Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

powracający katar u 3-latka opinia teściowej

też mają powracające katary? Czy lekarze łączyli to z zatokami. Przy każdej rozmowie z teściową, gdy o tym wspomina czuję się jak wyrodna matka, która nieudolnie leczy swoje dziecko, gdy tłumaczę, że żaden lekarz nie stwierdził u niego choroby zatok. -- http://www.suwaczki.com/tickers/oar8dqk3tbbdjib

Re: powracający katar u 3-latka opinia teściowej

Może jest to katarek wirusowy, który wymaga innego leczenia, dlatego tak nawraca. Najlepiej zapytaj jeszcze swojego pediatry :)

Re: powracający katar u 3-latka opinia teściowej

Skąd pewność , że nie jest alergikiem? -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005 zapraszam na forum Dla starających się

Re: powracający katar u 3-latka opinia teściowej

oczywiście, że można łączyć katar z chorymi zatokami - dziecko nie zachoruje na klasykę, czyli na zatoki czołowe, ale na sitowe i klinowe już tak. inną sprawą jest, że dzieci w takim wieku najczęsciej przewlekle chodza z glutem po pas.

Re: powracający katar u 3-latka opinia teściowej

cenna uwaga, dziękuję bardzo, przy najbliższej okazji zapytam pediatry. -- http://www.suwaczki.com/tickers/oar8dqk3tbbdjib8.png <br> <br>umowa zlecenie . Stale rozwijane źródło informacji o elastycznych formach zatrudnienia.

Re: powracający katar u 3-latka opinia teściowej

moj syn teraz 4latni tez ma nawracajacy katar nie jest alergikiem i zatoki ma zdrowe. u nas migdal i infekcje nakrecaja jedno drugie. A teściowa...zwykle jest najmądrzejsza i wie wszystko najlepiej... najlepiej wrzucic na luz jak o nią chodzi. W ostateczności możesz isc do drugiego laryngologa i

Co na żółty katar u 3-latka?

Dziecko kilka tygodni temu było przeziębione (katar, kaszel, bez gorączki). Leczone było Neosine, Euphorbiom S, Nasivin na noc, domowe sposoby, inhalacje z soli fizjologicznej. Potem katar stał się dużo mniejszy, po około tygodniu znów wrócił żółty - pomógł Pneumolan i inhalator. Znów katar stał

Re: Co na żółty katar u 3-latka?

Psikanie soli i potem sciaganie frida. To moze byc z zatok.Ale trzeba to sciągnac -- Co nas nie zabije to nas wzmocni

Re: Co na żółty katar u 3-latka?

kilka tygodni kataru???? byłaś u lekarza? bo ja trzymam sie zasady ze katar leczony trwa 7 dni a nieleczony tydzień. Jak po takim czasie nie ma zasadniczej poprawy to dziecko powinien zobaczyć lekarz. zółty katar to znak ze wydzielina jest gęsta i zalega. Pneumolan (ja akurat nie stosowałam) lub

Re: Co na żółty katar u 3-latka?

A wiesz o tym, że od gentamycyny się głuchnie?? Także ta podawana miejscowo do nosa i oczu działa ototoksycznie, czyli niszczy narząd słuchu i równowagi. Żebyś się potem nie obudziła z ręką w nocniku.

Re: Co na żółty katar u 3-latka?

zawsze i wciaz krople gentamycynowe.Sa do oczu jaki do noska i dzialaja blyskawicznie.Zawsze je mam w domu bo czy oczka zaropiale czy ropny kater dzilaja blyskawicznie.Sa na recepte

Re: co nalepsze na katar dla 3 latka

Moja córcia też ma 3 latka. Na katar stosuję krople, które sama robię. Potrzebny jest do tego sok z żyworódki (mam taką leczniczą roślinę na parapecie) Zrywam liścia, rozgniatam go plastikową łyżeczką a potem, gdy córcia śpi biorę pałeczkę do uszów, moczę ją w tym soku i wkładam do noska, raz do

4 tygodnie kaszel i katar u 3-latka

Witam. Czytam forum i się załamuję, dlaczego dzieci tak muszą chorować, czy medycyna nie ma jakiegoś jednego sposobu na odporność? Przecież nie da się zasZczepić na wszystko? Mój syn 3 latek nie chorował (prócz gorączki kilka razy w życiu) ,a teraz jak mu się przyplątała infekcja to na dobre

krople do nosa dla 3 latka

mamuski możecie mi polecić jakieś dobre krople na katar dla 3 latka?

co nalepsze na katar dla 3 latka

Odkad maly poszedl do pzredszkola, juz od 3 tygodni borykamy sie z katarem. Czy znacie jakies skuteczne sposoby by sie go pozbyc, bo juz mi rece opadaja.

Re: Katar, kaszel i ból ucha u 3 latka, proszę o

Bo picie i jedzenie w rozny sposob jest trawione w zoladkie oraz wchlaniane jelicie cienkim. Mleko to nie picie a jedzenie

Re: Katar, kaszel i ból ucha u 3 latka, proszę o

Noc tym razem bardzo spokojna. Rano: ucho nie boli, pojedyncze odkaszlnięcia, a nos oczyszcza sie zieloną wydzieliną. Od początku infekcji nie podaję mleka (modyfikowane), bo ponoć jest śluzo twórcze. Co Pan o tym myśli? Czy mogę już podawać, czy czekać aż katar/kaszel zupełnie miną?

Re: Katar, kaszel i ból ucha u 3 latka, proszę o

Dziękuję za odpowiedzi i pomoc Panie Doktorze. Poproszę jeszcze o odpowiedź na drugą część pytania w moim poprzednim poście: " Zalecił Pan pozostanie w domu przez 3 dni, czyli w piątek możemy już na . To znaczy, że mam syna traktować już jak zdrowego? Do przedszkola może po weekendzie isć

Re: Katar, kaszel i ból ucha u 3 latka, proszę o

Nic nie trzeba dawac. Niech dziecko 3 dni bedzie w domu i to wszystko. Po tej mieszance co Pani dala dziecku juz nic nie trzeba. Prosze uspokoic sie i nie szkodzic dziecku samoleczeniem. Wieczorem prosze pisac.

Re: Katar, kaszel i ból ucha u 3 latka, proszę o

Dobrze, leczenie juz nie trzeba Co dotyczy mleka to nie radze pic mleka ni teraz, ni pozdniej, bo z tego mleka korzysci malo, a sluzu duzo. Jesc mleko mozna (z platkami, kasza itd)

Re: Katar, kaszel i ból ucha u 3 latka, proszę o

Witam U Pani to jest problem przewlekly, wiec leczenie platne www.homeopatia.pl.ua/index.php/homeopatiaonline.html U dziecka sytuacja tez nie jest ostra, ale jego poki obserwujemy. Jak bylo w nocy?

Re: co nalepsze na katar dla 3 latka

Woda morska w sprayu może być bardzo pomocna. W szczególności roztwór hipertoniczny, który świetnie oczyszcza noc. Można być zaskoczonym jak dobrze działa. -- zyjemzdrowo.blogspot.com/ najlepsza strona o zdrowym odżywianiu i zdrowym stylu życia

Re: Katar, kaszel i ból ucha u 3 latka, proszę o

Panie Doktorze, jeszcze poproszę o odpowiedzi :) Synek kasze na mleku chętnie je na śniadanie i kolację, więc problemu nie widzę, natomiast zastanawia mnie fakt, że picie mleka jest "śluzo twórcze", a jedzenie kasz na mleku już nie? Nie rozumiem :( Zalecił Pan pozostanie w domu przez 3

Re: Katar, kaszel i ból ucha u 3 latka, proszę o

, podałam Pulsatillę 9 CH 3 gr. (worek pokutny zakładam ...). Udało nam się zasnąć. Reszta nocy spokojna. Rano ucho nie bolało, wygląda normalnie; z nosa wydmuchaliśmy dużo zielonego kataru; kaszel bardzo wilgotny. Teraz z kaszlem spokój, co jakiś czas trzeba oczyścić nos. Bardzo dziękuję. Napiszę wieczorem

Re: Katar, kaszel i ból ucha u 3 latka, proszę o

Witam ponownie! Do czasu nocnego spoczynku ucho wyglądało normalnie i nie bolało. Z nosa nadal katar żółtawy; kaszel mocno wilgotny, sporadyczny. Ale teraz (godzina snu) słyszę, że kaszle, ale chyba nie jest to atak wybudzający, mam nadzieję. Zachowanie w zasadzie normalne, ale bardzo domaga sie

Katar, kaszel i ból ucha u 3 latka, proszę o pomoc

wiktor.online napisał: > 1. Opis ogólny pacjenta (dziewczynka/ chłopiec, kobieta/ mężczyzna, wiek, budow > a ciała) Chłopiec, 3 lata i 9 m-cy, 110 cm wzrostu i szczupłej budowy ciała, 20 kg > 2. Szczegółowy opis dolegliwości. Żółto-zielony katar, na tę chwilę już nie obfity (rano

Re: co nalepsze na katar dla 3 latka

1 gram dziennie ile to jest dla 3,5 latka? Podaje mu jedna tabletke cerutinu? Moze powinnam podawac 2 dziennie rano i wiczorem??

Re: co nalepsze na katar dla 3 latka

autoimmunologia.blogspot.com tu masz też o alergenach. To moze być alergiczny przewlekły nieżyt. Bo trzy tygodnie, to już może wskazywać na alergię, a nie wirusówkę.

Re: 4 tygodnie kaszel i katar u 3-latka

Hehe to ty masz tak samo jak ja. A już myślałam że jestem jedynym takim okazem. Byle katar, kaszel a ja już się trzęsę. -- Ala ur. 10.11.2005 Ania ur. 26.04.2011

Re: co nalepsze na katar dla 3 latka

rutyna, więc biorę rutinoscorbin 3 gramy dziennie (czyli jeden blister dziennie) teraz już profilaktycznie, bo ma też mnóstwo innych zalet jak działanie przeciwutleniające, chroniące wątrobę itd. Wracając do tematu, to trzylatkowi powinien wystarczyć 1 gram dziennie, bo w koncu dużo mniej waży niz

Re: 4 tygodnie kaszel i katar u 3-latka

To witam w klubie, i cieszę się że nie jestem sama z taką przypadłością :) Właściwie to powinnam mieć na nazwisko PANIKA :) Nawiązując do mojego pierwszego postu, jutro daję szansę laryngologowi w związku z chorobą mojego syna, jeśli on nie pomoże to ja nie wiem ......... :(

Re: 4 tygodnie kaszel i katar u 3-latka

Nie pocieszę cię, moja Ala już 4 rok chodzi do przedszkola i też duzo choruje, tak samo jak ty jestem panikarą, jak coś jej dolega to ja "choruję razem z nią", płaczę, nie mogę na niczym się skoncentrować... taka wrażliwa jestem. U nas też są problemy z katarem i kaszlem, po 3 latach w

Re: 4 tygodnie kaszel i katar u 3-latka

tez jestem panikara witaj w klubie dawałam do tej pory lekarstwa na siłe strzykawka bo maly nie chcial nic przyjmowac w koncu zaczełam dawac na łyzke i po prostu strasze go ze jak nie wezmie sam to bede musiała dac mu strzykawka mówie mu tak kilkakrotnie jak jest nieugiety pokazuje strzykawke i zazw

Re: 4 tygodnie kaszel i katar u 3-latka

Nie jest to pocieszjące, i trudno sie pogodzić że dziecko choruje, ja własnie jestem typem wrażliwca, panikary, i jak to określiłaś choruję razem z dzieckiem, nic nie jem, cierpię na ból głowy, nie mam siły psychicznej na patrzenie jak mój syn się męczy :( Chciałbym być twarda i nie użalać się ....

Re: Katar i mokry kaszel od 4 miesięcy - pomocy

hmmm powiem jak jest u nas. Mały 3 latek chodzi do przedszkola, i katar ma co 2 tyg. Wczesniej kończyło się to kaszlem, 2 razy zapal oskrzeli przeleczone inhalacjami z berodualu. Ale ostatnio jak miał katar psikałam solą do nosa, podałam herbapect. Katar i kaszel leczyły się długo, ale minęło

gorączka i katar u 3,5 latka

Mój synek od 2 dni ma gorączke, maksymalnie 38,8. Dajemy nu nurofen jak jest powyzej 38,5. Poza tym ma tylko mały katar. Nie narzeka na nic. Co oprócz obniżania gorączki mogę mu podać i kiedy pokazać go lekarzowi, jeśli gorączka nie ustąpi? Dostaje bioaron 2 razy dziennie 5 ml i od ponad

Re: Katar i mokry kaszel od 4 miesięcy - pomocy

No właśnie też mam problem z katarem i kaszlem. Moj prawie 3 latek, przedszkolak, od 2 tyg ma katar który sporadycznie wycieka, i dokasłuje na mokro, sporo tego kaszlu. Gorączki brak, samopoczucie ok. Dawałam poczatkowo herbapect junior przez kilka dni, psikałam czesto wodą morską nos. u lekarza

Re: Chore dziecko w przedszkolu - Wasze zdanie

w przedszkolu awantura o katar, a zaraz po przedszkolu/poł weekendu siup do CH z 3 latkem na kilka godzin szopingu...oczywiscie 3 latek do grajdołka, a mamusia potem zdziwiona, skad ta choroba sie wziela?

katar u 3-latka

chciałabym się dowiedzieć w jaki sposób walczycie z katarem który zalega dziecku a nie spływa .

Re: gorączka i katar u 3,5 latka

gorączka po dwoch dniach minela. podobno bylo tez kilka takich przypadkow w przedszkolu u syna. wszystko zaczelo sie pod koniec dlugiego weekendu. czy to mozliwe, zeby to byla reakcja na wzrost temperatury powietrza i silne slonce?

katar+gorączka+ucho+3 latek

witam, mam serdeczną prosbę o wskazowki. moje prawie 3 letnie dziecko do tej pory wlasciwie nie chorowalo. zdarzylo sie tylko kilka infekcji przeziebieniowych: katar + goraczka, ktore leczyłam acconitum napellus 9ch + euphorbium. proces powrotu do zdrowia przebiegal w miare sprawnie, tzn

Re: Kilkumiesięczny katar :( u 3 latka- niebezp

a nikt tego trzeciego migdałka nie kazał zbadać? moja córeczka (2,9) od kilku tygodni sapie (ma obrzęk błon śluzowych co powoduje efekt zapchanego nosa) i ma lekki katar - jest to spowodowane przerostem trzeciego migdałka - już czekamy na zabieg... idź do porządnego laryngologa (może zlecić

Kilkumiesięczny katar :( u 3 latka- niebezpieczn

Czy jest on bardzo niebezpieczny? Czy może się przekształcić w gorszą chorobę? Synek bierze Aerius, który w zasadzie nic nie daje. Byliśmy u laryngologa- brał różne leki ok. miesiąca, katar zmniejszył się, ale po zakończeniu kuracji powrócił. Lekarka powiedziała, że to może być alergia lub 3

Re: katar+gorączka+ucho+3 latek

acha, przegladalam stare watki dotyczace bolu ucha, ale niestety nie znalazlam bolu ucha w polaczeniu z katarem i goraczka...

Re: katar u 3-latka

swoim ramieniem i wtedy jest ciut lepiej :) Mama 3 -latka :) -- Nasz przyjaciel - Kacperek ]:o* Byczek z kwiatkiem w pysku

Re: katar+gorączka+ucho+3 latek

jestem zmuszona jej dac antybiotyk ogolny, ma za wysoka goraczke jak na 4 dobe..39,1...co moge dac oslonowo z homeo? moze mam cos w domu, dzieki

Re: Chore dziecko w przedszkolu - Wasze zdanie

I tak sie sklada ze moj 5 latek i 3 latka jak do tej pory ani razu nie skarzyli sie na bol gardla.

Re: katar+gorączka+ucho+3 latek

niestety nic..bo nie wiem co...zdaje sobie sprawe, ze oslone dobiera sie indywidualnie (zamierzam isc w najblizszym czasie z dzieckiem do homeopaty - szukam dobrego w okolicy), ale myslalam, ze moze jest takze cos "uniwersalnego".. poki co probuje wyleczyc ja z choroby konwencjonalnie

Re: katar+gorączka+ucho+3 latek

Przy zapaleniu ucha trzeba jak w kazdej innej chorobie, ktora chce sie leczyc homeopatycznie zebrac wszystkie objawy. Czy poza bolem ucha, goraczka i katarem sa inne objawy? Obserwowac jak sie zachowuje dziecko: placze, wydziera sie z bolu, dotyka ucha, nie daje go dotknac, chce lezec na chorym

Re: katar+gorączka+ucho+3 latek

nie ustąpiły do tej pory jestem głuchawa, choć powoli jest lepiej, minęły 3 tygodnie... koszmarna ta choroba! -- Kamila Moje Skarby

Re: katar+gorączka+ucho+3 latek

witajcie, od srody wieczorem, kiedy dostała goraczki mija prawie 4 doba. dzis rano wstala bez goraczki, do 15 bylo ok. polozyla sie spac, nadal spi i czuje, ze czolo znowu gorace.. nie ma innych objawow. nie placze z bolu, prosi, zeby ja podrapac w uchu, czyli bardziej ja chyba swedzi..lezy na

Re: katar, kaszel i senność 3-latka

Myślę, że to nie jest zapalenie płuc, chociaż warto aby go lekarz obejrzał. Jeżeli mały nie gorączkuje, to nie podawaj paracetamolu. Jeżeli masz możliwość, to porób chłopcu inhalacje z soli fizjologicznej. W czasie infekcji dziecko może być apatyczne, nie mieć apetytu.

Re: czynniki odpornościowe w mleku matki

> Ogromną różnicę postrzegam tez w przechodzeniu przez infekcję > niekarmionego już przedszkolaka teraz prawie 3,5 latka i wciąż zasysającego > 1,5 - roczniaka. Generalnie po maluchu choroby spływają - tzn. czasem ma > odrobinę kataru, dzień gorączki a starszy przy tej samej infekcji

katar, kaszel i senność 3-latka

moj synek wczoraj wczoraj w nocy dostał strasznego kataru - przezroczysta woda i kaszlu. co jakis czas wymiotuje flegmą przezroczystą. Wczoraj nawet jadł i pił, ogólnie nastrój miał nienajgorszy ale dzisiaj już jest gorzej bo nie chce wogóle jeść, piję po łyczku co godzinę, zjadł troche

Re: co na bardzo uporczywy katar u prawie 3latka?

węzłem proszę się nie przejmować a co do kataru to oprócz soli fizjologicznej lub morskiej jak jest bardzo gęsty można podać mucosolvan 2 x dziennie 7 dni a donosowo mucofluid( na receptę).

katar i chrypka u 3 latka

witam, moja córeczka od 2 dni ma katar, dzisiaj rano doszła do tego chrypka, czym to leczyć? pozdrawiam

Re: co na bardzo uporczywy katar u prawie 3latka?

Nawilżacz powietrza. Syropek (od 3 lat): sok z połowy cytryny, tyle samo naturalnego octu jabłkowego (NIE SPIRYTUSOWEGO!!!!), 4 łyzki miodu lipowego. Dzieciom od 3 lat podaje się 1/4 łyżeczki (1,25ml) co 2 godziny. -- Gdy byłem dzieckiem, mówiłem jak dziecko... - Słownik języka dziecięcego

Re: co na bardzo uporczywy katar u prawie 3latka?

wielkie dzieki:) moj synek na pulmex jest uczulony. -- Remik 10.04.06 http://www.gify.org/bazagif/serca/amor005.gif Wesołe Mamuśki-nasze forum http://emoty.blox.pl/resource/yahoo.gif http://www.gify.org/bazagif/oczy/occhi034.gif

Re: co na bardzo uporczywy katar u prawie 3latka?

gdzieś czytałam, że pulmexu nie wolno stosować na szyję. I zauważyłam jeszcze jedną rzecz u swojego synka - gdy smarowałam go pulmexem, kaszel nocny był silniejszy i częstszy, gdy przestałam, to i kaszel radykalnie sie zmniejszył. -- Gdy byłem dzieckiem, mówiłem jak dziecko... - Słownik języka dzi

Re: co na bardzo uporczywy katar u prawie 3latka?

nikt nie pomoże? -- Remik 10.04.06 http://www.gify.org/bazagif/serca/amor005.gif Wesołe Mamuśki-nasze forum http://emoty.blox.pl/resource/yahoo.gif http://www.gify.org/bazagif/oczy/occhi034.gif

Re: leczenie infekcji

widzenia, jednocześnie nie dopuszczając do siebie myśli że może jednak nie masz racji! Obowiązku przedszkolnego dla 3-latka nie ma. Może siedzieć w domu, skoro tak Ci to przeszkadza. Moje dzieci jak poszły do żłobka to chorowały non stop. I były to różne rzeczy. Ale minął rok. Przechorowały swoje. Teraz

Re: co na bardzo uporczywy katar u prawie 3latka?

Sinupret krople. Moja pediatra przepisała 20 kropli rano. Do tego maść majrankowa pod nosek, pulmex baby - smarowanie nóżek, klatki piersiowej i szyjki - świetna inhalacja, nurofen w syropie 2,5 ml rano i wieczorem - przeciwzapalnie. Do tego przepisała clemastinum w syropie - ale to chyba jest t

co na bardzo uporczywy katar u prawie 3latka??

mówił,ze jest ogólnie coraz mniejszy nawet podczas infekcji,ale ja go czuje jak dotykam:(( Wyniki ma ok,usg tez. Poprostu jak jest chory to robi sie wiekszy a pozniej maleje,a ja dalej sie schizuje:( Doba co na ten straszny gesty w nosy a w dzien wodnistty katar????????? -- Remik 10.04.06 http

katar alergiczny u 3 latka?

witam mam pytanie, moj synek 2 lata 8 miesiecy do tej pory wcale nie chorowal, zadnych objawow alergii tez nie zauwazylam natomiast od 1,5 tyg ma dziwny katar podejrzewam ze uczuleniowy na cos, jest tak ze rano ma po poludniu juz w nosku sucho , i potem znowu ma przez pare godzin po czym znowu

Re: sulfarinol dla 4 latka

Mojej niespełna 3 latka po przebytym zapaleniu płuc gdy niedługo po, pojawił sie katar lekarz szpitalny zapisał własnie sulfarinol na pierwsze 4 dni i przeszło szybko.

Re: katar i chrypka u 3 latka

Kaszel i chrypa - przerabialam to z synkiem ostatnio. Poszlam do lekarza, zobaczyl w gardle i krtani infekcje wirusowa. Leczylam to Eurespalem i dawalam synkowi do ssania Homeovox (takie pastylki na gardlo - homeopatyczne). Chrypka przeszla po 2 dniach, kaszel po kilku dniach. Na poczatku byl tak

Ciągle słychać coś w nosku!

3-latek, od września przedszkolak. Na początku nie było chorób, zaczęło sie w październiku - katar, kaszel, zapalenie krtani. Wyleczone. Ale ciągnący, przezroczysty lub lekko żółty katar został. Potem znów zapalenie oskrzeli, antybiotyk. Wyleczone - raptem 4 dni spokoju. No i znowu przeziębienie

Re: katar i chrypka u 3 latka

Witam! Ja na Twoim miejscu poszłabym z dzieckiem do lekarza.Moje maluchy dopiero co przechodziły właśnie taką chrypkę.Syn miał zapalenie gardła i prawie nie miał głosu, niestety nie obyło się bez antybiotyku.Córkę zaczęło brać po 5 dniach i myślałam,że uda się bez antybiotyku bo szybko syropki do

Proteinogram u roczniaka i morfologia- proszę

Bardzo proszę o interpretację wyników badań mojego rocznego synka. Od lutego ma katar i kaszel spowodowany katarem ściekającym po tylnej ścianie gardła, do tego od marca cały czas wychodzą ząbki, teraz też. w marcu katar zszedł niżej było zapalenie oskrzeli, od tamtej pory tylko katar i kaszel, nie

Re: Badania w Instytucie w Rabce

Witajcie czytam czytam i w tym calym stresie nie moge sie doczyatc to co mnie interesuje Kochane pomozcie, dzis dostalam skierowanie do rabki na oddzial plucny a raczej moj synek 3 latka dostal. mieszkam 100km od rabki wiec bede w szpitalu raczej sama bez zadnj pomocy, dzwonilam tam dzisiaj i mam

Re: szczepionki uodparniajace - Wasze doswiadczen

Ja bym postawiła na naturalne uodparnianie. Mój 3-latek poszedł od września do przedszkola i nie opuścił jeszcze ani jednego dnia. Kataru też nie miał. Przez przedszkole przetoczyło się już kilka fal zapaleń oskrzeli, ucha itd., nic go nie rusza. Oczywiście każde dziecko ma inną odporność, ale moim

Re: Kos - pogoda, wiatr, temperatura wody i powie

Wróciłam 13.07. Byliśmy 2 tyg z dzieckiem niecałe 2 latka. Pogoda była cudna i ani wiatr ani słońce dziecku nie przeszkadzały. Byłam w Marmari i faktycznie 3 dni były mega wietrzne (raz nie dało się wysiedzieć na plaży) ale reszta dni z lekkim wiatrem dawała ulgę w upale. Polecam brać leżaki i

Re: Czy wasze 3-latki przedszkolaki są już chore?

Moja 3 latka przechodzila 3 tygodnie i zdrowa 100% :) Moj 4,5 latek chodzacy drugi rok do przedszkola mial teraz przez tydzien lajtowy katar i tyle. Chodzil do przedszkola Tak wiec jestem zaszokowana ze mloda sie trzyma !!! Bo jej brat rok temu byl ciagle chory. Ale stawiam na to ze wychorowala

Re: edukacja domowa

gryzelda71 napisała: > Piszesz,że stawiasz na dziecko,że sama ma o sobie decydować. A przy -20 st zakł > ada tenisówki to też jest ok? Wypuszczasz go tak? Traktujecie dzieci jak głupki. W miniony weekend mój 3-latek postanowił wykąpać się w rzece. Pozwoliłam. Zamoczył nogi, żyje, nie ma

Re: Chore dziecko w szkole a rodzic niepracujący.

mx3_sp napisała: > maturzysty też byś nie puściła bo ma katar???? nie puściłam do szkoły 16-latka bo miał taki katar,że w nosie miał sączki z chusteczek pozakładane bo gile leciały non stop, kinol czerwony i ostrupiały i ledwo na oczy widział. no ale wg norm forumowych zdrowy był jak rydz

Re: Piąty antybiotyk od września :( Co zrobić ?

lekarza) - w domu temperatura ok. 20 stopni, częste wietrzenie, w nocy porządnie przewietrzone i zimno. Mój 3-latek poszedł we wrześniu do przedszkola i do tej pory nawet kataru nie miał.

Homeopatia odrobaczanie 3,5 latka

Witam Wszystkich Serdecznie, Odrobaczam mojego syna 3,5 latek lekami homeopatycznymi . Dziecko było blade podkrążone oczy i szalało za słodyczami i przetworami mlecznymi przy tym nie tolerując mięsa. Podejrzewałam pasożyty zrobiłam więc próby w laboratorium lecz one nic nie wykazały. Pod wpływem

Katar, problem z zatokami tuz przed porodem :/

Dziewczyny, kończę jutro 37 tydzień ciąży i od jakichś 2 dni dopadł mnie paskudny katar. Wydaje mi się, że to z zatok, rano mam całe gardło zawalone flegmą, smarkam itp. W domu mam 3-latka, który poszedł w tym roku do przedszkola i też cały czas chodzi z lekkim kaszelkiem, katarem. Koło 20tyg

Re: Czy wasze 3-latki przedszkolaki są już chore?

Mój 3 -latek przechodził 5 dni bez kataru ,ale od wczoraj sporo dzieci nie było. Może chodzi o choroby a może o te wielkie płacze i trudną adaptację. Nie wiem. Okaże się w poniedziałek. U starszego często choroba wychodziła w weekend.

Re: Chore dzieci powinny siedzieć w domu

zapytaj sojego pediatre, czy da ci zwonienie z pracy z powodu kataru, bez goraczki u 3-4 latka. dlatego. jezeli wg pediatry dziecko nie powinno siedziec w domu, wiec chodzi do przedszkola nie kazdy ma misia pysia na stanie, ktory za wszystko płaci.

jakie testy?

Witam, mój 4 latek łapie ciagle zapalenia oskrzeli (bez gorączki jest kaszel i katar, przeważnie pomaga ventolin, czasem dostaje encorton) Ostatnio pediatra zasugerował żeby zrobić mu testy alergologiczne i spirometrie, podejrzewa alergie i/lub astme. Tylko żeby zrobić testy musi być zdrowy i 3

Re: Katar w przedszkolu

Moj 4,5 latek od soboty do soboty mial lekki katar. Bardziej siedzialo mu w nosie niz lecialo. I nic pozatym mu nie bylo. Do przedszkola chodzil bo dlaczego nie ? I nie spotkalam sie z odeslaniem dziecka do domu. Gruźliki chodza i nikt ich tez nie odsyla. Caly poprzedni tydzien byly prawie pustki

Re: zwracacie uwage w przedszkolu?

, pełno dzieci pokasłujących i zasmarkanych, a tylko jak dostawały gorączki to przedszkole alarmowało rodziców. I jakoś mimo to moje dzieciaki przetrwały 3 latki, w 4-latkach już sporadycznie chorowały (nie zarażały się katarkiem od innych dzieci, a nawet jeśli tak się stało to chodziły dalej do

co na zielony katar u 3latka?

Moj przedszkolak ma od 4 tygodni zielony katar. Dostaje Agropyron (najpierw w granulkach, od 2 tyg plyn z ampulek do picia) i nie ma zadnych innych objawow oprocz zatkanego nosa. Miewa gorsze i lepsze dni ale odkad jest w przedszkolu katar to stan chroniczny. Teraz ma dostac czopki Silicea przez

Re: czy sa dzieci ktore w przedszkolu NIE choruja

Moja córka nie chorowała prawie w 3-latkach :))) ale to dlatego, że starszy syn ją już wcześniej częstował "pysznościami" z przedszkola i wszystko przeszła mając 1-2 lata .... Ale to był mój rok wyjęty z życiorysu... wszystkie dzieci chorują, tylko niektóre mają zaledwie katar, a inne

Re: potworny katar, krople, nerwy

A nie próbowałaś ściągać kataru aspiratorem do odkurzacza? u naszego niespełna 4 latka od pierwszych miesięcy życia sprawdza się rewelacyjnie. Dodatkowo inhalacje i po 2-3 dniach mamy spokój nawet z najgorszym katarem.

katar, kasze, zapalenie spojowek, gorzej slyszy...

Mam w domu 2 dzieci. 3-tygodniowe i 3,5-latka. Starszy od wrzesnia chodzi do przedszkola i od tej pory z przerwami ma katar i co jakis czas kaszel. Za kazdym razem jedziemy go osluchac do lekarza i za kazdym razem osluchowo jest dobrze. Regularnie robimy inhalacje z soli fizjologicznej i ostatnio z

Re: sapka

pisząc czyszczenie noska mam na myśli psikanie wodą morską. nie odciągam nic jak nie ma kataru..bo po co,... córcia ma 11miesięcy, fenistil bierze od tygodnia 3 razy 4 krople.podobno Zyrtecu nie stosuje się u maluszków jak nie ma wyraźnych powodów..kiedyś wiem,że podawano maluszkom bo siostrzeniec

Re: czy dzieci na piersi faktycznie nie chorują?

mój 3latek,2 lata na piersi. katar złapał po pójściu do przedszkola w październiku. na początku grudnia przeszedł wirus z temp 39.5. po 3 dniach wrócił do zdrowia. żadnych lekarstw nie brał. doraźnie ibum/

BioShock spolszczenie

strzelaniem może też pochwalić się całkiem niezłym dodatkiem w stylu RPG'owym - naszą postać rozwijamy z pomocą znajdowanych tu i ówdzie ''ulepszeń'', podobnie jak i broń. Możemy też nawet analizować przeciwników, co daje nam przewagę w walce. BioShockswoją premierę miał odpowiednio 3 i 2 lata temu - zależy

Zdjęcia - katar u 3 latka