Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: bellergot- ktoś brał?

>u nas przyjmuje jedna baba na FZ i jest beznadziejna A czym się ta beznadziejność przejawia? Jeśli bellergot skutkuje na tyle, że czujesz poprawę, pozostań przy nim. Xanax traktuj jako ostateczność - tylko w przypadkach ataków paniki. Bardzo uzależnia. -- Jeśli się ze mną nie zgadzasz

Re: bellergot- ktoś brał?

> tabsy na takie objawy to jak leczenie syfa pudrem. Myślisz, że globus histericus jest porównywalny z syfem? Jeśli to początkowy objaw nerwicy, to powiedziałabym, że zapowiada większe problemy niż syf w dobie antybiotyków. Bellergot faktycznie jest mało szkodliwy, podobnie jak puder. Chyba

bellergot- ktoś brał?

witam, moje samopoczucie doprowadza mnie do szału, dusi kulka w gardle, mam problemy z oddychaniem i tak się nakręcam, że poszłam do internisty. Dostałam bellergot na przetrzymanie, ale jakoś dziwnie sie po nim czuję, lekko nasennie, ale dusi nadal, nie czuję się jakoś po nim lepiej Macie

Re: bellergot- ktoś brał?

lucyna_n ja pisałam , ze wizytę u psychiatry mam w czerwcu i wcale się nie boję, bellergot dostałam na przetrzymanie, czyli i tak czeka mnie wizyta u specjalisty, idę do psychoterapeuty bo ludzie chwalą sobie tego typu terapię, ale idę pierwszy raz co do oddziałów to miałam kontakt, jako

Bellergot

Jakiś czas temu lekarz zapisał mi bellergot, jako srodek uspokajający do tej pory dawałam sobie bez leków, teraz żeby się uspokoić, zastanawiam się czy nie zacząc brać. Czy któras z Was brała ten lek? Najbardzej boję się, że będzie działał zamulająco i nasennie, jakie były Wasze wrażenia?

Re: Pramolan Bellergot stosował to ktoś ?

Ja bralam Belergot.Nic nie pomogl,lykalam jak witamine C.Nie pomogl i tez nie zaszkodzil bo zero skutkow ubocznych.

Re: Migrena, a bellergot?

Lek ten zawiera phenobarbitol, wiec pomaga na bole glowy. Ja niestety dostalam straszna alergie, jestem pokryta czerwonymi plackami, ktore swedza nie do wytrzymania. Wygladam cala jak czerwony placek. Jezeli biezesz bellergot - nie siedz na sloncu!!!

Migrena, a bellergot?

Witam. Mam pytanie czyktos zazywa bellergot przy migrenie profilaktycznie?.Dzis dowiedzialam sie ,że lek ten ma duzy wpływ na lagodzenie objawow migreny

Bellergot- mnie pomaga:)

Hej, bylam na wizycie kontrolnej u neurologa i tak jak pisalam w celu przepisania mi lekow profilaktycznych, bo moje migreny zupelnie w ostatnim czsie mnie z zycia wytracily, maial juz bole po 7, 10 dni. Przepisal mi bellergot. w tym miesiacu jak to o tej samej porze mialam 2 male ataki tylko

Re: Migrena, a bellergot?

Minnie ma racje, nie wolno łączyc ergotaminy z tryptanami. Nigdy nie łączyłam obu wspomnianych leków (Cinie i Bellergotu); Bellergot biore jedynie w sytuacji, gdy czuje, ze zbliza sie napieciowy bol glowy i z reguly lek ten mi pomaga (delikatnie wycisza mnie i znosi w pewnym stopniu napiecie

Re: Bellergot

Bellergot dostałam kiedy melisa i inne dostępne środki uspokające już na mnie nie działały. Skutków ubocznych żadnych nie miałam, znosiłam go ok. Czy dobrze działał? Nie tak jakbym chciała - żeby uspokoiło mnie w kilka sekund natychmiast, ale nie było źle. -- III RP doprowadziła Rzeczpospolitą do

Re: Migrena, a bellergot?

przeszlo. W piatek wizyta u neurologa, zobaczymy co on powie.Ale poprzedniczki jak czytalam braly bellergot z cinie9 w razie ataku)

Re: Migrena, a bellergot?

migrenowy (czyli pulsujace oko, swiatlowstret itp...). Kilka dni temu, kiedy czulam, ze zaczyna bolec mnie tyl glowy (w taki sposob objawia sie u mnie bol napieciowy, wzielam po raz pierwszy Bellergot. Czulam sie lekko uspokojona, napiecie zelzalo (zwykle mam w stresowych sytuacjach bardzo spiete miesnie

Re: bellergot- ktoś brał?

Mama jeszcze jedno pytanie, wizytę mam w poniedziałek-czy psychoterapeuta może też przepisywać leki czy raczej nie?

Re: bellergot- ktoś brał?

znalazłam niedaleko terapia poznawczo behawioralna, na czym to polega i czym sie różni psychoterapeuta od psychologa, bo dla mnie to to samo

Re: bellergot- ktoś brał?

Ja bym sugerowała psychoterapię. -- Jeśli się ze mną nie zgadzasz - napisz to. Nie jestem alfą i omegą.

Re: bellergot- ktoś brał?

Poszukaj PSYCHOTERAPEUTY. Psycholog to inna profesja. W większości - do doopy. -- Jeśli się ze mną nie zgadzasz - napisz to. Nie jestem alfą i omegą.

Re: bellergot- ktoś brał?

nie zczaiłaś porównania, leczenie nerwicy tym jakimś tam bellergotem cokolwiek to jest, jest porównywalnie skuteczne jak leczenie syfa pudrem. Jak sama wiesz nerwicy się tabletkami nie wyleczy, podobnie jak puder nie wyleczy trądziku, a wręcz pogorszy sprawę. teraz mam nadzieję jaśniej się wyraził

Re: bellergot- ktoś brał?

Psychoterapeuta prowadzi psychoterapię. Proces, którego celem jest adaptatywna zmiana psychiki pacjenta. Psycholog - to jest doradca. Np. co masz zrobisz, jak mąż Cię bije. Ponieważ nie znam specyfiki Twoich problemów, zakładam, że doradztwo psychologiczne Ci nie wystarczy. Terapia poznawczo beha

Re: bellergot- ktoś brał?

lepiej zrobisz jak zapiszesz się na jakieś ćwiczenia, jogę, aerobik w wodzie, coś w ten deseń i popracowała nad umiejętnością radzenia sobie ze stresem dnia codziennego. tabsy na takie objawy to jak leczenie syfa pudrem. a kulka w gardle to czasem też objaw alergii może być, jakkolwiek może być i gl

Re: bellergot- ktoś brał?

Nie, ale może zasugerować jeżeli taka będzie potrzeba wizytę u psychiatry i wskazać gdzie się udać. U psychiatry nei czeka załoga z kaftanami i haloperidolem ktora podstępnie obezwladnia delikwenta i osadza w szpitalu na oddziale zamkniętym, więc nei ma się czego bać. Zasadniczo nawet na własną pro

Re: bellergot- ktoś brał?

kilka lat temu leczyłam deprechę, okazało się , że jestem w ciąży i lekarz zaproponował mi psychologa, ja byłam załamana, a ona mi wciskała, ze marzyłam o dziecku, nie odpowiadała na moje pytania, to był monolog, ona tylko na mnie patrzyła , a po 15 minutach uzgodniła kolejny termin wizyty- nie posz

Re: bellergot- ktoś brał?

dzieki za odzew, minęło już kilka godzin od wzięcia , jest lepiej, ale daleko od ideału, zresztą lekarka powiedziała , że to tylko doraźnie, czyli muszę wytrzymać do czerwca co do psychoterapii byłabym za i to bardzo, ale u nas przyjmuje jedna baba na FZ i jest beznadziejna, na prywatnego lekarza mo

Re: Bellergot - można przy bezsenności?

brałąm bellergot.owszem - śpi się moze i fajnie za to ranek jest koszmarny- nie sposób się obudzić, mdłości,zawroty głowy.dobrze że jest na receptę.

Bellergot - można przy bezsenności?

usłyszała nazwę leku o który prosiła. Bellergot to ziołowy specyfik produkowany przez Herbapol. Czy taka jedna tabletka na wieczór rzeczywiście musi być skonsultowana i zalecona przez lekarza?

Re: bellergot

dziękuję za informacje! A bellergot oczywiście jest na receptę jakby jakieś nieodpowiedzialne dziecko się pytało!!!!!!

Bellergot a alkohol

Witam Mam pytanko dosc istotne dla mnie. OD ok 3tyg przyjmuje Bellergot. Nie biore go systematycznie, tylko wtedy kiedy jestem na zajeciach na uczelni (pon- czwartku), zdarza mi sie max w ciagu dnia wziac 3-4 tabletki, oprocz tego chodze na terapie ktory powoli mi pomaga. Dzis bralem Bellergot 3

Re: Bellergot a alkohol

bellergot to nie jest bardzo silny lek, w koncu glownie ziolowy. wiec napic sie mozesz, szczegolnie jesli od wczoraj nic nie lyknales. mysle, ze nawet jesli jestes tym lekiem nasycony, to alkohol tylko szybciej cie zmeczy. ale odlotow i zapasci nie przewiduje. a z pozycji wapniaka : NORMALNIE

Re: Bellergot - można przy bezsenności?

co z tego, że ziolowy? jest całe mnóstwo ziołowych trucizn. bellergot jest niebezpieczny z trzech powodów- jeden to alkaloidy sporyszu (wrzuć sporysz w google), drugi to domieszka barbituranu, a trzeci to belladonna czyli pokrzyk wilcza jagoda- skuteczna trucizna. jest na receptę i bardzo dobrze.

Re: bellergot

brałem to kilka lat temu razem z psychotropami jako środek podsuszający, przeciwpotowy działający doraźnie, bellergot sam w sobie nie jest psychotropem, to chyba jakiś środek ziołowy

Re: Bellergot a alkohol

, stosowane przez alergików leki przeciwhistaminowe, barbiturany (Luminal, Bellergot ) czy popularne i nadużywane benzodiazepiny (Oxazepam, Nitrazepam, Lorafen, Estazolam, Relanium). Połączenie nawet niegroźnych w innych okolicznościach dawek tych leków z niegroźnym, w innych okolicznościach, stężeniem

KLEOpatra,weź bellergot

ojciec dyrektor wyprał ci mózg kompletnie.Co ty tu w ogóle robisz ?Forum Wyborczej to jakaś forma pokuty? I kto cię upoważnił do wypowiadania się w liczbie mnogiej? Pisz za siebie,skoro już musisz.A jeśli czujesz,że twoja polskość jest tak bardzo zagrożona we Wrocławiu to może zmień miejsce zamieszk

Re: Bellergot - można przy bezsenności?

Bellergot działa rozkurczowo na mieśnie gładkie przewodu pokarmowego. Herbatka z melisy przestaje mi starczać, a śpię coraz gorzej.

Re: bellergot

jakieś 3-4 zł. Trochę te proszki śmierdzą, ale pomagają również i przy tym nie ogłupiają ani nie powodują nadmiernej senności. Od czasu do czasu można to zażyć, a jak ktoś chce po prostu zaszaleć i się ogłupić to polecam ten Bellergot, ale z umiarem, bo ja miałam po nim problemy żołądkowe (mdliło

Re: Migrena, a bellergot?

kojarzy ni sie jeszcze propranolol profilaktycznie, ale ja mam normalne cisnienie, i niewiem, bo on troche zbija, czy ktos moze bral?

Re: Migrena, a bellergot?

no tak, to prawda, chyba tez tak zrobie jak dostane ten lek. Wiem, ze kiedys moi pomagal, ale kiedys nie bylo Cinie.

Re: Migrena, a bellergot?

Tak, już widzę, tylko na receptę. Przeczytałam gdzieś, że obniża ciśnienie. Więc dla mnie by się nie nadawał, jeśli to prawda.

Re: Bellergot

no właśnie a kto może doradzić srodek, który w awaryjnych sytuacjach szybko uspakaja.wykluczam validol,persen itp.Podzielcie się swoim doświadczeniem prosze

Re: Migrena, a bellergot?

mi lekarz zalecil te tabletki 3 razy dziennie po 1, fakt - pomagaja, ale po nich mam codziennie zawroty glowy przed spaniem, nieiwem czy one sa bezpieczne dla kazdego... ;/

Re: Bellergot - leczenie moczenia nocnego

ja nie podałam dziecku tego leku bellergot, spróbujemy ponownie spania bez pieluchy, niedawno spał dość długo bez pieluchy (ale przy ospie tak często sikał w nocy, że byłam ledwo żywa) w jego przypadku porażka jest w tym, że jak się posika, to się nawet nie obudzi. sika zazwyczaj raz w nocy i teraz

Re: Migrena, a bellergot?

""Wydaje mi się, że tych tabletek nie wolno łączyć z tryptanami ze względu na ergotamine."" masz racje - NIE wolno. Minnie

Re: Bellergot

ja po tym miałam takie odloty... Serio - taki zjazd. Nie wiem jak ludzie czują sie po narkotykach - ale jak dla mnie ten lek to taki lajcik narkotykowy ;-) (ale może podatna jakaś jestem ;-)

Re: Bellergot

Niestety tego Ci nikt nie powie. Na każdego środek ten zadziała inaczej. Musisz sama wypróbować. Ja na przykład nie jestem senna po żadnym uspokajaczu.

Re: Migrena, a bellergot?

Na początku brałam regularnie tzn 1-0-1 tabletka przez 3 miesiace a teraz biore jak czuje ze bedzie jazda i dwie od razu,ja oprocz migren mam jeszcze napięciowe bóle głowy.

Re: Migrena, a bellergot?

o, bardzo dziekuję, mnie sie zdaje ,że jak kiedys dostala go na kuracje 3 miesieczna i mi pomogł, ale bylo dawno to i nie pamietam dokladnie nazwy, a ile czasu bierzezsz?

Re: Migrena, a bellergot?

Witam! Wydaje mi się, że tych tabletek nie wolno łączyć z tryptanami ze względu na ergotamine.Chyba że mi się tylko tak wydaje!!!Jeśli wiecie coś na ten temat napiszcie, bo chętnie bym skorzystała z tych tabletek,ale nigdy nie odetne sobie drogi do Cinie

Re: Migrena, a bellergot?

Sklad Bellergotu: ergotamina, atropina, fenobarbital. Wskazania: nerwice wegetatywne, wzmozona pobudliwosc nerwowa, migrenowe bole glowy, choroba Meniere'a, pomocniczo w bolesnym miesiaczkowaniu. Patrzac na sklad mysle jednak, ze lek wydawany jest tylko na recepte. A cena niska, bo jedynie 5 zl

Re: Migrena, a bellergot?

""Niby nie wolno, ale jak wytlumaczyc fakt- ze lakarz mi przepisuje cinie łącznie z (zapomnialam nazwy, bo w pracy jestem-forte cos tam, ktory w skladzie ma ergotaminę.""" nie wiem czemu tak wypisuje, pytalas sie go kiedys tak naprawde "pani/e doktor/rze czy to aby

Re: Bellergot a alkohol

Oczywiscie wiem;] Juz wiem ze nie bede przesadzal...sprawa teraz rozchodzi sie o 2 -3 piwa w ciagu nocy.

Re: Bellergot a alkohol

i nie zapominaj, że sam alkohol w zbyt duzej dawce też jest śmiertelny. -- każdy spotka tego diabła którego sie boi /rz_nr_5/

Re: Bellergot a alkohol

jak się czlowiek zaprze to od wszystkiego się uzależni, ale już bez przesady z tą walerianą, jeszcze trochę i terapeuci będą tak zakręceni że będą ostrzegać przed wodą mineralną i oddychaniem powietrzem atmosferycznym.

Re: Bellergot - można przy bezsenności?

Mam podobne spostrzeżenia. Znam 2 osoby, które go brały-jedna po pół dawki nie mogła normalnie funkcjonować, bo spanie ją wszędzie dopadało. Drugi zaś zasypiał jak truteń i nie mógł się dobudzić.

Re: bellergot

A niby kto powiedział (napisał), że jest bez recepty??? Żeby nie było wątpliwośći: jest tylko na receptę.

Re: bellergot

To bardzo mocny i skuteczny środek uspokajający, pomimo że ziołowy. Wtedy (parę lat temu) był na receptę, co potwierdza opinię mojej poprzedniczki.

Re: Bellergot - można przy bezsenności?

Bardzo dobrze,że jest na receptę.Brałam go kiedyś i myślę że nie należy on do leków łagodnych- spałam po nim wszędzie i niemal na stojąco.Dobrze się skonsultuj z lekarzem zanim zaczniech się uzależniać od leków nasennych.

Bellergot - leczenie moczenia nocnego

Mam pytanie do mam długo moczących się dzieci w nocy. mój synek skończył 4 latka, nie kontroluje siakania w nocy. Pediatra zrobiła mu usg pęcherza, badanie moczu i wyniki są dobre. Zaleciła dziecku 1 tabletkę bellergotu na noc. czy któraś z mam stosowała ten lek i czy on coś pomógł? trochę się z

Re: bellergot

moze to miało cel czysto informacyjny, ale dzięki wam takie porąbane dzieci jak ja wiedzą juz jakie leki "odjazdowe" można kupić bez recepty..

Re: Co na uspokojenie?

jak mam ochotę pozabijać męża i dzieci to łykam bellergot (na receptę) łagodny i niedrogi -- ag-ke.blogspot.com/

Re: Bellergot - leczenie moczenia nocnego

Mam ten sam problem.Synek ma 4 latka, moczy się w nocy.Jego lekarz powiedzial mi że ma prawo do 5 roku życia. Dopiero pozniej podejmuje się leczenie.

Re: Bellergot - leczenie moczenia nocnego

Alez sa leki stosowane w moczeniu nocnym. Ten nie nalezy do takich. -- Forum refluks, zum i wady układu moczowego u dzieci Mam wampira i nie zawaham sie go uzyć

Re: Bellergot - leczenie moczenia nocnego

W poniedzialek u nas na stronie forumowej powinno sie pojawic bardzo duzo na temat moczenia nocnego. Sposoby leczenia itp. -- Forum refluks, zum i wady układu moczowego u dzieci Mam wampira i nie zawaham sie go uzyć

Re: Bellergot - leczenie moczenia nocnego

no ja tez mam ogromne obawy, dlatego pytam, czy ktoś się spotkał z tym, na ulotce napisane jest też żeby nie podawać dzieciom poniżej 14 lat, a filip ma dopiero 4. nie wiem co robić.

Re: Bellergot - leczenie moczenia nocnego

www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=300 Lek ze względu na zawartość kwasu fenyloetylobarbiturowego upośledza sprawność psychofizyczną, dlatego też nie wolno prowadzić pojazdów mechanicznych ani wykonywać czynności precyzyjnych w trakcie jego stosowania. Wskazania Stosowany jest w nerwicach we

Re: leki w ciąży

Faktycznie ja się tylko przejęzyczyłam. Napiszę poprawnie BELLERGOT. Dziecino zmień lekarza, bo Cię dotychczasowy oszukuje.

Bellergot - czy ktoś używa(ł)?

Nic nigdy tu się chyba nie mówiło o tym leku, a mnie on b. pomaga. Dostałam go od lekarza na przetrzymanie pierwszych 2 tygodni brania Seronilu. Ładnie uspokaja, wysusza spocone ręce, wycisza. Co prawda jest produkowany przez Herbapol, ale nie do końca ziołowy, bo zawiera luminal. Znacie ten lek?

Re: Co na uspokojenie?

Na uspokojenie takie, ze zwisa mi co się dzieje z łagodniejszych to Bellergot (recepta), na stres dnia codziennego Magnes plus Wit B. -- ------ Milcz, albo powiedz coś takiego co jest lepsze od milczenia.

Re: Bellergot - czy ktoś używa(ł)?

ziola to wbrew pozorom silnie dzialajace substancje, najsilniejsze leki wszak sa roslinne, nie lekcewazylabym roslinek.

Re: Bellergot - czy ktoś używa(ł)?

lucyna_n napisała: > ziola to wbrew pozorom silnie dzialajace substancje, > najsilniejsze leki wszak sa roslinne, nie lekcewazylabym roslinek. No i grzybków:) -- Ojej zapiszczał pajacyk, widząc, że nie ma rączki.

Re: Bellergot - czy ktoś używa(ł)?

tak tez zazywalam ten lek ale nie pomagal mi musialabym duzo chyba tego wziac ziola sa za slabe nie wiedzialam ze jest tam luminal ale chyba jakies sladowe ilości

Re: Bellergot - czy ktoś używa(ł)?

To był mój pierwszy lek!!!Kupe lat temu. Osobiście na mnie nie działa, w ogóle ziołowe specyfiki to dla mnie cukiereczki. Pewnie zależy to od organizmu, no i oczywiście problemu.

Re: Bellergot - czy ktoś używa(ł)?

zgadzam sie. nie powinnismy lekcewazyc ziol. poza tym czesto przynosza efekt dopiero po dluzszym stosowaniu. sa idealne gdy nastepuje poprawa. ostatnio jest ze mna duzo lepiej i prawie nie stosuje benzodiazepin. za to pojawil sie validol i melisa. ale podkreslam - nastapila poprawa.poł roku temu

Re: Bellergot - czy ktoś używa(ł)?

pomaga ale przy małych "problemach" i stosowany systematycznie. wolę brać to i dłuższy czas niz przytruwać się chemią. jednak niech ktoś mi powie czy można podawać go dzieciom? luminal podają no i ziołowe leki też, jak więc sądzicie?

Re: Bellergot - czy ktoś używa(ł)?

Gość portalu: malinka napisał(a): > pomaga ale przy małych "problemach" i stosowany systematycznie. wolę brać to i > dłuższy czas niz przytruwać się chemią. jednak niech ktoś mi powie czy można > podawać go dzieciom? luminal podają no i ziołowe leki też, jak więc sądzicie?

Re: Bellergot - czy ktoś używa(ł)?

Na mnie ten lek wogole niezadzialal,to jest jakies ziolowe gowno,po ktorym wydawalo mi sie ze doszly nowe objawy-nie rozumiem jak mozna nerwice lekowa leczyc bellergotem-no chyba ze ma sie jeszcze inny lek tak jak ty,to mozna sie nim wspomagac,ale na dluzsza mete niedarady,slabe ziolka,moja nowa

uwaga! sfrustrowany nieudacznik na forum!

patyk w zeby, josef, bellergot i kilka glebokich wdechow i wydechow. Moze ci przejdzie ta erupcja jadu. Ile ty masz lat, 80? Nieudane zycie za soba ?

Re: Czy któraś z Was chodziła do psychologa?

a.b1...ile czasu zajęło ci wyjście na prostą? Ile spotkań odbyłaś? ps.Ja żeby nie myśleć i przesypiać noce biorę Bellergot.

Re: jestem nowa i niezdiagnozowana, pomozcie

Efka brałam też Bellergot na początku hehe :) -- forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=73421

Interpretacja FT3 i FT4 oraz ATPO

w nocy , teraz trochę się normuje, zaczynam spać kilka godzin. Neurolog dał skierowanie na rezonans głowy i kręgosłupa ale też twierdzi że może to być nerwica, na razie nie biorę antydepresantów , pomaga bellergot doraźnie. Nigdy nie miałam problemów z tarczycą , zwłaszcza że ginekolog zleciła

Zdjęcia - na co bellergot