Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: odbior paszportu pytanie

No to super, mam nadzieje ze paszport tez dlugo przechowuja. Bardzo Ci dziekuje za odpowiedz! Aga

Re: odbior paszportu pytanie

ostatnio jak wyrabiałam dowód dla dzieci i o to włąsnie spytalam to pani odpowiedziała ze 5 lat, czyli tyle ile jest ważny stad mysle ze z paszportem moze byc podobnie

odbior paszportu pytanie

Dziewczyny nie wiecie czasem jak dlugo "lezy" i czeka paszport do odebrania w konsulacie w Londynie? Moj byl gotowy do odebrania juz w maju, ale ze mam male dziecko, pracuje na caly etat i nie mieszkam w Londynie to do tej pory nie mialam kiedy tam jechac. Probowalam dzwonic do konsulatu

odbior paszportu

dziewczyny moze ktoras odbierala ostatnio paszport i wie w jakich godzinach wydaja w jakie dni, i czy sa kolejki, probuje doszukac sie czegos na ich stronie ale nie moge znalezc, mialam termin na koniec lipca ale jakos tak nie po drodzie mi bylo a akurat po niedzieli half term i mam wolne to bym

odbior paszportu w konsulacie w Londynie!!

dziewczyny wie moze ktoras jak to jest z odbiorem ,moj chlopak mial do odebrania na 26 czerwca, niestety ma polamana noge (skomplikowane zlamanie ze srubowaniem itp) czeka go najmniej 6 -8 tygodni w gipsie i no nawet jakby chcial to nie dojedzie w tym czasie po odbior (mieszkamy w east sussex

Re: odbior paszportu

ja mam dwa paszporty- tylko przeterminowany został podziurkowany przez panią w okienku przy składaniu wniosku

Re: odbior paszportu

Przeterminowany paszport syna zabrali mi przy skladnaniu wniosku. Wiec Tobie pewnie tez. Informacja jest pewnie dla tych co odbieraja nowy, podczas gdy stary jeszcze nie wygasl gdyz nie mozna miec dwoch paszportow :)

Re: odbior paszportu

mam pn 10-12, w pozostale 14-15.30 ale mam jeszcze jeden problem na kartce pisze ze odbior nastepuje z poprzednim paszp. no i tu mam problem bo nie moge swojego nigdzie znalezc, czy istnieje prawdopodobienstwo ze kobieta w okienku mi go nie ddala w zwiazku z tym ze byl juz przeterminowany ? czy

Re: odbior paszportu

Ja akurat bylam wczoraj skladac wniosek i z tego co wiem, mozna byc po terminie ale w wyznaczonych dniach i godzinach - i ta wlasnie informacje ( jakie dni i godz) masz na kartce, ktora dostalas z data do odbioru. Nie mam jej przed soba wiec Ci dokladnie nie napisze. Masz te karte, tak? Jesli nie to

Re: odbior paszportu/status sprawy paszport-HELP!

a gdzie ja napisalam, ze zakladam ze odbiore corki paszport w lipcu??????!!!! martwi mnie to, ze paszport syna nie bedzie gotowy, a 29go wyjazd. .

Re: odbior paszportu/status sprawy paszport-HELP!

powiedziala tylko, ze oba mozemy rownoczenie odebrac zeby nie jezdzic 2x, ale syna tak czy inaczej bedzie wczesniej. zaproponowala tylko, ze za dodatkowa oplata mozna przyspieszyc odbior... kurcze,mam nadzieje ze bedzie o czasie. nerwowka do piatku :)

Re: odbior paszportu/status sprawy paszport-HELP!

niestety nei wspomnialas w swoim poscie, ze paszport na 03/08 cie nei intresuje stad moj komantarz -- Knowledge is knowing that a tomato is a fruit. Wisdom is not putting tomatoes in your fruit salad.

Re: odbior paszportu/status sprawy paszport-HELP!

nie rozumiem dlaczego zakladasz, ze paszport ktory masz do odebrania na 3/08 bedzie gotowy wczesniej? -- Knowledge is knowing that a tomato is a fruit. Wisdom is not putting tomatoes in your fruit salad.

Re: odbior paszportu/status sprawy paszport-HELP!

nie boj zaby, jak masz na papierku ze bedzie gotowy, to bedzie gotowy, ja mialam termin realizacji dokumentu 10 dni i tez byl gotowy -- http://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/e035.gif

odbior paszportu/status sprawy paszport-HELP!!!

termin odpbioru paszportu dla syna mam wyznaczony na 20lipca, dla corki na 3sierpnia. z ciekwosci sprawdzilam status sprawy paszportowej dzis i zaczelam nerwowo przebierac nozkami :/ o ile u corki jest "personalizacja dokumentu" to u synka dopiero "wniosek przyjety"!!!! czy

Re: odbior paszportu/status sprawy paszport-HELP!

Paszporty tymczasowe produkuja stosunkowo szybko (szybciej niz te biometryczne) wiec jutro moze juz byc "personalizacja dokumentu". Czy pani w okienku, kiedy skladalas wniosek, nie zadala ci pytania, czy nie chcesz przesunac odbioru dokumentu? My wyrabialismy jeden tymczasowy i dwa

Odbior paszportu z ambasady

Czy ktos wie,czy po odbior paszportu dziecka w Londynie w ambasadzie trzeba czekac w kolejce czy po prostu obojetnie o ktorej byc i odebrac? Mam sprzeczne informacje i nie wiem czy jechac rano i stawac w kolejce.

Re: odbior paszportu w konsulacie w Londynie!!

Leży dopóki nie odbierzecie. W zeszłym roku odbierałam paszport syna, i od razu składałam wniosek o nowy bo ten 'stary' stracił ważność - jakoś nigdy nie było mi po drodze do konsulatu, a że nie wyjeżdżaliśmy to zdążył się przeterminować ;)

Re: Grecja

Jasne, ze jest co zwiedzac - wszedzie jest... w ubieglym roku postanowilam, ze do Kolonii po odbior paszportu pojade przez Belgie. Do tego czasu, tak naprawde nie wiedzialam co tam jest do zwiedzania, ale kiedy zaczelam sie zaglebiac to stwierdzilam, ze tez musze wybierac - tyle tego. -- http

odbior paszportu

Dziewczyny, pisalyscie o spotkaniach paszportowych i szczegolach z tym zwiazanych. Czy moglybyscie mi powiedziec czy po odbior moze zglosic sie tylko jeden z rodzicow i czy oni znowu wyznaczaja termin i date odbioru? A moze jest szansa aby przysali do domu? Dziekuje

Odbior paszportu po terminie (Londyn)

Mam male pytanie w powyzszej sprawie. Jakos tak w w lutym przyslano mi zawiadomienie, ze moge odebrac swoj nowy paszport. Z wielu powodow nie moglam tego zrobic az do teraz. Czy musze jakos zawiadomic konsulat w Londynie, kiedy bede chciala odebrac paszport?

odbior paszportu dziecka

czy dziecko musi byc obecne w konsulacie przy odbieraniu jego paszportu czy tylko jeden z rodzicow wystarczy? -- fotoforum.gazeta.pl/u/dariazv.html ********* sct

Re: odbior paszportu dziecka

a ja mam pytanie czy juz nie ma takiej mozliwosci, ze paszport wysyłją do domu. ja wyrabiajac paszporty moim dzieciom wybrałam taką opcje i za dodatkowa oplata paszporty poleconym zostaly wyslane na moj adres. bylo to bardzo wygodne jako ze nie mieszkam w londynie. nie wiem moze cos sie traz

Re: odbior paszportu dziecka

niestety nie ma. ja tez zaplacilam dodatkowe £5 ale po paszport musialam pojechac bo sie w miedzyczasie przepisy zmienily -- pozdrawiamy Patrycja i Rizvani

Re: Odbior paszportu z ambasady

badz w konsulacie w godzinach jego urzedowania (sprawdz na stronie konsulatu) i podejdz do ochroniarza w drzwiach powiedz ze po odbior zazwyczaj kolejki po odbior nie ma albo jest ale szybko idzie.

Re: Odbior paszportu z ambasady

W sprawie paszportu zapraszam na tą strone dzieciak.co.uk/index.php?kat_id=5#PASZPORT%20DLA%20DZIECKA wszystkiego się dowiesz:) -- laurka.dzieciak.co.uk.

Re: odbior paszportu dziecka

ja dzis odbieralam maly zostal w domu, bylam sama, wiec dziecko nie potrzebne -- http://www.suwaczek.pl/cache/10643fe6af.png fotoforum.gazeta.pl/photo/8/fj/vj/pjuw/ME0Rv0xfe7aqAkn2bB.jpg

Re: Odbior paszportu po terminie (Londyn)

Moj lezal chyba od listopada do kwietnia... nie pamietam dokladnie, ale sporo i normalnie przy okienku mi go wydano, bez uprzedzania.

Re: Odbior paszportu po terminie (Londyn)

mi w konsulacie powiedziano ze wczesniej zebym po paszport nie przychodzila ale po terminie zawsze moge podejsc -- ***Boze Dzieki Ci za Nasz Cud ***

Re: odbior paszportu

moze si e zgłosic tylko jeden z rodziców , no i date masz wyznaczoną, ale jak przyjdziesz go odebrać 2 tyg. pozniej, to nic się nie stanie. pozdrawiam ;)tylko nie wczesniej/

Re: To która emama emigrantka się skusi?

Przy polskim paszporcie nie trzeba tego robic, to racja - ale za to trzeba sie pofatygowac do konsulatu w Dublinie na zlozenie wniosku i na odbior.

skladanie i odbior paszportu

jeżeli składany jest wniosek o paszport dla dziecka konieczna jest zgoda obojga rodziców: a. zgodę na wydanie paszportu dla dziecka przed ukończeniem 18 roku życia wyrażają oboje rodzice: • osobiście w Oddziale Paszportów składając swoje podpisy na wniosku paszportowym w obecności

Re: A jak poczta w innych krajach?

Walia. Mnostwo malych miejscowosci i wsi. Punkty pocztowe sa zazwyczaj w sklepach, ot okienko na koncu sklepu. Odbior paczek i nieodebranych przesylek poleconych/za potwierdzeniem odbioru jest w innym miejscu niz poczta. Koperty rozne czy kartoniki na paczki mozna nabyc w wielu sklepach, nie tylko

Re: Odbior paszportu - trzeba sie umawiac?

ha. ja mialam napisany dzien kiedy moge odebrac, to znaczy od kiedy bedzie gotowy i w jakich godzinach... mysle, ze jak juz paszport jest wystawiony, to obojetnie kiedy przyjedziesz, to sobie odbierzesz i umawiac sie nie musisz... -- ptysiek z kremem;) ...nie daj mi, Boże, broń Boże

Re: Odbior paszportu - trzeba sie umawiac?

Ehh ten enter... Dostalam list, ze paszport syna jest do odbioru i podano godziny otwarcia Konsulatu. Nie chce mi sie jechac w ciemno, telefony - wiadomo szkoda nerowow. Wy sie umawialyscie, czy jechalyscie w ciemno? Kinga

Re: Czy na dowod bez problemu mozna? Teneryfa

Dziekuje serdecznie :)) wlasnie czekam na odbior dowodu osobistego dla corci bo paszport sie skonczyl i nas babeczka poinformowala,ze bez problemu mozna. Raz jeszcze dziki za odpowiedz pozdrawiam -- angelika 12.05.2001 magdunia 10.01.2007

Re: odeslany paszport royal mail brak odbiorcy

Wedlug waszych porad, kazdy kto mieszka pod jednym dachem z innymi lokatorami moglby wziac cudze avizo I pojsc odebrac cudza poczte w nadziei, ze nie padna zadne pytania I pojdzie gladko - chyba nie dlatego ludzie uzywaja registered mail zeby obca osoba mogla podpisac odbior? Adresat przesylki

Re: Podróż samochodem na nieważnym paszporcie?

MOZESZ WRICIC DO KRAJU NA NIEWZANYM PASZPORCIE!!!!Tylko samochodem,autobusem lub LOTem. Ale do UK juz Cie nie wpuszcza. Jechalismy z corka na niewaznym paszporcie do Polski po odbior nowego paszportu. -- "Kiedy kobieta zostaje żoną i matką, nie przestaje być człowiekiem i kobietą, nie

Re: Piąta pora roku...

Nie posiadam zadnej strony internetowaj, za to pieczatke tak :) A co do dokumentu, to w maju konczy mi sie waznosc mojego polskiego paszportu, bede musiala jechac po nowy do Kolonii. Dwa razy- raz zeby zlozyc wniosek, raz po odbior. Na szczescie lubie Kolonie.

Z kotem do Unii Europejskiej

niz w Polsce. Sierota, ktora paszporcik nie daj Boze zgubila, placi kare , dodatkowe 432 dolary : ) Trzy- Paszportu nie wysla nam poczta, nielzja. Zwalniamy siem wiec z roboty po raz TRZECI i jedziemy po odbior owego paszportu. Strach sie kurwa bac. Sikorski, ty swirze, kpisz czy o droge pytasz

Dalej o paszportach, ale z innej beczki

Jakos nie znalazlam takiej informacji, a jestem pewna, ze wiecie ;-) To ze zapisy na zlozenie wniosku sa dosc odlegle, to rozumiem (znaczy sie nie rozumiem, ale akceptuje ten fakt), ale prosze powiedzcie, czy musze sie zapisywac po odbior? I po jakim czasie wydaja paszport - po miesiacu? Czy moge

Re: paszport polski dla dziecka

paszport :) pochodze z Zielonej Gory , dodam ze trzeba miec zamedowanie w Polsce .Dla mnie wylot do Ankary (raz na zlozenie wniosku , drugi raz po odbior ) jest duzo drozszy od lotu do Polski ,przy okazji odwiedzam rodzine :) Self-respect is a basis of good manners :)

moze widzialam Lipcowa:D

ja tez wczoraj bylam w konsulacie po paszport, odbior 15 grudnia:) no ladnie....:)

Re: Jak sie dodzwonic do konsulatu

Po dowod to sie trzeba do Polski fatygowac, a po miesiacu znow po odbior. W Konsulacie wyrobia paszport bez problemow.

Re: To która emama emigrantka się skusi?

żebrać o podpis u różnych osób (poza > IE) Joa, ja mialam odnawiany paszport w polskim konsulacie. Termin mi dali za pare tygodni, w godzinach pracy, podobnie odbior. A ja i tak mieszkam w tym miescie - dla kogos spoza to 2x po dniu lub pol dnia urlopu. Wiec nie wciskaj kitu, ze trudniej jest

Re: Dalej o paszportach, ale z innej beczki

Sens jest jeden - wakacje sa, wszyscy chca kraj dziecinstwa odwiedzic badz egzotyczne kraje zwiedzac. Po odbior zapisywac sie nie musisz. Mozesz odebrac z buta po wyznaczonej dacie. Zalezy jaki paszport - tymczasowy dla dziecka do lat 5 - 6 tygodni, biometryczny (od 5 lat wzwyz przez doroslosc po

Gdzie szybko zrobic zdjecia do dowodu i ...

Gdzie szybko (odbior w ten sam dzien) zrobic zdjecia do - dowodu - prawka - paszportu w jedyn miejscu. Zalezy mi aby bylo otwarte w Sobote i rowniez w ten sam dzien odbior, oczywscie w przystepnej cenie. Dzieki z gory za pomoc.

Re: wyrobienie dowodu w Polsce - nie udało się :]

My chcialismy 2 lata temu wyrobic. Dziadkowie zameldowali wnuka na 2 mc, zeby problemow nie bylo, pesel byl a jakze, ale okazalo sie, ze wyrobienie zajmuje 3 tyg a my mielismy tylko dwa. I nie bylo szans na odbior, bo dziadkowie nie moga nawet z notarialnym upowaznieniem a pani stweirdzila, ze pol

Re: Proby narzucania wlasnej interpretacji sztuki

dostała sporo międzynarodowych nagród, paszport polityki i osiągnęła więcej niż on z jego "dziełami". > Nie wmawiaj mi jak ja zrozumialam ten film, w ogole jakby odbior jakiejkolwiek > sztuki byl ograniczony do jednej obowiazujacej wykladni. Nawet autor nie jest w > stanie i nie taka

Jak wyrobić polski paszport dziecku urodzonemu ..

Po odbior paszportu mozna sie zglosic bez dziecka. No dziekujemy, naprawde duuuze ulatwienie!

Re: Ceny dokumentów

nie wiem jeszcze. Paszporty sa biometryczne, wiec trzeba bedzie zeskanowac palce. Dowod zrobili mezowi od reki, natomiast z tego co sie orientujemy na paszport trzeba czekać, bo dokumenty wysylane sa do Tr, tam sprawdzane i odsylane - oczywiscie skladanie wniosku o paszport i odbior musi byc osobisty.

Re: Jak długo na wize do Indii?

złozyłem dzisiaj tj 12 stycznia odbior 27 stycznia - z 8 paszportów przyjeto tylko 5 z powodu podobno złych fotek szkoda gadać

Re: Konsulat, sceny z dnia dzisiejszego

, ostatnio wyrabialismy w kwietniu. W konsulacie spedzilismy godzine, paszport gotowy byl po niespelna dwoch tygodniach. Odbior wlacznie z cala procedura przechodzenia przez skaner trwal niespelna 5 minut slownie piec minut! Pod polski konsulat zajrzelismy raz, w marcu 2010. Zobaczylismy zawijajaca sie za

Odbior osobisty wizy (staly pobyt)

Hej, Czy ktos ostatnio dostarczal osobiscie paszport do ambasady w Warszawie? Ile czasu czeka na jego odbior? Jeden dzien czy dluzej? Z gory dziekuje za info.

Re: dlaczego wyjechalyscie akurat do uk a nie gdz

E, lucasa, slabo :) Ja przylecialam samolotem, bo wtedy nie bylo jeszcze setek firm autokarowych na trasie Polska-Londyn. Pamietam, ze kiedy czekalam na odbior paszportu z wstemplowana juz promesa wizy, pojechalam kupic bilet w British Airways, i zostalam uprzejmie poinformowana, ze bilety mozna

chora urzednicza przekora - dowod osobisty

stawiam sie w urzedzie po odbior dowodu i dowiaduje sie, odebrac go nie moge bo potrzebne jest pismo od wojewody o potwierdzeniu obywatelstwa polskiego mojego dziecka. Dodam ze dziecko ma paszport polski, umiejscowiony w polsce akt urodzenia, pesel i zameldunek w polsce. Rece opadly. Biurwa wywlekla mi

Re: Konsulat RP w Londynie-paszporty-wrazenia!!!

ja czekalam na paszport 25 dni, na odbior w Wawie 2,5 godziny... -- Przyjaciel nie da Ci zrobić głupoty sam...

Re: Konsulat, sceny z dnia dzisiejszego

zadowolona i odbior paszportu dla mojej czterolatki mamy juz na 20 lipca. Trzeba przyznac jedno - to co jest teraz a bylo rok czy dwa lata temu jak nie bylo zapisow, to niebo a ziemia:)

Papierologia po rozwodzie - pobyt poza Polska

zmieniam nazwsko - czy taka zmiana nastepuje od reki czy iles sie czeka? 2c. wystepuje o nowe dokumenty (jesli zmiana nazwiska jest dokonywana od razu) - czy o paszport tez moge od razu wystapic - czy najpierw musze wymienic m.in dowod? 3. trzecia wizyta to odbior dokumentow plus informowanie bankow

Re: konsulat Manchester...

Czy faktycznie wysylaja poczta? Jesli tak, to jak to zalatwic? Bo nam Pani w okienku przy skladaniu wniosku o paszport dla dziecka, powiedziala ze odbior tylko osobisty. :( Nie ukrywam, ze chcialabym zaoszczedzic sobie drugiej podrozy, bo do Manchester mam daleko, a z 4miesiecznym dzieckiem to

Re: Zakup biletu LOT

odbior. Oprocz paszportu musisz miec ΑΦΜ ze soba. aaaaa poniewaz nie jest podczepiona pod konto wplat dokonujesz tylko w kasie ;) -- PansionMarmaras-MYKONOS http://www.cosgan.de/images/midi/frech/g040.gif

Re: czy ktos byl ostatnio w konsulacie w londynie

Wniosek na miejscu-zajmuje to kilka chwil. Odbior paszportu-jedno z rodzicow osobiscie. -- Podazaj nieustannie za najwazniejszym Ludwika 26.10.06. i Vincent 23.10.09. - moje dwa slonca:)

Re: Konsulat, sceny z dnia dzisiejszego

wypelnilismy spokojnie formularz, zlozylismy co trzeba, odbior za 4 tygodnie. Bez stresu, pospiechu i nerwow. Teraz mamy dowod osobisty, wiec paszportu w tym roku pewnie nie bedziemy wyrabiac, ale serdecznie polecam wybor terminow mniej 'popularnych', a nie wyrabianie tuz przed wyjazdem. W pazdzierniku nikogo

Re: moze widzialam Lipcowa:D

berberiska napisała: > ja tez wczoraj bylam w konsulacie po paszport, odbior 15 grudnia:) > no ladnie....:) a bylam o 10 ;-)) Super bylo bo do okienek zero kolejek, pusto

w jakich godzinach lepiej do konsulatu?

Dam rade jedynie w czwartek, a podobno maja najwiecej chetnych wtedy, mam ok. godziny w okolicy lunchu albo po 17, kiedy skoncze zajecia. Odbior paszportu tylko, wiec nie musze stac w kolejce (podobno?).

Re: wyrobienie paszportu w Polsce

A myslalam ze wyrobie sie w 3 miesiace . Naiwna jestem :( Czy po odbior paszportu tez musza sie stawic oboje rodzice dziecka? Czy skladajac wniosek moge miec upowaznienie ojca dziecka ( oczywiscie przez notariusza)?

Idziesz z tlumem do odprawy paszportowej ...

... ale stale bez bagazu, tyle ze z podstemplowanym formularzem celnym ktory dali Ci w samolocie i ktory uczciwie wypelnilas. Po odprawie paszportowej (stempel w paszporcie i na formularzu celnym) idziesz dalej z tlumem po odbior bagazu. Odbierasz bagaz i idziesz (dalej z tlumem) to odprawy

Re: paszport

Swieta ) a jednak, w czwartek rano weszlam na strone(mozna sprawdzic przez internet) i prosze ...paszport gotowy do odbioru:) bylam cala szczesliwa ,poszlam po odbior z dobrym winem i kawa,urzednicy to tez ludzie :)

Re: Wjazd dzieci za granice

To gdzie ty mieszkasz?w Arabii? W polsce za zabranie paszportu nic ex mezowi nie grozi bo przeciez kiedy paszport wyrabialiscie on tez podpisal odbior czyli panstwo Polskie jakoby mu ten paszport powierzylo wiec ma prawo go przetrzymywac

Re: paszport dla niemowlaka

umawiac sie nie trzeba ale lepiej nie jechac tam w czwartek bo najwiecej ludzi (otwarte od 13 do 18), tak samo po odbior. bylam dzis odebrac paszport, nastawiajac sie ze kolejki nie bedzie, a stalysmy 50 min... fakt ze jak wyszlam to juz kolejka byla 2 razy krotsza...

Re: Współczuje polskim mamom:/

pewno sie uczy,bo z legitymacja paszport taniej.Zapomnieli,ze w Pl to obowiazek szkolny jest i czy ma ta legitymacje przy sobie czy nie,na sto procent sie uczy.Potem jeszcze miesiac czekania na odbior dokumentu.3godziny to zajelo.Masakra.Jak sie spytali czy dla mojego dziecka tez chce wyrabiac to

Re: paszport uk dla baby

wynika- skoro nie są stosowane to powinny być zniesione. "Paszporty sa wytwarzane wylacznie w kraju macierzystym a osobisty odbior ma dodatkowo > sprawdzic i utrudnic by nie dostaly sie w niepowolane rece. " Jakoś w UK tylko pierwszy paszport trzeba załatwiać osobiście- jeśli dotyczy osoby

CZY KTOŚ MOŻE PRZYSPIESZYĆ PASZPORT???????/

MAM POWAŻNY PROBLEM ODBIOR PASZPORTU MAMY NA 6 WRZEŚNIA A POTRZEBNY NA 24 SIERPNIA ZAPLACE PLEASE!!!!!!!

Zapisy na paszport tragedia

Witajcie Chcialabym sie podzielic tym jak bardzo sie dzis zdenerwowalam.Jako ze pod koniec lipca synkowi 4 letniemu konczy sie paszport chcialam sie przez internet zapisac na date zlozenia dokumentow.Wchodze na strone robie wszystko ok i doznalam szoku najblizszy termin na zapisy to 27 lipca

Re: korzysci z posiadania polskiego paszportu

pollka napisała: > Konsulat mnie poinformowal, ze musze osobiscie jechac do Sydney by > wyrobic paszport (odciski palcow) i to trwa az 2 miesiace Malo tego, po odbior tez musisz sie zglosic osobiscie. (ja jade > juz za miesiac bo mama chora i potrzebuje paszport szybko). >

Re: Sytuacja w konsulacie, Londyn

- to juz wiemy. Na szczescie nie chodzi sie tam co tydzien wiec nie ma o co jeczec. Jak bedzie w PL to wyrob dziecku dowod- bedziesz miala 5 lat z glowy. W konsulacie obsluga jest bardzo mila- bylam 3 razy i ani razu nie spotkalo mnie nic nieprzyjemnego. Po odbior paszportu kolejka jest mala ale moj

Re: pytanie o kolejki pod ambasada

A ile sie stoi ? Trzy godziny , i po poludniu po odbior paszportu troche.

Re: czy ktos byl ostatnio w konsulacie w londynie

dzieki za wszystkie odpowiedzi, bylismy dzis-w srode kolo 11 rano i zalatwilismy wszystko w pol godziny:)zaparkowalismy prawie pod samym konsulatem, wszystkie wnioski sa na miejscu (zgoda na wydanie paszportu tez) takze nie bylo czym sie martwic, no i odbior mam juz na 22, czyli niecale 3 tyg

Re: Kontakty z dzieckiem a inne miejsce zamieszka

paszportowym niby nie bylo problemow, pani dokumenty przyjęla powiadomila mnie, że odbior za 3tyg po czxym po kilku dniach dostalam pismo z biura(do mojego wgladu) że biuro wystapiło do Sadu o wykladnie wyroku dot.kwestii potrzebnej zgody Ojca na wyrobenie paszportu i krew mnie zalała...bo pytalam kilka razy i

Re: Jak tam sytuacja w konsulacie (Londyn)?

Dwie kolejki - jedna skladanie wniosku paszportowego, druga po odbior paszportu. Wszystkim steruje ochroniarz wlacznie z wydawaniem wnioskow. Informacja z dzisiaj - czekalam z maluszkiem 1,5h - obsluga pozytywnie oceniam, miejsca parkingowe - no problem. Odbior w moim przypadku (niemowlak) za 6

Dzisiaj 05.06 tluuumy

Bylam dzis po odbior paszportu dla synka, kolo godz. 15 byla kolejka straszna, konczyla sie sporo za zakretem.... po odboir na szczescie nie trzaba w niej stac pozdrawiam i powodzenia

Re: Czy Ktoś wie: Urząd Wojew. będzie czynny w pi

Nie jest jutro czynny. Zadzwon do portiera. A na kiedy masz ustalony odbior paszportu?

Re: Racja, to byl Urzad Wojewodzki

czytaj uwazniej, nie motaj pisalem nie o WAS tylko o tym, ze corka ma stawic sie osobiscie po odbior paszportu z jednym z doroslym rodzicem -takie sa przepysy;) a po za tym to masz wyjatkowo duzo czasu do moderowania kilka naraz forums ...wykozystaj kazda chwile z rodzina i ze znaiomymi i nie

Re: paszport

hej, wrocilam przedwczoraj z wycieczki 7+7 z Triada. Auta co prawda nie pozyczalam, ale co do pozostawiania paszportu w hotelu to praktyka byla taka, ze zarowno na pobycie jak i na objezdzie cala grupa zostawiala paszporty w recepcji a odbior byl przy wykwaterowaniu. Nie slyszalam, zeby w

Re: Cena polskiego paszportu

tam jest cena wysylki paszportu FedEx'em wiec chyba nie trzeba zglaszac sie po odbior osobiscie? -- -----------\\- -//------- ---------( @ @ )------- --o00o-- (_)--o00o---haslo: Kici Kici Miau Miau

Re: policz dobrze ?

CZEKAMY NA WAS PO ODBIOR PASZPORTU. Podzekujemy wam osobiscie za robienie szumu wokol tej sprawy. Wachowski

Re: paszport

A nie, nasz syn musiał być z nami przy składaniu wniosku. Pani musiała potwierdzić zgodność zdjęcia z danymi :) Ponieważ na pierwszą wycieczkę wybrał się tylko mąz, na druga pojechaliśmy w trójkę, na trzecią już tylko mąż (po odbior). Notarialne pelnomocnictwo załatwia w sumie wszystko, od

Re: ślub, dokumenty, zmiana nazwiska i cała reszt

przyklady ze Stambulu, bo tutaj mieszkam. A Ty sprawdz, czy podlegasz pod konsulat czy ambasade - bedziesz wiedziala gdzie zalatwiac umiejscowienie aktu czy pozniej wyrabiac paszport, jezeli bedziesz wyrabiac w TR. Tak jak napisala kolezanka powyzej, paszport wyrabiasz na podstawie odpisu aktu malz. z

Zmiany na lotnisku. Goleniów na wylocie

Latam co jakies dwa miesiace. Lotnisko w Liverpoolu: Obsluga: Mila, profesjonalisci, biale koszule, szybko, sprawnie, usmiech na twarzy, czeste, krotkie rozmowy z pasazerami. Kontrola paszportowa: usmiech w odpowiedzi na usmiech. - Witamy. Lotnisko w Goleniowie: Paszport sprawdzany 4 razy

Re: w jakich godzinach lepiej do konsulatu?

gypsi napisała: > Dam rade jedynie w czwartek, a podobno maja najwiecej chetnych wtedy, mam ok. > godziny w okolicy lunchu albo po 17, kiedy skoncze zajecia. > Odbior paszportu tylko, wiec nie musze stac w kolejce (podobno?). Niedawno bylam w piatek. Musialam dosc dlugo na zalatwienie

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - odbior paszportu