Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

kolka

witam jestem mamą pół rocznej Mai mała jest karmiona piersia podaje jej terz zupkę jarzynową oraz deserek jabłuszka robi kupke raz dziennie nieraz nawet i dwa razy jak była malutka dostawała debridat od kolki teraz ma juz pół roku i nadal boli ja brzuch podaje jej nan noc espumisan czesto i tak

wywal te kolka...

bo sie dzeicko bedzie jeszcze rok uczylo na 2 kolkach jezdzic. Wywal kolka, odczep pedaly i niech ma rowerek biegowe. Zalapie rownowage szybciej niz z krzywymi kolkami..lub bocznymi kolkami wogole. 3.5 latka, odpowiednio pokierowana moze juz na 2 kolkach normalne jezdzic. Mlody zaczal kiedy

kolka po dyni???

Hej, synek ma 6,5 m-ca i zaczelismy rozszerzac diete. Ladnie zaakceptowal marchewke i ziemniaka. Dzis podalam mu sloiczek Hipp ziemniak z dynia i maly od killku godzin ma kolke. Myslicie, ze mozliwa jest kolka po dyni? Ze niby np. pestkowa? Wydawalo mi sie, ze marchewka i dynia sa

Re: czy to kolka?

Zachowanie synka jakie opisujesz, ewidentnie świadczą o kolce. Sa rożne odmiany kolek, rożne natężenie i częstotliwość. Kolki powoduje niewyksztalcony układ pokarmowy. Jest to bardzo przykre, szkoda takich malenstw, ze muszą tak cierpieć. Jak najszybciej kup krople delicol, bez recepty, jest to

Kolka uniemożliwiająca bieganie

Cześć wszystkim. Mam problem i proszę o poradę doświadczonych biegaczy. Bardzo chciałabym biegać, niestety już przy rozgrzewce łapie mnie kolka. Wystarczy parę podskoków lub parę sekund truchtu, a odczuwam kłucie. Nie mam nadwagi czy coś, nie jestem też aż tak zasiedziałym osobnikiem. Robię dużo

kolka czy coś innego?

Pani doktor i mamy moja 5 tyg pociecha daje mi ostro popalić. Po pierwsze czy to kolka jak wierci się przez pół nocy ale nie wrzeszczy tylko steka ;marudzi . Po za tym ma takie akcje że płacze marudzi noszenie nie pomaga a przystawiona do piersi zjada kilka lykow i płacze po czym znowu lapczywie

Re: rower, przerzutki, kolka

chodzi mi o to, ze mam na pewno zle ulozony lancuch- nijak nie pasuja cyfry do kolejnosci kolek na ktorych lezy lancuch, ponadto lancuch halasuje musze przelozyc lancuch na odpowiednie kolka -- lwica niesalonowa

czy to kolka?

to raczej nie zaparcia. Od wczoraj podaję mu espumisan, ale nic , zupełnie nic nie pomaga.... Czy to kolki, wzdęcia? Czy kolka i wzdęcia to to samo? Jak mogę mu pomóc? Co robić żeby tak się nie meczył?

Kolka?

Witam serdecznie, Mam pytanko Do tej pory myślałam, że moja cór****a ma kolki (pediatrzy zazwyczaj wszystko podciągają pod kolki), ale zaczęłam się wczytywać i trochę mi objawi nie pasują do tego co ma dziecko. Ona zaczyna mieć problem nad ranem Ma 2 miesiące j pierwsza tura to 4 godziny spania

Re: wogole ni epowinno byc bocznych kolek :)

To u nas istna tragedia bo syn 3,7 dopiero w tym roku szaleje na biegowym. I to 10 calowym. A na 4 kolka nawet spojrzec nie chce ( raz siadl ale rowerek sie kiwal bo wlasnie mial nierowne te boczne kolka). Tylko siasc i plakac bo przeciez juz powinien...

nowe odcinki fani czterech kolek

Pobierz nowe odcinki fani czterech kolek pliki.pw/p/nowe_odcinki_fani_czterech_kolek.zip

najnowsze odcinki fanow czterech kolek

Pobierz najnowsze odcinki fanow czterech kolek pliki.pw/p/najnowsze_odcinki_fanow_czterech_kolek.zip

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

Aha. Czyli - kolce upokarzają. Ale spanie na klatce to już jest OK? Co najmniej dziwny tok rozumowania

Re: Kolka u tygodniowego noworodka- możliwe?

Kupcie sobie woombie ja kupiłam dla mojego syna na kolki a miał straszne tez w godzinach wieczornych. Nie dość ze przeszły odrazu to jeszcze zaczął mi pięknie spać to jest taki spiworek w którym noworodka czuje sie jak w łonie matki i ucieka brzuszek odpowiednio. Ja kupiłam przez woombie

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

Hola, bo tam dyskusja popłynęła o klatkach, wszach, wydzielinach itd. Co te kolce zmienią? Bezdomni w na przykład Rzeszowie przestaną obiskiwać murki? Nie. Czemu te kolce służą, poza lepszym samopoczuciem przechodniów? -- nie lubię pustych głów, pustych słów i pustych butelek

Re: wogole ni epowinno byc bocznych kolek :)

Mialam ostatnio ten sam problem. Kupilismy 3,5 latce rower 14 cali. I jedno kolko jest dość wysoko i rower kiwa się na wszystkie strony przez co mloda nie zamierzala więcej na niego wsiac bo się bala. Nie siadzie i koniec. Starszy syn ma rower 16 cali i te kolka były stabilne. A żeby się kiwaly to

Czy kolka może trwać przez wiekszość dnia?

Witam, Mam pytanie do doswiadczonych mam. wiem, że kolka, nieodjrzałośc układu pokarmowego a nawet nerwowego sa normalne u niemowląt i powodują rózne sensacje, ale wszedzie czytam , że kolka trwa określony czas np 3 h. moja córka miewa zatem kolki zawsze kolo 20 do 23, albo płacze, albo wrzeszczy

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

W jaki sposób przedziałaka na ławce czy kolce upokarzają bezdomnych. JAK? Czy zamki w drzwiach upokarzają złodzi? Czy kolczaste bramy upokarzają włamywaczy? Czy czujniki dymu upokarzają palaczy?

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

Ale po co kolce skoro są domofony i ochrona? Nie rozumiem idei. -- http://www.suwaczki.com/tickers/6qdd3x6ajeatb6i3.png

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

Z jednej strony rozumiem bo włóczędzy (nie bezdomni) robią bałagan. Na przykład załatwiają się na klatce. Z drugiej strony - co zrobią jeśli kolce nie zadziałają? Będą strzelać?

Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpieczenie?

Kolce na bezdomnych Zabezpieczenie? Przed czym? Pogarda wobec człowieka? Poniekąd są noclegownie, schroniska i wiele fundacji i wolontariuszy. Tylko bezdomni często nie chcą...

Re: Kolki a karmienie naturalne

No właśnie ja też na etapie kolek.Moja miesięczna córeczka co wieczór koncertuje.Kolki nie koniecznie są efektem diety mamy(fakt ja jem tylko dietetyczne potrawy) przyczyną może być też np to że maluch łapie za dużo powietrza w trakcie karmienia,nietolerancja laktozy ,alergia,albo po prostu dziecko

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

Trudno komentować - sytuacja wyrwana z kontekstu. Zbudowali sobie dom/osiedle i architekt zaprojektował im kolce? Mieli poważne problemy , a nikt nie chciał/nie był w stanie im pomóc, a kolce to był już akt desperacji? ???? Nie zapominajmy, że po obu stronach "kolców" są ludzie.

zaslony na kolkach

jakie maja srednice te kolka w zaslonach ? -- Myszka za kotka, kotek za pieska , piesek za wnuczka, wnuczek za babcię , babcia za dziadka - tak mści się sycylijska mafia.

KOLKO

A produkowalem sie juz tyle razy do ponad 10 lat, ze mieli ten projekt z tym kolkiem wiezowcow na okolo Pekinu wybrac. Dzis kolko wiezowcow by juz stalo i byloby po sprawie! Zaczelibysmy teraz burzyc palac kultury i mielibysmy te kolko a w srodku nic....

Re: Kolka u tygodniowego noworodka- możliwe?

Mozliwe. Mojej corce zaczely sie kolki w 2 dobie zycia. powoli ustawaly od 4 m-ca. Jadlam tylko ryz z kurczakiem, pilam wode. masaze, sab simplex (polski bobotic tylko z zagestnikiem) nic nie dawaly, debridat, termofor, chusta, ucisk nóżkami, koperek i co tam jeszcze chcesz... usg nic nie wykazalo

kolka po 3 miesiącu

Witam, mam pytanie czy kolka może rozpocząć się u dziecka, które skończyło już 3 m-ce? Mój synek ma 3,5 miesiąca, do tej pory nie miał kolek, czasami zdarzały się bóle brzuszka i wzdęcia ale masażem, ciepłą pieluszką na brzuszku czy espumisanem zwalczaliśmy, nie były ani częste ani bardzo męczące

Kilka pytań dziecko 6 tyg sen,kolki?

czesto przysypia i tak np przez 2h. Myslałam że kolka,ale często mam wrazenie,że to nie jest kolka, bo brzuszek nie wydaje mi sie wzdęty, a po za tym uspokaja się i przysypia, czy przy kolce by przysypiało? Co to może być? Po za tym po mimo takich jazd wieczorem i tego,że w nocy tez spi niespokojnie to

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

Lol. A ty nie rozumiesz ze domofon to taka sama bariera jak te slupki kolce czy barierki (wspomniane w artykule?) tak samo nie daja wejsc - to nie musi byc od razu razenie pradem. :DD

agawa i jej kolce

Nie, Darze.;)) Tak sie wlasnie przycina agawy.Slyna z potwornych, jak z zelaza kolcow, ktore sa bardzo niebezpieczne i stad takie przycinanie. W zwiazku z nimi Meksykanie nienawidza tych roslin i lubia opowiadac, ile to osob umarlo nabijajac sie na kolce. I bardzo odradzaja trzymanie w ogrodzie

kolka

Witam Was. Jak mogę pomóc dziecku kiedy ma kolkę. Przez 2 miesiące nie było w ogóle takiego problemu, a teraz nagle co chwile te kolki się pojawiają. Sprawdzałam dietę i wydaje się ok. Może jakieś kropelki na kolkę pomogą?

Re: Czy kolka może trwać przez wiekszość dnia?

Witam, kolka z definicji to płacz dziecka powyżej 3 godz. dziennie. Warto najpierw należy wykluczyć zakażenie układu moczowego, refluks żołądkowo-przełykowy, alergię pokarmową, pozdrawiam serdecznie

Re: Kolka u tygodniowego noworodka- możliwe?

Stwierdzam ze to kolka...jesli sie mylę poprawcie mnie... Młody wczoraj po 21 nakarmiony juz pora na lulanie ale nie nic z tego...położony do łóżeczka leży jakas cheile po czym zaczyna płakać podkurcza nóżki napina sie i puszcza baki...najpierw myśleliśmy ze sie nie najadł no to po godzinie od

Wyciszenie kolek Zappa - pomysl

Lubie jezdzic Zappem, ale fakt, ze huczy to to strasznie. W miescie jest glosno i nie slysze tego, natomiast jazda po osiedlu jest nieprzyjemna. Juz od lat mialam pomysl, zeby pociac detke rowerowa na kawalki o szerokosci szerokosci kolek zappa (coz za zdanie!). Pozniej naciagnac ta gume na kola

Re: kolka po 3 miesiącu

Witam, wiek późny jak na pierwsze objawy kolki, warto się skonsultować z gastrologiem dziecięcym, może to jednak problem z refluksem żołądkowo-przełykowym, pozdrawiam serdecznie

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

Kolce kolcami (pomysł z cyklu "o jeden most za daleko"), ale artykuł jest do bani - albo ekspert się zaplątał, albo autorka miała zły dzień, albo wszystko razem. -- Wejdę do środka i spróbuję wynieść dowcip. Osłaniać mnie będzie ponura muzyka odtwarzana z płyt oraz żałobne zawodzenie

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

Nie ulega watpliwości, że to pogarda. Dlatego, że wszelkie zasieki i kolce są dla zwierząt, nie dla ludzi. Ludzie porozumiewają się inaczej, inaczej tez egzekwują przestrzeganie prawa i regulaminów. Doskonale rozumiem potrzebę ochrony pewnych miejsc przed bezdomnymi, ale trzeba szukać mniej

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

Dziwię się, że w Londynie ustawiają takie kolce przed osiedlami, przecież tutejsze Pańcie emigrantki pieją, że od innych odgradzają się tylko osiedla w tej ciemnej Polsce. -- http://www.suwaczki.com/tickers/6qdd3x6ajeatb6i3.png

Re: kolka

Mojej córce pomogły tylko masaże, a kolkę miała straszną, nie spała, darła się jak opętana i tylko cyc-rączki. Jakie tylko leki, kompresy, kładzenie na brzuszku - nic nie pomagało, dopiero ktoś nam dał namiar na gabinet rehabilitacyjny, 3 masaże i problem nie znikł, ale tak złagodził ataki, że

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

Wolalabym Inna metode niz kolce ze wzgledu na bezpieczenstwo dzieci,nie bezdomnych,ale widocznie wszelkie metody spalily na panewce stad tak drastyczne rozwiazanie. -- "Znasz mnie lepiej niż ja siebie? Widziałeś mnie na glebie? Znasz upadek i cierpienie? Znasz każde wydarzenie, Które

Re: Kolka u tygodniowego noworodka- możliwe?

sie zasnac....termometr tez mu wsadzalismy ale nic...juz nie wiemy co robic i cxy to na pewno kolka czy zatwardzenie czy jeszcze cos innego w kazdym razie zbliża sie godz karmienia a ja juz sie boje:(((

Re: Ostre kolce na ptaki będą nielegalne

ptasie wiexbe. Same kolce ptakom nie szkodzą a bronią np. drewno przed erozja po tasich odchodach.

Re: Kolka u tygodniowego noworodka- możliwe?

u nas stuknal 3 mc.... kolka była taka ze w ciągu dnia ataki o roznych porach, od tygodnia daje debridat-jest lepiej,ale kupek jak nie było codziennie tak nie ma, sa co 3-4 dni, rzadkie,jak jest już 4 dzień to daje czopek chwile nim poruszam i kupka idzie i to duuuza jak po 4 dniach, po 2 dniach

Re: KOLKA NIEMOWLĘCA POMOCY !!!!!!!!!!!!!

Moniko, moje bliźniaki też są kolkujace. Próbowałam wszystkich możliwych kropli, bez efektu. Nawet sab simplex nie pomógł , daję im delicol do mleka, bo ułatwia trawienie laktozy. A dla karmiących piersią rada: to co mega im zlagodzilo kolki, to napar z nasion czarnuszki, piję go codziennie i łykam

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

się czy jakiś zdziczały lump - kolega bezdomnego - nie zgwałci mnie jak będę wracała wieczorem? Co do meritum. Uważam, że kolce to ostateczność. Lepiej niech wspólnota zatrudni ochronę, która będzie gonić dziadów spod bloku.

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

, zly adres, ale jakos sie dalo. Mozna się zbroić w kolce, mozna ruszyc głową. Co kto woli. -- "Dbaj jeden z drugim o żonę, to twojej rodzinie żaden związek partnerski nie zagrozi" Jowita 771.

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

postanowiono wszak tablic: bezdomnym wstęp wzbroniony, nie wolno chodzić po naszej dzielni. Praktycznie te kolce są wymierzone także w całkiem domnych pijaczków wekendowych, którzy sobie postanowili uciąć drzemkę po melanżu. -- There's a place in the sun where there is love for everyone

Kolce Stop-Ptak, stopptaki, Antyptak, antyptaki

. 12 642 10 32 (stop-ptak 101, stop-ptak 111, stop-ptak 108, antyptak 2, antyptak 3, antyptak 4, antyptak 6, Ecopic E4, kolce przeciw ptakom, stopptaki, stop ptaki, antyptaki, ekopiki, druty na ptaki, kolce, odstraszanie ptaków, linarem)

Re: Kilka pytań dziecko 6 tyg sen,kolki?

Aż taka doświadczona nie jestem, ale napiszę co uważam. 1. To może być kolka mimo braku wzdęcia brzuszka. Płaczem się meczy więc przysypia, przecież kolka nie trwa wiecznie (znam mamę u której trwała 4 h i też dziecię przyspialo, bo się męczyło). 2 i 3. Też pytałam o rytm dnia przy takim małym

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

Mnie kolce przeszkadzałyby o tyle, że są brzydkie. Wolałabym w tym miejscu donicę z kwiatami. Ale generalnie rozumiem, że mieszkańcy budynku mogą sobie nie życzyć śpiących żuli na swoim terenie. Ja też sobie nie życzę, na szczęście mieszkam w prywatnej kamienicy, gdzie jest wszystkiego 9 mieszkań w

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

Tytułowe kolce ani mnie ziębią ani grzeją. Miejsc z ograniczonym dostepem jest multum, nie musisz być menelem żeby nie zostać wpuszczonym do biurowca, a wystarczy że nie spodobasz sie bramkarzowi i nie wchodzisz do klubu, z małym dzieckiem nie wejdziesz do makro. Są miesca zagrodzone szlabanem, sa

Re: Kolka i espumisan

Na kolkę czy wzdęcia polecam Windi - mozna kupić w aptece. To takie specjalnie zaprojektowane rurki które po naoliwieniu oliwką wkłada się do pupy. Od razu spychać świst powietrza i niekiedy po chwili dziecko robi kupę. Męczyłam się z kolkami córki przez 6 tygodniu dopóki nie przeczytałam o windi

kamica nerkowa, ataki kolki, piasek...

Mam kilka pytań głownie do kobiet, które to przeżyły. Jak często miałyście ataki kolki. W jakich odstępach czasowych? Czy występowały przed miesiączką? Wydaje wam się możliwe żeby ataki kolki nerkowej przychodziły co miesiąc regularnie przed miesiączką ( dzień, dwa lub wraz z pierwszym krwawieniem

Re: Czy kolka może trwać przez wiekszość dnia?

u nas było tak, że córka 22 h na dobę się prężyła, wiła, stękała, ale nigdy nie płakała jak w typowej kolce. Było ciężko i wyobrażam sobie ja teraz Wam jest trudno. Dacie radę, jedynie czas jest w stanie pomóc. U nas mijało stopniowo, aż kiedy córcia miała 3 miesiące i tydzień problem zniknął.

Re: Czy kolka może trwać przez wiekszość dnia?

moj pierworodny zainicjowal swoje "kolki" jakies 8 godzin po urodzeniu i darl sie niemal nieprzerwanie przez prawie caly pierwszy rok zycia. Tzn. w trakcie okresow czuwania, chwile, gdy nie plakal, byly krotkie i rzadkie. Wiekszosc czasu darl sie albo ssal piers. Taki model.

oddam bluzki na 104 i plecak na kolkach

oddam 6 bluzek dla dziewczynki na 104 3 z krotkim rekawem i 3 z dlugim stan dobry oraz plecak na kolkach dla chlopca z motywem cars 3 komorowy zanim oddam plecak chcialabym zainteresowanym wyslac zdjecia gdyz plecak ma przetarcia na dole oraz jedna szelka jest naderwana no i wymaga wyprania wiec

kamica nerkowa, ataki kolki, piasek...

Mam kilka pytań głownie do kobiet, które to przeżyły. Jak często miałyście ataki kolki. W jakich odstępach czasowych? Czy występowały przed miesiączką? Wydaje wam się możliwe żeby ataki kolki nerkowej przychodziły co miesiąc regularnie przed miesiączką ( dzień, dwa lub wraz z pierwszym krwawieniem

Re: Kolka z przekarmienia?

Przestać dawać drugą jak najada się pierwszą. Dla Ciebie będzie oznaczać to tyle, że pewnie szybciej się obudzi, ale małemu brzuszkowi będzie się łatwiej trawiło. No i jeśli są kolki to nie ma mowy o odkładaniu bez odbicia...

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

własną rękę (stawiając kolce, czy wyrzucając bezdomnych na mróz). Ludzie się chronią w ten sposób, choć woleliby wiedzieć, że jak zadzwonią po policję czy straż miejską, to bezdomny znajdzie dach nad głową, a chory psychicznie czy uzależniony dostanie opiekę i wsparcie i już NIE WRÓCI na ich klatkę

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

> Nie ulega watpliwości, że to pogarda. > Dlatego, że wszelkie zasieki i kolce są dla zwierząt, nie dla ludzi. Ludzie por > ozumiewają się inaczej, inaczej tez egzekwują przestrzeganie prawa i regulaminów. Gorzej, jak druga strona nie chce przestrzegać niczego. W moim domu (4-rodzinny

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

sueellen napisała: > W jaki sposób przedziałaka na ławce czy kolce upokarzają bezdomnych. JAK? Czy z > amki w drzwiach upokarzają złodzi? Czy kolczaste bramy upokarzają włamywaczy? C > zy czujniki dymu upokarzają palaczy? To nie upokarza. Po prostu obnaza niemoc panstwa w kwestii

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

Wydaje mi sie, ze te kolce nie sa "na" zwyczajnych bezdomnych, tylko alkoholikow, narkomanow, moze jakichs agresywnych. Nie wiem jak w UK, ale w Polsce trzeba byc "czystym", zeby moc skorzystac z noclegowni. Pamietam z dziecinstwa, jak na klatkach schodowych na polpietrze przy

Re: Kolki a karmienie naturalne

Tak. To co jemy ma wpływ na kolki u dzidzi. To co zjemy znajduje się w naszym mleku. Niestety...

walizka na kolkach

potrzebuje dla mamy. musi byc lekka i aby nie kosztowala majatku. kolka najlepiej gumiwe aby sie nie scieraly. rozmiar raczej mniejsza-srednia. polecicie cos?

Re: Kolka z przekarmienia?

> Kolka to niedojrzalosc układu pokarmowego. Nie ma na nią wpływu Twoja dieta. Ty > lko w Polsce matki się tak katuja, bo z ust do ust przekazywane są brednie o pł > aczących dzieciach po zjedzeniu fasoli czy grochu. Dieta jako taka ma sens przy > stwierdzonej alergii u dziecka. Nie

Re: kolka a rzeka

wpisałam sobie w google hasło "kolka a rzeka" bo oczom nie wierzę znalazło sie tylko "kolka - temat rzeka" nic więcej bo rzeczywiście kolka to temat rzeka:D -- http://lb2m.lilypie.com/poKFp2.pnghttp://lbym.lilypie.com/VXlop2.png

Czy to kolka?

witam. Mój synek ma 10 tyg. od kilku zmagam sie z kolką, je mm (bebilon pepti) oraz podaje bobotic i biogaie. Po wprowadzeniu tych środków objawy zmalały, ale pozostał nocny koszmar, tzn. od 4 rano (regularnie codziennie) młody zaczyna marudzić, macha rekoma i nogami, stęka i podnosi nóżki do góry

Sab Simplex - na kolkę dla niemowlaka

Mam do odsprzedania Sab Simplex (niemieckie krople na kolkę u niemowlaka ) REWELACYJNIE DZIAŁANIE nowe opakowanie 1 szt jedyne 28 zł ( w niemczech koszt ok 10 euro ) -- brat_niedzwiedz@gazeta.pl Tylko WŁÓKNIARZ CKM

Re: Kolce na bezdomnych - pogarda czy zabezpiecze

olewa zgłoszenia o tym, ze pijak śpi na klatce, ale to, ze z powodu pijaków zmienia się cała nasza przestrzeń - bo kolce to tylko hiperbola. Nie ma już placów zabaw przy blokach, które nie są monitorowane, albo nie ma przy nich ławek, jesli są dostępne. A nowe buduje się zwykle w pewnym oddaleniu od

Re: Ciumkanie przy piersi i kolki

karol-cia15 czy wiesz może do kiedy te nieszczęsne kolki mogą męczyć mojego maluszka? Zastanawiam się też, czy wpływ na kolki ma to, co wcześniej zjadłam (bo karmię piersią)...

Sab simplex przestał działać - powrót kolek

Witam serdecznie, podaję od półtora miesiąca swojej 3 miesięcznej córce krople sab simplex - 15 kropel przed każdym karmieniem czyli ok 5-6 razy na dobę. Córka nie ma typowych kolek - nie płacze, ale pręży się całymi dniami i nocami, podciąga nóżki i wykrzywia buźkę, ciężko jest jej zasnąć

Re: Czy kolka może trwać przez wiekszość dnia?

U mojej starszej "kolki" trwały cały dzień. Potrafiła godzinę wrzeszczeć, ryczeć, aż usnęła ze zmęczenia i dopiero wtedy jadła. I nie robiła kupy i bąków sama, do połowy 5 m-ca musiałam jej wyciskać mechanicznie co określoną ilość godzin, bo by przestała jeść, tak miała nagazowany i

Re: Kilka pytań dziecko 6 tyg sen,kolki?

, karmienie, przewijanie, zabawa (opisałam w innym wątku), zmęczenie, usypianie często z jedzeniem. I takie 'fazy' się powtarzają, przy czym mają różne długości. Wieczorami też mamy kolki, choć nie tak uciążliwe jak przy starszym dziecku. Mała jest niespokojna, przysypia na ręku, ale nie daje się odłożyć do

Re: Ciumkanie przy piersi i kolki

Hm, wydaje mi się, że to co je mama karmiąca piersią ma wpływ ew. występowanie kolek u dziecka. Fakt, że kolki są objawem niedojrzałości przewodu pokarmowego, dlatego właśnie trzeba tak uważać i obserwować to co dzieje się z dzieckiem po przyjęciu różnych, nowych posiłków. Nie wolno jednak popadać

Re: ASC w Pannie - kolka ?

Mój młodszy syn - Asc. w Koziorożcu, Słońce w Pannie. Całe niemowlęctwo cierpiał na uporczywe kolki. We wczesnym dzieciństwie miał refluks i alergię pokarmową. Obecnie (23 lata ) je bardzo uważnie, ciągle wyczuwa jakieś chrząstki w wędlinach, które odkłada , nie zjadając (chrząstki). Pije ziółka

Kolka z przekarmienia?

Moja córka ma 3 tygodnie i do tej pory prawidłowo przybierała na wadze. Od dwóch dni ma mocne kolki praktycznie przez całą noc (od 23 do 5 rano). Odżywiam się dość skromnie, nie wydaje mi się, żeby przyczyną była moja dieta. Czy może być to kolka z przejedzenia? Karmię ją piersią na żądanie, jednak

Re: Kolka z przekarmienia?

dajesz pierś. Naje się jedną to OK. Nie naje się to daj drugą. Kolka to niedojrzalosc układu pokarmowego. Nie ma na nią wpływu Twoja dieta. Tylko w Polsce matki się tak katuja, bo z ust do ust przekazywane są brednie o płaczących dzieciach po zjedzeniu fasoli czy grochu. Dieta jako taka ma sens przy

Ząbkowanie i nawrót kolki

Witam czy któraś z mam spotkała się kiedyś z przypadkiem że dziecko które ma 10 miesięcy dostało kolek? Od trzech tygodni mamy wysyp ząbków i nawrót kolek. Do tego od dwóch dni gorączka. Robimy wszystkie badania w tym kupki i moczu i krwi i usg narazie wszystko wychodzi ok a dziecko pół nocy męczy

Re: kolka po dyni???

Witam, rzeczywiście warto po kilku dniach spróbować, może to był zbieg okoliczności a ból brzucha wystąpił z innego powodu, dynia zwykle (choć oczywiście nie zawsze) jest dobrze tolerowana, pozdrawiam serdecznie

Re: Czy kolka może trwać przez wiekszość dnia?

Poszukaj mojego wątku o trudnym macierzyństwie i zapytaniach czy takie rzeczy są normalne...moja córa ma to samo. Dokłanie jak u Ciebie...kolki są wieczorem, ale problemy z brzuchem cały dzień i pręży się i męczy i płacze oczywiście. Podaliśmy espumisan, ale chyba jest gorzej. Jeszcze ze dwa dni

Re: Czy kolka może trwać przez wiekszość dnia?

i te problemy teraz nie sa tak trudne czy ciezkie jak wlasnie wtedy, kiedy miewala te kolki.

Re: Czy kolka może trwać przez wiekszość dnia?

Mój syn tak miał. Kolka, niedojrzałość układu pokarmowego nie wiem jak to nazwać ale tak się objawiało. Cały dzień marudził, prężył się, jęczał. Na spacerze spał pół godziny, potem zaczynał jęczeć, rzucać się po gondoli a potem budził się z płaczem. Nie spał w dzień i bardzo się męczył. Mając 1

Re: Kolka u tygodniowego noworodka- możliwe?

przypadku bolesnego ząbkowania, kolek niemowlęcych, odczynów poszczepiennych, a także infekcji. Łagodzi rozdrażnienie i przywraca spokojny sen. Dawkowanie: Doodbytniczo, według zaleceń lekarza. " To zdecydowanie nie jest lek/preparat pierwszego rzutu w momencie wzdęcia lub kolki. Są inne

Re: Kolka?

A miała stwierdzone, że to kolki czy coś może jest jej innego? Ja mam wrażenie, jakby po nocce zaczęła oddawać to całe powietrze, które połknęła razem z jedzeniem.

Re: Kolka z przekarmienia?

rytm karmień i odpoczynku i noc znowu była fatalna:( Chociaż chyba nie była to kolka, a raczej płacz ze zmęczenia i rozdrażnienia, takie przynajmniej mam wrażenie... Dzisiaj natomiast 2x nakarmiłam ją z dwóch piersi, bo wyraźnie była głodna i się domagała... Już sama nie wiem co robić, gubię z nią rytm

Re: Czy kolka może trwać przez wiekszość dnia?

spie po 2-3 h bo mala idzie spac po ataku kolki kolo 24 a potem budzi sie kolo 3 bo ja cos tam gniecie. wczoraj w nocy to znaczy o 24 ulzyłam rurką a potem miala gnieicenie w brzuszku,ale bez wrzasków ale ewidentnie gazy/kupa tak o 4:00 i juz sie balam znowu z ta rurką i nei spalam, no bo mówia ze

Re: Ciumkanie przy piersi i kolki

Ale kolki to nic innego jak niedojrzałość malucha. W miarę jak dziecko rośnie, to "kolki" mijają. Zwykle dzieje się to po 3mscu życia dziecka. To co jesz nie ma wpływu na niedojrzałość układu pokarmowego i nerwowego dziecka. Po prostu dziecko w swoim czasie "dorośnie" i zmieni

kolki ;-(

drogie mamy!! Powiedzcie mi proszę do kiedy trwłay kolki u Waszych maluszków?Wiem ze jest mnóstwo informacji na ten temat ale chce sie dowiedzieć od Was? Czy jest jakiś zwiastun koczącej się kolki?Moja córka ma 2,5 m-ca i ręce mi opadają z bezsilności , bezradności...psychicznie jestem jak wrak

Re: kolka po dyni???

Dyniowate owszem, ogólnie są najbezpieczniejsze na początek, ale reguła bierze się ze statystyki - czyli nie znaczy, że nikomu nie szkodzi, tylko najczęściej nie szkodzi. Spróbuj za kilka dni ponownie - jak będzie taka sama reakcja, to dynię wyklucz, widać dziecięciu nie pasuje, i ostrożnie z pozo

kolka a rzeka

historia ponoć prawdziwa. Niemowle cierpiało na straszne kolki, znajony lekarz poradził...przepłynąć się z dzieckiem parę razy rzeką: promem, łódką. pobobno pomogło. trochę śmieszy ale i mnie zastanawia, czy to może być prawda. Może jakieś prądy rzeczne, nie wiem. Słyszałyscie kiedys cos podobnego?

Re: kolce do walki

tez za kazdym razem czytajac o podobnym wykopalisku zastanawiam sie co by bylo, gdyby "te stwory" zyly obecnie? i co naprawed spowodowalo ich wygienieciu? bo jak na rzie sa tylko teorie o wielkim meteorycie czy wybuchu olbrzymiego wulkanu, ktory obecnie jest juz daje sygnaly w najwiekszym

Justyna: 'Dopadły nas kolki. Byliśmy sfrustrowani'

Justyna: 'Dopadły nas kolki. Byliśmy sfrustrowani'

Screamer 2 – Demo

i asfalcie.

W Screamer 2 oferuje kolka trybów rozgrywki, między innymi: tryb zręcznościowy, zawody, jazda na czas oraz tryb kooperacji, w którym może uczestniczyć dwóch graczy na jednym komputerze lub na dwóch komputerach połączonych szeregowo lub w sieci lokalnej.

Zdjęcia - od kiedy kolki