Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Niemowlak 6 tygodni - katar i kaszel

Na katar dla takiego maluszka polecam Euphorbium Hell, jest całkowicie bezpieczny i skuteczny. Nie podrażnia małego noska i szybko przynosi ulgę. Do tego maść majerankowa na noc i powinno pomóc.

Re: Katar u niemowlaka- jak długo nasivin?

Drogie mamy jeśli mogę pomóc to u mojego dziecka na katar pomógł isonasin septo jest to roztwór do płukania noska 20 amp kosztuje ok 18 złotych. Ale jest bardzo dobry i sprawdzony polecam !!!!

Re: Kaszel i katar u niemowlaka od 3 miesięcy

Byłam z małym prywatnie u laryngologa i wreszcie po 2 dniach mu przeszło, tzn katar kaszel już zanika. Dostał do noska tobrex i bactroban i do picia claritine

Re: Kaszel i katar u niemowlaka od 3 miesięcy

Kropelki i maść przez 5 - 6 dni. Ale jak na moje oko już jest ok. i tylko ze 2 razy dziennie ewentualnie jeszcze zakaszle

Re: Kaszel i katar u niemowlaka od 3 miesięcy

Czyli ogólnie mówiąc alergia i nosek był powodem, a reszta to spływanie wydzieliny i powodowanie kaszlu? Długo macie stosować leczenie? -- "Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

Re: katar u niemowlaka

Dlaczego miałoby się skończyć antybiotykiem? Katar u niemowlaka może trwać 2 tygodnie, bo śluzówka jest delikatniejsza. A jeśli rzeczywiście jest od ząbkowania, to i dłużej. Ważne, żeby dziecko czuło się dobrze, miało apetyt, nie było senne i nie gorączkowało. U mojego syna katar przy ząbkowaniu

Re: Katar u niemowlaka- jak długo nasivin?

U nas ten sam problem. Juz od prawie 2 m-cy ciagle jeden drugiego zaraza i przy okazji mała (4 m-ce) tez złapała katar. Napisz, prosze jak czesto i po ile kropel tego mleczka wkraplac do noska, bo wolałabym takie naturalne metody stosowac niz farmaceutyki.

Re: Katar u niemowlaka- jak długo nasivin?

To prawdopodobnie moje własne mleko tak podziałało. Chyba ze to zbieg okolicznosci. Jest poprawa. Szczerze mówiąc nie wierzyłam, ale rzeczywiscie jak zaczelam zakraplac swoim mlekiem to katar odpuscil, przynajmniej na tyle ze od 2 dni nie uzywalam juz w ogole nasivinu. -- http

Re: Kaszel i katar u niemowlaka od 3 miesięcy

Witam, warto zrobić badania: morfologia z rozmazem, rtg klatki piersiowej, badania w kierunku zakażeń atypowych (chlamydia, mycoplasma), immunoglobuliny,chlorki w pocie. Może to nakładające się na siebie infekcje, albo problem alergologiczny. Pozdrawiam serdecznie

Re: Katar u niemowlaka- jak długo nasivin?

heh, mąż mówi żeby ściągać, pakować do buteleczek i sprzedawać jako cudowny lek na całe zło ;) No, podobno komuś tam po wypiciu mleka zniknęły markery nowotworowe i pije mleko kobiece do dzis... na pewno cos wnim jest. A mała długo miała zaropiałe oczka i wystarczyło tylko nie trafić do buzi ;) --

Re: Katar u niemowlaka- jak długo nasivin?

Aha i nie grzejemy w domu, nie ma takiej potrzeby, jest dość wilgotno. -- http://www.suwaczki.com/tickers/zem320mmuo2fcinf.png http://www.suwaczki.com/tickers/1usajw4zphx909dz.png

Re: Katar u niemowlaka- jak długo nasivin?

obawiam się właśnie, że bez sterydu się nie obejdzie. Katar się nie zmienia w gęsty jak zwykle się to dzieje, tylko zatyka się śluzówka. Po podaniu nasivinu odtyka się momentalnie. Jak przestaje działać, albo mała trocchę popłacze zaraz ma znowu kompletnie niedrożny nos. Wychodzimy na dwór, na

Re: Katar u niemowlaka- jak długo nasivin?

właśnie mleko oprócz tego inhalacje z soli fizjologicznej nasivin możesz używać spokojnie, ma swoje wady, ale ważne żeby dziecko spało frida jest do niczego, do ściągnięcia kataru nadaje się jedynie urządzenie o nazwie katarek też przy pierwszym dziecku męczyłam się fridą na początku, to bez sensu

Re: Katar u niemowlaka- jak długo nasivin?

Masc majerankowa pod nosek ponoc jeszcze dobra. I ja tez czasem mam wrazenie ze po wodzie morskiej jest czasem gorzej, kupilam zakraplacz i krope sola fizjologiczna , nawet taniej wychodzi niz woda morska;) nasivin z tego co pamietam to podaje sie od 3 do 5 dni , u nas zazwyczaj po ok 2/3 dniach byw

Re: Kaszel i katar u niemowlaka od 3 miesięcy

Witam, mamy niestety podobny problem z 7 m-czna córką. Kaszel od 2 m-cy, osłuchiwane co tydzień - bez zmian, miałam traktować ją jako zdrową, a kaszel i katar to pewnie organizm się oczyszcza, albo alergia - bo coś pyli... jednego dnia w końcu gorączka 39, udało się obniżyć bez leków. Wizyta u

Re: Kaszel i katar u niemowlaka od 3 miesięcy

Moim zdaniem to typowe objawy alergii pokarmowej lub krzyżowej. Niech Pani uda się do dobrego alergologa, ale tak jak piszę, dobrego alergologa. Ja miałam przeboje z alergologami trzema, więc wiem co piszę. Pulmicortu nie podałam synkowi ani razu, ponieważ też mi ten lek przepisywali pediatrzy wiecz

Re: Katar u niemowlaka- jak długo nasivin?

O nie nie, nie pomyliłam się. 100ml czyli 500 dawek www.doz.pl/apteka/p3525-Marimer_spray_oczyszczajacy_woda_morska_do_nosa_roztwor_izotoniczny_100_ml Tu w promocji z 25zł, a normlanie w aptece mąż zapłacił 27zł. rulsanka napisała: > raczej 500ml a nie 100 :) > ampułka kosztuje około 30gr

Kaszel i katar u niemowlaka od 3 miesięcy

Witam, Proszę o pomoc o podpowiedz gdzie się udac czy co być może podpowiedzieć pediatrze. Zaczęło się ok 3 miesiące temu kiedy mały ( teraz ma prawie rok) dostał pierwszego kataru - w tym czasie wychodziły pierwsze zęby -górne dwójki naraz. z kataru dostał kaszlu, co kilka dni u pediatrów

Re: Katar u niemowlaka- jak długo nasivin?

spróbuj z tym mlekiem, ono bardzo ładnie goi śluzówkę może być tak, że od nasivinu śluzówka się podrażniła, ale po pierwsze używałaś rzadko, a po drugie ten niemowlęcy nasivin ma naprawdę śladową ilość substancji czynnej czasem tak jest, że nos się alergizuje przejściowo po katarze i musi mieć czas

Katar u niemowlaka- jak długo nasivin?

Ręce mi już opadają. Katar z małą przerwą na poprawę trwa już 2 tyg, a w zasadzie to już 3 raz choruje w ciągu jej krótkiego zycia. Praktycznie cały grudzień borykaliśmy sie z katarem. 15.02 skończy 4 miesiace. Staram się Nasivinu (soft 0,01)nie podawać często, w zasadzie tylko na noc. Mała

Re: Katar u niemowlaka- jak długo nasivin?

Heh, na Ciebie mogę chyba zawsze liczyć na tym forum ;) Przeraziłam się, ze ten pogarszający się stan nosa może być spowodowany Nasivinem, że błędne koło się utworzyło, chociaż nie używałam jakoś namiętnie, a jak najrzadziej w sytuacjach patowych ;) Tylko od przedwczoraj co kilka godzin same takie:

Re: Katar u niemowlaka

Katar u niemowlaka w przeciwieństwie niż u dorosłego jest dosyć grożny, jeśli katar trwa zbyt długo warto wybrać sie do lekrza ponieważ możę zakonczyć sie powikłaniami takimi jak zapalenie ucha. Na katar sprawdzają sie inhalacje nawilżanie śluzówki nosa i warto się zaopatrzyc w aspirator do

Re: Katar u niemowlaka- jak długo nasivin?

zanetaa88 napisała: > Masc majerankowa pod nosek ponoc jeszcze dobra. I ja tez czasem mam wrazenie ze > po wodzie morskiej jest czasem gorzej, kupilam zakraplacz i krope sola fizjolo > giczna , nawet taniej wychodzi niz woda morska;) nasivin z tego co pamietam to > podaje sie od 3 d

katar u niemowlaka

schodzi. Dziecko ssie pierś normalnie więc nos ma drożny, ale furczy mu głęboko wydzielina. Poki co ma tylko katar przeźroczysty, nie kaszle nie gorączkuje. Zastanawiałam się nad nasivinem, ale on odtyka nos, czy zmniejszy ilość wydzieliny? Czytałam też że katar u niemowlaka może trwac nawet 3 tyg. Robię

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

opisana metode stosuje moj maz,tez bylam zdziewiona ile wyciagal z noska dzieci po uzyciu gruszki. katar kazdego wymeczy

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

czy po kilku dniach zastoju w ssaniu piersią ( z powodu kataru) dziecko zacznie jeść jak przed katarem? neffi79 jak u Was to wyglądało po wyzdrowieniu? nie było problemów z ssaniem piersi?

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

uff, bo już się przestraszylam, że to początek końca rozstania z piersią. W takim razie musimy swoje odczekać....

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

tak zaczeła ssac i ssie do dzis:) -- http://lb2m.lilypie.com/6wyCp2.pnghttp://lbym.lilypie.com/UESEp2.png

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

niestety karmienie chorego dziecka wymaga od nas anielskiej cierpliwosci, przystawiaj czesto, przed wyczysc nosek. jesli ponownie sie zatka znow czysc. laktacji nie stracisz ale mniejsze zuzycie pokarmu spowoduje jej zmniejszenie . butelka tez ci nie pomoze dziecko ssie podobnie i tez ma problem z z

Re: katar u niemowlaka

Witam, bardzo możliwe, że nieustający po leczeniu katar jest objawem alergii. Proszę skontaktować się z alergologiem, który rozwieje Pani wątpliwości i przeprowadzi odpowiednią diagnostykę alergologiczną. Pozdrawiam dr med. Marzena Gajewska aaaniula napisała: > Mój dwumiesięczny maluch

katar niemowlaka - nie chce piersi

piszę tu, choć wiem, że jest specjalna zakładka o karmieniu piersią, ale tu jest większy ruch a szybko potrzebuję pomocy napiszcie mi proszę czy może mi zaniknąc pokarm gdy mała praktycznie całkowicie odmawia piersi? dziś ssała 2 razy po ok 20sek. Nos ma zapchany, wiem,że jest jej cięzko ale martwię

Re: Niemowlak 6 tygodni - katar i kaszel

Mój syn, który obecnie ma 9 tygodni, 2 tygodnie temu przyjmował cebion w dawce 2x2 krople, więc 5 kropli to dużo. Pozdrawiam

Re: Niemowlak 6 tygodni - katar i kaszel

myślę że tak, ja również podawałam swojemu dziecku leki na które wg.ulotki było za małe. Oczywiście w odpowiedniej dawce do wagi/wieku dziecka,wskazanej przez pediatrę.

Re: Niemowlak 6 tygodni - katar i kaszel

Witam, u takich maluchów polecam przy katarze jedynie toaletę nosa solą fizjologiczną i ewentualnie inhalacje również z soli fiz. Wit. C od lat ma udowodniony brak skuteczności przy infekcjach a fenspiryd (zalecony dla malenstwa) wiąże się z działaniami niepożądanymi. Pozdrawiam serdecznie

Re: katar u niemowlaka

Nasivin piecze w nosie. Ostatnio go używałam na sobie - nie miłe uczucie. Syn teraz ma swój pierwszy katar, smary mu ciekną a ja tylko z chusteczką latam, robię mu inhalacje z soli fizjologicznej, próbuje odciągać gluty z marnym skutkiem, powoduje to tylko straszliwy płacz - więc chyba dam sobie

katar u niemowlaka

Mój dwumiesięczny maluch przeziębił się dwa tygodnie temu. Miał katar, kaszel, ból gardła, lekką temperaturę. Lekarka zleciła wykonanie morfologii i crp. Wyniki w normie. Postanowiła zastosować leczenie objawowe, bez antybiotyków: tantum verde do gardła, maść majerankową pod nosek, napary z

Re: katar u niemowlaka

nasivin odstawiony. Do noska podaję wodę morską i fridą ściągam tylko to co wycieka. Nosek zapchany, mały marudny, kiepsko śpi. Nawet inhalacja za wiele nie pomogła. Słychać też zalegającą wydzielinę, której fridą nie można usunąć bo nos jest zatkany. Obawiam się, aby wydzielina nie spowodowała zapa

Re: katar u niemowlaka

Nasivin używa się 3-5 dni, więc dłuższe używanie tylko nakręca problem, uzależnia nos i jego śluzówkę. Mój syn od zawsze miał furczenia w nosku, później permanentny katar, pojawiały się zapalenia oskrzeli. Alergia nadal niepewna, a jeśli już to na pewno IgE niezlależna - bo wyniki z krwi świadczą

Re: katar u niemowlaka

inhalacje są bardzo dobre. Najlepiej rozluźniają wydzielinę. Jednak przychodzi czas kiedy nos jest zupełnie zatkany i mały płacze okropnie i się krztusi- bez nasivinu nie przejdzie. W poniedziałek mam wizytę u naszej stałej pediatry i nie wiem co zaradzi, ale jestem wystraszona.

Re: katar u niemowlaka

ja tez myślę że najlepiej używać soli lub wody morskiej ... dobrze oczyści a nie podrażni noska ... jak w nosku jest za sucho ( np po odciąganiu katarku ) to jest tylko gorzej .. ja zawsze używam quixx jak dla mnie jest najlepszy tylko chyba dla takiego maluszka można tylko sól ale trzeba zapytać w

Re: katar u niemowlaka

Nie jestem lekarzem, zaznaczam na początku :) Gdy mój młodszy syn miał ciągły katar, wpadliśmy w błędne koło - oczyszczanie, odciąganie, kropienie, odpowiednie układanie, oklepywanie, inhalowanie itd. Mądra pediatra poradziła ograniczyć te wszystkie zabiegi - odciąganie (Fridą, Katarkiem itp.) może

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

Nawet nie wiedzialam ze to ma znaczenie :/ tam jest komora prozniowa wiec chyba zawsze ssie z podobna sila... Moge sprawdzic bo u mnie sila zasysu jest regulowana -- Od ukradka dzieci puchly i umieraly.

Niemowlak 6 tygodni - katar i kaszel

Witam Mój syn, który wczoraj skonczył 6 tygodni podłapał od starszego 3-latka przeziębienie. Ma katar i kaszel, ale nie uporczywy. Osluchowo jest czysty, ale lekarka zalecila Pulmeo 2x10 kropli oraz Cebion 2x5 kropli. Na ulotce Pulmeo jest informacja, żeby nie podawać dzieciom poniżej 2 roku życia

Re: Niemowlak 6 tygodni - katar i kaszel

moj maly jak mial 3 tygodnie to dostawal 1xdziennie 10 kropli wit.c. przy lekkim przeziebieniu. Nie zdziwilam sie bo przy starszaku tez tak bylo. pomoglo. -- http://www.suwaczki.com/tickers/relg3e5e5ode27k5.png http://www.suwaczki.com/tickers/o148f71xi4bp3dgm.png

Re: katar u niemowlaka

zapomniałam dodać, że na końcu padło podejrzenie alergii i małemu włączono kropelki fenistil. Bierze je od trzech dni bez rezultatu. Dziś poszliśmy do innego lekarza. Pani doktor w zasadzie nic nie powiedziała, miałam wrażenie, że rozłożyła ręce. Przepisała następne krople. Tym razem antybiotyk ze s

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

dziewczyny jakiej mocy macie odkurzacze do katarka? bo ja mam 1800w i nei wiem czy to kupic. Producent zaleca do 1500 w. A mala ogolnie nie cierpi fridy ani gruszki wyje jak diabli to nie wiem czy jak to kupie to jeszce z wieksza moca moze ja bedzie po prostu bolec. Ogolnie teraz jak slychac ze ciez

Re: katar u niemowlaka

Tak zlaeciła pediatra jak sie nie skończy katar to bedą krople z antybiotykiem.Synek czuje sie dobrze ma apetyt,nie goraczkuje.Najgorsze,że katar jest właśnie głęboko w nosie i nie możemy go odciagnąć albo jest wydzieliny mało.Trudno jest pić mleko z zatkanym nosem.Teraz mamy jakieś krople robione

katar u niemowlaka

Potrzebuje porady mój synek od tygodnia ma katar,skończył pół roku,ma już dwa zęby,ponoć katar pojawia się przy ząbkowaniu?niewiem może się gdzieś podziebił.Zaklaplamy nosek wodą morską,działamy fridą,miał już Nasivin soft,maść majerankową i nic nie pomaga.Teraz dostał jakies krople po których nic

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

kurczę tylko że ona sie tego trochę boi i nie przepada za tym:/ jednak ja nie odpuszczę, po tym jak widziałam co wyciągnelismy za pierwszym razem

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

rób inhalacje z soli fizjologicznej, to pomaga -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005 zapraszam na forum Dla starających się

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

straszna była noc, cała przepłakana:( nos zawalony, kaszel, świst w klatce piersiowej, ma antybiotyk dziś 3 dzień ale nie wiem kiedy zacznie działać:( no to mamy święta....

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

Chyba nie :))) testowalam na sobie we wszystkich mozliwych pozadh - nie czuc w zadnej. Bardziej chyba chodzi o to ze jak lezy nie widzi co sie dzieje (no i on mocno brzuszkowy wiec na plecach jest jak zolwik) i to go wscieka... -- Od ukradka dzieci puchly i umieraly.

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

Katarek... No u mnie dziwna sprawa - jak odciagam na lezaco - wycie. Jak na siedzaco - smiech. Tak czy inaczej odkurzacz dobrze zaglusza czysto sprawnie i higienicznie. -- Od ukradka dzieci puchly i umieraly.

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

Tu są b.dobre rady: kellymom.com/bf/can-i-breastfeed/illness-surgery/baby-illness/#cold Generalnie - najważniejsze to czyścić nosek przed karmieniem i przystawiać, przystawiać, przystawiać. W akcie desperacji - odciągnąć i podawać kubeczkiem medeli albo strzykawka i sondą po palcu.

Re: katar u niemowlaka

Zrob testy na alergie, okres na pylki jest w pelni, moze to to... Wiem, ze mozna zrobic testy z krwi. Skorne u niemowlecia nie da rady. A do kataru polecam Fride, fajnie wszystko wysysa.

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

Spoko ;-) jak bylam w ciąży i robilam wyprawke dla małego to pani w hurtowni poleciła mi ten katarek popukalam się w głowę JAK MOŻNA DZIECKU WYSSYSAC Z NOSA COKOLWIEK ODKURZACZEM ????? ale. Jak mój mały zaczal wariowac przy piersi i słyszałam te charczace gluty to kupiliśmy i to był strzał w 10. Za

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

monia dzięki Ci ogromne za podpowiedź, mąż już był w aptece i kupił tego Katarka, rzeczywiście smarków było trochę a gruchą bym tego nie ściągnęła, małą chyba dzięki temu popiła trochę z piersi, bo zrobiły mi sie jak kamienie i laktator też przy okazji mi kupił. (tylko, że ja nie umiem ściągać i bol

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

jak moj mały miał katar taki flegmowaty żadn gruszka nie pomogła nawet fridą było cięzko. po inhalacji inhalatorem tłokowym z solą fizjologiczną dawałam kropelki euforbium i odsysałam KATARKIEM( odsysanie odkurzaczem) super sprawa nic innego nie pomogło gluty mega odessane nawet te z gardła i maly

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

Podpisujemy sie pod ichi. (juz przerabialam katar kilka razy. Maly ssal mniej I sie denerwowal, ale pokarm ok. ) Potweierdzam ze najlepsze rezultaty daje czeste nawilzanie a pozniej odciaganie. Ja uzywalam sterimaru I to na siedzaco bo maly nie chcial lezec bo jeszcze bardziej go zatykalo

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

wieszanie w pobliżu miejsca spania...albo kominek z olejkiem herbacianym...i wiara że katar kiedyś minie-cały czas sobie to powtarzam...

Re: katar u niemowlaka

a inhalator warto kupić -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005 zapraszam na forum Dla starających się

Re: katar niemowlaka - nie chce piersi

Temat rzeka... U mnie to samo... Maly ma katar od zabkowania - jak mi sie na 2 min przyssie to radosc z kosmosu. W dzien. W nocy jak ssie przez sen odrabia straty. Czasowo to zasysa o polowe mniej niz normalnie (przybor sie zatrzymal niestety... No grunt ze nie spada...) 1. Pokarm tak szybko nie

katar u niemowlaka

moj syn ma od przeszlo tygodnia zatkany nos i meczy sie czesto w nocy. w szpitalu p porodzie bylo podobnie, ale to ponoc bylo przez wody plodowe. teraz maly ma 5 tygodni i jest podobnie. bylam u lekarza i ten stwerdzil katar. mamy corke, ktora chodzi do przedszkola i wg. pediatry mogla go zarazic

Re: Katar u niemowlaka

Dokładnie tereska, również używamy z żoną aspiratora firmy sopelek. I muszę powiedzieć, że nie raz zagwarantował naszemu małemu bezpieczny i drożny oddech

Katar u niemowlaka

Dziś zauważyłam, że moje małe 4miesięczne Złoto ma katar, innych objawów przeziębienia brak. Co robicie w takich sytuacjach? Trzeba iść do lekarza z katarkiem?

Re: Czy Wasze niemowlaki często łapią katar?

moje dziecko (10 mies) mialo katar 2 razy. Raz przy rosnących jedynkach , drugi raz przy przy dwójkach.. Może alergia..

Czy Wasze niemowlaki często łapią katar?

mój półroczny ma prawie non stop:( teraz tydz przerwy i znowu....nikt w domu kataru nie ma:(

Re: Katar u niemowlaka

Pójść do lekarza nie zaszkodzi bo mogą być różne przyczyny kataru u dziecka, a szkoda zeby sie męczyło. Wiadomo dorośli nie lubią kataru a co dopiera maluch który sam sobie nie pomoże. Moja córeczka praktycznie od urodzenia ma katar. Lekarz zalecił nawilżanie powietrza, czyszczenie i nawilżanie

Re: Katar u niemowlaka

u nas zawsze pomaga maść pulmex. Smaruję po kąpieli plecy córki. Jak ma większy katar, to jeszcze stopy i klatkę piersiową. Maść pomaga nam w 100%. Katar zwykle mija po 1-2 dniach -- http://www.suwaczek.pl/cache/be54a02ea2.png

Re: Katar u niemowlaka

U nas okazało się że katar był od ząbkowania. Nie był szczególnie intensywny. Pediatra nas uprzedziła, że lekkie objawy przeziębienia mogą się pojawić przy ząbkowaniu. Zakraplałam sól morską i odciągałam aspiratorem. Wyszedł ząbek-katar przeszedł. -- http://www.suwaczki.com/tickers/km5smg7y47ux8

Re: Katar u niemowlaka

Inhalacje solą fizjologiczą -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005 zapraszam na forum Dla starających się

Re: Katar u niemowlaka

sól morska w sprayu do noska, maść majerankowa - smarować pod noskiem, vit C. Ja jeszcze daję przez pierwsze 1-2 dni Nurofen na noc.

Re: Katar u niemowlaka

Mój tez miał katar jak miał 4 m-ce tatuś go zaraził. Poszłam do lekarza z prostego powodu bo nie miałam żadnych leków w domu ani nic. I dostał inhalacje z soli fizjologicznej, vit c, fenistil, Euphorbium i nasivin. Drugi raz pewnie nie pójdę jak nie będzie innych objawów :) -- http

Re: Katar u niemowlaka

witaj Moja Córa 8,5 mca miała 3x w zyciu katar. za pierwszym razem pobiegłam czym prędzej. za drugim razem poszlam jak doszedl kaszel, a teraz wlasnie miala katar (wlasciwie tylko kichala i ledwo co wyciagalam z noska wydzieline) i juz nie poszlam. za kazdym razem dostawala vit c 3x dziennie 5

Re: Katar u niemowlaka

Na katarek - sól morska do noska i odciąganie aspiratorem. Jak najczęściej. Na noc domowe sposoby na walkę z katarem, żeby łatwiej było oddychać - stawiam np. pokrojony czosnek przy łóżku, napar z tymianku itp. Jeśli prócz kataru nie ma żadnych innych objawów choroby (kaszel, obniżona

Re: Katar u niemowlaka

robić jak najczęściej żeby katar nie spływał i nie spowodował zapalenia oskrzeli lub ucha. po drugie-wit C w dużych dawkach, ja dawałam 5 razy dziennie nawet po 15 kropli, ale to nie każdy uznaje za metodę. poza tym nasivin soft. i maść majerankowa pod nosek. masaż stópek zgodnie z kierunkiem wskazówek

Re: Czy Wasze niemowlaki często łapią katar?

Mój pięciomiesięczny synek jak dotąd katar miał 3 lub 4 razy, co wydaje mi się dość często, bo córka w ogóle nie miała aż do 9 miesiąca. Synek ma refluks i czasem ulewa mu się nosem, więc może mieć podrażnioną śluzówkę.

Re: Czy Wasze niemowlaki często łapią katar?

To może być refluks. Mleko cofa sie do noska. U nas pomaga zagęszczenie, spanie na poduszceu nas w łóżku lub w podniesionym łóżeczkun( głowa musi być wyżej) i noszenie w pionie po każdym posiłku.

Re: katar u niemowlaka

Gratuluje zakupu i przekonania sie do Katarka. Mam nadzieje, ze szybko uporacie sie z zalegajacym katarem. Ja tez zalowalam, ze przy starszaku tylko fridy uzywalismy.

Re: katar u niemowlaka

niestety nic więcej nie da się zrobić, katar może trwać nawet 2 tygodnie, jesli dziecko jest w dobrej formie i nie goraczkuje to tylko tyle, nasivin jeśli będzie problem ze spaniem lub jedzeniem

Re: katar u niemowlaka

Dziękuje za porady. katar jest, może troche mniejszy, db ze sie nie rozwija bardziej. tylko katar przeźroczysty, bez kaszlu goraczki itp. Byle tylko do 8 lipca przeszło bo się szczepimy a już ze wzgl na ów katar przesunełam szczepienie. Pozdrawiam

Re: katar u niemowlaka

Oklepywanie po to, by pomoc dziecku odkrztusic wydzieline i zapobiec jej zaleganiu. Nie chodzi tu o kaszel.

Jak zwalczyć katar u niemowlaka ?

Moja córka ma 5.5 miesiąca. Od wczoraj ma katar i nie wiem czy isc z nia do lekarza czy kupic sól fizjologiczna i zakrapiac jej nosek.

Re: katar u niemowlaka

I kupiłam Katarek. rewelacja. bardzo delikatny wyciąga wszystko. Delikatniejszy niż ja używając fride. Szkoda że przy starszym dziecku o nim nie wiedziałam.POLECAM

Re: katar u niemowlaka

Oklepywanie pleców to podstawa przy katarze u takiego malucha. Nie można dopuścić do zalegania wydzieliny. Nacieraj plecy czymś rozgrzewającym (np. pulmex) i klep nawet kilka razy dziennie. Nasz lekarz w ostrych stanach kazał oklepywać nawet co godzinę. Rób jak do tej pory. Nawilżaj nos i odciągaj

Do Pani Doktor-katar u niemowlaka. PILNE

Witam. Moja 6-tygodniowa córeczka( 4,540 kg.) ma katar który złapała od starszej córki. Osłuchowo mała jest czysta ale od tygodnia ma katar. Pediatra kazała podawać sól fizjologiczną do nosa, inhalacje 3 razy dziennie, maść majerankowa pod nos, kładziemy się na brzuch, potem ściągamy gruszką

Re: katar u niemowlaka

Myślałam nad tym ale nie uzkodzi to śluzówki nosa? siła ssania odkrzacza jest duza, trudno ją wyregulować i ocenić jaka bedzie ok. I czy do każdego odkurzacza pasuje. Bo już 2 tyg mijaja a młodemu zalega głęboko ten katar, sciągam ale niewiele schodzi i na szczescie jeszcze przeżroczytse.

Zdjęcia - katar u niemowlaka