Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: in vitro lipiec 2014

jeszcze wiekszy dol bo moze na okres itd. A ty jak sie czujesz? Ja najchetniej przespalabym najblizsze 8 a najlepiej 10 dni bo wiem jak beda sie dluzyc.. -- 03 2008 synek 08 2013 ICSI :-( 09 2013 naturalny cud..6 tydzien :'( 12 2013 crio :-( 04 2014 ICSI :-( 01 lipiec 2014 crio z moja jedyna kruszynka..

Re: in vitro kwiecień 2014 r.

Ellenadobrev Dzieki za wsparcie!!! Co do okresu, to faktycznie moze byc.ostatnio tak mialam. Okres 10 dni jak po rzezi, a ciaza sie uchowala. Byla jednak za slaba.... Ale kobieta to czuje. Ja na tydzien przed badniem co sie robi w 12 tyg.mialam sen. Snila mi sie kobieta ( strasznie brzydka, sama

luteina ?

wiec od poczatku. Luteine przyjmuje od 3 dnia wyzszych temeperatur przez 10 dni potyem mam zrobic test ciazowy i jesli pozytywny to brac dalej luteine jesli negatywny to przerwac wiec jak luteina powoduje pojawienei sie miesiaczki? dodatokowo dzis 14 dc wyzszych temperatur, temperatura nieznacznie

Re: Chyba pierwszy raz tu jesteś

mam stabilna prace, jej ojciec takoz, nie ma problemu, zeby zostać - i jak bywała chora, to zostawiliśmy. W ciagu dwóch lat wzięłam 'na nia' 10 dni zwolnienia, z czego 5 wlasnie na ospe. Tylko w naszym przedszkolu są bardzo jasne zasady, kiedy dziecko moze przyjść - kazdy rodzic dostaje tabelke z

Re: medikinet-ktos stosuje?

Moj bierze concerte. To w zasadzie ten sam lek, tylko o przedluzonym dzialaniu (10-12 godzin). Nas rowniez ostrzegano, zeby nie przerywac, rowniez w czasie wakacji (chyba, ze bardzo dlugie sa), bo nie wolno odstawiac z dnia na dzien, a lek potrzebuje ok 3-4 tygodni, zeby osiagnac optymalne

Re: wyniki badań

tyg wczesniej mialam tsh 2,3? to się tak czesto zmienia? czy to, że dostałam okres w dniu drugiego badania ma jakiś wpływ? wiem, że może to głupie pytania, ale jestem zielona w temacie hormonów:) dostałam też inne wyniki, ale nie wiem czy to dobre miejsce na pytania - może jednak ktoś mi pomoże :) z

Re: in vitro kwiecień 2014 r.

wczesniej okres- to zrob badanie, bo u mnie sie okazalo, ze w ciazy bylam, tylko jednego dzidzusia stracilismy (najprawdopodobniej byla to ciaza blizniacza), ale drugi zostal (pomimo tak strasznego krwawnienia-b., obfita, 10 dni).W tym dniu, co dostalam okres zrobilam test paskowy i wyszedl negatywny, i nie

Re: Odrobaczanie-krok po kroku

np. wiecie, tak sobie mysle, ze np u zwierzat lecze z powodzeniem np swierzba. To bardzo czesty pasozyt - naprawde, w zasadzie jednostkowe swinki na DT u mnie go nie mialy. wystarcza 3 dawki podawane co 10 dni i robala nie ma a przy okazji wybija sie wszystko co siedzi w srodku (bo swierzb zeruje

Re: Obrzmiałe piersi

Zdarzyło mi się tak kilka razy,piersi bolały mnie przed okresem,nie przestały w trakcie ani po.Kolejną miesiączkę dostałam o 10 dni wczesniej i potem cykle były normalne. To jakieś zaburzenia hormonalne są.obsewuj się ,a jak będzie się powtarzać trzeba się skonsultować z lekarzem

Re: Narodziny :)

przed porodem ,chociaz i tak bedzie obejmowac tylko pewne znaki ,ktore sie mieszcza w przedziale czasowym od godziny 10 do 16 . Z tego co wczesniej pisalyscie i co udalo mi sie samej znalesc to slonce i jowisz przebywac beda w znaku lwa , merkury i mars w znaku wagi ,wenus w wodniku , neptun w rybach

Re: jeszcze raz o przedszkolu ;)

Nie sugeruj sie tym, ile dzieci zostaje. Zostawiaj na tyle, na ile musisz. Często rodzice się sami nakręcają, zupełnie niepotrzebnie, kombinując jakieś babcie, niańki itp. U syna zostawała do końca dnia (17.30) ta sama grupka kilkunastoosobowa (ze 125 osób) przez cały okres przedszkola. Nauczyłam

Re: in vitro kwiecień 2014 r.

. dostalam okres, tak myslalam, - a to bylo najprawdopodobniej poronienie (b.obfity i ponad 10 dni). Drugi maluszek zostal, ale jak powiedziala doktor, to mu moglo przeszkodzic. Poza tym mialam jakiegos wirusa i okazalo sie pozniej, ze mialam tez w tym czasie paciorkowca, e.coli i zapalenie pecherza. po

Re: Cesarka - kiedy odzyskałyście w pełni siły?

pierwszy spacer po osiedlu wyszłam dopiero w 10-11 dobie po cesarce. Ale jesli nie polepsza sie skonsultuj się wczesniej niz za 2 tygodnie z lekarzem. Życze zdrowia! - s5.suwaczek.com/200904261778.png

Re: jestem nowa i prosze o pomoc!!!

w wieku 47 lat i zaczyna sie fajna jazda z menopauza -wyszlo w badaniach ze jestem w okresie przedmenopauza czyli jeszcze nie doslownie to ale juz poczatki.....miesiaczki raczej norma plus minus 3-4 dni wczesniej lub pózniej...... Dziewczyny zerknijcie laskawym okiem na te wyniki tarczycowe i

Prosze o pomoc w interpretacji wynikow!!!!pilne!!

zaczyna sie fajna jazda z menopauza -wyszlo w badaniach ze jestem w okresie przedmenopauza czyli jeszcze nie doslownie to ale juz poczatki.....miesiaczki raczej norma plus minus 3-4 dni wczesniej lub pózniej...... Dziewczyny zerknijcie laskawym okiem na te wyniki tarczycowe i powiedzcie co o tym myslicie

Re: Luteina a starania o dziecko

moje temperatury, mierzone po raz pierwszy. W tym cyklu zaczelam od 7 dnia, bo w 6 jeszcze plamilam. 7dc 36,53 8dc 36,49 9dc 36,37 (tu bylam w podrozy) 10dc 36,45 11dc 36,71 12dc 36,61 13dc 36,7 14dc 36,72 15dc 36,8 Ovufriend wyznaczyla mi owulacje na 12 dc (linia przerywana ze wzgledu brak

Re: podwyższona temperatura,brak @,a test negatyw

Kassandra wyluzuj troche ;) Szczyt śluzu miałaś w 18dc, z tego co pisałaś wczesniej to w 21dc tempka była jeszcze na niższym poziomie, więc jeśli zaczęła wzrastać nawet 22dc to na okres masz jeszcze czas, dziś 15 dzień fl (oczywiscie to tylko gdybanie). -- http://s10.rimg.info/fbac746481bd60c86b

Re: Goscie w domu

te 10 dni. Próbowałam pytac mojego faceta, czy nie da się krócej, ale “przecież zgodziłam się już wczesniej na wizytę, więc o co teraz chodzi”. Miał rację , wiem, moja wina – sama proponowałam odwiedziny u nas, niestety mierząc ludzi swoją miarę. Zalozylam, że dwoje pracujących

Objawy obecne

kupiłam więc zaczęłam wczesniej) a resveratrol dopiero 3 dzień zażywam. Dzisiaj dołączyłam żeńszeń ale jestem po jednej łyżeczce dopiero :) oprócz tego suplementy łykam już drugi tydzień 3x dziennie po 1 poza Essentiale które łykam 3x2 i Chlorellą którą łykam 2x10

Re: Tesknie za komuna...

max 4 lekcje, A ja chodziłam do szkoły duzo wczesniej, klasy liczyły po 40-42 osoby i były od A do F. Chodziłam na dwie zmiany i z całą pewnością w 6-ej klasie nie miewałam po 4 lekcje. > Z e stanu wojennego pamiętam a i owszem na granicy czołgi ale nie przypominam s > obie aby ktoś w dzień

Re: jestem w ciąży - lekarze o tym nie wiedzieli

zeby sama przyszla?" wybralam opecje bez zastrzyku. Lekarz kazala mi wtedy odstawic progesteron. Odstawilam...a 2 dni pozniej zaczal sie najgorszy okres w moim zyciu, to byl 12 dzien po spodiewanej miesiaczce, ktory zamiast standardowo 5 dni trwal 10. Zuzylam 2 duze paczki podpasek, bol byl

Re: Renault Megane 1.9 dci - czy wejść w taki zak

miło będę to auto wspominać. Jakieś 10 lat temu toczyłem tu z kilkoma "człowiekami" dysputy o statystykach bezawaryjności Toyoty i Hondy itd itp. którzy też tak prorokowali 2-3 lata i się rozsypie. Na dzień dzisiejszy to rozsypały się ich Hondy i Toyoty he he. Sąsiad przytargał dla synka

Re: czy powinnam odstawić luteinę?

okresu, plamienie i bole brzucha zaczynaja sie jeszcze podczas brania Luteiny - roznie organizm reaguje. Nawet jesli masz wydluzone cykle i pozno owulacje, to nie skracaj czasu brania Luteiny - zawsze 10 dni, chyba, ze okres przyjdzie szybciej sam. Chodzi o to, ze prawidlowa faza lutealna, odpowiednio

Re: Listopadowe starania i testowania =)))

nie zauwazylam plodnego sluzu, wczesniej zdazaly mi sie plamienia okoloowulacyjne ale trwaly jeden max 2 dni. I wydaje mi sie, ze to dosc pozno jak na owulacje – wczoraj 30 dc… Podpowiedzcie prosze czy moge uznac to plamienie za okres (I wtedy znowu brac ten progesteron 15 dc)? (wiem, ze

Plamienie po progesteronie

(lub obfite plamienie ;p). W poniedzielk tylko jedna plama I o dziwo – plodny sluz, takze nastepnego dnia! Jest to dla mnie dziwne I nie wiem jako co mam potraktowac to plamienie bo: 1. Progesteron bralam juz wczesniej, chociaz mniejsza dawke, I okres, ktory przychodzil byl normalnym okresem, co

kiedy dostałyście okres po laparoskopii? (pco)

Ja mialam laparoskopie 28.03.2011 w poniedzialek, to byl moj 15-ty dzien cyklu, a okres powinnam dostac 10.04 nadal go nie ma. Czy sam zabieg moze miec wplw na przesuniecie krwawienia miesiecznego? Z reguły ze 2-3 dni przed okresem mialam juz jakies plamienia, a tu nic... Od 3 lat walczymy o

brak okresu po pigułce "72 godziny" escapelle

) nastepnego dnia poszlamdo ginekologa i bez problemu dal mi recepte. Tabletke wziełam po 24 godz. po zażyciu tabletki okres dostalam tak jak wypadal mi 10.06 teraz jest juz 9.07 i okresu nie ma .Podpowiedzcie czy to normalne czy to mozliwa ciaza.Boje sie robic test. P.S. Po zazyciu po ok 2 tyg. bylam w

Re: zagranica- ile opieki szkolnej?

lata mozliwosc wziecia 10 tygodni wolnego w okresie letnim, wakacyjnym. Pracodawca nie moze odmowic pracownikowi udzielenia urlopu rodzicielskiego, pod warunkiem, ze wniosek zostanie zlozony co najmniej 2 miesiace wczesniej. Poza tym swietlice szkolne sa otwarte rowniez w wakacje, przez cale lato

Re: Wrześniowe plusy i minusy

Przykro mi njut, sciskam mocno. U mnie 10 dfl i zachecona licznymi nietypowymi dla mnie objawami w fl zrobilam dzis rano test, z tych najczulszych. Absolutnie nic, nawet cienia drugiej kreski. Na dodatek czuje, ze @ sie zbliza i jesli tym razem przeczucia sie sprawdza to dostalabym okres o cale 4

Re: prawo do wypowiedzenia umowy najmu ze skutkie

.W pozwie wszystkiemu zaprzeczyl i zarządal kwoty 4.800 za miesiac 07-08-09-10/2012.W tym zawarte sa zaliczki za media za okres w ktorym nie zamieszkiwalam rownież pradu i co.Do 06/2012 wszystko zaplacilam.Wiem tez ze w chwile po mnie zamieszkiwal tam lokator a póznie wykonywany byl remont.Wczesnie byl to

Re: Uchwalono dyktature a Julia pisze list

wchodzi??? USA??? Polska??? Rzeczprywatna Polska weszla w okres konfrontacji 10.04.2010r. podobno o 8.42, jak mowil Donald T. oskarzony z art. 129 "na tyle sie mogli zgodzic" ale ch.t.i.w. ktora to byla godzina naprawde. Nie wiem czy czytales watek "1.03 poczatek protestow itd." Tam

Re: No to jestem chyba w ciazy.

z synem zaczęłam rzygać dokładnie w 10dc i skończyłam w pod koniec 5 miesiąca. Z córką mdłości od ok 15 dnia też do ok 5 miesiąca. Tak naprawdę żadne testy nie były potrzebne. Po prostu wiedziałam, że jestem w ciąży. Trzecia ciąża - zakończona poronieniem, miałą tylko jeden objaw - brak okresu i

Re: Kiedy najwczesniej mozna zrobic BETA HCG?

do implantacji dochodzi 6-10 dni po zaplodnieniu i wtedy zaczyna sie wydzilac beta. Jednak zaoszczedzisz sobie nerwow jesli poczekasz do dnia okresu, bo bardzo wiele zarodkow sie zagniezdza, ale sie je traci przed dniem miesiaczki. Dziewczyny sprawdzaja bete wczesniej i pozniej czuja sie jakby

Re: Ureaplazma -chyba znamy przyczyne

Hej Gwiazdka, jak bylo w Egipcie (czy cos pomieszalam?) Ja wlasnie mam okres, ale tylko "dzieki" braniu tabletek. Zdecydowalam sie na nie wlasnie ze wzgledu na to, ze okres przyjdzie wczesniej, bo po pierwszym lyzeczkowaniu czekalam od 31.12 do 19.02 Teraz lekarz mi poradzil je wziac

Re: biorę Eurythox 25- czy zwiększyć dawkę?

razy dluzsze), skrocil mi sie okres, paznkocie duzo lepsze... Zostaly tylko wlosy ktore sa ohydne i wypadaja teraz ok. 100 - w najgorszych fazach 200 dziennie. u mnie ewidentnie zelazo jest najwiekszym problemem- mam okres (juz od lat) po 8- 10 dni (!!!) i dziwie sie ze nikt wczesniej na to nie wpadl

Jajeczko nie moze sie zagniezdzic???

miesiecy :-( Po poronieniu zaczelismy sie starac od razu, i tak w 4 tygodniu po mialam plamienia brazowe z jasnym rozowym, ucieszylam sie,ze to moze plamienia intamplacyjne, jak sie jajeczko zagniezdzalo, ale niestety po 6 dniach dostalam okres :-( Boje sie,ze jak mi to lozysko wyciagali to cos sknocili i

Re: ustalanie alimentow

wynegocjowali. Mamy umowe i zasady. Tyle ze jak pisze jedna z zasad o nazwie 1500 jest nie do utrzymania. > To teraz policz: 10 zł za godzinę, 24 godziny x 7 dni w tygodniu. Ile to miesię > cznie daje? A jak spi w skarpetach i szura po podlodze to dorzuc jeszcze wynagrodzenie za froterowanie podlogi

Re: z cyklu- jak jedna matka potrafi dowalić drug

urodzeniu nadrobil podwojnie, wzrost jej dziecka. Oczywiscie, ze dziecko nie skurczy sie, ale wzgledem nozszego wczesniej dziecka moze o polowe wolniej roznac w dalszyc okresach rozwojowych i tak bylo wlasnie w naszym przypadku. -- forum.gazeta.pl(...)Kaszel, zapalenie ucha są niedogodnościami wieku

Re: 1,5 roczniak i ciąża. Nie widzę tego.

Zawsze jest lepiej niz sobie to wyobrazamy. Napewno dasz sobie rade. Niech to bedzie pocieszenie, wczesniej przed Toba wiele kobiet mialo podobne dylematy i sytuacje. W dodatku zyly w czasach gdzie niczego nie bylo:( Mimo tego w najtrudniejszym okresie PRL-u czyli stanie wojennym, gdzies w

jeszcze jedno pytanie

Jeszcze mam jedno pytanie mam nieregularny okres i w zeszlym miesiacu dostalam po 30 dniu cyklu a wczesniej po 24, i jesli robilismy to w 10 cyklu teraz czy jest mozliwosc ze to tez te dni mogly byc? Aha i mam pytanie, bo mam strasznie wrazliwe sutki, nie piersi, zadnych zylek nie widze, po prostu

Re: Tabsy i stosunek bez stresu

podpinam sie po watek, sytuacja taka: po prawie 2 latach braku stosowania antykoncepcji zagladnęłam do szafki i znalazłam tam 2 listki logestu wazne do 10.2011. I zaczęłam sobie zazywac od 1 dnia cyklu. zastanawiałam sie, dlaczego ich wczesniej nie zużyłam - odpowiedx otrzymałam po kilku dniach

Re: Inseminacja na polnej

luteine którą miałam zacząć brac od niedzieli rano 3x1 tabl dopochwowo. Po 10 dniach koniec i czekamy co będzie czy okres czy ciąża . Jezeli okresu nie ma robimy test a jezeli będzie... cóż :( Ale ja jestem dobrej mysli w sumie podwójna dawka :) podwójna skutecznosc, bynajmniej tak sobie to tłumacze :) W

wyniki, bardzo wysokie anty-TG, sport

cyklu), LH=6, FSH=5,5, E2=18, PRG=0,29; androstedion=2,7; testosteron=0,5) Dodam, że mam bardzo dużą aktywność fizyczną 15-30h/tydzień. Najbardziej uciążliwe objawy: brak energii do życia, ciągła ospałość, od 60dni brak okresu, wczesniej od ok. maja miesiączki, które trwały 1 dzień, bardzo niewielkie

re

tym forum maja notorycznie chore dzieci-pretensje do siebie albo Pana Boga. Pierwszy raz w przedszkolu w tak cieplym okresie kaloryfery grzeja na full, wczesniej nie bylo z tym problemow. Ja w okresie zimowym w domu zawsze mam 18 stopni, bo nie trawie przegrzewania. -- forum

Re: Jak usypiacie dzieciaczki wczesniej piersiowe

> Mój synek to roczniak :) Jeszcze Ci coś napiszę. U nas (ale nie tylko, bo z obs > erwacji widzę, że u innych też) 8, 9 i 10 miesiąc życia były najgorszymi miesią > cami jeśli chodzi o spanie. To był koszmar, wiele nocy polegających na nieustan > nym karmieniu, usypianie przez

trudne doswiadczenia a alkoholizm..

wczesniej wstac nie mogłam,byłam z moim dzieckiem 16 letnim dzień i noc i jestem nadal - trzezwa...mimo tragedii i bólu ani razu nie poczułam, ze chciałbym się znieczulic,w kazdej sekundzie w kazdej mysli dziekuju Bogu, ze pozowlił mi 10 miesiecy temu zacząc trzezwieć po to, by przygotowac mnie na

Re: idzie jesien- prosze o korekte kosmetykow

zielonakoniczyna napisała: > W okresie letnim uzywalam za Pani porada: > - rano: > - Neostrata Bionic Face Serum 10% PHA > - SVR Lysalpha Spf 50 > - C-vit Sesderma > - na noc: > - Neostrata Ultra Smoothing Lotion 10 AHA > - Retises Eye Contour- Sesderma >

Zwolnienie

Troche musze sie wyzalic i podzielic tym co mnie spotkalo.Pracuje od poczatku roku okres probny do konca marca zanim tu przyszlam do pracy dzwonili za mna pare razy ale wczesniej pracowalam juz u innego pracodawcy.w ciagu 3miesiecy okresu probnego zdazylo sie raz ze Córeczka w nocy dostala takiej

Daisy

Wiec tak jak pisalam wczesniej owulacji w 9dc raczej napewno nie mialas bo nie zostaly spelnione warunki 6 nizszych temperatur a temperatura z 10 i 11dc nie byla wyzsza niz te z 5-7dc wiec tak naprawde nie bylo skoku. Moim zdaniem wlasnie teraz twoj organizm przygotowuje sie do owulacji i

Re: brak okresu po pigułce "72 godziny" escapelle

chcialo nam jej przypisac(byla to niedziela) nastepnego dnia pos > zlamdo ginekologa i bez problemu dal mi recepte. Tabletke wziełam po 24 godz. p > o zażyciu tabletki okres dostalam tak jak wypadal mi 10.06 teraz jest juz 9.07 > i okresu nie ma .Podpowiedzcie czy to normalne czy to mozliwa

byla juz owu?

, okresu nie mialam prawie 2,5 roku po porodzie. KP jest w tej chwil rzadkie, 2x w ciagu dnia i nocne (ale nie wiem ile razy). Pewnie to zakloca obraz. Czasami dziec sie budzi czesto i jestem troche rano niedospana. I w czasie poprzedniego i obecnego cyklu jest cos takiego, ze sluz plodny trwa i trwa (z

Re: WIZYTA U ENDO WAZNEEEEEEEEEE novothyral

dziekuje hashi-tess za odp. Wczesniej brałam Euthyrox 88 (z miesiaca na miesiac h.tarczycy zjezdzaja wdol) ost.wyniki z 31.12.12: ft4 64% ft3 43% TERAZ OD DWÓCH DNI: euthyrox 88 i 1/4 novothyralu 75 (czyli lewotyroksyny 106 a T3 3,75) za kilka dni lub jutro mam jesc 75 euthyroxu i 37,5 novo

Re: Styczniowe testowanie

nic. Dziwie sie tylko, ze tak szybko. Na forum npr mi odpisali, ze fl moze byc dluzsza, niz mysle, bo ja zaznaczylam skok i dzis jest 10 dni wyzszej temp., ale tempka juz ze 3 dni wczesniej mi rosla, owulacja moze byc nawet na 4 dni przed skokiem - wiec jest mozliwe, ze fl ma juz np. 14 dni, a nie 10

Re: Ile dla dozorcy?

nast weekend go nie bedzie i jesli jest to w okresie letnim to wogole nie ma sprawy a w czasie zimy prosze sasiadow o zajecie sie sprawa ogrzewania przez te dni. Proste. Wazne zebym znalazla osobe na tyle komunikatywna by dalo to sie w ten sposob poprowadzic.

Re: Wyspy organizowane samemu, pomoc

wcale drogie (ok 30 - 70 euro) www.islasnet.com/index.php www.bintercanarias.com/eng > 2. Czy ktoś orientuję się ile kosztuję wypożyczenie samochodu na 2 dni ? Bo wię > kszość piszę tu o wypożyczeniu na 10 dni. Na Kanarach im dluzszy okres tym taniej, moze byc np. za 2 dni 70 eu a za tydzien 90

Re: wkladka

dzieki za podpowiedz rzeczywiście moge miec owulacjie jestem 10 dni po okresie wiec sama polowa cyklu , chociaz po porodzie wszystko mi sie jakos po przekrecało wczesniej wiedziałam wszystko co do dnia .Okres miałam co do minuty , teraz cykl mi sie wydłużył wiec sama nie jestem wszytskioego pewna

Re: Zmuszanie dziecka do spania

minut wczesniej praktycznie zawsze dziala. Jak przeciagne cos i klade go np 15, 20 minut pozniej to jest mala awantura, a czasem wogole nie udaje mu sie zasnac. (A moze malemu sie przestawia zapotrzebowanie na ilosc drzemek? To zwylke trudny okres do przejscia) Moj synek ma zwyczajowo drzemki ok 9tej

Re: skutki antykoncepcji po

okres 11 dni wczesniej czytałam ze mozna dostac go 3 dni wczesniej ale nie powyzej 10 dobra wogóle ta cała gadka nie ma sensu

Re:

.gazeta.pl(...)Kaszel, zapalenie ucha są niedogodnościami wieku dziecięcego, a nie chorobami. Antybiotyk przy zapaleniu ucha przyjmuje się do 10 dni(...) Złota myśl D...Q, forum Małe dziecko

Re: poponka1

przypadkach wczesniej. Fajnie jesli zbiegnie sie to zuwazenie problemu rowno z okresem poszczepiennym, wtedy przynajmniej taki rodzic moze znalesc winnego w postaci szczepionki farmaceutycznej. Malo tego, dostepne szczepienia-nowoczesne, to nie te z przed 30 lat. I jakos mimo tego, ze tamte niby teoretycznie

Re: i w ogóle WW2 oczami Japończyków

, Zaopatrzenie odciętych garnizonów to już okres przewagi USN. > czy w trakcie trwaj > acej 21 dni podrozy z Zachodneigo Wybrzeza na Hawaje Hawaje - Zachodnie Wybrzeże USA to góra 10 dni. Te 20-30 to Hawaje - Azja/Australia > Główna rola dla jakiej japonskie dowodztwo rpzewidziało japosnkie okrety

Daje Wam przyklad

niedogodnościami wieku dziecięcego, a nie chorobami. Antybiotyk przy zapaleniu ucha przyjmuje się do 10 dni(...) Złota myśl D...Q, forum Małe dziecko

Re: ponponka1, przestan kompromitowac sie!!!!!!!!

dziecięcego, a nie chorobami. Antybiotyk przy zapaleniu ucha przyjmuje się do 10 dni(...) Złota myśl D...Q, forum Małe dziecko

Re: czekanie...

czekala. Jesli nie dostane wczesniej okresu to zatestuje 10go to bedzie moj 31dc.

Re: Yoku i Madzi_arka

sobie dzis pomyslałam jak ja mam teraz policzyc sobie mniej wiecej dni plodne? Wczesniej cykle mialam 30 dniowe, teraz dostalam okresy w 36 dniu cyklu. Wiec mam brac pod uwage ten ostatni cykl 36 dniowy? Bo mam wrażenie po obserwacji śluzu, że zblizaja mi sie dni plodne, a to troche za wczesnie wzgledem

Re: jaki jest wg Was najtrudniejszy wiek dziecka?

.). Mam trójke dzieci i po pierwszym to ja sprawdzałam czy drugie żyje, bo spalo tak spokojnie. wczesniej nie wiedzialam, ze tak moze byc ;-) Pózniej jest ten okres od 6-10/12 mies. kiedy dziecko jeszcze nie chodzi, juz mniej spi w dzień, każe sie zabawiać, nosić. Z tego okresu pamietam permanentny ból

Re: Pytanko do bardziej doświadczonych.

moze doprowadzic do ciazy, bo owulacja wystepuje wczesniej niz przy dlugich, a plemniki moga przezyc nawet 5 dni i czekac na komorke jajowa. W twoim przypadku, jesli to byl dzien przed okresem, to szans na ciaze praktycznie nie ma. Musialabys miec owulacje ok 5 dnia cyklu, a to sie nie zdarza, to

Re: Czy jest to możliwe......? :((

a mi sie wydaje ze okresu dostane choc do niego jeszcze 10 dni!!!!! ale jeszcze 5 dni wczesniej a razem z tymi 10 to 15 dni wczesniej jakos teraz czuje taki maly bol jak na miesiączke :/

Re: czy szczepicie na grypę?

powiklaniami poszczepiennymi? -- forum.gazeta.pl(...)Kaszel, zapalenie ucha są niedogodnościami wieku dziecięcego, a nie chorobami. Antybiotyk przy zapaleniu ucha przyjmuje się do 10 dni(...) Złota myśl D...Q, forum Małe dziecko

Re: Jest to mozliwe.......... ??????? :((

a mi sie wydaje ze okresu dostane choc do niego jeszcze 10 dni!!!!! ale jeszcze 5 dni wczesniej a razem z tymi 10 to 15 dni wczesniej jakos teraz czuje taki maly bol jak na miesiączke :/

Plaminia przed @

nie mogę teraz znalźć. jeśli tak to było by dobrze bo wychodzilo by mi 11 dni lutelalnej (licząc jako nowy cykl tylko 9 dni) wczesniej takich plamień nie miałam, teraz w każdym cyklu. -- Mój Aniołek Bartuś 11.01.10 10tc

Re: piełdolisz

nadążała za zmianami w mojej dziedzinie. To zweryfikuje szybko okres próbny. Może sobie i 10 lat wpisać w CV, mnie to nie odstraszy. Wręcz zachęci, bo to raczej oznacza, że z rodzeniem dzieci już skończyła. Ale sorry, zawód taki, że jak przez te 10 lat nie miała z nim kontaktu to w zasadzie musi się bardzo

Re: Duphaston skrócił cykl? Jak go brać? A ciąża?

dzieki wom.an:-) jutro zaczynam zatem kolejna 'kolejke', a co jesli okres wystąpi jeszcze wczesniej i zostana mi jeszcze tabletki? Trzeba je wziac do konca, całe 10 dni? Zastanawialam sie tez, czy jesli sie juz jest w ciazy i odstawi duphaston po tych 10 dniach, to czy to nie zagroza ciązy

Re: i w ogóle WW2 oczami Japończyków

- transatlantyki a > by pobić rekordy, musiały 4-5 dni utrzymywać bardzo wysokie prędkości średnie, > a nie można było sie oprzeć na doświadczeniach marynarek wojennych, bo tam maxy > malne parametry siłowni utrzymywane były sporadycznie i na krótkie okresy czasu > > Nie wiem po co to piszesz

dzialanie luteiny od 13 dc a szanse na ciaze

pytam tutaj bo zalezy mi na szybkiej odpowiedzi.pisalam odnosnie torbieli ale przypomne.okres mialam 15 maja (I naturalny okres).pierwsza luteine wzielam 27 maja.i mam brac codziennie przez 10 dni i dalej mam brac yaz. chcialam sie zapytac o mozliwosc ciazy wlasnie od tego czasu 13 dc (na wszelki

Re: ospa a ciąża i noworodek

sie profilaktycznie leki wirostatyczne oraz immunoglobuline. Wietrzenie raczej nic nie daje. Lub daje niewiele. Ospa szerzy sie droga kropelkowa. Ryzyko zachorowania u osob seronegatywnych (bez przeciwcial) wynosi az 90%. Ospa jest zarazliwa przez 1-2 dni przed wystapieniem objawow i jakies 5-10 dni

Pilnie potzrebuje porady

W marcu byłam u ginikologa poniewaz mam nieregularny okres,Lekarz przepisał mi tabletki które musze przyjmowac w ciagu trzech miesiecy dziesiec dni po okresie. ostatni raz kochalam sie 8marca. tabletki zaczelam przyjmowac ok10 w kazdym badz razie w marcu,potem dostalam okres i zaczelam

Oświećcie mnie...(przesunięcia owulacji)

Czy moze byc tak, ze mam cykle okolo 28-dniowe, a owulacja następuje nie w połowie, ale np 18-19 dnia cyklu???i wowczas, gdy nie dochodzi do zaplodnienia, okres pojawia się np po 10 dniach od owulacji?? (wszędzie piszą, że musi upłynąć około 14 dni) Pytanie nr 2(przesuniecie w drugą stronę

Re: Walcze juz 3 lata i dluga droga przede mna...

Walczylam ponad 9 lat. Przeszlam 10 inseminacji, stymulacje hormonale, laparoskopie, endoskopie, udraznanie jajowodów, placz co miesiac, gdy pojawial sie okres zamiast upragnionych mdlosci. Calłe nasze malzenskie zycie podporządkowane było zajsciu w ciąże. Wiesz co ci powiem z perspektywy

Polozna czy Doula kogo wybrac do porodu SN?

teraz czytam rozne publikacje o porodach naturalnych to widze ze to moj porod byl ksiazkowym zmedykalizowanym porodem ktory zakonczyl sie tak jak musial sie zakonczyc w tym przypadku. Pierwszy poród był wywoływany w 41tc +2 dni oksytocyna w pozycji lezącej od g 06.00 do samego końca przypiętej do

czy moge byc w ciazy jesli?

caly czas uzywamy prezerwatywy tylko raz we mnie wszedl bez zabezpieczenia na doslownie 10 sekund podczas 4 dnia okresu. to bylo 3 tygodnie temu. mam mdlosci od jakis 10 dni.ciagle mi niedobrze,ale nie wymiotuje.poza tym jestem glodna bardziej niz wczesniej.podczas fitnessu tez zaczelo mnie mdlic

lipcowe starania sa jakies szanse?

Witam zastanawiam sie czy moze wkoncu udalo mi sie zajsc w ciaze ,bo cykle mam zazwyczaj regularne co 28 dni ,w zeszlym miesiacu staralam sie do 10 dnia cyklu ale nic nie wyszlo ,wiec w tym miesiacu probowalam od razu po okresie co drui dzien i takze 8,11 i 13 dzien.mam nadzieje ze tym razem

Re: Czekałem, a cierpliwość została nagrodzona.

ten człowiek. Ten ktoś w dniu maratonu mógł leżeć na trawniku obok i nie można go ukarać za złe parkowanie tydzien wczesniej kiedy to znaku nie było. > W naszym wypadku człowiek stoi na zakazie. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że > widział zakaz. Jeżeli pokaże, że był w Pcimiu, przedstawić

Pytanie!!!

,ale przez moment chcial wejsc bez prezerwatywy(on twierdzi ze nie wszedl ale jej sie wydaje ze wszedl na moment).Okres dostala 04.09 kilka dni wczesniej ( ma nie regularne cykle,i z tego wynika ze okolo 22.08 miala jajeczkowanie).@ w pierwszym i drugim dniu byla bardzo obifita,pozniej jednak juz nie

Re: wiarygodność testu ciążowego a karmienie pier

przy pierwszej córce okres dostałam po 10 m-cach.W dzień już nie jadła jak skończyła 8 m-cy,ale w nocy wszystko nadrabiala.I właśnie dlatego nie mialam wczesniej okresu.Więc jak twoj dzidziuś nie będzie jadł w nocy podejrzewam że okres bedzie .A jak znów zdecyduje się na częste ssanie cycusia

Re: Dni...

No, da się trochę wczesniej: koniec sluzu płodnego, do tego trzeci dzień po skoku temp. i wiadomo, ze po owulacji. A do nastepnego okresu ok. 10 dni. Niepłodnych :)

No i niespodzianke

mi zrobił moj cykl...:( Wklejam tu co pisałm o nim jakis czas temu; 1.37, 3 okres 2.37,3 okres 3.37,3 okres 4.37,4 okres 5.36,7 okres 6.36,7 sucho 7.36,7 sucho 8.36,9 sucho 9.36,7 sucho 10.36,8 sucho 11.36,8 wilgotno 12.36,6 wilgotno, rozciagliwy 13.36,6 wilgotno rozciagliwy 14.36,6 wilgotno

Re: Nie rozumiem ludzi...

oczywiście, że tak, dwukrotnie: do 10 tygodnia i 33-37 tydzień, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie standardów postępowania oraz procedur medycznych przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych z zakresu opieki okołoporodowej sprawowanej nad kobietą w okresie

co to moze byc?

Witam, nigdy nie mialam bolesnych miesiączek ale od jakiegos czasu trochę niestety cierpię podczas okresu. Ostatnio juz chyba 10 dni wczesniej okropnie bolaly mnie plecy. Teraz, juz po okresie, nadal nieco boli mnie dolna część pleców i trochę brzuch. Nie wiem, czy to mogą byc objawy jakiejs

Re: A może luteine?

tylko jesli byl badany 7 dnia po owulacji - do tego trzeba by zrobic albo monitoring albo mierzyc temperature, zbadany wczesniej lub pozniej moze byc nizszy (jeszcze nie urosl albo juz spada), wiec trudno powiedziec. Wiarygodne jest badanie z 7 dnia po owulacji, ale jesli masz plamienia przed okresem i

Re: ja też o żonie... (zmiana pracy)

Mysle, ze twoja żona jest frajerką- wstaje godzinę przed Panem Męzem, aby Pan Mąz mógł sobie pospać, jako jedyna zajmuje się dzieckiem przez caly dzień (ono chodzi do przedszkola?), sprząta i gotuje. Jak rozumiem sprzątania i gotowania nie doceniasz zupełnie, więc niech sobie odpusci- zostaje

plamienie zamiast miesiączki

Witam. 10 wrzesnia powinnam dostac miesiaczke,lecz zamiast niej pojawiło sie skąpe plamienie koloru kawy z mlekiem trwające 1,5dnia. Było tak słabe ze było tylko widoczne podczas (przepraszam za dokładnosc) podcierania sie papierem podczas siusiu. Do tej pory miesiaczka sie nie pojawiła a

Re: Śmieszne teksty naszych dzieci :D

.gazeta.pl(...)Kaszel, zapalenie ucha są niedogodnościami wieku dziecięcego, a nie chorobami. Antybiotyk przy zapaleniu ucha przyjmuje się do 10 dni(...) Złota myśl D...Q, forum Małe dziecko

Re: oznaki

ja zawsze @ mialam tez dosc obfite przez pierwsze 2 dni,a przed @ to zawsze z tydzien wczesniej baardzo bolaly mnie piersi i podbrzusze teraz zupelnie inaczej...w 33dc zupelnie bez jakichkolwiek bol˛acych dolegliwosci dostalam plamien tzn nie wiem co to bylo za malo na okres i bez krwi brązowe cos

Re: pyt. zajście w ciąze po okresie-czy to możliw

na paczatek powiem,ze ostatnio na bank cykl mi > sie pomieszał bo okres dostałam 25 lutego,a wczesniej miałam 29 > stycznia czyli 4 dni za wczesnie Wzięłaś pod uwagę, że luty ma tylko 28 dni? >po okresie jest 5 dni niepłodnych Dotyczy to jedynie 28-dniowego cyklu, nie jest to regułą

Re: Mandaty dla opornych

zwiększenie ilości fotoradarów okres postępowania mandatowego ma wynosić 1 rok." Niech przedluza do 10 lat. Kazdy przeciez pamieta kto korzysta z auta zarejstrowanego na niego o danej godzinie pol roku wczesniej.

Czy zmienić lekarza?

ustabilizował, ale na -7/10, tzn. nie robię kupy pod siebie, ale rzadko wychodzę z łóżka, a jak już wyjdę to nie mam na nic siły. Śpię 14 godzin, o sexie i pracy nie ma mowy. Ten stan trwa prawie półtora roku (wczesniej miałem potężne wahania nastroju, ale po trzech dniach depry miałem 2 dni hipomanii i wtedy

Re: Obecność K. Katolickiego to Horror cd

Klemensa VII . 1450 - 1750r - Okres polowania na czarownice.Straszliwymi torturami zameczono setki tysiecy kobiet posadzanych o czary. - Dzieci mozna bylo równiez oskarzac o czary: dziewczynki po ukonczeniu 9,5 lat, chlopców po ukonczeniu 10 lat. Mlodsze dzieci torturowano w celu uzyskania zeznan

Dlaczego nie wierze

w globalne ocieplenie. Zapraszam do dyskusji 1. Klimat ziemi zmienial sie zawsze. Okolo 10.000 lat temu temperatura podniosla sie o 6 stopni w ciagu dekady (!) - bylo to czym nas dzis strasza. Swiat (i ludzie) przetrwali. Okolo 6.000 lat temu bylo o okolo 3 stopnie cieplej niz obecnie (dane za

polityka i klimat

sie zawsze. Okolo 10.000 lat temu temperatura podniosla sie o 6 stopni w ciagu dekady (!) - bylo to czym nas dzis strasza. Swiat (i ludzie) przetrwali. Okolo 6.000 lat temu bylo o okolo 3 stopnie cieplej niz obecnie (dane za prof. Timothy Pattersonem z Ottawa-Carleton Geoscience Centre, Carleton

10 Finger BreakOut

BreakOut zapewnia rozrywkę użytkownikowi, a jednocześnie poprawia sprawność psychofizyczną.

10 Finger BreakOut dzięki swojej luźnej formie pozwala utrzymać systematykę ćwiczeń i nie zniechęca (przynajmniej przez pierwszych kilkanaście dni) do nauki. Wirtualna klawiatura

n7player Odtwarzacz muzyczny

dotykowych dzięki czemu użytkownik może prostym gestem przejść pomiędzy widokiem artystów i albumów.

n7player udostępnia także jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań umożliwiających pobieranie okładek płyt. Aplikacja jest wersją próbną udostępnioną na okres 14 dni.

Microsoft Office

zarejestowania się w usłudze Windows Live by móc pobrać i zainstalować pakiet na naszym komputerze. Wersję testową pakietu możemy użytkować za darmo przez okres 30 dni.

ShaPlus Bandwidth Meter

Meter jest cały czas widoczny na pulpicie (użytkownik może ustawić stopień jego przezroczystości) lub działa zminimalizowany na pasku systemowym. Co więcej, ShaPlus Bandwidth Meter monitoruje połączenie w ściśle określonym okresie wskazanym przez właściciela komputera (dzień, miesiąc, godzina

Księga Przychodów i Rozchodów - KPiR Varico

pozwala na zapoznanie się ze wszystkimi możliwościami programu przez okres 30 dni. Po tym czasie działanie programu nie zostanie ograniczone, a jedynie spowolnione.

Zdjęcia - okres 10 dni wczesniej