Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: kto ma problemy z Finanse ProgresInteractive

dla wyszukiwarek w serwisie internetowym Zlecającego, Należy również nadmienić, iż brak dostępu do strony internetowej Klienta nie jest elementem przekreślającym możliwość skutecznego wypozycjonowania serwisu. Na przykładzie Klienta, który bardzo negatywnie publicznie wypowiada się o spółce

Jaką wybrać tv cyfrową w Chełmnie?

Jestem posiadaczem dekodera tv cyfrowej Gawex.Mam same problemy,ponieważ wielu kanalów nie można odbierać,a serwis Gawexu już nie reaguje na wezwania.Kompletnie olewają swoich klientów.Możecie podpowiedziec jakiego operatora najlepiej wybrać?

Re: Spółdzielcza Kablówka

+, wcześniej zdarzało się to z VH1 i National Geografic. No i tragiczny jest serwis, czynny tylko w dni robocze - moim zdaniem serwis powinien być czynny przez cały tydzień. Poza tym panowie często nie odbierają telefonów (pewnie liczą, że automatyczna sekretarka spławi klientów).

Bank Pocztowy w Łukowie źle działa

Bank Pocztowy w Łukowie źle działa. Kasjerka najpierw wypłaca pieniądze a później odbiera. Trzaskając pięścią w klawiaturę mówi: nic nie poradzę, że system nie działa. Klienci cierpliwie czekają. Pewnie odejdą z kwitkiem. Czas naprawić system)))))))))). Gdzie jest serwis?

Polecam tę firmę

www.nps.pl Wprawdzie to na drugim końcu Polski, ale sprzęt od klienta odbiera (i przywozi z powrotem) kurier. Robią solidnie i tanio (w moim przypadku - 2 razy taniej niż w autoryzowanym serwisie).

racja

. Koledzy z zagranicy poradzili mi - zrób tak jak u nas - jeden serwis centralny, a tak naprawdę nie serwis tylko punkt wymiany na nowe. Działało to tak - klient reklamuje, zwraca do sklepu, odbieramy kurierem, wymiana na nowy egzemplarz - nawet bez sprawdzania! - reklamacja uznana - wysyłka do klienta

Re: Kłótnia w myjni. Pójdą do sądu przez zderzak

guci-o77 napisał(a): > Prowadzę warsztat . Z takimi klientami jak ten z artykułu spotykam sie przynajm > niej raz na pół roku . To jest specyficzna grupa ludzi którzy (trudnią sie tym > ?) tylko w ten sposób zarabiają na życie . Miałem klienta który przy odbieraniu > auta od razu

Kłopoty ze Skodą (część I)

problemu. Mamy pakiet w „full opcji” tak więc praktycznie natychmiast przysyłają Pana, który zabiera samochód do serwisu. Kilka kolejnych telefonów. Piątek kończy się ustaleniem z serwisem (ASO, Połczyńska 125), że odpowietrzą sprzęgło, zajrzą w skrzynię biegów i jeżeli nic to nie da w sobotę

Re: Menedżer - pracoholik czy 40-godzinny tydzień

usystematyzowany i rozłożony na różne osoby. U mnie ja sama jestem project managerem i team leaderem jednocześnie, a do tego zarządzam nie tylko projektami (kilkoma na raz), jak i serwisem. Ogólnie rzecz biorąc wiecznie siedzę po godzinach... Z tym, że jak idę na urlop, to zdecydowanie nie zabieram notebooka i

Wymiana Opon z wyważaniem we Wrocławiu za 50 zł

działanie w samochodach użytkowanych na co dzień. Obsługujemy również firmy: Obsługujemy floty samochodowe, odbieramy auta z firmy i po wykonanej usłudze odwozimy. Wszystko w dogodnym dla Państwa terminie. Oszczędzasz czas Swój i Swoich pracowników. Depozyt opon: Dogodne rozwiązanie dla klientów, którzy nie

Re: Polskie ceny Lexusa GS

zwalniających przed szkołami, podwójna ciągła jest u nich zawsze pomiędzy kołami... W Lexusie kultura jest inna. Auta widzą serwis tylko z powodu przeglądu, a wtedy pracownik Lexusa odbiera je od klienta i odwozi pod dom/biuro. Jeżeli klient sam pofatyguje się do serwisu, dostaje auto zastępcze. W obu

Re: witam.Który kocioł wybrać? Mgspaw czy Constal

Mgspaw -Jaka tragedia??.Co ty piszesz??.Mają serwis jak każda inna firma.Nigdy nie miałem z nimi problemu a instaluje ich kotły od 5 lat.Takim podejściem tylko mi potencjalnych klientów odbierasz.Gdzieś czytałeś,a może to bezczelna konkurencja napisała.nie pomyślałeś???Ja uważam że mają bardzo

Re: Wybieramy najgorszy bank

płacić. Do dyspozycji jest dwóch sprzedawców oraz serwis, którzy zawsze pomagają a jeżeli nie odbierają to zawsze oddzwonią. Jeżeli potrzebował Pan szkolenia to zapewne kupił Pan maszynę używaną a sprzedawca nie zapewnił Panu pomocy. Tak się zdarza i w takiej sytuacji proponujemy 200 zł za godzinę

Re: ale czego pan oczekuje aprobaty i wsparcia

, wmawianie mi że wchodziłem z zegarkiem do sauny, że zegarki się od tak nie psują że musiał mi upaść, jak mama odbierała zegarek to usłyszała coś takiego "Może chłopak wali tym zegarkiem o biurko?" Czy to według Ciebie jest odpowiednie traktowanie klienta? Nie pan Artur wyprodukował zegarek to nie

Re: Serwis komputerowy?

t.0696146717, prowadzę duzy serwis w Warszawie, punkt przyjęć mam tez w Markach na ul. Ceramicznej. Odbieramy sprzętu od klienta i odwozimy po naprawie. Naprawiamy laptopy i komputery stacjonarne. Ekspertyza gratis www.pc-data.pl Zapraszam

Re: Filiz tour na Grouponie-UWAGA

firmy. Na razie nie wiadomo, jak będzie wyglądała procedura odzyskiwana pieniędzy przez klientów biura oraz serwisu Groupon.pl. Problem dotyczy ok. 1500 osób. Do Urzędu Marszałkowskiego wciąż nie wpłynęło oświadczenie o niewypłacalności. - Jeśli sytuacja się nie zmieni, marszałek będzie musiał wydać

Sewis Renautl w Elblagu - fatalna jakość usług

prawą półoś (ok 1 tys. zł.). Moja żona, która odbierała samochód w czasie odbioru stwierdziła, że stuki są dalej i wróciła do serwisu, stwierdzono, że jeszcze trzeba wymienić prawą półoś.Nie wymieniła jej. Po trzech dniach po "remoncie" w czasie skrętu w prawo zablokowały jej sie koła i o

Re: Serwis chicco

Dzisiaj dowiedziałam się, że główny dystrybutor Chicco na Polskie zbankrutował. Nie wiem czy na 100% to prawdziwa wiadomość ale gościu który sprzedaje te produkty twierdził, że jest załamany gdyż nie można dopytać się nawet o serwis. A przecież klienci zgłaszają mu zapotrzebowanie. Nie ma żadnej

Re: 4Kids - rabaty

nikt nie odbiera telefonow musialam klienta przeprosic za niezrealizowanie zamowienia a do 4kids przeslalam rezygnacje z zamowienia i ostrzeglam klientke ze po zakupie wozka moze miec problem z serwisem bo jest koszmarny ze swojej oferty chyba wycofam produkty 4kids bo to bezsensu sie pozniej

Re: OGŁOSZENIA -różne

wszystkie formalnosci zwiazane z transportem, zalatwiam rowniez celne numery. W dbalosci o satysfakcje klientów nasz serwis internetowy, Firma Hatlas-auto jest otwarta na wszelkie potrzeby i zapytania- arkadius@hatlas-auto.eu Pozdrawiam Hatlas-Auto

www.hatlas-auto.eu - Wyszukiwanie Aut na terenie N

wszystkie formalnosci zwiazane z transportem, zalatwiam rowniez celne numery. W dbalosci o satysfakcje klientów nasz serwis internetowy, Firma Hatlas-auto jest otwarta na wszelkie potrzeby i zapytania- arkadius@hatlas-auto.eu Pozdrawiam Hatlas-Auto

Re: Samochód dla 18-latka do 3000zł

wszystkie formalnosci zwiazane z transportem, zalatwiam rowniez celne numery. W dbalosci o satysfakcje klientów nasz serwis internetowy, Firma Hatlas-auto jest otwarta na wszelkie potrzeby i zapytania- arkadius@hatlas-auto.eu Pozdrawiam Hatlas-Auto

Re: TV LCH Philips - serwis (żenada !)

Potwierdzam powyższe opinie. Na telewizor czekam trzeci tydzień, ale - jak twierdzą w BOK - dzieje się tak wyłącznie z mojej winy, bo nie odbieram telefonów od ich kuriera. To ich sztandarowa zagrywka, którą ogłupiają klientów. Na moje pytania, kiedy i z jakiego numeru do mnie dzwoniono, otrzymuję

Re: Uwaga na oferty z Grupona - oto dlaczego:

Zakupy grupowe - koniec czy początek? Klienci serwisów zakupów grupowych coraz częściej narzekają. Najbardziej skarżą się na niską jakość usług. Z kolei przedsiębiorcy współpracujący z "grupówkami" liczą straty zamiast zysków. Słyszy się nawet oskarżenia, że korzystanie z zakupów

Oszust oferuje pracę w Hiszpanii w Haen -oliwki

wstrętny oszuście powiem tylko DO ZOBACZENIA :) bo już cię namierzają :) powrót do listy ogłoszeń. wyślij e-mailem. drukuj. .. Pracownik do pracy przy zbiorze Firma: klient serwisu gazetapraca.pl Lokalizacja: Hiszpania, Hiszpania Data dodania: 14 dni temu . dodaj do aktówki. ... Zatrudnię osoby

Re: Serwis NOKIA w Częstochowie wasze opinie ?

Moje doświadczenie z nimi jest fatalne: 1.rażące olewanie klienta 2.nie odbieranie telefonów 3.brak jakiejkolwiek informacji w tym mailowej ciągle tłumaczenie że są w trakcie przenosin z al.Kościuszki na Pl.Daszyńskiego jednym zdaniem brak profesjonalizmu i kultury osobistej przestrzegam przed

Sami sobie winni skoro likwidują serwisy

! Wystarczą tylko raz kłopoty z naprawa sprzętu a klient juz nigdy nie kupi tej firmy. Fakt - kiedys były tylko serwisy centralne i SONY i Panasonica i było dobrze , tyle że kiedyś byl to sprzęt wyjątkowy i kupowany tylko przez ludzi którzy mieli się za lepszą kastę więc posiadanie przez nich sprzętu który

Re: Sprawdzałam moje bee+ mam pytanie

Powodzenia życzę! Jak mnie wkurza ta firma od środy mają mojego bee a ja nie mogę się w żaden sposób skontaktować. Ani maila nie napiszą, a niejaki Pan S. z serwisu nawet nie raczy odbierać telefonów. Jak się wkurzę na maxa to zadzwonię do Bugaboo i im opowiem na jakim poziomie jest obsługa klienta

Re: czy dałam się oszukać?

skorzystać, przynosząc do sklepu uszkodzony dysk i odbierając nowy, chyba że warunki gwarancji wymagały, aby odplombowanie komputera i demontaż wykonał serwis gwaranta. Ale wtedy powinno to też być za darmo, bo sami stworzyli ten problem. Tylko oczywiście odbierasz komputer z czystym dyskiem albo wgraną

plockman30plock jest fantastą

). Takie sprawdzanie dotyczy tylko silnika 2.0tdi. Oczywiście zabawa taka, ma miejsce, kiedy klient stwierdza,że naprawiamy samochód, wymieniając tylko jeden (uszkodzony) pompowtrysk, gdzie uprzedzam klienta,że przy przebiegu powyżej 200.000km, kolejne wtryski też mogą odmówić posłuszeństwa w

Re: Wielkie zamykanie pocztowych placówek

Gość portalu: fgh napisał(a): > To rewelacyjny masz pomysł. Czyli wystarczy nie odbierać korespondencji, żeby n > ie można było np. pozwu z sądu doręczyć? Tak. Wtedy wynajęty goguś musi klienta dorwać osobiście. Tak się dzieje już teraz z osobami nie mającymi meldunku oraz co

Re: Magiczna Laguna i Groupon - żenada

groupon (ostatni post): KLIK TU 7. Ktoś mi nawet wysłał nazwisko i numer do jakiegoś wiceprezesa laguny, ale oczywiście nie odbiera, ciekawa jest informacja o właścicielach w poście powyżej... 8. Reasumując: groupon to maszynka do nabijanie kasy i dymania klientów, w razie problemów trzeba drążyć i

Nie daj się złapać na reżim gwarancyjny

Przecież sferis nie jest gwarantem. Wszelkie pretensje co do reklamowania dowolnego sprzetu moga byc tylko kierowane dodanego serwisu. Sklep tylko wysyla i odbiera sprzet. Nawet w przypadku wymiany na nowy lub oddania kasy, to serwis wydaje opinie czy sprzet spełnia warunki umowy a nie sprzedawca

Re: Reklamacja w Euro AGD

To z moją nawi jest tak samo tydzień temu odesłano z serwisu a w sklepie niema.Mam zamiar po powrocie z wakacji tego nie odbierać(jeśli wogóle będzie;) tylko zgłosić się do Rzecznika Praw Konsumenta o zwrot pieniędzy.Klient po zakupie już się nie liczy w Euro. A już jedną nauczke miałam w tym

Bo klient niekompetentny

Często serwis nie może oddzwonić na skutek niekompetencji samego klienta. Bardzo często klient błędnie podaje swój numer telefonu. Klient nie odbiera telefonu i nie odpowiada na nagrane informacje. Pracuję jako serwisant i często mam problem aby skontaktować się z klientem (z jego winy). Także

Re: TV i radio w AU

Jeszcie chciałem dodac, że nie sugeruj się tym jak ktoś Ci powie, że jego tv odbiera , bo z Twoim np. wcale tak nie musi byc (inny model czy inny producent i wcale nie musi byc tak samo). Pamiętam też jak klienci w AU opowiadali mi, że jak próbowali się dowiedziec, kontaktowali się z Serwisem

Re: Zobacz komputery nie z tej ziemi - Alienware

@baron13 No widzisz, i już mamy inny obraz gwarancji na sprzęt. Czyli, że jest możliwa na całość zestawu. Bez kryptoreklamy: jeden z dwóch największych dystrybutorów w Polsce taką ma, nie mówiąc, że opcja serwisu całego zestawu w ciągu 24h (przyjeżdża kurier i odbiera, a potem przywozi z powrotem

Re: Cenę drugirgo zostawiasz w serwisie

Kupujesz nowe autko i po 10 latach serwisowania w autoryzowanych serwisach zostawiasz drugie tyle. Nowe auta są po naprawach blacharsko lakierniczych ,mają podmieniane części dla co bardziej wqwionych klientów serwisowanych samochodów.Znam się na tym bo parę lat pracowałem. Nowego samochodu

Re: PM Rider Profesjonalny Sklep I Serwis Rowerow

profesjonalny serwis rowerowy - zawożę i odbieram gotowe z wymienionymi/naprawionymi częściami moje oba (mój i dziewczyny) KTM-owskie full-e za to nie stać mnie na niepotrzebną stratę czasu i nie mam ochoty babrać się w smarze Nie każdy musi korzystać z PM Rider Profesjonalnego Sklepu I Serwisu Rowerowego ale

Re: No to...

To są świetne IDEE, ale dla studentów. Mój dzisiejszy dzień. Zawożę do serwisu 2 laptopy, dwa następne odbieram od klientów. W banku załatwiam sprawy kredytowe, muszę się przebrać i nie powinienem ociekać potem. Za miastem w Auchan robię większe zakupy, bo w weekend mam w domu gościa. Przy

Re: Uwaga na oferty z Grupona - oto dlaczego:

, czy wynajem pracowników na godziny - np. by odbierali telefony od klientów. W Polsce spółka oferuje dodatkowe usługi od końca maja, dziś korzysta z nich kilkaset firm, np. myjnia samochodowa, firma oferująca loty samolotem czy restauracja sushi. - Ale nie wszystkie opcje cieszą się zainteresowaniem

Re: Dealer Marszałek działania salonu i serwisu o

Drodzy Klienci! Stan techniczny auta nawet nowego powinien zostać przez państwa zweryfikowany. Niestety wielu klientów otrzymało nowe auto, które faktycznie było po przejściach. Kiedy odbieracie samochód zwróćcie uwagę na: - stan lakieru od razu należy zbadać, czy samochód nie został uszkodzony

O booking.com - opinie

dzwonie lub sprawdzam stronę hotelu bezpośrednio. Gość: v 05.06.10, 15:36 Odpowiedz jeśli chodzi o dane osobowe, serwis wydaje się wiarygodny. moja rodzina wielokrotnie korzystała z booking i nie było problemu. nie można jednak w najmniejszym stopniu liczyć na ich pomoc w razie problemów z

Reklamacja Play

Bardzo proszę o poradę..Miesiąc temu(11.06.11) oddałam telefon na reklamacje(PLAY) czekałam cierpliwie 3 tygodnie,a oddałam w mieście oddalonym ode mnie.Po tym czasie zaczełam dzwonić,nikt nie odbierał,wkońcu napisałam sms-a z prośbą o informacje.Nic.Napisałam @ do obługi klienta-kazali zgłosić się

Serwis rowerowy

zapewnić swojemu rowerowi najwyższą jakość usług przywieź go do mnie. Możliwość dojazdu do klienta po odbiór i dostarczenie z powrotem po wykonaniu usług na terenie ząbek i okolicy. Mieszkam przy Starym kościele (ul.warszawska) gdzie można osobiście oddawać rowery na serwis po wcześniejszym telefonicznym

Re: Mitsubishi AutoGT ul. Wrocławska 4 - opinie

To zależy na jakie stanowisko starasz się dostać. Na pewno nie polecam pracy tam jako doradca serwisowy. Rotacja jest jak w solid security :) Obsługujesz klientów w serwisie, odbierasz telefony i umawiasz spotkania, koordynujesz pracę mechaników, wjeżdzasz i wyjeżdzasz samochodami klientów oraz

Re: piosenka biesiadna?

tzw. "brygadą francuską", a więc za stół odpowiada piccolo, zamówienie przyjmuje oraz konwersuje "na tematy winne oraz ogólne" z klientem szef sali, a dania podaje i odbiera starszy kelner, z nim też dzielimy się uwagami na temat tego co zjedliśmy. We wszystkich pozostałych

Serwis rowerowy

zapewnić swojemu rowerowi najwyższą jakość usług przywieź go do mnie. Możliwość dojazdu do klienta po odbiór i dostarczenie z powrotem po wykonaniu usług na terenie ząbek i okolicy. Mieszkam przy Starym kościele (ul.warszawska) gdzie można osobiście oddawać rowery na serwis po wcześniejszym telefonicznym

domowy serwis rowerowy

zapewnić swojemu rowerowi najwyższą jakość usług przywieź go do mnie. Możliwość dojazdu do klienta po odbiór i dostarczenie z powrotem po wykonaniu usług na terenie ząbek i okolicy. Mieszkam przy Starym kościele (ul.warszawska) gdzie można osobiście oddawać rowery na serwis po wcześniejszym telefonicznym

Golił muzyków, ogolili fryzjera. ZAIKS puka po ...

jeszcze jakaś instytucja "dbająca" o prawa autorów słowa pisanego. Przecież u fryzjera (ale też w innych poczekalniach, np u dentysty, w serwisie samochodowym) są wyłożone czasopisma, które klienci czytają. W przeciwieństwie do radia, które włączone, dociera do wszystkich obecnych ( za wyjątkiem

Allegrowicze tropią krętaczy

"Za pomocą nowego serwisu można w łatwy sposób oczernić handlującego przez sieć i odebrać mu klientów." Zwłaszcza takim gogusiom, którzy jako powód odwoływania ofert podają: "sprzedane poza allegro", "cena mi nie odpowiada" albo "jestem chory"... Oszustom i

Re: Kurier mówi, kiedy przyjedzie. Masz być w dom

Bo na głowie jest postawiona ta wasza logistyka kurierska. Po cholere odbieracie te paczki o 4-tej rano skoro do klientów dojeżdżacie od 9-tej! Co wy robicie przez te 5 godzin!... No tak, dzwonicie do śpiących klientów. Przecież można te paczki odbierać o 9-tej i rozwozić do klientów później

Re: chciałabym otworzyć sale zabaw dla dzieci

Polsce. Sprawa serwisu i gwarancji. Dużo tu zależy od specyfikacji materiałowej. Większość firm udziela rocznej gwarancji. A potem martw się kliencie sam. My na przykład udzielamy obecnie 10-letniej gwarancji na konstrukcję stalową, 5-letniej gwarancji na wykonanie pozostałych elementów wyposażenia

Re: Karta

podpisać.Przy odbiorze też klient powinien sprawdzić czy wszystko jest i dopiero podpisać.Kwitując odbiór - potwierdziłaś, że odbierasz wszystko co oddałaś. W serwisach gdzie sprzedają telefony i je naprawiają, bywa różnie, ale to klient powinien zadbać o to by mieć na piśmie co serwis przyjął i przy

PilkaSklep.pl - Mistrzostwa Europy. W oszustwie

. Straciłem ponad 300 zł - wzdycha Bobik. Mechanizm działania serwisu PilkaSklep.pl był bardzo prosty. Klient może płacić za towar jedynie przelewem (nie ma możliwości zapłaty za pobraniem). Po przelaniu pieniędzy po tygodniu, dwóch otrzymuje e-mailem ponaglenie, że sklep nie może zrealizować zamówienia, bo

Re: U mnie do supermarketu jest 15 km...

> Może tam w Niemczech mają ich więcej, ale ode mnie to jest spory wyjazd, a na pocztę mam 3 km co w sumie też nie jest blisko.. Ja jestem klientem Serwisu pocztowego tzn. gdy dostaje wieksza przesylke dostaje sms z kodem, ide do kontenera, podaje kod i odbieram przesylke. Tym tez serwisem moge

Re: serwis instalacji lpg- gdzie?

zmuszeni pojechać do konkurencji w Warszawie, tam dowiedzieliśmy się że ten gość z Majowej jest znany i kupa klientów po serwisie u tego pseudofachowca przyjeżdża naprawiać do nich. Po godzince odebraliśmy sprawne auto - niestety koszty też zostawiliśmy. Ale autko już jest ok. Facet z Majowej nas

Internet - ASK Stream-Zagórze. Problem z netem.

użytkownikiem). Telefony odbierają telefonistki, które raczej nie mają wiedzy fachowej, a serwis ignoruje moje maile. Naprawdę miałem i chciałbym mieć dobre zdanie o jakości usług, lecz ostatnio w moim odczuciu ASK spuścił z tonu. Czy ktokolwiek ma podobne doświadczenia? Może jest nas więcej, a może tylko u

Re: Pieniądze to nie wszystko :)

, czego oczekuje klient a w dodatku wychodzi dużo taniej, niż elementy wyposażenia sprzedawane pojedyńczo przez VW, to chyba Toyota ma rację, bo w efekcie klient dostaje więcej za mniej. Ale podstawowe kwestie w przypadku Toyoty to jakość jej aut i jakość pracy serwisu. Podobno pierwsze auto sprzedaje

zazdroszczę

ja nawet teraz jestem, bo mi dzisiaj dział techniczny nadokuczał, gdyż ośmieliłam się zauważyć, że wysyłanie smsa z informacją, by klient sprawdził sprzęt w serwisie do onegoż klienta uskarżającego się na brak możliwości odbierania smsów nie jest błyskiem geniuszu. -- miej surrce i patrz w

Re: Kiedy wymienić rozrząd i za ile?

Diapazon, ten salon+serwis i tak uchodzi za najuczciwszy serwis renault w Poznaniu. Trochę na ten temat poczytałem 5 lat temu, gdy kupowałem renówkę. Załamac się można było po lekturze niektórych postów, jak to klienci odbierali swe auta z zamienionymi dobrymi częściami na części w znacznie

Re: "Szron" serwis AGD

Mogę tylko potwierdzić jak najbardziej negatywne opinie o jakości ich usług. Pani która odbiera telefony wydaje się być osobą o lekkim upośledzeniu umysłowym. Osoba taka nie powinna mieć kontaktu bezpośredniego z klientami w firmie. Totalny brak fachowości jeśli chodzi o dokonywanie napraw (w moim

Re: Wasze strony - pochwalcie sie

Serwis społecznościowy. Expen.pl to pierwszy polski serwis internetowy umożliwiający uzyskanie porad poprzez połączenia telefoniczne z ekspertami. Celem serwisu jest tworzenie platformy, dzięki której Klienci będą mogli w łatwy i szybki sposób kontaktować się z Ekspertami różnych dziedzin a

A co z serwisem takiego auta?

wielokrotnie ignorancje (oczywiście kosztowną dla klienta) w obsłudze auta.Hybryda (mniemam) moze być całkowicie czarną dziurą zwłaszcza ,ze nikt nie wymaga od producenta dostarczania rzetelnej obsługi serwisowej. Znajomy widzac ładną reklamę nowego modelu z napędem mieszanym , odbiera ją jak kpina ze swojej

Re: Budmat Auto 2

Ja czegoś nie rozumiem jeżeli klient odbiera auto widzi jego stan jest poinformowany o dokonanej naprawie w aucie oraz o tym czego mechanik nie mógł zrobić bądź też mechanik podpowiada gdzie można podjechać do mechanika który mógł się spotkać z podobnym problem do problemu przedstawionego przez

Re: telefon w INEI - szlag mnie trafia

Tez tak mialam,od razu to zglos w biurze klienta, samo sie nie naprawi, przyjdzie facio z serwisu i poprawia sygnal i wyzeruja te lipe. U mnie ZNOWU sie cos pieprzy ostatnio jak odbieram tel. to mam sygnal zajetosci i nici z polaczenia, a do tego zrywane polaczenia (cholera mnie bierze gdy z

Re: Najlepsze wsparcie techniczne klienta w Apple

Ja opiszę swoje spotkanie z BOK firmy HP. Sprawa dotyczyła monitora będącego na gwarancji.W jednym tygodniu piszę maila do serwisu technicznego. Dostaję nastepnego dnia odpowiedź co mam zrobić Bardzo sprawnie. Niestety nie pomogło, zdarza sie. Napisałem o tym do tego samego centrum i pan poprosił

Serwis społecznościowy.

Witam Expen.pl to pierwszy polski serwis internetowy umożliwiający uzyskanie porad poprzez połączenia telefoniczne z ekspertami. Celem serwisu jest tworzenie platformy, dzięki której Klienci będą mogli w łatwy i szybki sposób kontaktować się z Ekspertami różnych dziedzin a Eksperci za udzieloną

Re: sekretarka administracyjna

, załatwianie spraw na mieście typu urząd bank, sąd itp. dbanie o kalendarz szefa i sprawy bierzące biura tzn. sprzęt komputerowy (zamawianie serwisu i materiałów eksploatacyjnych), telefony, biurka, itp. do tego dochodzi jeszcze wystawianie faktur, ściąganie nalezności od klientów, sporządzanie umów z

Re: Internet z Radnetu.

Chyba nie macie klientów i robicie sobie reklame na forum !!! wstyd. a tak z ciekawosci, ilu macie abonentów? 30 ? Ilu pracownikow w serwisie? 0 ? Sami robicie wszystko :-) ABONENT: firma: FIRMA USAUGOWO-HANDLOWA "RADNET" ulica: UL. TADEUSZOWSKA 15 miasto: 26-604 RADOM telefon: +48

Re: zostalam oszukana przez sklep znane- perfumy

Do tego trzebaby dodać jeszcze kilka kont na jednym z aukcyjnych serwisów internetowych. Ja też nie dostałam jeszcze zamówionego towaru, a miałam nadzieję, że do świąt dojdzie. Na e-maile, sms-y i GG nie odpisuja. Telefonu tez nie odbierają. Co za firma! Co mi strzelilo do głowy, żeby u nich

Re: proline sklep z komputerami- tragedia

nie dotrzymują, a dodzwonić się do nich nie sposób (nie odbierają telefonów). Na prośbę o powiadomienie telefoniczne klienta o dokonanej naprawie reagują ironicznym zdziwieniem. Pracownik serwisu w średnim wieku,łysawy (chyba kuturysta, być może szef serwisu) powinien otrzymać zakaz kontaktów z

Re: Niewielki przewodnik po nowej poczcie - WAŻNE

jest jakas szansa na odzyskanie tych maili ktore zostały wysłane po zmianie poczty na gmail? Po zmianie adresu na login@gazeta.pl maile znowu przychodza, oczywiscie jak wielu uzytkowników odbieram poczte przez www bo skonfigurowanie klienta to jakas porazka...

Re: Co sadzicie o Hyperionie?

Mam to coś od prawie roku...jak w tytule. średnia niedziałania 5 dni w miesiącu. na stonie internetowej podają numery telefonów do serwisu czynnego do 20, i nikt ich nie odbiera. jeśli po południu nie działa, do nastepnego dnia nie można podjąc żadnej interwencji. nawet jeśli uda się dodzwonić

Re: Garnki Fagora

Witaj Joanna Ja tez kupiłem pare lat temu szybkowar Fagora i tak samo jak Tobie poszła mi uszczelka i szukałem wszedzie gdzie mogłem po necie po serwisach po sklepeach i nic. A wczoraj jak odbierałem garnki to w sklepie powiedzieli abym albo przyniosł szybkowar albo podal model to sciagna dla

Re: firma naprawiajaca laptopy

200 zł. Kabel VGA, który apollo można kupić za 10 zł tam oczywiście 30... I jeszcze ten chłopiec z obsługi klienta, którego co piąte słowo... Oczywiście zabrał im laptopa ale musiał zabulić prawie 40 dyszki za "diagnostykę" Polecam spróbować sklep serwis na Jałowego. Często tam kupuję różne

Re: Zmiany w przepisach. Krokodyle kontra piraci

było nie na rękę.W Polsce nie może być dobrze. Ja myślę, że indolencja tzw. władzy rozumianej zarówno jako samorząd ale i rząd i Parlament, ma w tej dziedzinie głębsze i bardziej skomplikowane podłoże. Na pewno kierowcy są groźnym klientem wyborczym. Nie opłaca się robić im, subiektywnie przez nich

Rozpoznaję go po krokach

wtedy właśnie słyszy się zazwyczaj klasyczną wymówkę "Co pan chce! My tego nie wymyślamy". Krótko mówiąc te smętne żale raczej mnie nie poruszają. Taki już los kogoś, kto podjął pracę w obsłudze klienta - w urzędzie, hotelowej recepcji czy serwisie telefonicznym. Mam nadzieję, że stopniowo

Re: Bo klient niekompetentny

Gość portalu: Antek napisał(a): > Często serwis nie może oddzwonić na skutek niekompetencji samego klienta. Bardz > o > często klient błędnie podaje swój numer telefonu. Klient nie odbiera telefonu i > nie odpowiada na nagrane informacje. Pracuję jako serwisant i często mam proble

@fumek

klienta" jest zjawiskiem względnym: nie istnieje jakiś teoretyczny klient, każdy człowiek odbiera informację indywidualnie i zwraca uwagę na różne rzeczy. Prawo przewiduje pewien zakres stałych informacji, które powinny towarzyszyć usłudze lub łączyć się z towarem. Jeżeli klient nie jest

Re: sie wkurwilam prosze was

moozio napisał: > jak od czerwca to ja już bym się zagotował :))) tylko nie na panią, która to > przyjmuje do serwisu tylko na panów co przy tym śrubokręcikami grzebią grzebie jej maz i syn. niestety z nimi klient nie ma kontaktu. pani przyjmuje , wydaje sprzet i pani odbiera telefony

Re: Zakup kontrolowany

ramach gwarancji został oddany przez klienta a po jakimś czasie pięknie wypolerowany z cofniętym licznikiem oczekiwał na kolejnego łosia. O przekrętach w serwisie.. usługach czy częściach które nie były wymieniane a klient za nie płacił. Można by wymieniać bez końca. Oczywiście nie generalizuje, ale

Re: LEKIER PARYŻ odradzam

Od wielu lat pracuję w biurze Lekier i spotkałam się z różnymi opiniami naszych Klientów. Pozytywnymi i negatywnymi. Nigdy do tej pory nie odpowiadałam na zarzuty umieszczane na forach. Dzisiejsza sytuacja na rynku turystycznym zmusiła mnie jednak do reakcji. Nie mogę pozwolić, aby ktoś

Re: Jaką kupić lodówke do zabudowy - Ariston ?

telefon , to go nie odbierają lub wyłączają sie w trakcie rozmowy . DROGI POTENCJALNY KLIENCIE ARISTON -INDESIT obsługa posprzedażna kompletne dno jak w prawdziwej firmie KRZAK. JAK CHCESZ MIEC PROBLEM KUP SOBIE NAJDROŻSZY SPRZĘT TEJ FIRMY I BUJAJ SIE Z BRAKIEM PROFESIONALIZMU I NIEKOMPETENCJĄ . Z

Re: polbank-czy jest bezpieczny

gorszego banku nie było i chyba być nie może, nęcą klientów w miarę dobrymi ofertami,inwestują w reklamy i nowe oddziały, a później mają tych samych kochanych klientów w dupie.Nie można dodzwonić się na serwis telefoniczny, bo zarząd skąpi i nie chce zatrudnić więcej osób do odbierania tych

Re: AUTO VIVA VW Warszawa-skandal, nie polecam!!!

serwis dzwoni co 30 minut czy juz auto gotowe i znow z buzia przez telefon do doradcy a to tez czlowiek taki sam jak ten chamski klient! Klientowi sie zawsze spieszy ale juz nie pamieta ze byl umowiony np. na 13 (PRZEGLAD) A POJAWIA sie na 14 robi sie przeglad i dochodza klocki i inne usterki

Re: Najlepsze teksty klientów

PKO, po czym zmieszany nasz kochany Klient stwierdził krótko "aha!" po czym się rozłączył. Inne: Odbieram tel: -Dzień dobry PKO Bank Polski X.Y (tu imię i nazwisko) w czym mogę pomóc? -Konsultant? -Tak, w czym mogę pomóc? -Konsultant? -Tak, w czym mogę pomóc? -KONSULTANT? -TAK! -ale ja nie

Re: Meble kuchenne pod wymiar! Tanio

I bardzo dobrze. Jak jesteście głupi, to dajcie się oszukiwać partaczom, którzy nie znają się na robieniu mebli. Nie piszę o konkretnej "firmie" (a raczej CZARNEJ STREFIE), ale słyszałam od Klientów jakie odchodzą partactwa. Nic dziwnego, że później meble Wam pęcznieją i sypią się. Ale

Te firmy to jeszcze świadczą usługi ?

jak się nie podoba, to przecież żaden operator nie będzie negocjował umowy. Wkurza mnie też, żę na serwisach www usługodawców też niczego nie znajdziesz. Wpiszesz "taryfa", albo "ceny" i ich wyszukiwarka wysyła cię w kosmos. Ceny wyświetlają się tylko te "już od

Re: Waszym zdaniem; w których salonach samocho...

ja jestem bardzo zadowolony z obslugi i serwisu w Renaul TANDEM. Mimo iz serwisuje u nich 6cio letnia klijowke, to nigdy nie spotkalem sie z jakas pogarda czy czyms podobnym. Bardzo zyczliwe i uczciwe podejscie do klienta. Kiedys podczas okresowego przegladu trzeba bylo wymienic kloski hamulcowe

Spłaciłeś kartę w terminie, a bank naliczył...

jestem dowciapny, bo posiadam 2 karty, ale nie jestem nadgorliwy. karty spłacam od razu po wpływie pensji, a nie czekam, żeby na maxa przeciągnąć okres bez odsetkowy. oczywiście masz racje - regulamin nieprecyzyjny, wiec klient ma racje. opisze Tobie 2 sytuacje, w których to bank zachował się nie

Re: Egipt - hotele, biura podróży -Cała prawda

pojedyncze osoby szczere i prawdomówne ale odbiera sie ich jako wariatów i kretynów. Opinie w "niezaleznych" serwisach to opinie pracowników biur podróży, sieciowe i hotele otargetowane sa znakomicie ocenione a jak Tobie nie podoba sie w nim to jestes głupi... Tak to cała prawda Ewa -- Być

Re: Doradztwo finansowe Efect - ktoś zna ich?

przekonywać kogoś, że Słońce jest jasne i gorące. Kwestionujesz obecność serwisu? Znaczy się twierdzisz, że jak nasz Klient wjeżdża windą do Andersii w Poznaniu i siada w skórzanym fotelu to wkracza do jakiegoś Matrixa, bo to biuro tak naprawdę nie istnieje? Nieźle, to się leczy. Rozumiem, że Twoim zdaniem

Re: płacą tam jeszcze w terminie?

innego pracownika, nawet tego nieobecnego w danym dniu w pracy !!!). Niegrzeczne (grzecznie powiedziane) uwagi podniesionym tonem do pracowników na sklepach w obecności klientów były na porządku dziennym, wiem, to nic dla Was nowego ale panna cwana jest, bo milutka w centrali a na sklepach skandaliczne

Re: Apollo Electronics????Czy ktoś coś wie???

nieokreślony. Pierwszy dzień pracy wyglądał tak: Odbieram samochód Dacię logan(śmiech) Była zima więc obowiązkowo dostałem ją na oponach letnich:) Telefon nokia pęknięty i stary jak świat no i brudny. Miał być laptop i internet mobilny. Było to wszystko tyle że musiałem sobie kupić. Miała być karta na paliwo a

Droga Pani Krysiu Z Oddziału PKO BP!

, przyjęciem wniosku kredytowego lub funkcjonowaniem bankomatu to BŁAGAM nie pytajcie nas o to. Standardem są telefony, które odbieramy na Kartolini Banku z pytaniami pracowników dotyczącymi kart klientów. Żałosne jest, gdy dzwoni Pani Krysia z oddziału przedstawia się miło i oddaje słuchawkę klientowi

Re: Trzeba odsunąć samochody od centrum. Metro po

jechać autem ? a może po mleko trzeba ? Woziłem części do kserokopiarek i nie potrzebowałem do tego ciężarówki. A cześć businessu powinna się z centrum wynieść to pracownicy nie będą mieli kłopotów z dotarciem do pracy..Nie wiem jakie biznesy znasz w centrum gdzie klient musi odbierać dzieżki towar

Re: Pyt.biznes., dlaczego klienci nie wracaja?

Kurcze, ja naprawde nie wpadlabym na to, ze kantow na renkawie ma nie byc:-) Kasuje 70p, ale tyle tez biora profesjonalne serwisy w okolicy. Dlatego myslalam, zeby moze jeszcze z cena zejsc troche. Kazda koszula jest wyprasowana i powieszona na osobnym wieszaku. Nie pakuje kazdej w osobny worek, bo

Re: Restauracja Pałacowa i drobnomieszczaństwo.

odnowiony pałacyk? moim zdaniem nie. Dla mnie rzeczą oczywistą jest jeżeli właściciel odbiera telefon to odpowiada na pytania potencjalnego klienta tak aby go zachęcić mylę się? Mam podobny casus: Zamówiłem serwis do lodówki (mieści się na partyzantów obok ronda). Miał ktoś być pomiędzy 15 a 17.Nikt nie

Re: Vehicle Valeter - nadal nic?

trochę innych szczegółów: odbierasz kluczyki od klienta serwisu, podstawiasz wózek na stanowisko i dbasz o to, aby powrócił umyty i gotowy do jazdy; w przypadku nowych - przygotowanie do wyjazdu z salonu może obejmować mycie, usuwanie jakiś nalepek, folii itp. Ale dalej nie wiadomo jak taki ktoś

Menadżer Serwisu

Menadżer Serwisu to program, który ułatwi nam sprzedaż kserokopiarek, czy też innych sprzętów biurowych.

Menadżer Serwisu utworzy nam bazę klientów i pomoże nam zorganizować sprzedaż w zakładzie.

Menadżer Serwisu ustali też, kiedy i który klient może

Howard E-Mail Notifier

Howard E-Mail Notifier to aplikacja, której działanie przypomina nieco klienta pocztowego – jednakże zamiast ściągać, jedynie informuje o nowych wiadomościach e-mail.

Howard E-Mail Notifier można wykorzystać podczas pracy z serwisami Hotmail, Outlook.com lub

The Bat - spolszczenie

The Bat - spolszczenie to nakładka, która pozwala na korzystanie z programu w polskiej wersji językowej.

TheBat! to komercyjny klient pocztowy o bardzo dużych możliwościach.

TheBat! posiada podstawowe funkcje, takie jak obsługę wielu kont, filtrowanie

ttlite

ttlite to darmowy i otwarty klient serwisu Twitter dostępny na telefony komórkowe obsługujące JAVA.

ttlite posiada przejrzysty interfejs, działa na wszystkich telefonach z JAVA, a także jest bardziej rozbudowany niż wcześniejsze klienty Twittera.

Kontakty Allegro

klientach, nie tylko z serwisu Allegro. Informacje o klientach można w Kontakty Allegro przeglądać, edytować, usuwać, wyszukiwać czy drukować.

Kontakty Allegro mogą służyć również do przechowywania informacji o innych klientach, nie tylko z serwisu Allegro.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - klient nie odbiera z serwisu