Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Mała biała boląca krosta w nosie

Lechu, eosin tak wysokie świadczą raczej o pasożytach, a nie infekcji. O infekcji świadczą WBC, OB i CRP. -- Najtrudniej przyznać, że nosi się w sobie diabła i umieć chwycić go za gardło w momencie, gdy tylko się ruszy. Ryszard Kapuściński

Mała biała boląca krosta w nosie

Witam, Raz na jakiś czas pojawia mi się mała biała krostka w nosie która cholernie boli. Dodam że mam alergię, i krzywą przegrodę nosową. Badania cytologi nosa wskazały mocno podwyższone eozynofile, norma 2%, u mnie 42%, co oznacza stan zapalny. Bardzo pomaga mi Flonidan. Po łyknięciu apapu też

biale ropne krosty na nosie i brodzie

witam. moj problem to tradzik, mam go od podstawowki a teraz mam 29 lat i nadal z nim walcze. ale najbardziej denerwuje mnie nos i broda. otoz codziennie moj nos atakuja takie krosty z biala wydzielina najbardziej przy skrzydelkach nosa a nawet pod nim przy otworkach. delikatnie na nie duszac

Krosty w nosie-problem

Witam, od pewnego czasu mam krosty w nosie. Co może tego byc przyczyną? Słyszałem od kogoś, że to może byc skutek jedzenia zbyt dużej ilości ryżu (lubię ryż). Proszę o opinie i poważne komentarze. Pozdrawiam.

Re: jak długo trwa gorączka zanim wysypie w ospie

U syna w przedszkolu ospa krecila sie juz dosc dlugo i moj nieszczepiony mial mniejszy lub wiekszy kontakt, wiec bylismy przygotowani. Goraczka pojawila sie w czwartek wieczorem i trwala do poniedzialku, dochodzila do 40st C, przy tym lekko wodnista wydzielina z nosa i poranne pokaslywanie, czyli

Bolace krosty w nosie powodujace opuchlizne nosa

Robia mi sie ostatnio dosc czesto bolace krosty w przegrodach nosa przy brzegu ktorych praktycznie nie widac z zewnatrz oprocz spuchnietego nosa i czerwonej plamy a od srodka czuc bolace kulki. Caly nos wtedy boli, nie mozna sie dotknac, jest spuchniety, czerwony w tym miejscu gdzie jest ta

Ropna krosta ciągle w tym samym miejscu

U 10-latki, na czubku nosa. Nie chciałam wyciskać więc kupiłam maść w aptece na krosty trądzikowe, ale krosta znika i pojawia się od nowa. Nie mogę jej wyleczyć. Robi się taki jakby strup, odpada a pod nim jest czerwona plamka, która zaognia się i z powrotem podchodzi ropą. Nie wiem co robić - czy

Re: oslabienie dziecka po ospie?

Ospa jest podobno jednym z bardzo silnych wirusow ktore mocno oslabiaja organizm, odpornosci przez pierwszy miesiac sie nie ma zadnej, z czasem organizm ja odbudowuje, ale dopiero pol roku po ospie odpornosc wraca do swojego normalnego poziomu. U nas wszystkie krosty poprzysychaly do konca dopiero

Re: Bolace krosty w nosie powodujace opuchlizne n

Opryszczka w nosie?????? Kurcze, ale tam nie ma zadnej krosty na wierzchu, wszystko siedzi w srodku nosa i tylko przez nos widac, ze jest czerwone i opuchniete.....i boli jak diabli caly nos.....slyszalam, ze opryszczki moga byc w roznych miejscach, ja mam czasami na wargach sromowych, ale w

Re: Bo małżeństwo jest dobre...

Nie mam pojęcia, bo ja akurat nie brałam slubu kościelnego, prędzej by mi na nosie krosta wielkości pomnika świebodzińskiego wyrosla :) -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/2/vd/rj/ynw5/A8w3TgVg9Itt8rXnpX.jpg

małe krosty pod nosem 1,5 roczniaka

Pani doktor, bardzo proszę o poradę. Problem niby wielki nie jest, ale już mnie męczy. Otóż mój synek już od paru miesięcy ma drobną wysypkę (czy też krosty) pod nosem i w okolicach buzi. Właściwie żadne z do tej pory stosowanych środków nie pomogły. Smarowałam go maścią witaminową (taka robioną

Re: biale ropne krosty na nosie i brodzie

rozumiem, doskonale ale co za problem poczytać inne wątki, które dotyczą DOKŁADNIE tego samego problemu? jest masa takich na forum, chociażby jeden z ostatnio aktualnie poruszanych forum.gazeta.pl/forum/w,211,111988151,111988151,Pytanie_o_tradzik_.html

Re: biale ropne krosty na nosie i brodzie

o moj boze ja tylko chcialam sie dowiedziec czy ktos moze ma taki sam problem i ewentualnie moglby mi cos na ten temat napisac. jezeli chodzi o tradzik to wiedz,ze odwiedzilam mnostwo dermatologow i zawsze to samo leki ktore pomagaja na krotka mete, antybiotyki po ich odstawieniu wszystko wraca. zap

Re: biale ropne krosty na nosie i brodzie

- nie ma znaczenia ile masz lat, trądzik się leczy - w wyszukiwarce po wpisaniu "tradzik" wyskakuje na forum Uroda 5.000 wątków - trzeba zbadać hormony, zrobić wszystkie wyniki, pobrać wymaz - stosować antybiotyk miejscowy na zmiany ropne - może konieczne będą doustne antybiotyki - może ko

Re: Bolace krosty w nosie powodujace opuchlizne n

Wlasnie caly bolacy nos i opuchniety i w tych miejscach gdzie ta krosta jest czerwony!!!! Brrr!!! Opryszczka mowicie??? Kurcze, nawet o tym nie pomyslalam! Bo tak jak przedmowczyni mowila to wcale oprysczki nie przypomina!!!!! Kurcze, to ci dopiero sie zrobilo;(((((((((( I co??? A dlaczego to

Re: Opryszczka %###@& mać!!!

Dzięki dziewczyny za rady. Lekarza mam w przyszłym tygodniu (!). Potraktowałam język miodem jak radziłyście i była ulga. Dziś mogę normalnie ozorem mielić. Dolna warga spuchnięta masakrycznie ale przynajmniej przestała swędzieć. Najgorsze że u mnie nie ma objawów tzn od razu mam krosty a dopiero

Spuchnięty policzek:(

Witam. Od ok.2 tyg. mam spuchnięty prawy policzek sięgający do nosa.W połowie długości nosa przy nacisku opuchlizny czuję leciutki ból. Chodziłem z tym do dentysty, ale nic się tam nie dzieje. Robiłem zdjęcie zębów i zatok przynosowych - też jest ok. Mam trochę przytkaną prawą dziurkę w nosie

Re: Mądrości pediatry moich dzieci....

czy dobrze robię przykładając mu rumianek. Pani na to że mam mu nie smarowac rumiankiem bo to od tego czerwone krosty wyskakują przepisala mu masc na sterydach a ja oczywiście nie posluchalam Pani doktor przykladalam dalej na rumianek i wysypka zeszła dziś nie ma śladu...noworodka maścą sterydowa

To tylko krosta

a jak sie zrobi krosta na nosie to nie obcina sie glowy tylko wyciska sie kroste.

Re: Eeee?...

Trzy krosty na nosie nie sa powodem do skierowania. Jezeli zmiany sie nasila to pewnie cos zaradza. Prywatne konsultacje sa drogie i rowniez moge wyjsc z porada myc twarz woda i mydlem. Bylam z corka na wizycie z powodu lupiezu i dostalam recepte na nizoral wiec zamiast placic 30 zl za szampon

czy PO wstydzi sie krosty na nosie Pitery??

nie jest urodziwa - prawda, nie jest blyskotliwa (taka lekko tepawa) - prawda, i wlasnie dlatego jest reprezentatywna dla przedstawicieli PO i dlatego powinna byc jakims ministrem!

Re: Najbrzydszy facet forum

Kagan - czyli z tych kilkunastu SAM kilka odrzuciles. Bo Ci sie nie spodobaly. Co do tradziku to faktycznie faceci moga miec problem ze nie wypada uzyc szpachli. A czy byles wyzywany z powodu cery? Jak moj znajomy. Mi tez dokuczano o trad. Mysle ze mam najgorsza cere z forum. 2 krosty to jeszcze

Re: Ospa wietrzna - zarazac?

Qrcze a u nas 26 lutego z mlodego grupy odeslali chlopca do domu z ospa, w srode minely dwa tyg, w czwartek wieczorem mial stan podgoraczkowy, od nocy, wczoraj caly dzien, noc z wczoraj na dzis goraczka 39, narzeka ze bardzo boli go glowa i nozki, ma lekko przypchany nos, ale kataru na razie nie

Re: A który to? Ten z krostą na nosie?

nie ten jest drugi i przed gniewem narodu zabezpieczony chełmem z przyłbicą.I ma łeb jak ryczerz. img386.imageshack.us/img386/5255/z3136305g1qt.jpg -- "Każdy stój na swój strój”- Marek Nowakowski (sygnaturka zmodyfikowana na żądanie Administratora Forum, ch.. zastąpił stój.)

Re: elementy urody,których nie lubicie

sama choroba skóry to nie- ale już nie robienie z tym nic to już jest dla mnie flejowatość. Z tego powodu tolerancję mam dla trądziku i krost, bo je trudno zakryć. Ale czarne kratery na nosie, przy odrobinie wysiłku można. No i cóż, prawda taka, że choroby skóry nie są niczym powszechnie uznawanym

Re: elementy urody,których nie lubicie

nie znoszę bardzo zanieczyszczonej cery- nie chodzi tu tylko o pryszcze czy krosty które mogą być też objawem choroby, alergii itp ale przede wszystkim odrzuca mnie gdy ktoś ma rozszerzone, brudne pory, czyli takie czarne kropki, głównie w okolicach nosa i brody.

Re: Ospa a wakacje...

Poprawka, zachorują za ok 14 dni, następne 7 będą wyskakiwać nowe krosty, kolejne 7 dni będą pokrywać się strupami a strupy odpadną po ok kolejnych 14 dniach. W tamtym roku mnie spotkało to samo lecz dzieci zdążyły się wykurować do wyjazdu choć córka ze względu na dużą ilość krost chodziła po

Re: kolczyk w nosie-wypada, nie wypada ;)

no fakt ;) szkoda tylko, że na ulicy wiekszośc ma nosy jak hamulec od karuzeli ;) jak kiedys jakaś celebrytka okresliła ;) a w tym nosie kolczyk jak krosta. Mniam

czyrak?

opuchnięty. przed chwilą naczytałam się o czyraku i się przeraziłam, bo jestem hipochondrykiem. teraz już nie wiem czy to zwykła krosta w nosie czy już czyrak?jak mogę to odróżnić?jak postępować w najbliższym czasie?jak na złość zaczął się weekend i lekarz rodzinny nie przyjmuje...

Apel społeczników w sprawie ulicy Partyzantów

Dyskusja na forum przypomina upominanie się o leczenie krosty na nosie pacjentowi choremu na raka.

Re: Bolace krosty w nosie powodujace opuchlizne n

A ja miewam właśnie w nosie. W środku na błonie śluzowej . I najczęściej nie są to wyraźne bąbelki tylko takie czerwone opuchnięte wewnątrz miejsce, bardzo bolesne.

Re: Bolace krosty w nosie powodujace opuchlizne n

ja miałam... strasznie bolesne.... i choc sprawiało mi to okropny ból - starałam sie to usuwac - a potem kilka razy - patyczkim nasaczanym spistyusem przecierac - zeby wysuszyc... i pomagało....

Re: Bolace krosty w nosie powodujace opuchlizne n

Mam to dokładnie tak jak opisałaś, nawet w tej chwili. Myślę, że to jednak nie może być opryszczka bo robi mi się czasami na ustach i wygląda zupełnie inaczej. Kiedyś ktoś powiedział, że może to być zapalenie mieszków włosowych. Przecież w nosie są takie maleńkie, delikatne włoski. Może w

Re: Bolace krosty w nosie powodujace opuchlizne n

No pewnie,że opryszczka moze być w nosie! Jak pierwszy raz mi się tam zrobiła to też nie wiedziałam, co jest grane. Cały nos bolał, swędział, napuchł, potem się zorientowałam co jest grane. Ciężko na to coś poradzić, bo zoviraksem tam trudno dotrzeć, już prędzej przemywanie spirytusem na

Re: Bolace krosty w nosie powodujace opuchlizne n

Teraz na wiosnę też miałam trzy razy pod rząd opryszczkę w odstępach tygodniowych. Z tego dwa razy w nosie i raz koło ust. Ledwie jedna się wygoiła, a już robiła się nowa. Myślę, że to jakiś wiosenny spadek odporności, bo jak zaczęłam bardziej dbać o siebie tzn. witaminy, owoce, więcej snu itp

Re: małe krosty pod nosem 1,5 roczniaka

Moim zdaniem pediatra ma rację. Prawdopodobie dochodzi do drażnienia skóry przez ślinę i zmiany skórne będą utrzymywać się do momentu używania przez dziecko smoczka. Może Pani posmarować te zmiant żelem Fenistil.Pozdrawiam.

Re: ocieractwo w tramwaju..., okropne.

super :) nawet mam krostę na nosie i śmierdzącą kieckę do kostek ;)

Napadli na 14-latki z WOŚP. Siłą zabrali pieniądze

Umorzą, dadzą kuratora i się rozmyje sprawa. A powinno się takim gnojkom dać przymusowe prace fizyczne do wykonania. Np. wynoszenie kup spod psów w schronisku. I tak np. przez rok. Przez wszystkie popołudnia. I nie ma, że zwolnienie lekarskie, bo krosta wyszła na nosie.

Re: Oochrona danych osobowych

Wiesz,,, gdyby koleżanka koleżanki nie znała twoich danych osobowych od ciebie albo od koleżanki, czyli też od ciebie, to nie miałaby co rozpowszechniać. Zresztą krosta na nosie to nie dana osobowa. -- Uwłaszczyło się niech żyje:DDD

Re: nie chcę zaśmiecać forum i tworzyć nowych wąt

issey_miyake napisała: > > > Jaką masz skórę? Już odpowiadam, jak napisałam wyżej: - czoło, nos, broda - cera tłusta, czasem zaskórniki, żadnych krost, trądziku etc. - pod oczami - skóra delikatna, mocne cienie - policzki - skóra normalna - wzdłuż nosa - naczynka, skóra wrażliwa

Re: tyle kosztuje "gosPOdarowanie"

tak samo jak krosta na ...nosie POtrzebne są imprezki.Nadal nikt nie chce się na POważnie przyjrzeć tym debilnym wydatkom.Niby POważni/?/ ludzie z ratusza/POważni bo co miesiąc kasa Poważna wpływa na konta od nas jako ich pracodawców/ pierniczą o POważnych wpływach do kasy miasta z POdatków od

Re: a ja miałam fajny sen wczoraj

obudziłam się a tu grypa mnie trzyma , chyba to już wiem kto mnie zaraził.... poczekaj...niechno tylko dojde do siebie.... ropne wycieki osusze, rdzawo zieloną wydzieline z nosa powstrzymam i brązowe charchi plwać zaprzestanę.... poczujesz namietnośc mego pocalunku....aha...i te strupki o

Re: Niedoczynnośc tarczycy i przytarczyc

wagi. Chleb piekę sama, nie mogłam jeść tego kupowanego. Po wielu produktach mam słoną ślinę, teraz i tak już mniej. Zniknęły krosty w nosie, nie mam popalonego naskórka w jamie ustnej.... Co do lekarzy, w Kiel nie skupiali się nad moją chorobą, tylko kombinowali, jak się mnie pozbyć. Tutaj, a

Re: Apel społeczników w sprawie ulicy Partyzantów

Gość portalu: Eleonora napisał(a): > Dyskusja na forum przypomina upominanie się o leczenie krosty na nosie pacjent > owi choremu na raka. No cóż. Przynajmniej się staramy;((

Re: kolczyk w nosie-wypada, nie wypada ;)

kobieta306 napisała: > no fakt ;) szkoda tylko, że na ulicy wiekszośc ma nosy jak hamulec od karuzeli > ;) jak kiedys jakaś celebrytka okresliła ;) a w tym nosie kolczyk jak krosta. M > niam Idealnych (subiektywne.odczucie) jest niewielu, wiec cala.reszta powinna.pozakrywac.co sis da

Re: Nepotyzm też na "n" jak nomenklatura

powtórka z rozrywki... bleee... ps.: ...wbrew pojawiającym się tu i ówdzie sugestiom, ze mną wszystko w porządku... czasem boli mnie kończyna któraś, czasem wyskoczy mi na nosie krosta... ale to nie wpływa na procesy myślowe... :)))... bleee...

Re: przedszkole - nie umiem sobie z tym poradzić

Katar alergiczny trwa pare tyg.zalezy od stezenia alergenu,nos jest jak kran tylko kurka nie ma:-Pmusialabym miec reke z chusteczka do nosa przyklejona miec,nie mowiac o tym co zrobi z nosem takie wycieranie co sekunde.Moj syn sie nie slini,krost nie ma,pampersow ani rajstop nie nosi i w zyciu nie

Wybrakowany egzemplarz

nosie, kłaki w uszach, jakieś krosty na tej sparciałej cerze. Idąc dalej, niżej, mamy garba, posturę szkieletora ale z fałdą na brzuchu, za duże dłonie, z reumatyzmem, obrośnięte, krzywe giry, bladą skórę, pieprzyki krosty i inne syfy. A w głowie błoto a poniżej głowy , wewnątrz skorupy też nic

Re: jak żyć? jaką drogę wybrać...

mniej, drugiego dnia sypało całe ciało, prawie wszędzie... Testy wykazały alergię na mleko i białko kurze. I w pewnym momencie wystąpiły krosty na dłoniach i ciele wypełnione ropą. Jedną z nich na łydce córka rozdrapała, aż wdało się zakażenie (róża). Dostała temperatury i w biegu antybiotyk o szerokim

Re: czerwone gardło, kaszel, 2 dni gorączki 39

125mg Ibufen w nocy cisza, ale rano u lekarza wróciła do 38,5C. Pediatra obejrzał gardło i było czyste. Kazała dawać przez 3 dni czopek, do nos sterimar i rutinacea w syropie. Mała nie gorączkowała ale... w czwarty dzień na podniebieniu miękkim pojawiła się czerwona krosta z białą otoczką... piątego

Czy warto iść z tym do kosmetyczki?

Hej, jakiś czas temu pisałam na forum o wyprysku, który zlokalizował mi się w nietypowym miejscu - w przestrzeni między nosem a oczodołem, dość wysoka, pod wewnętrznym kącikiem oka. Smarowanie maścią ichtiolową skutkuje powiększaniem się krosty( zbiera się ropa), ale niedługo mam ważne spotkanie i

Re: Kalia

należy szczepić dziecka z aktywną chorobą alergiczną. Trzeba poczekać, aż dziecko wróci do zdrowia. I ja się tego trzymam. Wydzwaniają do mnie z punktu szczepień, a ja mam ich w nosie. Tak, u nas duża poprawa, nawet kolosalna. Mięcho truło moje dziecko. Jednak mały ostatnio miał dość poważny wysyp

ospa - mogę już go wykąpać?

Nie myłam go od tygodnia. Pierw trzy krostki, potem mega gorączka i masa krost na całym ciele: we włosach, uchu, pupa cała obsypana, w ustach, w nosie a nawet na wewn.stronie dolnej powieki. Młody jest brudny, włosy mu sterczą a jego zapach już nie jest zachwycający:/ Przy nim mam wrażenie że i ja

Re: twarz - trądzik.

A właśnie i WYCISKAJ krosty, bo jeśli tego nie zrobisz, zostaną Ci niefajne krosty. tak samo przy wągrach (małe i czarne, najczęściej na nosie). Jeśli nie chcesz tego sama robić, to udaj się do kosmetyczki. Musisz to robić od czasu do czasu, aby Ci oczyściła skórę ;) Wiem, że to nie przyjemne i

Re: Nietolerancja glutenu - powrót do tematu

Jak to nie masz objawów alergii? Sucha skóra, rogowacenia, krosty, zatkany nos, nadmierne wydzielanie śluzu - to są ewidentne objawy alergii. Testy z krwi często nic nie wykazują, pomimo znacznej alergii. Nietolerancja glutenu, oprócz problemów z brzuchem, biegunkami, trawieniem może powodować złe

Re: KolejnyStart

Już nie mam wątpliwości wybiło ok 38 na termometrze i silniejszy ból głowy ,czuję się jak jakiś bokser z poobijaną głową i nosem a na dodatek drapie się i na rękach i kolanach mam krosty małe czerwone ,ktoś mi ostatnio mówił ,że to od pierwszych promieni słońca a mi się coś wydaję ,że to

moj zestaw:

odgrzewanie w mikrofali a pozniej wpieprzanie (rowniez przy biurku) smierdzacego zarcia. pozostawianie syfu w kiblu (nie wyczyszczona muszla, zasikana deska i okolice). dlubanie w nosie, uchu, wydrapywanie krost w "zapomnieniu". wcinanie sie w rozmowy, podsluchiwanie i komentowanie

Re: dłuższe przerwy w ściąganiu - jak to zrobić?

Witajcie ponownie, zaczęłam robić dłuższe przerwy w ściąganiu i ilość mleka spadła dramatycznie... więc znowu się doję co 3h i podpieram nosem ze zmęczenia. Do tego mocno okrojona dieta, Młody ma kolki giganty albo całą buzię w krostach jak tylko próbuję zjeść coś nowego. Załamka :( -- www.humanitarni.pl

dziwny pryszcz

witam kilka dni temu zauważyłam, że boli mnie czubek nosa po czym następnego dnia zrobiła mi się na nim krosta. Posmarowałam ją maścią (tormentiol). Następnego dnia jednak zrobiło mi się coś dziwnego. Otóż nie miałam normalnego pryszcza tylko jakby coś brązowego na tym czubku (owa krosta nie była

Re:Jaka cholera?

Sprawa prosta korek to jak na nosie krosta lub wrzód na d...ie bo w miejscu stoisz gdy w myślach biegniesz i się troisz by sprawy pozałatwiać wszystkie a tu... w korku można pogadać z zielonym listkiem...... -- Chcesz się wyprać?

Nietolerancja glutenu - powrót do tematu

Chciałam wrócić do tematu nietolerancji glutenu. Nie mamy w rodzinie (syn i ja) objawów alergii, testy z krwi robiłam też. Mam jednak problemy ze skórą nie wiadomego pochodzenia. Podejrzewam nietolerancję na gluten. Oprócz suchej skóry i rogowacenia i krost mam inne objawy - zatkany nos rano

Krostki wokół ust

Witam . Małej od paru miesięcy wyskakują krosty wokół ust i nosa. Pani doktor przepisała hydrokoryzon ale nie pomagał to elocom on pomaga krosty schodzą a za tydzień są znów małe czerwone kropeczki . Dodam że mała ma 2 lata nie ma smoczka i jest na diecie bez mlecznej , w nocy nic nie pije . Nie

Re: jaki podkład polecacie?

L'oreal True Match - niezbyt dobry. widac pod nia czerwony nos, nie do konca kryje. ale w sumie czasem uzywam. a na nos manhattan. mam tez clinique even better - niestety odkad cera znow sie masakrycznie tlusci podklad tez wyglada gorzej.... ale wyglada naturalnie jesli nie masz takiego potwornego

Re: Jak wychować dziecko o "grubej skórze"?.

haha, moja sie mocno poplakala, bo ja mialam pryszcza na nosie, a ona nie a tez chciala! No i nie dalo sie wytlumaczyc! Stwierdzilam, ze jej to przypomne jak bedzie nastolatka :-D Za to jak za miesiac po tamtej rozpaczy wyskoczyla jej krosta jakas na tylko, to byla przeszczesliwa i mi przypomniala

Re: Testy skorne-prwidlowe wykonanie

permanentnie zatkanego nosa, swędzącej skóry, ale bez dużych zmian, skóra sucha z krostami. W niemowlęctwie były kłopoty skórne i z obserwacji wynikało, ze winni to mleko i soja.

Re: impetigo (juz nie leci z nami lekarz, co?)

synek ma tez 'krostki' (? to czasem wyglada jak 'zimno', jedna jak otarcie/skaleczenie) na przegubie dloni i stopie, wiec o ile wokol nosa i ust sa najczstsze, to nie tylko ja i corcia chyasmy to zlapaly, mlodej albo sie jeszcze nie rozwinelo, albo przejdzie lzej bo ma na razie tlko kropki

Re: akcja - wypiekniec

w nosie? a jak się ma katar to wypływa spod kolczyka? tak pytam > poszlam raz do dermatologa z moi > mi krostami na pupie omamciu. po co ja tu właziłam. -- colours

Re: przedszkole - nie umiem sobie z tym poradzić

szlag by mnie trafił, jakby do mnie do chaty przyszły dzieci zasmarane w pas i pełzające w glutach :) a wiem, że to nie przejaskrawienie, bo spotkałam się z takimi egzemplarzami - rodziców totalnych ignorantów. Dzieci zasmarane, zaślinione, podbrudek cały w krostach z wiecznego ślinienia się , bo

Próba 2. - wnioski

Powiem Wam, Dziewczyny, że jest moc. Obudziłam się z całkiem dobrą twarzą (czyli mogę liczyć, że nie mam alergii na składniki Meteorytów), jeśli nie liczyć odciśniętej dłoni na poliku. Na gołą twarz nałożyłam nieco korektora na zwyczajowo zaczerwieniony grzbiet nosa i na to badany rozświetlacz. No

Re: 30 stopni na dworze a u mnie ospa

Właśnie tego się boję bo za 4 pełne tygodnie mamy opłacony już praktycznie w pełni pobyt nad morzem. Mam nadzieję, że im do tego czasu przejdzie (syn złapał ospę dziś). A córa ma 3 dzień ospy i trzeci rzut, prawie jej spod krost nie widać a i temp. do 39 dochodzi. Kiepsko to widzę -- aby wyjść

krotko - konkluzja

Jako dawny uczestnik tego forum po paru latach zerknalem tu znowu i .. nic sie nie zmienilo. I nie wiem czy smiac sie czy płakac. Wciaz prym tu wiodą delikwentki ktorym krosta wyskoczyla na twarzy albo maja nos o nieidealnym ksztalcie i podnosza na tym forum płacz jakie to sa one brzydkie. A

Re: Percing-ryzyko

To zależy od urody, U jednych kolczyk w nosie może wyglądać bardzo ładnie, a u innych jak jakaś ohydna krosta. Ja bym sobie nie zrobiła w nosie. Nie podoba mi się to. Chyba, że w wardze. Ale nie, mi by to nie pasowało.

Re: Szczepienie przeciwko ospie wietrznej

, cierpiały, bo bardzo swędziało. Najgorzej było u jednej dziewczynki w domu, która zaraziła swojego tatę i mamę. Mama przeszła ospę jako tako, za to tata był 2 miesiące w szpitalu, krosty miał w przełyku, w nosie, wszędzie. Nota bene córka miała przed swoim szczepieniem dwa razy kontakt z chorymi dziećmi na

Re: Pytania - odpowiedz, zanim napiszesz "do Isse

zapomniałam dopisać: mam 27 lat, pierwsze zmarszczki - kurze łapki, bruzda nos-kąciki ust. dieta: jem dużo nabiału i mięsa, nie jem słodyczy, piję dużo kawy. cera błyszcząca się ale jednocześnie wymagająca nawilżenia, rozszerzone pory i zaskórniki w strefie T, brak zmian typu: pryszcze, wypryski

zapalenie okoloustne???

czy ktoras mama miala do czynienia z takim schorzeniem. Istne paskudztwo. Zaczelo sie od krost pod nosem podczas kataru a skonczylo sucho-czerwonymi placami wokol ust, na brodzie, troche na policzkac. Dermatolog zalecil crotlimazol oraz masc robiona z ichtiolu i kwasu bornego co jeszcze bardziej

Re: Wybrakowany egzemplarz

i nosa. > jakieś krosty na tej sparciałej cerze. Idź do kosmetyczki. > Idąc dalej, niżej, mamy garba, posturę szkieletora ale z fałdą na brzuchu, Biegaj, jeździj rowerem, pływaj, ćwicz na siłowni. Bieganie jest najtańsze, bo wymaga tylko butów i dresów. Kup też książkę "Nagi wojownik

Nadkażone krostki przy ospie, blizny

Witam Moje dzieci przechodzą właśnie ospę, dość łagodnie, ale młodszy synek zadrapał sobie krostę na czubku nosa i ona zrobiła się duża, taka jakby ropna i nie chce się goić tak jak pozostałe. Nie wiem czym ja smarować i obawiam się, ze zostanie po niej wielka blizna. Czy Wasze dzieci mają ślady

Re: nawyki współpracowników - nie do zniesienia!!

u nas tez byl taki jeden co bez przerwy dlubal w nosie, a jak go zapytalem dlaczego to robi - to powiedzial, ze ma krosty w nosie....wielki PAN DOKTOR... bleee

czerwone policzki

moja córka ma 8 mies. ma od jakiegos czasu czerwone policzki i nos , nie sa zbyt szorstkie, nie ma krost ani innych suchych miejsc, czy to moze byc skaza czy cos innego

Re: Nie rozumiem zachowania mężczyzny.. :(

Też tak myślę : pewnie bylam głupia i nudna, moje długie włosy mi się trochę potargały, a małą krostkę na nosie nie przykrył dostatecznie korektor. Ehhh tylko że jak ktoś nam się podoba to może mieć wielką krostę na nosie, być chwilami nudnawy a i tak jest siła przyciągania... Starasz się źle, nie

Odstawic krem!

rozumiem. A po Bandi krosty pojawialy mi sie w miejscach i ilosciach dziwnych, np. ok. dziesieciu wielkich, bolesnych bombek na nosie i w okolicach. Wniosek: reakcja zapalna; krem natychmiast wywalic (krosty zaleczyc antybiotykiem, wrocic do retionidow). Nie ma co sluchac o tym, ze trzeba przeczekac

Re: Takich ścieżek miało już nie być. Ale są. Row

niego i nie wychodź z domu to że ktoś ma krosty i zajady, nie znaczy że od razu ma obcinać łeb przy karku, i wywalić go obrażony do kosza, korzysta z takiego jaki ma i mózgowniczki też wybór między mieć nos i piegi ..a nie mieć nosa wydaje się dla mnie prosty, jak masz kubek bez ucha to pijesz z tego

jaki krem do skóry ze skłonnością do trądzika?

Cześć mam skórę ze skłonnośćią (do trądzika) od jakiegoś czasu wyskakują mi krosty głownie na czole na nosie, używam żeli antybakteryjnych ale niestety nie pomagają, zostają mi również niewielkie blizny. Czy znacie może jakiś dobry krem na tego typu problemy? Będę wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam

Każdy chce żyć

> ... budzę się i nie zawsze wiem, czy to sen, czy powtórka z rozrywki... bleee.. > . > > ps.: ...wbrew pojawiającym się tu i ówdzie sugestiom, ze mną wszystko w porządk > u... czasem boli mnie kończyna któraś, czasem wyskoczy mi na nosie krosta... al > e to nie wpływa na procesy

Re: Picie skrzypu polnego a... komplikacje?

cypher3030 napisał: > Mam bardzo duże skłonności do łupieżu, przy okazji dość rzadkie i słabe włosy, > po kuracji Nizoralem postanowiłem zadziałać też naturalnie i zacząłem pić polec > any przez wielu skrzyp polny. Poza częstym bieganiem do toalety (normalne), wys > ypem krost

Re: świerzb - jakie zasady higieny i leczenie

nie pokazuj tych krostek lekarzowi bo ci powie, że masz urojenia. Jak mi - cała twarz w krostach, najpierw bąbel z płynem potem się złuszcza - problem psychiczny wg. lekarza i zwykły trądzik... a że swędzi w uszach i koło dziurek nosa - mam urojenia:)

Re: akcja - wypiekniec

Do tyłka to sobie kup dobry peeling, a bolące krosty potraktuj maścią rumiankową (chyba ze masz stan zapalny, ale to wtedy trzeba by je antybiotykiem pojechać) i wywal wszystkie sztuczne gacie (może niech zamiast kolczyka facet zasponsoruje sexy gatki dla alergików, a ty sobie no nosa imitacje

końcówka ospy i ponowny katar!

Na krostkach a jest ich nie wiele bo tylko 5 są strupki z dwóch już odpadły a wczoraj wieczorem zapchany nos. Rano stan podgorączkowy i katar. Czy to może być powikłanie po ospie. Nie wiem bo starsze dziecko nie chorowało i nie mam doświadczenia. Nie byłam z córką(3l.) u lekarza bo oprócz krost nie

Uczulenie?

Hej:) Dzisiaj całkiem dużo czasu spędziłam na spędziłam na słońcu. No i jak byłam w domu to tak jakoś po 20 minutach twarz zrobiła mi się troche czerwona na policzkach i nosie i pojawiły się tam takie małe chyba krosty. To mnie nie piecze ani nie swędzi jakoś bardzo i już zaczyna znikać. Ale macie

Re: panowie czy nie widzicie??

No tak, ale nie oznacza to,że im one przeszkadzają,prawda? Można widzieć czyjeś krosty i nadal uważać kobietę za ładną i pociągającą. Przykładowo dziewczyna ze zdjęcia ma bardzo ładną cerę(bez dużych wyraźnych krost),ale nie jest pociągająca w znaczeniu nie jest zalotna i kokietująca(na zdjęciu

końcówka ospy i ponowny katar

Na krostkach a jest ich nie wiele bo tylko 5 są strupki z dwóch już odpadły a wczoraj wieczorem zapchany nos. Rano stan podgorączkowy i katar. Czy to może być powikłanie po ospie. Nie wiem bo starsze dziecko nie chorowało i nie mam doświadczenia. Nie byłam z córką(3l.) u lekarza bo oprócz krost nie

Picie skrzypu polnego a... komplikacje?

Mam bardzo duże skłonności do łupieżu, przy okazji dość rzadkie i słabe włosy, po kuracji Nizoralem postanowiłem zadziałać też naturalnie i zacząłem pić polecany przez wielu skrzyp polny. Poza częstym bieganiem do toalety (normalne), wysypem krost (normalne), bardzo zaognił mi się rumień na

Zdjęcia - krosty w nosie