Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Pan Slowianie

Marsjaninie drogi,oczywiscie ze na poczatku trzeba bedzie slowian przekonac by wzajemnie sie kochali ..ale po czterech pokolemiach a juz napewno po osmiu slowianie beda jednym narodem

Slowianie-pojecie rozciagliwe+

przed tym,jak ci zjadacze zaczeli mowic. 2. Sa inni slowianie wywadza swoja nazwe od "Slawianie". A poniewaz tych drugich jest o wiele wiecej niz tych pierwszych,to nalezy przyjac,ze oni maja racje. "Slawa" po russki-tzn."Chwala" po polsku. Ludzie byli tacy mezni

My slowianie

Ktos slyszal? Teraz o tym glosno w mediach (nie tylko polskich zreszta). Podoba wam sie? Mi owszem. muzyka.onet.pl/hip-hop/donatan-i-cleo-my-slowianie/emg54 Poza niezliczonymi przeróbkami teledysku "My Słowanie", o wideo napisono nawet w Wielkiej Brytanii. Dziennikarka działu BBC

Re: Pan Slowianie

xystos napisał: > Marsjaninie drogi,oczywiscie ze na poczatku trzeba bedzie slowian > przekonac by wzajemnie sie kochali ..ale po czterech pokolemiach > a juz napewno po osmiu slowianie beda jednym narodem Co to jest ten początek? W jaki sposób przekonać by się kochali? Poza tym

nazwa Slowianie pochodzi od słowa

niewolnikami (slaves). Po łacinie niewolnik to servus, więc Rzymianie nie mogli nazywać Słowian niewolnikami, zresztą w czasach cesarstwa rzymskiego niewolników brano ze wszystkich podbitych regionów. Było nimi także Grecy, Żydzi, Bryci, Germanie etc. Wiadomo, że Slowianie, podobnie jak i inne plemiona

Re: Ci "Slowianie" bardzo dziwnie reaguja...

tez to obserwuje. Dlaczegos dla nich Zyd to obelga i antysemityzm. Ciekawe dlaczego tak gardza swym pochodzeniem ci forumowi "Slowianie".

Pan Slowianie

Jakkolwiek w obliczu ostatnich wydarzeń może to zabrzmieć dziwnie, ale logika nakazuje, abyśmy My, Słowianie zdołali zakopać głęboko wszelkie animozje jakie mamy do swoich pobratymców ze wschodu. Trzeba bardzo dokładnie przeanalizować czy w dzisiejszym świecie lepiej jest aby Słowiańszczyzna walczył

-Forumowi "Slowianie"...

...ciekawe , ze analogowych , arkafowiczow, krzysiow i innych kylaxow pojawilo sie az tyle akurat na tym forum...moze zaczniecie od od mapy swiata ? -Nie dla wszystkich swiat sie dzieli na "Izrael i reszte".

Slowianie pobili Germanow

dolaczam video z dekoracji kwiatowej na skoczni: www.youtube.com/watch?v=u4htujKzJBg -- Feudalizmu nie zniszczyli lennicy, a komunizmu zaś nie zburzyli sekretarze. Podobnie panowania spekulantów nie wyeliminują spekulanci lub biurokraci i to nie oni wyciągną później z rowu wykolejony wóz pogrucho

Re: Pan Slowianie

vranovie.wordpress.com/2014/02/17/tysiecznik-czyli-wojewoda/ ciekawa strona,wloze do favorites i poczytam puzniej Pzdr. ZEN

Drodzy Pan-Slowianie...

...rozpuście-że się wszyscy w kacapskim oceanie. Tak to w jednym zdaniu można streścić. Dziękuję, postoję ;->

Re: Pan Slowianie

poczatkowo bylyby drobne problemy z wzajemna akceptacja ale EU to martwy plód ktory bez przerwy zostaje poddawany reanimacji,uda sie ? ZEN

Polacy to Slowianie, czy Semici ?!Powoli sie gubie

Slowianie, czy Semici ?! Powoli sie gubie.. Mnie uczono w szkole, ze Polacy to Slowianie a nie Semici. Chrzescijanstwo to semicka religia. Biblia to semicka ksiega, napisana przez Semitow a nie przez Slowian. Na krzyzu wieszano semitow w czasie Wojen Zydowskich w Palestynie. Krzyz to symbol

Re: Pan Slowianie

xystos napisał: > vranovie.wordpress.com/2014/02/17/tysiecznik-czyli-wojewoda/ > > ciekawa strona,wloze do favorites i poczytam puzniej > To zbiór pewnych faktów i interpretacji z przedchrześcijańskiej historii Słowian okazuje się, że nie ma żadnej białej plamy, a historia Słowian j

Re: Drodzy Pan-Slowianie...

pijatyka napisała: > ...rozpuście-że się wszyscy w kacapskim oceanie. > > Tak to w jednym zdaniu można streścić. > > Dziękuję, postoję ;-> Ach co za kompleksy wobec Rosji. To trochę trudno bo słowiański ocean zaczyna się na Łabie i Odrze, do granicy Białorusi i Ukrainy z Ros

Murzyni, Slowianie, Anglosasi ...

tamtejsza elite, warstwy nieco nizsze (na ogol) zajeli liczni emigranci z Wlochi z krajow slowianskich. Slowianie to ostatni przybysze do Europy mowiący indo-europejskim. To wyjasnia ich peryferyjna pozycje wobec jądra romansko-germanskiego. Ta stratyfikacja zachowala sie w Nowym Swiecie. Najnizej

Re: Pan Slowianie

xystos napisał: > Jakkolwiek w obliczu ostatnich wydarzeń może to zabrzmieć dziwnie, ale logika n > akazuje, abyśmy My, Słowianie zdołali zakopać głęboko wszelkie animozje jakie m > amy do swoich pobratymców ze wschodu. Trzeba bardzo dokładnie przeanalizować cz > y w dzisiejszym świec

Re: Pan Slowianie

xystos napisał: > poczatkowo bylyby drobne problemy z wzajemna akceptacja > > ale EU to martwy plód ktory bez przerwy zostaje poddawany reanimacji,uda sie ? Kiedyś się udało, ale było to zjednoczenie siłą, prawdopodobnie było obalenie jakichś obcych rządów w części słowiańszczyzny, bo l

Re: Pan Slowianie

> Na pierwszy rzut oka brzmi to utopijnie i nierealistycznie, ale gdy ktoś się z > astanowi nad tym głębiej może się okazać, że stworzenie politycznej Unii Słowia > ńskiej z Polską, Rosją, Czechami, Słowacją, Ukrainą, Białorusią, Chorwacją, Ser > bią i innymi chętnymi krajami jest po pro

Slowianie spokkrewnieni z Germanami

A tu cos dla Ballesta: lukaszrzepinski.salon24.pl/564564,powiazanie-genetyczne-slowian-i-germanow -- Za waszą i naszą wolność.

Germanie, ludy romanskie, Slowianie abstrakcja

czlowiek_z_marsa napisał: (...) Germ?n? pojawiają się ni stąd, ni zowąd u Cezara A od dawno istnialo juz slowo romanskie: hermano - brat. Pięknie. Wszystkie powyzsze dywagacje nieuchronnie prowadzą do konkluzji, ze kryteria lingwistyczne i genetyczne demontują „naukowosc” istnienia

Re: -Forumowi "Slowianie"...

kaszebe12 napisał: > ...ciekawe , ze analogowych , arkafowiczow, krzysiow i innych kylaxow pojawilo > sie az tyle akurat na tym forum...moze zaczniecie od od mapy swiata ? -Nie dla > wszystkich swiat sie dzieli na "Izrael i reszte". jedyny ktory nie wstydzi sie swojego zydow

Re: My slowianie Balkan Electrique Ye me poday

coz, przegrrywasz w dyskusji i dlatego raptem,nie majac argumentow, tak ja zakanczasz. jak chcesz :) ja sie nie kloce, mam inne zdanie. piszac a artyscie nie pisze o kawalku "my slowianie" bo to jedno sie komus tam udalo :) > o wartosci hip hopu tez z toba dyskutowac nie bede, bo nie

Sclawi = Slowianie

TERAZ I POLACY JUZ WIEDZA, ze nie ma genetycznej roznicy miedzy Polakami a Niemcami, dodam, ze nawet Hitler to wiedzial i dlatego tak cenil Polakow "Otóż wbrew obiegowym poglądom okazało się, że mieszkańców obu brzegów Odry w sensie genetycznym prawie nic nie różni. Przeciętny genotyp mamy niem

Polski hit jesieni....Slowianie.

super!!:D wyborcza.pl/1,75478,14961387,To_polski_hit_jesieni__Wszyscy_sie_nim_dziela__Ma.html -- forum.gazeta.pl/forum/f,244778,Bistro.html

Re: My slowianie

turmalinka napisała: >Normalnie oglada sobie czlowiek reklamy, a tu nagle film :D Hhahahahahahahaha….., wturlaliśmy się z małżem pod stół :D Tekst miesiąca :)

Re: My slowianie

Ojć, przepraszam, ale chcę protegować do 45+ największej forumowej czepialskiej, moherowej malkontentki :)) Coś cię wikipedia zawiodła… :D

Re: My slowianie

Tragedia, dobrze, ze jeszcze z golymi dupami nie lataja. Sorry, ale jak dla mnie zenada. Piosenka tez nieciekawa.

Re: Slowianie spokkrewnieni z Germanami

Polacy to Słowianie i nic wspólnego z Niemcami nie mają. Język, kultura, wygląd zewnętrzny - wszystko inne.

Re: Slowianie spokkrewnieni z Germanami

Nie, bo Polacy to nieochrzczeni Goci i Wandale -- pyrsk Ballest "Dobra retoryka jest tarcza niewiedzy" Gleiwitz

Re: Slowianie spokkrewnieni z Germanami

Nawiazanie do tego tematu: andromeda.salon24.pl/564595,do-dyskusji-tekst-dla-wytrwalych -- Za waszą i naszą wolność.

Re: Germanie, ludy romanskie, Slowianie abstrakcj

Nie demontują. Trzeba po prostu rozumieć co podział ten oznacza. Pokrewieństwo języków to tylko i wyłącznie kwestia ich systematyki. -- "Wake up! Time to die." Wiadomokto

Re: My slowianie

tez sie dobrze posmialam z tego turmalinka napisała: Normalnie oglada sobie czlowiek reklamy, a tu nagle fi lm :D -- They have a lot of problems pronouncing your name..... dedeldedeldedeley sitchiation

Re: My slowianie

nie mam zamiaru sie z toba wdawac w dyskusje bo znowu czepisz sie moich postow, zeby sie czepiac.czegos z sensem nie potrafisz napisac tylko czepiac sie slowek wyrwanych z kontekstu?

Re: My slowianie

londynwarszawaparyz napisał(a): >Artysta proteguje do nazywania go artysta hip hopowym, a ta muzyke nazywa "slowianskim >bitem" :) Sorry, możesz rozwinąć myśl, kogo "proteguje"…?

Re: My slowianie

nastepny przeboj w stylu Koko koko juro spoko :-D Dlaczego sex w Polsce kojarzy sie z przasnoscia , a nie finezja - nigdy nie zrozumiem :-)) ten mech na piersi damskiej raczej malo podniecajacy...

Re: My slowianie

w brytyjskich jest nie dlatego, ze jest super fajny i oni wiedza o co chodzi, tylko jakas dziennikareczke zainteresowalo co w nim jest takiego ze ma tyle odslon > Watek zalolylam wiec z ciekawosci. zaspokoilas ja? ;)

Re: My slowianie

nie przesadzaj co? to ze ktos 'jest' w wikipedii nie znaczy ze wszyscy maja wiedziec kim jest :/ ty znasz wszystkich wykonawcow? i nie porownuj dwoch zupelnie roznych typow muzyki, bo to bez sensu :/

Re: My slowianie

jaleo napisała: > A powyzszy komentarz, ze "w amerykanskich teledyskach" sa cycki na wierzchu itp > , wiec co to za problem, powoduje u mnie opad wszystkiego lacznie z cyckami. > :)

Re: Slowianie-pojecie rozciagliwe.P.S+

Jest jeszcze inne pochodzenie Slowian: kacapy-ludek o tej durnrj slawie wywodzcy sie z grupy slawian russkich. No,coz-w kazdym narodzie sa swoi Slawianie i kacapy. U Zydow i Polakow tez.

Re: Slowianie spokkrewnieni z Germanami

ballest napisał: > Nie, bo Polacy to nieochrzczeni Goci i Wandale A co mo chrzest do pokrewiyństwa? Ginkgo wspomogo myslynie, Bezmaś mosz w zegrodce. Pozdrowiom! Etwas spass muss auch sein.

Re: Slowianie spokkrewnieni z Germanami

forum.gazeta.pl/forum/w,34281,126842459,126978614,Re_Czy_Polacy_to_potomkowie_Gotow_i_Wandali_.html ale Danke za przypomnienie Tematu. -- pyrsk Ballest "Dobra retoryka jest tarcza niewiedzy" Gleiwitz

Re: Slowianie spokkrewnieni z Germanami

a jo caly czas piszam, ze nie sa spokrewnieni, tylko na przyklad Polacy to potomkowie Gotow i Wandali. -- pyrsk Ballest "Dobra retoryka jest tarcza niewiedzy" Gleiwitz

Re: My slowianie

> Moj syn DJ powiedzial: it's OK.ish ale to zaden hip hop, bardziej commercial p > op :) No bo ma racje. Ten artysta to jest niby hip hopowy :) ale tworzy taka muzyke jak ta, czego hip hopem nazwac nie mozna. Oczywiscie, ze to jest "commercial" :) Jest inne, wiec przyciaga uwage wi

Re: My slowianie

Naprawde tak duzo tych cyckow wszedzie? Ja nie wiem, albo nie zwracam uwagi, albo to wplyw braku tv. A tekst? Hmm jak sie z nim nie utozsamiam, nie odbieram go osobiscie. Dla mnie jest zartem I tyle.

Re: My slowianie

Jezu, kobieto, ja nie pisze ze przekroj forum skalda sie z 45plus tylko ze i takie osoby tu sa! :) Temat jest na czasie w polskich mediach bardziej, w brytyjskich jak sie okazuje tez. Z ciekawosci jak Polki odbieraja teledysk o Slowianach zalozylam watek. Teledysk mial 23 miliony wyswietlen, wiec t

Re: My slowianie

tylko zalozylam to jako teze, zn > ajac przekroj forum, trudno byloby mi oczekiwac ze osoby, ktore maja lat 45 + t > akze beda sluchaly tej muzyki no wiec po co ten watek skoro przekroj forum to 45+ i oczywiste jest dla ciebie ze hip hopu nie lubia?

Re: My slowianie

ampiltuda napisała: > Och wybacz, że uraziłam twój gust muzyczny, niestety nie każdy lubi ….., > nawet nie wiem jak określić ten rodzaj "muzyki"…, to co ty nie badz zlosliwa ;) ten rodzaj muzyki nazywa sie hip hop :)

Re: My slowianie

nie wiem czemu ale twoje ''ale w tym trzeba siedziec i sie orientowac, zakladam po wypowiedziach ,ze malo ktora tutaj wie kim jest DJ600V i Bogna, za co Liroy zgarnal Fryderyk '' odebralam jako przytyk do tych dziewczyn, ktore sluchaja innej muzyki btw ja tez nie wiem co to za kawalki, liroya nigd

Re: My slowianie

ale wlasnie to robicie , dopisujecie ideologie, utozsamiacie sie z tym co spiewaja i jako polki jestescie oburzone, dla mnie i utwor i teledysk jest poprostu smieszny, ani mnie nie obraza, ani nawet te cycki nie raza, jest czyms innym niz do tej pory polski hip hop pokazywal, dlatego jest taka cieka

Re: My slowianie

a mi sie podoba, ale ja dziecko hip hopu jestem, donatana sluchalam juz wczesniej, glos cleo - rewelacja i nie moge sie doczekac ich plytki :P a tekst i teledysk nie mial nikomu uswiadamiac jakie to slowianki piekne itp, jest zartem lamiacym stereotyp poboznej polskiej wiochy :)

Re: My slowianie

Slowianskie dziewczyny sa zdrowe, plodne i rumiane- poza zdrowiemnic sie do mnie nie stosuje, a jestem slowianka z dziada- pradziada. Jestem blada i mialam problemy z zajsciem w ciaze:P O walorach muzycznych to sie nawet nie wypowiadam, bo zenada na calego. Jaleo- obawiam sie ze to raczej nie miala

Re: My slowianie

Ja o 'artyscie' nigdy wczesniej nie slyszalam i zaluje, ze dzisiaj uslyszalam ;) Produkacja taka sama jak niskobudzetowe, tandentne, powtarzajace sie amerykanskie czy inne tureckie, tyle, ze z polskimi strojami ludowymi. Ja rozumiem, ze to ma byc parodia, do stereotypu, ze polskie kobiety sa latwe z

Re: Slowianie spokkrewnieni z Germanami

ballest napisał: > a jo caly czas piszam, ze nie sa spokrewnieni, tylko na przyklad Polacy to poto > mkowie Gotow i Wandali. W twoim przypadku to tez sa spokrewnieni bo se z tymi Gotami powymieszali. -- Za waszą i naszą wolność.

Re: My slowianie

czytam te Wasze pełne oburzenia komentarze i sie smieje pod nosem. A teraz pytanie za 100 punktow: po co Kondrat nakrecil mydelko fa, parodię którą ludzie wzieli na serio? Odpowiedź w drugiej minucie: http://www.youtube.com/watch?v=sJ9sII_RVq8;;sJ9sII_RVq8;;http://i1.ytimg.com/vi/sJ9sII_RVq8/def

Re: My slowianie

super ta piosenka!! wpada w ucho i slucham juz 3 raz :-) nie wiem o co wam chodzi, czy wszystko zawsze musie byc na serio? po prostu pozytywna piosenka. teledysk za to sredniawy: za duzo cyckow. a nie ma zadnego tanca, ktory chyba jest charakterysytczny dla takiej muzyki? gdyby na przyklad te klas

Re: My slowianie

> Tekst dla mnie nie jest seksistowski tylko probuje pokazac ze dziewczyny (polsk > ie, slownianskie inaczej w teledysku) sa seksowne, zdrowe, plodne i rumiane, a > dodatkowo znaja swoje atuty i sa swiadome siebie i swojego ciala :) Nie kazda Polka wygla jak Maryna z Janosika.. no i na pe

Re: My slowianie

ja widziałam sporo moich znajomych linkowało to na FB, ale niespecjalnie mnie to zainteresowało dopóki tutaj niee rozwinęła się dyskusja - powiem tak.. utwór średni i w ogóle mi się nie podoba - wkurza mnie wokal i maniera 'piosenkarki'.. teledysk niech będzie parodią - ale generalnie mam 'uczulenie

Re: My slowianie

LWP o uj ci chodzi ze sie tak zapytam? co jest dziwnego w tym ze dziewczyny hip hopu nie sluchaja i nie maja pojecia o wykonawcach, teledyskach itp? btw pare postow wyzej sama probujesz dorabiac ideologie do tego tekstu :/ Tekst dla mnie nie jest seksistowski tylko probuje pokazac ze dziewczyny (po

Re: My slowianie

No widzisz, rzadko kto "wgryza" się w proces powstawania utworu, większość dostaje gotowy produkt i tak odbiera, jak go widzi. To nie utwór literacki, żeby robić analizę i dociekać co autor miał na myśli. Ja nawet nie słyszałam o formacji Donateo, nigdy nie lubiłam takiej muzyki i w życiu

Re: My slowianie

jesooooo laski wy tak serio? btw jak chcecie dowiedziec sie jak i dlaczego ten teks powstal to polecam obejrzec wywiad z donatanem i cleo, gdzie sami przyznaja, ze tekst powstal dla zartu, w pare minut i wogole nie mial byc nagrany, a na oficjalnej plycie tego kawalka nie bedzie :) a teledysk jes

Re: My slowianie

Dawno nie widziałam czegoś tak głupiego i żenującego, teledysk zapowiada się dobrze i zabawnie, ale po kilkunastu sekundach okazuje się być seksistowską i tandetną katastrofą. Obejrzałam to raz kilka tygodni temu i do dziś mam niesmak, nie rozumiem popularności tego szajtu :P Jeśli chciałabym się an

Re: My slowianie

londynwarszawaparyz napisał(a): > Tekst dla mnie nie jest seksistowski tylko probuje pokazac ze dziewczyny (polsk > ie, slownianskie inaczej w teledysku) sa seksowne, zdrowe, plodne i rumiane, a > dodatkowo znaja swoje atuty i sa swiadome siebie i swojego ciala :) i Ty tak serio? T

Re: My slowianie

Jesli o mnie chodzi, to poza ludowymi strojami nic w tym slowianskiego nie widze :P Teledysk jest imitacja amerykanskich hip-hopowcow: cycki na wierzch, dwuznaczne (?)gesty- nie ma co promowac. Dla mnie mistrzami jezyka/kultury polskiej jest Lao Che. Sa nie do pobicia; trafia i do mnie i do mojej 10

Re: My slowianie

polskiej nigdy nie mielismy, jak jestesmy w PL (rzadko) to czasu nie ma na tv, sa wazniejsze i fajniejsze rozrywki, a tu ze sky tez zrezygowalismy, bo nie wiele jest ciekawych programow, a te ktore mozna by z checia poogladac sa przerywane non stop reklamami :/ Normalnie oglada sobie czlowiek reklam

Re: My slowianie

A ja lubie ta piosenkę, wpada w ucho jak "jestes szalona" Bardziej chodzi o to ze polskie kobiety sa fajne seksowne, a nie sztuczne cycki tipsy muzyka z Ameryki bo tamto to lepsze. A nasze kobiety sa po prostu lepsze, jak w piosence "najwiecej witaminy maja polskie dziewczyny."

Re: My slowianie

Ja teraz odpoczywam od polskiej tv, nie mam ani tu, ani w Polsce, ale póki miałam, to rzucało się to w oczy, reklamy zewnętrzne też przesycone seksem. Wszędzie, albo cycki, albo modele patrzą na siebie, jakby zaraz mieli się pożreć, a to zadek, a to cycek, a później dziewczyny robią z siebie takie S

Re: My slowianie

"diskopolo, pieśni biesiadne i t.p. - to się zawsz dobrze sprzedaje. Muniek sprzedał piosenki kapel warszawskich, ulicznych kapel, Kazik sprzedał podobne wypociny swojego ojca - ulicznego grajka, Kukiz też sprzedawał ludowe trele, że o Golcach nie wponę. A Kajah i jej bregowciowe podrygi?"

Re: My slowianie

aniaheasley napisała: > > Nie wiem co prawda jak mozna myslec, ze nie jest to parodia i zart. Ziomale wiedza ,ze to parodia i zart, ale nie wszyscy dziela polskie poczucie humoru :-) Nie pamietasz Aniu , ze jakies 15-18 lat temu pokazywano Polska wies w brytyjskiej telewizji przez pr

Re: My slowianie

Super piosenka, what's not to like jak powiedziala moja kolezanka tubylcza ;) Stylizacja przesadzona, kiczowata, no ale przeciez o to chodzilo autorom. Po angielsku bedzie chyba brzmialo jeszcze lepiej, no ale to moze moje spaczenie jezykowe, ze hip hopowe rytmy w innym jezyku sa juz od razu parod

Re: My slowianie

myslalam, ze odnoscisz sie do hip hopu a nie tego jednego kawalka :) ten faktycznie trudno (i chyba nawet sie nie da) sklasyfikowac dla mnie teledysk chamski nie jest (btw bardzo dobrze przez krytykow oceniany, wiec jego slabosc to twoje subiektywne odczucie), gdyby byl ugrzeczniony wiekszosc odebr

Re: My slowianie

turmalinka napisała: > nie badz zlosliwa ;) ten rodzaj muzyki nazywa sie hip hop :) To nie była złośliwość :)). "Utworowi" daleko do hip hopu, to, że nie słucham tego rodzaju muzyki, nie oznacza, że nigdy nie słyszałam. No ale ja jestem stara i się nie znam... :D Wiesz co…,

Re: My slowianie

londynwarszawaparyz napisał(a): > A "zakladam po wypowiedziach ,ze malo ktora tutaj wie kim jest DJ600V" nie jest > zdaniem szyderczym jak sie moze Tobie wydaje, tylko zalozylam to jako teze, zn > ajac przekroj forum, trudno byloby mi oczekiwac ze osoby, ktore maja lat 45 + t >

Re: Germanie, ludy romanskie, Slowianie abstrakcj+

a mieszanie Celtów, Skandynawów, Rzymian i Słowian dała coś co nazywamy dziś ludami germańskimi. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<&

Re: My slowianie

To zle odebralas. Pisalam w sensie ze w tym trzeba byc, sluchac tego na biezaco, zeby miec orientacje ze ten teledysk rozni sie od innych hip hopowych, co Ty napisalas. A "zakladam po wypowiedziach ,ze malo ktora tutaj wie kim jest DJ600V" nie jest zdaniem szyderczym jak sie moze Tobie wy

Re: My slowianie

Nie chodzi o gusta, bo slucham innej muzyki, wiec mnie nie urazilas :) Chodzi o to ze nawet przekopiowac nie umiesz poprawnie nazwy wykonawcy, kilkakrotnie uzytego w watku, tylko pojawia sie radosna tworczosc...to mnie bardziej rozsmieszylo :) >Gdyby do tego zestawic "piejom kury piejom n

Re: My slowianie

Bosz, ten teledysk to jest tragedia i chyba inaczej nie da sie tego nazwac. Zdaje sobie sprawe, ze to mialo byc ironiczne, parodia itp, ale parodie i ironie tez trzeba umiec robic z glowa. A powyzszy komentarz, ze "w amerykanskich teledyskach" sa cycki na wierzchu itp, wiec co to za prob

Re: My slowianie

może chodzi o naśladowanie wsiowych pieśni ludowych, w których poza kojarzeniem, że to ludowe, z powodu wycia pieśniarek nie da się rozpoznać całości tekstu, braki w tekście nadrabiają obrazki, każdy z nostalgią patrzy na chałupę i wiejskie zajęcia, które mgliście kojarzą mu się z czasami bardzo w

Ci "Slowianie" bardzo dziwnie reaguja...

na slowo Zyd. Jak tylko widza to slowo w poscie,to od razu rzucaja sie do ataku. -- ****************** Zapraszam wszystkich,komu Rosja lezy na sercu,jak rowniez tych,kto od samego tego slowa dostaje drgawek,na forum "Rosja i swiat" forum.gazeta.pl/forum/f,154812,Rosja_i_swiat_.html

Re: My slowianie

Nie, no wlasnie ja odebralam Twoje wpisy jako wypowiedzi "znawcy" tematu, ktory przeczytal nawet wywiad ze wspomnianym artysta Donatanem i Cleo, wiec wlasnie napisalam ze nie kazdy slucha Hip Hopu moze jak Ty, czy ja, czy ktos tam, i moze nie zrozumiec; ale w tym trzeba siedziec i sie or

Re: My slowianie

> ale wlasnie to robicie , dopisujecie ideologie, utozsamiacie sie z tym co spiew > aja i jako polki jestescie oburzone, Czyli jako narod nie potrafimy smiac sie z siebie. O autoironii nie wspomne. Ja tam nie czuje sie oburzona :) Jestem, zwyczajowo, inaczej nie zreszta, dumna ze slowianskic

Re: My slowianie

"Ja nawet nie słyszałam o formacj i Donateo" Rece opadaja. Mysle ze sam "Donateo" by sie usmial i jego "formacja" as well :) Wikipedia (patrz, gosciu jest w Wikipedii! podaje ; DONATAN, właściwie Witold Czamara (ur. 2 września 1984 w Krakowie) – polski muzyk, p

Re: Slowianie spokkrewnieni z Germanami

Sam tysz cos na tymat tych odleglych czasow. www.dw.de/europejczycy-byli-ciemnosk%C3%B3rzy-jeszcze-przed-7000-lat/a-17392119 -- Lwow, „Przeglad Wszechpolski“, nr 1, styczen 1899, „Utrata wschodnich terenow znaczylaby smiertelny cios dla potegi Niemiec. W walce narodowej haslo moze

Re: My slowianie

Jaleo okreslenie polski hip hop odnosi sie do polskich wykonawcow tego gatunku i jak najbardziej oni istnieja, istnieje tez w Polsce cala kultura hiphopowa i ma sie calkiem dobrze. Zanim zaczniesz sie tak autorytatywnie wypowiadac o wartosci etc polskiego czy hip hopu proponuje zapoznac sie z tym po

Re: My slowianie

Och wybacz, że uraziłam twój gust muzyczny, niestety nie każdy lubi ….., nawet nie wiem jak określić ten rodzaj "muzyki"…, to co ty. Dla mnie, to chamskie przytupy z niskobudżetowego wesela. No masz rację, rece opadaja, że można czymś takim trafić w czyjś gust… > W

Zdjęcia - my slowianie