Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Swietny klub dla 30+. Super klimatyczny lokal.Swietna muzyka.Polecam ,,Czarna Perła,, ul.Kolejowa 8/10!!!!!!!!!!

Kluby z muzyką lat 60, 70, 80 i disco

Witam Czy ktoś może polecić (o ile takowe w Katowicach i okolicach istnieją) kluby, dyskoteki gdzie można potańczyć przy muzyce jak w temacie :)

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Poszukuję klubu ze zwykłą muzyką jak z radia. Czy ktoś wie gdzie sa tak zwykłe rzeczy, bez doskonalszych form. Tylko zwykła, popularna muzyka. Wciąż trafiam na jakiś albo starocia albo rumby, samby i czacze. A ja chce normalności, N O R M A L N O Ś C I !!!!!!!!!!!

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Czy możesz określić rodzaj muzyki, jaka jest tam grana? Czy jest to raczej dyskoteka czy klub? Mnie interesują typowe dansingi czyli foxtrot, walc, tango, cha-cha, jive itp. Dzięki za pomoc.

Re: CKM - Całoroczny Klub Muzyki

Gratulacje za pomysl utworzenia nowego Calorocznego Klubu Muzyki:)...Ale jak tutaj mozna "wylaczyc sie" i "marzyc", gdy na zapodanym linku wyswietla"This video contains content from EMI who has blocked it in your country on copyright grounds .Sorry about that

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Bardzo fajny lokal z muzyką na żywo pełna kultura i fajni ludzie w różnym wieku PARASOL w Nieporęcie każdy piątek od 20

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

W sobotę świetnie bawiłam się na Taśmowej. Rewelka. Wcześniej byliśmy na Chałubińskiego ale było słabo - tak przeważnie jest starsze towarzystwo chociaż nie ma reguły .

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

dla 40-latków polecam klub Fair Play. Naprawdę fajny lokal. Dobra muzyka, atmosfera.

Muzyka na żwyo - klub Archiwum - Piątek g.20-23

" i wiele wiele innych! Muza na żywo godz. 20 - 23 klub Archiwum Serdecznie zapraszamy.

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Bardzo fajna muzyka do tańca jest na Obozowej 85 (dom kultury) - co sobota 16.30 - 21.00.

Klub muzyka elekt. PILNE

Zwracam się o pomoc do aktywnych klubowiczów. Szukam na jutro fajnego miejsca. Trochę wypadłam z obiegu, a szykuję mężowi niespodziankę urodzinową i nie mam pojęcia, gdzie Go zabrać. Chodzi mi o fajny klub, klimatyczny, w którym grają muzykę elektroniczną , niekoniecznie gdzieś, gdzie jest spęd

Muzyka w klubie Mojito

Jestem ciekawa jak Wam się podoba muzyka w nowo otwartym klubie Mojito? Ja byłam w sobotę w tym klubie i ta muzyka nie przemawia do mnie i do moich koleżanek. A szkoda, bo to bardzo ładny lokal.

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Dla panów od 35+ do 50 polecam klub Fair Play. Przychodzi tam sporo fajnych kobiet potrafiących tańczyć i dobrze sie bawić. Muzyka też jest dobra. polecam.

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Rzeczywiście, na stronie ośrodka jest nowość. Od 8 marca, w godz. 17-21. Wybiera się ktoś jutro, 22-ego marca?

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

No coś podobnego :). Mieszkam tu od 15 lat i nie wiedziałam, że są wieczorki taneczne. Ponawiam pytanie poprzedniczki, w jakim wieku ludzie tu przychodzą?

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Też jestem skowronkiem,pania skowronkowa raczej. Ja jednak wole pozniejsze imprezy. Jest wiecej ludzi i ich rotacja ponieważ przemieszczja sie z klubu do klubu. Taki krotkie imprezy to raczej wieczorki taneczne i kojarza mi sie z pewna grupa wiekowa. Ja jeszcze jestem chyba za żywiołowa na takie

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Wiek tańczących to 40+ a raczej 50. Jest parę osób umiejących naprawdę fajnie tańczyć ale większość "tańczy jak umie". Muzyka różna od disco w różnych odmianach przez chachę i tango po foxtrota i rumbę.

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Wieczorki tam były 'niegdyś', potem było parę lat przerwy i teraz od 8 marca są znowu. Wiek tańczących to 40+ a raczej 50. Jest parę osób umiejących naprawdę fajnie tańczyć ale większość "tańczy jak umie". Muzyka różna od disco w różnych odmianach przez chachę i tango po foxtrota i rumbę.

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Odpowiadam na pytanie kogos innego,ze chwilowo nie działa Dyskoteka Dorosłego Czlowieka z Kolejowej szukaja nowego lokalu. A Ty wciaz o obozowej,dyskoteka jak dla przedszkolakow od 16-ej do 22-ej. Ludzie dorosli to dopiero o tej godzinie zaczynaja zabawe a nie koncza......

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Przykro mi ale ze wzgledu na sobotnie koncerty dyskoteka zawiesiła działalnosc. Prosze wejsc na fejsa,,dyskoteka dorosłego człowieka,,tam beda informacje gdzie bedzie przeniesiona. Wiek od30+itd

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Zabawa do 16,00 do ..20,00, ma urok. ja wolę potańczyć wczesniej. Jestem skowronek, lubie wczesnie chodzić spac i wczesnie wstawać.... Noce przetańczone , to nie dla mnie. To dla Sów, które chodza póżno spac... A dużo tancze i godzina 22,00 to granica wytrzymałości, tak , jak w Awangardzie, od 17,00

klub Mystic na Świebodzkim - jaka muzyka?

czy ktoś wie jaka muzyka leci w tym klubie na codzień? co do tamtego miejsca ja pamiętam jeszcze czasy Columbusa, w późniejszym senso nigdy nie miałam okazji być, ale podobno niezbyt ciekawie tam było. Teraz jest jakiś Mystic tam... czy warto się tam wybrać by potańczyć? lub na sylwestra?

Re: Muzyka w klubie Mojito

Zgadzam sie z tobą fajny klub ale muzyka -:( zmiecie muzę to bedzie ok:)

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Antrakt na Zachodniej ...oczywiście w Łodzi .... starają się dostosować muzykę do nastroju i wieku gości .... więc czasem są perełki z repertuaru Budki Suflera ,Perfektu, Lady Pank....itd. Można pośpiewać potańczyć i... wypić piwo i pyszne drinki ... Klub ma fajny klimat POLECAM

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

A może chcesz dziś zajrzeć do Fiesty na Chałubińskiego. Dawno nie byłam. Chciałabym zobaczyć czy ktoś przychodzi w piątki i właśnie dziś chętnie pójdę.

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Dobra zabawa jest w piatki i soboty w klubie na Taśmowej "Fair Play". Przychodzi tam towarzystwo w wieku 35+ do 50+ taneczna muzyka troche starsza i aktualne przeboje, przychodzi sporo samotnych osób, atmosfera super, ostatnio fajne babki tam bywają :)) zapraszam !

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Chciałabym czasem wyjść i spotkać kogos w moim wieku ciekawego ludzi i wesołego ale nie mam pojęcia dokąd mogę pójść w Warszawie, proszę o podpowiedż

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

podpowiedzcie mi gdzie w Wwie grają dużo cha chy na imprezach? i jest dobra muzyka do tańca?

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

w którym miejscu jest ta Czarna Perła?? wpisałam adres w maps gogle i pod tym adresem pokazują mi się jakieś magazyny, składy budowlane :(( jak tam trafić ? to budynek przy ulicy czy gdzieś w głębi ???

Koncerty:Niesamowita muzyka tylko w klubie FIRLEJ!

Już w najbliższym czasie w klubie Firlej muzyka niespotykana, niszowa, niezapomniana! Satoko Fujii avant-garde/piano/free jazz - 16.11.11 Jeżeli chcecie posłuchać unikalnej mieszanki jazzu, muzyki współczesnej i tradycyjnej muzyki japońskiej zapraszamy Was na koncert światowej sławy japońskiej

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

do Kolunio...nie wiem w którym dniu byłeś na Taśmowej. Może trafiłeś na jakiś gorszy dzień? Gorąco potem jest jak sie tańczy , ale tak jest chyba w każdym klubie. Odbijanego nigdy nie zauważyłem tam.....nie zdarzyło mi sie nic takiego. Muzyka raz lepsza, raz gorsza.....ale trudno kazdemu trafic w

Re: Muzyka w klubie Mojito

Faktem jest , że muzyka w tym klubie nie jest zestrojona z większością gustów osób, które oczekują od tego miejsca czegoś więcej od klimatu innych konkurencyjnych radomskich klubów. Niestety jest jednak inaczej. Muzyka w MOJITO jest mało taneczna, a przecież ludzie przychodzą tam również dobrze się

CKM - Całoroczny Klub Muzyki

Zanabyłem nową płytę Madredeus - Essencia i od razu mnie urzekła a więc polecam. Coisas Pequenas Nic tylko włączyć i... marzyć ;)

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Ja też właśnie szukam takich miejsc gdzie mozna potańczyć, niekoniecznie ugniatanie podłogi ;) :-D -- www.facebook.com/WarszawaPrzedwojenna?hc_location=stream

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

A ja mam pytanie techniczne jeśli chodzi o klub Fair Play. Jaki strój obowiązuje mężczyzn? Jest jakiś szablon? Strój wieczorowy czy luźniejszy? Np. Dżinsy i koszula?

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

(też byłem tam ze 2 lata temu - chodzę gdzie indziej ze względu na muzykę i ciasnotę taśmowej) no własnie dwie rzeczy chyba najistotniejsze, o które najtrudniej. Dobra muzyka i odrobina przestrzeni zeby mozna było w miarę swobodnie sie poruszać, bo cóż to za przyjemność z tańca jesli się wokół

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

W Czarnej Perle sa tradycyjnie szanty,ale tez co sobota Dyskoteka Dorosłego człowieka od 20-ej.Muzyka fajna taneczna,sale sa klimatyzowane dla palacych i nie.Wejsciowka 10 zł. Mozna tez rezerwowac stoliki numer na stronie fejsa CP.Pozdrawiam

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Tam jest juz beznadziejnie....Zmiana dj....ze nie wspomne o tym ze goraco jak w piekle,toalety z darmowym zapachem.Zapraszam do Czarnej Perły gdzie sale sa klimatyzowane.jest sala dla palacych i nie. Muzyka fajna dla 30+. Zapraszam

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Polecam wiec Czarna Perłe Wawa ul.Kolejowa 8/10 muzyka taka jak z radia akyualne hity czasami cos starsze ale tez przeboje.Zapraszam nawet dzisiaj.Start 20.Ja tez bede....

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Nigdy nie byłem w Czarnej Perle ale tasmowa ma całkiem niezły parkiet (też byłem tam ze 2 lata temu - chodzę gdzie indziej ze względu na muzykę i ciasnotę taśmowej) tylko należałoby go (wtedy) zcyklinować i polakierować. Nic nie równa się z dobrym parkietem z klepki drewnianej.

Re: Muzyka w klubie Mojito

byłam dwa razy, klub robi dobre wrażenie...chociaż są też minusy: loże siedzące za catering (lepiej byłoby za alkohol) i muzyka - o dwunastej, pierwszej ma się już dość. Jak to zmienią będzie super!

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Złota Milonga - ul. Długa 44 w piątki 17-21. Nie tylko cha-cha ale i rumba, foxtrot, jive, swing, hustle, salsa no i oczywiście różne odmiany disco bo po to większosc ludzi przychodzi. Jeżeli jest sporo osób bez pary to disco jest więcej, jak mało to raczej muzyka jest spokojniejsza. Jak się uprzeć

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Zapraszam wiec na Kolejowa 8/10 do Czarnej Perły.Dyskoteki sa co sobota od 20 do ostatniego klienta.Wejsciowka 10 zł. Dyskoteka Dorosłego człowieka.Prowadzi sprawdzony dj Jacek. Muzyka to najbardziej taneczne hity na czasie i troszke wiecznych przebojow.Sale sa klimatyzowane dla palacych i nie

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

A najlepsza jest podłoga z desek żadna klepka.Na takiej nozki nie bola po tancach nawet w mega wysokich szpilach w jakich ja pomykam..... Taka jest w Czarnej Perle

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Słyszałam, że ostatnio zmienił się z "szantowego" na muzykę dyskotekową, czy to prawda?. Tylko w jakim wieku ludzie tam teraz przychodzą, coś wiesz?

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Dj ktory grał w FP i odszedł gra teraz co sobota w Czarnej Perle wawa ul.Kolejowa 8/10. A w FP straszna bryndza z Januszkiem dj-m.Rabie wszystko na jedno kopytko..... Zapraszam do CP chocby dzisiaj ja tez bede.Do zobaczenia.Moze sie nawet znamy z Fp...

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Ciesze sie ze my dajemy Ci troche radosci takim pisaniem......aczkolwiek czas wyrwac sie z tego marazmu.To Twoje życie i to od Ciebie zalezy jak go przezyjesz.I na dodatek takie krotkie,wiec zrob cos z tym!!!!!! Kazdemu z nas cos sie od zycia nalezy. Tobie też!!!!! By nie przyszedł moment gdy bedzie

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

-letni. Chciałabym wyszaleć się na parkiecie, a później zaprosić kogoś do siebie na noc. Czy jest to możliwe w tym klubie?

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Mijasz sie z prawda dj Jacek nie umywa sie do Janusza ( w ostatnich dniach grania dj Jacka wszyscy bawili sie na tawernie u Janusza) a nie wpomne o DJ Piotrku ( przewaznie gra w pt.), który widać ze jest prawdziwym profesjonalistą . --A Czarna Perła to prawdziwa porażka , zapyziała odpychajaca no

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Co znaczy jak? Szukam banalnego odtwarzania muzyki popularnej. Do rymu i do taktu. Czemu pytasz o nastroje. Nie ma, że nastrój... ot teraz modne, ewentualnie sprzed 2 sezonów i kropka. Nie trzeba doszukiwać się drugiego dna. Może być tak, że puszczający muzykę ma dwa radia, jak w jednym gadaja to

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Większość jest w koszulach i materiałowych spodniach. Czasem w marynarkach, raczej elegancka. Ale są też w t-shirtach i dżinsach. Co kto lubi. Panie np. w większości w sukienkach, czarnych, wysokie obcasy. Ale nie tylko.

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

W sirodku sauna i gorac nie daja otwierac okien ( sa poblokowane) klimy oczywiscie brak ,co do muzyki to Dj Jacek chyba to chyba ma dwie lewe nogi i nigdy nie tańczyl albo bębnienie albo usypiacze,cały czas te same kawalki i w tej samej kolejnosci , duzo agresywnych małolatów naspedowanych albo

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Chciała wszystkim bardzo podziękować za wpisy. Uwielbiam dyskoteki, w żadnej z wymienionych nie była, pewnie nie przez najbliższe miesiące, znów nie znajdę czasu lub wszystko inne będzie ważniejsze niż ja i to co lubię. Ale chciałam powiedzieć, że dajecie mi siłę do życia. Te wpisy i świadomość, że

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

przychodzi tam d > użo osób? Szczególnie interesują mnie młodsi faceci ok. 30-letni. Chciałabym wy > szaleć się na parkiecie, a później zaprosić kogoś do siebie na noc. Czy jest to > możliwe w tym klubie? -- forum.gazeta.pl/forum/f,244778,Bistro.html

Re: Muzyka w klubie Mojito

powiedzmy ze jeden ale wieloaspektowy PLUS:) :):) minus to głownie muzyka, brak optymalnego miejsca do tańca, brak odpowiedniej liczby miejsc siedzących. Minus też jest zatem jeden o nazwie wielki BRAK:) ale braki są po to by je uzupełnić, należy dać szanse temu klubowi i poczekać na jego rozwój

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Drogi Koluniu!! To Ty mijasz sie z prawda piszac o CPerle i grajacym tam dj Jacku. Bo to dzieki niemu zaistaniała Tasmowa!!!! To On ja rozkrecal od poczatku. Był tam pierwszym dj-em!!!! ma wieloletni staz w dobrych i znanych lokalach.Czego nie moge powiedziec o dj Januszu. Jego najwiekszym sukcesem

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Gość portalu: KOLUNIO napisał(a): > Mijasz sie z prawda dj Jacek nie umywa sie do Janusza ( w ostatnich dniach gr > ania dj Jacka wszyscy bawili sie na tawernie u Janusza) a nie wpomne o DJ Piotr > ku ( przewaznie gra w pt.), który widać ze jest prawdziwym profesjonalistą . > >

Re: Klub-fajna muzyka, towarzystwo w wieku +30. G

Czasami bywa fajnie w "Podkowie" na placu Wolnica. -- www.youtube.com/watch?v=tzp-kkW8lxE

Re: Klub-fajna muzyka, towarzystwo w wieku +30. G

Polecam "Piątki w Kongresowej" w Hotelu Aspel na ul. Bratysławskiej (Krowodrza). Towarzystwo na poziomie. Muzyka w klimacie lat 70,80,90 wiec raczej kazdy znajdzie coś dla siebie. Dobrze jest sprawdzić wcześniej w który piątek jest impreza.

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Byłam w sobotę w Tygmoncie. Była muzyka, jaką lubicie i trochę ludzi w wieku 30+. Czekałam na coś nowszego, ale się nie doczekałam... Czy nikt po 40tce nie słucha R&B lub hip hop? Ja uwielbiam czarną muzę i zamierzam eksplorować kluby Harlem, Karmel, Enklawa ;)

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

i dlaczego wypisujesz takie brednie, owszem okna pozasłaniane, ale sala bardzo duża , a okna tez są otwierane. Jesli idziesz się naż...., to moze masz rację ale większość z z nas chodzi tam aby atńczyć nie jeść, muzyka jest dobra. Moi kochani, nie przesadzajcie tez z tymi wyrywaczami, tacy są

Re: klub z muzyką lat '90

polecam Klub muzyczny PRL tam sie pobawisz nie tylko przy muzyce z lat 90

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

Ja mam zamiar wybrać sie tam pierwszy raz ale terz słyszałam dobre strony o tym klubie a to co się dzieje sporadycznie to wszędzie morzna na to się naciąć .A tak apropo muzyki wszyscy trzeszczą że nie lubią roka i starych nagrań z lat 60 70 80 i disko poolo a jak zagraja to wiekszość słucha i sie

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

nowy klub watergate piatki 30 plus ruszylo od stycznia powyzej 50 osob i jest ok muzyka 80i 90 lata

Re: Klub Stara Leżakownia

Też uważam, że nieciekawie tam jest. Na ścianach jest grzyb, muzyka do bani i same dzieciaki. A co myślicie jakby otworzyć klub dla ludzi 21+ ? I jaka muzyka by Was najbardziej interesowała?

Re: Klub dla 40 latkow - muzyka lata 70 i 80. Gdz

zarcie tylko dyskoteka! Muzyka jest naprawde dobra!!DJ Jacek gra w wiekszosci najnowsze piosenki,ale gra tez i stara klasyke.Drugi parkiet jest z bardziej taneczna muzyka,gzie swietnie baluja nawet Ci ponizej 30-tki.A wiadomo że w każdym klubie jest sporo stałych bywlcow i nie negujemy nowoprzybyłych

Muzyka z klubu zakłócała Marsz Solidarnych

Muzyka z klubu zakłócała Marsz Solidarnych

FreeStyle Street Basketball

FreeStyle Street Basketball jest pierwszą w swoim rodzaju grą o koszykówce która różni się od pełnych zasad wersji ze świata NBA. Tutaj będziemy mogli poczuć wolność i świetnie się bawić w rytm muzyki hip-hop oraz ubierając nasze awatary jak tylko chcemy.

FreeStyle Street

SAM Party DJ

SAM Party DJ to narzędzie, które pozwoli użytkownikowi na zmianę swojego komputera w pełnowartościowe studio do obróbki muzyki.

SAM Party DJ jest idealnym rozwiązaniem dla profesjonalnych DJ'ów oraz właścicieli wielu lokali takich jak: bary, restauracje, siłownie

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - muzyka klub