Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: kolejne zadanie z matematyki -osie liczbowe

Kurde nie widziałam tego przykłady co napisałaś pare min przede mną... postaram sie zrobić ale nie obiecuje

Re: Kto ma rację ?

Z treści wynika jednoznacznie i bez tworzenia bzdurnych insynuacji. Interpretacja graficzna w postaci osi liczbowej logicznie przedstawia rozwiązanie. Z lewej strony wartości "zera" jest ujemna część osi liczbowej - dług (niedopłata: zbiór wartości rzeczywistych ujemnych -{0}), z prawej

Re: kolejne zadanie z matematyki -osie liczbowe

książka się zwie po prostu "Matemtyka" tak dla przykładu tu jest roziązanie do osi "f": / - kreska ułamkkowa 5,22-5,21/10 =0,01/10 = 0,001 K=5,21+4*0,001=5,21+0,004=5,214 L=5,22+2*0,001=5,22+0,002=5,222 może to coś pomoże... prosze pomóżcie mi bo nie mam pojęci ajak to

Re: kolejne zadanie z matematyki -osie liczbowe

W b) będzie jak myśle : punkt D współrzędne to będzie 3 a C to 5 W D) punkt G 5 7/10 <--- / znaczy kreska ułamkowa punkt H 6 3/10 <---- to też ułamek Nie wiem czy to dobrze ale moim zdaniem to ma być tak :) Mam nadzieje że pomogłam :)

kolejne zadanie z matematyki -osie liczbowe ;/

i znów nie umiem zrobić zadania ;/ tu jest skan z książki,do zrobienia mam te dwie w czerwonych ramkach proszę pomozcie mi bo zupelnie nie rozumiem ;/ http://img32.imageshack.us/img32/6808/img019z.jpg czekam na wasza pomoc!

Re: Co robia pierwszoklasisci w szkole?

Dodawanie i odejmowanie do 10. Mój syn już jest tak znudzony, że zaczyna robić coraz więcej błędów, bo zadania robi po łebkach. Litery poznali wszystkie, są na dwuznakach, zostało im ch. Teraz przerabiają osie liczbowe i rodziny słów. Piszą z pamięci i ze słuchu, czytają proste czytanki

Re: Kto ma rację ?

rumian54 napisał: > Z treści wynika jednoznacznie i bez tworzenia bzdurnych insynuacji. Interpretac > ja graficzna w postaci osi liczbowej logicznie przedstawia rozwiązanie. Z lewej > strony wartości "zera" jest ujemna część osi liczbowej - dług (niedopłata: zb > iór

Re: za jazde po pijaku bez prawka 2 lata

omawiało przedziały na osi liczbowej. -- Nagły atak genderu w 1904

Polityczna oś liczbowa Europy.

Narysuj na mapie linię prostą biegnącą przez Białoruś, Polskę, Niemcy i Holandię. Najwięcej socjalizmu jest na Białorusi, najmniej – w Holandii, kolebce kapitalizmu i wolnego świata. W Polsce jest więcej socjalizmu niż w Niemczech. Ta to tak dobry pomysł, że warto potraktować go jako

Udowodniono? Ale, czy przekonano?

rumian54 napisał: > Z treści wynika jednoznacznie i bez tworzenia bzdurnych insynuacji. Interpretac > ja graficzna w postaci osi liczbowej logicznie przedstawia rozwiązanie. Z lewej > strony wartości "zera" jest ujemna część osi liczbowej - dług (niedopłata: zb > iór wartości

Re: szkoła podstawowa

Zawsze się zastanawiam czy nauczyciel to ma pistolet do głowy przystawiony że musi zapełnić całe ćwiczenia?. Moi tez robili opis postać (Kleks), wyszła strona A5. Wszyscy happy. Z matmy za chwilę sprawdzian: dzielenie, mnożenie, potęgowanie, kolejność działań, liczbowa. Nie zauważyłam aby

Re: Polityczna oś liczbowa Europy.

Ciekawe co nazywasz socjalizmem. Nie znam sytuacji na Białorusi, ale W Holandii i Niemczech świadczenia społeczne są bardziej rozwinięte niż w Polsce. W Holandii nie ma prywatnych lekarzy, stary rolnik nie może oddać gospodarstwa nikomu bez wyksztalcenia rolniczego lub doświadczenia w pracy na rol

Re: Matematyka w IV klasie

Jeżeli przekażesz pieciolatkowi ideę, sens i zastosowanie osi liczbowej w jedno popołudnie i on to pojmie to albo masz w domu geniusza albo zrobisz to po łepkach i bez większego sensu i korzyści. BTW- temat osi liczbowej jest w nauczaniu poczatkowym zaniedbany z tego co zauważyłam. Potem pierwsza

Re: Teraz rodzice powinni ....

dzielenia 4.Kwadraty i sześciany liczb uczeń zna zapis potęgi 5.Kolejność wykonywania działań uczeń zna kolejność wykonywania działań, gdy nie występują nawiasy uczeń umie obliczać wartości wyrażeń dwudziałaniowych gdy nie występują nawiasy 6. liczbowa uczeń zna i rozumie pojęcie osi liczbowej uczeń umie

Re: zadanie klasa IIIsp - pomóżcie proszę

Rysujesz liczbową i zaznaczasz sobie odcinki a i b, potem zaś rysujesz b-a( =50) i b+a (=80). Spokojnie widać, że liczba b 'mieści się' 2 razy pomiędzy 50 a 80... Zatem różnicę między tymi liczbami wystarczy podzielić przez dwa. b-a b

Socjalizm i kapitalizm na osi liczbowej Europy.

Narysuj na mapie linię prostą biegnącą przez Białoruś, Polskę, Niemcy i Holandię. Najwięcej socjalizmu jest na Białorusi, najmniej – w Holandii, kolebce kapitalizmu i wolnego świata. W Polsce jest więcej socjalizmu niż w Niemczech. Ta to tak dobry pomysł, że warto potraktować go jako

Re: Trochę jest. Popatrz na to jak na oś liczbową

dokowski napisał: > >Tam jest junia, wolny rynek, tam nie ma socjalizmu > > Narysuj na mapie linię prostą biegnącą przez Białoruś, Polskę, Niemcy i > Holandię. Najwięcej socjalizmu jest na Białorusi, najmniej – w Holandii. Tak sobie pomyślałem że muszę Cię zapytać. 1. Wi

Re: Trochę jest. Popatrz na to jak na oś liczbową

dokowski napisał: Gdyby nie strach przed Rosją nasz ciemnogród nigdy by nie zrezygnował z > > socjalizmu. > Dokowski ty masz tu rację! jak jeszcze ja mieszkałam -wewnętrznie-w ciemnogrodzie to tak bałam się kapitalizmu, że wybrałam swój-zewnętrzny tym razem-socjalizm, zeby tylko się

Trochę jest. Popatrz na to jak na oś liczbową.

>Tam jest junia, wolny rynek, tam nie ma socjalizmu Narysuj na mapie linię prostą biegnącą przez Białoruś, Polskę, Niemcy i Holandię. Najwięcej socjalizmu jest na Białorusi, najmniej – w Holandii. W Polsce jest więcej socjalizmu niż w Niemczech. Ta to tak dobry pomysł, że chyba

Re: Socjalizm i kapitalizm na osi liczbowej Europ

Ty naprawdę jesteś dobry. Tzn. nie piszę o sensie tego co napisałeś, bo czytając powyższe wpada się jedynie w osłupienie, tylko o tym jak to sobie umyśliłeś. Inny by sto lat myślał i by nie wymyślił.

Re: Jeżeli Miller tak rośnie...

Problemem Siwca i następnych jest, że polityka wg Lesia nawet trzech rubli nie warta. I dostaną arbuza za półtora roku. Facet jest na pewno nieźle zorientowany i przewidujący. Ja również, jak miałeś okazję przeczytać moje wypociny. Że Miller niedługo będzie po ujemnej stronie osi liczbowej Jedno

Re: Makabra! Temperatura spadnie o 20 stopni Cels

Nie mówi się "10 stopni na plusie" . "pięć stopni na minusie". Co za dziwna dziennikarska maniera! Mówimy "plus 10 stopni , pięć stopni minus, tak jak o liczbach na osi liczbowej minus 5, plus 20.

Re: Matematyka w IV klasie

mama303 napisała: > Jeżeli przekażesz pieciolatkowi ideę, sens i zastosowanie osi liczbowej w jedno > popołudnie i on to pojmie to albo masz w domu geniusza albo zrobisz to po łepk > ach i bez większego sensu i korzyści. Realnie rzecz biorąc - 5-latkom liczbowa nie jest do niczego

Re: Jeżeli Miller tak rośnie...

osi liczbowej. I właśnie o tego arbuza chodzi. Przy okazji również o "koncesjonowaną lewicę". L. Millera zastąpi duet - Wł. Czarzasty i A. Rozenek.

Re: 4 klasa-duży przeskok po edukacji wczesnoszko

, kwadraty i sześciany liczb, liczbowa); Systemy zapisywania liczb (w tym dziesiątkowy); Działania pisemne; Figury geometryczne (na płaszczyźnie, kąty, skala); Ułamki zwykłe; Ułamki dziesiętne; Pola figur (na płaszczyźnie); Prostopadłościany i sześciany (siatki, pola powierzchni). Aż 8 działów! To

Re: Matematyka w IV klasie

'genetycznie obciążona'. Oprócz osi liczbowej- dzisiaj nadrobię. No i po co się uczyć wcześniej, skoro można nadrobić to w jeden dzień? -- ------------------------------------------------------------- "a przecież można pozostać człowiekiem nawet jeśli jest się nauczycielem" by Grave_digger

Re: Kabaret

? Czy skompensowano rezultat faktu, że w ciągu 6 h Ziemia wykonuje ćwierć o > brotu wokół własnej osi (o 90 stopni?). Co zrobiono, żeby wyeliminować przypadk > owe ruchy lasera? (podejrzane, że "ruch" następuje dokładnie w pionie) -- itd., > itp. Absurd jest tak piętrowy, że aż

Re: zadanie klasa IIIsp - pomóżcie proszę

płonna). Ta liczbowa, pomijając nawet te a i b, nie była na miarę nauczania wczesnoszkolnego. -- Synowie: A. (8 lat) i M. (4 lata)

Re: Euro oglądamy z zaciśniętym pęcherzem

haha też mi statystyka z wielkościami "dużo" i "mało" na osi y.... toż to to bezczelne robienie społeczeństwa w bambuko. to nie super ekspres czy fakt tak poważna gazeta jak wyborcza mogła by się przynajmniej wysilić i podać prawdzie dane liczbowe, a nie tak bezczelnie zmyślać

Re: Matematyka w IV klasie

> Jeżeli przekażesz pieciolatkowi ideę, sens i zastosowanie osi liczbowej w jedno > popołudnie i on to pojmie to albo masz w domu geniusza albo zrobisz to po łepk > ach i bez większego sensu i korzyści. No nie wiem, liczbowa jest zapisem intuicyjnego rozumienia tego, jak liczby rosną

Re: Matematyka w IV klasie

pieniędzy że np 5zł to jest wiecej niz 2 > zł /bo i to oi to to jest moneta czyli jeden pieniążek/nie umiejące umieścić na > osi liczbowej kilku liczb, które sprawnie porafia dodać, nie potrafiace okresl > ać kierunków na kartce, nie rozumiejące pojecia -rosnacy, malejący, nie umiejac > e

Kompanów do umowy mam wielu...

...nawet na tym forum są osoby, którym w głwie się nie mieści, że toto w brzuchu jest człowiekiem. A jeśli chodzi o to pierwszeństwo, to rzecz jest oczywista i naturalna jak liczbowa ze swoim porządkiem. Ale tu nie o porządek czy pierwszeństwo chodzi tylko o manipulację, by z tego pierwszeństwa

Re: Tarcza nerwu wzrokowego- moze jaskara

ewik74 napisała: > Ja byłam i na NFZ i prywatnie. Ceny w zależności do jakiego lekarza idziesz. Tr > ochę mnie zdziwiło, że Twoja okulistka widząc niepokojącego w oku (a takim c > zymś jest napewno to zagłębienie, bo to nie jest jednak normalne) nie zrobiła d > ziecku innych

Re: Makabra! Temperatura spadnie o 20 stopni Cels

Nie mówi się "10 stopni na plusie" . "pięć stopni na minusie". Co za dziwna dzi > ennikarska maniera! Mówimy "plus 10 stopni , pięć stopni minus, tak jak o liczb > ach na osi liczbowej minus 5, plus 20. Jak "apa" z tuby PO napisała "9 kresek na plusie

Re: Nowe już w szkole jak sobie radzą dzieci

edytek1 napisała: > Koleżanki córki miały problem z > liczeniem obwodów figur ( kwadrat i prostokąt) i działaniami na osi > liczbowej... ????? u mojej córki nie ma takich rzeczy.

Re: Fizyka u pierwszoklasistki :(

kąta - pojęcie pochodnej ( to juz liceum) - sprawne liczenie - w tym działania na ułamkach - elementy geometrii płaskiej i przestrzennej ( okrąg, koło, sześcian, walec, prostopadłościan, przekątna, promień, łuk, kula - liczbowa - analizowanie róznego rodzaju diagramów, wykresów.

Re: Matematyka w IV klasie

pieniędzy że np 5zł to jest wiecej niz 2 zł /bo i to oi to to jest moneta czyli jeden pieniążek/nie umiejące umieścić na osi liczbowej kilku liczb, które sprawnie porafia dodać, nie potrafiace okreslać kierunków na kartce, nie rozumiejące pojecia -rosnacy, malejący, nie umiejace poklasyfikowac podobnych

Re: Jeżeli Miller tak rośnie...

roku. Facet jest na pewno nieźle zorientowany i przewidujący. Ja również, jak miałeś okazję przeczytać moje wypociny. Że Miller niedługo będzie po ujemnej stronie osi liczbowej.

Re: Pocałowałam Dudka po raz przedostatni

Rozliczać polityków??Na owej osi liczbowej..balansujemy blisko zera..I grozi nam przejście na ..stronę ujemną..GROZI!!Co wtedy?? -- vero amore

Re: ratownicy 6 latków maja podpisy......

Co tam fizyka. Pani powiedziała mojej córce, że liczbowa zaczyna się od zera. Na to dziecko, że tam dalej też są liczby, a pani twardo: nie, od zera się zaczyna. Jeśli mam się tak bujać przez całą szkołę to wolę posłać gdzie indziej. -- "Można pogłaskać naszego królika i nadać mu imię

Re: Chciałem oświadczyć

wybredny widać jestem, dla mnie, na osi liczbowej w stałym punkcie był, jest, i niech już się stamtąd nie rusza. jaka tam alegoria, przydział - każdemu, co mu się należy -- bez bezsensu niczym sens jeszcze wciąż

Re: objętość walca

dziwnego, bo jest liczbą jak każda inna i ma swój domeczek na osi liczbowej w tym samym miejscu co przed wojną. Nie jest i nie może być nieskończoną, jak pisze autor wątku. Choćby tylko z tej przyczyny, że tylko dwie rzeczy są na świecie nieskończone, o których na pewno wiemy: Miłosierdzie Boże i ludzka

Re: Fizyka u pierwszoklasistki :(

Czyli wychodzi na moje..... I tu nie ma sensu kupować ściągi itd, bo po gimnazjum jest egzamin, na który ściągi raczej nie kupisz. Są to ewidentnie zaległości z matematyki- nie wiem jaki dział jest przerabiany- podejrzewam, że nieumiejętność przekształcania wzorów, jednostek, szwankuje liczbowa

Re: Praca mgr, jak opracować wyniki badań empiryc

tego wykres i tabelka z wy > nikami? Wykres z opisanymi osiami i wartościami liczbowymi wystarczy. >Chciałam obliczyc jakieś zależności ale nie wiem kompletnie jak. Najpierw to trzeba się zastanowić jakie zależności chcesz obliczyć, a później zastanowić się jak.

Re: Nie ma takiego podziału.

tomasz_456 napisał: > grgkh napisał: > > > > Powtórzę po raz setny pytanie, na jakiej podstawie zaklasyfikuj > esz kog > > > do grupy teista/ateista, gdy na pytanie "Czy wierzy w Boga? odpo > wie "n > > ie wie > > > m". ? >

Właśnie ja nie jestem pewny czy to tylko 10%

- z lewej końcówki skrzydła wyleciało kilkaset kg paliwa - odpadła końcówka skrzydła - na prawej stronie paliwo przy dużym przechyle nie było rozłożone na całej powierzchni zbiorników, tylko zbliżyło się do osi samolotu - na lewej w zbiorniku nr 2 (tym nieuszkodzonym) paliwo odsunęło się od osi

moje zadanie

a)korzystajac z interpretacji geometrycznej wartosci bezwzglednej rozwiaz rownanie I2+xI-3=o b)zaznacz na osi liczbowej zbior rozwiazan nierownosciO<pod tym znakiem jest kreska jeszczeIxI-1

prosze o pomoc

mam zaznaczyc na osi liczbowej zbior rozwiazan nierownosci0<i w tym znaku jeszcze na dole kreska IxI-1 jak to zorbic nie wiem a jutro prace musze oddac do 12

Re: do samson.miodek

Witam. Moja córka ma oddzielne ćwiczenia do matematyki (Swiat ucznia). Poznali już 7 i robią zadania do tego zkresu (gryfy, dodawanie, odejmowanie, liczbowa)

Re: program klasy 1 i 2 w Niemczech - wiecie jaka

liczenie do ok. 25 (dodawanie i odejmowanie), proste równania z niewiadomą (.....+3=16), proste zadania tekstowe, liczbowa w zakresie 0-20. W polskiej szkole liczyli do 10. W razie pytań służę bliższą pomocą ma priva (mail gazetowy) A.

proszę o pomoc

Zaznacz na osi liczbowej przedziały A=(-4;3i jedna druga> B=<jedna trzecia;6> i podaj przykład liczby wymiernej która należy do zbioru A razy B i ktorej odwrotność też należy do tego zbioru.

Re: Metody dodawania i odejmowania do 100

Bardzo dobra jest do takich ćwiczeń liczbowa. Przy okazji dziecko zrozumie liczby ujemne :) Poza tym karty i książeczki, gdzie jest ileś tam przedmiotów i trzeba skreślić kilka i wtedy zostaje reszta. Jeśli chcesz, to mogę ci przesłać kilka skanów.

Re: Nigdy nie wpuszczam w takiej sytuacji

Chodziło o odcinek Robotniczej od giełdy elektronicznej do pętli autobusowej przy wejściu na bazar na Świebodzkim. Jest tam bardzo szeroko i tyko przy samym końcu kilka pojazdów parkuje blokując prawy pas. Ale przy giełdzie elektronicznej tego nie widać bo jest łagodny łuk a sznur tak mocno do osi

Re: MOJA WIARA

dla mnie "0" zawsze nie tylko > pierwszym elementem zbioru (0,1), ale również ostatnim zbioru (-1,0) > - nie wolno o tym zapominać. Ale w czym rzecz, że dla mnie zero najlepiej się czuje w roli dolnej granicy powstałego z przekształcenia nieskończonej, rzeczywistej osi liczbowej

Re: Fizyka u pierwszoklasistki :(

, przekształceniami, wykresami,osią liczbową, elementami geometrii) - to wszystko jest w programie podstawówki to kłopoty z fizyka murowane. Zresztą z chemia zapewne także. Bardzo dawno temu w TV był program Domowe Przeedszkole, a tam kilkuminutowe "wejście" dr Stefanii Elbanowskiej dydaktyka fizyki z UW

Re: Szkoła zniewala umysły

rysunek np. w formie osi liczbowej lub jakis inny/i dało porawna odpowiedź to jest dobrze rozwiązane czy źle ?

matma :/

okej, no to ja mam takie dziwne zadanie z matmy, dla was pewnie proste, ja chodze do 6 klasy dopiero xD jest cos takiego : zaznacz na osi liczbowej liczby : +5, -7, -(-3), 0. wszystko fajnie, ale co to jest to -(-3) , gdzie to zaznaczyć ? help me : D

Re: jest i wyjaśnienie

też. Zamiast skracać i utwardzać zawieszenie powinni wstawiać dłuższe sprężyny. Albo najlepiej gumowe piłeczki ;-) > Rozróżniajmy rozstaw kół od rozstawienia kół Panie Specjalisto. I na pewno od tego jak na rzucie pojazdu na drogę rozstawione są osie (bo masz na myśli rozstaw osi, rozstaw kół to

Re: To Forum nie służy do...

buehehehehehe podobno liczbowa dochodzi do takiego momentu, że się zamyka i tworzy okrąg PRAWA część zaczyna się zachowywać i przejmuje właściwości LEWEJ i na odwrót ....

Re: 90...

Nie wpadłem - w szkole sie uczyłem. Jest liczbowa, a na niej liczby całkowite w odpowiednim porzadku... nietrudne.

Mam nadzieję, że żaden debil już nie napisze, że..

... Europa zachodnia jest socjalistyczna (chyba że nie wie nawet, co to liczbowa) -- za utrzymywanie mojego marnego bytu dziękuję uprzejmięę

Re: Waga, ciężar, masa...

Ja bym powiedzial, ze to ty nie rozumiesz i stawiasz sprawe na glowie: Pan Kazio to ssak. Fafik to ssak Fafik to Pan. Tak niestety, mniej wiecej wyglada twoje rozumowanie. Ja mowie o wlasciwosciach wektorow w odroznieniu od skalarow. Ty bredzisz cos o rownosci liczbowej. A chodzi o tozsamosc

Re: Widac zakret jest i iluminati do

interesujaca rzeczywistosc, dla takiego biedaka jak ja,do kwadratu, czuje dokladnie ze jestem mniej niz zero ( zawsze fascynowal mnie temat liczb zespolonych, i tego i znad osi liczbowej poprostu,jak ja teraz z takim wariackim pierwiastkiem wróce do domu ??

Re: prosze o pomoc mam kilka zadan ktorych nie ro

2.korzystajac z interpretacji geometrycznej wartosci bezwzglednej rozwiaz rownanieI2+xI-3=0i zaznacz na osi liczbowej zbior rozwiazan nierownosci0<IxI-1 |2+x|-3=0 |x+2|=3 rysujesz , na osi zaznaczasz punkt -2 odległość ma być równa 3, zatem na osi zaznaczamy punkty -2-3=-5 oraz -2+3=1 i

Re: Prawica - lewica

Bzdura, drogi Goldbaumie. Prawica <-> lewica to nie liczbowa. To przestrzeń, ujmując rzecz prostacko, przynajmniej dwuwymiarowa. Ale za to bynajmniej nie euklidesowa, tylko wygięta na wyrafinowany sposób Łobaczewskiego. Skrajna prawica dotyka się (a czasem przenika) ze skrajną lewicą

Odnosiłem się do niewiary Niegracza

zewnętrzną albo przynajmniej jej sporą część, bo miejsce "cięcia" wypada dość blisko środka klapy. W makowskim raporcie, wykresy są dużo lepszej jakości, bo sa skalowalne i mają osie liczbowe, że można zakres zmian obejrzeć o czym w naszym można tylko pomarzyć :(( (dziadostwo). W tych analizach

Re: Poloniści: matura była zbyt łatwa

poziom podstawowy, 2 klasa liceum - okrąg i koło - i środek syme- funkcjatrii figury geometrycznej - przesunięcie wykresu funkcji - funkcja kwadratowa i jej własności - wielomiany - wyrażenia wymierne - funkcja homograficzna - ciągi liczbowe - funkcja wykładnicza - logarytm i jego własności oto

Re: Siła Coriolisa

toczenia sie tej kuli po stole, Ziemia obroci sie wokol swej osi o pewiem maly kat, zatem ten stol tez bedzie sie krecil. Zauwaz, ze stojac na biegunie polnocnym Ziemia kreci sie, patrzac z gory w lewo czyli na wschod. A bila toczy sie po linii prostej. Zatem w czasie tego toczenia pozostawi ona slad kredy

Re: Aż 230 matur z matematyki unieważnionych. Bo

części zwykłego życia codziennego odwołuje się to zadanie? czy istotnie wszystkim maturzystom jest to niezbędne? zadanie (bez wykresów) Wskaż, który zbiór przedstawiony na osi liczbowej jest zbiorem liczb spełniających jednocześnie następujące nierówności: 3(x −1)( x −5) ≤ 0 i x >1

Re: Polskie czystki etniczne

W pewnym sensie Polska sama sobie zgotowala ten los odwracajac sie od Niemiec w ostatniej chwili. Zaznacze , ze byly to Niemcy kryminalne, z ktorymi utrzymywano dyplomatyczne stosunki na poziomie wyzszym niz zero, ze tak to ujme na osi liczbowej. Wczesniej w Niemczech niekryminalnych doprowadzila

Re: Pazerni nauczyciele

córa podeszła do mnie i mówi, że zadania się nie da zrobić, bo nie ma danych. Był tylko wykres na osi liczbowej. Dało się zrobić zadanie. Trzeba podejść do nauczyciela i porozmawiać, są zajęcia dodatkowe na których może Jej wytłumaczyć. Pomagam do tej pory dzieciom w nauce a są już w liceum. Kiedyś nie

Re: To nie byli matematycy.To zapewne byli polito

Trzeci matematyk powiedział : .."w tej okolicy istnieje co najmniej jedna krowa, która jest czarna co najmniej z jednej strony". Najmiejszą całkowitą liczą położoną na osi liczbowej wokół liczby "1"sa "zero" i ""2". Tak więc "

Re: Długopis dla leworęcznej pierwszoklasistki- j

nie namiesza w głowie dzieciakom ( jak to potem odnieść w starszych klasach do osi liczbowej i liczb ujemnych na osi? Ale może to tylko moje niepotrzebne obawy..

Re: Year 1

poczatku dzieci dodaja z pomoca linii liczbowych ( osie). To jest z jednej strony ulatwienie, z drugiej wlasnie utrwala takie niechciane nawyki jak liczenie 1,2.... przy dodawaniu Pozniej trudno sie tego pozbyc. Pomocniczo Ja sie najpierw skoncentrowalam na dodawaniu dziesiatek, pozniej piatek

Re: Dlaczego OSiR mialby za darmo?

tesców i tym podobnych choinki i wystroje około 20-22 listopada czyli jak na osi liczbowej bliżej 1.11 niż 24.12. Czyli bliżej Święta Zmarłych niż święta Bożego Narodzenia. Czyli jakieś gremium promuje przesunięcie święta bardziej w stronę śmierci chrześcijaństwa niż jego narodzenia lub odrodzenia

Re: Bardziej boję się lekarza z dyskalkulią.

jestem nauczycielem matematyki i miałam uczennicę z dyskalkulią. Rozumiała treść zadań, ale nie znała algorytmów działań. Na lekcjach korzystała z kalkulatora i osi liczbowej wtedy , gdy wykonywała działania na liczbach całkowitych. Z ułamkami zwykłymi było gorzej. Jeśli tylko mogła skorzystać z

Re: Dlaczego jestem przeciwna procentom

wizualizację jak wcześniej ktoś wspomniał zgodzę się że nie ma wartości zerowej czy ujemnej ale takie wyniki można przedstawić na osi liczbowej i też dadzą nam pewien obraz -- Bez tarczycy od końca pażdziernika 2009 Mój wątek kalkulator

Re: Matematyka w IV klasie

sprawnie liczące i dodające a nie rozumiejace co to jest długość, waga, reszta,nie orientujące sie w wartosci pieniędzy że np 5zł to jest wiecej niz 2 zł /bo i to oi to to jest moneta czyli jeden pieniążek/nie umiejące umieścić na osi liczbowej kilku liczb, które sprawnie porafia dodać, nie potrafiace

Re: ważne pytanie

100krotki napisała: > nie umiesz posługiwać się osiami liczbowymi? Od zdania matury wszelka wiedza o osiach liczbowych była mi zbędna. > tylko "mieszać" wymiary mentalne potrafisz? A potrafię?! > przypominam > ja nie jestem Aidka Na tym Forumie nikomu już nie można

Re: ważne pytanie

aneta10ta napisała: > Nie. I słusznie, bo owych przesunięć na osi liczbowej i tak się nie da > zrozumieć. > Aneta nie umiesz posługiwać się osiami liczbowymi? tylko "mieszać" wymiary mentalne potrafisz? przypominam ja nie jestem Aidka

Re: Czy wogóle ktoś to badziewie ogląda

celu jest fakt, iż wydaje się być niemal niemożliwym podać jakąkolwiek wartość liczbową prawdopodobieństwa tego, co wygląda na raczej mało realny łańcuch zdarzeń... Człowiek uczciwy, uzbrojony w całą wiedzę, która jest nam obecnie dostępna mógłby jedynie stwierdzić, iż w pewnym sensie pochodzenie życia

A najbardziej mi się podoba piąte miejsce

pani Bochniarz wg Gazety 1,5% i SZÓSTE Korwina wg Gazety 1,7%. Musiałem nie uważać, jak na matematyce była liczbowa, bo w GW to chyba w drugą stronę leci.

Re: do hashi-tess

temat. Kiedy liczby/wyniki przeliczysz na %, widzisz na jakim są poziomie procentowym. U mnie na Śląsku jest lab., które pokazuje wyniki na osi liczbowej. Już nie trzeba przeliczać; takie sprytne - niedawno je odkryłam.

Re: ortografia i inne w wakacje?

takich zwrotów jak " liczbowa", "wielmoża", "komórka macierzysta", "zgłębianie tematu", "wieszczka", "stos ofiarny", "odpisać lekcje", "aorta","sprowadzenie do najmniejszego wspólnego mianownika", "

Co decyduje o klasie auta D czy E (np.) ?

Octavii czyli Golfa V czyli to duza klasa C! Jestem totalnie zakrecony. Moze ktos madry zna tutaj na forum przedzialy liczbowe klasyfikujace klasy A-G ? A nowe Mondeo - dla mnie juz rozstawem osi podchodzi pod klase E, podobnie "stary" Superb (jedne dane mowia o rozstawie osi 2803mm a inne

Re: Nowe już w szkole jak sobie radzą dzieci

Zwierzaki Figuraki... Co do samego podręcznika to jest on bardzo ładny ilustracje jak ze Świerszczyka no są fragmenty z życia Kuby i Buby (Kasdepke).Koleżanki córki miały problem z liczeniem obwodów figur ( kwadrat i prostokąt) i działaniami na osi liczbowej...I tyle. Jak masz pytania pisz na priwa... Czas

Re: moje zadanie

-5 oraz 1 b)zaznacz na osi liczbowej zbior rozwiazan nierownosciO<pod tym znakiem jest kreska jeszczeIxI-1 0<=|x|-1 |x|-1>=0 |x|>=1 na osi zaznaczasz punkt 0 odległość od tego punktu ma być większa bądź równa niż 1 zatem trzeba zaznaczyć punkty odległe o 1 od zera czyli zaznaczamy 1 oraz

A nasz transponder współpracował z tym radarem ?

podawał w kierunku lotniska wysokość samolotu w postaci liczbowej ? I pytanie na jakiej ścieżce był samolot, bo na pewno nie tej z karty, o czym na pewno wiedział OBIE strony, chyba, że założymy, że piloci nie znali się na wariometrach i nie wiedzieli, że jak się opada z prędkością ponad 7m/s, TO

___________retoryka BEZ TREŚci??!!!!!!!__________

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/24594/mariusz_puudzianowski_yusuke_kawaguchi1 .jpeg "uderzenia w przeszkody na ziemi - 1100 metrów do pasa startowego" i bez sensu pieprzą o ostrzeżeniach telefonicznie udzielanych z JAK- 40 od Polaków a nie analizują KOMUNIKATÓW I DANYCH LICZBOWYCH

Re: POMOCY!!!!!

Widzę, że poprawiłaś. Zatem : 1. Dla x E R \{0;2} mamy 1/(x-2)<7/(8x)|8x^2(x-2)^2 8x^2(x-2)<7x(x-2)^2 x(x-2) <0 x(x-2)(x+14)<0 ( liczbowa ; zaznaczyć na niej -14; 0 ; 2; narysować ,,węża") Odp : x E (-niesk ; -14)U(0;2)

Re: Aż 230 matur z matematyki unieważnionych. Bo

; zadanie (bez wykresów) > Wskaż, który zbiór przedstawiony na osi liczbowej jest zbiorem liczb spełniając > ych > jednocześnie następujące nierówności: 3(x −1)( x −5) ≤ 0 i x > >1. Zadanie jest banalnie proste i ja jako maturzysta z 1973 roku rozwiazuję je w pamięci. To, że

Re: matma :/

ketrin napisał(a): > okej, no to ja mam takie dziwne zadanie z matmy, dla was pewnie proste, ja > chodze do 6 klasy dopiero xD > > jest cos takiego : > zaznacz na osi liczbowej liczby : +5, -7, -(-3), 0. > > wszystko fajnie, ale co to jest to -(-3) , gdzie to zaznaczyć ? >

Re: Szkoła zniewala umysły

mama303 napisała: > Nie trzeba formuowac danych w sensie ich żmudnego wypisywania to po pierwsze. > I teraz jesli dziecko nie wypisało tych danych i szukanych, ale poprawnie oblic > zyło /albo np. narysowało rysunek np. w formie osi liczbowej lub jakis inny/i d > ało porawna

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - oś liczbowa