opel agila

Opel Agila - miejski samochód klasy A, produkowany przez Opla od 2000 roku. W Wielkiej Brytanii sprzedawany jako Vauxhall Agila. Bliźniaczą konstrukcja pierwszej generacji Agili sprzedawaną w Europie jest Suzuki Wagon R+, natomiast drugiej Suzuki Splash. Samochody te występują na innych rynkach także jako Suzuki Wagon R, czy Chevrolet MW.

... czytaj więcej o opel agila na pl.wikipedia.org

Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Sprzedam Opel Agila

Witam, sprzedam samochód Opel Agila z 2006 roku, diesel, przebieg 90 000 km, samochód po osobie niepalącej, niedawno wymienione końcówka drążka, filtr paliwa, łożyska, auto czyste lekie porysowania na drzwiach co nie ma wpływy na komfort jazdy, cena do negocacji , odpowiadam tylko na tel 694 536

Re: opel agila

. Wydaje mi się też, że ogólnie wnętrze Pandy jest bardziej przemyślane i przyjemne (Opel taki toporny trochę). Agila za to może okazać się oszczędniejsza. Radziłbym Ci, żebyś wybrał Pande z silnikiem 1.2 - jest bezpieczniejsza na drodze. 1.1 jest zbyt ospały, a spala w praktyce to samo. Można też

Re: opel agila

Tak się sklada, ze ujeżdżałem obydwa wynalazki. Agila 1.0 i Panda 1.2 bylo to dość dawno, ale co pamietam. dla 1+1 Agila jest super, plastikowe wnętrze, ale mnie to nie przeszkadzało. Komfort jazdy znośny, w 4 osoby bez narzekania dojechały z Łodzi do Kołobrzegu, w ciężkich zimowych warunkach :) Na

opel agila

chcę kupić jakiś uzywany. do jeżdżenia 1, no czasem 2 osoby. bez obciążenia-ot,czasem torba turystyczna. takie autko-dojechać do pracy i wakacyjnie.bez scigania się. może jakieś opinie???????? -- rzecz się dzieje w POLSCE- czyli NIGDZIE.

Re: opel agila

z tych gabarytów patrzyłem też na hyundai atos-ale to widzi mi się że tandeta. -- rzecz się dzieje w POLSCE- czyli NIGDZIE.

Re: opel agila

: Ogólnie: szczerze polecam, maluch jest uroczy - ale że jednak trochę nietypowy, to mocno sugeruję odbyć najpierw jazdę próbną (;

Re: opel agila

Też myślę, że na razie to nie ma co zaprzątać sobie głowy Atosem. Tzn. nie jest jakiś mega tandetny, ale po prostu blado wypada na tle aut swojego pokroju.

Re: opel agila

jedziłem/i jeżdżę ostatnio fiacikiem uno-więc dolegliwości w braku komfortu mi niestraszne. w roczku mam pare wyjazdów/wakacyjnych/ po 750km w jedną stronę/kierunek łotwa/. -- rzecz się dzieje w POLSCE- czyli NIGDZIE.

Re: opel agila

15000.liczę ze bedzie tak ok 50ts.przebiegu, roczek 2004/2006. biega mi o trawłość ,awaryjność. -- rzecz się dzieje w POLSCE- czyli NIGDZIE.

Re: opel agila

taki mały edit :) dzwięk silnika Opla to jak gulgotanie indora :))) takie głosy pasażerów . przy wyższych prędkościach, powiedzmy do 100 km/h - dość natarczywe brzęczenie. -- co jest piękne... Fregata pod pełnymi żaglami, konie w pełnym galopie; czteronapędówka idąca bokiem....

Re: opel agila

ulubiony19 napisał: > > Kup agilę nie znajdziesz lepszego samochodu z tej klasy. > > Jak nie? A Twingo/Lupo/C2/106/...?:) Soreczki, ale z całym szacunkiem wobec tych pojazdów, to względem starej Agilii to są jakieś popierdułki - własnymi łokciami i kolanami można się w nich zabić. N

Re: opel agila

dz.chłopaki za opinię. chyba zdecyduje sie na fiacika. ale to tak blizej lata. teraz bujam sie uniaczkiem. taki ze mnie wyścigowiec. chociaż czasem jak ruszam spod swiateł to niektórzy smrodek za mna wąchają. -- rzecz się dzieje w POLSCE- czyli NIGDZIE.

Re: opel agila

jestem raczej "mało wyscigowy" więc predkosci w granicach 100 to dla mnie już szaleństwo. gabarytem,pojemnoscia zblizony jest do fiata panda.więc to tylko decyzja który wybrać z dwojga. -- rzecz się dzieje w POLSCE- czyli NIGDZIE.

Re: opel agila

tomek854 napisał: > Ale przecież w Agili jest o niebo więcej miejsca niż w Pandzie... elfkabezhaltera napisała: > Czy z racji "cegłowatości" Agili/Wagon R+ pasażerowie nie > mają więcej miejsca na poziomie barków niż w Pandzie? Zdecydowanie! Ale dla kolegi billa, przy 1+1,

Re: opel agila

od rok mam agilę 2003, 1,2 (75 kM) kupiłem z przebiegiem 40 tys za 14500 zł :) poprzednio jeździłem golfem III 60 kM, okazjonalnie pandą. Z tej trójki najlepsza zdecydowanie agila potem panda. Agilą jeździłem nie tylko do miasta (rodzinka 2+2 - małe dzieci), także na wakacje i było ok. Spokojnie

Re: opel agila

billy.the.kid napisał: > z tych gabarytów patrzyłem też na hyundai atos-ale to widzi mi się że tandeta. Dobrze się Tobie widzi. Jeżeli chodzi o Twoje skromne wymogi, to skłaniałbym się ku Pandzie. Biorąc pod uwagę sformułowane przez Ciebie wymagania, Panda będzie bardziej niźli wystarczający

Opel Agila - filtr pyłkowy - gdzie?

Czy ktoś się orientuje gdzie w Oplu Agila znajduje się filtr pyłkowy?

Opel Agila ponownie będzie montowany w Gliwicach?

tylko nie agila...Tego nikt nie chce kupować.W najlepszych latach produkowało sie tego ok70 tys sztuk-czyli jedna zmiana reszta do zwolnienia.

opel agila

za te pieniadze możesz kupic nawet 2002rok, polecam, sama jeżdże jako pierwszym autkiem po zdaniu prawka i musze powiedzieć, ze np, Panda, to ma dalekoą droge do agilii, choćby dlatego, że agila ma wspomaganie kierownicy, ci znacznie ułatwia przemieszczanie sie:) Pozdrawiam i udanych zakupów

Zapowietrzony układ chłodzenia

Opel Agila 1.2 16v. Jak odpowietrzyć chłodnicę skoro nie widzę tam żadnego zaworka do odpowietrzania? Każdy kto zagląda pod maskę mówi mi, że zapowietrzony jest układ, ale nikt nie ma skutecznej rady jak się tego powietrza pozbyć. Silnik mi się grzeje przy 20st.C na zewnątrz.

Montaż radia w Oplu Agila

Witam. Mam problem. Kupiłem radio i próbowałem zainstalowac w samochodzie. Problem w tym, że w miejscu, w którym powinno byc radio jest niby półka plastikowa zrobiona. Radio się w niej nie mieści i teraz nie wiem czy w Oplu Agila jest inny wymiar radia czy po włożeniu w tą dziurę ( bez tego

Re: Opel Agila ponownie będzie montowany w Gliwic

Zacznijcie walczyć o Astre V, a nie dajcie sobie wciskać modelu, którego nikt nie chce kupić. Stop mydlenia oczu.

Re: Opel Agila ponownie będzie montowany w Gliwic

Dokładnie. Zgadzam się z opiniami powyżej. Niech Opel Gliwice nie da sobie wciskać tego modelu. Astra 5 tuż tuż i to jest poważna sprawa, o to warto walczyć. A jak wezmą agilę, to potem w Niemcach ktoś powie: Dostali agilę, to teraz niech nasza fabryka dostanie Astrę 5

Re: Opel Agila ponownie będzie montowany w Gliwic

Pracowałem w tym Zakładzie 6 lat i wiem, że to, czego chcą ludzie w Gliwicach nie ma znaczenia, a zarząd (Panie Rejli i spółka) zrobi to, co zechce. Klaus Franz cieszy się, że Astra 4 HB pojedzie do Ruesselsheim, a na otarcie łez chce Polakom dać Agilę. Niby lepszy rydz, ale szkoda, że polityka ma w

Re: No jaja bo nie czytasz co piszę.

To jest Opel Agila rok produkcji 2001 pojemność 1.2 16V, sprowadzony z Francji z Frejus. Pierwsza wymiana była na jakiś 10W-40 (nie pamiętam marki ale nie Shell), druga wymiana przy 60tys. km na 15W40 Shell. I to jest ostatnia nalepka nalepiona od wewnetrznej strony maski. Ja ja kupiłem 2,5 roku

Opel Agila - polski szajs

najnowszy Motor przynosi wiadomość, że w prowadzonym przez TUV rankingu awaryjności, w kategorii aut do lat 3, produkowany w Gliwicach Opel Agila zajął DRUGIE MIEJSCE. Od góry! Oczywiście wszyscy się tego spodziewaliśmy?

Re: A ja szukam małego auta dla mnie....

tania półka - opel agila też tania ale mniej - toyta jazz, albo mitsubishi colt albo ford focus - u mechaników ma bardzo dobre opinie, super zawieszenie itd,

Opel Agila trzęsie silnikiem na zimno.

Posiadam 2 letniego opla agila 1.2 16V 75 km, ktory ma przejechane dopiero 20000 km od pewnego czasu częsie mi zimnym silnkiem podczas ruszania. Gdy silnik osiaga swoja temperature zaburzenia mijają. Pojechałem do ASO m&m cars katowice na drugi przegląd niby gwarancyjny. Po zgłoszeniu

Opel Agila trzęsie silnikiem na zimno.

Posiadam 2 letniego opla agila 1.2 16V 75 km, ktory ma przejechane dopiero 20000 km od pewnego czasu częsie mi zimnym silnkiem podczas ruszania. Gdy silnik osiaga swoja temperature zaburzenia mijają. Pojechałem do ASO m&m cars katowice na drugi przegląd niby gwarancyjny. Po zgłoszeniu

Re: Małe miejskie auto dla kobiety z dzieckiem

No ale koleżanka nie chciała Opla ;-) A poza tym - to nieprawda. Po pierwsze, jeśli już, to właśnie Opel Agila jest rebrandowanym Suzuki Wagon, nie odwrotnie. Po drugie, Suzuki ma zupełnie inne silniki. Proponowanego przeze mnie 1.3 DDiS (czyli doskonałego fiatowskiego JTD, tego samego co np. w

Re: Małe miejskie auto dla kobiety z dzieckiem

A nie, przepraszam, pomyliłem się. Tylko benzynowe silniki są inne w Suzuki, 1.3 JTD montowany był zarówno w Agili, jak i w Wagonie. Co nie zmienia faktu, że Agila - wyjąwszy silniki benzynowe - to tak naprawdę konstrukcja Suzuki, nie Opla.

Re: Opel agila, suzuki wagon r+

Z tego co wiem, to Opel Agila jest produkowany TYLKO I WYŁĄCZNIE w Polsce (Gliwice), nie ma też dwóch różnych linii produkcyjnych dla bardziej i mniej wymagających rynków :))) pozdr. -- "Demokracja to rządy większości... cóż, jedyna wiekszość jaką znam to są głupcy" - kard. Richelieu

O głupocie projektanta Opla Agila...

Opel Agila to fajny samochodzik miejski. Posiadanie samochodu miejskiego (obok dużego "szosowego"), pożądane by dla każdego prowadzącego członka rodziny po jednym to przywilej ludzi co najmniej przeciętnie zamożnych. Sukcesy gospodarcze naszych kolejnych rządów zwiększają szeregi takich

Opel Agila 1.3 CDTI Njoy

Pisze w sprawie Crash-testu samochodu marki Opel Agila. Crash-test taki został juz przeprowadzony przez redakcje Auto motor und sport oraz południowo niemicki odział TUV na poligonie testowym w Allach koło Monachium. Wyniki tego crash-testu opublikowała gazeta auto miotor i sport w numerze NR2

Re: Małe miejskie auto dla kobiety z dzieckiem

> marion80 napisała: > > - na "nie" - za wygląd, markę itp. - Susuki Wagon R+, > Opel Agila , Fiat Multipla Pierwsze 2 być może faktycznie mało piękne, ale a-b-s-o-l-u-t-n-i-e przecudnie praktyczne w mieście. Fiacik jest za to śliczny, o (:

Kiedy Diesel do Opla Agila?

Próbowałem jeździć na próbę Oplem Agila 1,2. Nie bardzo się da jeździć, bo to jest "motocyklowy" silnik wsadzony do relatywnie sporej i ciężkiej karoserii. Elastyczność zero, moment gdzieś około 4000 obrotów zaczyna dopiero się wyczuwać, a wcześniej przestaje się słyszeć cokolwiek poza

Re: Opel Agila z Gliwic - na czele listy TUV najb

"Agila i mały Opel z Gliwic(...)". Przecież to to samo auto panie Kublik. Zwracaj pan uwagę na to co piszesz. Choc swoją drogą to i tak jedna z niewinniejszych pana gaf.

Opel Agila - made in Poland :)))

de.wikipedia.org/wiki/Bild:Armoured_Car_Korfanty_1920.jpg Ciekawe, kto i kiedy to opancerzenie przygotowol ? I fto zbastlowol i sfinansowol te 16 pociongów pancernych ? I te pociongi towarowe ze sosnowca ze swiezutkom broniom ? (np. 21.06.1921 przylapano sklad 27 wagonów, zapelnionych amunicjom).

Re: Opel Agila z Gliwic - na czele listy TUV najb

Gość portalu: Antykublik napisał(a): > "Agila i mały Opel z Gliwic(...)". Przecież to to samo auto panie Kublik. > Zwracaj pan uwagę na to co piszesz. Choc swoją drogą to i tak jedna z > niewinniejszych pana gaf. Wlasnie podal specjalnie przyklad suzuki zeby uwidocznic

Re: Opel Agila

jtb napisał: > > Czy dla emeryta do jazdy we dwoje niezbyt daleko to dobry samochod ? ________________________________________________________________________________ ... bardzo dobry,samochód, nawet w daleka podróz - w zaswiaty ! Pzdr. ____________________________________________________

Re: Montaż radia w Oplu Agila

www.allegro.pl/search.php?string=agila&category=14170&description=1&country=1

Re: Opel Agila - made in Poland :)))

Negry ze Zambesi wyklupali karoseria, motor podp....y u Rolls-Roysa, rama z drabinioka, uzbrojynie 4 szlojdryi 2 kible "patronow" - guzioli

Re: Opel Agila - made in Poland :)))

Błyskawica była między innymi podróbką niemieckiego mp40. W tym przypadku polska myśl techniczna nie rozpostarła skrzydeł. Co do pojazdów to produkowana przed wojną taczanka jako żywo była rozwinięciem pojazdu sławnego Czapajewa.

Re: Opel Agila - made in Poland :)))

Polska mysl techniczna nie byla taka zla, w czasie wojny podrabiano brytyjskie steny jako tzw. blyskawice, ktore z umilowaniem Niemcy przechwytywali, gdyz mialy kompatybilne magazynki do ichniejszych mp40 9mm. No ale co inkszego bron, co innego srodki transportu, to fakt:)

Re: Opel Agila - polski szajs

Aqila jest na drugim miejscu w rankingu razem z Hondą Logo i Toyotą Yaris Kumaty inaczej to ty jesteś

Re: Opel Agila - polski szajs

Jak się nie znasz to nie pisz bzdur , 2 miejsce o góry swiadczy o doskonałości tego auta znawco !

Ople Arena i Agila

lucbach napisał: > ?????????!!!!!!!!!!!!! :):P No, skoro tak, to wyjaśnię. Arena to A + REN + A. Ren to ssak (inaczej renifer). Wyrzucamy rena, w to miejsce wsadzamy gila. Otrzymujemy agilę (A + GIL + A). Dalej jest opel, tyle że inny model.

Re: Opel Agila - polski szajs

> Jak się nie znasz to nie pisz bzdur , 2 miejsce o góry swiadczy o doskonałości > tego auta znawco ! Ty chyba jakis kumaty inaczej jestes.

Re: Opel Agila - polski szajs

To bardzo dobry wynik.A z drugiej strony, dzięki temu że opel czy fiat czy inna firma robi u na auta tysiące ludzi ma pracę, co oczywiście nie zwalnia producentów od odpowiedzialności za jakość aut, tym bardziej brawo opel!

Re: Opel Agila trzęsie silnikiem na zimno.

To może być problem układu zapłonowego, ale takze brudnego kanały obejściowego biegu jałowego. Pozdr.

Re: Opel Agila trzęsie silnikiem na zimno.

stawiam na poduszki u mnie byla ta od strony pasarzera . dziwie sie ze opel nie przynal sie do tego feleru ale ten blad jest w kazdej agili mocowanie silnika??????? powinni wymieniac te poduszki nawet po gwaradji paproki ?????.

Re: Opel agila - co sie dzieje ? pomocy :(

co do wtryskiwaczy,to jak bylam u mechanika i podlaczal pod taki maly komputerek,to chyba by mu sie wyswietlilo,ze jest cos nie tak, czy nie? :/

Re: Opel Agila trzęsie silnikiem na zimno.

Jezeli pojawia się taki syndrom na zimnym silniku,nalezy auto-silnik na noc okryc kocem,zeby było mu ciepło!!jeżeli nie poskutkuje zalecam wymiane tylnej wycieraczki!!

Re: Opel Agila trzęsie silnikiem na zimno.

No własnie trafiłeś w sedno jak ruszam i wskazówka obrotomierza utrzymuje się na zakresie koło 2500 obr/min to zjawisko mija, za to jak ruszam normalnie to silniczkiem trzęsie. Pozdrawiam

Re: Opel Agila trzęsie silnikiem na zimno.

Ja juz z tego nic nie rozumiem, ponieważ jak wbijam i jade na wstecznym to obiaw trzesienia na zimnym silniku wogóle nie występuje :| Normalnie jest to dlamnie niezwykała zagadka.

Re: Opel agila - co sie dzieje ? pomocy :(

> co do wtryskiwaczy,to jak bylam u mechanika i podlaczal pod taki maly > komputerek,to chyba by mu sie wyswietlilo,ze jest cos nie tak, czy nie? :/ Uszkodzenie wtryskiwacza jest mechaniczne i komputer tego nie wykrywa.

Re: Opel agila - co sie dzieje ? pomocy :(

Jak już napisali poprzednicy to typowy samozapłon, bardzo niebezpieczny dla silnika. Przyczyną jest zapewne zawieszanie się któregoś z wtryskiwaczy. Dopóki mechanik nie zlokalizuje i usunie usterki radzę przynajmniej wyłaczając silnik delikatnie puszczać sprzegło przy zaciągniętym ręcznym tak by n

Re: Opel agila - co sie dzieje ? pomocy :(

wredny - nic nie dzwoni,tylko sa takie objawy,jakie opisalam. Jesli tez uwazacie,ze to moze byc przyczyna paliwa,to bede tankowala 98 oktanowe i zobacze czy jest poprawa. Dzieki za szybki odzew,bo naprawde spanikowalam :D wybieram sie na wczasy,wiec potrzebuje w tym momencie i kase i auto ;) Pozdr

Re: Opel agila - co sie dzieje ? pomocy :(

Zatankowalam dzis pelny bak 98 oktanowej, poniewaz jutro wyjezdzam na wczasy.Zobacze jak autko sie spisze na trasie,choc troche boje sie nim jechac :/ ale co moge poradzic, jesli w warsztacie sam.nie wiedza co mu jest :> Jak tylko wroce to napisze czy sie poprawilo czy nadal jest tak jak bylo.

Re: Opel agila - co sie dzieje ? pomocy :(

Chyba typowy przyklad samozaplonu z powodu przegrzania silnika. Albo zaplon za wczesny ,albo benzyna za malo oktanowa - co na jedno wychodzi. Nie dzwoni czasem przy wiekszym depnieciu na gaz podczas jazdy z nieduza szybkoscia na wysokim biegu ?? -- SIWY-55 "sonda w cat-cie informuje ile mies

Re: Opel agila - co sie dzieje ? pomocy :(

nie da sie tego zdiagnozować na odległość. Mogło ci się np. rozsypać sprzęgło, walnąć któryś z przewodów zapłonowych albo którąś ze świec. Możesz wyjaśnić co to znaczy, że "trzymając kluczyk", bo nie rozumiem. Trzymasz ten kluczyk bo tak lubisz, czy trzymasz go do oporu i mimo chodzące

Opel Agila- kto wymyślim taki samochód!!

bez urazy- do posiadaczy tych aut - ale wyglada to jak pudełko do przewozu palm. Pani na światłach jak właczyła spryskiwacz przedniej szyby to ja stojąc dwa metry za nią musiałem również.

Opel agila, suzuki wagon r+

Przymierzam się właśnie do kupna samochodu. Ponieważ biorę pod uwagę wymienione auta, chciałabym prosić użytkowników tych marek o obiektywne opinie. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Re: Opel Agila trzęsie silnikiem na zimno.

A moze on Ci trzesie tylko wtedy gdy puszczasz sprzeglo na pierwszym biegu przy ruszaniu ? Bo wtedy problem pewnie bedzie w czym innym? Rusz autkiem normalnie puszczajac sprzeglo, i drugi raz zrob to samo tylko ze rusz ostro dosc dynamicznie zwroc uwage czy w tym momencie ostrego ruszenia tez trz

Re: Opel Agila trzęsie silnikiem na zimno.

Tak to napewno beda swiece. Czesto tzw sportowe swiece np briski premiumy maja to do siebie ze przy nie rozgrzanym aucie silnik chodzi jak by przepuszczal jeden cykl( chodzi nierowno i szarpie)Dopiero jak zlapia temperature jest ok. Jesli je wymieniales pewnie masz je brudne. Posluchaj mojego pr

Re: Opel Agila trzęsie silnikiem na zimno.

Prawdopodobnie gubi iskrę na którymś cylindrze. Wyczyść przewody wysokiego sprawdź świece czy są czyste i czy mają dobre przerwy, złoż do kupy, na styki psiknij WD40 i powinno być OK. Zadzwoń do ASO i powiedź im pare ciepłych słów.

Re: Opel agila - co sie dzieje ? pomocy :(

poldek16 napisał: > I jeśli objawy nie ustąpią najpóźniej do następnego > tankowania trzeba szukać który to wtryskiwacz leje. watpie ze to jest przyczyna jakby lal ( nie zamykal sie )wtryskiwacz to przede wszystkim przy jezdzie dalo by sie to odczuc a poza tym gdyby nawet to malo prawdop

Re: Opel Agila trzęsie silnikiem na zimno.

Wiecie ale w tym silniku nie ma zwykłych przewodów wysokiego napiecia, za to jest jeden głowny chyba odrazu z cewkami(wyglada to jak szyna z 4 odnogami). A świece to powinien sprawdzić fachowiec podczas przeglądu choć napisane jest że należy je wymienić dopiero po 60 tyś <szok>, a niechce m

Opel Agila z silnikiem Diesla

Trochę i chromu i mamy Agilę po liftingu. Daliby tu jakieś benzynowe 1.4. Chaladio, na to czekałeś? Pozdrawiam

Re: Opel agila - co sie dzieje ? pomocy :(

Trudno powiedzieć co mu się wyświetliło być może sygnał złej mieszanki. Usterka o której myślę ma raczej charakter mechaniczny więc wprost komputer jej nie pokaże. Natomiast może warto zastosować jakiś z preparatów do czyszczenia wtrysku (sprzedawca na stacji napewno ci coś poleci) za kilkanaście

Opel agila - co sie dzieje ? pomocy :(

Niedawno pisalam,ze w moim autku pali sie lampka (sonda-lambda) usterke usunelam a dzis pojawila sie kolejna. Po wylaczeniu stacyjki i nawet jak trzymam juz kluczyk w rece,"rzuca" samochodem,sa to drgawki czy cos takiego,nawet nie potrafie dokladnie tego wyjasnic.Okropnie sie dzis wystr

suzuki r++ czy opel agila ?

Powaznie zastanawiam sie nad kupnem jednego z nich? Tylko ktorego? Jesli macie ktoregos z nich (a najlepiej oba:)) dajcie znac !!

Re: Opel agila - co sie dzieje ? pomocy :(

zgryzliwy1 napisał: > watpie ze to jest przyczyna > jakby lal ( nie zamykal sie )wtryskiwacz to przede wszystkim przy jezdzie dalo by sie to odczuc otwarty nonstop na full wtryskiwacz to usterka bardzo rzadka, ale lekko nie domykający się lub zabrudzony tak ze nie dale prawidłowego rozpy

Dla fanów Szpil i motoryzacji ;>

2w1 :D http://likecool.com/Gear/Other/Opel%20Agila%20High-Heel%20Shoes/Opel-Agila-High-Heel-Shoes.jpg

Re: Opel Astra I (1991-2002) - opinie Moto.pl

Uwaga, wymieniam porządne ople, więc uważajcie, bo nie mam zamiaru się powtarzać: -Manta -Senator -Kadett GSI -Calibra -Zafira OPC Cała reszta opli to padło, a Agila to najgorszy samochód świata. Kiedyś w Zurychu chcieli mi dać takiego w wypożyczalni to spaliłem budę.

Naprawa zamka w W-wie - GDZIE? (Opel Agila)

Pilna sprawa! Chciałbym zapytać gdzie w Warszawie solidnie i niedrogo naprawia mi zamek w Oplu Agili???

Zdjęcia - opel agila