Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Co ile nurofen?

Syn ma 13 m-cy, waży 10 kg. Lekarz powiedział, że nurofen (5ml) mogę podawać co 4 godziny. Na opakowaniu pisze, że 3 razy na dobę, więc dla mnie- co 8 godzin. Jak jest prawidłowo? Po drugie: przy bolesnym ząbkowaniu (idą cztery ''4'' na raz, druga noc nieprzespana), ile dni z rzędu mogę podawać

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

To nie jest ten Nurofen, o którym mowa w pierwszym wątku - bo to Nurofen zwykły, a nie FORTE, którego dawkuje się w mniejszych ilościach. Przeliczając ilości Nurofen forte 150 ml to tyle co Nurofen 300 ml, więc cena w ogóle nieporównywalna.

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

nurofen jest ważny 3 miesiące od pierwszego otwarcia - spora pojemność jak na taki czas -- iou

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Dziwna ta metoda leczenia nurofenem infekcji. My przy katarze stosujemy inhalacje z soli i wystarcza. Jak tylko mogę unikam faszerowania dzieci lekami a nurofen ma wiele skutków ubocznych.

Re: Co ile nurofen?

Witam, Nurofenu (jak i innych preparatów zawierających ibuprofen) nie należy podawać częściej jak co 6 godz. (co 4 można powtarzać paracetamol). Lek też nie powinien być dużej stosowany jak 3-dni z rzędu. Pozdrawiam serdecznie

Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś przyda

Obecnie w DOZ jest dostępny nurofen forte dla dzieci pojemność 150ml (nasz standard to 50ml) i cena jest bardzo korzystna 19,99zł. lek z importu równoległego. Można odebrać w wielu aptekach - ja tak robię.

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Gucio wiesz, jak masz zdrowe dzieci to się ciesz. Mój syn ma rzuty gorączek co 2 tygodnie po 40 stopni, trwają ok 5dni. Musze dawać lek przeciwgorączkowy co 4 godziny na zmianę nurofen i paracetamol inaczej. Spokojnie zużyjemy taki syrop w 3 miesiące jak nie szybciej, choć wolałabym wcale go nie

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

U nas schodzi dość szybko. Dzieciaki dostają dawki 5 ml-7,5ml, wiec wystarcza na max 10 dawkowań. Ostatnio chorowali oboje, dwa dni goraczki ciągłej, więc zużyłam całą butlę. Córka już właściwie mogłaby tabletki brac, bo zwykły nurofen to 15 ml powinna jednorazowo dostac, bo już 40 kg wazy, syn 20

Re: Nurofen

nurofen pierwszy raz dostała w poniedziałek wieczorem we wtorek po południu już nie miała temperatury a w środę zauważyłam krotki, dziś są prawie nie widoczne ale już wieczorem wczoraj nie podałam jej nurofenu.

Re: Nurofen

nurofen działa nie tylko przeciwgorączkowo, ale równiez przeciwzapalnie, wiec podawanie go w zapaleniu wirusowym (kiedy nie ma sensu dawac antybiotyków) bedzie znacznie łagodziło objawy choroby i skracało czas jej trwania.

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Na nafaszerowane lekami dziecko Malo co dziala.-Dajecie dzieciakom ten nurofen Jak hodowcy,kurczakom pasze. Wspolczuje dzieciom. 150ml butla schodzaca w ciagu 3miesiecy albo i szybciej.Masakra. - "Ihr moralischer Kompass ist so im Arsch, ich wäre geschockt, wenn Sie auch nur den Weg zum

Re: Nurofen

mój syn bardzo wysoko goraczkuje zawsze i trudno mu sie zbija temp wiec zeby zapobiec temp po 40 stopni tez ze dwa razy w zyciu podawałam mu nurofen przez 2-3 dni bez wzgledu na pomiar, choc z reguły wstrzymuje sie do temp powyzej 38,5 z podaniem. Im starszy tym gozej znosi wysoka temp wiec teraz

Re: Nurofen

Zgadzam się z przedmówczynią - Nurofen ma także działanie przeciwzapalne. Skoro córka ma zapalenie gardła to lepiej chyba podawać jej ten lek niż faszerować antybiotykiem? Nawet jeśli gorączka minie. -- Kuba-moje słonko http://www.suwaczki.com/tickers/xrotdqk3nf7oj69h.png

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

butelce taniej niż w doz.pl. W tym momencie nawet za przesyłkę warto zapłacić. Towar opakowany tak, że nawet rzut o ziemię nie zbiłby butelek :) 10 min. rozpakowywałam. Ten Nurofen, o którym piszecie jest w tej aptece za 15.99: www.aptekagemini.pl/search?st_search=nurofen&st_search=1&st_search = -- Ula

Dziecko zjadło Nurofen Ultra Forte

Mała (3lata) zjadła tabletkę Nurofen Ultra Forte napewno to była tylko jedna sztuka. Przegryzła kapsułke. Osłonke wypluła chyb trochę laku też wypluła bo jest okropne w smaku. Dzwoniłam do lekarza i ogólnie mówił żeby nie panikować nic jej nie bedzie. ale nie jestem pewna czy mnie nie zbył

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

może dziwić? chyba tylko tych rodziców, którzy dla jednego dziecka kupują Nurofen o smaku pomarańczowym, dla drugiego o smaku truskawkowym (bo pomarańczowego nie tknie), dla najstarszego tabletki a dla siebie tabletki Forte, bo tylko maksymalna dawka na nich zadziała ;)

Nurofen

Corka 2 lata i 4 mies podalam nurofen ok 19, maz sierota myslal, ze musi przed spaniem i dal po raz drugi ok 20.30 ratunku! co za niedopatrzenie! co sie moze stac????? upokojcie mnie - albo i nie...

Re: nurofen co robić

nurofen podajemy co 6-8 godz. a paracetamol po godzinie od nurofenu (jesli nie zadziala nurofen a temp.b. wysoka, bo normalnie to co ok.4-6 godz.). takie zalecenia dostal mlody od neurologa po tym jak dostal drgawek.

Nurofen

dziś moja roczna córcia była u lekarza z tatusiem. Ma wirusowe zapalenie gardła, od soboty wysoką temperaturę - lekarz przepisał m.in nurofern - rozumiem, że na zbicie temperatury ale w dawkowaniu- zawsze pediatra pisze jaki lek i jak podawać- napisał że 3-4 x 5ml. -3-5 dni. I teraz się zastanawiam

Re: nurofen co robić

nurofen można podawac niezależnie od paracetamolu, z tym że dzieci różnie reagują na te dwa leki; mojemu synowi błyskawicznie spada gorączka go nurofenie, a po paracetamolu maksymalnie o pół stopnia Przy wysokiej gorączce można podawać np. Nurofen, 4 godziny później Paracetamol, za 4 godziny znowu

Re: nurofen co robić

ja nurofen podaję co 6-8 godzin starając się pilnować dawkę dobową. paracetamol podaje po ok 4 po nurofenie jesli temperatura w tym czasie rośnie.

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Nurofen Forte w tak dużej butelce starczy na baardzo długo. Pewnie dlatego tak tani, bo niezbyt standardowa pojemność. Dobra gdy ktoś ma więcej dzieci i jest w stanie zużyć tak spore opakowanie. Co do oburzania się, że starsze dzieci dostają taki lek w syropie - a co w tym dziwnego? Przecież

nurofen co robić

Za godzinę mija 8 godz od pierwszej dawki nurofernu a syn ma 38,6 C podac paracetamol czy czekać tą godzinę i podać nurofen ? -- www.suwaczki.com/tickers/km5suay3qewcvqq3.png

Re: nurofen co robić

kazdy ma inna wiedze. Ja wedlug wskazowek lekarza przy trzydniowce i piekielnie wysokiej temp dochodzacej do 40 i nie chcacej wcale sie obnizac podawalam na zmiane nurofen z paracetamolem w odstepach nie mniejszych niz 2 godziny. Jest jeszcze wazne w jaki sposob podajesz. Czopek zaczyna dzielac

ząbkowanie - nurofen

podawany raz dziennie na noc - jak długo można stosować? -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-47757.png ...i liczę na koleny CUD

Nurofen vs paracetamol...???

Ja mieszkam w kraju, w ktorym paracetamol jest sposobem na wszystko, poczawszy od lekkiego bolu glowy a skonczywszy na bolu skurczow porodowych. Mam wiec pytanie dlaczego w Polsce najpierw uzywa sie nurofen, a potem dopiero paracetamol? I dlaczego nurofen traktuje sie jako lepszy przy goraczkach

Nurofen Plus wycofany ze sprzedaży w Anglii

Nurofen Plus wycofany ze sprzedaży w Anglii forum.gazeta.pl/forum/w,49353,128336891,137287810,Re_Nurofen_Plus_wycofany_ze_sprzedazy_w_Anglii.html

nurofen

Witam mam pytanie czy można podać nurofen w mleku? nie za bardzo che przyjmować leki.

Nurofen czy Nurofen Forte dla 3 latka?

Pani doktor, do tej pory do zbijania gorączki u synka (3 lata) stosowałam Nurofen w syropie. Teraz przechodzi taką infekcję, że gorączkę bardzo ciężko zbić ( nie pomaga za bardzo nurofen na zmianę z paracetamolem w czopkach). Przeczytałam, że jest jeszcze Nurofen Forte. Pewnie silniejszy od

Nurofen forte dla dzieci

moze ktoras z mam juz stosowala ten srodek przeciwgoraczkowy. Moje pytanie dotyczy terminu waznosci po otwarciu butelki. Na ulotce nie podaje sie zadnego terminu, pozatym, ze nie nalezy przekracaczac daty na opakowaniu. To oczywiscie rozumeiem. Ale zwykle podawano, ze np. Nurofen "

Re: Nurofen

pocenie si eprzy jakimkolwiek zapaleniyu to chyba niejest wyjatkowy objaw a wysypka sugerowałaby trzydniówkę

Re: Nurofen

a temperatura spadła? może ona miała trzydniówkę po prostu? Zaczerwienione gardło może występować przy trzydniówce. -- Sygnaturka się zgubiła....

czy podac nurofen forte?

witam pania doktor i emamy. corka od 2 tyg ma gesty katar nie dajacy sie niczym sciagnac, stosowane euphorbium , sol morska, sol fizjologiczna, nasivin. dzis okazalo sie ze ma silnie zaczerwienione uszy wiec pediatra zaecila avamys, sol morska w coagu dnia, pecto drill i nurofen forte 3 razy po 3

Nurofen Plus wycofany ze sprzedaży w Anglii

Nurofen Plus wycofany ze sprzedaży w Anglii forum.gazeta.pl/forum/w,49353,128336891,134595177,Re_Nurofen_Plus_wycofany_ze_sprzedazy_w_Anglii.html

Re: Nurofen

Dziś zauważyłam, że córcia ma krostki-na brzuszku i pleckach - zaczęłam się zastanawiać czy może być to wina nurofenu, w ciągu dnia i wieczorem jest spocona-główkę ma spoconą, rączki - nie jest to wina że za ciepło ubrana. Oprócz nurofenu otrzymuje np smecte, tantum verde - w sumie leki które już w

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Ale ja nurofenem nie leczę kataru, tylko stan zapalny gardła, na to nebulizator nam już nie pomaga.

Re: ząbkowanie - nurofen

Witam, może Pani podawać przez kilka dni, a najlepiej naprzemiennie z paracetamolem. Pozdrawiam serdecznie

Re: ząbkowanie - nurofen

Lepiej na bol dawac paracetamol, jest bezpieczniejszy Ibuprofen na wieksze problemy i nie dluzej niz tydzien

Re: ząbkowanie - nurofen

Moze Pani sprecyzować ile dokładnie dni można? tydzień, dwa? -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-47757.png ...i liczę na koleny CUD

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Ciesze sie, ze moglas sie posmiac. Dle mnie to kalectwo i tyle, dla Ciebie moze to byc szczegolne osiagniecie. Jak jecie ziemniaki tez macie odruch wymiotny? Haha.

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Ja mam ponad 30 lat i taki odruch wymiotny ,że połknięcie tabletki jest dla mnie jest straszne.Mimo tego kaleką w innych dziedzinach nie jestem.

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

To, ze ktoś robi coś inaczej niż ty nie oznacza, ze jest kaleką. Serio. A już twój szok, ze ktoś robi coś inaczej jest przezabawny.

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Naprawdę nie wiem czemu miałaby żartować, to naprawdę takie dziwne? Mnie bardziej zastanawia, dlaczego używasz aż tylu znaków zapytania...

nurofen

moja z uwagi na słuszną wagę mogła zacząć dostawać Nurofen i Eferalgan. Syrop, czopki. To działało elegancko.

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Ożesz! A co CIEBIE to obchodzi, jak kto podaje własnemu dziecku leki?????? A może podczas gorączki dziecko ma wzmożony odruch wymiotny i tabletka stanęłaby mu w gardle? Myśl trochę, a nie się głupkowato śmiejesz. -- Ciężko jest żyć lekko, ... bo winter is coming.

Re: Nurofen forte dla dzieci

Jeśli nie ma wyraźnego zapisu "po otwarciu zużyć w ciągu...." to obowiązuje Cię data ważności z opakowania. Nurofen forte i zwykły to kompletnie odrębne produkty z punktu widzenia rejestracji więc mogą się różnić wielu kwestiach. -- pozdrawiam Dorota i Kuba&Bartek

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Moje dziecko, lat 10, tabletki nie połknie. Kaleka nie jest. Ręce mi nie odpadną jak dam lek w syropie. Ja zaczęłam tabletki łykać dopiero w liceum. Niektórzy maja odruch wymiotny i tyle. Nie jest to oznaka kalectwa.

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Bo jestem zdzwiona, ze tak duze dziecko pije syrop zamiast połknąć tabletkę... stad znaki zapytania. Nie rob z dziecka kaleki. 40kg to przeciez dziecko w wieku mniej wiecej 10ciu lat... no ale Twoja sprawa. Hehehe.

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Dziewczyny ale po co Wam takie wielkie butle??? Mi się przy dwójce dzieci zawsze przeterminowywały te małe 50 ml i wywalam niedopite. Pytam poważnie, absolutnie nie złośliwie. Po prostu jestem zdziwiona. Tak często albo długo Wasze dzieci gorączkują?

Re: Wczesniaki a leki (nurofen, antyhistaminy)

tzn ona mowila o tym, ze zarowno histaminy jaki i i nurofen dostaja sie do naszego ukl nerwowego, a paracetamol nie. Ale kurcze Jacek jest z tych wysoko goraczkujacych (+ np bol ucha), i paracetamol czasem nie dziala -- Zapraszam na forum Mama KaOwiec

Re: Nurofen czy Nurofen Forte dla 3 latka?

Nigdy w życiu nie miałam takich zawrotów głowy jak po nurofen forte. Wg mnie ma faktycznie silniejsze działanie i nigdy wiecej nie sięgne po forte.

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Mi przy dwójce dzieci niestety schodzi dużo. Ale nie będę pisała dlaczego bo to nie jest forum ze zdrowiem. I nie tylko ja tak mam. Wiadomo jak każda informacja na tym forum jednym się przydaje innym nie. Teraz kupiłam 2 opakowania. Bałam się tylko czy to zakończenie do strzykawki też będzie - ale

Re: Nurofen Plus wycofany ze sprzedaży w Anglii

Ciekawe czego się jeszcze dowiemy. Podczas grypy padamy jak muchy a być może coś jest w lekarstwach. Koncerny maja swoje sposoby.

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

Każde dziecko inne jak chcą poić syropkami to podają i już. Moje akurat miało w drugą stronę, każdy lek w syropku trudno było podać. Najgorzej było przy jednym antybiotyku (chyba Klacid jak nazwy nie pochrzaniłam). Młody zwracał prawie każdą dawkę dawkę prawie natychmiastowo i był zonk czy coś się

Re: Nurofen Forte dla dzieci - może się komuś prz

ja dodam dziwiącym się "dużym zużyciem" nurofenu, że my stosujemy też przeciwzapalnie (nawet, gdy nie ma gorączki) - gdy córka ma katar i zaczyna jej sciekać po gardle ropa, ma mocną chrypkę to podaję jej przez 3 dni odpowiednią dawkę. Takie zalecenie dostałam od lekarza przyjeżdżającego

Re: ząbkowanie/nurofen

Nurofen ja sobie chwalę. gryzaki również :D choć od nich ból tak szybko nie przechodzi. Nurofen ma też fajne czopki, są malutkie i wygodne w aplikacji.

Re: Nurofen w tabletkach dla 7 latka?

Dzięki za odpowiedzi. Nasza lekarka przy bolącym uchu kazała podawac nurofen jako lek, ktory ma dzialanie przeciwzapalne.. Dziwne tylko, ze teraz mlody nie ma wlasciwie kataru (może lekko przyblokowany nos), a ucho boli. Pewnie jak mlody sie obudzi podjadę na dyżur do szpitala.

Nurofen

Moja córka wprost uwielbia Nurofen i wcale jej się nie dziwię, sama spróbowałam i mnie też by odpowiadał. Miałam obawy czy będzie go pić, bo antybiotykiem pluła, a jeśli chodzi o czopki to rzeczywiście są lepsze, ale u nas temperatura była tak wysoka, że czopki wspomagałyśmy Nurofenem. Pozdrawiam

Efferalgan a nurofen

joanna_p2 napisała: > 2) Eferalgan czopki 80 mg - 5,8 zamiast Nurofen czopki 80 mg 17 -11,2 na + to akurat zupełne inne leki - w efferalganie substancją czynną jest paracetamol, a nurofen jest na ibuprofenie. Dziełanie podobne, ale to nie zamienniki.

Re: Nurofen w tabletkach dla 7 latka?

Ale na co doraźnie? U nas przeciwgorączkowo na syna Paracetamol nie działa w ogóle, od niemowlęcia, przeciwbólowo działa, nie wiem czy naprawdę czy na zasadzie placebo ale działa. Na córkę nie wiem, bo jest młodsza i zawsze dostawała Nurofen/Ibufen w syropie. Dla mnie też Ibufen jest dużo

Re: czy podac nurofen forte?

poprawę. Można je stosować dłuższy czas. Nurofen nie obniży gorączki-tylko zadziała przeciwzapalnie.

ząbkowanie/nurofen

jedzenie.. w związku z tym mam pytanie.. czy nie zaszkodzi to w jakiś sposób dziecku jeśli tylko na noc będę podawać mu ten nurofen? czy nie przyzwyczai się do niego? dodam jeszcze, że smaruję mu też dziąsełka dentinoxem na noc i czasem raz w ciągu dnia.. z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Paulina.

ząbkowanie/nurofen

jedzenie.. w związku z tym mam pytanie.. czy nie zaszkodzi to w jakiś sposób dziecku jeśli tylko na noc będę podawać mu ten nurofen? czy nie przyzwyczai się do niego? dodam jeszcze, że smaruję mu też dziąsełka dentinoxem na noc i czasem raz w ciągu dnia.. z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Paulina.

Nurofen w tabletkach dla 7 latka?

Niedziela piata rano krzyk 7 latka, ze boli ucho. Dawno mlody nie chorowal na ucho, notatki mi mowią, zeby podac m.in nurofen . Jako, ze go nie mam, to podalam paracetamol, ale on nie jest przeciwzapalny a o to chodzi przy uchu (a gorączki mlody nie ma). Nurofen mam tylko w tabletkach a na nim z

Re: Nurofen w tabletkach dla 7 latka?

Nurofen (ten , ktory znam) jest tabletka powlekana i nie powinien byc dzielony. Po 400mg ja umieram. Jest skuteczniejszy od paracetamolu, ale koszmarnie dziala na zoladek i jesli juz musze brac ibuprofen, to tylko w postaci plynnej, proszku do rozpuszczania, albo tabletki do zucia. Mimo, ze lek ma

Re: Wczesniaki a leki (nurofen, antyhistaminy)

Nic mi o tym nie wiadomo, przecież nurofen to ibuprofen. Michał miał ostatnio podawany na OIOMie, paracetamolu nie dawali. Być może są jakieś reakcje "krzyżowe" z antyhistaminami ale pewnie wystarczy przeczytać ulotkę, powinna być informacja, że nie można ich razem podawać. O ile to

Re: Nurofen czy Calpol

Też gdzieś o tym czytałam i słyszałam,. Dlatego ja pierwszy lek na gorączkę podałam Nurofen czyli ibuprofen. jakoś bardziej czułam do niego zaufanie.

Re: nurofen co robić

ibuprofen możesz podawać zamiennie z paracetamolem co 4 godziny -- Wiesiek zgubił okulary, ale tego nie zauważył, bo ich nie miał...

Re: Nurofen w tabletkach dla 7 latka?

tabletki nurofen 200mg i te jej podawałam wychodziło ekonomiczniej niż syrop.Syrop to moim zdaniem dla maluszków,a 7-latek to już nie taki maluch i tabletkę spokojnie połknie. -- http://lbym.lilypie.com/1ocMp1.png

Nurofen Plus wycofany ze sprzedaży w Anglii

Nurofen Plus wycofany ze sprzedaży w Anglii forum.gazeta.pl/forum/w,49353,128336891,128336891,Nurofen_Plus_wycofany_ze_sprzedazy_w_Anglii.html -- Madohora

Nurofen Plus wycofany ze sprzedaży w Anglii

Nurofen Plus wycofany ze sprzedaży w Anglii forum.gazeta.pl/forum/w,49353,128336891,128336891,Nurofen_Plus_wycofany_ze_sprzedazy_w_Anglii.html -- Madohora

Re: ząbkowanie/nurofen

w przypadku bolesnego zabkowania jak najbardziej mozna podać leki p bólowe nurofen lub paracetamol

Re: Nurofen czy Calpol

czasem wystarczy mojemu podac nurofen a czasem tylko calpol, natomiast gdy jest bardzo chory, podaje nurofen i gdy po 30 min nic nie zbija temperatury to mam podac calpol (zalecenie lekarza) daje tylko gdy temperatura jest, ok 2-3 dni

Re: nurofen co robić

Zgadzam sie z shige, nie zbijam temperatury o ile nie jest ona dla dziecka uciazliwa, dziecko zle.sie czuje ale nie cierpi bardzo. Osobiscie podaje najpierw paracetamol, czasem na zmiane jesli jest taka potrzeba, zawsze w syropie.

nurofen

jak długo mozna podawac dziecku nurofen? w celu przeciwzapalnym nie przeciw goraczkowo

Re: Nurofen w tabletkach dla 7 latka?

sposób. Autorce nie pomogę, bo akurat nie patrzyłam sie na swoje ibupromy. Zawsze mam syrop w domu, ale w miarę jak dzieci rosną staram sie pozbywać syropów i przechodzić na tabletki, które mają mniej świństw dodatkowych. Chyba muszę spytać lekarza o ibufen/nurofen dla mojich krasnali. -- Julia

Re: nurofen co robić

Jeśli dziecko nie ma drgawek, dobrze znosi gorączkę to nie zbijałbym temperatury! Przy takiej gorączce organizm a dokładniej limfocyty doskonale walczą z infekcją i infekcja szczególnie wirusowa mija wcześniej.Zbijając gorączkę nie mobilizujemy organizmu do walki z infekcją. Gorączka o której Pani p

Re: Nurofen czy Calpol

Starsza córka bardzo zle reaguje na Nurofen... nie zbija jej gorączki, lub nieznacznie obniża i po jakimś czasie od podania wymiotowała ten lek. Mojej córce ogólnie bardzo trudno jest zbić wysoką temeraturę, a paracetamol jakoś sobie z tym radzi i jest dla niej lepiej przyswajalny

Re: Nurofen czy Calpol

popieram, czopek zawsze wydawał mi się bezpieczniejszy, ale teraz kiedy dziecko jest już starsze nie daje sobie czopka zaaplikowac, wiec podaje zawiesinę nurofen forte, na to nie narzeka, bo ma smak truskawkowy, ale o nerki czy wątrobę też się nie boję, bo lek podaję tylko wtedy, kiedy muszę, nie

Re: ząbkowanie/nurofen

u na VIBURCOL nie działał kompletnie, gdzieś mam jeszcze pół opakowania, nie było różnicy przed podaniem i po, nurofen sprawdził się najlepiej, ale podawałam go tylko była taka potrzeba, kiedy dziecko się męczyło lub miało temperaturę

Re: Dziecko zjadło Nurofen Ultra Forte

No i bardzo słusznie, to powinna być ohyda - żeby dziecko jak weźmie do buzi natychmiast wypluło. -- - Tu, tu, ptaszek! On zmarznie! Ćwir, ćwir, ćwir! Tiu, tiu, tiu, zabierz to, zabierz to, mokre! Ptaszek, ptaszek! Już już, nóżki, paluszki…! Sweterek! Podnieś to, podnieś, ptaszek, ptaszek,

Re: Dziecko zjadło Nurofen Ultra Forte

Dokładnie. Spróbowałam troszke z tej kapsułki co mała rozgryzła bo mała miała straszną minkę i musiałam sprawdzić co jej jest, czy to takie niedobre czy co. Powiedziała bym, że to aż bolało, takie było okropne. -- http://www.suwaczki.com/tickers/ex2bjw4z51ekq45i.png

Re: Dziecko zjadło Nurofen Ultra Forte

szukam dodatkowego potwierdzenia :D A może na przyszłość przyda się mamom maluchów którym też zachciało się skosztować tego leku :D -- http://www.suwaczki.com/tickers/ex2bjw4z51ekq45i.png

Re: 11 tygodni, prawie 6 kg, Calpol czy Nurofen?

ja bym tam probowala ten calpol jednak. to jeszcze malutki dzidz, a nurofen zle na nerki dziala. poza tym, warto miec w domu nurofen i calpol, bo jakby duza goraczka byla to mozna zamiennie podawac, wtedy nie trzeba czekac tych 4 godz(czy 6 juz nie pamietam). Ale ja tam sie malo znam. W sumie Ty

Re: ząbkowanie/nurofen

u nas Nurofen polecany jest rodzinnie, a jak pojawił się maluch i siostra odkryła Nurofen to się nie zastanawiała. Fakt faktem w domu zażywamy bardzo mało leków, podobnie jest z podawaniem ich maluchom, ale jak jest potrzeba natychmiastowego działania to wiemy po co sięgać, tym bardziej że podajemy

Zdjęcia - nurofen