Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: dr Jan Krekora

ja akurat nie znam człowieka osobiście, ale moja mama do niego chodzi i mówi, że porządny człowiek i troskliwy lekarz

Re: dr Krekora

Anetko, a czy dr Krekora ma usg w swoim gabinecie? Dzięki za opinię o nim :-) -- bd.lilypie.com/bdiMp2.png

J.H.Krekora nie zyje

Jak podaje Ostrowiecka byly dyrektor huty, prezes SSE Starachowice Józef Henryk Krekora zmarl podczas operacji... kolana. Urazu nabawil sie na nartach.

Re: krekorać

aiwom2 napisała: > Nie słyszę, by ktoś używał "krekorac". Dziś nie, ale kiedyś tak, choć z gógla wynika, że częściej w formie obocznej krokorać. Ale zachowało się do dziś nazwisko Krekora . Jak myślisz - skąd się wzięło?

dr Krekora jest świetny

i mogę go polecić w 100%. Dzięki niemu moje dziecko żyje i jest zdrowe. Urodziłam 2 m-ce temu przez cc (zresztą zrobione perfekcyjnie). Dr Krekora nie dość, że jest świetnym lekarzem to jeszcze wspaniałym, empatycznym człowiekiem. Polecam!!!! -- - Pan jest pewnie bardzo zaskoczony wypadkami

Re: dr Michał Krekora

O ile mnie pamiec nie myli, zakladalas juz taki watek, a nawet na niego odpowiadalam. Nie lepiej osobiscie skontaktowac sie z dr Krekora? Na pewno znajdziesz numer telefonu w internecie - on przyjmuje w CZMP i prywatnie. Ja mam dobre wspomnienia i polecam tego specjaliste.

Re: Łódź- dr M Krekora

Dr Michał Krekora przyjmuje w PRIMA-MED ul. Matejki 7, wt. i czw. od 16 do 20, uzgodnienie wizyt tel. 0 42 678 09 90, tel. kom. 0 601 319 672, adres e-mail: krekoram@poczta.onet.pl

Re: dr Michał Krekora

jeśli nie trafi sie na dyzur swojego gina to fatalnie. Czy dr Krekora jest codziennie na oddziale od rana czy tez obowiązują wtedy dyzury? Dziękuje ci raz jeszcze, ze sie odezwalaś. Pozdrawiam.

Re: Straganik 426

Sprzedam A*Men Pure Coffee 100ml, produkt, nie tester. 449zł oskar.krekora@hotmail.com

Re: dr Michał Krekora

dyzur może byc, także jeśli nie >trafi sie na dyzur swojego gina to fatalnie A tak nie jest wszedzie? Zreszta to polozna jest z Toba przy porodzie, lekarz przychodzi tylko pod koniec. No chyba, ze masz cc. > Czy dr Krekora jest codziennie na > oddziale od rana czy tez obowiązują wtedy dyzury

Re: Polecam się jako przewodnik po Tokio - free

Czy moge do Pani prosic jakis kontakt emial. Szukam osoby znającej Tokio. Pozdrawiam Michał Krekora michal.krekora@wp.pl

Re: krekorać

arana napisała: > Przecież twierdzisz, że schematy nie są Ci potrzebne. > > A tak na marginesie. Oto materiał do ustalenia schematu: > doroszewski.pwn.pl/haslo/krekora%C4%87/ > www.aztekium.pl/azbot.py?tekst=Sk%C4%85d%20si%C4%99%20wywodzi%20s%C5%82owo%20krokora%C4%87? >

Re: Straganik 421

SPRZEDAM Tom Ford Black Orchid 100ml, nierozpakowane, w folii. 399zł. :-) oskar.krekora@hotmail.com

Re: dr Krekora z CZMP

Krekora sam zaproponował, że pokaże nam porodówkę. Rozmawiałam z nim nie tyle o szkole rodzenie, co o prywatnej porodówce, którą zakładają lekarze z CZMP. Jednak mogę się do nie nie "załapać" bo rodzę w grudniu ( teraz to 18 tydzień ciąży). -- bd.lilypie.com/bdiMp2.png

Re: ginekolog Michał Krekora- kto zna?

Wyszukiwarka zna: szukaj.gazeta.pl/szukaj/0,52001.html?slowo=michał%20krekora -- tfu

Re: CZMP dr Krekora proszę o opinie

Przyjmuje na Matejki 7. Mnie prowadził jego kolega ze szpitala i prywatnej praktyki dr Hincz (gorąco polecam - mozna na niego liczyć w każdej sytuacji, ciaze prowadzil bardzo uwaznie). Porod odbieral Krekora bo moj lekarz byl akurat poza szpitalem ale sam go do mnie skierowal. Od momentu jak

czekam na opinie o doktorze Krekora z Łodzi?

Czekam na opinie dotyczące dr. Michała Krekora z Łodzi. Mam straszliwy dylemat którego lekarza z Łodzi wybrać.

Re: czekam na opinie o doktorze Krekora z Łodzi?

proponuję wrzucić krekora w wyszukiwarkę forumową. mnóstwo opinii. z 2 bloku iczmp polecam bielaka. -- Jula fotolog Karmię Julka piersią

Re: krekorać

Przecież twierdzisz, że schematy nie są Ci potrzebne. A tak na marginesie. Oto materiał do ustalenia schematu: doroszewski.pwn.pl/haslo/krekora%C4%87/ www.aztekium.pl/azbot.py?tekst=Sk%C4%85d%20si%C4%99%20wywodzi%20s%C5%82owo%20krokora%C4%87? poliqarp.wbl.klf

krekorać

arana napisała: > aiwom2 napisała: > > > twój schemat odmiany potrzebny jest komu jak piąte kolo u wozu > > No, językoznawcom... - rzeknę nieśmiało. W tym słowniku jest poza tym odmieniane słowo krekorać: www.aztekium.pl/osoby.py?tekst=krekora%C4%87 wg wzoru krekoram

Re: dr Michal Krekora- kto poleca?

Mj78, uwierz w swoje szczęście:) Dr Krekora nie mógł być na początku optymistą, ponieważ dobrze pamięta mój przypadek sprzed roku. Taki jak Twój. On pamięta naszą (moich dzieci, moją i lekarza) wspólna walkę i mój upadek... Tobie się udało, i teraz na pewno będzie dobrze:) Pozdrawiam:)))

Re: dr Michal Krekora- kto poleca?

Polecam go z całego serca. Też prowadził moją ciążę po in vitro. To pierwszy lekarz jakiego spotkałam z tak życiowym podejściem do pacjenta. Piszę to mimo, że straciłam moją ciążę. Tak po prostu się stało. Ale dr Krekora podjął się jej prowadzenia mimo, że inni dawali mi małe szanse na

Re: dr Michal Krekora- kto poleca?

Jestem w ciąży po in vitro. W I trymestrze była to ciąża bliźniacza, ale z początkiem 14 tygodnia odeszły mi wody z jednego płodu (bliźniaki dwujajowe). Trafiłam do CZMP w Łodzi na oddział matczyno-płodowy. Przyjmował mnie tam dr Michał Krekora. Po zbadaniu mnie stwierdził, że wszystko może się

Re: Dr.Krekora-prszę o radę

Witam, ja też jestem w Łodzi od niedawna, przyjechałam tu właśnie urodzićw CZMP, pod koniec ciąży prowadził mnie właśnie dr Krekora i mam o Nim jak najlepsze zdanie. Zlecał mi wszystkie "pod-końcowe" badania, wydaje mi siekompetentny. No i najważniejsze - wszystko poszło dobrze - mamy

Re: Dr.Krekora-prszę o radę

hej ja jestem z kielc ale rodziłam w ICZMP i mój poród przyjmował dr krekora. osobiście nie wiem jakim jest lekarzem podczas wizyt. ja wspominam go bardzo dobrze byłam obcą pacjentką w tym szpitalu, dotarłam tu z płynącymi wodami a on jako jedyny udzielał mi informacji co będzie dalej, robił usg

Re: dr Krekora jest świetny

Ja także miałam cc przeprowadzone przez Krekorę i nic się nie paprało,po tygodniu od cięcia wróciłam do codziennych czynności i w ogóle nie pamiętałam,że miałam cesarkę,polecam!

Re: krekorać

aiwom2 napisała: > I w Doroszewskim jest jednak "ona krekorze", nie "ona krekora" jak we wcześniej podanym przez ciebie linku. Weźmy może łatwiejszy, bo dziś używany dzisiaj czasownik płukać. Czy nie czujesz swoistego językowego usprawiedliwienia dla obu wersji

Re: Łódź- dr M Krekora

Witam! Ze stempla podaję numer dr Michała Krekory 601 319 672, niestety nie wiem gdzie przyjmuje prywatnie, pozdrawiam mimielm

Re: Łódź- dr M Krekora

potrzebuję namiarów na dr krekorę.gdzie przyjmuje prywatnie , numer telefonu. Byłabym wdzięczna za pomoc.

Re: dr Krekora

We wtorek byłam na pierwszej wizycie u dr Krekory. Zrobił na mnie świetne wrażenie - kompetentny, miły, rzeczowy. Wiem, że trafić na jego dyżur nie będzie łatwo ale obiecał, że pomoże. M. in. dlatego, że nie jestem dla niego zupełnie anonimowa :-) Usg połówkowe też w Prima Medzie za trzy tygodnie

Re: dr Krekora

witaj, pewnie juz wiesz że dr ma usg u siebie, nie jest to niestety tania usługa go chyba 80 zł.Jestem ciekawa jak oceniasz Krekorę po pierwszej wizycie.Mam nadzieje że podzielasz moją opinię.co do porodu to musisz liczyć na traf że bedzie miał dyzur.Ma zawsze w srodę, 24 godziny.i raz w weekend

Re: Dr.Krekora-prszę o radę

Łodzi mieszkam od kilku miesięcy więc nawet wśród znajomych ciężko mi znaleść jakiegoś dobrego lekarza, który faktycznie będzie się znał na rzeczy, a nie będzie mnie traktował jak kolejną pacjentkę, której sie po prostu nie udało. Dr Krekora nie kazał mi robic zadnych specjalistycznych badań, a ja się

Re: Łódź- dr M Krekora

Witam !!! Ja też polecam dr Michała Krekorę, był przy moim porodzie i w ogóle było super przez cały czas na porodówce, pomimo bardzo dużej liczby rodzących dziewczyn, strajku lekarzy i nawału pracy. Dobrze trafić na jego dyżur do porodu. Pracuje w Klinice Medycyny Matczyno-Płodowej (II w ICZMP).

dr Michał Krekora- Łódź

Czy znacie tego lekarza? Podobno pracuje w ICZMP, a przyjmuje na POW... Koleżanka mi go polecila do prowadzenia ciązy. Ja szukam kogos naprawdę sprawdzonego...

Re: CZMP dr Krekora proszę o opinie

Był moim wykładowcą. Uczył nie tylko jak być powinno ale też opowiadał jak on wprowadza to w życie. Mimo ogromnej wiedzy uważam go za praktyka. Potwierdziła to moja koleżanka z roku, która miała przyjemność bycia jego pacjentką...niestety by poprowadził ciażę trzeba chodzić prywatnie bo nie przyjmuj

Re: CZMP dr Krekora proszę o opinie

Witam, co do prowadzenia ciąży nie wypowiem się, ale w sytuacjach podbramkowych - super lekarz. Leżałam na patologii ciąży, kiedy m-p ogłosiła upadek. Lekarzy było jak na lekarstwo a on pomimo nieustającego dyżuru potrafił jeszcze żartować. Jego cc (moje drugie) zrobione fachowo. Po 5 dniach wysz

Krekora-bajdurzysz.100 dni zmarnowano.

Choc lapowki juz poszly.Plany planami,a rozbieranie X-lecia juz by sie powoli konczylo,gdyby rozpoczeto je 3 miesiace temu.Nie ma ministra sportu.Nie ma ministra do spraw Euro.

Re: Sprzedam Aqua di Gio edt pour homme

Pilnie poszukuję: Laura Biagotti Roma Uomo Salvatore Ferragamo F by Ferragamo Black YSL La Nuit L'Homme EDP L'instant de Guerlain, EDT lub EDP Raczej w małych ilościach 10-20ml. Proszę o kontakt oskar.krekora@hotmail.com

Dr Krekora CZMP prosze o opinie

Koleżanka w zagrożonej ciąży wylądowała w CZMP, wcześniej była prowadzona przez ginekolog która pracuje w Madurowiczu i tam też leżała. Chciałaby coś więcej dowiedzieć sie o tym lekarzu. Prosze o opinie w jej imieniu. Dzięki

Re: J.H.Krekora nie zyje

Ja tylko dodam (byłego dyrektora) od którego to dyrektorowania zaczęła się powolna degrengolada i w rezultacie całkowity upadek huty...

Re: J.H.Krekora nie zyje

solidna gazeta podałaby w którym to szpitalu i dlaczego operacja ortopedyczna zakończyla się śmiercią pacjenta.

dr Michał Krekora z Łodzi

Czy znacie tego lekarza? Podobno pracuje w ICZMP, a przyjmuje na POW... Koleżanka mi go polecila do prowadzenia ciązy. Ja szukam kogos naprawdę sprawdzonego...

Re: J.H.Krekora nie zyje

Z informacji, które uzyskałem od osób, które z Panem Krekorą pracowały, bądz też pracowali w Hucie, to był to przegość! -- 8.02.2008 -> 8246 + 1353 + ???

Re: Scent CN, Womanity, Automne

Pilnie poszukuję: Laura Biagotti Roma Uomo Salvatore Ferragamo F by Ferragamo Black YSL La Nuit L'Homme EDP L'instant de Guerlain, EDT lub EDP Raczej w małych ilościach 10-20ml. Proszę o kontakt oskar.krekora@hotmail.com

Re: J.H.Krekora nie zyje

wiem,ale nie powiem dopoki nie bedzie to potwierdzona informacja.Fakt jest faktem czlowiek nie zyje i swieczka mu sie nalezy(*) -- "Człowiek jest wielki nie przez to co posiada, lecz przez to kim jest; nie przez to co ma, lecz przez to czym dzieli się z innymi" JPII

Re: J.H.Krekora nie zyje

slyszalem juz wczoraj o tym,ale nie pisalem bo nigdzie nie bylo potwierdzonej informacji.Ponoc mial zator. -- "Człowiek jest wielki nie przez to co posiada, lecz przez to kim jest; nie przez to co ma, lecz przez to czym dzieli się z innymi" JPII

Re: CZMP dr Krekora proszę o opinie

A u mnie przy porodzie,przy komplikacjach p.dr.ochoczo sięgnął po kleszcze,a można było cesarke....... -- ...ZYCIE TO NIE BAJKA----niestety............

Re: CZMP dr Krekora proszę o opinie

Jeśli zagrożenie ciąży wiąże się z porodem i miałby on zakończyć się ew. porodem kleszczowym, to mogę polecić. Sama to przeżyłam i nie mogłam trafić w lepsze ręce. Pozdrawiam

Re: Straganik 417

Sprzedam lub wymienię YSL Opium Pour Homme EDT 100ml. Nowe, w folii. Wymienię na: L'Instant EDP V&R Spicebomb YSL L'Homme i La Nuit de L'Homme Costume National Homme ew. inne, jestem otwarty na propozycje. Kontakt: oskar.krekora@hotmail.com

Re: J.H.Krekora nie zyje

ja tylko dodam ze ten czlowiek przez 9 lat walczyl zeby utrzymac zatrudnienie i uratowac ten zaklad, a jak sie atede nie znasz na ekonomii i nie masz pojecia o faktach to bys chociaz uszanowal smierc innej osoby i dal sobie spokoj z wylewaniem frustracji w stosunku do kogos kto juz nie moze bron

Re: J.H.Krekora nie zyje

Poznałam go... uczyłam jego córke. Człowiek bardzo pozytywny jak dla mnie. Boze czemu to tak nie wiadomo co człowieka jutro moze spotkac? -- Śpieszmy sie kochać ludzi... tak szybko odchodzą. <script type="text/javascript" src="http://fotoforum.gazeta.pl/zajawka.xjs?id=4848948667&a

Re: Michal Krekora- kto zna?

A do jakiego lekarza chodziła ta twoja znajoma? Ciekaw dlaczego lekarze pracujacy przecięz w tym samym szpitalu, mają tak skrajne opinie na ten temat..

Re: Michal Krekora- kto zna?

Chodzi mi o opinie na jego temat, adres, gdzie przyjmuje, w jakie dni, itp. jestem po in vitro i szukam dobrego specjalisty... Poradxcie, kochane dziewczyny...

CZMP dr Krekora proszę o opinie

Koleżanka w zagrożonej ciąży wylądowała w CZMP, wcześniej była prowadzona przez ginekolog która pracuje w Madurowiczu i tam też leżąła. Chciałaby coś więcej dowiedzieć sie o tym lekarzu. Prosze o opinie w jej imieniu. Dzięki

Re: dr Michał Krekora- Łódź

Ja znam - odbieral mojego synka. Ale nie wiem czy na forum mozna polecac lekarzy. Jesli masz jakies pytania, moge odpowiedziec na Twojego maila gazetowego.

Re: CZMP dr Krekora proszę o opinie

powiem tak - trafilam na niego przy dyzurze na porod- ciaza okazała sie zagrozona, jak rowniez moje dziecko i ja - uratował nas. Co do prowadzenia ciazy nie wiem jaki jest, wczesniej chodziłam do super specjalisty - to " dzieki " niemu trafilam z zagrozeniem zycia do szpitala. Teraz przy d

Re: Michal Krekora- kto zna?

Wyciągam. Może ktos jeszcze cos podpowie? Byłam dzis u niego na wizycie, facet bardzo mily, ale na moje pytanie o cc wykręcił sie, mówiac, ze po in vitro nie ma wskazań. Ja slyszałam cos zupełnie innego- jak najbardziej taka ciąza powinna zakonczyc sie cc, jeśli takie jest zyczenie pacjentki- jest t

dr Michal Krekora- kto poleca?

szukam lekarza do prowadzenia ciązy po in vitro. Chcę mieć cesarkę, nawet jeśli nie bedzie wskazań. Może wiecie, jakie jest zdanie tego lekarza odnośnie tzw. "cesarki na zyczenie"? Będe wdzięczna za jakieś informacje.

Re: CZMP dr Krekora proszę o opinie

Prowadził moją ciążę bliźniaczą. W wyniku złej decyzji z dnia na dzień urodziłam w 33tc. Dzieci leżały miesiąc w szpitalu. Jest chaotyczny, powierzchowny, nie prowadzi należycie kart pacjentki, co oznacza, że za każda wizytą musiałam opowiadać swoją historię i leki od początku. Dopiero pod koniec ci

Re: dr Michal Krekora- kto poleca?

Musi być dobrze :-) Nie ma innej opcji :-) Leczę się w Invimedzie w Wawie. Ciążę prowadzi mi dr Niemoczyński.

Re: dr Michal Krekora- kto poleca?

Według wskazań PTG ciążę po in vitro należy rozwiązywać przez cc jeśli takie jest życzenie pacjentki.

Re: dr Michal Krekora- kto poleca?

On pracuje na oddziale Medycyny Matczyno-Płodowej. Mają swoją porodówkę. Tel. do M.Krekory - 601 319 672. Umów się na wizytę (wtorki i czwartki, przyjmuje w centrum Łodzi). Pozdrawiam:)

Re: dr Michal Krekora- kto poleca?

dziewczyny, może jeszcze jakieś opinie o Krekorze? Gdzie on przyjmuje prywatnie i w jakie dni? A w ICZMP to pracuje na porodówce czy na patologii, bo slyszałam sprzeczne informacije...

Re: dr Michal Krekora- kto poleca?

gg24, tak przypuszczałam, że musiał mieć jakieś złe doświadczenia w podobnym przypadku w niedalekiej przeszłości. Cieszę się, że jego przewidywania się nie sprawdziły :-) W najbliższy wtorek kończę 32 tydzień :-)

Re: dr Michal Krekora- kto poleca?

Mj78- będzie dobrze, to przeciez już ponad połowa ciązy!!!A u kogo prowadzisz ciązę po in vitro- gdzie w ogóle miałas zabieg?

Dr.Krekora-prszę o radę

Witam czy któraś z Was miała okazję leczyć się u Niego? Może wiecie czy jest dobrym ginekologiem i specjalistą zwłaszcza jeśli chodzi o ciąże??? Dziękuje z góry

Re: czekam na opinie o doktorze Krekora z Łodzi?

Super, super i jeszcze raz super. Już o nim pisałam na tym forum, poszukaj :-) -- Odliczamy :-) Nasz Oliwier

Re: dr Michal Krekora- kto poleca?

Nie polecam. "Zajmował się" mną w szpitalu, leżałam w oczekiwaniu na operację wewnątrzmaciczną. Jak większość lekarzy w szpitalu, owszem zaopiekuje się tobą ale prywatnie. Wizyta 70 zł. Także konsultacje były tylko że w gabinecie doktora.

Re: dr Michal Krekora- kto poleca?

Witam. Urodziłam w dniu 07.09.2006 synka Piotrusia w 32 tygodniu ciąży w iczmp. Tylko i wyłącznie dzięki DR. Krekorze mój synek żyje i jak narazie rozwjia się prawidłowo. Trafiłam do niego nie mając wogóle wód płodowych i on się mną zaopiekował za co gorąco mu dziękuje. Gorąco polecam tego lekarza

Re: czekam na opinie o doktorze Krekora z Łodzi?

super lekarz, świetny człowiek, dowcipny, precyzyjny. Robił mi nagłe cc i widząc jaka jestem przerażona rozbawiał mnie prawie do łez. Ja go polecam.

Re: czekam na opinie o doktorze Krekora z Łodzi?

Miałam z nim kontakt leżąc na patologii i odniosłam wrażenie, że jako człowiek jest bardzo miły i taki ludzki ale jako lekarz nie moge nic powiedzieć bo nie byłam jego pacjentką.

Re: czekam na opinie o doktorze Krekora z Łodzi?

Nie polecam. Miły człowiek, owszem, ale strasznie chaotyczny i niedokładny jako lekarz. Za każdą wizytą opowiadałam sama jakie leki biorę. Nie zwracał uwagi na moje dolegliwości, bo "tak ma być". Z tego wszystkiego urodziłam nagle, grubo przed terminem.

Re: Tom Ford Grey Vetiver balsam po goleniu

A ja dla odmiany kupię: YSL L'Homme (ciemna wersja raczej mnie nie interesuje, chyba, że w dobrej cenie :-)) YSL Body Kouros L'Instant de Guerlain Creed Aventus Thierry Mugler A*Men Joop! Homme Tylko całe flakony. oskar.krekora@hotmail.com

Re: Łódź-dr Krekora CZMP-jakieś opinie?

Co do fachowości to nie mogę nic powiedzieć. Słyszałam tylko opinie że jest specem od cesarek - ponoć pięknie szyje. Miałam możliwość poznania go - przekłuwał mi wody, ogólnie zrobił bardzo pozytywne wrażenie. Wysoka kultura, miły.

Re: Łódź-dr Krekora CZMP-jakieś opinie?

Jezeli potrzebny jest Ci dobry połoznik bo cos się dzieje/nie polecam.jezeli tylko prowadzic ma ciązę bez komplikacji ok Krzywdy nie zrobi bardzo miły dla pacjętek ale specjalistą to on nie jest.Kolezanki połozne mi go odradziły

Zdjęcia - krekora

Zdjęcia - krekora