Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Polip na szyjce macicy w ciąży.

Polipa na tarczy szyjki lekarz zauwazyl juz na pierwszej wizycie w ciazy - czyli w 7 tyg. I to wlasnie on najpewniej byl przyczyna dosc silnego krwawieńia w 9 tyg. Poza tym nie dawal sie we znaki, a mialam i szew zakladany na szyjke, i rozne leki dopochwowe biore (w tym tez luteine) niemal non stop

Polip na szyjce macicy w ciąży.

Cześć dziewczyny. jestem w 27 tygodniu ciąży. Lekarz wykrył podczas badania polipa na szyjce 2mm.. w ogóle się nim nie przejął, powiedział, że nic się z nim nie robi. Kilka razy plamiłam jednorazowo i być może to przez niego, bo wszystko inne jest ok. Czy któraś z Was miała to paskudztwo? Czy były

Re: polip szyjki macicy

czy po usunieciu polipa z szyjki macicy jest niebespieczne czy mozna zaras po zabiegu wracac do fizycznej pracy

Re: polip szyjki macicy

Witam! stwierdzono u mnie Polipa w szyjce, (polip lub rodzący się mięsniak)taka diagnoza.Na USG- pochwowe parę malych torbieli i jeden większy na tylnej scianie macicy.Skierowanie do szpitala na usunięcie polipa.zaproponowalam aby usunąc całą macicę, lecz lekarz stwierdzil ze tego się nie stosuje

Re: Polip na szyjce macicy w ciąży.

dzieki, u mnie pojawil sie może od tego, że biore luteine 100mg 2 razy dziennie, lekarz mi powiedzial, ze to przez nadmiar hormonow.

Re: Polip na szyjce macicy w ciąży.

U mnie też wykrył na ostatniej wizycie i też sie nie przejął. Bakterie w moczu mam prawie od początku ciąży. Robiłam kilka razy posiew i wyszło ok. Raz też brałam antybiotyk. -- http://www.suwaczki.com/tickers/p19upc0z444i956t.png

Re: polip szyjki macicy

Dziewczyny, w lutym przy kontrolnym badaniu usg wykryto u mnie polipa w szyjce macicy, w marcu poszłam na kontrole, zeby sprawdzic czy się złuszczyl - był. Dzisiaj byłam jeszcze raz, sprawdzic czy po poł roku nadal jest - NIE MA! złuszczył się! Zycze wszystkim takich diagnoz

Re: Polip na szyjce macicy w ciąży.

Miałam :) Miałam tez krwawienia, prawdopodobnie od niego. W 33 tc, po współżyciu z mężem, odpadł, z czego zrobiło się mega krwawienie, szpital i w ogóle. Ale ciąża niezagrożona, urodziłam w 39 tc, 3800 kg :) Teraz jestem w 2 ciąży lekarz mówi, że polip może się pojawić, że to zmiany hormonalne

polip na szyjce macicy

całe podbrzusze...po zdadaniu usłyszałam, że na szyjce macicy mam polipa ;( który trzeba usunąć ! oczywiści po wyleczeniu stanu zapalnego! ale lekarz nic nie powiedziła skąd sie bierze to schorzenie! przestraszyła sie torchę informacją o szpitalu, usłyszałam ze muszę sie położyć na dwa dni, zabieg

Re: polip szyjki macicy

Witam, ja właśnie jestem po usunięciu polipa, zabieg miałam robiony w Salve w Łodzi na NFZ, przed zabiegiem trzeba przebrać się w koszulę, jakies klapki, mozna wziąć skarpetki i gazetke lub książkę, zabieg był przy znieczuleniu dożylnym tzw. głupi Jaś, ktory ma za zadanie znieczulic i uspokoic

Polip szyjki macicy w ciąży-krwawienie w wc

Mam pytanie do dziewczyn ktore maja/mialy polipa w czasie ciazy lub nie. Otoz jestem w 13 tyg i w 6 tyg zostal wykryty polip w szyjce macicy, przez niego mam czasem plamienia, raczej lekkie. Ginekolog powiedziala ze dopoki nie boli mnie brzuch to nie ma powodu do niepokoju. Nie powinnam wspolzyc

polip szyjki macicy

witam Ok 6 mies temu poszłam na usg, wyszlo że mam polipa w górnej części szyjki macicy po paru miesiącach powtórzylam badanie u tego samego lekarza, stwierdził że nic nie mam, ale ja mu przypomnialam że przy ostatniej wizycie wyszlo że mam polipa. kazał polożyć się jeszcze raz i powiedział że

Re: polip szyjki macicy

Mojego polipa na szyjce wyczułam sama, przy samobadaniu, lekarka była w szoku ale potwierdziła,że jest podczas badania z wziernikiem. Był malutki więc kazała mi poczekać kilka miesięcy potem dostałam skierowanie i miałam go usuwanego w szpitalu. Niedawno podczas rutynowego usg jamy brzusznej

Re: polip szyjki macicy

Nbyłam w przychodni na ubezpieczalni na badaniach usg i wykazalo ze mam polipa szyjki macicy ..dostalam skierowanie na zabieg ale zeby sie upewnic poszlam prywatnie i lekarz stwierdzil ze przy mojje cytologi nie ma potrzeby wysylania mnie na zabieg ..zeby narazie poczekac . Nie wiem czy dobre

Re: polip szyjki macicy

Gość portalu: katiusza napisał(a): > Skierowanie do szpitala na usunięcie polipa.zaproponowalam aby usunąc > całą macicę, lecz lekarz stwierdzil ze tego się nie stosuje, ze trzeba usunąc > polipa dać do histo, a potem zobaczyć ewentualnie co dalej. To prawda, że trzeba niestety dwóch

Re: polip szyjki macicy

U mnie polip powodował krwotoki, był to uszypułowany polip "rodzący się", więc było go widać w zwykłym badaniu. Z powodu mięśniakowatej macicy i tendencji do tworzenia się nowych "niespodzianek" zdecydowałam się na usunięcie całej macicy i jestem z tej decyzji bardzo zadowolona

Re: polip na szyjce macicy

Zabiegu się absolutnie nie bój. Ja miałam usuwane takie "cóś" co mi wyrosło pomiędzy wizytami u lekarza (polipy rosną bardzo szybko). Wcześniej trzeba iść się umówić w szpitalu na termin zabiegu. Jest on robiony pod narkozą, ale bardzo słabą (ja np nic nie czułam, ale słyszałam rozmowy

Polip szyjki macicy

Witam. Jestem w 20 tygodniu ciąży. Ostatnio troszke krwawiłam i lekarz powiedział po badaniu że mam polipa na szyjce macicy. Teraz wyieram sie na usg prenatalne i po nim mam isc do szpitala na usunięcie tego nieszczesnego polipa. I własnie tu chcialam zapytac czy któraś z Was miała usuniętego

Re: polip szyjki macicy

Ja miałam usg dopochwowe gdzie lekarz stwierdził 10 mm endometrium dostałam skierowanie do szpitala na kolejne łyżeczkowanie i okazało się ,że mam dwa polipy w trzonie macicy które mi usunięto.Wczoraj wyszłam do domu i czekam 2 tygodnie na wyniki histo, zaznaczę że byłam wcześniej łyżeczkowana już

polip na szyjce i plamienie

Mam pytanie czy mając polipa na szyjce może on po jakimś większym wysiłku lub bardziej energicznych ruchach dziecka powodować niewielkie plamienie.Nic mnie nie boli ale zauważyłam ze co jakiś czas pojawia mi się taki śluz podbarwiony na brązowo i są to takie grudki,nie jest tego dużo ale trochę

polipy szyjki macicy

Bardzo proszę o radę czy stosuje się homeopatię w leczeniu polipów szyjki macicy. Mój lekarz stwierdził u mnie 0,5 cm. polip, mam założoną wkładke domaciczną, prócz tego lekkie zakażenie grzybiczne, bardzo prosze o pomoc jakie leki sie stosuje w tego typu schorzeniach.

Polipy szyjki macicy - plamienie

W styczniu 2008 r. miałam abrazję macicy z powodu krwawień międzymiesiączkowych. Stwierdzono mi podczas tego zabiego polipy szyjki macicy, których w odróznieniu od polipów samej macicy - nie leczy się (tak powiedziała ginekolog). Od maja tego roku znów mam plamienia międzymiesiaczkowe. Czy

Re: polip na szyjce

Miałam wycinane polipy. Proponowano mi znieczulenie ogólne (narkozę), a ponieważ się nie zgodziłam (bo chciałam szybciej wyjść do domu), to następnie miejscowe. To jest generalnie drobny zabieg, także nic się nie martw. -- Mam wsparcie Karmienie piersią powyżej roku

polip na szyjce

miala ktoras wycinany podczas kp? jakie bylo stosowane znieczulenie - ogolne czy miejscowe? mam konsultacje z anestazjologiem dopiero za 2tyg i ciekawa jestem... odstawiac nie zamierzam, wiec chce sie przygotowac na znieczulenie, po ktorym bede mogla nadal karmic.

Re: Polip szyjki macicy w ciąży-krwawienie w wc

Dziekuje Ci za odpowiedz, a czy Twoj lekarz proponowal CI usuniecie polipa? Lub chociaz mowil cos na ten temat? przeczesalam rozne fora i portale i niektore dziewczyny pisaly ze mialy usuwany polip w ciazy, inne ze lekarz mowil ze nie wolno. Moja tutejsza ginekolog tez twierdzi ze w ciazy sie nie

Re: Polip szyjki macicy w ciąży-krwawienie w wc

Ja mam polipa od samego poczatku ciazy, przeszukujac rozne informacje tylko raz spotkalam sie z informacja o jego usunieciu, ale wiekszosc wpisow byla, ze lekarze nie zalecaja. Brazowe plamienia mam praktycznie codziennie, nasilone przy wiekszym wysilku. Istotny problem z polipem jaki bede ja

Re: Polip szyjki macicy w ciąży-krwawienie w wc

usuwanie miało sens. On wogóle nie ma znaczenia, jedyne co to żę troche stresować może przyszła Mamusię. Ja odkąd wiem, że plamienie jest od polipa zupełnie już się nie przjmuje. Na początku było stresowo zanim się okazało że to jego sprawka:-)

Re: polip szyjki macicy

nie mam obfitych miesiaczek ani zadnych krwawien .. ani zadnych bóli . Czy mimo trzeba usunac polipa ?

Re: polip szyjki macicy

aha, akurat. ja mialam grupe I cytologii, a polipa mialam :/. Nie jesto nic groźnego, ale usunąć trzeba.

Re: polip szyjki macicy

miałam łyżeczkowaną macicę i po badaniu hp okazało się, że to były polipy. -- Jestem kowalem swego losu ?!!!

polip szyjki

czy któraś miała i czy tego samego dnia jest się sprawną? czy można potem nosić np dziecko czy jest się na zw. lek? proszę o info

Re: Polip szyjki macicy w ciąży-krwawienie w wc

To jest prawdopodobnie to samo co mam i ja czyli polip doczesnowy tworzący się pod wpływem hormonów ciążowych. Plamiłam do 6 miesiąca teraz żadko np po badaniu ginekologicznym. Nie mam problemów z zaparciami ale wydaje mi się możliwe że może to byc powiązane. Moja ginia przestrzegała mnie że np

Re: polip szyjki macicy

czytałam że nie jedna dziewczyna na tym forum miala taki problem. w jaki sposob u was stwierdzono tak usytuowanego polipa ?podczas badania na fotelu czy przez usg?

Re: polip szyjki macicy

może chce Cię naciągnąć- jeżeli prywatny. Mnie tak ginka chciała usuwać nie istniejącą nadżerkę. -- Jestem kowalem swego losu ?!!!

Re: polip szyjki macicy

byzydura. Idż na USG ale do dobrego lekartza. Polip, może się "odkleić", więc może on siedziec, ale moze wypasc - zdarza, sie, ale rzadko. Na oko, z USG nie mozna okreslic, czy jest to faktycznie polip. Jest to podjerzenie polipa, USG wykazuje zmiane. Tak naprawde co to jest wykazuje

Re: polip szyjki macicy

po łyzeczkowaniu to nawet nie wiadomo czy ten polip zostal usuniety..to takie skrobanie w ciemno...sprawdzono tylko histopatologicznie to co wyskrobano...zeby usunąc polipa trzeba wykonac histeroskopie i go wyciąc..ale zapewe dowiesz sie o tym kiedy znowu go znajdą niebawem na usg.. to samo

Re: pytanie do Pani Doktor - polip szyjki macicy

Polip części pochwowej szyjki macicy, jeśli jest, to nie może się wchłonąć. Należy go usunąć i zbadać histopatologicznie.

Re: polip szyjki macicy

o naciąganiu na nadżerkę słyszałam, ale nie o naciaganiu na polipy. przeciez podczas badania usg dostajesz hm zdjęcie. ja dostałam, było je widać. a po usunięciu dostałam wynik, zbadano je. nie umiem tego wszystkiego fachowo opisać... acha, u mnie badanie usg dopochwowe było powtarzane, na jedno

Re: polip szyjki macicy

Lekarze przy diagnozowaniu są ostrożni. U mnie po dokładnym przebadaniu na fotelu nic sie nie odezwał i zaraz wykonał badanie dopochwowe usg. Prawdopodobnie od razu powziął podejrzenia, które potwierdziło usg. Dopiero wtedy poinformował, że mam polipa.

polip na szyjce macicy

hej dziewczyny, jestem w 31 tc. i byłam dzisiaj na rutynowym badaniu. Okazało się, ze mam polipa na szyjce macicy. Trochę mnie to zmartwiło i nie wiem co o tym myśleć, dodam że to juz moja druga ciąża i przy pierwszej nie miałam czegoś takiego. Czy któraś z Was też ma moze taki problem?! Pozdrawiam :)

Re: POLIP na szyjce macicy w czasie ciąży-co dale

Też miałam . Zakrwawił około 12 tygodnia. Potem był spokój z krwawieniami, ale zalecana ostrożność z powodu rośnięcia polipa i rozpychania szyjki macicy. Zszedł razem z ciążą.

Re: pytanie do Pani Doktor - polip szyjki macicy

Dziękuję za odpowiedz. Chcę jeszcze dodać,iż wiem,że polipa należy usunąc,bowiem zdarzyło mi sie to już dwukrotnie na przestrzeni 10 lat. Tym razem jednak zastanawia mnie własnie "znikający" i "pojawiający" się polip szyjki macicy. Z udzielonej odpowiedzi,wynika,że polip sam

Re: POLIP na szyjce macicy w czasie ciąży-co dale

dziękuję Ci bardzo za odpowiedź i podzielenie się własnym doświadczeniem. u mnie polip nie krwawi, przynajmniej póki co, ale i stosunki mam zakazane ze względu na powszechną dolegliwość - skracajaca sie szyjkę. jak widać trzeba więc czekać.... fajnie, że niektóre polipy same odpadają;))

Re: POLIP na szyjce macicy w czasie ciąży-co dale

dziękuję Wam bardzo za rekację i info. jak widać różne są losy polipów, mam nadzieję, że nie będzie się za bardzo rozpychał w szyjce;) ciekawa jestem czy miałyście jakieś dodatkowe badania robione zanim poli został usunięty? pozdrawiam Was serdecznie:)

POLIP na szyjce macicy w czasie ciąży-co dalej?

witajcie! zwracam się do szanownych Pań, a zwłaszcza do Pani Doktor z zapytaniem. Jaka jest zazwyczaj decyzja dot. polipa, który pojawił się ok. 20 tc na szyjce, po 4 tyg. ma wymiar wg usg ok 10x5 mm? jeśli tak szybko "rośnie" to jaki wymiar może osiągnąć pod koniec ciąży? jak bardzo

polip w szyjce macicy

Bardzo proszę o radę czy polip w szyjce macicy można leczyć bezoperacyjnie,czy jednak konieczne jest usunięcie?

Re: POLIP na szyjce macicy w czasie ciąży-co dale

U mnie właśnie stwierdzono polipa szyjki macicy, jest nieduży - wielkości ziarnka pieprzu. Jestem w 12 tc i nieźle przestraszyłam się tą informacją, mimo że lekarka stwierdziła, że nie ma się czym przejmować, a polip "urodzi się" razem z dzieckiem. Czytając Wasze posty nabieram otuchy, bo

Re: polip szyjki

Miałam wycinany polip parę lat temu. Znieczulenie było miejscowe, zabieg trwał chwilkę. Po 3 tygodniach odebrałam wynik histopatologiczny. -- www.szipszop.pl/tickers/20819.gif

Re: polip szyjki

dziecka lepiej nie nosić i sie oszczedzać przez klka dni, a potem rób częste kontrole bo polip to wstęp do nowotworu, pilnuj zeby nie wrócił

Polip w kanale szyjki, ktoś tak miał?

okazuje się, że mam polipa w kanale szyjki o śednicy 13 mm i z niego te plamienia mogą być. No i sie załamałam, w pierwszej ciązy też mialam polip ale on był wówczas umiejscowiony na szyjce, mniejszy no i potem znikł, obecnie boje się, że poronię. Leżę, dostałam duphaston, ale jestem ciekawa czy ktos

Polip w kanale szyjki, ktoś tak miał?

okazuje się, że mam polipa w kanale szyjki o śednicy 13 mm i z niego te plamienia mogą być. No i sie załamałam, w pierwszej ciązy też mialam polip ale on był wówczas umiejscowiony na szyjce, mniejszy no i potem znikł, obecnie boje się, że poronię. Leżę, dostałam duphaston, ale jestem ciekawa czy ktos

Re: Polip na szyjce macicy

dwa razy mialam wymrażane polipy na szyjce normalnie w gabinecie, rzeczywiście nic nie bolalo. ale teraz znowu mam i dostalam skierowanie na zabieg do szpitala, w znieczuleniu ogólnym.

Re: polip szyjki

dziękuję za Wasze wypowiedzi troszkę mi lepiej jak mam nadzieję, że jest najgorzej kiedyś już miałam pełną narkozę (cesarka) i świetnie ją zniosłam, wiec może i tu się uda "bezbolesnie"? lekarz który wykrył mi polipa powiedział, że polip to niezłośliwe komórki rakowe, które trzeba usunąć

Re: polip szyjki

Dzisiaj usunięto mi polipy,zabieg był pod narkoza,trwał ok 30min.Teraz czuje się dobrze boli mnie tylko gardło i krtań(od rury).Przez parę dni nie wolno mi nic ciężkiego dźwigać a wynik dostane za parę dni. -- wnuczka http://i45.tinypic.com/1548yle.gif

Re: Polip na szyjce macicy

Krótki zabieg w znieczuleniu ogólnym, dożylnym. Usuną polip i wyłyżeczkują kanał szyjki i jame macicy. Nie będzie bolało, a samego zabiegu nie będziesz pamiętać.

Re: polip szyjki

Zmień lekarza, serio. Nie ma nic takiego, jak "niezłosliwe komorki rakowe" - rak z definicji jest złosliwy. Może być najwyżej niezłosliwy nowotwór. -- Mops i kot img443.imageshack.us/my.php?image=znudzonyfh5.jpg

Re: polip szyjki

miałam zabieg lata temu, pojechałam po pracy, zaraz po zabiegu wróciłam do domu (prywatny gabinet), tylko prowadzić auta mi nie dali... znieczulenie ogólne, trwa to ok godziny całość, czułam się dobrze, następnego dnia poszłam zwyczajnie do pracy... polipy uniemożliwiają zajście w ciążę, zresztą

Re: polip szyjki

Miałam dwa razy, zabieg bez żadnego znieczulenia ogólnego, bezbolesny (drugi raz bezposrednio po porodzie, jeszcze na łóżku porodowym wybłagałam, zeby usunęli). Oszczędzalam się jeden dzień. I Nie jest to zazwyczaj żaden wstęp do nowotworu, po badaniach histopatologicznych powiedzą Ci dokladnie,

Re: polip szyjki

Miałam.Zabieg był robiony w znieczuleniu ogólnym,więc nie czułam się po nim dobrze,byłam osłabiona za wcześnie po zabiegu wstałam i zemdlałam wysiadając z samochodu w drodze do domu.Na dzień zabiegu potrzebna jest pomoc do dziecka,na drugi dzień już nie miałam żadnych problemów.

polip szyjki macicy

jestem w 15tc, mam polipa szyjki macicy, czy jest sie czym martwić?

Re: Polip w kanale szyjki, ktoś tak miał?

Witaj Ja miałam w ciąży polipa,ale (chyba)na szyjce,nie w kanale.Zrobił się w przeciągu 7 dni,jak tylko zaczęłam zażywać Duphaston,na początku ciąży.Lekarz źle wróżył,twierdził,że polip będzie rozdymać szyjkę(skutki oczywiste) i będzie ciągle podkrwawiać.No i rzeczywiście,rozdymał i podkrawiał

Re: polip szyjki

Miałam usuwany parę lat temu, w przeciwieństwie do was miałam pełną narkozę. Pospałam parę godzin po zabiegu i pojechałam do domu, nie czułam się jakoś wyjątkowo osłabiona. Tak, jak pisze verdana, robią badania histopatologiczne, więc nie ma co niepotrzebnie straszyć nowotworem. -- http://blogs

Re: Polip na szyjce macicy

Słuchajcie mam pytanie.Został u mnie stwierdzony polip,a właściwie 3 małe polipki na szyjce 10 lat temu,od tego czasu jestem pod stała kontrolą lekarza,urodziłam 2 dzieci.Polipy sa malutkie,3-5 mmm,przez cały ten czas nie zmieniają się.Pytałam nie jednego ginekologa i nie kazali ich w ogóle

polipy szyjki a ciaza

Jestem w 13tc i mam polipy szyjki macicy. Czy ktos moze mial cos takiego? Skad to sie bierze? Wiem, ze teraz ich nie usuna, ale czy na pewno nie zagrazaja dziecku? Kolposkopie bede miala za 2 tyg. Mam nadzieje, ze to nie jest jakies zlosliwe swinstwo...

Re: polip na szyjce-są szanse na urodzenie dzieck

po co masz ryzykować poddaj się przed ciążą usunięciu polipa. Jeśli zniszczone zostaną wszystkie jego komórki nie powinien odrosnąć. Ja mialam usuwanego polipa przed ciążą, potem poroniłam 3 razy a teraz jestem po raz drugi mamą. Ponoć jesli polip w szyjce jest duzy to może powodować rozwarcie.

Re: polip na szyjce-są szanse na urodzenie dzieck

Polipy jakoś lubią się robić w ciąży. Podobno zmiany hormonalne im sprzyjają. Miałam polipy na szyjce na pewno w dwóch ciążach - we wcześniejszej sam drań odpadł, wcześniej powodując plamienia i małe krwawienie. Niestety, ta ciąża źle się zakonczyła kilka tygodni później, bez związku z tym polipem

Re: Polip w kanale szyjki, ktoś tak miał?

mojego polipa usunięto mi podczas zabiegu zakładania szwu na szyjkę. Miał 1.5 cm, ale na żadnym badaniu usg się nie ujawnił, więc musiał byc wewnątrz szyjki...Nie krwawił na codzień tylko po badaniu ginekologicznym...Obecnie jestem w 27tc i szyjka ma się ok

Co oprócz polipa na szyjce?

Czy coś jeszcze może "wyrosnąć" na szyjce macicy oprócz polipa. Jakie sa przypadki?

polipy szyjki macicy

sex - proszę o informację, jaki okres czasu trzeba odczekać po zabiegu usunięcia polipa z szyjki macicy? Pozdrawiam

Re: polip na szyjce-są szanse na urodzenie dzieck

Dziękuję za odpowiedź. Ja myślałam, że mam już spokój z tym polipem. Kiedy zaczął tak błyskawicznie rosnąć w trakcie ciąży, to teraz się boję. Lekarz nie chciał mnie straszyć, ale powiedział, że nie jest w stanie przewidzieć, co dalej z polipem bedzie. Jak zachowa się szyjka, czy polipa np nie

Re: Polip szyjki macicy

Też mam polipa, który co jakis czas krwawi ale mi lekarz powiedział że w ciąży nie będzie go usuwał mam do niego zaufanie więc poczekam. Ale czytałam że czasami lekaże usuwają polipa po 20 tygodniu, podobno szybki bezbolesny zabieg. pozdrawiam -- http://www.suwaczki.com/tickers/4c3tdqk33ap8i1

polip w szyjce macicy

jestemw 5-6 tygodniu ciąży w czasie badania ginekologicznego lekarka stwierdzila, że mam niewielkiego polipa na szyjce macicy, prawdopodobnie związany jest on z ciążą, ale dopiero nastepnym razem zrobi mi cytologię i się dowiemy czegoś więcej, nie rozumiem dlaczego nie chciała zrobić tego badania

Re: polip na szyjce macicy

Ja miałam polip, który lekko krwawi przez kilka tyg, a potem sam wchłoną ł się czy zniknął, w każdym razie zaden lekarz z tego większego problemu nie robił, przecież ten polip jest na szyjce, a nie w macicy, głowa go góry:-) -- Paula

Re: polip na szyjce-są szanse na urodzenie dzieck

W moim przypadku polip spowodowal niewydolnosc szyjki macicy (rozpieral ja),co spowodowalo przedwczesne pekniecie pecherza plodowego,a to w konsekwencji do przedwczesnego porodu w 33/34 tc. Polip powstal w przeciagu 1 tygodnia,na samym poczatku ciazy.Ciagle podkrwawial,a ja nigdy nie wiedzialam

Re: Polip w kanale szyjki, ktoś tak miał?

od 7 tygodnia mam polipa w kanale szyjki,urósł w 2 tyg.tak że 3,5cm wisiało na zewnątrz szyjki i gruby na palec,oczywiście też jestem na Duphastonie,ok.20 tyg po kawałeczku odpadał i teraz nie wystaje poza szyjkę ale powoduje że jest skrócona i miękka.Od miesiąca nie biorę Duphastonu,nie krwawi

polip na szyjce macicy

proszę pomózcie, lekarka zapuściła mi niezlego stresa, jestem dopiero w 4 tygodniu ciąży, dziś byłam na pierwszej wizycie u ginekologa w celu ogólnego badania i skierowania na badania szczegółowe, lekarka poinformowala mnie, że mam niewielki polip na szyjce macicy, ale dopiero następnym razem

Re: polip na szyjce macicy

Paulajal - problem jest wtedy, gdy polip nie jest NA szyjce, tylko W SZYJCE a dokladniej w kanale szyjki. Wtedy, jak już pisałam, co najmniej szyjkę rozczelnia i ułatwia drogę ewentualnym infekcjom. A sama się boję pomyśleć, co może się dziać, gdyby szyjka z jakiś powodów zaczęła się przedwcześnie

Re: Polip w kanale szyjki, ktoś tak miał?

Hej dziewczyny ale mnie nastraszyłyście. Ja jestem teraz w 17tc i również mam polip w kanale szyjki macicy. Tyle, że mi lekarze powiedzieli że to częsta przypadłość w ciąży i nie zagraża w żaden sposób dziecku. Z tego co czytam w prasie to również jest napisane że to nic takiego. Podczas porodu

Re: Polip w kanale szyjki, ktoś tak miał?

witam. ja również miałam polipa przy ujściu szyjki: część widoczną ok 1 cm na 2,5. Bardzo często krwawiłam - oczywiście za każdym razem stres czy krwawienie nie jest z innego powodu. Po 25 tyg zaczął trochę się złuszczać. Mimo czarnowidztwa lekarzy o wpływie na szyjkę trzymała ładnie- urodziłam 5

POLIPY na szyjce macicy

Wlasnie lekarz wykryl u mnie małe polipy na szyjce macicy.Muszę pokazać się po wakacjach (chce zobaczyc w jakim tempie rosną)i wtedy zadecyduje o dalszym leczeniu. Może wiecie co to jest i czy jest to groźne??!!

Re: polip szyjki macicy

Nic dziwnego. Ale jakoś niesympatycznie. Publiczne pokazywanie się w piżamie trochę odbiera godność i psuje wizerunek. Ja rozumiem, że tam są ludzie chorzy, ale chyba każdy lepiej się czuje zgrabnie ubrany niż rozmamłany, no i jest mu cieplej.

Re: wycięcie polipa szyjki macicy

może tu cosik znajdziesz :-): szukaj.gazeta.pl/szukaj/0,52001.html?VE_szukaj_a=polip+szyjki+macicy&ile=20&sort=data_desc&spojnik=and&forum=216&poz=0&A_szukaj=tresc&x=23&y=9&zywe=2

Re: polipy szyjki macicy a ciaza

Jeśli polipy są duże mogą sprzyjać niewydolności szyjki macicy. Najważniejszy jest wynik kolposkopii. tak czy inaczej polipy w ciąży można usunąć.

Bóle brzucha po usunięciu polipów szyjki macicy

17 września poprzez łyżeczkowanie, w pełnej narkozie, miałam usuwane guzki szyjki macicy ( które potem w badaniu histopatologicznym okazały się polipami na szczęście). Po zabiego krwawiłam ponad tydzień, bołał mnie brzuch. Krwawienie rzecz jasna ustało, ale silne bóle w dole brzucha trapią mnie

Re: polip szyjki macicy w 15 tyg. Ktoś tak miał??

Jakbym czytała o sobie ja teraz jestem w 16tc i też wykryto polipa na szyjce, a na początku ciąży przez 1,5 mca leżałam żeby się krwiak wchłonął. Mi lekarka zakazała współżycia i mam dużo leżeć bo do tego mam łożysko brzeżnie przodujące. Polip ma się ponoć wchłonąć

Re: polip szyjki macicy

Koniecznie trzeba być na czczo. Zamiast piżamy polecam luźny i ciepły kolorowy dresik (publiczne pokazywanie się w piżamie jakoś mi trąci degrengoladą). Zwolnienie dają, jeśli chcesz. Ja nie chciałam i nie dali. Weź ze sobą coś do czytania, małą wodę mineralną i jakiegoś banana. Po narkozie prze

polip szyjki macicy

W poniedziałek idę na zabieg do szpitala ,podobno na kilka godzin.Lekarz opisał jak ma ten zabieg przeprowadzić ale ja ze strachu zapomniałam spytać jak mam się przygotować do tego zabiegu tzn. być na czczo, depilować miejsca intymne,wziąć piżamę.Czy dostanę zwolnienie na ten dzień czy mam wziąć url

Polip szyjki macicy

Na początku ciąży gin stwierdził u mnie polipa szyjki macicy, zrobil badanie cytologiczne i powiedział ze bardzo czesto polip obumiera w czasie ciąży, a usunąć go nie mozna bo to moze wywolać poronienie. Teraz jestem w 29 tc i okazuje sie,że polip juz jest "przeogromny" i ani mysli

Re: polip szyjki macicy

Do szpitala piżama obowiązkowo. Przyjmą Cię na oddział i dostaniesz łóżko. Po zabiegu kilka godzin jeszcze zostaniesz, może nawet prześpisz po znieczuleniu. Lepiej być na czczo chyba, ja się nie depilowałam i też mi nic nie wygolili ;) Ja dostałam zwolnienie na kilka dni (4 albo 7, nie pamiętam) włą

Re: polip na szyjce macicy

tym poprzednim, sama panikowałam. A w tej chwili to bardzo ucieszyłabym się, gdybym wiedziała, że polip na szyjce to moje jedyne ciążowe zmartwienie;) A swoją drogą jakoś nie spotkałam lekarza, który sam z siebie, po stwierdzeniu polipa, powiedział, co z tego wynika. Najgorsze z tego wszystkiego

Re: polip na szyjce macicy

mialam polip na szyjce. zaczal krwawic i obumierac. w sumie nie wiem, jaki byl jego los, mialam duzo krwawien z powodu przodujacego lozyska, moze przy okazji sie ewakuowal. ale absolutnie sie nie martwilam nim. lekazr mi tylko powiedzial jeszcze na poczatku, ze jak nie wchlonie sie lub nie odpadnie

Re: polip na szyjce macicy

Mam do was pytanie. Ostatnio podczas wkładania tabletek na szyjce "wymacałam" coś w rodzaju uwypuklenia - dużego pryszcza, czy to może być polip. Wyniki cytologii mam za tydzień. A na razie umieram ze strachu. Ginekolog nic nie zauważył. A ja byłam u niego tydzień temu.

polip szyjki macicy

gdzie moge zasiegnac informacji o polipie szyjki macicy? Chodzi mi o ogólne informacje, bo lekarz podejrzewa go u mnie a ja nie mam zielonego pojecia co to jest, czym grozi, jak to leczyc.Moze ktos zna jakis link do strony ale z podstawowymi informacjami na ten temat? czym sie rózni od polipa

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - polip szyjki

Zdjęcia - polip szyjki