Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Opel Meriva kontrolka check LPG

trzykrotnie na regulacji. Po pierwszej regulacji check zgasł ale zaświecił się kilka godzin później, po drugiej zgasł i zaświecił się po kilku dniach. Po trzeciej wizycie długo się nie świeciła kontrolka tj. jakieś 3 tygodnie, po czym znowu się zapaliła. Nadmieniam, że jak się zapali to nie gaśnie, świeci się

Re: kontrolka check engine w Astrze II

gaz. Gdyby mi zapaliła się kontrolka check engine, to zamiast zadawać głupie pytania na forum, podpiąłbym samochód pod komputer, żeby sprawdzić, co jest nie tak (albo pojechał do warsztatu na diagnostykę komputerową). Widać jednak, że niektórzy wolą dorżnąć samochód niż wydać te kilkadziesiąt zeta na

kontrolka check

witam, przedwczoraj po uruchomieniu silnika w moim getzu zaczęła migać kontrolka wtrysku paliwa check, a silnik pracował jakoś inaczej (tzn. wyczuwalne było dziwne drżenie - nie wiem, jak to dokładnie opisać). Wyjechałam z garażu i zatrzymałam się, by załadować bagażnik - kontrolka migała ok 20

Re: kontrolka check

przedwczoraj po uruchomieniu silnika w moim getzu zaczęła migać > kontrolka wtrysku paliwa check, Kontrolka z piktogramem "silniczek" nie dot. tylko ukł. wtryskowego;) Ona obejmuje(co zależnie od modelu) swoim zasięgiem dużą ilość ustrojstw;) Jak problem występuje nadal,to opisz go

Re: kontrolka check

'dziwne drżenie' przy świecącej kontrolce 'check' może oznaczać, że jeden cylinder nie pracuje. jeśli minęło bezpowrotnie, nie ma się co przejmować. długo stał w tym garażu? -- you will start out standing proud to steal her anything she sees na sam dół

Re: kontrolka check engine w Astrze II

Podejrzewam, ze wystąpiła jakaś usterka silnika skoro pali się ta lampka. Mam nadzieje ze pomoglem...

kontrolka check engine w Astrze II

Witam posiadam Opla Astre II przerobioną na gaz, od jakiegoś czasu kontrolka wcale nie gaśnie, poziom oleju w normie, podejrzewam że jest to spowodowane jakością gazu. Przynajmniej mam taką nadzieję. Jakieś rady?

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Okazało się, że przyczyną zapalania się kontrolki "check enigne" jest zawór recyrkulacji spalin ERG.Wymieniłem - nic się ne zapala.

Re: kontrolka check

a czy była to noc zmiany pogody? np. że mróz przyszedł? -- she never stumbles, she's got no place to fall. na sam dół

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Po drugie: W Opelach pamięć kasuje się po dziesięciu lub dwudziestu uruchomieniach silnika bez błędu. Po pierwsze: W Opelach zagazowanych bardzo często świeci się check i lambda wskazuje błędny skład mieszanki. Po trzecie: Jeśli tylko świeci się check i jedyny błąd to skład mieszanki to można

Re: kontrolka check

ten getz to z jakim silnikiem? Piszesz, że masz od pół roku - nowy kupiłaś, czy używany? jeśli używany, to czy znasz historie tego auta?

Re: kontrolka check

stał całą noc, tak jak zwykle. Mam to auto od pół roku i nigdy takich problemów nie miałam. Być może faktycznie to jednorazowy wybryk - mam taką nadzieję.

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Mojemu koledze w daewoo espero z silnikiem opla 2.0 kontrolka check engine swieci sie od paru lat, sprawdzilismy laptopem i wychodzi uboga mieszanka na gazie, ale on ma to gdzie ii tak jezdzi i nic sie nie dzieje, wiec moze daj sobie spokoj bo w koszty sie wpedzisz, jak cos bedzie sie dziac to

Re: kontrolka check

getz na benzynę, silnik 1,3, z 2005r. Historię w sumie znam, bo kupiłam go od kobiety, która sprzedawała poprzez salon Hyundai, bo chciała sobie kupić i30 - mam wszystkie papiery, książkę serwisową itp, znajomy mechanik z serwisu hyundai po przeglądzie orzekł, że wszystko ok i nie ma się do czego p

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Ale przy jeździe na prostej drodze,gdy sonda działa prawidłowo i komputer nie pokazuje błędu, przy prędkości 150km/h nie włącza mi się kontrolka (a wtedy też przecież pobiera sporo paliwa). Dzieje mi się tak tylko i wyłącznie przy wjeździe pod górę na 3 lub 4 biegu. Mam wielopunktowy wtrysk paliwa

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

sabcia7 napisała: >jeżeli znowu włączy mi się check, to jak można sprawdzić, czy jeżdże w > trybie awaryjnym??? Jeśli po zapaleniu kontrolki silnik nie przyspiesza, jest jakby zamulony bez mocy, po odpuszczeniu gazu na około 3 sekundy gaśnie kontrolka i silnik wraca do normy to jest w

BORA---CHECK kontrolka spalin

Witam Prosze o opinie w sprawie kontrolki o nazwie CHECK w VW Bora Po wykasowniu u mechanika z pamieci komputera CHECKA po pewnym czasie w czasie jazdy znowu sie zapala Wyniki spalin sa dobre! Prosze o pomoc co moze byc nawalone Jest to czesty problem w VW Bora czytalem o tym w opiniach o

MATIZ-kontrolka CHECK

Proszę pomóżcie. Po czterech latach eksploatacji samochodu zaświeciła się kontrolka check. Mechanik wymienił sondę lambda, pojeżdziłam cztery miesiące i znowu zapaliła się kontrolka. Wymieniono sondę lambda. Teraz, po miesiącu zapaliła się kontrolka.. czy to naprawdę sonda lambda? Jestem babą i

Nissan Primera p11 TD-kontrolka CHECK

Od tygodnia przy odpalaniu pojawia mi się kontrolka check(czasami gaśnie , potem znów się pojawia). Pojechałem wczoraj do serwisu -podłączyli wtyczkę i: -albo zabrudzony filtr paliwa -albo coś z pompą wtryskową Gosc z serwisu powiedział , że to raczej będzie filtr Filtr paliwa zmieniałem

Re: awaria w signum, ręce opadają

xwodas1 no dałeś mi do myślenia tym bardziej, że teraz gdy wracałem z córką zapaliła mi się znów kontrolka check

pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Witam!!! Mam Opla Astrę F 1.6. Tylko i wyłącznie przy wjeździe pod górę włącza mi się kontrolka. Sprawdzałam błędy w komputerze i pokazuje mi sonda lambda uboga mieszanka. Sondę wymieniłam na nową. Po 20 odpaleniach błąd znika, ale przy następnym wjeździe pod górę znów zapala mi się kontrolka. Mam

problem

Witam, chyba padl mi calkowicie komputer.. probuje odpalic, miga mi kontrolka na czerwono, pojawia sie strona startowa acer I zaraz komunikat " the adapter is not acer adapter. Please check your ac adapter again" ponowne proby nie pomagaja.. prosze o pomoc

Re: Kia Carens III - ma filtr DPF czy nie ma?

No tak, moja wina, nie uscislilam JAKA kontrolka sie zaswiecila. Swieci sie symbol silnika, z napisem check i wg instrukcji Kii moze to byc problem z silnikiem lub filtrem dpf JESLI takowy posiada. Stad sie wlasnie wzial caly watek - ja nie wiem czy posiada i nie wiem jak to sprawdzic. Zgodnie z

pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Witam!!! Mam Opla Astrę kombi.Tylko i wyłącznie przy wjeździe pod górę włącza mi się kontrolka. Sprawdzałam błędy w komputerze i pokazuje mi sonda lambda uboga mieszanka. Sondę wymieniłam na nową. Po 20 odpaleniach błąd znika, ale przy następnym wjeździe pod górę znów zapala mi się kontrolka. Mam

saab 9-5 nie odpala

,swieci sie jeszcze kontrolka check engine(nie gasnie po przekreceniu kluczyka),oryginalny pilot centralnego jest zepsuty mozna nim tylko otwierac drzwi i bagaznik.prosze o diagnozy i pozdrawiam wszystkich

Re: HELP !! Kontrolka 'check' - silnik toyoty 3.

większość "fachowców" przynajmniej w Polsce na temat 'check' nie ma zielonego pojęcia, albo są baaardzo leniwi i nie chce im się szukać przyczyny zapalania się bodajże najważniejszej kontrolki ostrzegawczej mówiąc, że to nic takiego, a przecież ta kontrolka to nic innego jak

Kontrolka check engine na gazie

się przy tym jego ustawienia. No i uciążliwe jest ciągłe odłączanie. Wobec tego mam pytanie - czy mogę sobie zlekceważyć palącą się kontrolkę check engine i jeździć z zapaloną i czy komputer sterujący nie zmienia wtedy pracy silnika, składu mieszanki, wysokości spalania itd. No i czy nic się od

Kontrolka CHECK na LPG (Lancia Kappa 2.4 II gen.)

Witam wszystkich! W czerwcu ubiegłego roku założyłem do swojej furki instalkę II gen. Generalnie nie sprawia ona żadnych problemów, z wyjątkiem świecącej się kontrolki "CHECK" i komunikatu "uszkodzone sterowanie silnikiem. Może najpierw podam trochę danych technicznych: - silnik 5

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Umiałaś zrobić synka, a prosta kontrolka sprawia Ci problem, zadufana w sobie (ZBOCZKO) blondi?

Re: HELP !! Kontrolka 'check' - silnik toyoty 3.

Czesc Ziemek, nie znam Lexusa, ale mysle, ze zasada dzialania kontrolki "check" jest podobna jak w innych markach. W nowoczesnych autach wmontowany jest chip diagnostyki. Kontrolka "check" sygnalizuje uszkodzenie, a na chipie zostaje jednoczesnie zakodowana informacja o tym

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Miałem podobny objaw w civicu. Przy kilkunastominutowej jeździe z prędkością ponad 160 km/h zapalała się kontrolka. ASO zalecała wymianę sondy lambda, ale nie gwarantowali, że to coś zmieni. Samochód był służbowy i administrator floty rozwiązał sprawę: "nie przekraczać 160 km/h" ;-)

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Od niedawna /1 miesiąc/ mam Nissana Almerę -1998 r - przebieg około 60 000 również kilka razy u mnie zapaliła się ta kontrolka, miało to miejsce tuż po uruchomieniu silnika, innym razem w trakcie jazdy , ponieważ do ASO Nisana mam bardzo daleko ,terminy również odległe - poradżcie mi

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Może też być wina przepływomierza. Sam przepływomierz nie daje sygnału awarii ale oszukuje w ilości powietrza. Czyli błędu przepływomierza w pamięci nie będzie. Następny etap padania wyżej wspomnianego to załączanie check engin przy dynamicznym wyprzedzaniu w górnych krańcowych zakresach obrotów

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Po 20 odpaleniach błąd mi znikł, bo sprawdzałam,ale i tak muszę szukać przyczyny.Byłam w serwisie, na diagnostyce, nie wykazało błędu w komputerze. Jaki71, jeżeli znowu włączy mi się check, to jak można sprawdzić, czy jeżdże w trybie awaryjnym??? W ASO najbliższy termin wolny jest dopiero za 1

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Po pierwsze nom73 ma sporo racji.Po 2 jak wymieniłeś sondę to trzeba skasować w pamięci komputera usterkę którą wykrywał bo nawet po naprawie bedzie pokazywał błąd.Coś jak w bmw inspekcja oleju.Sama wymiana niczego nie zmieniała trzeba było skasować inspekcje.Pzdr.

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Może też być za małe ciśnienie w układzie paliwowym spowodowane brudnym filtrem paliwa. Kiedy ostatnio był wymieniany? :-) A wtryski można profilaktycznie przeczyścić preparatem do dostania na dobrych stacjach benzynowych STP albo Shell za 12zł/250ml na 60l paliwa.

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Sondę lambda zbyt pochopnie wymieniłaś. ECU dostawał sygnał z sondy lambda, że ma ubogą mieszankę, próbował wzbogacić wydłużając czas wtrysku, ale to i tak nie pomogło. Więc albo któryś wtryskiwacz się nie otwiera do końca i przekrój jest za mały a tym samym ilość paliwa podawana za mała, aby wzboga

LPG i kontrolka "check"

800. Czasami w ogóle nie spada i zapala się kontrolka "check" - i nie chce zgasnąć. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu gaśnie. Do czasu regulacji pierwszy 1000 km na gazie było ok. Czy jest to wina złego wyregulowania instalacji? k.

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

sabcia7: miej pretensje do głupawych kolesi. Hmmm...pochlebiasz mi tym "miałam Cię za porządnego gościa"... Ten bobas, to jakaś do tego aluzja???

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

kurde, ja jestem sabcia7 i proszę sie pode mnie nie podszywać. Z recyrkulacją spalin(EGR) nie mam i nie miałam problemu!!! -- MÓJ SKARB

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

ale czemu sie upieracie na ASO? tym bardziej dla 10letniego auta? warto poszukać jakiegoś innego warsztatu - w większosci poziom nie różni sie od poziomu ASO a moze nawet jest lepszy :P a już na pewno ceny są inne. poza tym co to za terminy oczekiwania? jedno ASO w mieście czy co? ;) w życiu się

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

nom73 napisał: > A wtryski można profilaktycznie przeczyścić preparatem do dostania na dobrych > stacjach benzynowych STP albo Shell za 12zł/250ml na 60l paliwa. Najlepiej to wlać całą flaszkę na pełny bak. Raz wlałem tyle ile wychodziło z proporcji i resztę do bagażnika. Wylało się toto i

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Nigdy nie jeżdżę na rezerwie!!! zawsze tankuję do pełna, jak mam zbiornik na 1/4 baku, znów tankuję. Jeżdżę na Vervie 98. Niestety problem check engine mam także na pełnym baku. -- ------------ forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=25389125

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

może któryś z czujników padł ;) jak podłączysz sie do komputera w aso to powiedzą ci dokładnie który czujnik ile razy podał błędne wskazanie, znajomy miał to w omedze i się specialnie nie przejmował tą kontrolką, paliła mu sie 2 lata i tak jeździł, mowił tylko ze auto więcej pali a po za tym

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

sabcia7: do Twojego ostatniego,pełnego zdania: wydarłaś się, jak egzaltowana siksa w dniu 21.03.08 o godz 21:40. Oczekujesz szacunku - okazuj go sama. Współczuję z powodu trudnych przeżyć i mało odpowiedzialnych decyzji...

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

ale ja nie rozumiem ,o co mam mieć do nich pretensje. Ty podałeś się za mnie, a nie oni. A "ten bobas" , to mój synek, a nie żadna aluzja:-) Wesołych świąt!!!! (zboku) :-DDD -- MÓJ SKARB

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

malken napisał: > Bardzo śmieszne...Jestem sabcia7. Nie odróżniasz jedynki od > siódemki? Ty juz chyba sam/sama nie wiesz kim jestes , chyba przy wymianie tego zaworu nie tylko na tym sie skonczylo

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Masz dobre wrażenie, że dostaje za mało paliwa! Jazda na rezerwie zaowocuje w końcu także wymianą pompy paliwa, a to kolejny ból...?! Jesli zjawisko występuje pod górkę, to odpowiedź jest jedna: zatankuj więcej, niż połowa zbiornika i zobaczysz, że jak ręką odjął.

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

W trybie awaryjnym ECU "olewa" czujnik, ktory podaje nieprawidlowy parametr i dobiera sklad mieszanki na podstawie pozostalych czujnikow. Skutkuje to zazwyczaj zwiekszonym zuzyciem paliwa. Jezeli blad pojawia sie sporadycznie to ECU wykasuje go sam, jezeli wlasnie nie powtorzy sie przez n-

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

Pierwszy objaw występuje przy większym obciążeniu takim jak górka, potem podczas wyprzedzania kiedy silnik dochodzi do górnego końca obrotów. Ale to po jakimś czasie. Sam przepływomierz mierzy przepływ zasysanego powietrza i na tej podstawie dozuje ilość paliwa, sonda lambda jest sprzężeniem zwrotn

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

trudną decyzją w moim życiu, ponieważ chorowałam na białaczkę. Ale wracając do Twojej wypowiedzi, prosta kontrolka jednak sprawia mi większy problem niż zrobienie sobie dziecka. Chyba po to jest to forum żeby pytać prawda? Nie rozumiem tylko jednego: co ja Tobie zrobiłam, że tak się uwziąłeś na moją

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

O ilości wtryskiwanego do kolektora paliwa decyduje "komputer" na podstawie sygnałów z kilku czujników w tym sondy lambda. Przy potwierdzeniu sprawności sondy trzeba sprawdzić pozostałe czujniki (temperatury, położenia przepustnicy powietrza, ciśnienia wtryskiwanego paliwa w wyższych m

Re: pomarańczowa kontrolka check engine-pomocy!!!

malken napisał: > Masz dobre wrażenie, że dostaje za mało paliwa! Pewnie tak. > Jesli zjawisko występuje pod górkę, to odpowiedź jest jedna: > zatankuj więcej, niż połowa zbiornika. Diagnoza raczej bledna. Wjazd pod gorke, czyli zwiekszone obciazenie silnika, czyli zwiekszone zapotrzebo

Re: HELP !! Kontrolka 'check' - silnik toyoty 3.

no no .... coś takiego japoniec nawala i to jaki .... LEXUS ale do rzeczy 'check' w tym przypadku wszystko może być przyczyną począwszy od jakiegoś filterka, a skończywszy na jakimś czujniku po prostu komputer w twoim autku wychwytuje jakąś awarię i o tym cię łaskawie informuje tzw. zbiorcza

Re: MATIZ-kontrolka CHECK

No to kamień z serca. Lepiej mi się zrobiło. I jakoś bardziej ufam Wam niż tym mechesom od Bochenka. Pozdro S.

Re: MATIZ-kontrolka CHECK

Bardzo Wam dziękuję. Jadę do akropolu, coś muszą poradzić. A o klubie matizowym nie miałam pojęcia. Może się przydać. Jeszcze raz dzięki. S.

Re: MATIZ-kontrolka CHECK

Ja mam podobna sytuacje w Lanosie. Kiedy jade na benzynie lampka sie nie pali, kiedy przelaczam na gaz zaczyna sie swiecic. Jak sie dowiadywalem to czeste zjawisko w samochodach zasilanych na gaz, mozna to usunac choc czasami niektorzy "mechanicy" odcinaja kabelki od tej kontrolki i

Re: Kontrolka check engine na gazie

Czesc Michal ! Mam podobny problem z Merkur Scorpio 2.9 l automatyk,1989.Kontrolka "Check engine " zapala sie i gasnie co kilka sekund po nagrzaniu sie silnika,co teraz w okresie letnim zajmuje doslownie kilka minut.Czytalem Twoje wypowiedzi odnosnie Camry.Swiadcza o Twojej wiedzy i

Re: MATIZ-kontrolka CHECK

Gość portalu: Sqka napisał(a): Może znacie coś w Krakowie. Plizz. Dzięki. Z Krakowskich autoryzowanych serwisów znam Akropol na Balickiej. Co prawda nie wiem jacy są jeśli chodzi o serwis, ale jeśli chodzi o części zamienne, to robią b.dobre wrażenie - znają się na rzeczy i mają dobre ceny. W

Re: MATIZ-kontrolka CHECK

Ma komputer,który za każdym razem wyraźnie twierdzi: lambda zepsuta. Ale nie mówi dlaczego zepsuta. jest to autoryzowany serwis dawniej daewoo u Bochenka koło Myślenic. Części ładuje nowe, bo patrzę na ręcę gdy komuś za coś płacę. W tym jest ból, że jest to duży i profesjonalny serwis. Może znaci

Re: MATIZ-kontrolka CHECK

Musisz zmienic mechanika. Na takiego co ma komputer ktory powie mu skad jest wysylany sygnal do tej lampki. I na takiego co instaluje czesci nowe a nie uzywane. Czyja to jest gwarancja ze nie mozesz zmienic mechanika? Pozdrowienia.

Re: serei

a wiesz z Orlenem i ja uważam. Mam silnik wrażliwy na jakość paliwa, chociaż wszystko mu jedno czy to 95 czy 98. Mam w mieście kilka orlenowskich stacji i generalnie jest ok, ale na jedną z tych stacji już nie pojadę. Trzy tankowania, za każdym żółta kontrolka i "Check engine". Wkurzające

Re: Kontrolka check engine na gazie------- do Mon

Witam! EGR i jego podzesopoly wymienione.W dalszym ciagu Kontrolka "Check engine" zapala sie i gasnie.Tym razem kod komputerowej analizy wykazuje,ze sonda Lamda lub katalizator sa uszkodzone.Wymienilem te komponenty przed ponad rokiem.Czyzby byly uszkodzone?! Jak dalej tak poleci

Re: Kontrolka check engine na gazie------- do Mon

Czesc Michal! Dziekuje za odpowiedz.Mam pierwsza wiadomosc od mechanika.Otoz odczyt komputerowy zasygnalizowal uszkodzenie EGR valve i EGR Pressure Sensor.Trzeci komponent,EGR Solenoid jest OK. Jutro,tzn. w piatek,wymienione beda ww. czesci,ktore rzekomo sa przyczyna zapalania sie kontrolki

Re: Dla jasnosci wyboru + jeszcze 2 mysli

nowsze auto zajechałem na śmierć. Gdy brałem je z wypożyczalni, to miało na liczniku 200 kilometrów. Przyjechałem nim do Polski, czyli nabiłem jeszcze około 900 km, a na drugi dzień na autostradzie zapaliła się kontrolka "check engine", a chwilę potem coś stuknęło, huknęło i motor zgasł

Re: Kontrolka check engine na gazie------- do Mon

Czesc Michal! Dzieki za informacje.Jutro wybieram sie do warsztatu naprawczego.Rozmawialem z mechanikiem nt.gasniecia wozu na niskich obrotach i kontrolki "Check engine".Twierdzi,ze przyczyna gasniecia silnika jest pokrywa /kopulka/ aparatu zaplonowego.Odnosnie kontrolki "Check

Re: Kontrolka check engine na gazie-Michał i MOno

Witam Michala i Mono Michał, u mnie w Camry z kolei check sam zgasł po przejechaniu na nim około 200 km. Potem jeździłem chyba z 1000 km i się nie zapalał, ale kilka dni temu znów check dał o sobie znać. Akurat przejeżdżałem obok Toyoty Marki, więc zażyczyłem sobie u nich komputerową diagnostykę

HELP !! Kontrolka "check" - silnik toyoty 3.0 V6

siemka , jest mały problemik - chodzi o kontrolkę "check" z ikonką silnika w lexusie z silnikiem 3L v6 z automatem. Pytanie do fachowców , co to może być , że kontrolka się świeci , silnik chodzi coraz głośniej ( od jakiegoś tygodnia ) a w serwisie "fachmani" po sprawdzeniu

Zapalona kontrolka "check engine soon"

2000 Nissan Maxima ,170 kkm.Po badaniu skanerem mechanik orzekl:do wymiany sonda lambda ale zaraz zastrzegl ze to moze pomoc na krotko. po wymianie i pzejechaniu 100 km ,kontrolka ponownie sie zapalila.Jakies sugestie?

Re: Kontrolki bez tajemnic | Poradnik

Sprowadzanie tych kontrolek do poziomu wszystkich samochodów to jedno wielkie nieporozumienie i wprowadzacie ludzi w błąd bo np. kontrolka żółta trójkąt z wykrzyknikiem to właśnie odpowiednik check engine - między innymi oczywiście W volvo - gdzieś mi umknęło

Check Engine - Kontrolka ta zaświeciła sie w Micra

Nie moge odpalic auta, rozrusznik pieknie kreci, iskra do świec jest silna, lecz co mogło to spowodowac ze auta nie moge odpalic. Oczywiście zaprowadziłem je do warsztatu, lecz nurtuje mnie powód tego objawienia, juz w dniu wczesniejszym niechciała Mi za bardzo odpalić a juz na drugi dzień mozna

Re: seat toledo-kontrolka epc

normalnie, ale świeciła mu się kontrolka od check engine. Po sprawdzeniu błędów (było ich z 5, od sondy lambda po niesprawną przepustnicę) kupiliśmy cewkę oryginalną Championa na szrocie i po założeniu i wykasowaniu więcej już nie miał błędów (cewka ze szrotu kosztowała 50zł, zamiennik ze sklepu 220zł). ;-)

Re: LPG i kontrolka 'check'

Jesli wczesniej LPG działało dobrze a po regulacji cos sie sypie , nie widze innej mozliwosci jak zła regulacja. Radze od razu podjechac tam i pewnie to poprawią (za free). Co do lampki Check engine, to pasowałoby odczytac kod błedu,bedzie wiadomo co nawala. Nie wiem jaką masz instalacje ale jak

Re: Nissan Primera p11 TD-kontrolka CHECK

Trzeba najpierw zrobic reset komputera.Wystarczy zwykle zdjąc klemę z akumulatora na chwilę.Jak nie pomoże to trzeba dodać płyn czyszczący wtryskiwacze do paliwa ok.10PLN.Jak nie pomoże to dopiero sie naprawia.

Kontrolka check engine i jazda na gazie

Samochód to Corsa C 1,2 a założona jest instalacja sekwencyjna Bedini. Co może być przyczyną zaświecenia się tej kontrolki? Na co powinienem zwrócić uwagę przy rozmowie z gazownikami?

Re: Kontrolka świateł mijania a przegląd

Warto na forum ,w końcu motoryzacyjnym, popularyzować wiedzę i poruszyć wątki będące smaczkiem motoryzacyjnej kuchni. Wątek ciekawy a jak z interpretacją zobaczymy. Proponuję rozpatrzyć nast. sytuacje , wcale często spotykane podczas Przeglądów Rejestracyjnych; a/nie działa kontrolka check engine

Re: Trzeba odzczytac bledy.

Jak swieci sie CHeck Engine to blad jest na pewno - chyba ze sie przestal kontrolka swiecic - tak jest z niektorymi bledami. Niektory problem jak zniknie to swiatelko zgasnie a niektore trzeba specjalnie wykasowac nawet po usunieciu problemu. To ze nie odczytali tzn maja do D urzadzenie (albo

Opel Vectra 2.0DTL kontrolka check engine!!!

Mam problem, bo jak zapalam rano silnik to za chwilkę zapala mi się kontrolka "od silnika" gaśnie po ok 1 minucie, następnie zapala się ta sama kontrolka jeśli utrzymuję stałą prędkość między 110 a 120km/h. Czy ktoś wie co jest nie tak? OPEL VECTRA 2.0 DTL 82KM

Re: Sukces czy porażka?

tiaa, jeździć można. z tego co się orientuję, część aut w momencie zapalenia się tej kontrolki "check engine" przechodzi w tryb serwisowy (awaryjny). zmniejsza się wtedy moc silnika. ale jak ktoś mało wyprzedza to nie ma się czym martwić. -- http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v

Re: Opel Vectra 2.0DTL kontrolka check engine!!!

Witam mialem to samo zatkany wezyk podcisnienia jesli zapala sie po odpaleniu silnika a po pzregazowaniu gasnie a jak swieci na trasie przy predkosci 120 km to przeplywka

Re: Opel Vectra 2.0DTL kontrolka check engine!!!

Miłem podobny problem. Jeżeli kontrolka gaśnie po częściowym rozgrzaniu na wolnych obrotach to moze to być uszkodzenie jednej ze świec żarowych. Błędy są zapamiętywane nawet po kilkukrotnym uruchomieniu silnika, więc mozna je odczytać w serwisie lub "wymigać"kod błędu przy odpowiedniej

Re: kontrolka "CHECK ENGINE" W Polonezie

Czy ktoś wie co oznacza ta kontrolka ? często mi się świeci . mam polonez truck rocznik 1995 ,silnik 1.6

Re: kontrolka "CHECK ENGINE" W Polonezie

oznaczenie takie(sprawdź silnik) w np.suzuki swift oznacza potrzebę sprawdzenia wydmuchiwanych spalin - złe spalanie

Re: Zapalona kontrolka "check engine soon"

jeżeli nawet do sonda lambda, to takowa nie pada bez przyczyny po 170 tysiącach kilometrów i to tym bardziej w japońcu. Nawet jeśli ten japoniec ma coś wspólnego z szajs-france renault. Najczęstszą przyczyną uszkodzenia sondy jest branie oleju - jednak po 170 tysiącach nissan nie prawa tego robi

Re: Zapalona kontrolka "check engine soon"

Sonda wywołuje właściwie trzy kody błędu, brak sygnału, mieszanka uboga, mieszanka bogata. Te dwa ostatnie jeśli stan utrzymuje się dłuzej niż 30 - 60 sek. W niosek z tego że to mogą ale nie muszą być błedy wywolane przez sondę. Jesli mechanik ograniczył się tylko do zczytania błędów a nie sprawdził

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - kontrolki check