chcialabym dokladniej okreslic date porodu, w roznych kalkulatorach przy wpisywaniu tych samych danych wychodza blisko trzytygodniowe roznice. wg moich szacunkow obecnie zaczynam 9 tc i planowalam pojsc na USG w okolicach 12 tc. czy to nie za pozno, by lekarz mogl najdokladniej okreslic wiek ciazy

bardzo prosze o pomoc!!! wymiary dziecka!!!

Witam serdecznie. Jestem w 31 tygodniu ciazy. W 29 tygodniu (+3 dni) mialam robione usg. W karcie ciazy mam wpisane wymiary corci BPD =74, FL= 52. W zwiazku z tym mam pytanie, wg kalkulatora na pewnej stronie (twoja-ciaza.com.pl/ciekawostki.php) BPD mojego dziecka ma rozmiar jak na 30 tydzien zas

Re: Kalkulatory...linki

twoja-ciaza.com.pl/ciekawostki.html www.edziecko.pl/ciaza_i_porod/0,79533.html www.babyboom.pl/forum/staramy-sie-f66/niezbednik-staraczki-6363/ dziecko.nestle.pl/kalendarz_ciazy.asp babyonline.pl/ciaza_i_porod_kalkulatory,4195.html -- Maksio fotoforum.gazeta.pl/3,0,1107992,2,1.html Olaf fotoforum

82/107

Witam, Kolezanka skierowala mnie tutaj i widze, ze trafilam do raju :) Moj rozmiar ulega ciaglej zmianie poniewaz jestem w ciazy i miesiac temu bylo 102, dzis jest juz 107. Wiem napewno, ze stanik mam za maly bo widze to doskonale. Przed ciaza zawsze nosilam 80C, teraz wg kalkulatora widze, ze

Re: Listopad 2009

Witaam serdecznie. Wyglada na to, ze ja tez listopadowka. Wedlug kalkulatora ciazy moj porod przypada na 8 listopada.Obecnie 5t2d. Do lekarza jakos sie nie moge wybrac. Pojde chyba pod koniec tego albo przyszlego tygodnia.To moje drugie dziecko, wiec podchodze juz spokojniej. Na razie nie mam

Re: Zgłupiałam

Kiedys dziewczyny mi tutaj na forum tlumaczyly: wg kalkulatora dnia porodu w momencie stosunku jest sie niby w 2 tygodniu w ciazy. W zeczywistosci ciaza rozpoczyna sie jakies 2 tygodnie pozniej, po implantacji zarodka. -- Gasofnia Forum Krychy, Baby i tajemniczej Szarej Eminencji:-)))

Re: Dlaczego 75B?

kalkulatora Mariski Nie bardzo rozumiem: w stanik za maly w obwodzie sie nie zapinam, czy naprawde do stwierdzenia tego faktu potrzebny jest kalkulator?... Albo zaraz zaraz, doznalam oswiecenia, czy 70 B, 70C i 70F maja rozny obwod? Bo od zawsze myslalam, ze cyferka to obwod (gdzie 70 jest wartoscia stala

Re: Lutowe staranka :)

Vivianno , termin sama sobie obliczylam ( tzn.kalkulator z gw ) i wychodzi ze na 28 pazdziernik, a ty ? a @ ostatni mialam 20 stycznia ( cykle roznie od 26 do 28 dni). a jak sie czujesz wszytsko ok? w piatek ide do gina , zby umowic sie na usg i porobic badania krwi , bo w ostaniej ciazy

Re: poznajmy sie

Witam, jestem mama wspanialej, 8-letniej corci i w poczatkach kolejnej ciazy (4 tyg.)termin wg kalkulatora gazety - 27.06, 34 lata, mieszkam w Warszawie i goraco pozdrawiam!

Re: Październik 2008

kobietka - nie wszedzie zakladaja takie karty.JA w pierwszej ciazy tez nie mialam,ale chodzilam do lekarza ktory przyjmowal w szpitalu,wiec do porodu sami sobie wzieli.TEraz chodze do innego lekarza i jak pujde 25marca na usg genet. to zobacze czy mi zalozy i da karte ciazy. A czy moglby mi

Re: Lipiec 2009

To dołączam i ja:) z kalkulatorów wychodzi termin na 12 lipca. Mam już prawie 6-cio letnią córkę, która ze dwa dni temu powiedziała, że ona to by chciala siostrzyczke (prorok jakis? nic jej nie mowilam, ze jestem w ciazy:))) Do gina wybiore sie gdzies tak pod koniec listopada pewnie, jakos

Re: Jak się liczy te miesiące?

tygodniu.Jesli ostania miesiaczke mialas np 8 pazdziernika, to 8 listopda zaczynasz nasteny- kaledarzowy miesiac ciazy.Lepierj jednak liczyc tygodnie, wpisz sobie daze ostatniej miediaczki do kalkulatora, patrz zakladka kalendarz ciazy na str e dziecko i co tydzien mozesz sobie sprawdzac:w ktorym

Jak liczyc tygodnie ciazy?

Hej dziewczyny. Mam male watpliwosci dotyczace liczenia tygodni. Korzystajac z kalkulatora ciazy wychodzi mi, ze to 6ty tydzien ciazy. Lecz tam liczy sie pierwszy dzien ostatniej miesiaczki jako poczatek ciazy. Liczac jednak od poczecia, moja dzidzia mialaby okolo 4tyg. Chcialabym poszukac w

medi Web

Kod ktory jest potrzebny (niestety jeszcze na 20 dni) fx1433fz terminarz ciazy" kalkulatory medyczne zdrowie kobiety ciaza,porod,polog objawy ciazy -- Juz 7 cykl ListaDOBRYCHginekologów (oraz linki do czarnej listy oraz super poloznych)

jag1509...

Mam do ciebie pytanie... kiedy miałaś ostatnio OM... pyatm bo ja nie wiem na jakiej podstawie mam sobie wyliczyc w którym tygodniu jetsem i na kiedy mam termin- rozbieżności między tym co mówi lekarz a między kalkulatorami są olbrzymie. Wg Usg zaczyna mi sie własnie 9 tydzien ciąży, a ostatnią

Re: waga w ciazy - co artykul to inne dane

W ciazy przytylam 21kg-z wagi wyjsciowej 54kg na 75 kg. Od porodu minelo 12 dni,waze 61kg. Te tabelki i kalkulatory biora pod uwage przecietny przyrost wagi, faktyczny zas jest bardzo indywidualny.Ja przed ciaza mialam niedowage,dlatego pewnie przytylam wiecej niz tych przepisowych 11- 15kg

szukam kalkulatora owulacji

widzialam taki na stronach o ciazy trzeba bylo wpisac kiedy byla mie-czka i pokazywal dzien owulacji czyli mozliwy zajscia w ciaze oraz tydzien w ktorym jestes w ciazy. bardzo by mnie taki kalkulator zainteresowal, wiec gdybyscie mialy to prosze!

zarodek 9,2mm jaki wiek ciazy'???

witam Was serdecznie.U lekarza bylam w 6ti4d..Lekarz obliczyl ze to 7ti2d Nastepna wizyta 30 stycznia wedlug OM to 10t i 4d a z usg 11ti6d,,,,ostatnia @ 11 listopad 2007,,wiec chyba jestem ta ktora zaszla w ciaze dzien po skonczonej miesiaczce:):):)czy znacie moze jakis kalkulator ktorym sobie

Re: Jak liczyć tygodnie?

liczy sie od ostatniej mies. jesli masz problem www.babyboom.pl www.mediweb.pl tam sa kalkulatory i nawet inne ciekawe opisy o ciazy

Re: :) nt

kalkulator kochania i wynik ktory tobie powie, ze od tego wyniku jest sie kanalia. uczucia sie zmieniaja z wiekiem. podejrzewam, ze macierzynstwo/ ciaze/ pierwsza randke/ nowego partnera/ slub itd przezywa sie inaczej majac lat 15, 20,25,30 40. majac lat 16 i usuwajac ciaze mysli sie pewnie ze to wyzwolenie

Re: chuda = sprawna fizycznie?

pozbylam kg po ciazy. A ty pewnie masz taka budowe, ze sprawiasz wrazenie bardzo drobnej osoby. Nie przejmuj sie gadaniem Natomiast na tym podanym przez ciebie portlu jest kalkulator wagiidealnej i tam wyszlo ze moja waga idealna to 62 kg a to jest 6kg wiecej niz waze w rzeczywistosci:) Gdybym wazyla 62

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - kalkulator ciazy