Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Nowy Jork - noclegi

Podepnę się pod wątek. Nie szukam hotelu, ale taniego noclegu w NY. Czy ktoś korzystał ze strony airbnb? Widzę, że mają jakieś dodatkowe opłaty za rezerwację, które są dość spore. W ogóle w jakich dzielnicach najlepiej nocować, tak żeby nie tracić czasu na dojazdy? Może ktoś coś podpowie? Jadę na

Re: Nowy Jork - noclegi

tani nocleg w NYC to 200 dolarów za dwuosobowy pokój. www.hotels.com/search/search.html?cd=07-01-14&children=0&dd=07-14-14&numberOfRooms=1&pageName=SearchResultPage&pn=1&query=New+York%2C+New+York%2C+United+States&rl=CITY%3A1506246%3APROVIDED%3APROVIDED&roomInfoList.numberOfAdults=2&so=PRICE&sr=4

Nowy Jork - nocleg

Czy ktoś może polecić sprawdzone ostatnio noclegi w NY? Znalazłam wczoraj stronkę www.housetrip.com gdzie ludzie wynajmują pokoje w mieszkaniach. U nas z tego korzystałam w Warszawie i Krakowie. Fajna sprawa, ale nie wiem czy to takie pewne. Może ktoś korzystał albo poleci coś innego? Planuję

Noclegi w Nowym Jorku

Czy ktoś z Was ma sprawdzone namiary na jakieś tanie noclegi w NY? Wiem, wiem pewnie znajdą się tacy, którzy odeślą mnie do internetu i tych informuję, że już sprawdzałam i mam namiary na różne hostele. Ale mi chodzi o miejsca, w których byliście i które polecacie.

USA, miasto Nowy Jork - tani nocleg

Najtańszy nocleg jaki udało mi się znaleźć w centrum Nowego Jorku to Central Park Hostel - ceny pokoi zaczynają się od 26$ za osobę za noc (w 10 pokojowym pokoju koedukacyjnym). Hostel znajduje się przy 19 West 103rd Street - nie całą przecznicę od stacji metra linii B i C na tej samej ulicy

bezpieczny nocleg w nowym jorku w dobrej cenie?

Witam, planuję 4 dniowy poobyt w ny na początku czerwca..pozostał mi tylko nocleg do znalezienia..czy ktoś z was mógłby polecic sprzwdzone miejsce liczę się, że będzie kosztowac więcej niz gdzie indziej..wazne aby było w miarę czysto choć nie potrzebuje luksusów tj. *** i przede wszystkim w

Re: Nowy Jork- problem z noclegiem- prośba o pomo

dzieki za ta informacje Zenek, tez chcialem sie tam wybrac w tym okresie i teraz sie zastanawiam czy warto dla samego zobaczenia Niagary

Re: Nowy Jork- problem z noclegiem- prośba o pomo

Polecam Greenpoint YMCA. Za tydzien w pokoju 1-osobowym (niestety bez lazienki) zaplacilam 220$. Jest czysto, choc nie jest to szczyt luksusu. Blisko do stacji metra. Zabierz legitymacje studencka jesli masz, sa znizki.

Re: Nowy Jork- problem z noclegiem- prośba o pomo

Poszperaj, coś tu może znajdziesz: www.google.com/search?hl=en&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=NYC+cheap+sleep&spell=1 -- "Mądrej głowie dość dwie słowie". Przepisy kulinarne są dłuższe.

Re: Nowy Jork- problem z noclegiem- prośba o pomo

niagara w marcu to nie ejst dobry pomysl,wszystko zamkniete, sezon zaczyna sie 1 maja wtedy mozna podplynac statkiempod sam wodosspad, czy przejsc sie do jaskin, w marcu tylko zobaczysz wodospad i nic wiecej

Re: Nowy Jork- problem z noclegiem- prośba o pomo

Warszawie a co dopiero w Nowym Jorku ... proponuje szukac poza miastem z jakims dojazdem (pociag/bus) ...

Nowy Jork- problem z noclegiem- prośba o pomoc.

Witam, szukam noclegu pomiędzy 12 a 20 marca w Nowym Jorku. Interesuje mnie cena 50-56$ za pokój dwuosobowy za jedną dobę. Możecie coś polecić? Hostele typy chelsea czy bigapple nie mają już dostępnych miejsc. Znalazłam hostel West Side Inn (www.westsideinn.com). Na ich stronie miejsc już nie

Re: Nowy Jork- problem z noclegiem- prośba o pomo

Gość portalu: soledad napisał(a): > www.hostelbookers.com/hostels/usa/new-york-city/ Dzieki, moze sie przydac. W listopadzie mieszkalam w Upper West Side, i przechodzilam kilka razy obok Marrakech Hotel N Hostel (2688 Broadway, New York City, NY 10025, USA), ten hotel nie wyglada zle (a prze

Re: Nowy Jork- problem z noclegiem- prośba o pomo

czy polacy z polski moga uzywac priceline.com? warto sprawdzic , prawdopodobnie trzeba miec amerykanski adres...ale kto wie... w kazdym badz razie, w zyciu bym nie sypail w hotelu w okolicach NYC za $50/dobe... ostatnio (2 tyg temu) musialem zostac w pracy na weekend --> "wygralem" h

Re: Nowy Jork- problem z noclegiem- prośba o pomo

cytuje sama siebie: > W listopadzie mieszkalam w Upper West Side, i przechodzilam kilka razy > obok Marrakech Hotel N Hostel (2688 Broadway, New York City, NY 10025, USA), > ten hotel nie wyglada zle (a przewodnik podaje bardzo niskie ceny), dzielnica > jest OK. Ten hotel jest teraz

tani nocleg w Nowym Jorku

hej zamierzam zatrzymac sie na 2 noce w NY. Moze ktos moze polecic mi gdzie sie zatrzymac za male pieniadze i w miare przyzwoitej dzielnicy. Na lotnisku bede po 20 . dzieki

Re: Zachodnie USA - Parki Narodowe - plan do ocen

Na przełomie kwietnia i maja 2009 / łącznie 3 tyg./ byłem z synem i synową na podobnym wyjeździe z tą różnicą, że początek trasy to Nowy Jork zamiast Yellowstone i podczas pobytu w San Diego mieliśmy 1-dniowy wypad do Tijuana w Meksyku. Mam jeszcze dokładny plan dniowy całego wyjazdu z trasami

Re: tani nocleg w Nowym Jorku

to jest porąbane. 15% zawsze a jak jestem zadowolony z obsługi to 50%? to na tym teraz polega napiwek?

Re: tani nocleg w Nowym Jorku

Polecam Portland Squere Hotel - za 89 dol za noc tuz za rogiem od Time Squere - naprawde fajnie, bezpiecznie no i w samym centrum www.portlandsquerehotel.com Luke

"Prawdziwi" filmowcy i fotograf całe lato wolne!

Odłożenie dużego projektu - i całe lato wolne! Jeśli więc chcecie, by wasz wielki dzień uwiecznili zawodowcy, którzy zaczynali "wedding videos" w latach 80-tych (Nowy Jork i okolice) a w Polsce robili sporadycznie duuuuże imprezy i wesela zaprzyjaźnionych twórców i ludzi biznesu

Re: tani nocleg w Nowym Jorku

ogląd N. Jorku, zwiedzenie Smithsonian i jeszcze może z 2-3 wielkich muzeów? Myślę oczywiście o skorzystaniu z jakiejś promocji cenowej linii lotniczych. Mając to na uwadze, kiedy (w jakich miesiącach) w Nowym Jorku pogoda jest sprzyjająca, a ruch turystyczny jeszcze na tyle mały, że na takowe

Re: tani nocleg w Nowym Jorku

YMCA www.ymca.net/index.jsp?assn=4312 Hotels.com www.hotels.com/index.jsp Wszystko co jest ponizej 96 ulicy jest OK. Pennsylvania Hotel wydaje sie byc dobrym wyborem ze wzgledu na cene, choc standart jest bardzo niski. Lepiej wziac Howard Johnson albo Holiday Inn.

Re: tani nocleg w Nowym Jorku

poleca PENSYLWANIA HOTEL 100USD za noc w centru miasta dosłownie na przeciw MEDISON SQUER GARDEN, jesli chodzi o tańsze rzeczy: COLUMBIA UNIVERSITY jeśli pozwolą to około 40USD za osobę, oraz hostele około 40-60USD za osobę, niestety nie jest to najtańsze miasto. Pozdrawiam

Hotel w Nowym Jorku

Szukam hotelu w Nowym Jorku. Jaki polecacie? Moj budżet to max 2000$ za pokoj dla dwóch osób - 17 noclegów.

Re: tani nocleg w Nowym Jorku

Mysle ze powazniej byloby doradzic w temacie w jakim sie ma troche zielonego pojecia - osoba prosi o rade a nie wydruk... Na twojej liscie sa ulice jak Broome, Bowery, Sugar Hill dzielnica oraz miejsca w Harlemie (powyzej 100 ulicy). To sa dzielnice/miejsca trefne... Do szukajacej: trzymaj sie j

Re: tani nocleg w Nowym Jorku

immigration officers? > Ile czasu minimum potrzeba na ogólny ogląd N. Jorku, zwiedzenie Smithsonian i > jeszcze może z 2-3 wielkich muzeów? > Myślę oczywiście o skorzystaniu z jakiejś promocji cenowej linii lotniczych. > Mając to na uwadze, kiedy (w jakich miesiącach) w Nowym Jorku pogoda jest

Re: tani nocleg w Nowym Jorku

Budget Accommodations in New York It is a very good idea to call ahead and make a reservation at the following hotels and hostels in NYC. The rates shown are based on availability and do not include tax or surcharges. Skip to: Midtown Manhattan, Uptown Manhattan, Queens, Brooklyn Downtown Man

Re: Zaufanie do ludzi w róznych krajach

wieżowce - blizniaki w Nowym Jorku uderzyły porwane samoloty i ponad 2000 straciło życie 11 wrzesnia 2001 roku :( Ale w tym badaniu nie chodziło o tak "wielkie rzeczy", tylko czy przeciętny Norweg ma zaufanie ze go nie oszukają na rachunku w sklepie, ze ekspedientka w sklepie mięsnym

Tani hotel lub hostel w NY co polecacie?

Witam szukam taniego noclegu dla 2 osób w Nowym Jorku... W miarę blisko Manhatanu...Prośba o propozycje.

Re: Motocyklem dookoła Stanów 2013

. Boardwalk jest w naprawie po huraganie a warte ewentualnego odwiedzenia kasyna Revel i Bellagio maja klopoty finansowe. Mysle wlasnie jak Tobie pomoc z poznaniem prawdziwych gwiazd filmowych. Miesiac temu, w Nowym Jorku, widzialem Sandre Bullock. Podobno jest obecnie znowu singlem i sie rozglada. Sprobuj

Re: SPANIE W NYC

Spis niedrogich hoteli na Manhattanie jest w artykule Nocleg w Nowym Jorku pozdrawiam, marek R -- -- mia-ny.com - Nowy Jork dla turystów

Re: A w USA święto.

/memorial-day-destinations/index.html?hpt=hp_bn10 Moja siostra i szwagier lecą jutro na tydzień do Nowego Jorku. To miasto robi wrażenie, byłem tam dwa razy ale krótko. Chyba wybiorę się po raz trzeci na dłużej. Planowałem nocleg w zabytkowym hotelu Chelsea na Manhattanie, również w dzielnicy Chelsea. Ale obecnie nie czynny. Nie wiem z jakiego

NYC - z biurem podróży czy samodzielnie?

Witam. Planuję turystyczny wyjazd do Nowego Jorku. Czy lepiej oraz czy taniej jest zorganizować wszystko samemu czy zdać się na jakieś biuro podróży. (np. biuro supertramp proponuje za 4800 zł 8 dni - przelot, 6x noclegi na manhattanie, pilot, ubezpieczenie)

Odwołany rejs do Nowego Jorku

Planowany na wczoraj na 16:55 lot z Rzeszowa do Nowego Jorku nie odbył się z powodu usterki technicznej Boeinga 767. Jak donosi portal LotyzPolski.pl pasażerowie, którym zapewniono noclegi i pożywienie polecą dzisiaj (13.07) o godzinie 15:00.

Re: pokoj w londynie na 4 dni chcę wynajac

Budapeszcie, Berlinie, Nowym Jorku, no i z pewnoscia w Londynie. Sa dwa kluby podroznicze przez ktore mozna zalatwic sobie bezplatny nocleg na calym swiecie, ale slyszalam, ze w Londynie jest z noclegami ciezko - nawet nie w sezonie. www.hospitalityclub.org www,couchsurfingclub. org

Tani nocleg w NY

W lecie jadę na Camp Amarica. Potem planuję trochę pozwiedzać. Czy możecie polecić jakiś nocleg w Nowym Jorku na studencką kieszeń (ale nie na wspólnej sali). Czy trzy dni wystarczą na wypad NY - Niagara. Czy w ogóle warto tam jechać?

Noclegi w NY

Szukam namiarów na tanie noclegi w Nowym Jorku, Manhattan lub okolice. Z gory dziekuje za pomoc!

Re: Co tu tak.....

w Uffizi we Florencji)... Nie znacie jakiejś prostej metody na zdobycie tego obrazu? Mamma Mia! na West Endzie podobała mi się bardziej niż ta na Broadwayu w Nowym Jorku - wykonanie rewelacyjne i tam, i tu, ale w Lądku aż biło ze sceny, jaką radość sprawia aktorom występ. Nadal nie dotarłam do Tate

A może tak z Opola do Kopy B.

atrakcjami miasta, lecz właśnie pierwsze w Polsce nowoczesne szybkiej komunikacji. Romuald Mysłowski, koordynator projektu na Polskę, potwierdza, że firma EagleRail działa już na rynku od 70 lat. Swoje kolejki posiada już we Francji, Niemczech, Nowym Jorku, a obecnie buduje system w Brazylii. Wagoniki są

Re: Dominikana/Pół.Samana

dobrze moga to byc bilety na lot Punta Cana - Puerto Plata i mozna by powiedziec ze cena w sam raz - moze tylko lekko przeplacona. Wiem tylko, ze obecnie ciezko za takie pieniadze poleciec z Nowego Jorku na Hispaniole nie mowiac o skoku przez Atlantyk. Dla porownania ostatnio (marzec) Lufthansa NY

Re: Tani hotel lub hostel w NY co polecacie?

Gość portalu: dac napisał(a): > Witam szukam taniego noclegu dla 2 osób w Nowym Jorku... W miarę > blisko Manhatanu...Prośba o propozycje. Polecam Manhatan In Hostel, swietna lokalizacja i niezle ceny. Do rezerwacji poprzez hostels.com. Jedyny mankament, to brak windy ;)) -- pozdrawiam

Re: Chicago v. San Diego.

Mam interes do Chicago, niestety w takim terminie ( Jednak jade, dzis kupilam bilet. Bede twardzielka. Nocleg i samochod mam zapewniony. Gdyby ktos z Chicago mial wolny dzien 1 lub 2 grudnia i moglby sie do mnie dolaczyc, byloby super. Moglabym sie odwdzieczyc oprowadzeniem po Nowym Jorku.

Re:

rozmówka do opanowania ( ale typowa dla tego Kursu), w tłumaczeniu na polski: Sytuacja: Stoisz na ulicy NowegoJorku i podchodzi do ciebie starsza w miarę elegancka kobieta. Czy Panu nie jest zimno na tym mrozie? Bardzo. Przemarzłem do szpiku a w dodatku nie mam gdzie iść. Tu obok jest Kawiarenka. Może

14.09.2012 Dave Herrero & the Hero Brothers Band

, muzyka jest w jego rodzinie wielopokoleniową tradycją – już dziadek, mieszkający jeszcze nie w Stanach, a w Republice Dominikany (skąd pochodzi rodzina Herrero), prowadził orkiestrę, która zagrała na Światowych Targach w Nowym Jorku w 1939 roku. Choć pierwsze kroki stawiał mieszkając na Florydzie

czy wypożyczonym w USA autem wjadę do Kanady?

Witam! W czasie pobytu w USA wypożyczam na kilka dni auto z Nowego Jorku. W tym czasie będziemy przez jeden dzień nad wodospadem Niagara. Chcielibyśmy zarezerwować nocleg po kanadyjskiej stronie. Czy bez problemu przejedziemy granicę autem z wypożyczalni z USA? Czy musimy na coś zwrócić uwagę przy

"Nocny kowboj" (1)

Zgodnie z obietnicą parę słów o filmie :) Jak już wspomniałam, bohaterem jest Joe, prosty chłopak. Pracuje na zmywaku w restauracji w jakiejś dziurze w Teksasie. Ma już dosyć takiego życia i postanawia pojechać do Nowego Jorku. Jest przekonany, że bogate, starsze panie tylko czekają na takiego

Re: film o boreliozie

Franiolku, ja bardzo prosze o 2 bilety, lot czarterowy z Krakowa do Nowego Jorku i nocleg w hotelu ****** najlepiej jakby zamiast łózek były komory hiberbaryczne i lecę. W zamian obiecuje nagrac film kamerą z komórki i umiescic w Internecie. Pozdr serdecznie zaz -- wątek informacyjny o

Ekstremalna wyprawa po zach. wybrzeżu

traperów. Przejechaliśmy prawie 9 tys. km na trasie: San Francisco – Los Angeles – wybrane parki narodowe w Californii, Arizonie i Utah – Las Vegas – Salt Lake City – Yellowstone – powrót do San Francisco – lot do Nowego Jorku (zwiedzanie miasta). Wielokrotnie

Re: Hulajnoga dookola fotela

sredniowygodna kanape. Bedziesz mial baze na okoliczne zwiedzanie. Do Atlantic City - 100 km i do Nowego Jorku - 150 km. Byc moze nawet Stallone pozyczy Tobie swoj motocykl:) www.bing.com/images/search?q=stalone+on+bike&qpvt=stalone+on+bike&FORM=IGRE# Pozdrowienia – Ben” Yo One Hunderd Dollar

Motocyklem dookoła Stanów 2013

- TEXAS, do San Antonio. Zatoką Meksykańską do kolebki jazzu, by potem zabić kilku "Szwędaczy" (kto oglądał The Walking Dead ten wie) w Atlancie. Dalej już tylko pod górkę, ale po schodach którymi wbiegał Pan Balboa i światła wschodniego Vegas - Atlantic City. Kończąc całą wyprawę w Nowym Jorku

Re: SPANIE W NYC

jakikolwiek nocleg na Manhattanie ma tę wielką zaletę, że wszędzie dostaniesz się metrem. Jeździ całą dobę, w nocy oczywiście rzadziej. Mapa metra jest na stronie mta.info/nyct/maps/submap.htm Co do Sohotel - to nie jest jakaś rewelacja. Kiedyś sprawdzałem i kosztował ok. 200$. Za b. podobną cenę

hotel w nowym jorku

w pokoju ;). A że w Nowym Jorku już raz byłam (ale wtedy ufundowano mi nocleg w niezłym hotelu), to wiem też, że niektóre okolice lepiej omijać... Pozdrawiam

Prosba o wskazowki - mini road trip USA

chyba lepiej pierwszy tydzien spedzic zwiedzajac okolice, a drugi w Nowym Jorku (planuje jakis zakupy kosmetyczno-ubraniowe i pomyslalam, ze lepiej nie tarabanic sie z tym w torbach..). Wiec moze ktos zyczliwy i cierpliwy napisal jak sie za to zabrac? Czy lepiej zatrzymywac sie w motelach/hotelach tej

Noclegi w NY

Czy ktos z Was moglby polecic jakies tanie noclegi w Nowym Jorku? Poszukam naturalnie w necie, ale moze wiecie o jakichs specjalnie tanich miejscach, np jakis dom Polonii czy tanie noclegi dla Rodakow:-)? Z gory dziekuje za pomoc. Asia

pytanie o noclegi w NY, prośba o pomoc

Witam Wszystkich, którzy kochają Nowy Jork. Byłam rok temu i teraz chciałabym powtórzyć podróż na ok. tydzień. Czy ktoś mógłby mi polecić jak i gdzie szukać normalnych lub tanich noclegów, czy może ktoś z Was zna osoby, które np. chciałyby wynajć pokój dla 2, 3 powaznych osób, które nie będą

"nowojorskie gadanie"

to prawie 400-tu stronicowa wybor personanlych esejow, ktore byc moze nie zawieraja informacji jak znalezc prace lub miejsce na nocleg, niemniej sa kopalnia informacji o nowym jorku, jego mieszkancach i historii tego miasta. nastrojowymi zdjeciami opatrzyla inna nowojorka rodaczka, ktora swoje prace

Jaja sobie robią

MTA z Nowego Jorku wysłała do NO 100 autobusów. Właśnie usłyszałem komentarz " 1500 milowa podróż zajmie dwa tygodnie " Ja rozumiem, że kierowcy to związkowcy i co kilka godzin muszą robić nocleg, ale 2 tygodnie????? Taką trasę można przejechać w 24 godzimy.

Kurs z homeopatii z dr P.Vasani 19 - 21.10.2012 r.

Quest ma reputację jako niezbędne narzędzie dla lekarzy w metodzie Odczuć. Jest też honorowym konsultantem w Międzynarodowej Akademii Homeopatii w Mumbai, -"the other song". Także współpracuje z Wydziałem Amerykańskiego Medycznego College'u Homeopatii i Szkoły Homeopatii w Nowym Jorku

Re: Noclegi w NY

joanna_darc napisała: > Czy ktos z Was moglby polecic jakies tanie noclegi w Nowym Jorku? Poszukam > naturalnie w necie, ale moze wiecie o jakichs specjalnie tanich miejscach, np > jakis dom Polonii czy tanie noclegi dla Rodakow:-)? Z gory dziekuje za pomoc. > Asia A ile masz lat

klopoty nieleganych w USA

opłacić czynszu za mieszkanie. Część ląduje na ulicy, a inni - pisze dziennik "AMNY" - desperacko szukają sposobów na tani nocleg. Niektórzy podnajmują na przykład kawałek podłogi do spania za 50 dol. miesięcznie. Romero, który przybył do Nowego Jorku z Kolumbii, mówi, że ratuje go to, iż

Re: Zwiedzaniei USA: Miami, Wyspy Bahama i NYC

dużo - przydaje się kayak, który porównuje oferty wieluwielu biur (na auta, rejsy, hotele, samoloty). linki do ww. biur oraz sporo w Nowym Jorku, mam na swojej stronie, <a href="tinyurl.com/2g48xx" target="_blank">mia-ny.com</a> pozdrawiam, Marek R -- -- - Nowy Jork

3 tygodnie w stanach, ile potrzeba na całość?

Hej, planuję 3 tygodniowy "wypad" do stanów na zachodnie wybrzeze. Mam zamiar wypozyczyc mozliwie tani samochod i sobie pojezdzic. Potem jeszcze w drodze powrotnej 3-4 dni pobytu w Nowym Jorku. Noclegi planuje w motelach. Czy myslicie, ze ok. 15000 PLN na 2 osoby na wszystko wystarczy

Tani hotel w NYC

Wybieram sie do Nowego Jorku czy ktoś może polecić mi dobre miejsce na nocleg mam już 40 lat więc nie interesują mnie mosty , noclegownie i przytułki. Mieszkam i pracuje w Polsce więc ograniczają mnie też finanse. W Nowym Jorku będe z 3 osobową rodziną. Może ktoś zna jakiś sympatyczny hotel do

Nowy Jork w przelocie;)

Mamy kochane na obczyznie;) Szukam wsparcia i od razu pomyslalam, ze tu mi ktos pomoze, jak matka matce;)))) Jade w Wasze strony sluzbowo, wymyslilam, ze przy okazji dalekiej podrozy warto byloby zobaczyc Nowy Jork, bo niewiadomo kiedy znowu bedzie okazja...W sumie to bylyby dwa dni (dwa

Polacy w USA sie bardzo rozwineli ostatnio

Rozmowa z najinteligentniejszym polskim piłkarzem Stanisławem Terleckim "O, zdjęcie z Papieżem, na honorowym miejscu. Jakie drzwi Panu otwierało? Tylko raz, w 1981 roku, pierwszego dnia pobytu w Nowym Jorku, jak dalsza rodzinka chciała mnie zostawić na bruku. Bo przyjaciel, który mnie

dlatego, bo ......Policz i zapamietaj !!

linii tramwajowych 50 linii autobusowych 37 radnych + Wielki Rafal ( zwany takze Dynamicznym Sternikiem ) budzet Wroclawia 1600 mln usd obiekty turystyczne: 56 miejsca noclegowe: 7221 korzystających z noclegów: 576,7 tys. (stan na dzień 31.12.2005 r.) Nowy Jork jest największym pod

TANIO? - ile - dalsze przykłady.

obiadu na 5 alei w Nowym jorku... (-: Inne ceny - poza horrrendalnymi cenami noclegów - rzeczywiscie umiarkowane. Biorę oczywiscie poprawke NATO, że w S'łnczew Briagu jest o wiele drozej - dlatego tez albo tam nie bedę - albo tylko przejazdem... Rozumiem, ze hotel tzw."na poziomie" - nwet się

Re: Jak taniej do USA: indywidualnie czy z wyciec

noclegu;). zrobisz odkrycie - czy będzie to kawałek trasy 66 czy gorące źródła w Nevadzie. Staniesz na rozstaju dróg, którego nie ma na mapie - i będziesz musiała podjąć decyzję - w którą stronę skręcić. Bo podczas takiej podróży - to TY podejmujsze decyzje, a nie przewodnik, który ci powie nawet, kiedy

Re: Brazylion milczy

No prosze, i wylogowalo mnie, zanim skonczylem mysl. Pelna wypowiedz miala byc nastepujaca: Nie zapominajcie o roznicy czasowej (w stosunku do Was -6 godzin). Spac chyba tez troche potrzebuje. Odpowiedz ogolna: Ameryka, to nie tylko Nowy Jork z calym jego splendorem i niewyobrazalnym syfem

Re: hotwire,korzystał ktoś?super ceny mają za hot

nie ma lazienki. To tak na wszelki wypadek (trafiaja sie takie w Nowym Jorku, czasami w Bed & Breakfast) - ale raczej nie znajdziesz ich przez hotwire special rate. w kayaku - owszem, ale w hotwire nie. -- -- mia:ny - Nowy Jork dla turystów

Wyprawa do USA 2006

na wyprawę przez sieć. Trasa miałaby wygłądać mniej więcej tak, że zaczynamy w Nowym Jorku, później wzdłuż wybrzeża na południe, następnie Missisipi, Texas, Nowy Meksyk, Utah, Arizona i California, w sumie 18 stanów. Po drodze większość dużych miast i parków narodowych. Ostatnie 3 miesiące w Los

Re: Kolejna afera z forum w tle w prokuraturze

Filharmonia Wrocławska, Poznańska, Leopoldinum, Sinfonietta Cracovia, Orkiestra Akademii Beethovenowskiej etc., została wysłana do Nowego Jorku? Orkiestra, która gra nieregularnie, często składa się z niedoświadczonych studentów i z muzyków, których (jak słyszę) w przypadku tego projektu łapano wręcz na ulicy

Re: Znowu ujawniono dane forowiczów.

, Leopoldinum, Sinfonietta Cracovia, Orkiestra Akademii Beethovenowskiej etc., została wysłana do Nowego Jorku? Orkiestra, która gra nieregularnie, często składa się z niedoświadczonych studentów i z muzyków, których (jak słyszę) w przypadku tego projektu łapano wręcz na ulicy. - jaką markę artystyczną

Re: Wielcy wynalazcy: Tesla

wynalazkiem. Wywarł jednak korzystne wrażenie na szefie europejskiej filii zakładów Edisona, że ten dał mu list polecający do samego Thomasa Edisona. Wyjechał więc do Nowego Jorku. Prosto z portu, nie zdając sobie sprawy z wielkości miasta, Tesla udał się na poszukiwanie biur Edisona na Fifth Avenue. Kiedy

Re: Tani hotel w NYC

Gość portalu: misio napisał(a): > Wybieram sie do Nowego Jorku czy ktoś może polecić mi dobre miejsce na nocleg > mam już 40 lat więc nie interesują mnie mosty , noclegownie i przytułki. > Mieszkam i pracuje w Polsce więc ograniczają mnie też finanse. W Nowym Jorku > będe z 3

Re: narzekania na Bxl

> Projektujesz swoje wyobrazenia o "przyjmnosci" (domek z ogrodkiem w > podmiejskiej ciszy) na innych. > Mowi ci cos pojecie "Upper West Side" w Nowym Jorku, z widokiem na Central Park > ? > To jest najdrozsza okolica mieszkalna. Ktore jetset traktuje jako

Re: Goa

... Las Vegas, Acapulco, Cancun, Singapur, Nowy Jork, Londyn... Ale nie jedz do Indii!!! Nie jedz bo nie zrozumiesz tego kraju, ludzi ktorzy tam mieszkaja, ich podejscia do zycia... Nie zrozumiesz bo jestes z innej bajki... I lepiej zostan w swojej bajce... Bo po indyjskiej mozesz budzic sie w nocy z

Liczenie bezdomnych w Nowym Jorku

W we wtorek w nocy liczono w Nowym Jorku bezdomnych. Grupy ochotników wyszły na ulice na Manhattanie, Brooklynie i Staten Island. Była to druga akcja tego rodzaju. Liczenie bezdomnych zapoczątkował w zeszłym roku burmistrz Bloomberg. Wydział ds. Bezdomnych chce w ten sposób lepiej zorientować

Re: Hotel w Nowym Jorku

Tony's Place 133 West 119 Street, Nowy Jork 5796.66 PLN za 17 noclegów. Centrum Podróży Olnine

Re: Liczenie bezdomnych w Nowym Jorku

Gość portalu: V.C. napisał(a): > W we wtorek w nocy liczono w Nowym Jorku bezdomnych. Grupy ochotników wyszły > na ulice na Manhattanie, Brooklynie i Staten Island. Była to druga akcja tego > rodzaju. Łza wzruszenia zakręciła mi się w oku - twój post przypomniał mi o innych tego

Re: Czerwieniac sie za wszystkich Warszawiakow

mi sie nocowac u nowo poznanej na ulicy osoby, samej tez mi sie zdarzylo komus noclegu udzielic, nikt nikogo nie usilowal gwalcic ani okradac, no ludzie nie dajmy sie zwariowac ze wszyscy tylko patrza jak tu komus dokopac. No chyba ze tak jest wlasnie w Warszawie, ale mam nadzieje, ze mimo

...ale na lazie ceba sie psespac ...

-polski banita. "Dobla nasa", szepnal do siebie ponownie. Zszedl niepewnie na dol, szukajac stacji metra, ale ntrafil tylko na wyjscie z podziemi na druga strone ulicy "Kulwa, na filmie o Nowym Jorku subway to bylo metro", zaklal siarczyscie. "Pieldolony Londyn", zezloscil sie po

miles and more

wstając od komputera STAR ALLIANCE prowadzi do 30 czerwca 2005 roku akcję promocyjną swojego programu lojalnościowego Miles and More. W jej ramach każdy zapisany dotąd uczestnik programu może rekomendować nowego członka. Obydwaj dostają wtedy dodatkowo po 2000 mil. Osobom dotąd niezapisanym

STUDENT i jego podroz do USA - KOPENHAGA! -czesc 1

WSPANIALA postawa ersonelu linii SAS, ktory zaproponowal nam darmowy nocleg w hotelu Radison SAS, darmowe przejazdy taksowkami...kolacje, sniadanie i obiad, rowniez za darmo... oczywiscie bilety zostaly przebukowane i w ten sposob spedzam wspaniale chwile w tym niemniej wspanialym miescie... JESTEM POD

Ameryka, Ameryka

. Najbardziej podobała mi sie Dolina Śmierci-niesamowite widoki. Góry i taka złowroga cisza wokół. Zresztą nasz samochód trochę się zgrzał podaczas tej wycieczki. W Nowym Jorku wrazenie na mnie zrobiło Metropolitan Muzeum-mają fantastyczne zbiory. Niestety klimat w Nowym Jorku nie jest zbyt przyjazny, a

Ameryka, Ameryka....

. Najbardziej podobała mi sie Dolina Śmierci-niesamowite widoki. Góry i taka złowroga cisza wokół. Zresztą nasz samochód trochę się zgrzał podaczas tej wycieczki. W Nowym Jorku wrazenie na mnie zrobiło Metropolitan Muzeum-mają fantastyczne zbiory. Niestety klimat w Nowym Jorku nie jest zbyt przyjazny, a

Z południa na północ

.) Rollercoastery i inne megatrzęsawki www.sixflags.com/parks/greatadventure/index.asp (nietani gips: bilet na 1 osobę ok. $40) 3.Tuż za rzeką od Manhattanu: www.folsp.org/ 4.W Nowym Jorku, tuż na północ od NJ (mniej niż godzina jazdy samochodem z NYC) www.hudsonriver.com/ i www

Re: To zapewne ten problem ma na mysli p.Maria,

stanie utrzymać się sami. - zaostrzeniem prawa karnego i bezwzględnego stosowania kar. Dotyczy to jednakowo sprawców najbardziej bulwersujących zbrodni, jak i zwykłych chuliganów. Aby tak się stało musimy faktycznie wprowadzić zasadę „Zero tolerancji dla zła” sprawdzoną w Nowym Jorku

Re: jak naprawde wyglada praca w USA- do julity

prosic o drobne w metrze, niz pojsc sie przezegnac, dostac cieple jedzenie i nocleg. taka jest przynajmniej sytuacja w Nowym Jorku. napewno sa miejsca gdzie jest gorzej np. Arizona. Ostatnio lecial program o nielegalnej imigracji w Salt Lake City w Utah i tam stan stara sie chronic nielegalna imigracje

Re: STUDENT i jego podroz do USA - KOPENHAGA! -czesc 1

- godzina 21:00 - a > > tu okazuje sie, iz dzis juz do USA nie polecimy dalej.. co w zwiazku z tym.. > ano WSPANIALA postawa ersonelu linii SAS, ktory zaproponowal nam darmowy nocleg > > w hotelu Radison SAS, darmowe przejazdy taksowkami...kolacje, sniadanie i > obiad, rowniez za

Ludzie dlaczego się nie myjecie???

niemyjących się ludzi jak się leci np. do Nowego Jorku ( ok.9-10 godzin lotu), gdzie wiadomo, że nie można otworzyć sobie okna, żeby wywietrzyć ten smród! Opowiadała jak kilka razy miała wątpliwą przyjemność czucia smrodu pani wychodzącej z WC, smrodek przypominał....niemytą...w czasie okresu! Bleee

Re: Wróciłem z Grecji (Gr. kontynentalna, Mykonos)-czekam na pytania

.5.000 GRD w jedną stronę) > > Wypożyczenie skutera na Mykonosie - 3.000 GRD z paliwem i ubezpieczeniem. > Generalnie po zamachach na WTC w Nowym Jorku jest mało turystów i jest taniej. > > Kurs waluty IX-X.2001: 100 GRD-1,14 zł > Uwagi ogólne - Grecy są b. mili, w Atenach trzeba

Re: 11.09.01 ---moja historia przede wszystkim do Sajonary

dzwoniac stad, rezerwuje im nocleg w Mariocie. Wszystkie tansze hotele juz zapelnione. Ile mnie to kosztowalo nawet nie pytajcie. 13 wrzesnia znowu caly dzien oni na lotnisku. Ja tutaj na telefonie do Polski do Nowego Jorku, Toronto i gdzie kolwiek sie dalo, zeby uzyskac wiadomosc czy cos sie ruszy. Kiedy

Dokad mozna latac przez Wieden

.55-10.45 21.00-21.50 7.55-845 18.05-18.55 Adria Airways Luksemburg 9.35-11.05 7.10-8.45 17.50-19.25 Luxair Luksor 10.20-14.05 14.55-20.45 Austrian. Tylko 4. Przy powrocie nocleg w Wiedniu. Lwow 13.20-15.40 16.15-16.45 Austrian Lyon 8.40-10.25 6.25-8.05 Austrian Madryd 12.30-15.25 Iberia 12

Fireworks

Fireworks to aplikacja na telefony z systemem Android, która przyda się podczas nudnej konferencji, wykładu, czy też innych przygnębiających czynności.

Fireworks po uruchomieniu pokazuje wybrane przez nas tło - widok na Paryż, Nowy Jork, czy inne miasto. Gdy zaś

Goin' Downtown

Wersja demonstracyjna gry Goin' Downtown.

Goin' Downtown rozgrywa się w Nowym Jorku w roku 2072. Główny bohater gry, nowojorski policjant, bada serię zabójstw prostytutek. Odwiedza on różne lokalizacje, prowadzi dialogi oraz zbiera dowody rzeczowe i rozwiązuje pomniejsze

Madagascar: Escape 2 Africa

postanawia wrócić do Nowego Jorku, jednak przez amatorszczyznę pingwinów trafiają wgłąb Afryki.

Madagascar: Escape 2 Africa pozwala wcielić się w rolę ulubionych bohaterów z filmu i od innej strony przeżyć ich przygody.

Duke Nukem: Manhattan Project

Duke Nukem: Manhattan Project to gra zręcznościowa, w której użytkownik wciela się w znanego i uwielbianego Duke'a.

W Duke Nukem: Manhattan Project tym razem główny zły Mech Morphix zmutował świnie i postanowił za ich pomocą podbić świat. Na etapie zdobywania Nowego

Dracula 5: Dziedzictwo Krwi

zdobyciem obrazu legła w gruzach, ponieważ obraz znika w Nowym Jorku, już pierwszej nocy po przyjeździe.

Bogata w napięcia fabuła, z odwołaniami zarówno do pracy Stokera, jak i realnego świata Drakuli, z realistyczną, dobrze przemyślaną otoczką. Drakula 5: Dziedzictwo Krwi doskonale odzwierciedla

Zdjęcia - nocleg w nowym jorku