Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Lekarz ginekolog Białystok

www.wolczynski.pl -- Blue Angels 2006 Jedynym sprawnym organem jest organ pana prezydenta.-Nelly Rokita.

Lekarz ginekolog Białystok

Witam! Czy któraś z Was mogłaby mi z czystym sumieniem polecic lekarza ginekologa z Białegostoku?Chodzi mi o takeigo który wysłucha i rzetelnie odpowie na moje pytania i przede wszystkim zacznie coś robic. Pomózcie prosze

Re: Lekarz ginekolog Białystok

wejdź na strone www.wolczyński.pl i na www.kriobank.pl tam znajdziesz namiary. -- tak bardzo chcę....ale to za mało....:-(

Re: Lekarz ginekolog Białystok

Polecam Biala Liste : forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=18090 oraz forum Kliniki - Link pod tytulem forum. Pozdrawiam,

Re: Lekarz ginekolog Białystok

prof.wołczyński z AM, albo prof Kuczyński z Kriobanku. szczerze polecam wlasnie tych dwóch Panów. -- tak bardzo chcę....ale to za mało....:-(

Re: Lekarz ginekolog Białystok

polecam wolczynskiego. nastaw sie od razu na prawde z grubej rury. mi to odpowiada. niektorzy sie tego boja. -- Blue Angels 2006 Jedynym sprawnym organem jest organ pana prezydenta.-Nelly Rokita.

Re: Lekarz w Białymstoku

Już mam lekarza w Białymstoku, to ginekolog dr Maria Łazewska ul. Ogrodowa 19 15-027 Białystok tel. (85) 7327515 wew. 37 Specjalizacja: ginekologia leczy również mojego męża

Re: Seksmisja po zielonogórsku - cdn.

problemami powinna sobie robić u ginekologa (najlepiej dobrego). Mi i mojej żonie powiedział zielonogórski lekarz, który słynie z kasopazerności, że nic tu po Nim i że musimy szukać pomocy gdzieś indziej. Odważnie i szczerze to powiedział (już przy drugim spotkaniu), a mógł nas (wtedy jeszcze) nieświadomych

Re: A co dalej po amputacji?

Do 50-tki. Proszę podaj mi namiary na tą Twoją Pani doktor. Bardzo pilne. Jestem po konizacji i znów cin2 i hisil. Jestem z dość małej miejscowości. Nie mam się kogo zapytać o dobrego lekarza. W grę wchodzi Warszawa lub Białystok.BŁAGAM. Polećcie mi jakiegoś dobrego ginekologa onkologa i

Re: Starające się z Trójmiasta :-)

Witam, jestem z Gdyni. Mieszkam tutaj od 3 lat, przez ten czas chodzilam do INVICTy w Gdańsku (dr Gniadek, dr Śliwiński). Przeżyłam dwa poronienia, w obu przypadkach usłyszałam "tak sie zdaza", nie mam nic do tych lekarzy,ale do INVICTy juz nie chodze, ginekologa mam w swoich stronach

Madziulec

A ta broncho vaxom ona ma w skłądzie tą bakterie klebsiella pneumoniae myslisz że jest szansa że podziała? Madziluec powiedz mi proszę czy jeśli mocz jest ok i posiew moczu też to lekarz nefrolog nie bedzie chciał się tym zająć ?tak mi pielegniarka powiedział z jego gabinetu ze jesli mocz jest ok

Re: wysokie FSH-chyba zostanę tu dłużej...

Co za franca z tej lekarki!!! Kochana nie martw sie nie dołuj. Poczekaj do koljengo cyklu i powtórz badanie w innym laboratorium. Jak bedziesz miec wynik to poszukaj lekarza - nie kolejnego ginekologa-połżnika, który/a uwaza sie za speca od leczenia niepłodności, tylko jedź od razu do kliniki

czy możecie mi doradzić?

o wakacjach podziałają na nią. 2. Kiedy iść do lekarza? Czekac te 12 mcy? Od jakich badań zacząć i czy zaczynać u swojego ginekologa czy od razu do jakiejś kliniki. (najblizej ma Białystok) Bardzo wam dziękuję za pomoc i życzę żeby wasze starania i walka zakonczyły się przytuleniem maluszka. -- b4

Re: Toruń: Bardzo dziękuję:)

czasu na Toruń i Bydgoszcz tylko szukaj kliniki leczenia niepłodności. Najbliższe dla naszego miasta to: Łódź, Poznań, Gdańsk, Warszawa albo Białystok. Stankiewicz to być może dobry ginekolog ale jakie może mieć pojęcie o leczeniu niepłodności. Ja chodzę w Toruniu do lekarza, który pisał doktorat o

Re: Przeniesione wątki

" dosica forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=585&w=54973607 "Ginekolog z Damiana" anowi75 forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=585&w=54967538 Na forum "W oczekiwaniu" "Kiedy do lekarza" marinas forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=585&w=54902897 "Maluch marcowo

Re: Proszę o pomoc

Jestem z Warszawy, narazie prowadzi mnie lekarz ginekolog z Przychodni Rejonowej. To bardzo sympatyczny człowiek od pierwszej wizyty powiedział, że nie ma na co czekać i skierował mnie na USG (czy nie ma nowych torbieli) a męża na badanie nasienia. Ponieważ jego wyniki były w normie skierował

mój pierwszy raz :)

swoje leczenie. Zaczęło się szukanie odpowiedniego lekarza; Warszawa, Białystok, Trójmiasto itd. Mieszkam w Sopocie wiec trafiłam do znanej kliniki Invictra, dr. Czrch i tu rozczarowanie drogie wizyty które trwały max 15 min. zero konkretów, mówił szybko w niezrozumiały dla mnie sposób. Po kilku

Gameta czy Novum - Co wybrać?

). Ze względu na odległość Białystok z mety odpada. Pozostaje wybór pomiędzy Gametą a Novum. Z Waszych opini zorientowałam się, że większość preferuje Warszawę - jednocześnie droższą ale i ponoć lepszą (?) Mój ginekolog poleca natomiast Łódź. Byłabym wdzięczna wszystkim osobom, które leczyły się lub

Re: Prośba

A ja polecam dr Domitrza. Pracuje co prawda w Białymstoku, ale teraz jest juz ciepło, więc mozna sobie zrobic wycieczkę, tym bardziej, że Białystok jest dośc urokliwym miastem. My staralismy się o bobasa przez ponad rok. Na początku leczyłam się w szpitalu przy Szaserów u dr Grzeniewskiego. Ale

Re: invitro w Lublinie? a moze Bialystok?

Bo takie zabiegi ja ivf zależą w największym stopniu od doświadczenia kliniki. Najwieksze doświadczenie w Polsce ma Białystok, a lubelskie ovum (sory) ale jest sto lat za murzynami i miną lata zanim dosięgie do pięt Białystokowi. Zrobisz jak chcesz, ale ja bym nie ryzykowła zabiegu ivf u "

Re: Klamka zapadła jednak Invimed - już w piątek

zbita prolaktyna to 71!!! Druga rzecz, że nie skupili się na wynikach mojego męża który raz miał 14 ml a drugi raz 38 ml zawsze 76% o nieprawidłowej budowie. Sumując polecił Białystok (jest ginekologiem od 20 lat!!!) i ... doktora Rokickiego w Invimedzie. Powiedział, że jest solidny, konkretny i nie

Szczuka: Nie wszyscy czują się w Polsce dobrze

jest chore. Ginekolog katolicki – to jest horrendum! Albo lekarz – albo nie lekarz. Nie ma nic po środku. Różni ludzie w mniejszym lub większym stopniu mogą się czuć wykluczeni ze społeczeństwa. W naszym kraju wciąż jeszcze dotyczy to osób o odmiennym wyglądzie

Re: novum w Warszaiw czy Białystok?

(wiosna 2001). W Białymstoku rzeczywiście nie sugerują robienia badań genetycznych, ale to wynika z tego, że tamtejsi lekarze są zdania, że to powinien być standard zapewniony przez ginekologa, pod którego opieką jest się cały czas. Z tego też powodu nie kierują na żadne inne badania czy zabiegi

Re: Ginekolog białystok nfz

Iwcia - bardzo mocno nie polecam lekarzy z NZOZ z podanego linku...Moja noga nigdy już u nich nie stanie. Spróbuj może wybrać się do USK - będziesz miała około 30-stu lekarzy do wyboru, jakiś Ci w końcu podpasuje i może wtedy skusisz się już na prywatną wizytę. Polecam na pewno dr Skotnickiego

Re: Ginekolog białystok nfz

kontroli szyjki macicy to już dla mnie porażka. Po za tym wystarczy porozmawiać z położnymi i lekarzami a oni sami powiedzą co myślą na temat tej poradni.

Re: Dr. Muczyńska z Gdańska

domyśle wcale jej na mnie nie zależy), tylko, że pani doktor jest jedynym znanym mi lekarzem który przepisuje tabletki co do sztuki od wizyty do wizyty. Kiedyś przepisała mi 90 szt. , a opakowania są po 50 szt. Pani w aptece nie mogla się nadziwć i byla w kropce bo musiała rozciąć listek !!! a wtedy

Re: Białystok- Domitrz czy Wołoczyński?

bardzo dobry lekarz G. Mrugacz: www.znanylekarz.pl/lekarz-17738-dr-n-med-grzegorz-mrugacz-ginekolog-bialystok.php -- czy leci z nami bocian?

Re: dobry ginekolog od nieplodnosci

www.napromedica.pl/ - Tadeusz Wasilewski, też Białystok - duże tradycje tam są. Nigdzie nie spotkaliśmy równie kompetentnego i życzliwego lekarza. W Warszawie też nie, tam wszyscy tylko kombinują jak by tu najszybciej zrobić sławne in vitro, najlepiej za NFZtową kasę. Tyle się mówi o kasie na in

ginekolog Białystok

Witam Poszukuję informacji na temat lekarza ginekologa Lipskiego z Białegostoku - czy może któraś z Was była u niego?? A może słyszałyście jakieś opinie na jego temat?? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Re: ginekolog-Białystok (ciąże po przejściach)

polecam zdecydowanie: dr Domitrz, dr Zbroch - Rynek Kościuszki (nad pocztą) to nie pierwszy pozytywny głos na tych lekarzy! pozdrawiam

Re: Białystok dr Artur Nowak - co o nim sądzicie?

Chodzę do tego lekarza. Jest przesympatyczny, profesjonalny i naprawde szanuje pacjentke. Niewiem czy można powiedzieć tak o wizycie u ginekologa, ale ja wizyte u dr Nowaka nazwałabym wręcz miłą (po różnych doświadczeniach z innymi ginekologami). Myślę że bedziesz zadowolona ze swojego wyboru

Re: Białystok, dr n. med. Adam Śledziewski

Pełen profesjonalizm i przede wszystkim świetne podejście do pacjentki. Poświęca każdej pacjentce tyle czasu ile ona potrzebuje, potrafi wyczerpująco odpowiedzieć na każde pytanie, po pierwszej wizycie wiedziałam już, że nie zamienię tego lekarza na żadnego innego! Jeśli chodzi o ginekologa nie

BIAŁYSTOK -ginekolog M.Kolada

witam, czy ktoś może był u tego lekarza?? Przyjmuje w szpitalu MSW lub prywatnie na ul.Ciepłej. Pozdrawiam.

Re: Białystok - W. Karwowski

a stanowczo NIE POLECAM ginekologa Karwowskiego który przyjmuje u Arciszewskich na Zamenhofa. Za wizyty 10minutowe zgarnia 200zł a jest kompletnie nieprofesjonalny. Robił mi zabieg który kompletnie spartoczył. Poprawiał mi go po nim inny ginekolog. Po antybiotykach które mi przepisał dostałam

Re: GINEKOLOG ENDOKRYNOLOG Białystok

Polecam prof.Wolczynskiego. Przeuroczy , roztargnionz, ale zajebiscie skuteczny lekarz. Przyjmuje w PSK w piwnicy

Re: Białystok

Szukam dobrej pani ginekolog. Chodzi mi o lekarza w jakiejś przychodni, bo nie stać mnie na płacenie za wizyty. Jak długie kolejki są do lekarzy????

Re: Białystok- Domitrz czy Wołoczyński?

Związek z miejscem zamieszkania, lub dochodami pacjentek. Pewnie była to pomyłka, albo inna bzdura. Pytania o partnerów lekarze czasami zadają, mnie też to trochę zdumiało, ale taka branża nie poradzisz. Pewnie ma to jakieś znaczenie, a nie wynika z ciekawości - w pewnym telewizyjnym programie

Re: ginekolog Zofia Stokłosa-Brzezin

Po trzech latach starania się o dziecko, wreszcie trafiłam do szpitala na Parkitkę do dr.Brzezin. Powiedziała-daję sobie rok inaczej to tylko Białystok. W 11m-cu leczenia udało się. I tu było-zapraszam do siebie na Rocha. Wieczne siedzenie w korytarzu i czekanie (po poród przyjmuje), albo ktoś

Re: Białystok

Hej dziewczyny, forum troche zamarło ale mam nadzieję że ktoś mi podpowie, który lekarz ginekolog w Białym jest specjalistą od grzybicy..? Może głupio brzmi, ale ja męczę się z grzybicą już kilka lat i potrzebuję dobrego lekarza.. Pozdrawiam

Re: mamy-Białystok i okolicy

wizyty,a niestety nikt mi nie pomógł w bardzo banalnej sprawie jak się okazało. Ja na razie jestem zapisana do dr Nesterowicz z Królowej Rodzin(tylko ją pamietam z Warszawskiej jako super lekarkę i mam nadzieję,że zostanę przy niej)Przyjmuje na Fundusz. www.znanylekarz.pl/lekarz-36939-iwona-nesterowicz-ginekolog

szukam dobrego Ginekologa panstwowo-Białystok

Czesc kobietki moj lekaz strasznie mnie potraktowal i chcialabym zmienic lekarz prowadzacego moja ciace.Mieszkam od niedawna w Białymstoku i niewiem gdzie mogla bym sie zglosic (blisko Dziesiecin)czekam na wasza pomoc .DZIEKUJE

Re: ginekolog-Białystok (ciąże po przejściach)

Twoja ciąża będzie wysokiego ryzyka, wiec idz do którejś z przychodni przyszpitalnych, bo wydaje mi się,ze nie o to chodzi, aby lekarz był miły, tylko rzeczowy, mam dwoje dzieci z trudnej ciązy i mi pomogł lekarz z przychodni na ul. Radzyminskiej(obie byly zagrożone). Pozdrawiam

Re: Ile płacicicie u ginekologa za wizytę

przyznam, że cena ostatniej wizyty (białystok) była dla mnie dużym zaskoczeniem. Za 7 minut rozmowy lekarz zainkasował 90 zł - zero jakichkolwiek badań, dodam, że konsultant nie miał tytułu naukowego. Uważam, że to stanowczo za dużo. Gdy próbowałam zapytać recepcjonistkę o koszt konsultacji

Białystok, czy Warszawa

Poradźcie kochane, czy wybrać klinikę niepłodności z Białegostoku, czy Warszawy. Mieszkam w Warszawie, lekarz ginekolog polecił Gametę, natomiast mój mąż chce jechać do Białegostoku, ponieważ słyszał że są tam najlepsi specjaliści w tej dziedzinie. Nie jestem już najmłodsza, więc nie mogę tracić

Ginekolog-Białystok

Pomocy!! Jak ktoś zna dobrego, wartego polecenia ginekologa, prosze niech poda adres i podzieli sie opinia. Ze swojego lekarza jestem niezadowolona, koleżanki tak samo. Czyżby w Bialymstoku nie bylo żadnego dobrego lekarza tylko same oszołomy?

Re: Czy znacie dobrego ginekologa?

niepubliczny zakład opieki zdrowotnej przychodnia położniczo-ginekologiczna ul. nmp królowej rodzin 21 15-684 białystok super lekarz dr n. med. Dariusz Bielecki lub jeśli wolisz kobietę to lek. med. Henryka Zabielan polecam prowadzili mnie przez całą ciążę ( moja pierwsza) wszystko mają na miejscu

Re: ginekolog-Białystok (ciąże po przejściach)

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=562&w=31926809&a=34414493 zdecydowanie we wszystkich tego typu "rankingach" forumowych wygrywa dr Zbigniew Klubowicz z Przychodni na Parkowej, moj ulubiony, wspanialy lekarz, cieply facet, z ludzkim podejsciem

Re: Teresa Grycz-Białystok-to dobry ginekolog?

Zależy komu.Jedne ja chwala inne tepią.Państwowo to moze nie jest za mila ale prywatnie jak kazdy lekarz przyjmujacy prywatnie to "przyłóz do rany".Ja chodze juz do niej dwa lata prywatnie i jest OK.

Re: ginekolog-Białystok (ciąże po przejściach)

Ostapiuk jak tzrezwy to rzezcywiscie dobry lekarz, ale kroluje na liscie zlych ginekologow, bo nie zawsze bywa ttrzezwy i nie zawsze pamieta ze czyjas zona to czyjas zona a jego pacjentka. jesli sa problemy z poczeciem i donoszeniem ciazy to ja proponuje od razu do fachowcow, ktorzy zrobia badania

lekarz

jeden z lepszych to: januszek Wanda - zagumienna białystok, ale czy przyjmuje w przychodni nie wiem? lenczewski dariusz - przychodnia an warszawskiej przy szpitalu położniczym - tylko podlaska kasa chorych każda inna kasa ginekolodzy na ciepłej w przychodni mswia

Re: Ginekolog - Białystok

Guest, dopiero teraz odkryłam tę stronę. Też jestem z Białegostoku, powiedz mi co tam u Ciebie, jak rozwiązałaś problem lekarza? Pozdrawiam serdecznie, Joanna

Re: Lublin czy może od razu Białystok lub coś inn

forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=18090 tu znajdziesz liste polecanych ginekologów w lublinie. Ja od siebie moge polecic Ab-Ovo i dr Gogacza. Ja jestem zadowolona to naprawde bardzo dobry lekarz.

Ginekolog - Białystok

Szukam lekarza w Białymstoku do prowadzenia mojej ciąży. Wolałabym aby miał podpisaną umowę z kasą chorych (ze względu na koszty). Może poradziłybyście mi jakiegoś z własnego doświadczenia. Pozdrowienia dla wszystkich.

Re: ginekolog-Białystok (ciąże po przejściach)

Droga Elu! Uważaj na swoje dziecko, ja z pierwszym przeleżalam długo wiec wiem uważaj. Dziecko jest najważniejsze. Czasem trzeba przertwac porady jednego lekarza, by udać się do drugiego. Zobaczysz donosisz, 90% należy do ciebie.Leż i tylko leż, przy troskliwej opiece, ja mialam super mamę, mąż

Re: Lista złych ginekologów-Bielecki Białystok

Całkowicie potwierdzam- ma on salę na patologii w PSK. Straszny łapówkarz ale nieśmiały. Niby nic nie mówi ale proponuję żeby zostać jego pacjentem. Inaczej na na USG to nie ma co liczyć (W szpitalu!!!) . I na przyzwiite traktowanie. Robi ję dopiero po jego wyjścu do domu inny lekarz z porodówki

Re: BIAŁYSTOK -ginekolog M.Kolada

Witam, Niestety nie słyszałam niczego o tym lekarzu.Na forum rownież raczej nie ma ztego co pamiętam.Ja rowniez jestem z Białegostoku.Lecze sie prywatnie u dr.T.Grycz i z czystym sumieniem moge Ci ja polecić.Czasem moze mieć dziwne humory ale ogolnie jest kobieta w porzadeczku,zna sie na rzeczy

Re: szukam dobrego ginekologa w Białymstoku

proponuję świetnego lekarza (tak narawdę od wielu schorzen ginegologicznych i niepłodności). Przjmuje prywatnie na Rynek Kościuszki 13/13 dr Jan Domitz tel 601-394-799. Za normalna wizyte płaci sie ok 60 zł. Można zadzwonic i się umówić/zapytać. Pracuje ten doktorek w AM Białystok na

Re: BIAŁYSTOK, na warszawskiej nie ma znieczuleni

To było do przewidzenia i moim zdaniem wcale nie chodzi o kontrakty. 3 lata temu NFZ nie refundował zzo i wtedy na drzwiach izb przyjęć było wiele prywatnych telefonów do anestezjologów. A teraz w łape dostaje ginekolog czasami jeszcze połozna, a anestezjolodzy musza przyjśc i znieczulac za

Re: PCO białystok

do mycia "effaclar k" to kupuje sie w aptece bez recepty?Powiedz mi jak nazywa sie dokladnie ten podklaz z manhatanu bo rowniez poszukuje dobrego a raczej dobrze kryjącego?Czy ten spirol to wypisał ci twoj lekarz ginekolog?Moze i ja powinnam cos poprosic na pryszcze swojego jak myslisz?

Białystok - gdzie rodzić

Wcześniej pisałam już w wątku poniżej, polecam prywatną klinikę na ul. Zamenhoffa w Białymstoku. Warunki takie że mucha nie siada. Sala porodowa taka jak salon we własnym domu. Położna, lekarz ginekolog, anestezjolog, pielęgniarki super. Salki po porodzie dwuosobowe z TV. Jedzenie świetne

Białystok-Dr Przepieść

To prawda. Pełen profesjonalizm i po prostu bardzo sympatyczny człowiek. Z przyjemnością chodze do ginekologa. Też mam synka ( co prawda nie mogę powiedziec że dzieki niemu :)) bo raczej dzieki mojemu mężowi :)) )ale to właśnie Pan Dr Przepieść prowadził moja ciążę i poród ( urodziłam 2

Re: Dobry ginekolog- Białystok

pacjentki z różnych miast kraju, leczy tez niepłodność, jest swietny. Jak czcesz więcej poczytać o lekarzach Bialostockich zapraszam na stronę www.nasz-bocian.pl, na Forum

Białystok-Warszawska-poradnia

Cześć. Jestem obecnie w 3 ciąży i niestety nie mam swojego zaufanego ginekologa a czas już na pierwszą ciążową wizytę. Może ktoś wie jak sprawa wyglada w poradni na Warszawskiej bo chciałabym tam rodzić. Na razie strasznie zniechęciły mnie te baby (bo inaczej nie nazwę) z rejestracji. Nic mi

Re: PCO białystok

Czesc dziewczyny.Rowniez jestem z Bialegostoku.Mam 23 lata.Dwa lata temu dowiedzialam sie ze mam PCOS i ginekolog zaproponował mi tabletki antykoncepcujne, ktore hamuja owulacje i powoduja ze kolejny pecherzyk nie osadza mi sie na jajniku.Najpierw brałam Cilest,poźniej zmieniłam na Diane35

Re: Białystok - dobry ginekolog ?!?

dzialo nie tak (odpukac puk puk!!) to masz zaplecze w szpitalu. ja zreszta tak mialam i gdyby nie moj lekarz to chyba bylabym potraktowana, bezydko mowiac, "jak kupa mięsa". niestety takie sa czasami uroki szpitali. reasumujac Domitrz, Zbroch - świetni lekarze, ludzie, nie jestes u nich

Re: Dr Kurzątkowski - Białystok

lekarza z tamtego szpitala. Jak wygląda > wizyta, jak często robione jest usg, ile kosztuje wizyta? Bardzo proszę o > wszelkie informacje. Dziękuję i pozdrawiam... Ja chodze do dr Kurzątkowskiego. Polecił mi go znajomy lekarz. To trzeci ginekolog-położnik, do którego trafiłam w tej ciazy. I w

Re: Ginekolog - Białystok

;branżówka" ma tam podpisaną umowę, więc to żaden problem. A o tym lekarzu, co Ci napisała Klaudianka na "bajbusie" też słyszałam wiele dobrego- prowadził on ciążę bliźniaczą siostry mojego męża. Pozdrawiam. Nanka.

Re: BIAŁYSTOK - NIEWYSPANE MAMUSIE

Hej dziewczyny Aniu, Kasia dostała ten sam antybiotyk do końca kuracji ale w syropie i koniec. Wkurza mnie tylko bo ten lekarz powiedział że niepotrzebnie Kasia dostała wogóle antybiotyk i przez to ma teraz bardzo osłabioną odporność. No i pielęgniarki przychodziły dawać małej zastrzyki kiedy im

Re: Ginekolog - Białystok

To może warto zastanowić się nad przepisaniem się do Branżowej Kasy Chorych? Ja tak zrobiłam na początku ciąży (teraz jestem w 22 tyg.) i chodzę do poradni przy Parkowej. Wizyty u lekarza, wszelkie badania (krew, mocz, USG)mam robione na miejscu i bezpłatnie, a warunki komfortowe. Kiedy ja się

Re: Akademia Medyczna Białystok

spytaj lekarza od boreliozy,czy to czasem nie to,bo wtedy moze nie wycinac,tylko wyleczyc borelioze i samo sie uspokoi.Moj ginekolog tez mi zasugerowal 3 mozliwosci,a wsrod nich boreliozw,w ktora sam tak naprawde nie wierzy.Pozdrawiam.Jola

BIAŁYSTOK - NIEWYSPANE MAMUSIE

drugim końcu łóżeczka ? :) Z moja piersią bez zmian - antybiotyk nie pomaga bo za późno poszłam do ginekologa wcześniej byłam u rodzinnego lekarza - koszmar facet a kiedyś był całkiem do rzeczy :( Zuzko2004 nie tylko przez gronkowca może być cięcie ale również przez zastuj miestety. Mój 2,5 miesięczny

Zdjęcia - lekarz ginekolog białystok