Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

powracajaca depresja i lek alventa

, wlasnie lekarz zmienil mi teraz na lek alventa moze ktos wie cos o tym jak szybko moze zadzialac ,biore go od tygodnia ale na razie nie ma wiekszej poprawy caly czas sie mecze nie moge sie na niczym skupic i jak tu zyc????

Re: powracajaca depresja i lek alventa

Alventa to bardzo dobry lek (Efectin i Wenlaflaksyna to to samo). Biorę go od 2 lat. Pierwsze pozytywne efekty przychodzą po ok 14 dniach. Wytrzymaj jeszcze tydzień a będzie ok.

Re: powracajaca depresja i lek alventa

dzieki serdeczne za slowa otuchy ,jutro podwajam dawke tego leku tak kazal lekarz ,musi byc dobrze bo inaczej zwariuje. pozdrawiam

Re: pisałam wcześniej że biorę efectin

Czy nie przesadziłaś ? Przegięłaś "pałę" ! Ja brałem taką dawkę (decyzja lekarza) ale ona mnie rozwaliła emocjonalnie po czym musiałem długo dochodzić do siebie.\ Poza tym zmień lek na tańszy. Np. Alventa

LEUKOPENIA

Witam Mam pytanie,czy po leku Alventa może wystąpić leukopenia?Mam złe wyniki i trochę się niepokoję.

Re: Neuroleptyki

przestrodze.Przez 2 lata byłam względnie ustabilizowana /alventa,convulex,ketilept/Oczywiście łapałam góry i doły ale jakos dawało się żyć Od stycznia 2014 odeszła z przychodni moja psychiatra i trafiłam do dziadka starej szkoły.Stwierdził że nie widzi u mnie objawów CHAD i zalecił zmianę leków w tym odstawić

Re: Bez depresji i z wytryskiem;-)

Ja od 3 lat z półroczną przerwą biorę Venlafaxinum (Efectin, Alventa, itp). Na samym początku miałem "problem" ale z czasem przeszedł. Polecam ten lek

Re: Pytanie do Olgi i wszystkich doświadczonych..

reakcje na te same leki mogą być bardzo różne u różnych osób. wiele zależy też od tego jak długo bierzesz te leki, jaka jest dawka. u mnie Alventa nie zmniejsza motywacji. jeśli już, to zmniejszają ją względy sytuacyjne. najlepiej porozmawiaj o tym z lekarzem.

zmień lek na inny

Brałem Coaxil na początku leczenia. Najpierw była delikatna poprawa ale trwało to krótko. Lekarz przepisał mi mocniejszy lek (Effectin/Alventa), który dopiero mi pomógł. Fakt że skutki uboczne na początku są ale trzeba je po prostu przetrwać. U mnie po 2 tygodniach było ok. Coaxil jest za słaby i

Re: efectin ER 75

Jest nowy lek, odpowiednik Effectinu: Alventa (Venlafaxinum)firmy KRKA. Cena po refundacji 35zł za 28kaps.

Re: Ja juz nie mam sił,wszystko przerobiałam,help

Dziekuję Wam,że chociaz odpisujecie to duzo :-),to tak tych leków była wielka ''kupa''zaczynałam od asentry-nic to był 2003 r,pózniej brałam afobam ale doraznie tylko na lęk,jakąś przerwę miałam 2-3 lata i nic nie potrzebowałam jakis cud??,i od poczatku sie zaczeło koło alventa

O lekach i motywacji,hamują czy pobudzają..

Mam pytanie,czy leki przeciwdepresyjne typu Elicea(escitalopram),Alventa i inne mogą hamować napęd i zmniejszać motywację i chęci do działania? Nastrój i sen mi poprawiają,natomiast napęd pozostawia wiele do życzenia. Brałam Solian i Fluanxol,które z założenia aktywizujące,mnie hamowały jeszcze

Pytanie do Olgi i wszystkich doświadczonych....

Mam pytanie,czy leki przeciwdepresyjne typu Elicea(escitalopram),Alventa i inne mogą hamować napęd i zmniejszać motywację i chęci do działania? Nastrój i sen mi poprawiają,natomiast napęd pozostawia wiele do życzenia. Brałam Solian i Fluanxol,które z założenia aktywizujące,mnie hamowały jeszcze

jeździcie samochodem na lekach?

witam współsmutasów, biorę wenlafaksynę (alventa, effectin itd.), która nie jest zalecana dla kierowców. Dobrze się po tym czuję, leczę się długotrwale. Będę jednak musiała w najbliższym czasie zacząć siadać za kółkiem. Czy ktoś z Was jeździ po tym leku (lub jakimś innym SNRI) z dobrym skutkiem? A

Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę... PILNE

Witam.Od kilku miesięcy biorę lek o nazwie Alventa.Zaproszona jestem na ślub przyjaciółki i zastanawia mnie czy biorąc ten lek mogę napić się piwa?Nie ma mowy o jakimś wielkim piciu, ale o jednym piwku.Czy ktoś ma jakieś doświadczenia?Czy coś się stanie jeśli wypiję piwo biorąc Alventę?

Re: symfaxin Er 75

to bardzo popularna Venlafaxinum (Effectin, Alventa) 150 mg dziennie to nie jest duża dawka to normalna dawka jeśli jednak na początku leczenia lekarz przepisał 150 mg dziennie to wydaje mi się to trochę dziwne z uwagi na przystosowanie się organizmu do leku moim zdaniem powinien zacząć od dawki 75

Re: zoltodziob z CHADem

alventa.najlepszy jak dla mnie lek przeciwdepresyjny.nic mnie tak szybko nie stawia na nogi jak alventa.Likwiduje apetyt,co jest plusem,a minus jest taki że odstawianie tego leku to prawdziwy detox,przynajmniej ze mną tak było.Biegunka,wymioty,bule,zawroty głowy.ale to kwestia kilku dni

Re: O lekach i motywacji,hamują czy pobudzają..

Mam zdiagnozowaną depresję,fobię społeczną i zaburzenia adaptacyjne,a do tego uzależnienie od benzodiazepin. Alventa(Effectin)strasznie mnie spowalniała.Był czas,że Depakina dawała mi powera. Na mnie SSRI też średnio działają.Czuję że to właśnie one mogą pogłębiać taką rozlazłość i obojętność

Re: venlectine

tak to bardzo popularny i skuteczny lek jest dużo producentów tego leku (substancja czynna - venlafaxyna) wrzuć w wyszukiwarkę na tym forum nazwy: efectin, alventa, velafax, velaxin a powinieneś mieć sporo wątków do przestudiowania

Re: czy przy depresji często stosuje się

Trittico nie biorę. W zamian jest Alventa. A Sulpiryd to lek łagodzący objawy somatyczne w jelitach i żołądku. Można więc stwierdzić że biorę Depakine Chrono 1500 mg/dobę plus Alventa 75 mg/dobę. I chodzi mi o fakt łączenia depresji antydepresanta ze stabilizatorem nastroju. Nie w CHAD ale w

Re: to znowu ja,tym razem z venlafaxinem

to dobry lek moim zdaniem ja łykam go od prawie 2 lat (odpowiednik-Alventa) nie przerażaj się że tak długo nie wiem jak ty ale ja miałem totalną depresję stąd tak długi okres wg większości lekarzy antydepresant powinno się łykać jako kurację podtrzymującą jeszcze przez jakiś czas od momentu ustania

Re: Ankieta (na razie nie napiszę na co mi to..)

Antydepresanty-niektóre leki są lepsze,niektóre gorsze.Z tych co przyjmowałam,najlepszym była alventa,ponieważ szybko stawia na nogi,lecz ogólnie rzecz biorąc leki przeciw depresyjne są skuteczne.Każdy lek jaki przyjmowałam pomógł wyjsć z depresji. Stabilizatory-mają zbyt dużo jak dla mnie skutków

Re: Efektin 75

Ja brałem go bardzo długo i lek ten bardzo mi pomógł. Moja rada: poproś lekarza o ten sam lek ale innej firmy który jest dużo tańszy. Nazywa się ALVENTA 75. To jest dokładnie to samo co Efectin 75. Niestety najgorsze są pierwsze dni ze względu na różne skutki uboczne. Ja byłem bardzo pobudzony

Re: środki antydepresyjne w trakcie starań odziec

te elki mozna brac i w trakcie staran i w ciazy. ja mam straszna depresje po poronieniu i dostalam te leki juz z mysla o kolejnej ciazy. poczytaj sobbie o nim-dodam, ze to leki od b dobrego psychiatry, poza tym kolezanka tez je brala w ciazy i dzidzius zdrowy. www.doz.pl/leki/p4384-Alventa

Re: Antydepresanty

Nie pochwalam takich wątków. O tym czy i jakie leki powinien zdecydować lekarz. Ta lista jest totalnie namieszana. Alventa, Efectin i Velafax to ta sama substancja tyle że produkowana przez kogoś innego. Ja biorę Alventę w minimalnej dawce plus sulpiryd. Wyleczyłem się z IBS-u Pozdrawiam

Re: Alventa (efectin)

Efectin to jedna z nazw handlowych, tak jak Alventa, nazwa substancji czynnej to venlafaxinum / wenlafaksyna. Wenlafaksyna nie jest lekiem pierwszego wyboru przy leczeniu depresji u karmiącej - tymi zwykle są sertralina (czyli np. Zoloft) i paroksetyna (czyli np. Seroxat). No ale ty już je

Re: jeździcie samochodem na lekach?

joanekjoanek napisała: > witam współsmutasów, > > biorę wenlafaksynę (alventa, effectin itd.), która nie jest zalecana dla kierow > ców. Dobrze się po tym czuję, leczę się długotrwale. Będę jednak musiała w najb > liższym czasie zacząć siadać za kółkiem. Czy ktoś z Was jeździ po

Re: alventa

alventa to to samo co efektin er, dawka 35 jest mała, z reguły bierze sie 75 lub 150 lek ten nie działa od razu tylko po czasie, całkowity efekt po ok. miesiącu, więc trudno mi jest zrozumieć dlaczego miałaś takie objawy, ja najpierw brałam efektin, super lek, ale działa dopiero po ok 3 tygodniach

Re: czesciowa nedroznosc jelita cienkiego a nerwi

Nie jestem lekarzem więc Ci nie odpowiem. Pewnie jest kilka takich leków. Każdy ma inne objawy więc lekarz każdemu przepisze coś innego. Ja łykałem wenaflaksynę (efektin lub alventa). Pomogło mi. No i oczywiście eliminacja stresu w życiu codziennym do minimum. Robiłem wszystkie możliwe badania

Re: drzenie

jeśli nie minął 6 tydzień. Efectin to bardzo dobry lek. Sam biorę jego odpowiednik. Aha tak na marginesie lekarze to skurczybyki. Poproś o zamiennik Efectinu. Nazywa się Alventa. Produkowana w Słowenii a skład ten sam. Cena dużo niższa. No ale pewnie producent Efectinu wysyła lekarzy na "Kanary"...

Re: Czy to IBS?

depresję. Ale jak już wspomniałem nie tylko. Jest grupa leków "przeciwdepresyjnych" celowanych na różnego rodzaju objawy somatyczne (w tym jelita). Takim lekiem jest Wenlafaksyna (Efectin, Alventa). Bardzo dobry lek. Poza tym istnieje taka przypadłość która nazywa się "depresją maskowaną

Drżenie po SSRI - co to może oznaczać? Pomocy!!!

. Otrzymałam kolejne 2) Alventa (Efectin) Po 2 dniach tak mi się ręce trzęsły, że nie mogłam dojść do siebie. Zrobiłam dzień przerwy - przeszło. Ponieważ do kolejnej wizyty trochę jeszcze było, więc bardzo zmniejszyłam dawkę leku, myśląc że jak na pierwszy raz to zbyt duża dawka. Brałam nawet ok 1/5 kapułki i

alventa

witajcie, lekarz stwierdzil u mnie depresje o lekkim nasileniu przepisal mi lek alventa, ale najpierw dal mi listek alventy 37 mg (37mg, czyli polowe mniejsza dawke niz normalnie w opakowaniu) pierwsza tabletke wzielam w piatek, po 3 godzinach poczulam sie jakbym byla kompletnie zalana, albo na

Re: czy przy depresji często stosuje się

A teraz tak całkiem poważnie stosuje się, jak wiekszosc pisała w dwubiegunowej chad i endogennej oraz lekoodpornej. Tylko problem tkwi że masz z tego co pisales takiego miksa triccolo depakine alventa sulpiryd że nawet nie wiadomo co zazywasz w jakich dawkach i w jakim odstepie czasu. Tutaj

Re: Alventa 75 i Tegretol CR 200

z tego co czytam na forum, to ta alventa to odpowiednik efectinu chyba (jeśli się mylę, to niech ktoś sprostuje) brałam kiedyś efectin. bardzo sobie chwalę, to silny antydepresant, tyle że może mocno rozchwiać (mnie rozchwiał, ale i tak miło wspominam :) ale jak bierzesz stabilizator, to nie

Re: Effectin ER75 - Dziennik.

felerne widać. Boli - smaruje go nawet olejem, i wpycham na głębokość pół palca wskazującego - potem go bardzo długo myję :))) Słuchajcie - z racji ceny, Pani psychiatra mi zapisała Alventa 75 retard zamiast effectin, niby dokłądnie to samo ale od kiedy to biorę czuję się caly czas senny, znowu zero

zoltodziob z CHADem

nerwowa (moj chlopak nazywa mnie zadymiarzem), i nie moge sobie znalezc miejsca. znowu pisze sobie scenariusze i mecze sie sama ze soba.druga wizyte u psychiatry mam za 2 tygodnie (po 3 tygodniach chciala mnie obejrzec). Te leki to: alventa 75mg (raz dziennie rano) depakine chrono 300 (pol rano i jedna

Re: Kompulsywne objadanie a depresja

sie najadłam... słodyczy.... Potem straciła humor,przedwczoraj skończyła mi sie alventa, poszłam do apteki w aptece nie było ( zamówią na poniedziałek) ; dzis nie mogę sie zwlec z łóżka; ryczę jak bóbr , depresja wraca !!! lek też... a jak "coś mi sie stanie" kto mi pomoże ?? przecież

Re: zoltodziob z CHADem

Hej, Co do leków - Alventa to wenlafaksyna, mój ulubiony antydepressant, który zawsze właściwie stawia mnie na nogi. Nie odczuwałam i nie odczuwam - aktualnie znów biorę -praktycznie żadnych skutków ubocznych (może oprócz siniaków i krwawień z nosa), może tylko fakt iż potrzeba czasu by zaczął

Re: Hmm...znowu powróciło....,tyle że teraz wiem

(czytaj odpowiedzią) córka. Dostałam leki (Alventa )i grzecznie pomaszerowałam do domu połykać je i tyć. Podczas drugiej sesji,rozmawiając o moich odczuciach i wyobrażeniach dotyczących samobójstwa, użyłam sformułowań, które naprowadziły mojego lekarza, na postawienie właściwej diagnozy. Wiesz cieszę się

Barzdo proszę o radę zazywających Efectin!

Obecnie biorę podobno dosyc słaby Pramolan jedna na wieczór przed snem.Stwierdzoną od lat mam nerwicę która siedzi sobie cicho parę lat albo miesięcy i wybucha po wiekszych stresach i zawirowaniach zyciowych.Obajawia sie lekami i hipochondria.Ostatnio musiałam zrobic sobie we własnym zakresie

Re: Alventa (efectin)

Pani Ekspert raczej nic innego niż w ulotce odpowiedzieć nie może: www.doz.pl/leki/p2101-Efectin_ER -- http://www.suwaczek.pl/cache/95d91cff27.png

Re: Leki

lexapro-na nim znalazlam sie w psychiatryku, wiec do dupy. mianserin, Anafranil (wlasnie przeczytalam ze trjpierscieniowy! po nim slabo cigale), Cital, Asentra w szpitalu alventa, paroxetyna reszty nie pamietam

Alventa 75 i Tegretol CR 200

schodze z depakine i espritalu na te własnie leki, czego złego i dobrego moge sie spodziewac po tych dwóch lekach? z góry dzieki za odpowiedzi -- czasami człowiek przytuliłby się nawet do jeża

Re: Alventa 75mg

Ja biorę Efectin (to to samo)od jakiegoś miesiaca, jeśli chodzi o jelita to efektu nie ma żadnego. Teoretycznie jeśli masz IBS to taki lek powinien pomóc. Jeśli chodzi o leki gastrologiczne, to owszem mozesz je brać dodatkowo (tym bardziej jeśli nigdy nie brałaś). Tylko się nie zrażaj skutkami

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

Acha, a na ulotce tak napisali-ze nie wolno, bo pewnie nie ma wystarczajaco duzo badań...Moze z alkoholem i lączeniem ich z niektorymi lekami jest podobnie, dlatego zawsze ostateczne zdanie ma LEKARZ...:)

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

chce sie leczyc czlowiek ale gdyby byl taki zorganizowany silny logiczny wytrwały mądry skuteczny etc......to pewnie nawet nie zagladałby na to forum...o braniu leków nie wspomne..... takie to wszystko proste jak sie slogan rzuci "eter"...

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

spytalas czy ktos ma jakies doswiadczenia i od razu sie obudzilam.. bo mam to cholerne doswiadczenie ...pilam do niedawna jak dzika i bralam leki az dnia pewnego slonecznego o malo sie nie przekręcilam...i zmądrzałam automatycznie.........

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

wołga..ja bym jednak tak pewnie i z radością nie polecała kolezance picia alkoholu podczas brania leków szczegolnie jak przeczytalam ze ma nadcisnienie ......... sama wiem po sobie ze z tym trzeba uwazac ......raz nic sie nie dzieje a innym razem masz wrazenie ze za chwile zejdziesz.....

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

Wołga dzięki za radę! pocieszyłaś mnie! Właściwie to nic mi nie dolega.... nie wiem co masz na myśli. hmm... mam nadciśnienie i biorę na to leki.Poza tym wszystko w porządku. Wypiję napewno za Twoje zdrowie :)

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

Mnie lekarz (za granica) wytlumaczyl, ze zabrania sie picia alkoholu przy lekach np. antydepresyjnych profilaktycznie, zeby pacjent nie wypijal np. 5 piw na raz. Generalnie powiedzial, ze jedno piwo czy lampka wina od czasu do czasu nie powinna zaszkodzic. No i drugi powod to taki, ze leki te

Re: Alventa 75mg

Lęków na razie nie zmniejszył, ja dostałam ten lek głównie z powodu napadów lęku i przygnębienia, obniżonego nastroju. Ale lekarz twierdzi, że jak najbardziej powinien pomóc też na jelita, bo ojbawy somatyczne są skutkiem złego stanu psychicznego. Ja poza lękiem związanym z jelitami mam inne

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

Proponuje poradzić sie lekarza, a nie forumowiczów, którzy maja inne organizmy i inne doświadczenia. A na ulotce zawsze pisze ,ze nie wolno łączyc z alkoholem-dla odpowiedzialnosci. Ja bedac w ciąży brałam przez całą ciąże lek(nie antydepresyjny),ale bardzo silny, a na ulotce pisze,ze nie wolno

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

Jak ogolnie ci wiecej nic nie dolega to mozesz pij śmialo nic sie nie powinno dziac (oczywiście w umiarkowanych ilościach). Oczywiście nie zazywaj wtedy leku i nie popijaj alkocholem. Każdy lekarz ci oczywiscie zabroni ale na 99 % nic nie powinno sie stać. Szybciej sie upjesz troche. -- ...pl

Re: Tańsza Alventa zamiast Efectinu

A dokładni biore 282,2 bo załatwiłem sobie Treviror 150 mg.Jest to niemiecki lek odpowiednik efectinu .W ulotce pisze skład 1 kapsułki 169,7 mg venlafaxinhydrochlorid. W niemczech opakowanie tego leku 100szt. kosztuje 280 euro a na refundacje 10 euro , więc kto ma rodzine lub znajomych w Niemczech

Re: Jakie bierzecie leki???

lit 3x2, lamo 200, alventa 150, ketrel 150, propranolol 3x1 i... szpital mi się kłania. do samej ziemi.<depresja> następny zestaw marzy mi się mniejszy, bardziej skuteczny i mniej kasożerny ;) i nietuczący.

Re: alventa

mariparis powiedz mi czy jak brałaś efektin to też często zdażało ci się z byle powodu ryczeć, ja tak miałam- odstawiłam -przez przypadek, rozwazam inny lek, ale co do efektinu byłam po nim strasznie wrażliwa mimo,że nie miałam lęków jak po innych lekach

Re: alventa

moja mama po efektinie słaniała sie przez tydzień,bierze go na noc a na dzień ma leki pobudzające do aktywności. ja alvente miałam brać rano, czy to uwarunkowanie genetyczne? czy źle dobrany lek. Dodam, ze jedyny plus po tej tabletce to wyciszenie wewnętrzne, jak nigdy nie mam siły ani chęci na

Re: Alventa 75 i Tegretol CR 200

Dzięki ale ja łykam dawki które mnoży się przez 500 mg :) Na szczęście ten lek jest za darmo. Co do złego samopoczucia to najlepiej nastawić sie na nie i już. Ja nie pracuję więc postanowiłem zrobić sobie zapasy na kilka dni z myślą o niewychodzeniu z domu. Było tragicznie ale już jest lepiej.

Re: Tańsza Alventa zamiast Efectinu

tylko, cholera, dlaczego ja tego nie wiedziałam jak żarłam efectin?? swoją drogą efectin to podejrzany lek. mocno wyciąga z depresji, ale u wielu osób powoduje OGRRROMNE huśtawki. -- "Nieśmiertelność jest bardzo łatwa do osiągnięcia. Wystarczy nie umierać." Woody Allen

Re: Tańsza Alventa zamiast Efectinu

pan psychiatra powiedziala ze pacjenci jej lepiej sie czuja po effectinie, niz po velnactinie. Ale s > koro ta sama substancja czynna to po co przepłacać za efekt placebo, dolor poucza ze drozsze leki maja lepszy efekt placebo niz tansze.

Re: Tańsza Alventa zamiast Efectinu

Biorę Alvente od miesiąca i nie widzę różnicy. Zobaczymy, jak będzie dalej. Napisałam, bo szczerze powiedziawszy jestem zła, że lekarze nie mówią o lekach, które są tańsze. Biorę 2 x 75 mg dziennie i dal mnie jest to różnica. Wcześniej brałam 4 x 75 mg. Róznicz wychodzi dośc spora. lexi

Re: alventa

no to normalne na poczatku ze organizm musi sie przyzwyczaic zwlaszcza jak nie mialo sie wczesniej z tego typu lekami doczynienia. u mnie na poczatku jest traszn napiecie miesni i bezsennosc ale potem troche przechodzi. niestety musialam zwiekszyc dawke z 75 do 150 :( po tygodniu powinno sie

Re: Alventa (efectin)

To co jest w ulotce jest najczęściej niezbyt istotne. Fakt, że na ulotce producent pisze, że lek nie powinien być brany przez karmiące, nie oznacza, że jest on naprawdę dla nich niewskazany. Stwierdzenie "lek przenika do mleka" także nie jest właściwą wskazówką. Wiele leków przenika, co

Re: Alventa 75 i Tegretol CR 200

możesz ugotować na zapas i zamrozić, albo kupić gotowce, ewentualnie dzieciom wykupić obiady w szkole, mąż też może chyba przez jakiś czas zorganizować sobie sam wyżywienie, Bez przesady z tym karmieniem. Jakbyś miała ciężką grypę to by było normalne że nie gotujesz, a po tych lekach to się

Re: alventa

pech, ja niestety też tak mocno reaguję na wiele leków, nie wiem z czego to wynika że jedni łykają i nie czują prawie żadnych skutkow ubocznych a ja nawet po połowie dawki odpadam. Jedyna rada to bardzo powoli stopniowo wprowadzać lek, od malutkiej dawki, ale wtedy czekanie na efekt

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

Do Snajpera: Wydaje mi się,ze na wiekszosci ulotkach leków antydepresyjnych jest taka informacja-wiadac się mylę. Ale na chłopski rozum psychotropy+ alkohol to nie jest dobry pomysł. Trzeba zapytac lekarza- jedno piwo, to nie beczka wódki:) Co do mojej ciąży to brałam lek przeciwbólowy

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

ewelawela napisała: > Proponuje poradzić sie lekarza, a nie forumowiczów, którzy maja inne > organizmy i inne doświadczenia. A na ulotce zawsze pisze ,ze nie > wolno łączyc z alkoholem-dla odpowiedzialnosci. Nie zawsze jest napisane . Na ulotkach wielu leków nie ma takiego

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

witam! zażywając jakiekolwiek leki, nie powinno pić się alkoholu, gdyż jedno automatycznie wpływa na drugie i mogą wystąpić wzmożone działania niepożądane. powiem tak: wspomniane było nadciśnienie - wenlafaksyna (substancja czynna alventy) może powodować nadciśnienie tętnicze. alkohol również. a

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

substancja czynna leku wyplukiwala sie z organizu i to bylo dla niej jedynym skutkiem ubocznym. Rzecz jasna nikomu nie polecam ani nie odradzam picia alkocholu podczas brania leków kazdy to robi na wlasna odpowiedzialnosc, ale unikalbym dramatyzownania w spozywaniu malych ilosci tego trunku okazjonalnie

Alventa 75mg

u psychiatry.Dał mi alventę i dzis wieczorem mam zamiar wziąc pierwsza tabletkę.Poczytałam troszkę o tym leku,ale na forach o depresji. Jestem ciekawa czy ktos z Was to brał?Jakie były efekty,a ajkie skutki uboczne?I czy oprócz tego isc jeszcze do iinego lekarza po tabletki na jelita

Re: Alventa 75 i Tegretol CR 200

to moze lepiej sie zalam, watroba bedzie Ci wdzieczna nie mam niestety skanera, bo wkleilabym Ci barwna liste mozliwych uszkodzen watroby i nie tylko watroby przez Twoj cudowny lek Aurelia ma racje. to jest zwyczajne swinstwo. przed i w czasie kuracji pochodnymi kwasu walproinowego trzeba

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

babetschka napisała: > chce sie leczyc czlowiek > ale gdyby byl taki zorganizowany silny logiczny wytrwały mądry skuteczny > etc......to pewnie nawet nie zagladałby na to forum...o braniu leków nie > wspomne..... tu nie chodzi o siłę, zorganizowanie itp... kurczę, nie chce mi się

Re: Tańsza Alventa zamiast Efectinu

Czy Wy jesteście poważni? Ja wiem, ze bywają kiepscy lekarze psychiatrii, którzy źle dobierają leki. Ale te nasze lekarstwa to nie zabawki, którymi możemy się dowolnie bawić! Rozwalać kapsułkę, by podzielić jej zawartość? Toż to megagłupota! Jak chcecie wyzdrowieć, skoro ingerujecie sami w leczenie

Re: Alventa 75 i Tegretol CR 200

zakupu skanera nie planuje wiec sie nie doczekasz jak jestes ciekaw co to sa za pierdoly, to idz do jakiejs biblioteki, najlepiej medycznej i popros o niewielka ksiazke prof.Pużynskiego: Leki psychotropowe. podreczny poradnik terapii.przewodnik lekarza praktyka. jak sie zachecisz to mozesz

Re: Alventa i alkohol... bardzo proszę o radę...

Po pierwsze: Żaden lekarz nie zezwoli na picie alkoholu w czasie brania leków. Osoba, która decyduje się na picie robi to na własną odpowiedzialność! Twój przykład ewelawela z ketonalem nie jest odpowiedni, gdyż w niektórych przypadkach lekarze decydują się na leczenie, ale są to przypadki

Zdjęcia - na co alventa lek