Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Praca w Lukas Banku

Witam, od listopada zaczyban prace w Centrali Lukas Banku we Wrocławiu i chciałabym sie dowiedziec czy Lukas Bank oferuje dodatkowe pakiety socjalne dla pracownikow Medyczny albo jakis fitness czy nie?? Oczywiscie pytam tych co cos wiedza na ten temat. Pozdrawiam

praca w LUKAS BANKU

Witam, czy ktos wie jak wygląda praca na stanowisku referenta ds kredytowych w Lukas Banku? Ile się zarabia, atmosfera itp.? w poniedziałek mam rozmowe i chciałbym wiedziec czy warto jechać, bo teraz pracuje w millennium...

Praca w Lukas Banku

Witam wszystkich! Moi drodzy, ... Praca w Lukas Banku nie jest komfortowa zarówno pod względem psychicznym jak i materialnym, a tym bardziej nie przynosi żadnych większych finansowych korzyści. To fabryka i zgromadzenie taniej, niewykwalifikowanej siły roboczej. Przykro mi o tym pisać, gdyż wśród

Praca w LUKAS BANKU

Mam pytanie do czytelników forum, czy orientujecie sie jak wyglada rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko doradcy ds. kredytu hipotecznego w Lukas Banku?? Jakie jest wynagrodzenie proponowane na tym stanowisku?? Czy zależy od odziału banku ? Jakie są warunki pracy? Czy to jest praca stacjonarna czy

praca w Lukas Bank

Cześć wszystkim! Czy ktoś z was odwiedzających tą stronę wie jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w Lukas banku na referenta ds. kredytów? I jak wygląda ta praca? Bardzo proszę o odpowiedż. Pozdrawiam.

Praca w Lukas Bank

Dostałam pracę w Lukas Banku. proszę o info od ludzi tam pracujących: jak jest??

Praca w Lukas Bank !!!

Jakie macie doświadczenia z pracą w tym banku?? konkretnie chodzi o stanowisko: : DORADCA JUNIOR. Jaka atmosfera, zarobki. Czy sprzedaż tyczy się produktów bankowych? Jak to mniej więcej wygląda?Z góry dzięki za opinie.

praca w LUKAS BANKU jako doradca

czy może ma ktoś jakieś informacje na temat pracy w LUkas Banku - na stanowisku DORADCY? jaka atmosfera w pracy, czy możliwe jest wyrobienie jakichkolwiek premii, itp.?

Re: praca i płaca w lukas bank

Lukas nie jest pierwszą lepszą irma i że atrudnia profesjonalistów itd...." pracuje teraz w innym banku gdzie pracownik jest szanowany gdzie sa możliwosci rozwoju zawodowego a co najważniejsze w normalnych godzinach pracy i za normalna pensję

Re: Rkrutacja i praca w lukas banku

Doradca klienta. A pracujesz magdo moze w lukas banku?? Jak sie podoba?? I jaka jest atmosfera pracy?? stresujaca czy raczej spokojna?? A zarobki??Xgory dzikuej za odpowiedz

praca w Lukas Bank

j.w. jak wyglada tam praca na stanowisku asystent Bankowy, jaka płaca itp? prosze o info

Re: Praca w Lukas Bank !!!

Zarobki bardzo niskie !! System prowizyjny owszem jest, ale plany sprzedażowe na poszczególne miesiące są czasem wzięte z kosmosu :// Dodatkowo pracuje się w nieludzkim dziennym wymiarze czasowym. ODRADZAM

Lukas bank - praca i zarobki

Mysle o zmianie pracy, czy ktoś nie wie jak wyglada pracaw Lukas banku i jakie są tam zarobki??

Re: Praca w Lukas Bank !!!

starałam sie kiedys o pracę w tym banku w Swidnicy. Poszłam na jedna rozmowę, pani która ze mna rozmawiała próbowała za wszelka cene zabłysnąć swa elokwencją ale chyba zabardzo nie słuchała co sie do niej mówi.Nawet niby zapisywała jakieś notatki z naszej rozmowy, ale gdy zadzwoniła za 2

Re: Praca w Lukas Bank !!!

Czy sprzedaż tyczy się > produktów bankowych? Jak to mniej więcej wygląda? nie no co ty, sprzedajesz kiełbase ze sklepu z naprzeciwka

Re: Praca w Lukas Bank !!!

Te 1200 to zależy w jakim mieście, a to chyba nie zostało tu sprecyzowane :/ Zarobki bardzo rozne, zalezy od regionu, roznice midzy miastami siegaja do 500-600 pln (na reke). Atmosfera jeszcze dwa lata temu super, a teraz cieżko mi powiedzieć.

Re: Praca w Lukas Bank !!!

witam, zalezy do jakiej placowki trafisz zalezy od ludzi czy Ci beda bardziej pomagac czy uprzykszac (wiekszosc to kobiety), praca latwa system w miare prosty, klienci rowniez.. kasa: ok 1200 (rok temu) na reke + to co sprzedasz, system prowizyjny bardzo slaby w porownaniu do innym bankow jakies 3

Lukas Bank - praca i zarobki

Zastanawiam sie nad pracą w Lukas banku, czy ktoś tam pracuje i może mi powiedziec jakie tam panują warunki i ile można zarobić w dziale obsługi klienta. Jak wyglada rozmowa kwalifikacyjna???

Re: praca w Lukas Bank

jokerwmb napisał: > j.w. jak wyglada tam praca na stanowisku asystent Bankowy, jaka płaca itp? > prosze o info

Re: praca w Lukas Bank

jokerwmb napisał: > j.w. jak wyglada tam praca na stanowisku asystent Bankowy, jaka płaca itp? > prosze o info hej i wiesz juz jak wygalda praca na tym stanowiku i jak płace?

Re: Praca w Lukas Banku

mam koleżankę, która tam pracuje. Co roku ma ciekawe firmowe imprezy, miała kilka krótkich wyjazdów zagranicznych, podejrzewam, że oplacała z nich niewielką częśc kosztów, różne darmowe wejściówki do miejsc związanych z odnową biologiczną, teatrem itp. UWażam że wygląda to nieźle, ale to typowe

Re: praca w LUKAS BANKU

hej!! ja pracuje w Lukasie od 2 lat i szczerze szału nie ma, podstawy jak na dzień dzisiejszy w Centrum Kredytowym to 1300 zł brutto, ale od lipca ma sie podobno wszystko zmienić bo ma zostać wprowadzony nowy system wynagrodzeń, jeśli masz pracować w Centrum Kredytowym to proponuję sie poważnie zast

Praca w Lukas Banku - OPINIE

Witam serdecznie, w związku z tym, iż ubiegam się o pracę w w/w banku na stanowisko doradcy klienta, mam pytanie do obecnych i byłych pracowników tejże instytucji o warunki w niej pracujące (atmosfera, płaca, etc.)... Z góry serdecznie dziękuję!

Praca w Lukas Banku

Cześć Czy ktoś był ostatnio na rozmowie w Lukasie? Startuję do Call Centre. Jaka jest atmosfera? No i zarobki? :)

Re: Praca w LUKAS BANKU

Dzizas, ludzie, kiedy sie w tym kraju coś zmieni? -- Rządzi swiatem. Ale co? Kasa. A mowia, ze milosc. Milosc do kasy.

Re: Praca w LUKAS BANKU

ja pracuje 2 mies, 3/4 etatu. 1100brutto, lubelskie. Chcą mi prac mózg,wciskologia klientowi,mam ściągać rodzine żeby zaopatrywała sie w tym banku, żenada, porazka i paranoja. dyrka z przypadku. zmywam sie gdy bedzie dobra chwila

Re: Praca w LUKAS BANKU

właśnie dzisiaj zrezygnowałam z podpisania z nimi umowy. Jako doradca na 1/2 etatu chcieli dać 725 brutto - żenada. ale nie ds. hipotecznych tylko ogólnie. Rozmowa o wszystkim - byłych pracach, sposobach pozyskiwania klientów, twoich umiejętnościach i cechach charakteru itp.

Re: Praca w LUKAS BANKU

Nikt rozsądny nie będzie pracował za takie pieniądze. Pytanie, czy wolisz bank, z wszelkimi tego typu konsekwencjami (mobbing, praca za śmieszne pieniądze i nabijanie kiesy instytucji), czy możesz pomyśleć o jednej z firm doradczych (o ile nie mieszkasz w malutkim miasteczku) - Open, Expander

Re: Praca w LUKAS BANKU

Pracowalem tam 5 miesiecy. Znasz ta reklame z tv. Jak pracownicy zapie..ja w domu aby cwiczyc sie w liczeniu pieniedzy itp. W rzeczywistosci jest zanacznie gorzej. Dziwie sie ze ktokolwiek tam moze wytrzymac. Pieniadze bardzo marne a chamstwo niesamowite.Odradzam

Praca w Lukas Banku

racy. Czy warto się tam przenosić? Co się dzieje gdy nie osiąga się odpowiednich wyników sprzedażowych. Czy wtedy nie przedłużają umowy? Boję się okropnie, nie wiem co mam zrobić, jaką podjąć decyzję. Proszę o pomoc

Re: Praca w LUKAS BANKU

wyżywienia, nie mówiąc o ubraniu czy jakiś luksusach typu kino czy teatr. Nie ma co się dziwić że młodzi ambitni ludzie wyjeżdżają do Anglii. Trzeba nie mieć własnej godności, żeby iść do banku za 800 zł. BANK to nie BIEDRONKA!!!

Re: Praca w Lukas Banku - OPINIE

To najbardziej beznadziejne miejsce pracy jakie znam, ze wzgledu na to, że pracują tam beznadziejni ludzie.

praca w lukas banku

zanim zaczelam pracowac wydawalo mi sie ze jest to super firma i ze praca tam bedzie dla mnie wyroznieniem..i tu sie zaskoczylam - udalo mi sie poznac wszystko od "srodka". Nie sadzilam ze jest tam straszna rotacja...kadra jest bardzo mloda i non stop ludzie odchodza...oni juz biora

Re: Praca w Lukas Banku - OPINIE

A więc tak byłem na rozmowie kwalifikacyjnej. Żadnych konkretnych informacji, do odegrania scenka kierownika biura podroży, który ma przekonać swój team do promowania jednej jedynej wycieczki i to tyle. W sumie raczej czas stracony, bo z tego co słyszałem płace są na poziomie "biedronkowym"

Re: Praca w Lukas Banku - OPINIE

na stanowisku o którym wspominasz to nie wiem, ale pracowałam jako przedstawiciel bankowy - całe 3 dni. Umowa o prace, ale w jakims minimalnym wymiarze, jedna-któraś-tam etatu, poza tym wynagrodzenie czysto prowizyjne Nie dostajesz istniejącej bazy klientów, tylko siedzisz na telefonie i z

Re: Praca w Lukas Banku

ale jak mogłaś też pracować w niedzielę, skoro to dzień wolny i po godzinach? Czy były za to jakies rekompensaty?

Re: Praca w Lukas Banku

do lala: dziękuje ze wszytskie cenne sugestie. Jakby Ci sie jeszcze coś nasunęło to chętnie przeczytam. Czyli ogólny wniosek taki, ze nia warto tam podejmować pracy

Re: Praca w Lukas Banku

Miasto - ponad 200 tys. ludzi. Mały oddział, a prowizja 0,3% od kredytu. Nie wiem jak jest teraz, ale z tego co wiem malo sie zmienilo:)

Re: Praca w Lukas Banku

A powiedz mi w jak duzym oddziale pracowałaś i jak duze to było miasto? Jak są obliczane prowizje od sprzedazy? Procentowo od wielkosci udzielonych kredytów (jaki mniej wiecej %)?

Re: Praca w Lukas Banku

profizje za poprzedni miesiac...a nie daj boze chcesz zrezygnowac z pracy np. w lutym a mialas ladna sprzedaz w styczniu...pieniazkow juz nie dostaniesz..zarobilas na Bank:) takie prawa

Re: Praca w Lukas Banku

Do lala: Dzieki za odpowiedź, ale powiedz mi czy łatwo zdobyć te prowizje? Co wtedy gdy są nie osiągane? Boje się że takie nowo otwarte centrum kredytowe moze nie cieszyc się powodzeniem. Nie wiem już co robić (tym bardziej że muszę zrezygnować z obecnej pracy, z której jestem srednio zadowolona

Re: Praca w Lukas Banku

jej, to widzę że chyba lepiej sobie dać z tym spokój i nie pakować się w coś takiego. Jesli jeszcze prowizje od kredytów są niewielkie. Na dodatek jeszcze wchodzi w gre odpowiedzialność materialna.

Re: Praca w Lukas Banku

pracowalam w Banku tym przez rok i wg mnie ten Bank najgorzej placi swoim pracownikom...dlatego jest tam dosc duza rotacja...ciezko sie wybic jesli nie masz plecow. Pensja to 650 netto + prowizja...tak wiec miesiecznie dostawalam 700-850zl. Duzo niezadowowlonych klientow, stres itp. przenioslam

praca i płaca w lukas bank

pls o info na temat atmosfery, wynagrodzenia itp. interesują mnie informacje od ludzi z warszawy (jest duza rozbierzność jeżeli chodzi o wynagrodzenie w innych miastach) z góry dzięki.

jaka praca i płaca w lukas banku?

pls o info na temat atmosfery, wynagrodzenia itp. interesują mnie informacje od ludzi z warszawy (jest duza rozbierzność jeżeli chodzi o wynagrodzenie w innych miastach) z góry dzięki.

Re: praca w lukas banku

" klientele rodem z buszu," jestem z buszu jak takie podejscie jest, to nie dziwie sie, czemu zrezygnowalam z tego banku

Re: Praca w Lukas Banku

nie dostawalam zadnych dodatkowych pieniedzy za to, ze pracowalam w niedziele:) traktowano to, tak jak praca w normalny dzien.Smiac mi sie chcialo, jak czasami przychodzili klienci o 9 rano zeby zasiegnac informacji a potem o 19 zeby podpisac umowe...byli niezle zaskoczeni:P..pytali sie czy ja

Re: Praca w Lukas Banku

musiala go wykonac, jesli nie to byla reprymenda od szefowej...jesli chodzi o prowizje od kredytow - nie sa one zadawalajace...chyba, ze beda to kredyty na duzo sumy. Jesli uda Ci sie zarobic w Lukasie 1000 zl - to gratuluje.Praca ta jest dobra dla studenta, osoby samotnej, ale jesli ktos ma rodzine

Re: praca w lukas banku

Tak myślałam, że musi być ciśnienie na "produkcję", bo jak zakładałam w Lukas Banku konto, to dziewczę mi zwyczajnie nakłamało!

Re: praca w lukas banku

NAJPROSCIEJ - IDZ DO ODZIALU I ZAPYTAJ SIE A JESLI NA DODATEK MIESZKASZ W DUZYM MIESCIE GDZIE SA ROZNE HIPERMARKETY I TAM LUKAS MA SWOJE PUNKTY - BEZ PROBLEMU

Re: praca w lukas banku

Ja pracuje w Lukas Banku. Wcale nie jest wesolo, jest duzy nacisk na limity i to jest chore, klientele rodem z buszu, kierownictwo beznadziejne, nie ma czasu nawet wyjsc na przerwe, nadgodziny gratis, ogolnie nie polecam za te pieniadze...

Re: praca w lukas banku

własnie dzis wysłałem zgłoszenie do działu kredytów trudnych do krakowa, zobaczy sie co z tego będzie. czy w ogóle sie odezwa, bo nie ma naboru do tego działu.

Re: praca i płaca w lukas bank

, czasami praca po 12 h/7 dni w tygodniu z urlopami jest kiepsko bo musisz sobie znaleźć kogoś na zastępstwo na swoje miejsce, a jak chcesz odejsc to tak ci napsuja reputacji ze jestes nierób ze mas zta rewelacyjną prace za nic ze nic nie robisz jak sie tylko obijas zi takie tam.... rozmowy z

Rkrutacja i praca w lukas banku

Czy ktos moze wie jak wyglada rozmowa w lukas banku?? Na co tam najbardziej zwracaja uwage?? A jesli chodzi o doradce klienta jak sie pracuje??

Re: praca w LUKAS BANKU jako doradca

znajomy pracuje.. harówka za 1000 zł na rękę- 3/4 etatu ( chciałby na cały, ale nie chcą mu dać ) od 3 lat.., godziny pracy nienormowane, ciągłe dokształcania we własnym zakresie weryfikowane egzaminami

Re: Rkrutacja i praca w lukas banku

musisz wymienic na rozmowie swoje zalety i wady, odpowiedziec czy jestes odporny na stres itp., generalnie nic trudnego, powodzenia acha, jaki dział?

Re: praca w lukas banku- jakie warunki,atmosfera,

Daj sobie spokój. Wytrzymałem parę dni. Beznadziejne szkolenia a raczej ich brak. Niezły zapieprz, kazdy na siebie psioczy itd. Kasa = odpowiedzialnosc za powierzone mienie. Jednym słowem masakra. Życzę powodzenia w dalszym poszukiwaniu pracy.

Re: Praca w Lukas Banku na promocjach.....

Malo??wlasnie slyszalam ze jest zapiernicz na 102. To sa promocje w zwiazku z ratami 0% i wtedy ponoc nie ma chwili spokoju:)

Re: Praca w Lukas Bank

Bardzo dziekuje:))) Narazie jest OK, jest super atmosfera i praca bardzo ciekawa-jest fajnie:)

Re: Praca w Lukas Bank

do Lilki czy posiadasz kierunkowe wykształcenie do pracy w banku?. jestem ciekawa, czy w Lukasie / i w ogóle w innych bankach też/ zatrudniaja tylko osoby po konkretnej szkole.

Re: Praca w Lukas Bank

Nie jest to rewelka ale licze na mozliwosc rozwoju i ewentualnego awansu w przyszlosci, jest pensja podst.+ prowizja

Praca w Lukas Banku na promocjach.....

Dostałam propozycje w lukasie, jest to praca na promocjach w media markt, 12/12 za godzine 7 zl+prowizja od kazdej umowy. Pozniej jest ponoc mozliwosc awansowania. Moje pytanie - czy ktos z was juz pracowal w podobny sposob. Czy jest ciezko "psychicznie"?? I co w ogole o tym sadzicie??

Re: Praca w Lukas Bank

Pocieszę Cię być może: nie mam bankowego wykształcenia, mam za to doświadczenie w pracy w instytucjach finansowych, wykształcenie mam wyższe humanistyczne. Pozdrówka :)))

Re: Praca w Lukas Bank

I spokojnie! To, że komuś nie przedłużyli, nie oznacza, że tak będzie w Twoim przypadku! Uszy i nie tylko do góry!:))

Re: Praca w Lukas Bank

Pracowałam tam na umowę zlecenie i 60 osobom nie przedłużono w grudniu umowy podobno tak tam robia a potem zarudliali po znajomościach...........to naprawdę rodzinna firma

Re: Praca w Lukas Bank

Duża sieczka była na rozmowie kwalifikacyjnej? Bo dawno dawno temu starałam się tam o pracę, ale wtedy to była jedna z moich 1 rozmów i popełniłam masę błedów. A o pracy słyszałam tyle ze są b. niewygodne godziny pracy,np do 19. Nie wiem jak Ty, ale ja przez te godziny własnie nie chciałabym

Re: Praca w Lukas Bank

Gość portalu: Lilka napisał(a): > Już opowiadałam-zdaje się moja druga wypowiedż w tym wątku :))) Upss napisałam tylko, ze były trzy etapy-najpierw rozmowa telefoniczna, potem rozmowa indywidualna i koncowa, rozne dziwne pytania, zadania, sprawdzania umiejetnosci pracy na komputerze, ale

Re: Praca w Lukas Bank

Mój kolega pracuje w Lukasie w Lublinie, jak twierdzi wylecieć można tylko za jazde po pijaku. Ponadto jest to rodzinna firma jak już się dostaniesz to tylko siedz i rób więcej niż inni a będziesz awansować. Jednym słowem firma na prawie całe życie Powodzenia

Re: Praca w Lukas Bank

Brałam udział w 3 etapach rozmów kwalifikacyjnych i jakos udało sie:) Będę pracować na 2 zmiany co mi akurat bardzo odpowiada gdyż mam dzieci i jak będę miała II zmianę to opieka do dzieci będzie tylko na kilka godzin, póki mąż nie wróci. Pozdro :)))

Re: Praca w Lukas Bank

> A o pracy słyszałam tyle ze są b. niewygodne godziny pracy,np do 19. Nie wiem > jak Ty, ale ja przez te godziny własnie nie chciałabym tam pracować. Chcialbym zauwazyc, ze godziny pracy sa dla klientow a nie dla pracownikow. Jasne, najlepiej, aby wszystkie banki byly czynne od 10 do 16

Re: Eurobook

Lukas Bank. umowa o pracę, dobra atmosfera i fajna kasa.

Wezwanie dla współwłaściciela konta

W 2004 w dawnym Lukas Banku wziełam pożyczkę w koncie w wysokości 9 tys. Była ona regularnie spłacanai odnawiana co rok,bo wtedy pracowałam. W 2009 zrobiłam córkę współwłaścicielem lub pelnomocnikiem, dokładnie nie pamiętam. Potem straciłam pracę,której nie mam do dziś. Lukas Bank przeszedł w

kredyt ratalny - Lukas Bank

Witam, jestem studentką Politechniki Gdańskiej wydziału Zarządzania i Ekonomii. Piszę pracę magisterską na temat kredytów ratalnych w LUKAS Banku. W tym celu przeprowadzam ankietę: moje-ankiety.pl/respond-3448.html Uprzejmie proszę o wypełnienie ankiety osoby pełnoletnie, które brały kredyt

Re: czy komornik moze zabrac zasilek dla bezrobot

wniosek mam dwie karty w lukas banku jeszcze-również nic to nie dało.Mam 27 lat i 6 letniego syna.Kredyty zaciągnęłam na leczenie i życie-syn chorował średnio 4 razy w ciągu miesiąca dopiero po operacji przestał w miedzyczasie poroniłam dwie ciąże obecnie jestem już w 4 ciąży która jest zagrożona nie mogę

Bank

połączenie z kontem bankowym.

Bank jest aplikacją przystosowaną do pracy z wieloma profilami, które w razie potrzeby można eksportować do pliku.

Fakturka

Fakturka pozwoli nam prowadzić rejestr naszych klientów i wszystkiego, co u nas kupili.

Fakturka jest też darmowy i bez problemu dopasujemy wygląd naszej faktury do pożądanego przez nas.

Fakturka wydrukuje nam też przelew do banku, czy też jakąkolwiek

PROSPERmag FREE

PROSPERmag FREE to nowoczesny, zintegrowany system obsługujący fakturowanie, magazyn, sprzedaż, zamówienia, kasę, bank, rozrachunki i wiele innych modułów..

PROSPERmag FREE oparty jest w całości o wydajną, bezpieczną i nowoczesną bazę danych SQL.

Angielski - praktyczny kurs Useful English

, życiowych sytuacjach, np. rozmowa o pracę, otwieranie rachunku w banku, kupno telefonu komórkowego i inne.

Angielski - praktyczny kurs Useful English zawiera filmy wideo, animacje, dialogi, wiele różnorodnych ćwiczeń oraz nagrania wyłącznie native speakerów.

Personel Madar

Personel Madar to aplikacja wspierająca pracę w działach kadrowo - płacowych.

Personel Madar pozwala na rozliczenie płac, kadr oraz rejestrację czasu pracy. Aplikacja wyposażona jest w cztery moduły, które łącznie odpowiadają za te działania: Płace (obsługuje

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - praca w lukas bank