Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Plaskostopie?

mam 23 lata mam wysokie podbicie ale niektore objawy pasuja do plasktostopia, bola mnie sciegna kolana podbicie jak ubieram buty na obcasie ale jak czesciej nosze to nie az tak bardzo boli ale wczesniej dlugo cwiczylam przez jakis czas bylo dobrze a teraz znow to sie dzieje, nie wiem co to moze byc.

plaskostopie

moja corka ma poglebiajace sie plaskostopie ,mam problem z zakupieniem jej obuwia --ma wysokie podbicie i szerokie stopy , a buty przeznaczone sa dla nozek raczej szczuplych .Jakie obuwie powinnam jej kupic ?

Re: Plaskostopie?

mam wysokie podbicie a jak cwiczyc zeby nie bolaly stopy? cwiczylam w podnoszenie roznych rzeczy stopami i osatnio zauwazylam ze mam haluxy

Re: Plaskostopie?

stopa nie ma takiej funkcji jak podnoszenie i podczas chodu palce tak nie "działają" prawda?? z założenie nie podaje cwiczeń bez zbadania i postawienie diagnozy potem bedziesz miała do mnie prenensje ze jest cos nie tak lub boli bardziej. pozdrawiam mgr Michał warszawa

Re: Plaskostopie?

witam, może warto poćwiczyć tak jak ostatnio. albo masz wysokie podbicie albo płaskostopie. warto zrobic trening aktywnej stopy fajne efekty w dysfunkcjach stopy. jak dodatek można tez zrobić wkładkę mięką, dopasowaną specjalnie dla Ciebie. pozdrawiam i życzę zdrowia

Plaskostopie-jak to sie leczy w UK?

Jestem prawie pewna, ze moja córka ma plaskostopie. Zrobiłam jej odciski stop na papierze i nie wyglada to dobrze jak na moje oko. A wszystko przez to, ze mała strasznie niszczy buty. W tym sezonie zimowym już druga para kozakow pójdzie do śmieci. Mała chodzi w nich jakby wewnętrzna strona piet

Re: Plaskostopie-jak to sie leczy w UK?

Na plaskostopie to cwiczenia. Mozesz juz sama zaczac cwiczyc z corka w domu. Zestawy cwiczen dostepne w internecie. Jak chcesz diagnoze, to oczywiscie idz do GP. Corka nie powinna juz miec plaskostopia fizjologicznego.

plaskostopie i inne

Witam. Moja prawie 5 let cora ewidentnie stawia piety do srodka. Palce i piety w linii prostej tylko same piety jej wpadaja do srodka podczas chodzenia. U lewej nogi to bardzo mocno. Od urodzenia byla 3 razy o ortopedy ale tylko na tzw wizyty kontrolne. Bardziej moze z naszej obawy niz potrzeby. Dok

Mam plaskostopie poprzeczne :(

Poczytalam troche, poszlam do ortopedy - no i mam plaskostopie poprzeczne. A tyle lat sie zastanawialam, jak to jest ze kolezanki moga sobie cala noc skakac w obcasach, a mnie stopy plona. Musze kupic sobie wkladki + aparat na halluksy i wszystkie buty powyzej 4 cm odpadaja. Dalenne, dzieki za

plaskostopie

wiec tak: mam niecale 21 lat, problemy z nogami mialam od zawsze: od zawsze meczylo mnie plaskostopie, przez to nogi w kolanach nie sa idealnie proste, ale nie jest zle - zauwazylam jednak, ze duzy palec zaczyna delikatnie kierowac sie w kierunku zew. strony stopy (haluxy). kilka lat temu bylam

plaskostopie?

Witajcie! Od kilku lat walcze z modzelami na stopach, bylam juz u chiruga, dermatologa. Nic nie poradzili- scierac i scierac. Ciagle bola mnie stopy.Problem jest od prawie 9 lat, teraz mam prawie 28 lat. Ostatnio postaralam sie o skierowanie do ortopedy, bo moze mam plaskostopie. Czy ktos z Was

jakie buty? - plaskostopie

pediatra podczas bilansu 2-latka stwierdzila ze dziecko ma plaskostopie nie dostalam jednak skierowania do ortopedy ale martwie sie czy to powazna sprawa czy normalne w tym wieku? maluch chodzi boso-w skarpetach czy mam kupic pantofle?,jakiej marki najlepiej? prosze o rade

Re: jakie buty? - plaskostopie

Mój synek nosi takie: www.zdrowe-buty.pl Odkąd chodzi samodzielnie kupujemy mu buty profilaktyczne. albaga napisała: > pediatra podczas bilansu 2-latka stwierdzila ze dziecko ma plaskostopie > nie dostalam jednak skierowania do ortopedy > ale martwie sie czy to powazna sprawa czy

Re: plaskostopie

wlasnie bylam w tamtym tygodniu u lekarza podiatry (chyba tak sie nazywa ten od stop) moj synek bedzie mial 4 lat w pazdzierniku, tez zauwazylam ze ma plaskostopie, lekarka powiedziala ze to moge zamowic u niej specjalne wkladki ktore beda dokladnie dopasowane do jego nozek, to kosztuje okolo

plaskostopie

Jaka firma produkuje buciki dla maluchow z plaskostopiem, a wlasciwie buty z podwyzszonym lukiem? Niby nie ma zalecenia lekarza, bo tu sie ingeruje dopiero jak zaczyna bolec, ale mnie sie nie podoba... moim zdaniem lepiej zapobiegac niz leczyc. Czy moze ktoras z Was szukala juz takich butow? Dziecko

Plaskostopie!!!

Moj dwuletni synek ma plaskostopie. Bylismy u lekarza i zalecil nam kupienie butow ze specjalna wkladka ksztaltujaca stope. Mieszkam w Danii a chcialabym wiedziec co w Polsce zaleca sie na te wade. Z tego co pamietam to jakies cwiczenia, ale to chyba dla starszego dziecka. A co z butami

Re: plaskostopie

w srodku i gosc na miejscu wkleil jej arch support dobrane do krzywizny nozki. Buty te sa tez proste czyli nie ma lewego czy prawego, dopiero po wklejeniu arch suport prostujacego plaskostopie wiesz, ktory jest prawy a ktory lewy. Buty te sa tez w wersji adidaskow. Mam nadzieje, ze pomoglam

Re: Plaskostopie-jak to sie leczy w UK?

Ja z synem poszlam do GP, ten nas skierowal do ortopedy, a ten dal nam wkladki. Co pol roku mamy kontrole i jak noga mu urosnie to nam wkladki wymieniaja na wieksze.

Re: płaskostopie

Moja corka (11) ma plaskostopie. W zwiazku z tym ze bola ja stopy (nie zawsze tak bylo) gdy chodzi dluzej dostala wkladki. Wkladki ma do obuwia ktore nosi najdluzej w ciagu dnia. Wkladki jednak nie sa zalecene jako standard, wszystko zalezy od indywidualnych przypadkow. Cwiczen nie stosuje sie juz

Plaskostopie poprzeczne?

Mam wrazenie, ze przynajmniej czesc problemow z bolem przedniej czesci stopy moze wynikac z plaskostopia poprzecznego. W butach na obcasach problem uwidacznia sie duzo silniej z racji specyficznego obciazenia stopy. Plaskostopiu poprzecznemu sprzyjaja takze buty z waskimi czubkami (takie pro-halukso

plaskostopie poprzeczne

jakie wkladki na plaskostopie sa najlepsze, tj. ktore najskuteczniej hamuja jego poglebianie sie. Czy oprocz wkladek sa na to jakies inne srodki? Z gory wielkie dzieki za odp!

Re: plaskostopie u dziecka

reginan120 napisała: > Gdzie sie z nia udac? > (poza gp rzecz jasna). No wlasnie do GP trzeba sie udac, zeby potwierdzil plaskostopie. Ale plaskostopie jako takie to chyba tylko cwiczeniami i odpowiednimi wkladkami mozna skorygowac, nie przypuszczam, zeby mozna bylo to leczyc w

Re: plaskostopie

Witam! Nie napisałaś, jakie mają być wkładki. nie wiem czy w tych butach po domu są naprawdę wkładki czy tylko delikatne podparcie łuku podłużnego?

Re: plaskostopie

Witaj! kolejne pytanie, czy córeczka nosi wkładki, czy ortopeda nie zalecił jakiś specjalnych butów?

Re: plaskostopie

Witam --do doktora, ktorego chcialam bardzo sie zarejestrowac do konca roku juz nie ma szans, ale udalo mi sie do innej pani dr ,wiec o wszystko wypytam i odezwe sie po wizycie ,ktora mamy na czwartek 1 szego pazdziernika .Pozdrowienia ze Szczecina

Re: plaskostopie

Witam jestesmy po wizycie u ortopedy i dr stwierdzila ,ze moja corka nie musi miec butow ortopedycznych, wystarcza cwiczenia- tj.siedzenie po turecku,ukladanie nog w druga strone przy chodzeniu ,to bedzie raczej trudne w wykonaniu mojego dziecka ,ale starm stosowac sie do tych zalecen ,chociaz m

Re: plaskostopie

Mieszkamy w szczecinie do przychodni dostac sie to koszmar do 3 mesiecy rejestracja, a ja chce zapisac dzieci na sklodowska do specjalistycznej przychodni w szczecinie.Patrzylam juz na ceny buty po domu 100zl sa juz z wkladka.a buty do chodzenia na co dzien nawet do 200 zl -ceny straszne i tylko

Re: plaskostopie

Witam! Przepraszam ale ciągle jeszcze mam pytania. Czy mają być zrobione wkładki czy to mają być buty już z odpowiednim profilowaniem? Moje pytania zmierzają do tego, żeby wybrać jakieś buty nie za drogie - a są na polskim rynku takie. Napisz, gdzie meiszkasz, bo może skantaktuję Cię z jakimś pr

Re: plaskostopie

Niestety zalecil noszenie ortopedycznych butow z wkladka <zalecil masaze na rechabilitacji >,A jak wiadomo takie obuwie drogie ,lecz zaczyna chodzic dziwnie i nie pozostaje mi nic innego jak jej kupic ,chociaz u mnie krucho z pieniedzmi,to dziewczynka szkoda by chodzila jak kaczuszka .

Re: plaskostopie

Moja corka konczy w listopadzie 5 lat ,rozmiar buta ma 28- 29 ,wczoraj przymierzalam jej tenisowki tragedia wszystkie sa na szczuple stopki a idzie do grupy przedszkolnej do 5 latkow w szkole,moze ja przesadzam ze ma zbyt szerokie stopy ,ale trudno dostac dla niej obuwie ,chyba ze zle szukam .Dzi

PLASKOSTOPIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mam 6-letnia córeczkę, która ma płaskostopie. Jeździliśmy prywatnie do różnych lekarzy,kupujemy obuwie ortopedyczne- efektów nie ma. Jeździlismy do Warszaway, Zielonki i Wołomina. Były też wkładki i nic. Córka niezbyt chętnie chce ćwiczyć. Co robić?

Re: jakie buty? - plaskostopie

Witam! W tym wieku jest to najprawdopodobniej płaskostopie fizjologiczne. Możesz sama kontrolować czy to się zmienia - postawić maluszka mokrymi stopkami na kartce papieru i obrysować kształt, ponowic po 3 miesiącach i potrzyć czy ślad się wgłębia. My jestesmy zwollennikami noszenia butów, wtedy

Re: Plaskostopie poprzeczne? + klapki

> I tak się zaczęłam zastanawiać, czy jestem jedyną osobą, która nie ma żadnej > pary klapek i słownie jedne japonki (pod prysznic na wyjazdach).... ;) Nie :) Mam jedne klapko-japonki, od jakichs 3 lat, czarne, skorzane, piekne absoutnie. Nieuzywane. -- Rzeczy, które próbują wyglądać jak rz

Re: Plaskostopie poprzeczne? + klapki

> I tak się zaczęłam zastanawiać, czy jestem jedyną osobą, która nie ma żadnej > pary klapek i słownie jedne japonki (pod prysznic na wyjazdach).... ;) Nieee:) Ja też mam tylko jedne japonki pod prysznic i żadnych klapek. Co więcej - dojście łódka->prysznic (kilkanaście/dziesiąt metrów) w

Re: Plaskostopie poprzeczne?

turzyca napisała: > Mam wrazenie, ze przynajmniej czesc problemow z bolem przedniej czesci stopy > moze wynikac z plaskostopia poprzecznego. Uwidacznia się albo odwrotnie, jest spowodowane chodzeniem w nieodpowiednim obuwiu, a mało butów na obcasie podpiera całą stopę... -- Biusty naGie;)

Re: plaskostopie

O, dzieki. Hm, tutaj takiego sklepu nie ma... Ale poszukam. I we wrzesniu na badaniu okresowym tez powiem, zeby mi dala nazwisko lekarza. Natomiast Bozena - skad wzielas buty Bartki? U nas w Kalifornii (hehe, jak to brzmi) nigdzie nie widzialam :-))) -- Pzdr. sqtek

Re: Plaskostopie poprzeczne? + klapki

Coś może w tym być, bo ponoć mam niewielkie poprzeczne, ale to mi powiedzieli, jak byłam w podstawówce, czyli bardzo dawno temu :) Ale czasem ta przednia część mnie stopy mnie boli, a czasem nie - zależy też od tego, czy latam po kocich łbach - co w centrum Krakowa jest raczej normalne - czy po bard

Re: Plaskostopie poprzeczne?

Mam płaskostopie poprzeczne, parę innych problemów ze stopami, i faktycznie muszę bardzo uważnie dobierać buty na obcasach. Oczywiście, jeśli źle wybiorę, boli bardzo. Ale da się wybrać coś wygodnego. Nie podaję firmy, bo najprawdopodobniej każdemu pasuje co innego, więc po co się sugerować. Trzeba

Re: plaskostopie?

Moja córka tez tak chodzila, napewno to nie jest plaskostopie gdyz stopa wyksztalca sie ok.3-4 roku zycia a do tego wieku stopa jest plaska. Wizyta u ortopedy gdy mala miala 2 lata nas uspokoila, stwierdzil on koslawosc kolan ale w normie dla jej wieku i zalecil buty ze sztywna pieta, siadanie

plaskostopie?

moja tesciowa zauwazyla ze moj 2letni( i 3 miesiace) synek jak chodzi stawia nozki wewnetrzna czescia do srodka i poradzila mi wizyte u lekarza - napewno pojde ale moze ktos z was wie czy to normalne u takiego dziecka i nie nalezy sie martwic czy to juz moze byc cos powazniejszego a jesli tak co

Re: plaskostopie

ćwiczyć, ćwiczyć....pomagają wkładki indywidualnie robione tak ćwiczyć, ćwiczyć odpowiednie obuwie ćwiczyć, ćwiczyć ćwiczyć, ćwiczyć ćwiczyć, ćwiczyć

Re: plaskostopie

witaj, pisałam o swoich doświadczeniu z indywidualnie robionymi wkładkami w wątku o halluxach. forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=64063566&a=64103446 nigdy nie miałam żadnych problemów ze stopami, ćwiczyłam - i nadal to robię - w miarę regularnie - zajmowałam się 'profesjonalnie' stop

Re: Linki do cwiczen na plaskostopie poprzeczne

Dzięki :). Ostatnio zaczęłam ćwiczyć. Nie trzymam się konkretnego planu, wymieniam ćwiczenia w zależności od nastroju i dostępnych przyrządów (w celach treningowych podkradłam młodszemu rodzeństwu "zośkę", mam zamiar jeszcze sprawić sobie piłeczkę tenisową). Nie wiem, jak z płaskostopiem,

Linki do cwiczen na plaskostopie poprzeczne

Nie wiem, na ile wiarygodne sa te cwiczenia, ale wrzucam, niech sie robi zbiornik wiedzy w watku. www.sfd.pl/P%C5%82askostopie%2Fplatfus._Zestaw_%C4%87wicze%C5%84.-t222175.html - 25 minut, raaaany boskie. Ale znam te cwiczenia, robilam jako dziecko. polki.pl/zdrowie_i_psychologia_zdrowie_chorobyi

Re: plaskostopie?

Mnie pomogło noszenie wkładek przeciw płaskostopiu poprzecznemy (z pelotą),ponieważ ciężar ciała rozkłada się na boczne części stóp, do tego częste wizyty u pedikiurzystki z dobrą frezarką do stóp.

Plaskostopie u 2.5 latki

Czy ktoras z mam miala doczynienia z Pediatra, lub ortopeda w sprawie plaskostopia 2.5 letnieg dziecka? Zauwazylam, ze moja mala ma ten problem, zapytalam HV i dostalam list w ktorym musze podac wszystkie dane dotyczace problemu. Poem mam byc umowiona na spotkanie i co dalej? Jak dlugo sie czeka na

Re: PLASKOSTOPIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Z tego co mi tu powiedzieli lekarze, i polscy i kanadyjscy- na to nie ma rady, jest to dziedziczne i tylko cwiczenia moga wzmocnic miesnie.. Venus

Re: PLASKOSTOPIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja też mam platfusa...cale zycie-wkładki, ćwiczenia itd nie pomagają, jakoś z tym żyję, trochę szybko męczą się stopy, bolą krawędzie palców...podobno grozi to zkoślawieniem nó i problemy z chodzeniem. Jest możliwość operowania tego- polega na podwiązaniu mięsni stopy (podbicia), co spowoduje podn

Re: plaskostopie u dziecka

ja ćwiczę z moją córą w domu (na własną rękę), bo trochę lewą nogę stawia do środka. podnosimy kredki i husteczki paluszkami, chodzimy na brzegach stopy, jak kaczki (oczywiście nie jak bracie K.:))itp. może kup córci buty które, mocno trzymają kostkę lub wpecjalne wkładki do butów? -- www.nelun

plaskostopie u dziecka

leczylyscie w tym kraju? Moja mloda ma ponad 2 lata i kurde, kazde buty tak do srodka 'wygina' i niszczy po paru tygodniach ze hej. Gdzie sie z nia udac? (poza gp rzecz jasna). Moj brat przez to samo przechodzil jako dziecko, ale w troche pozniejszym wieku i nie wiem czy reagowanie teraz ma jakis se

Re: plaskostopie u dziecka

Wiesz, ja mam płaskostopie do dzisiaj, miałam nawet mieć operację w dzieciństwie ale mama się nie zgodziła, też bardzo wykrzywiam buty i długie chodzenie sprawia mi ból. Nie wiem jak się to leczy w UK ale jak mój syn miał problemy typu reumatyczne to bez problemu GP skierował do szpitala do spec

Re: płaskostopie

nie za wcześnie? ja słyszałam, że każde małe dziecko ma platfusa, stópki mają czas aby jeszcze się ostatecznie wyprofilować. dziecko-i-zdrowie.wieszjak.pl/rozwoj-dziecka/268636,Plaskostopie-u-dzieci-jak-je-korygowac.html

Re: plaskostopie u dziecka

Rizvani tez cwiczy. pediatra i fizioterapeutka stwierdzily ze jeszcze za wczesnie na wkladki. dziecko jest jeszcze male i mozliwe ze sama sie noda uksztaltuje. zreszta az tak zle nie jest. ale powinien miec buty ciasno wiazane. cwiczenia: chodzenie na palcach, pietach, zewnetrznej stronie stopy, wsp

Re: Plaskostopie u 2.5 latki

Co dalej, to zalezy od przyczyna plaskostopia. U 2.5 latki raczej nie zastosuja wkladek, a zaleca cwiczenia i porzadne buty.

Re: Plaskostopie!!!

Dziekuje za rady!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na palcach moj synek chodzi, nawet czesto. Zostalo mu to po "chodziku", kiedy tylko odbijal sie palcami i jechal przez caly pokoj. -- Pozdrawiam!!! Kasia i Danielek (24.04.2004)

Re: Plaskostopie!!!

Być może w Danii lekarze mają inne poglądy, niż w Polsce. Moja lekarka twierdzi, że dziecko w tym wieku może mieć jeszcze płaską stopę i jest to jak najbardziej normalne.

Re: Plaskostopie!!!

przepraszam za dosadne stwierdzenie ale to durnota. PŁASKOSTOPIE JEST FIZJOLOGICZNE DO OK. 3 ROKU ŻYCIA!!!!!!!!!!!!!!!!! nic nie rób, butki normalne kupuj, niech biega na bosaczka i wszystko będzie ok. Idź do innego ortopedy ze stópkami ale za jakieś 2 lata

Re: Plaskostopie!!!

my mieliśmy inne wady stóp, ale "płaskostopie" tez nam dokucza. celowo piszę w cudzysłowiu, bo moi ortopedzi zajmujący się stopami też twierdzą, że w takim wieku to nie jest wada, bo stopa nie jest jeszcze wykształcona!

Re: Plaskostopie!!!

W ramach zabawy można prosić dziecko by chodziło na paluszkach - na pietach to chyba jeszcze może nie potrafić. Chodzenie po pochyłych powierzchniach i powierzchniach o różnych fakturach - jak wcześniej spomniane:trawa piasek. Trzeba powodowac by mięsnie stopy dużo pracowały. -- Pozdrawiam Ania

Re: Plaskostopie!!!

Absolutnie nie mowi sie o plaskostopiu u dwulatka- wtedy sklepienia stopy dopiero sie ksztaltuja. Jakis nadgorliwy ten lekarz. Nawet u czterolatka ostroznie sie mowi o plaskostopiu- bo moze byc tek, ze stopa jest wiotka, a sklepienia sa wyksztalcone prawidlowo. Dwulatek powinien miec po prostu m

Re: plaskostopie?

Moja Maja tak chodzi i stwierdzono u niej stopy płasko-koślawe , chodzimy na rehabilitacje i ćwiczenia -- Pozdrawiam Dorota córeczka Maja 21.11.2002

Re: plaskostopie?

dziekuje za rady napewno udam sie do lekarza ale w sumie to mnie pocieszylyscie jeszcze raz wielkie dzieki

Re: plaskostopie?

Większość dzieci tak chodzi. Zwróć tylko uwagę na kolana - czy nie są koślawe. A wybrać się do lekarza nigdy nie zaszkodzi - lepiej za dużo niż za mało. Pozdrawiam!

Re: plaskostopie?

Nie każde dziecko tak chodzi. Moja ma 2 latka i tak nie chodzi, a koleżanki syn (2,5 l), który właśnie tak chodzi ma stwierdzone płaskostopie. Mnie martwi, że moja jak się zmęczy to koślawi stopy do środka. Byliśmy u ortopedy i powiedział ze stopa jest prawidłowo zbudowana (przy nim chodziła pros

Re: Plaskostopie

Podnoszenie piłki lub woreczka wypełnionego np. grochem (suchym) palcami stóp. Chodzenie po kolei na palcach, piętach zewnetrznych i wewnętrznych krawędziach stóp.

Re: Plaskostopie

zeby stopy caly czas pracowaly tak jak powinyy i mialy prawidlowe ulozenie musisz miec takie wyprofilowane wkladki do butow . Masz wkladke , chodzisz w butach i stopa caly czas jest prawidlowo ulozona,. Zeby to bylo profesjonalne chyba musisz sie skontaktowac z ortopeda. Ale podejrzewam, z etakie

Re: zabieg Hyprocure-implant na płaskostopie

dzień dobry. Ja przeszedłem taki zabieg ale też nie tylko ja. Zapraszam na swojego bloga. plaskostopie-hyprocure.blogspot.com/

Re: hiperlordoza u dziecka i GP

A byliscie u podiatry? Moj mlodszy tez ma plaskostopie i dostal tu wkladki, ktore bardzo pomagaja, wszystko sie odbylo szybko i przyjemnie. U nas tez mozna sie samemu skierowac do podiatry, bez pomocy GP ( nie wiem jak w innych miejscach jest), wiec moze poszukaj u siebie takiej opcji. Na wizyte u

Wierzysz

w to, ze austriacki zasilek jest warty stopy? Moze mial plaskostopie... PF -- Zapraszam na forum Trojkat Weimarski: forum.gazeta.pl/forum/s,183212.html

Re: Wkładki zamiast obcasu Thomasa

a jaka dziecko ma wade stop??? my mamy pomaranczowe wkladki memo - takie allegro.pl/wkladki-memo-na-plaskostopie-supinujace-r-31-33-i2321237630.html

Re: pas poporodowy

Dobrze dobrane wkladki nie szkodza. A brzuch po ciazy i plaskostopie to 2 rozne sprawy. Niech sie moze ywpowiadaja ludzie ktorzy cos na ten temat wiedza...

Re: obuwie na zime

stopy do po(d)bicia ,gdyby ktos sie wzbranial.. ewentualnie plaskostopie depresyjne. wachlarz narzedziowni finansjery. 4E x

Re: lista

kryska-etka napisała: > no wlasnie..tez powiedzialam ostatnio co mysle..w koncu sie odwazylam uciac zna > jomosc...bo mnie kobieta wkurzala juz od dawna..ale z drugiej strony ...rozsmie > szala mnie do lez...bedzie mi tego brakowac Ja to niecierpialam tych bab za to plaskostopie

Re: prosże o odp specjalistyczną:)

To tak jak ja w pracy na forum bo w domu to rzadko czas. Ogladalam ten aparat i zaraz go sobie kupie. Ale mam jeszcze watpliwosci, bo ten duzy palec mam skrzywiony nie tylko od haluksa ale jest taki na dole krzywy miedzy palcami. Nie wiem czy moze to wina wady postawy czy moze ja mam plaskostopie

Re: Wierzysz

polski_francuz napisał: > w to, ze austriacki zasilek jest warty stopy? > > Moze mial plaskostopie... > > PF Stawiał bym na inny defekt medyczny. Może coś z glową.

Re: prosże o odp specjalistyczną:)

moje.m napisała: >Ale mam jeszcze watpliwosci, bo ten duzy palec mam skrzywiony nie tylko od haluksa ale jest taki na dole krzywy miedzy palcami. Nie wiem czy moze to wina wady postawy czy moze ja mam plaskostopie, bo te haluksy z c zegos sie robia. Ja buty to nosilam zawsze wygodne

Re: Obcasami po betonie ;)

z trampolkow, to tylko plaskostopie ewentualnie, a stopka w szpileczce, to i wyglad zdecydowanie ladniejszy :> a ze troszke niewygodnie? cos za cos ;)) -- http://img.1gif.pl/avatar-zwierzeta/avatar-zwierzeta-2245.gif

Poradnia wad postawy a poradnia ortopedyczna

Powiedzcie mi jaki lekarz przyjmuje w poradni wad postawy ? A pytam dlatego bo moj 4,5 latek siadal na zabe i od tego ma koslawosc kolan i lekkie plaskostopie mial. Bylismy rok temu w poradni wad postawy a ona nas skierowana do ortopedy.... Wiec kim byla ta lekarka w poradni wad postawy ? Za

Re: siadanie z nogami pod pupa :)

lusia1815rok napisał: > wkladki na plaskostopie ;) Na płaskostopie to bieganie boso :P -- JoShiMa Na świecie nie ma innych zjawisk, poza zjawiskami fizycznymi.

Re: 3 pytania

A co ja buty sprzedaje? Chce tylko rozmiar Twojej stopy. Swoja droga, plaskostopie tez masz?

Re: P Pawle, temat nóg mojej małej powraca.

Panem Pawlem nie jestem, ale moze sie wypowiem. Otoz sama mam plaskostopie. Pamietam dobrze ze jako dziecko bolaly mnie podeszwy stop, Uskarzalam sie na bole zwlaszcz gdy duzo chodzilam. Mimo ze od tego czasu minelo 20 lat teraz tez czasami bola mnie stopy, nie jest to jakiz straszny bol, ale

Re: Halluksy - operowac czy nie?

moge zapytac czy masz plaskostopie poprzeczne? Podobno przy nim halluksy lubia pojawiac sie ponownie. W jakim miescie operowalas, jaka metoda? Poczytam rowniez stare watki, dzieki.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - plaskostopie