Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

owsiki u dziecka

Syn ma owsiki pierwszy raz do tego dodam ze ma dopiero ponad 2 lata wiec jeszcze w pieluchach Pierwszego gada zauwazylam 3 dni temu i pedem do lekarza przepisał vermex 1 tabletke co 2 tygodnie tylko teraz 3 dni po przyjeciu leku kupa cala biala i owsiki sa zywe. czy to normalne?czy podac nastepna

Re: Co zrobić, gdy dziecko ma owsiki?

Dobrym i skutecznym sposobem jest dodawanie do posiłków oleju z pestek dyni lub jedzenie pestek dyni. Z tego co mi wiadomo nosicielami owsików są zwierzęta domowe.Nie ma innej możliwości. Polizanie dziecka przez psa lub kota,który jest nie odrobaczony prowadzi do przeniesienia.Posiadamy układ

Re: Co zrobić, gdy dziecko ma owsiki?

domownicy). U ogromnej większości dzieci problemem nie są owsiki jako takie, bo są one tak popularne w otoczeniu dzieci że ich obecność w układzie pokarmowym jest niemal normą i poza ewentualnym okresowym niepokojem w nocy nie mają one żadnych objawów (chyba że dziecko jest na nie uczulone). Problemem jest

Re: Jak uchronić dziecko przed owsikami

Higiena i dieta antyrobalowa(poczytaj co lubią robale a czego nie-w sensie przypraw, warzyw, produktów spożywczych i oczywiście podawaj dziecku jak najwięcej tego czego nie znoszą a wyeliminuj to co lubią)-nieweiele więcej możesz zrobić. Pocieszę Cię, że na kilka inwazji owsików i wszy w

Jak uchronić dziecko przed owsikami

Dziś na drzwiach przedszkola pojawiła się kartka, aby rodzice w domach posprawdzali dzieci, bo w przedszkolu panują owsiki. Aż mnie wmurowało pod tymi drzwiami. Wiem, na pewno to nic nadzwyczajnego, szczególnie w przedszkolnym skupisku dzieci. Podobnie jak wszy (wszawica też aktualnie jest). Ale

Re: Jak uchronić dziecko przed owsikami

Przecież owsiki akurat bardzo łatwo wykryć :/ Nie bada się kału, tylko przykleja taśmę rano na skórę koło odbytu. Owsik płodny jest, jaj składa dużo, nieustannie migruje poza odbyt i z powrotem, więc wykrycie go jest dziecinnie łatwe. -- "Bywasz piekącym jadem trollów na internetowym forum

Re: Jak uchronić dziecko przed owsikami

ja odrobaczam syna mniej więcej co pół roku, minimum raz w roku. w badania owsików nawet się nie bawię, bo wykryć je to prawie jak wygrać w totka ;) raz w roku robię mu też badania na lamblie.

Re: Jak uchronić dziecko przed owsikami

Podpytaj pediatry o odrobaczanie i profilaktycznie badaj kał i krew dziecka, higiena jest bardzo wazna, ale i odporność! Więc samo zdrowe jedzenie, ruch, świeże powietrze i tyle.

Re: Jak uchronić dziecko przed owsikami

ziołowe krople Para Farm ściśle wg instrukcji . Owsiki zniknęły. Dzieciom nadal na czczo podaję olej , widzę mnóstwo innych pozytywnych skutków jego podawania , jest bardzo zdrowy i wartościowy . Nie wolno też zapomnieć o takich podstawach jak ograniczenie słodyczy i napojów słodzonych ! -- http

Re: Jak uchronić dziecko przed owsikami

Ja moje starsze dziecko, gdy było w przedszkolu odrobaczyłam 'profilaktycznie'. Młody miewał często problemy z brzuszkiem, w nocy się wiercił, wybudzał, zgrzytał zębami, dostawał ataków suchego kaszlu. Badania kału nic nie wykazały. Ale i tak postanowiłam go odrobaczyć na własną rękę. Pomogło

Re: laboratorium do zbadania dziecka na owsiki

Polecam laboratorium z Zielonki Greenlab, a swój punkt pobrań mają w Wawie na Fieldorfa 10. Atrakcyjne ceny, profesjonalna obsługa, wiarygodny i szybki wynik - czego można chcieć więcej. Gorąco polecam.

laboratorium do zbadania dziecka na owsiki

Witam Gdzie na pradze poludnie w okolicy grochowa/gocława zrobie badanie plasterkowe na owsiki? Czy ktos sie orientuje?

OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

Witam, Od jakiegos czasu wertuje forum w poszukiwaniu informacji o objawach i leczeniu lamblii i innych robali, poniewaz jako nieliczna matka na tym forum marze o tym, zeby moj synek mial TYLKO robale. Czy u kogos z Was dziecko majac lamblie czy owsiki mialo objawy Crohna/wrzodziejacego jelita

Re: owsik a nerwowe zachowanie dziecka

Dziękuję za odpowiedź. Biorę się za te owsiki i basta. Ale zastanawiam się czy jest sens robić badania i czekać na wyniki skoro mam już receptę i mogę zacząć odrobaczanie? Dla pewności podam objawy jakie wskazują na owsiki: 1. Czerwone krocze i pupa (cp pewien czas, nie ciągle) 2. obgryzanie

Re: dziecko piaskownicowe, czy warto badać na pas

profilaktycznie? A te leki nie są szkodliwe? Moja córka ma zapisane pyrantelum właśnie, bo zauważyłam owsika ostatnio. Ciekawa jestem czy będą jakieś skutki uboczne. Czytałam, że dobrze potem oczyścić organizm dziecka. Ktoś wie jakie są sposoby na to?

Re: moczenie nocne, problem :/

przyczyną takiego częstego moczenia nocnego mogą być owsiki, moje dzieci tak miały. Wyleczyłam owsiki, skończyło się moczenie, no może czasami się przytrafiało. Najlepiej sprawdzić około 1,5 - 2 godz. po zaśnięciu dziecka okolice odbytu, czy nie łażą tam białe nitki... tym pieruństwem bardzo łatwo

OT - owsiki

Żeby stwierdzić lub wykluczyć obecność owsików, nie bada się kału, tylko robi tzw. szkiełka. Rano przykleja się na moment taśmę klejącą do odbytu dziecka i nakleja na zwykłe szkiełko laboratoryjne. I to oddaje się do badania.

Owsiki u 5 miesiecznego dziecka a alergia?

Chyba mój 5 miesięczny synek zaraził się ode mnie owsikami a ja od córci jak byłam jeszcze w ciąży. Wszyscy domownicy się przeleczyli a ja leczyłam się naturalnie plus maksimum higieny. Nie miałam żadnych objawów aż do teraz( świąd). A synus jest bardzo niespokojny. Ciężko mu zasnąć wieczorem

Re: owsiki

nasz pediatra mowi ze tylko higiena moze ustrzec przed owsikami a wiadomo dziecko w przedszkolu i bywa z tym roznie.

Re: dlaczego lekarze nie chca "odrobaczac" dzieci

Na owsiki powinni sprzedac bez recepty, trzeba powiedziec, ze to dla doroslej osoby, ale to jest ten sam preprat. Moze sie zdrzyc ze dziecko ma owsiki, a w kale nie widac ich golym okiem.

Re: owsiki

ja za dzieciaka pamietam ze mialam owsiki (mama zawsze moiwla ze za duzo slodkiego zjadlam) pilam wode po kiszonych ogorach na czczo i owsiki znikaly. -- dziecko - sens bycia razem dwojga ludzi pomagamyjakubowi.pl/

Re: pytanie o umieranie owsików

A w jakim wieku dziecko i jakie objawy miało? Czy zobserwowałaś owsiki?. Ja podejżewam u syna,ale w kupie nic nie widać.

ile razy badanie na owsiki?

Proszę o informację ile razy i w jakim okresie czasu nalezy robić badanie w kierunku owsików? W sanepidzie powiedzieli ze 1 raz wystarczy...dale pweności wykonałam dzieku badanie 3 razy w odstępach 3 dniowych, ponadto odbyt nie jest zaczerwieniony, czy więc można uznac, ze dziecko owsików nie ma?

Re: Jakie choroby Was brzydzą

Mialam jako dziecko owsiki - raczej bylam zaskoczona (no bo skad dziecko mialo wiedziec) niz obrzydzona. Zywe i ruszaly sie... Robaczki...

owsiki u doroslego - czy tez u dziecka?

witam okazalo sie, ze moja tesciowa, ktora pomaga w opiece nad dzieckiem, ma owsiki. i teraz mam pytanie, czy duze jest prawdopodobienstwo, zema je i moje dziecko. ostatnio zrobila sie troche nerwowa. jutro ide do lekarza, ale juz teraz chce wiedziec jakie jest prawdopodobienstwo

Re: owsiki....co kupic jak pomoc dziecku?

Bylo juz wieeeele razy np tu: forum.gazeta.pl/forum/w,37418,69269551,69272258,Re_owsiki_.html

Re: Owsiki w przedszkolu-co robic?

Większość przedszkolaków ma pasożyty, i to nie tylko owsiki, ale też np. lamblie (dużo groźniejsze od owsików). Mało kto bada, mało kto zgłasza, jak już jego dziecko zostanie zdiagnozowane, mało które przedszkole w ogóle cokolwiek z tym robi. Wiec nie ma sensu trzymać dziecko w domu. Ja swoje

Re: Płacz dziecka przez sen

dodam jeszcze, że w dzień od kilku dni też jest b marudna, ale to tłumacze aftami, bo tak sie to mniej więcej pokrywa. Wcześniej była pogodnym dzieckiem, właściwie nie płaczącym, teraz mimo wszytko w dzień nie płacze, jedynie marudzi. Zastanawiam sie czy to mogą być pasożyty? kręci się i rusza

Owsiki- problem w szkołach i przedszkolach

Ostatnio niesamowicie powaznym problemem na równi z wszawicą stały się owsiki. W szkole mojego synka pojawiły się instrukcję mycia rąk i dodatkowe dystrybutory mydła. Dozowniki z mydlem Dettol antybakteryjnym jak opowiadaly mi koleżanki pojawiły się także w przedszkolu. Co o tym myślicie ? Można

Re: Bardzo niespokojny sen dwulatki!!!!!!!!!!!

Owsików nie zauważono jednak dziecko daje niepokojące sygnały przy oddawaniu stolca(czasami mówi że boli) Wczoraj lekarz przepisał syrop na robaki ale nie nakazał zrobić badań kału!

Re: owsiki....co kupic jak pomoc dziecku?

Pestki dyni Jak mala , to mozna zmielic -- »♥»?«♥«•»♥»?«♥«•»♥»?«♥«•»♥»♥»

owsiki....co kupic jak pomoc dziecku?

podejrzewam ze corkam ma to...!!zgzryta zebami spi niespokojnie kiepski apetyt i podkrazone oczy...czy moge sama cos kupic w aptece ( podajcie nazwy) moze cos z domowych rzeczy czy lepiej udac sie do gp po lek? pozdrawiam

Re: AZS - karmienie piersią - dieta eliminacyjna

U nas identycznie takie same objawy (rodzaj krostek, nietypowe umiejscowienie, problemy z kupkami). Okazało się, że to owsiki i candida. Leczenie bardzo dużo dało. Dziecko też na piersi i większość lekarzy kwestionowała pasożyty - zmieniliśmy lekarzy i jest poprawa:). Moim zdaniem na to samo

owsiki u dziecka 7 lat

moi drodzy! od trzech dni moje dziecko strasznie skarży się na swędzenie pupy. SZczególnie wieczorem i w nocy. Podejżewam u niego owsiki. Napewno zaraził się w przedszkolu. CZy ktoś zna dobry sposób na to żeby pozbyć się tego świństwa? dostał lekki dzisiaj i my też. Ale czy mam pewność, że to

owsik a nerwowe zachowanie dziecka

Czy cykl rozwojowy owsika może mieć wpływ na zachowanie córki? Co jakiś czas staje się bardzo nerwowa, histeryzuje, budzi się po spaniu z płaczem. Po paru dniach to ustępuje i za jakiś czas znów poprawka. Czy owsik ma jakieś bardziej nasilone fazy rozwoju? Co jaki czas? -- joaska78

Re: Owsiki w przedszkolu-co robic?

Moje dziecko ma również owsiki. Właściwie z tego co czytam , to nie ma siły na to robactwo! Od pół roku biegam z dzieckiem po gastrologach , alergologach, hematologach w poszukiwaniu jakiejś poważnej przyczyny występujących objawów. A to tylko owsiki. Niestety badania na obecnosc owsikow nie ma

Re: "niewyrazny" pięciolatek - jakie badania wart

Kał na owsiki czy inne 'robale', ale to nie zawsze wychodzi, mimo że męczy dziecko cholernie. Poczytaj bo na pasożyty też robią coś z krwi, ale nie znam się na tym. No i ogólną morfologię, mocz.

czy podac pyrantelum przed urlopem?

wmyslilam sobie, ze corka (prawie 2 lata) ma owsiki. Jest oslabiona, ma slabszy aptetyt, drapie sie po pupie i bardzo po sromie, az placze czasami, problemy ze snem (ale te byly zawsze) i wysypka na plecach i pupie. Candide raczej wykluczam, bo dziecko bez antybiotykow, malo slodyczy bardzo

Re: jak długo utrzymuje się śluz

Przybiera na granicy normy (od 90g tydzień). Czy dziecko dostaje smoczek? Jak często przystawiasz do piersi? Bo może przyczyna słabego przybierania jest gdzie indziej, nie w śluzie. Zrobiłabym test paskowy w kierunku owsików. Pasożyty też powodują wzrost eozynofili.

Re: poradźcie!

sprawdź dziecko na okoliczność robali, lamblie, owsiki etc. -- Z cyklu: wojny domowe

Re: 5 miesięcy nie chce spać w dzień

Ja nie spałam przez rok. Przyczyną jak się okazało były owsiki. Badałaś dziecko w kierunku pasożytów, owsików i grzybów?

Re: miejsca gdzie 3-4 latek może się wybawić

Masakra... Moje dwuletnie dziecko dopiero co zaczyna zabawy "w kulkach".. Nie pomyslalabym o takim zagrożeniu... Jak są wszy, to inne pasożyty typu owsiki czy lablie zapewne też...

Re: Co zrobić, gdy dziecko ma owsiki?

Zobacz na fora : pasożyty i candida oraz forum alergie Wpisz w wyszukiwarkę " owsiki ", tam jest wszystko. Pozdrawiam,

Ale jak dziecko sie zaraza tymi owsikami?

Wspolczuje, dobrze dziewczyny radza z tym ukrytym , bo tam jest własnie caly watek...sluchajcie ale skad dzieci nabywaja te owsiki? od starszego rodzenstwa? jak sie chronic?

Re: owsiki u dziecka 7 lat

koniecznie, owsiki wychodza z odbytu (to powoduje swedzenie) w celu zlozenia jaj, dziecko drapie sie i przenosi te jaja do buzi, po prostu nieswiadomie je zjada (dlatego tak wazna jest higiena, upewnij sie, ze po wizycie w toalecie dziecko myje rece dokladnie ciepla woda i mydlem), moga one zostac

Re: owsik a nerwowe zachowanie dziecka

Takie zachowanie może ale nie musi być spowodowane owsikami. Po skutecznym wyleczeniu ( córki i całej rodziny dwukrotnie czyli raz i po 10-14 dniach) owsików już być nie powinno.Bo taki jest cykl.

Re: pasozyty u dziecka

Regularnie podawaj dziecku pestki dynii ( polecam takie prażone z Polskiego sklepu), efekt rewelacyjny, przy regularnym jedzeniu owsiki nie powracają. Z pesożytów nie tylko owsiki nie lubią ich aromatu, również inne pasożyty ich nie znoszą.

Re: Żre cukier :) Łomatko.

Kiedyś podobno to było oznaką, że dziecko ma owsiki. Tak mi powiedział znajomy pediatra starej daty :)

Re: OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

Dzieki :) A nie masz moze zadnych wiadomosci o wplywie tych robactw na jelita? Motam sie strasznie...

Co zrobić, gdy dziecko ma owsiki?

tiak bardzo latwo sobie poradzić , szczególnie jak zabawek mają 2 duże pudła, do tego 3 regały książek i dziecko które uwielbia trzymać palce w buzi :/ czeka mnie to odrobaczanie w ten weekend i jestem przerażona, nie wiem jak za to sie zabrać -- Julia,Maksiu i Tatianka:)

Re: OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

Nam pediatra pozwolil podawac corce w dawce 1/3 tabletki 3 razy dziennie, Mala ma 3 lata i 2 m-ce, wazy 14 kilo. -- Piękna Helena I jeszcze piękniejsza Maria

Re: OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

Dobry pomysl, tylko nie wiem jak duzo moge podac,bo corce - ma rok i 3 miesiace i synek 3 lata 3miesiace.

Re: upławy u 5 latki

U małych dziewczynek infekcje są często wywołane złym podcieraniem się (zawleczeniem bakterii kałowych do pochwy np.) lub pasożytami (np. owsiki mogą wywoływać infekcje). Ale jeśli u was zakażenie jest "od dołu do góry" to mnie się wydaje, że leczenie objawowe, miejscowe, będzie mało

Re: owsik a nerwowe zachowanie dziecka

Ponawiam pytanie bo od 3 dni przeżywam znów horror... Dziecko dostaje napady szału, szczególnie po spaniu. Ale ogólnie całymi dnaimi chodzi nerwowa, pyskuje, krzyczy. Dzisiaj już płakałam razem z nią. Mam wizytę u psychologa na 9 lutego ale może podłożem jej zachowania są tw pieroństwa a nie

Re: OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

lamblie rujnują jelita, inne robale pewnie na dłuższą metę również. po kuracji na lamblie ideałem byłoby przejść dodatkowo na dietę bezglutenową, żeby podregenerowac uszkodzone jelita. a co konkretnie dzieje się Twojemu dziecku, ze ma zleconą kolanoskopię?

Re: Po czym poznać,że dziecko ma owsiki?

Wcale nie jest prawdą ze owsiki można stwierdzić na 100% po badaniach. W badaniach to one na ogół nie wychodzą. I wiem to z doświadczenia. O tym że dziecko może mieć owsiki, świadczyć może nadmierny apetyt na słodkie, drapanie się dziecka w okolicach pupy, zwłaszcza wieczorem, bo wtedy wychodzą i

Re: owsiki -dziecko 3 miesiące -POMOCY!!!!!

zmianą bielizny, ręczników itp. Choć ja i tak nie wiem, czy w naszym przypadku to coś pomoże, bo dziecko notorycznie pcha ręce do buzi i nic nie pomagają prośby, grożby... Nic tu nie pomoże nawet mycie rąk, bo wystarczy, że wyjdę gdzieś na dwór, dziecko podotyka czegoś ( a zajmuje się zbieractwem

Re: Owsiki i wszy-jak jest za granicą ?

Holandia wszy zdarzają się, jak tylko zostanie jakaś wykryta w przedszkolu/ szkole, idzie mail do wszystkich rodziców, żeby sprawdzić swoje dziecko i wiszą kartki przy wejściu o owsikach się nie słyszy, bo tabletki przeciw robakom są w każdej drogerii bez recepty i radzi się całą rodzinę

Re: OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

Nie wiem dokładnie czy te Wasze objawy to moga byc tylko od lamblii i spółki, ale poczytaj na forum alergie (na dziecku) posty sigvaris: ona pisała o swoich objawach jelitowych właśnie. Musisz troche poszperać, bo te posty dawno temu były (jakies trzy lata wstecz) O ile dobrze pamiętam to dość

Re: OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

Ja teraz, zanim robie badania na robale, przez kilka dni podaje dziecku raphacholin na wymiane zolci. Moze to jest jakis pomysl? Skonsultuj to z dobrym pediatra. Ja podawalam swojej rap. w sobote i niedziele, a kal zbieralam w niedziele wieczorem i w poniedzialek rano, nawet nie czekalam kilku

Re: Proszę, powiedzcie, że to normalne...

Wyłącz z diety cukier, białą mąkę, mleko krowie, konserwanty - od razu usiądzie na pupie i zacznie układać puzzle, serio. Dieta działa cuda, ale mało która matka w to wierzy, niestety. Chemia dodawana do niemowlęcych kaszek i serków potrafi zmienić dziecko w potwora. Może ma owsiki albo przerost

Re: kiedy powinna anastąpić poprawa?

Poprawa (przynajmniej kulkudniowa) powinna nastąpić od razu po podaniu 3 dawek, o ile to owsiki, czy glista. Bo jeśli to lamblie to żadnej poprawy bym nie oczekiwała - Pyrantelum na nie nie działa. Jakbyś zaczęła od Zentelu to prędzej. A oprócz astmy dziecko ma jakieś objawy? Bo jeśli kupki dobre

Re: OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

Polecam lekture ksiazek Nadiedzrzy Sieminowej Szkola Zdrowia Uwolnij sie od pasozytow i zyj bez nich oraz Czlowiek-Sol Ziemi.Pasozyty moga powodowac ogromne wyniszcze organizmu.Pewnie moga wywolac i chorobe Crohna,szczegolnie w wykrztalcajacym sie organizmie.Naprawde polecam ta lekture,zrozumier

Re: OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

Czytalam, bardzo Wam dziekuje za pomysly. Jade jutro/pojutrze do lekarza z dzieciaczkami. Dostana napewno juz cos na owsiki. U corki po prostu chodza po pupie, u synka nie widzialam, ale napewno sa, bo czesto siedza razem w wannie... Co do lamblii to juz nie wiem, bo synek mial, ale po leczeniu

Re: dziecko piaskownicowe, czy warto badać na pas

zależy jakie pasożyty masz na myśli bo są różne i różnie się je bada; z najpopularniejszych: - owsik - plasterek na odbyt z rana; jak są owsiki to zazwyczaj wyłażą - laboratorium wykrywa; - glista i inne - badanie kału - tu jest loteria: pasożyt moze byc w organizmie ale akurat nie trafi w próbkę

Re: OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

,wiec nie zwracalam na to uwagi. Natomiast wiem ze opracowala kuracje dla psa i kota. Zobacz sama. To co jeszcze chce napisac, to to ze inni czlonkowie rodziny. razem z dzieckiem musza przejsc kuracje, bo inaczej rodzina zakaza sie nawzajem.

moje dziecko ma owsiki!

Nie wiem skąd! niestety do lekarza zapisani jesteśmy dopiero za 2 tyg, nie ma szansy wcześniej. Wiem ze lek będziemy musieli zastosowac my rodzice, czy mamy czy nie, ale by uniknąc zarażenia. Dziewczyny, moze wy macie taki lek na ta dolegliwośc? RATUJCIE! leki sa na receptę, obleciałam wszystkie

Re: SOK NA PASOŻYTY, ODROBACZENIE

jak dziecko chodzi do przedszkola to tam łapie owsiki. jedyny sposób to przebadać wszystkie dzieci w grupie i jednocześnie wszystkie odrobaczyć, bo to trochę syzyfowa robota- jak ty jedna to robisz)))))

Re: test na nietolerancje poakrmową

nam immunolog zaleciła taki schemat odrobaczania dziecko ok. 30 kg Vermox (na glisty, owsiki, tasiemce i kilka jeszcze innych) 2 x dziennie 1 tabletka przez 3 dni, potem Tinidazol (na lamblię/giardię i amebę) 1 raz 3,5 tabletki z posiłkiem po miesiącu powtórzyć całość jak wyżej pierwszego dnia

Re: OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

nie jestem pewna diagnozy bo nie wyszły mi robale.Ale mysle,ze one były winne rowniez....razem z bakteriami.Skutek był taki ze "szlamowały mi sie jelita"i lekarz zaczał podejrzewac Crohna lub wrzodziejace zapalenie jelita.Normalnie nie urywa sie sluzówka jelit w takich kawałkach jak u

Re: OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

Badania sa opisane w poradniku nzj.iimcb.gov.pl/poradnik.pdf od strony 18. Ja z teo poradnika korzystalam. ASCA ANCA sa robione z krwi - my mielismy robione w CZD, ale na pewno gdzies jeszcze robia. USG mial synek robione wielokrotnie, ale wazne,zeby je robic u dobrego specjalisty na dobrym sprz

Re: OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

Witam.Ja tez podejrzewałam u mojego i czasami nadal o tym myslę czy mój synek tego nie ma(mam na myśli Crohna i to drugie)Co prawda z lambliami i candida mieliśmy do czynienia obawiam się że do końca nie został syn dobrze przeleczony i wciąz to ma,ale te choroby o których piszesz długi czas tez

Re: Wasze córki w otoczeniu innych dziewczynek

totorotot napisała: > Nieśmiały zbój w oczojebnym różu. Przeleczyłam na owsiki, nic nie pomogło, dale > j nie usiedzi. Całkiem jak moja. Mówiąc słowami wychowawczyni z zeszłego roku: "Ona jest taka kobietka, taka kobietka! (5lat miała, teraz 6). Róż, koty i szpagaty. Tak w skrócie

Re: OWSIKI LAMBLE ZAP. JELIT CROHN u dziecka

wyniki USG sie pogorszyly. W Centrum Zdrowia Dziecka zrobili badania jeszcze na celiakie (neg) i p/ciala ANCA i ASCA, ktore wystepuja przy Crohnie i przy chorobach wrzodziejacego jelita - jedne z nich sa pozytywne. Jeden lekarz powiedzial, ze lamblie moga zafalszowac wynik,ale reszta mowi,ze to

Re: Owsiki i wszy-jak jest za granicą ?

U mnie było tak. Jak dziecka nie miałam to 2 czy 3 razy zapałam gdzieś (zapewne jadąc autobusem pełnym dzieci wracającym ze szkoły). Dziecię już drugi rok do przedszkola chodzi i jeszcze (tfu tfu) nic nie przyniosło. O owsikach nic mi nie wiadomo. -- Zrobiłaś test ciążowy? (..) Może nasiusiałaś w

Re: Po czym poznać,że dziecko ma owsiki?

Sprawdzisz to b.prosto. Po ok.2 godzinach jak dziecko zaśnie, rozgrzeje się, owsiki wychodzą. Przyświeć wtedy latarką na okolice odbytu i jak są to je zobaczysz. A propo zarażania- to owszem drogą pokarmową, ale nie w jedzeniu tylko na brudnych rączkach. Dlatego często trzeba je myć. Niestety np

Re: pytanie o zęby u dziecka

U naszego dziecka były to owsiki. Po przeleczeniu jak ręką odjął :]

Re: Owsiki :( Proszę o garść rad

Nie wydawać - nie ma objawów, nie ma problemu. Przeciwnie - uważa sie, że lekkie zarobaczenie dobrze robi systemowi immunologicznemu, który zamiast atakować sam siebie, ma z czym walczyć. Stąd na przykład znacznie mniejsze prawdopodobieństwo, ze dziecko zachoruje w przyszłości na SM. Bezobjawowe

Re: Owsiki :( Proszę o garść rad

Sorry za nietaktowne być może pytanie, ale jakie miałaś objawy? Czy owsiki mogą być bezobjawowe albo z objawami nieswoistymi, ktoś wie? Zastanawiam się, czy wydawać kasę na badania dziecka, które w zasadzie nie ma żadnych klasycznych objawów (jak świąd odbytu po pójściu spać).

Re: prosze o porady jak skutecznie wyleczyc owsik

W mojej rodzinie też był problem z owsikami, jednak pani doktor poradziła by podawać dziecku i innym domownikom czarne jagody w różnej postaci. Oczywiście po zażyciu leków.Od kiedy jemy chociaż raz na tydzień coś z jagodami (dżem,sok, kompot) owsików nikt z nas nie ma. Twoje dziecko mogło zarazić

Re: owsiki i wszy w przedszkolu?

jak dziecko zaśnie zajrzyj jej między pośladki, owsiki w nocy trochę wyłażą i je widać -- Z cyklu: wojny domowe

Re: owsiki i wszy w przedszkolu?

Wszy po wakacjach to częste niestety... Żeby zbadać czy dziecko ma owsiki najlepiej zrobić test plastrowy. -- Sygnaturka się zgubiła....

Re: Owsiki i wszy-jak jest za granicą ?

Z owsikami się nie zetknęłam, za to wszy są jak ta lala. W tym roku (a dzieci stare, 11 letnie) już dwa razy dostałam info, że w roczniku (czyli jakies 150 sztuk) są wszy. Więc sama widzisz - a dodam, że szkoła jest zaludniana także przez miejscową rodzinę panującą i bilionerzęta - więc sama

Re: Hofman: WOŚP dzieli polaków !!!

Banalnie proste....nieorginalnie proste ( chociażby tak.....). Sięgnij , "inteligencie" po słownik zanim weźmiesz się za nauczanie. Czytaj swoje bazgroły, skoro innych nie potrafisz. A pod kościołem to nie ja, tylko twoi towarzysze od Owsika z puszkami stoją ( z minami jakby im sroka na

Re: moje dziecko ma owsiki!

Sory, ale jeśli Ty sama miałabyś owsiki - nie czekałabyś z pewsnoscią 2 tygodni. Miałam to cholerstwo jak byłam mała i prawie oszalałam ze swędzenia...Ale jak się wszyscy pozarażacie, może zmądrzejecie...

Re: moje dziecko ma owsiki!

A na dziecko było Cię stać?! Małe dziecko + pediatra dostępny za 2 tygodnie to jakiś zupełnie paranoidalny układ.

Re: moje dziecko ma owsiki!

crises napisała: > A na dziecko było Cię stać?! Wiesz co? Głupia dupa z Ciebie. Poważnie.

Owsiki, lamblie, glista, tasiemiec - pasożyty u dziecka

Owsiki, lamblie, glista, tasiemiec - pasożyty u dziecka

Zdjęcia - owsiki u dziecka