Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Bób

Spróbuj może tego kulinarnyprzewodnik.blogspot.com/2014/06/poledwiczka-wieprzowa-z-kasza-i-bobem.html

Re: wasze sposoby na bób

Ja robiłam ostatnio z tej strony:D kulinarnyprzewodnik.blogspot.com/2014/06/poledwiczka-wieprzowa-z-kasza-i-bobem.html

Re: wasze sposoby na bób

beznadziejny blog z beznadziejnymi przepisami. jego autorka poniza sie zebrzac o wejscia, ale nikt sie na to g... nie nabierze. sio! dobrzeradzi napisał(a): > Ja robiłam ostatnio z tej strony:D > kulinarnyprzewodnik.blogspot.com/2014/06/poledwiczka-wieprzowa

Re: Bób - instrukcja obsługi?

Jak gotować to zależy od Ciebie, trzeba go wyłuskać ze stronków przed gotowaniem. Same ziarna je się albo ze skórką jeśli jest młody albo wyłuskuje się go ze skórki która łatwo odchodzi po gotowaniu. Jak nabierzesz wprawy wypróbuj ten przepis:D kulinarnyprzewodnik.blogspot.com/2014/06/poledwiczka-wieprzowa-z-kasza-i-bobem.html

Re: Gary czyli z cyklu....

Wczoraj zupa tajska z mlekiem kokosowym, czerwoną pasta curry i poledwiczka wieprzową ( bo moj chłop cycka kurzecego nie tknie). Dzisiaj prosto- pierogi z miesem i barszcz czerwony. Jutro płaty łososia na brokułowo ciecierzycowym piure. -- Mam odsmyczowe i odkuwetkowe zapalenie mózgu :):):):)

Poledwiczka wieprzowa ze sliwkami

Kupil Ci ja poledwiczkie wieprzowej tak z funta. Wziol ja polowe, reszte zamrozil i nadzial na noz. W dziure po nozu napchal ci ja sliwek suszonych z Kalofornii. Potem wziol ci ja te poledwice i sola, a czosnkiem i pieprzem natarl, owinal folia i do lodowki schowal. Poczem spas siem udal. W

Re: Bób - instrukcja obsługi?

jeśli jest młody albo wyłuskuje się go ze > skórki która łatwo odchodzi po gotowaniu. Jak nabierzesz wprawy wypróbuj ten pr > zepis:D > kulinarnyprzewodnik.blogspot.com/2014/06/poledwiczka-wieprzowa-z-kasza-i-bobem.html -- Jean-Claude Van Who?

poledwiczka wieprzowa

Co odbrego mozna z niej zrobic? I najlepiej tez niezbyt pracochlonnego, moze jakies fajne marynaty znacie?

Re: Poledwiczka wieprzowa ze sliwkami

kurde, a u mnie one muszom dużo dłużej dochodzić :/ może polskie są inne, he he... bardziej oporne :)) -- nie rób scen :)

Re: Poledwiczka wieprzowa ze sliwkami

Maja mniej wody. Jak robie placki z tutejszych ziemniakow (czytaj wloskich lub hiszpanskich) to prawie pol na pol dodaje maki. Inaczej sie nie da. -- Somebody Stop Me!!!!

Re: Poledwiczka wieprzowa ze sliwkami

Mhmm, brzmi bardzo smakowicie, tylko ja z doświadczenia wiem, że te wredne ziemniory tak szybko nie dochodzom. Miękkie ci one były??? :) Dawaj kawałek polędwiczki :) -- nie rób scen :)

Poledwiczka wieprzowa

Podziele sie z Wami dwoma przepisami skoro juz mowa o poledwicy wieprzowej. 1. szkl. wody ziola suszone: jakie sa pod reka- rozmaryn, oregano, lubczyk, majeranek i inne, troche soli, cukru, pieprzu, listek, ziele ang. zagotowac, ostudzic, dolac szkl. bialego wina (WAZNE!) wlozyc poledwice i

Re: poledwiczka wieprzowa

Prosze! Wpisz w wyszukiwarke "wieprzowe" - 220 postów, a potem "poledwiczki" - w "temat". Bylo ponad 1000 postów o nich, bo sa najwdzieczniejsze do zrobienia na wiele sposobow. A tu na smaczek :-))) forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=77&w=20496833&a=20582308

Re: poledwiczka wieprzowa

Polędwiczki pokroić na kawałki ok. 3 cm i obsmażyć na słoninie , wyjąć i na tym tłuszczu zeszklić cebulę i dodać sporą garść pokrojonych pieczarek (lepsze są leśne grzyby np. mrożone), poddusić pod przykryciem. Wrzucić wszystko do garnka zalać gęstą śmietaną wiejską, dodać grubo mielonego pieprzu,

Re: Polędwiczka w herbacie z purée kalafiorowym

bez wołowiny... szczegolnie białe mieso nabiera dziki wygląd i ciekawszy smak moja polowica z wiekiem ma niechec do smaku i zapachu wieprzowiny - nie wiedzac ze poledwiczka dobe moczyla sie w b.mocnej esencji herbacianej, stwierdzila ze nareszcie nie czuje wieprzowiny w wieprzowej poledwicy

Re: szukam sprawdzonego przepisu na pulpety/klops

kuchniaolicruz.bloog.pl/id,4228103,title,Pulpeciki-w-sosie-pomidorowym-Nigelli,index.html?ticaid=6da52 ciekawa jestem, jak wyjdą z miesa z udzca indyka... narazie zrobilam z mielonego wieprzowego (poledwiczka wieprzowa) i dodalam semoline, natomiast nie wiedziałam czy parmezan moge zastąpić serem

Re: grill GAZOWY czy węglowy

czy poledwiczka wieprzowa, gorących kolacji typu serek halloumi, grillowane warzywa czy kiełbaski, opiekane kanapki itp. Mam taki dwustronny. A tu link do angielskiej strony omawiajacej wady i zalety gazowego i tradycyjnego: www.which.co.uk/home-and-garden/garden/guides/how-to-buy-the-best-barbecue/gas-vs-charcoal-barbecues/

Re: Kucharki na jakim mięsie robicie gulaszową?

Własnie scięgna, błony powiezi to jest cos czego nie toleruje... Nienawidzę gdy mi mieso w zębach zgrzyta.... Lubię czyste chude miesa. Poledwiczka wieprzowa no sorry nie przesadzajmy droga nie jest - zuzywam pół na garnek zupy gulaszowej. Imasumcośtamcośtam - a gulaszowa to jaka niby ma byc jak

Re: Coś na lekką kolację :-)

ja też najpierw znalazłam info że ma IG 45, potem znalazłam kalkulator który podaje, że pęczak ma IG 35 w 150g, www.glukostin.pl/kalkulator no a na blogu pyszneizdrowe.blogspot.com/2011/12/peczak-z-poledwiczka-wieprzowa.html jest info następujące: "Wybrałam pęczak, bo spośród wszystkich

Re: Wieprzowina w sosie karmelowym

jeszcze jedna rzecz - czy poledwiczka wieprzowa sie nada, bo akurat mam w lodowce, czy lepszy jednak schab? -- widział kto takiego kotka?

Re: Kawa z" bombą kaloryczną" ;P

kawa juz wypita, sniadanie zjedzone, kuchnia ogarnieta, poledwiczka wieprzowa rozmraza sie na obiad, i ja myslalam dzis o ogorkowej, mam pyszne ogorki mojej mamy, starte na tarce, w sloiczkach - pyszna ogorkowa z nich wychodzi. plany na dzien malo konkretne - gdzies tam pojechac, moja do jakiejs

Re: Lubicie "owoce morza"?

Osmiornica dobrze zrobiona i ugrillowana smakuje jak wieprzowa poledwiczka. I to mieciutka.

Re: co dziś ugotować mojemu N;)

mi ostatnio mama zrobila szaszlyczki... pyszne, z podsmazonym mieskiem (poledwiczka wieprzowa), kielbaska, cebulka, papryka (roznokolorowa), pieczarki... mrr:)

Re: Co zrobić z dużą ilością suszonych śliwek?

A/ na slodko: 1/ clafoutis / w ciescie nalesnikowym/, 2/ mus, 3/ tarta, 4/ salatka z owocow suszonych / sliwki, morele, figi i in./ B/ na slono; 1/ pieczony schab, 2/ poledwiczka wieprzowa ze sliwkami. Co wybieracie ?

Zabieram sie za gotowanie ( menu 3. adwent)

ktory to uczcimy juz dzis wieczorem. Bedzie kremowa zupa kalariofowa z kurczakiem, potem odrobina cross over : karamelizowana poledwiczka wieprzowa w sosie sojowym z zielonymi warzywami do tego ryz jasminowy. A na daser troche inne tiramisu bo z malinami i slodkim sherry. Jako ze w daniu glowym

Re: proszę o podpowiedź :-)

a ta wodka bedzie z kielonkow, czy w formie drinkow z parasolka? bo to tez ma znaczenie, jak z kielonkow to jakies mini-mini ze sledzia na ciemnym chlebie, na to palki szczypiorku pnace sie do gory i juz jest gourmet :). a do parasolek to jakies miesiwo nieskomplikowane np poledwiczka wieprzowa

Re: Soczysty pieczony schab dla dzieci i dorosłyc

kotletow - shoulder steaks. Schab z kawalkiem tluszczu na gorze to bedzie raczej loin joint. Nie mylic z tenderloin (zwany tez dla zmylki ;) pork fillet ) bo to juz jest poledwiczka wieprzowa. No i schab mozesz tez kupic w duzym kawalku z koscmi: loin rack joint. Albo pokrojony na kotlety z koscia: pork

wiadomo wiesiu.., że.

(piwniczne, bezdomne koty zjadły ze smakiem)......... dzisiaj poledwiczka wieprzowa i tunczyk , śmietanka , zobaczymy za kilka dni, jesli się powiększy idę do weta..

Re: Co na obiad ?

A u mnie poledwiczka wieprzowa z patelni,cukinia duszona na oliwie i grule!

Re: co dzieciom na obiad?

u nas króluje nieśmiertelny kotlet w skorupce - czyli piers kurczaka, poledwiczka wieprzowa, ryba - wazne zeby panierowane. niestety. z miesa jeszcze przejdzie mielony i pulpety. na szczescie mielony moze byc na parze:) Piotrek nie przepada za sosami:/, wiec odpadaja wszelkie spaghetti, bo i klusek

Re: Obiad urodzinowy dla rodziny, HELP

moze zupe serowa? A dla dziadka moze poledwiczka wieprzowa nadziana rokpolem, choc to moze za duzo tego sera...?

Re: danie główne z owocami

mój małż kiedyś, gdy mu sie jeszcze chciało, eksperymentował i wrzucał dla młodych do kotletów mielonych w środek namoczone rodzynki..do pulpecika wielkosci laskowego byłyby w sam raz :))..do kotlecika wieprzowego lub wołowego mozna wsadzić namoczoną scześniej suszoną śliweczkę lub morelę..a z

Re: Polędwiczki wieprzowe po 7 m ż.

Poledwiczka jest jeszcze bardziej delikatna. Ja swojemu synowi w pierwszej kolejnosci gotuje poledwiczke jak mam a w drugiej schab,szynke i inne rodzaje mies.

przepis wcielo :(

Poledwiczka wieprzowa, pokrojona na plastry, kazdy lekko rozbity dlonia natarta marynata wyladowala w lodowce na noc. marynata- najprostsza, czyli ziola (rozmaryn, tymianek, czaber) utarte z sola, pieprzem i oliwa w rondelku na oliwie podsmazony ryz, zalany bulionem i wrzucone warzywka (jakas

Re: komunia - menu

U nas obiad krem ze szpinaku z czosnkiem,gorgonzola,i maslanymi grzankami poledwiczka wieprzowa z sosem z prawdziwków,pieczona papryka faszerowana i gnocchi ziemniaczane oprócz tego łosos marynowany w soli morskiej , podany z bukietem warzyw, 3 sałatki, deska wedlin i pieczonych mięs, deska serów

Re: polędwica w sosie ...............

no piekne i pyszne, chyba mnie skreci, bo ja tylko szpinak. A poledwiczka wieprzowa dlaczego? Bo moze wolowa bardziej by sie nadala, jak ze smietana sosik? Ale pewnie i tak pyszne, wiec nie bylo pytania.

Re: watek dla przyszlej mamy Kingi:-)

A Mulinka , jaka poledwice mialas na mysli ( ja miesozerna jestem) , wolowa czy wieprzowa? Bo dobra poledwiczka nie jest zla... ( ale nie chce draznic tych co miesa nie jedza, ja poprostu tak mam). Kinga -- Robert ?

Re: Świnina duszona w piwie

miałam zrobic twoja swininke ale wyszła mi z domu łopatka.. za to w lodówce była poledwiczka wieprzowa, wiec poeldwiczke naszpikowłam kawałkami czosnku i zamarynowałam sobie w piwie, z dodatkiem liscia, ziela, pieprz, zabka czosnku na 2 h. potem na goracy tluszcz (ewentualie mozna uzyc grilla

Re: Polska restauracja w Nagoi.

many different kinds dishes as possible. Here are what I ordered. Zupa Grzy bowa Zupa dnia Salata sarmacka Salata wiejska Poledwiczka wieprzowa Filet z kurcraka w sosie Gotabki Pstrag na porach I liked Poledwiczka wieprzowa and Filet z kurcraka w sosie". Pozdrawiam

Pieczone polędwiczki z konfiturą wiśniowo-cebulową

kuchni w SPA dr Ireny Eris w Krynicy -skopiowałam z Ugotuj to ugotuj.to/przepisy_kulinarne/2,87561,,Pieczona_poledwiczka_wieprzowa_z_konfitura,,68529708,9495.html Pieczona polędwiczka wieprzowa z konfiturą - składniki * 60 dag polędwiczek wieprzowych * 15 dag czerwonej cebuli * 8 dag wiśni

Re: Do Pani S.:)

widze moja droga, ze nie odrobilas wczesniejszych wpisow, buuu pisalam tam, ze filet Mignon w fr to poledwiczka wieprzowa i ze wlasnie z francjii pochodzi To nazewnictwo, wszelkie inne to uzurpacja nazwy, hihi, pozdrawiam cieplo, bo u mnie to ok 28 st, a u ciebie to podobno juz zzzimno... i

sos z calego pieprzu zielonego plus mieso

znalazlam na stronie Pascala przepisy na bruk wolowy z sosem pieprzowym. Pascal uzywal pieprzu w zalewie, a mieso to poledwica wolowa. \Czy mozna by taie mieso zastapic innym, tanszym np wieprzowym, jaka to czesc wieprza musi byc:)? poledwiczka a moze cos innego tez wyjdzie? przepis o ktrym

Re: Dania z kurkami- polędwiczka

Tym razem poledwiczka z kurkami w sosie śmietanowym. polędwiczka wieprzowa (u mnie jedna długa ok. 650g) 4 łyzki masła 200g kurek mały kubek ok. 200ml smietany do sosów sól pieprz papryka czerwona rozmaryn 2 ząbki czosnku Mięso opłukać, osuszyć, ponacinac ale nie do końca, oprószyć sola i

Re: kawałek... a raczej kawał biblioteki do ogląd

ja tam chodze do tych sklepow w ktorych ta karkowka figuruje jako shoulder pork, i mysle ze bede musiala zwrocic im uwage na niezgodnosc z polsko angielskim slownikiem.A pork loin spprzedaja jako wieprzowa poledwiczka, pork loin chops to kotleciki z w/w. Ale jak to naprawde jest z tym

"placuszki" z poledwiczki wieprzowej.

Polecam - bo naprawde REWELACYJNE! Rodzaj koltletow hmmm.. moze napisze co i jak,tylko ja na "oko" robie ;) Skladniki: -poledwiczka wieprzowa -pieczarki -cebula -papryka -jajko(ew dwa w zaleznosci od ilosci skladnikow) -maka ziemniaczana -troszke startego sera zoltego Cebule

Re: elegancki obiad

bardzo ciekawe ziemniaki surowe bardzo drobne ziemnaki (albo wieksze pokrojone w kawalki) podsmazyc na patelni razem z cebula i papryka pokrojona w kawalki przez ok 5 - 7 min. nastepnie przelozyc do garnka i zalac bulionem. gotowac az zemniaki beda miekkie. do tego faszerowana poledwiczka

Re: Kolacja urodzinowa-niespodzianka

Proporcje na kluski: 1/2 kg ziemniakow ugotowanych, 1/4 objetosci ziemniakow maki ziemniaczanej, 1 jajko. Tylko te kluski z poledwiczka wieprzowa to tak nie bardzo ida. To raczej jakies mmieso z gestym sosem, bitki w sosie grzybowym albo gulasz czy paprykarz albo rolady.

Niestety nie moge sie z toba zgodzic, royu

bo, filet Mignon to poledwiczka wieprzowa, a Chateaubriant to poledwica wolowa(filet po fr) o wadze 300-400 gr. najbardziej popularny Chateaubriant podaje sie z sosem bearnaise, estragonowy z szalotkami i bialym winem, co jednak wcale nie znaczy, ze nie mozna podac z innym sosem. co do obrobki

Re: Polska restauracja w Nagoi.

it is a good restaurant. > > I ordered as many different kinds dishes as possible. Here are what I ordered. > Zupa Grzy bowa > Zupa dnia > > Salata sarmacka > Salata wiejska > > Poledwiczka wieprzowa > Filet z kurcraka w sosie > Gotabki > Pstrag na porach

Re: melduje pierwsze sukcesy :-) - ja rowniez:)

Zaraz szukam na Ebayu ksiazki i termometra Dzis na pierwszy ogien poszla, podobnie jak u Ciebie Misiu, poledwiczka wieprzowa I juz zniknela! Byla przepyszna, mieciutka, a jednoczensie super doprawiona, choc w zasadzie oprocz soli i pieprzu i do obsmazenia paru swiezych ziol niczego nie dalam Troche

Moj dzisiejszy obiad...

Poledwiczka wieprzowa z serem. Potrawa mogaca miec mnostwo waruantow - zalezy od weny..;)) -poledwiczka wieprzowa -pieczarki -ser zolty -cebula -boczek wedzony -maka -przyprawy - sol,pieprz,pasta wegierska,ziola,papryka slodka -czosnek Pieczarki i cebule drobno kroje i wrzucam na maslo,zeby sie

polędwiczki z prawdziwkami

bardzo proste, ale efektowne :) poledwiczka wieprzowa oliwa z oliwek ziola swieze (rozmaryn, tymianek, szalwia) badz mrozone, wrzucilam do blendera z zabkiem czosnku, szczodra szczyta soli i oliwa. Zmiksowac. Mieszanka natrzec poledwiczke (pokrojona w plastry, lekko rozbita dlonia), odlozyc na

kurkowy klasyk

czyli kurki z poledwiczka wieprzowa. wiem, ze malo oryginalne ale w ramach wzmacniania galeryjnej-frakcji-nie-slodkosci mozna sobie to przypomniec :) pokrojona w plastry poledwiczke lekko rozbijam, skrapiam delikatnie octem balsamicznym oraz oliwa, posypuje czarnym pieprzem. odstawiam na co

Re: wilgotne pieczyste

poledwiczka wieprzowa nadziana sliwkami robi sie to ekspresowo i prosto rzeczona poledwiczke nacina sie wzdluz jak bulke do hot-doga, pakuje czosnek wycisniety praska (najlepsza z Ikei za 19.90) i rzeczone sliwki, a nastepnie sklada i wklada do zamrazalnika, co by zamarzla na kosc w formie parówy

Re: SCHAB- tylko jak???

Ja mam taki fajny i prosty przepis: - schab, poledwiczka wieprzowa (takie male dlugie) surowa, sliwki suszone. Poledwiczke przekrawasz, nakladasz w nia sliwek i zawijasz, zeby byla w ksztalcie ogorka i zamrazasz. Potem robisz dziure w schabie i wpychasz te zamrozona poledwiczke ze sliwkami w

zbój nad zbóje czyli kradziez zuchwała :)

bylo, wkladam reke i czuje cos wilgotnego oslizłego a gadzina mala burczy!!! wyciagam a tam kawal (doslownie prawie jej wielkosci) miecha a dokladnie poledwiczka wieprzowa ktora miala byc dzisiaj na obiad!!!! zagladam bardziej patrze DRUGA!!!! moja siostra wyciagala wczoraj mieso i zapomniala schowac

Re: Do czego to doszlo, prosze panstwa

mojego lokalnego rzeznika znakomita pieczen wolowa AUD 12 /kg, filet wieprzowy (poledwiczka) AUD 16/kg, diet mince czyli beztluszczowe mielone AUD11/kg. To ostatnie pies jada, wiec mielone Aniutka, co to pies go nie chcial ruszyc, zapewne bylo solidnie spryskane konserwantem (benzoesanem sodu

Re: Znowu proszę o radę

;lubi" sie przedziurawic, i wtedy, jak sok wycieknie, to faktycznie jest zasuszona porazka) tylko z sola. Piers indycza troche pedzluje oliwa i obtaczam w tymianku, bo to juz by bylo kompletnie bez smaku, to samo z poledwiczka indycza (pycha!!!) albo wieprzowa. -- Is. foto

Re: foundue - ratunku !

A ja nacieram garnek czosnkiem jak juz tu ktos wspomnial i wlewam dobrej jakosci oliwe z oliwek i czekam az sie zagotuje. Obok podaje swieze, mieso pokrojone w kostke ok 1,5cm na 1,5 cm. Mieso najczesciej to poledwiczka wolowa lub wieprzowa. Miesko przed podaje marynuje aby troszke zmieklo

Re: co podać na wykwintną kolację?

1. Warkocz z poledwiczki wp.( przepis z pokladu "Stefana Batorego" ) sklad: poledwiczka wieprzowa plaster wedzonego boczku szczypta slodkiej papryki mielonej sol , pieprz, maka do panierki robota:poledwiczke lekko rozklep przekroj

Re: popisowy obiad dla tesciow

1. jednak przemysl lub skonsultuj z mezem- czy jest cos czego tesciowa/tesc nie jada bo np.dieta lub po prostu nie lubi! 2. podam Ci przepis na sczab " z niespodzianka" kawalek schabu bez kosci 2 poledwiczki wieprzowe poledwiczki wyrownaj ostrym nozem do ...rownego grubego

Udało sie !!! udało!!! :)

jakiejs restauracji bo az mu sie nie chce wierzyć ze sama skoro takie pyszne ;) Korzystałam z przepisów : na pręgę forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=777&w=29667842 i z wariacji przepisu (zamiast karczku wystapila poledwiczka wieprzowa i duuuzo grzybów) forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=777&

Re: „skarby” ukryte pod inną nazwą

- poledwiczka wieprzowa (albo wolowa jesli beef) veal - cielecina watrobka wszelkiego rodzaju (liver)- z kurczaka widzialam chyba tylko mrozona-w tesco (a moze w Iceland) black pudding - bardzo przypomina polskie czarne ;) wholemeal flour - maka z pelnego przemialu rye flour - maka zytnia sponge supreme

Re: pieczeń wieprzowa/wołowa

1/ Wolowina: lopatka, udziec / ligawa, rumsztyk, zrazowka /; 2/ wieprzowina: karkowka, schab, poledwiczka, szynka; 3/ Cielecina: udziec, lopatka, nerkowka. Sos pieczeniowy ciemny: Jego podstawa jest tzw. fond, czyli rozprowadzony winem, woda lub bulionem wytworzony podczas pieczenia miesa

Re: ........ i poratujcie:GOŚCIE

Co do przepisów obiadowych to ja czesto robie tez filety z kurczaka nadziewane pieczarkami podsmażonymi na masle z cebulka. Ten farsz daje sie do srodka i składa na pół albo na koperte zależy od kształtu fileta(lepiej sie do tego nadaje poledwiczka wieprzowa) bo nie peka przy rozbijaniu na

Re: Polędwiczki wieprzowe w sosie arachidowym

O to na pewno jest pyszne. Jadlam taki sos z kurczakiem, poledwiczka tez mi tu pasuje a patent na podanie z jajkiem wykorzystam. -- "Jesli jestes kotleciarzem - jedz to w domu po kryjomu! Zero tolerancji" (bene_gesserit na FK) Gruzja05.09.2007-23.09.2007

Re:Co na obiad ? i po ???

cukinia mielonym mięskiem z indyka+ ziemniaki + kompot z jabłek Jutro - pierś kurczacza (ha!o kurczę!) + fasolka szparagowa + pyry wel ziemniaki wel kartofle + kompot z jabłek . Smacznego lablafox mamaja- A u mnie poledwiczka wieprzowa z patelni,cukinia duszona na

Re: Jak smacznie zrobić polędwiczki wieprzowe?

Ja robie na dwa sposoby: 1. Kroje na grube plastry, posypuje sola i grubo zmielonym pieprzem, smarze krotko na dobrze rozgrzanej patelni o mala iloscia tluszczu. 2. Poledwiczka w calosci. Posypuje rozmarynem, szalwia, pieprzem, sola (lub vegeta) . Na wierzch klade kilka platkow masla. Wstawiam do

Zdjęcia - poledwiczka wieprzowa