Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

miechowianka

zastanawiający jest fakt że praktycznie od kilku miesięcy mieszkania nie są sprzedawane ale rezerwowane (widać to na ich stronie internetowej) - ponad połowa mieszkań jest zarezerwowanych a sprzedane tylko kilka, i wcale się to nie zmienia

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Co powstanie na sąsiednich działkach zobaczyć można w poście Plan osiedla i sąsiedztwo forum osiedla Dąbie Park Miechowianki krakow-dabie-park.mojeosiedle.pl

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Miechowianka jak zaczęła budować to też osuszyła teren jak to niby zrobili? hmm i skąd w ogóle wiesz że osuszyli teren? :>

Re: Miechowianka - Dąbie Park

kula napisałeś, że Miechowianka jak zaczęła budować to też osuszyła teren nie znam się na tym ale jak oni niby to zrobili? hmm i skąd w ogóle wiesz że osuszyli teren?

Re: Miechowianka - Dąbie Park

ehh sorki termin oddania trochę inny... Miechowianka 4 kw.2012, Myśliwska 1 kw.2012...

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Plazę palowali, ale tam było wcześniej jeziorko (oprócz tego co jest). Poza tym na takim terenie nie buduje się takiego budynku w rok. W blokach Miechowianki nie powinno być takiego problemu bo bardzo długo robili i duuuuuuuużo wylali betonu na fundamenty i garaże. Natomiast może byż taki efekt w

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Jak dla mnie standard obsługi klienta w miechowiance to porażka. Nie zachęca to do zakupu mieszkania u nich. Pan w biurze to ignorant, traktuje klientów z wielka laska, rezygnuje z zakupu mieszkania u nich....po prostu im nie ufam.

Re: Miechowianka - Dąbie Park

przeciwfiltracyjną oraz studnie odwadniające zrobiła przy budowie osiedla Dąbie Park Miechowianka??

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Drogą dojazdową do osiedla Dąbie Park Miechowianki będzie nowa Dąbska wybudowana między osiedlem Miechowianki a Brelocum. Będzie ona przyłączona do Ul. Lema. Dobudowanie brakujących kilkadziesiąt metrów Lema (a tym samym połączenie z Al. J. Pawła II) jest planowane na 2013 rok . Miechowianka jako

Re: Miechowianka - Dąbie Park

ciagnely sie ponad rok. domofon od strony Lema nie dziala do dzis. prosze tez uwazac gdy bloki beda oddane czy deweloper nie podpina sie tam do pradu, bo rachunek bedzie placic wspolnota. tak wiec prosze dobrze przemyslec zakup u miechowianki. na koniec, podejscie do klienta jest u nich na bardzo slabym

Re: Miechowianka - Dąbie Park

. W parku AWF po zeszłorocznej powodzi do grudnia stała woda w okolicy Parku Doświadczeń i tam gdzie teraz budują halę. Dlatego muszą suszyć i drenażować teren. Miechowianka jak zaczęła budować to też osuszyła teren tak, że ludzie z okolicznych domów nie mają wogóle wody w studni, choć w zeszłym roku

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Witam, obserwuję rozmowę dot. tej inwestycji. W grudniu miałam do wyboru Myśliwską Budimexu i Miechowiankę. Zarezerwowałam Myśliwską,(otoczenie gorsze, teren też zalewowy cena trochę niższa ale przekonało mnie to że termin oddania mieszkań ten sam a tam już wszystko ładnie stoi tzn. stan surowy

Re: Miechowianka - Dąbie Park

nie tylko miechowianki ale i własne. W takich przypadkach płaci się się podwójnie a szans na własne m żadnych. Deweloper na swoim :) rodzina na wynajmowanym :( To właśnie uroki dziurki w ziemi Pozdrowienia dla naiwnych optymistów

miechowianka

Witam ponoc miechowianka dostala pozwolenie na strzelców tylko jeszcze nie prawomocne oby nie ciagnelo sie to dlugo i zaczeli juz cos kopac. Jesli macie jakies informacjie to piszcie oraz opinie na temat tej inwestycji

Miechowianka - Dąbie Park

Witajcie, Jestem zainteresowany tą inwestycją: dabiepark.pl. Pytanie co sądzicie o tej inwestycji i firmie Miechowianka jakie są wasze doświadczenia z tym developerem? Dzięki za informacje!

Re: Czyżyńska - Miechowianka opinie

Z tego co wiem to dostalismy kiedys pismo od Miechowianki ze nie mozemy wieszac anten na elewacji ani rolet...

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Gość portalu: Alex napisał(a): > Pytanie co sądzicie o tej inwestycji i firmie Miechowianka jakie są wasze doświ > adczenia z tym developerem? poczytaj o innych inwestycjach miechowianki, co do dąbie park to wszystko fajnie, ale najciekawsze mieszkania były już zarezerwowane PRZED

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Jako mieszkaniec sąsiedniego osiedla Przy Parku mogę państwa uspokoić i polecić Miechowiankę. Dobra jakość wykończenia i terminowość oddania inwestycji. Co do powodzi, to jedynie mogę powiedzieć, że przy ostatniej powodzi nie było tutaj żadnej wody. Jedynie przy M1 wylała studzienka i trochę wody

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Powiem tak. Ryzyko jest zawsze. Nawet kupując już wybudowane mieszkanie (wiem o tym na przykładzie swoich znajomych). Ja postanowiłem zaufać Miechowiance i "kupiłem" tam własne "M". Miechowianka jako deweloper jest na pewno bardziej polecana niż niepolecana. Wiadomo, że to nie

Re: Czyżyńska - Miechowianka opinie

dzieki za info. od Ciebie sie dowiedzialem wiecej niz od biura miechowianki i Twoj post jest napisany w bardziej przyjemnej formie :)

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Pytanie co sądzicie o tej inwestycji i firmie Miechowianka jakie są wasze doświadczenia z tym developerem? Moje doswiadczenie z Miechowianka jest bardzo pozytywne. Balam sie bo nic nie wiedzialam wtedy o tej firmie no i w kredyt sie na 30 lat wpakowac i nie mieszkac to juz w ogole dramat bylby

Re: Miechowianka - Dąbie Park

i naiwności nie zgodzę się bowiem nie pasują do prowadzonego tutaj wątku dotyczącego inwestycji Dąbie Park dewelopera Miechowianka. Kilka faktów: - Nie zgadzam się z opinią, to że banki dają kredyty nic nie znaczy. Znam przykłady banków, które odmawiały kredytu bo dana inwestycja była realizowana

Re: Czyżyńska - Miechowianka opinie

Kupiłam mieszkanie w miechowiance i jestem bardzo zadowolona, termin oddania lokalu- dotrzymany, bardzo polecam developera.

Re: Miechowianka - Dąbie Park

osiedle Miechowianki sąsiadujące z Dąbie Park tj. osiedle Przy parku. Jego mieszkańcy widząc po postach bardzo intensywnie z niego korzystają wymieniając się informacjami. Na forum Dąbie Park jest post z fotkami z budowy więc jak ktoś z Państwa ma okazję bycia tam często tak jak Dublo2 i może wrzucić

Re: Miechowianka - Dąbie Park

, podpowiadać rozwiązania. Cwaniaki od "starej tkanki" poszukajcie sobie własnego lokum na innych portalach, forach. Polecam "Krajowy Rynek Nieruchomości". Odnoszę wrażenie, że czekacie, na to , żeby Miechowiance "podwinęła się noga". No chyba, że to konkurencja mąci. Mnie się

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Witam forumowiczów Miechowianki :) I ja się przyłącze do dyskusji. Powiem tak: Gość, który sprzedaje mieszkania w biurze w Węgrzcach ciągle mydli oczy. Na stronie internetowej jest sztuczny tłum, który polega na tym, że niby większość mieszkań jest zajęta a w praktyce to można kupić 90 % mieszkań

Re: Miechowianka - Dąbie Park

W maju 2010 w garażu podziemnym Plazy było pełno wody, a nie jest to poziom -1 tylko cos jakby -0,5. To samo czeka osiedla Miechowianki i BRE Locum bo teren jest tam niższy wzgledem parkingów plazy, a dodatkowe jego zabudowanie napewno nie poprawi sytuacji.

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Witam, Jestem nabywca mieszkania w osiedlu na Dabskiej i poki co nie zaluje swojej decyzji. Miechowianka wszedzie jest wychwalana jako zaufany deweloper (mam na mysli banki, w ktorych staralam sie o kredyt oraz znajomych, ktorzy kupili mieszkanie w osiedlu przy parku, wybudowanym przez

Re: Czyżyńska(Miechowianka) pochwalmy się mieszka

A jak można dostać się do Twojego fotoalbumu? :) Przy okazji jestem zainteresowany inną inwestycją Miechowianki i mam pytanie jak Ty oceniasz stan mieszkania oddanego Ci przez dewelopera i ogólnie napisz coś jak Ci się go urządzało, z czym były problemy, co byś teraz zmieniła w projekcie bo

Re: Czyżyńska - Miechowianka opinie

zakupiłem mieszkanie na ul. Dąbskiej Miechowianki i Biuro Sprzedaży powiedziało nam, że czynsz i opłaty będą takie jak u Was na ul. Czyżyńskiej.

miechowianka

MIECHOWIANKA Sp. z o.o. (krakow) czy mial ktos z nimi do czynienia ? pozdrawiam bartek

Re: Miechowianka - Dąbie Park

centrum > ;) > Witam Państwa, Co do wizualizacji - bo jedyną jaką ta inwestycja póki co ma jest ta: wizualizacja. no cóż to marketing deweloperów ;-) musi być pięknie, kolorowo :) ale ale.. Miechowianka i tak nie przesadziła bo pokazała położenie bloku "A" oraz "B" jest z

Re: Czyżyńska - Miechowianka opinie

wow! już prawie brak wolnych mieszkań !!! www.osiedleprzyparku.miechowianka.krakow.pl/index.php?rid=mieszkania&bud=C

Re: Miechowianka - Dąbie Park

czy mieszkanie jest już odebrane, coś więcej możesz opisać na temat jakości wykonania oraz ewentualnych opłat?

Re: Czyżyńska - Miechowianka opinie

konsultowałam u prawnika unowę przedwstepna wspominiał cos o oświadczeniu o egzekucji na wszelki wypadek, czy ktos z Was pytał o to w miechowiance lub u innego notariusza?Proszę o odpowiedź w tej sprawie

Re: Czyżyńska - Miechowianka opinie

Ja kupiłam mieszkanie w bud C martwi mnie tylko to ze calosc musze zaplacic w listopadzie a akt bedziemy podpisywac na jesien 2010 :( co jak Miechowianka zbankrutuje ??

Re: Czyżyńska - Miechowianka opinie

Witaj, możesz się podzielić informacją jakiego rzędu % upust Miechowianka dała? Jestem zainteresowana dużym mieszkaniem w tej inwestycji i jestem ciekawa ile sa sklonni zejsc z ceny. Z gory dziękuję za odp.

Miechowianka zawyzanie wielkosci mieszkania !!!

notarialnego. Wiec radzę poprosić Miechowiankę o rzeczywisty obmiar ponieważ deweloper delikatnie oszukuje w tym temacie.

Re: Czyżyńska - Miechowianka opinie

a ja mam zupełnie inne doświadcznie. Miechowianka bardzo poszła mi na rękę w kwestii ceny mieszkania. Bardzo miła obsługa. Polecam gorąco!

Czyżyńska - Miechowianka opinie

Witajcie jestem zainteresowany tą inwestycją www.osiedleprzyparku.miechowianka.krakow.pl/ pytanie co sądzicie o firmie Miechowianka jakie są wasze doświadczenia z tym developerem Dzieki za wszystkie informacje

Re: Czyżyńska - Miechowianka opinie

Kupowałam mieszkanie od Miechowianki przy ul. Strzelców i byłam bardzo zadowolona. Te z czyżyńskiej są podobno o wyższym standardzie, no i lepsza lokalizacja. Generalnie bardzo porządny deweloper, przemiły Pan Prezes i super kierownictwo budowy. I piszę to całkiem szczerze. P.S. Gdyby ktoś z

Re: Czyżyńska - Miechowianka opinie

witam wlasnie sie dowiedzialem ze w tej okolicy szykuje sie niezly plac budowy na najblizsze lata oprocz 2 sasiednich budynkow A i B powstawac beda tez inne miechowianka niezbyt chetna jest do negocjajcji cenowych

Re: Miechowianka ul.Strzelców

Uderz w stol a nozyce sie odezwa. Wzglednie przyszly mieszkaniec, projektant albo inwestor. Stac go na kurnik w Miechowiance i bluzgi.

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Z fundamentami chyba nic, ale strasznie szybko bydują i kto wie jak się budynek zachowa. O, które działki Ci chodzi?

Miechowianka Strzelcow

Hej Czy ktoś z Was podpisał z Miechowianką przedwstępną umowę sprzedaży mieszkania na ul. Strzelców, Słoneckiego? Dziwna trochę ta umowa. Jak narazie wyczytałam z wątków same dobre opinie o tej firmie...ale umowa którą proponują trochę przeraża. Jeśli ktoś miał jakieś przejścia z tą firmą też

Re: Miechowianka ul.Strzelców

razem z Miechowianką ukonstytuował Wspólnotę? Bo Miechowianka jako właściciel mieszkań nie mogła sama ze sobą tego zrobić. Co za tym idzie kto głosował za wyborem takiego a nie innego Zarządcy. Jaka umowa nas wiąże z Zarządcą - bo jakaś musiała zostać podpisana. Zazwyczaj właśnie developerzy

Re: Miechowianka ul.Strzelców

witam.mam info na temat planowanego bloku od strony wschodniej.według info jakie przekazał mi kierownik budowy decyzja o budowie tego bloku została oprotestowana przez Miechowiankę.chodziło tam o odległość i naświetlenia.ostatecznie podobno blok tam nie powstanie.

Re: Miechowianka - Dąbie Park

na pewno tego nie zrobili, to są ogromne koszty, powinni zastosować chociaż ciężką izolacje fundamentów, a grunt powinni wzmocnić przez palowanie, jak nie jest wzmocniony to może być to samo co w Plazie

Re: miechowianka

Bardzo dobry i sprawdzony deweloper, jestem jego klientem i jestem bardzo zadowolony, slyszalem opinie ze Miechowianka jest w czolowce najlepszych deweloperow w Krakowie.

Re: Czyżyńska - Miechowianka opinie

Witam,ja tez jestem zainteresowana tą inwestycją i nawet zarezerwowałam mieszkanie.miechowianka potwierdza że 18 metrów od budynku A będzie biegła droga, ale mają powstać ogrodenia dźwiękoszczelne.Lokalizacja jest dobra, a co Wy sądzicie?

Re: Miechowianka ul.Strzelców

moze ktos wie gdzie bedzie nastepna inwestycja miechowianki na pewno cos planuja a moze i dzialke maja juz kupiona

firma Miechowianka z Krakowa

Czy ktos słyszał cos na temat firmy Miechowianka z Krakowa? A moze ktos ma od nich mieszkanie? Maja bardzo fajną oferte. Teraz buduja dom na ul. Strzelców, wczesniej wybudowali 3 budynki na ul. Ks Meiera. Czy ktos kojarzy? -- Chce mieć Drugie Dziecko

Miechowianka - developer

Czy ktoś słyszał cokolwiek o developerze Miechowianka, budują bloki na ul.Ks. Meiera.

Re: Miechowianka ul.Strzelców

witam dzwoniłem do miechowianki , dostałem informację że opłata będzie wynosiła 1,6zł za m2, czyli stosunkowo nie dużo.

Re: Miechowianka - Dąbie Park

A co jest z fundamentami bloków Semaco? Zastanawiam się nad kupnem mieszkania w tej okolicy, ale boje się posadowienia na tym gruncie, najwyżej wybiorę bloki budowane w drugim etapie, jeżeli nic się nie będzie działo u lokatorów z I etapu. Okolica jest fajna, duzo zieleni tylko zobaczymy jak trzej d

Re: Miechowianka - Dąbie Park

No wlasnie mialam tam kupic mieszkanko, ktorgo taras wychodzil wprost na komin tego domku, no i nie podobal mi sie taki widok, a zwlaszcza zapach z tego komina ;-((. A szkoda, fajne mieszkanka i sasiezi pewnie tez by byli OK.

Re: Miechowianka-postep robót

Strasznie duzo nowych watkow odnosnie Miechowianki - moze korzystajmy z jednego... forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=412&w=53579820

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Nie będzie dojazdu od strony ABW. Nadal pozostanie w takim stanie jakim jest. Będzie dojazd od strony Decathlonu. A teren nie był zalany, ale był podmokły z dużej ilość wód gruntowych. To prawda, że Plaza miała wodą w podziemnym ze studzienek i pradą jes też, że ul. Kosynierów była zmknięta bo Biału

Re: Miechowianka ul.Strzelców

nadlać nie można gdyż droga nie jest nasza, a obniżyć krawężnik może tylko Miechowianka .... no ale że co... ja mam iść do nich i o to prosić. No chyba to leży juz w gestii administracji tak ? Jeśli komuś to też przeszkadza, prosiłabym bardzo o kontakt z administracja , może większe zainteresowanie

Re: Miechowianka ul.Strzelców

przydałoby się takie spotkanie gdzie być może ktos mądrzejszy moglby cos doradzic lub byc moze ktos spotkał sie juz z takim problemem i bedzie wiedział co dalej robic. Mysle ze duza wine za cały obecny stan budynku ponosi Miechowianka. Budynek jest na gwarancji przeciez, powinni wiec moim zdaniem, troche

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Kupiłem mieszkanie w budynku B, umowa nie budziła zastrzeżeń prawnika, rozmowy i negocjacje u developera przebiegały w milej atmosferze z tym ,że ja rozmawiałem z Panią Elą. Lokalizacja jest OK, jedyną rzeczą która mi się nie podoba to ta chałupa na przeciwko bloku, i widok na kominy chyba elektro

Re: czy miechowianka podnosi ceny?

Nie slyszalem zeby miechowianka kiedykolwiek podnosila ceny po spisaniu umowy przedstepnej. Raczej solidny deweloper

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Obecnie w budynku "A" sytuacja wygląda tak, że jest już końcówka 5go piętra i w środę będzie wylewana płyta, potem piętro 6 i koniec stanu surowego otwartego. Dach ma zostać położony do końca listopada. W budynku "B" (tym dłuższym a tym samym większym) również pracę przebiegają s

Re: Miechowianka - Dąbie Park

A pomyślałaś może że w tym ohydnym domku ktoś mieszka? Dawniej mieli słońce o poranku a teraz jakieś 8 metrów od nich będzie około 50 okien i budynek który wszystko zasłania a zwłaszcza słońce,,,, hymmm ..... punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia... dawniej był tam dom stodoła i stajnia a takż

Re: czy miechowianka podnosi ceny?

po podpisaniu umowy miechowianka nie podnosi ceny, kupiłem już u nich dwa mieszkania i jestem bardzo zadowolony

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Dziure to ty masz w glowie :] eh az mi sie nie chce twoich glupot komentowac, idzze sobie gdzies chlopie do lasu na grzyby skorzystaj ze slonca, a nie zasmiecaj takimi bzdurami tego watku, piszesz kompletnie nie na temat i na dodatek same glupstwa :/

Re: miechowianka

Następną inwestycję mają mieć gdzieś w okolicy ul. Mogilskiej i Parku Lotników - ale pewnie dopiero za kilka miesięcy wprowadzą ją do sprzedaży (4 wysokie bloki). Tak powiedział mi jakiś czas temu właściciel Miechowianki, ale wtedy było to na etapie planowania może z tym wyjątkiem, że już tam

Re: Miechowianka-postep robót

Apropo tych ankiet to może założy Pani oddzielny wątek i będzie podbijać w górę co jakis czas - jak juz Pani uważa. Apropo Miechowianki to rzeczywiscie wygląda to tak jakby im nie "szły" duze mieszkania...ale kopią i są rzetelną firmą - jak dotychczas:).

Re: Czyżyńska - Miechowianka opinie

Ja mieszkam obok ul.Meiera. Miechowianka budowała tam 3 bloki. 2 wieżowce i 1 czteropiętrowy. Z okna obserwowałam postep robót. I byłam mile zaskoczona. Żartowałam,że pieszczą się z tymi budynkami jak by to było dla nich budowane. Zawsze to powtarzam: najlepiej przejechac sie na jakąs oddana

Re: Miechowianka - Dąbie Park

no i zaczęło się. Bida przyszła szybciej niż Wam się wydawało. Deweloperzy nie mają komu sprzedawać a mają kredyty we franku i ich rata poszła w górę o 100 % czyli zamiast płacić do Banku np 70 000 zł miesięcznie płacą 120-140 tyś. Szybko bankrutctwa będą. A jak tam Wasze kredyty na dziury w ziemi?

Re: Miechowianka -opinie

A czy Apartamenty na Wileńskiej nie są w pudle i w plombie :)? W Miechowiance chcociaż balkony większe. W innych wątkach chwalą tą firmę...więc skąd straszenie typu "i tak go nie wybudują bo będą obcinać koszty". Pozdrawiam wszystich co tam zarezerwowali.

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Następnym razem postaram się zrobić fotkę, wtedy wrzucę na forum:) A post już znam, jak i całe forum:)

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Coś nie tak z moimi zmysłami. O kryzysie i dużym spadku cen słyszę od lat. Gorzej ze wzrokiem bo kryzysu nie widzę. Miłego wynajmowania :-)

Re: Miechowianka - Dąbie Park

I do tego zalana została płyta pomiędzy Bud. A i B. Na tej płycie będzie szła droga, m.in. będzie to dojazd do garażu podziemnego w Bud. A:)

Re: Miechowianka - Dąbie Park

Firmy (centra) uciekają z Krakowa??? A ja slysze o tym jak sie rozbudowuja i nowe powstaja, ktore chca zatrudnic setki ludzi. Kryzys jest przereklamowany. Nawet jezeli nastapi to nie znaczy ze nagle deweloperzy zaczna sprzedawac mieszkania za grosze. Poczekaja az gospodarka sie ozywi by znowu sprzed

Zdjęcia - miechowianka