Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Stacja Olkop

Co sadzicie o stacji Olkop w świeciu a dokladniej o kierowniku (taki starszy pan) i jego zachowaniu?

Gaz ze stacji Olkop

Witam. Tankowałem kilka razy gaz na stacji Olkop i samochód jakoś dziwnie chodził. Był słaby, a przy dodawaniu gazu "wył". Zatankowałem na BP i wszystko wróciło do normy. Czy ktoś miał podobny problem?

Re: Gaz ze stacji Olkop

Bo Olkop to ma najgorsze paliwa w swieciu,mowia ze to jedyna stacja która chrzci paliwo w swieciu.I ten nowy własciciel,burak z chełmna!!!

Re: Gaz ze stacji Olkop

Dokładnie tak jak piszesz. Nagonka na Olkop trwa od dawna jednak wciąż mają klientów i to całkiem sporo. A wszyscy rozczarowani paliwem z tej stacji niech tankują gdzie indziej. Komuś żal dupę ściska że można kupować paliwo taniej niż na BP czy ORLENIE, gdzie ceny są wyjątkowo zbieżne.

Re: Gaz ze stacji Olkop

Zmień filtr gazu, jak nie pomoże to auto. Ewentualnie dopłacaj do każdego litra 2 zł, to nie będzie "wył". Droższe jest lepsze. Wszyscy narzekają na OLKOP, a jakoś nikt sprawy nie zgłasza poza forum. Konkurencja? Na marginesie, zmowa cenowa odnośnie paliw w Świeciu funkcjonuje modelowo

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

tankując paliwo na olkopie nikt z nas nie pomyśli jak pracownik w tej firmie tankując paliwo cz y lpg do naszego pojazdu jest traktowany przez szefa mobbing i poniżanie jest codziennością pracownik na stacji olkop we włocławku popełnił samobójstwo trzy lata temu w aleksandrowie kuj stacja

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

olkop stacji ma około 40 za duże ma układy żeby utonoł i buduje kolejne nawet przy granicy z ukrainą

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Tak ta stacja jest do niczego!!! Mi też auto po nim jest słabsze i sie ,,dusi,, oni tylko niszczą nasze samochody!! NIE POLECAM STACJI OLKOP.

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Jakość się poprawiła ale było nie ciekawie, ja zauwarzyłem że mi strasznie dymił i na dodatek pluł wodą z rury gdzie wcześniej tego nie robił a lałem gdzie indziej. ale jak już powiedziałem to taka sytuacja już się zmieniła i moim zdaniem jest lepsza jakość poaliw w olkop świecie.

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

a paliwo z dębogórza jest dobre ? cena niska w zakupie . rok temu na stacjach kowal aleksandrów kuj ciężarówki stawały bo olej napędowy BYŁ PRZEJŚCIOWY NIE ZIMOWY . A TAK WOGÓLE TO NIE WIEŻE ŻE BYŁEŚ PRACOWNIKIEM STACJI OLKOP BO ŻADEN Z NAS NIE BRONIŁ BY KROPKA ZA JEGO CHAMSTWO I MOBBING

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

chłopaku a wiesz co to są bazy mps materiały pędne i smary wojskowa baza portu wojennego w gdyni dębogórz tam kupuje olkop paliwo .ty pracowałeś trzy lata w olkopie i g...o wiesz

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

wydaje mi sie ze to tylko twoje zludzenie sam pracowalem na stacji olkop choc nie w swieciu ale moge ci zagwarantowac ze jakosc paliw na tych stacjach jest napewno ok i nie mozna nic zazudzic jakosci marcin bydgoszcz

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

zgadzam się z twoją opinią znajomy tankował w aleksandrowie kuj stacja olkop miał ten sam problem tankował około 300l trasa suwałki a stacji olkop wogóle to tyle jest jak plemników po stosunku

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

olej napędowy na stacji paliw olkop to szajs nie tankujce samochód rano nie odpalił kasza we filtrze parafina się oddzieliła

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

opady deszczu na niektórych obszarach kraju gdzie olkop ma stacje paliw spowodowała że woda dostała się do zbiorników paliwowych na stacji i zmieszała się z paliwem przykład stacja w kowalu

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Prawda jest taka jacy pracownicy taka cała stacja OLKOP no i jej właściciel - żenada . Dlatego tam już nie tankuję .

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

olkop ma takie układy że zawsze będzie sprzedawał;paliwo; kiepskiej jakości za dużo wipów stoji za ta matką karmiącą z warszawy

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

szczera wypowiedz gadzeta paliwo skromne w cenach promocyjnych bywałem w tych ;miastach ; szału nie było pod dystrybutorami do tankowania znają olkop i wspólników ;szerokiej drogi;

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

nie podniecaj się nad paliwem i pracą w olkopie kupywane gdzie tańsze w dębogórzu a o paliwie przeczytaj strona , olkop i cbś ,

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

to co czytam napisane jest przez kogoś z firmy olkop a najtańsze paliwo jest w zakupie w dębogórzu i środkowy palec równiesz

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

przeczytałem pare wypowiedzi sa dobre. ludzie z olkopu też się angażują zeby firma wypadła pozytywnie .ale to nie jest tak jeżeli olkop opisują na stronach /olkop i cbś ' i ciemne strony baronów paliwowych pomorza i kujaw gdzie w 2002-2004 paliwo chszczone było sprzedawane i przykładowo

Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Hejka. Czy tylko ja mam takie wrażenie, czy Wy też, że benzyna na stacji OLKOP jest jakaś trefna? Po zatankowaniu tam samochód jest wyraźnie słabszy i dziwnie przerywa i potrafi sporadycznie zgasnąc. Natomiast po zatankowaniu na innej stacji w Świeciu jest ok( wraca moc i silnik chodzi równo

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

NAPISZE KRÓTKO PRACOWAŁEM 5 LAT W OLKOPIE SZKODA GADAĆ OLKOP.TO OL.KROP Z WARSZAWY 40 STACJI BARON PALIWOWY KUJAW I POMORZA POWIĄZANY Z METMEXU I NAFTACHEM ODWIERTY W ORLENIE

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

w zajaczkowie na pomorzu olkop budował stacje pozwolenie na dodatkowy pas skrętu na stacje dostał w ciągu miesiąca .a stacja która jest w tej mieścinie pare lat czeka na zezwolenie na inwestycje 2-lata dobre co .nic dziwnego ża włascićel olkopu jest okrzykniety baronem paliwowym

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

i tak wszystkie stacje zaopatrują sie w orlenie -odczucia odczuciami- ale nie sadze zeby na poczatku swojej dzialalności olkop chrzcil paliwo -raczej kazdy chce zapracowac na marke i zlapac klientow ,sczczegolnie jesli jest troche z dala od glownej trasy swiecia

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

o jakości sprzedawanego paliwa przez olkop i opini klijentów nie tylko w świeciu jest opisywana. golub dobrzyń aleksandrów kuj włocławek to niektóre mieściny gdzie 'paliwo jest sprzedawane po cenach promocyjnych ' zapłacić 7 gr drożej i wiem na czym jade . a na olej napędowy uważajcie jak

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

smieszne jest co piszecie,bo czesto bywam na stacji olkop i ciagle jest tam pelno samochodow,chlopacy maja taki ruch,ze nawet usiasc dobrze nie moga i jakos sama tankuje tam samochod od poczatku i wszystko jest ok,moja rodzina rowniez nikt nie narzeka i kazdy tam jezdzi..wiec jak rozumiec te

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

byłem zmuszony 2 razy zatankować na stacji Olkop i za każdym razem samochód ledwie szedłalbo mi coś przerywało, przy tankowaniu na Orlenie nie byłó problemu, ale teraz zauważyłem ze i na Orlenie sie coś dzieje. Od niedawna na zimnym silniku gasnie a na rozgrzanym gubi obroty, chodzi mi o paliwo

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

;Stacja Paliw OLKOP Hurtownia Olejów i Paliw Gabriel Kropkowski 87- 840 UNISŁAWICE (patr. Lotos) (Pb< < Jaka hurtownia OLKOPU taka cała ich siec i dlatego tankowanie paliwa na tej

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

tankowałem dwa razy przy tych mrozach problemy z odpalaniem gdy auto postało dolałem do pełna na trasie tj około 20l na orlenie problem znikł pomykam passatem tdi l

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Ostatni raz na olkopie zatankowałem paliwo ostatniej zimy, prawie nie dojechałem do pracy skończyło się na wymianie filtra paliwa i silniczka krokowego

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Ja nie widzę żadnej różnicy w jakości. Tankuje tam od kiedy stację otworzyli i jest cały czas ok, tankuje benzynę.

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

JESTEM BYLYM PRACOWNIKIEM JEDNEJ Z WIELU STACJI I POWIEM TYLKO TYLE TANKOWALEMI BEDE TANKOWAL TYLKO NA OLKOPIE MIMO CEN ITP. MAM ZAUFAN CO TO JAKOSCI PALIWA BO WIEM JAK SZEF TEGO PILNUJE TAKZE NIE PISZCIE NAPRAWDE BZDUR JAKOSC JEST DOBRA I NAPEWNO NIE TRZEBA SIE BAC POZDRAWIAM MARCIN BYDGOSZCZ

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Gówno wiesz o skuterach, wiec po co sie wypowiadasz, a paliwo na olkopie to kupa tankowalem ta przz jakis czas skutera i mialem pozniej bardzo duzo do naprawiania, powiedzialem sobie ze nigdy tam nie zatankuje :) odradzam stacje

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Ha ha ha. Może poczytaj coś o działaniu nowych silników spalinowych bo silnik krokowy nie ma nic wspólnego z paliwem. Bez różnicy jest to czy zalał byś tam do baku wodę, paliwo, czy może i nawet browara, ponieważ silnik krokowy odpowiada za powietrze, reguluje ilość powietrza na wolnych obrotach, al

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

jak dorabiamy mafie paliwową można przeczytać zyrardow24h./index.php?/topic/664-uklad-lokalny-business...

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Ani tanie ani dobre!!!Oszukane paliwo i debil z chelmna za szefa,Szok wyp...debilu z wasem z chelmna do siebie!!!

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Paliwo nie ważne ale ten debil z Chełmna z wąsem z obsługi to prawdziwy czób.Nie potrafi się wysłowic a przy kierowniku to wkręcidupa,Wyp..do Chełmna czóbie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

zatankowałam w sobotę, po przejechaniu 20km samochód zaczął słabnąć, teraz stoi u mechanika... nigdy więcej

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

lalem przez jakis czas na olkopie i po czasie mialem awarie, wlasnie od paliwa...niewiekm jak na ON ale na PB mi sie zepsul... wiec nieradze teraz leje tylko bp i orlen i dziala sprzecik :)

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

ja rowniez tam zawsze tankuje ani razu nie mialem problemu z samochodem a tankuje te minimum 70 litrow w miesiacu oleju napędowego i nie mam sie do czego przyczepic

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Po uważnym przejrzeniu tego wątku, stwierdzam, że lepiej mieć starsze autko, które "pije" każde paliwko i nie narzeka;-) Bo te nowe samochody to są takie wrażliwe... Ojojoj... A serwisy jakie drogie potem... ;-/ A mój golfik III dieselek to sobie śmiga na każdym paliwku i nic mu nie j

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Po uważnym przejrzeniu tego wątku, stwierdzam, że lepiej mieć starsze autko, które "pije" każde paliwko i nie narzeka;-) Bo te nowe samochody to są takie wrażliwe... Ojojoj... A serwisy jakie drogie potem... ;-/ A mój golfik III dieselek to sobie śmiga na każdym paliwku i nic mu nie j

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Pierdzielenie. Zawsze tam tankuję i żadnych problemów. Auto Toyota Corolla 2004r. silnik 1.6 benzyna. Ktoś tu koło d. im robi. Jak uważać na słabe paliwo to już bardziej na Orlenie w Przechowie. Pozdro.

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

U mnie więcej palił po zatankowaniu na tej stacji,ale chodził normalnie, nie zauważyłem spadków mocy.Obecnie tankuje na PKS-ach i jest ok. Leje Diesla

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

No tak, tylko dlaczego my KIEROWCY mamy za to płacic i byc nabijani w butelkę ? A drugą stroną oszustwo na długą skalę nie popłaca i prędzej czy pózniej taka firma upadnie !

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

czy olej napędowy na olkopie jest trefny zatankowałem 53 l trasa kraków po nocnym postoju noc -8st rano lipa nieodpala

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

A jeśli ten cały super sprzedawca ma rację mimo wszystko, to co?Czytając wywody znawców paliwa, ma się takie myśli niestety.

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

tankuję na tej stacji samochód jak i motocykl i nie ma zadnych problemow, zreszta wielu znajomych tam tankuje i nie slyszalem by ktos narzekal.

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

witam gwarantuje ci ze jest to nie mozliwe aby jakosc była zla sam jestem tez klientem tej firmy od 8 lat i nigdy nie zdarzylo mi sie jakiekolwiek oszustwo

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Po prostu sprzedali Ci letnie paliwo - i jak byś czytał cały wątek prędzej to byś wiedział że takie praktyki na O....e to norma ! Liczy się kasa ,a nie jakośc paliwa i zadowolony klient - żenada !

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Po jednym tankowaniu filtry do wymiany?Ty chyba do diesla etyliny nalałaś? Zanim coś napiszesz to się zastanów.

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Hmm ...... TAK, TAK ...... święta racja ........ zgadzam się z przedmówcą ........................... :)

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Ja zatankowałem tam ostatnio ONTIR 4 razy do pełna moje Audi A4 TDI 110KM i nie zauwarzyłem wielkiego spadku mocy, a na pełnym jak tankowałem wczesniej na Orlenie to robiłem niecałe 1000Km, po tankowaniu na Olkopie spalanie niewiele wzrosło tzn. robie ok 50km mnniej, ale przyczyną może być zima.

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

ola oleńko nie ma biznesu bez reklamy czy jest dobra czy słaba zawsze jest ktoś kto sie na nią skusi;;;;;;;;;;;;

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Czytaj uważnie a potem pisz nie raz tylko z piec razy . A w servisie VW stwierdzili żę to od złej jakosci paliwa , mam ekspertyzę !

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

tankuje tu od chwili remontu jest ok.pomykam passatem TDI przejdę teraz na cztery tankowania do BP sprawdzę spalanie dam znać acha fura ma dwa lata

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Tankowałem tam już passka 3ci raz, co prawda ON ale wszystko było ok, zarówno z ropą jak i obsługą. pozdrawiam

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

anka...znasz wszystkich pracowników sklepów w których robisz zakupy każdego dnia??czy może wchodzisz i mówisz dzie dobry,a znasz ich z widzenia??:)

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

AUTOWIDOL,super,że jesteś zadowolony no ale skoro tak często tam tankujesz i zostawiasz tyle tysięcy to wydaje mi się,że obsługę stacji powinieneś już poznać!!!

Re: Jakośc paliwa na stacji Olkop.

Do ojjjjojjj !!! Ciekawe gdzie w moich postach widzisz wyzwiska ? Załuż sobie okulary i ponownie przeczytaj cały wątek ze zrozumieniem ! A ponadto dyskusja z Tobą wydwje mi się zbędna .... NARK !!!

Zdjęcia - olkop

Zdjęcia - olkop