Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Student skonstruował protezę kolana za 20 USD

Coś mi się wydaje że pomylono tu dwa pojęcia - tytanowa proteza kolana to coś co wszczepia się zamiast kolana zniszczonego przez propces chorobowy i pacjent pomyka na własnej nodze (endoproteza). Proteza na zdjęciu powyżej to zwykła proteza udowa, pewnie może być i ze zlota, bez znaczenia, byle

PFRON

ciocia po operacji kolana (proteza) i mając drugie kolano przed taka sama operacją stara sie o orzeczenie stop niepełnospraw - to dostanie na pewno druga sprawa to mozliwosc dofinansowania/refundacji rzeczy pomocnych w rehabilitacji (rowerek stacjonarny) i rzeczy ułatwiających funkcjonowanie - np

błędologia sportowa

zabezpieczyć, specjalnie przygotowana dla żużlowca orteza ..." ? Czy zawsze, jeśli próbuje czytelnik czytać coś ze sport.peel, musi widzieć kwiatki tego typu? To jakaś orteza polszczyzny? „... kolano miała chronić specjalnie przygotowana dla żużlowca proteza ..." „... kolano miała

Student skonstruował protezę kolana za 20 USD

Ten student może dostać kulkę w łeb za konstrukcje taniej protezy, bo jest to nie na ręke producentom tytanowych.

Student skonstruował protezę kolana za 20 USD

spokojnie. doda sie certyfikaty bezpieczenstwa, atesty itp i cena skoczy do 9 tys USD. Banda pasożytów tego tak nie zostawi.

Student skonstruował protezę kolana za 20 USD

Jeżeli na społeczeństwach bogatych spoczywa jakaś odpowiedzialność, to właśnie taką pomoc jesteśmy winni biednym.

Student skonstruował protezę kolana za 20 USD

Rozwiązanie kupią od niego za grosze korporacje, wdrożą do produkcji, i zaoferują - za jakieś 1600$ za sztukę. NFZ i zagraniczne odpowiedniki zapłacą, przekona je do tego sieć świetnie opłacanych przedstawicieli medycznych. -- Nie płać za oprogramowanie!

Re: Kontakty z urzędami i urzędnikami

A co do obu nóg i pracy. Pracowałem kiedys w pewnej fabryce Bardzo dużej. 2 500 ludzi. Głównym magazynierem był starszy już facet, który nie miał obu nóg do kolan. Tylko protezy. i to mu nie przeszkadzało pracować. Poruszał się na tych protezach bez żadnej laski i kul. Chodził tylko w trochę

Re: Student skonstruował protezę kolana za 20 USD

Potrzebne jeszcze są pewnie różne certyfikaty dopuszczające taki produkt na rynek. Koszty takich badań też muszą być spore.

Re: Student skonstruował protezę kolana za 20 USD

wynalazł taką protezę. Jedynie sprzedaż wynalazku przez uczelnię i zrzeczenie się praw do własności tego studenta może zaowocować zablokowaniem produkcji. Z drugiej strony proteza za 20 dolarów nie ma tych wszystkich nowinek co ta za 10 000 więc nie widzę problemu. Kogo nie stać - np. ludzi w trzecim

Re: Student skonstruował protezę kolana za 20 USD

Coś o tym wiem. Niestety wymyślenie to dopiero początek drogi i to bardzo łatwy w porównaniu co jest dalej. Teraz zaczyna się walenie głową w mur. Problem, że tego typu "innowacje" to wszyscy mają w tyłku. Bez kasy nie ma produkcji, ani sprzedaży.

Re: Student skonstruował protezę kolana za 20 USD

;uwolnić orkę", są natomiast głónie w swerze małego ryzyka i nakładów. => Może jakieś wnioski: Ta proteza nie będzie sprzedawana po 20$/szt (jeśli wogóle taki był zamiar), nawet jak będzie wykożystany efekt skali. Będzie tak jak z OLPC, wpierw narobili smaka, zachęcili polityków do robienia obietnic

Re: Kontakty z urzędami i urzędnikami

grzech_o_1 napisał: > A co do obu nóg i pracy. Pracowałem kiedys w pewnej fabryce Bard > zo dużej. 2 500 ludzi. Głównym magazynierem był starszy już facet, który nie mi > ał obu nóg do kolan. Tylko protezy. i to mu nie przeszkadzało pracować. Porusza > ł się na tych protezach bez

Re: Brak zawiązków zębów stałych

Moja córka nie jest wcześniakiem, a tez ma różne cuda: podniebienie gotyckie, zgryz krzyżowy boczny, fałd oczny, elfie uszy, koślawość kolan i inne pomniejsze. Skierowano nas nawet na badania genetyczne, ale odpuściłam. Miałam ucznia w szkole bez zawiązków zębów stałych i nosił protezę. Moja

Re: zmierzcha coraz później

w Dworze Artusa "Koncert dla Michała" organizują a powód dobry i chyba niejeden człowiek się tam znajdzie Michał urodził się z dziecięcym porażeniem mózgowym. Mając 18 lat wygrał walkę z nowotworem złośliwym kości kolana, co niestety przypłacił amputacją prawej nogi. W wieku 28 lat

Pasażerka na Okęciu potraktowana jak terrorystk...

rozebrania się praktycznie do naga, tak jak w opisanej sytuacji nie pozwalają siąść na krześle, co w przypadku osoby ze stabilizatorem kolana nie jest konieczne a w przypadku osoby z protezą stanie na jednej nodze, bez butów, półnago w tłumie może być uciążliwie. TYLKO W POLSCE JEST TAKI POZIOM SK...SYŃSTWA!!!

Re: Zachowanie obsługi w restauracji

odstajace uszy, krzywe, grube nogi, duze czolo itp trzeba starannie ukrywac. jak np odstajace uszy, duze czolo dziewczynkom zakrywalo sie dlugimi wlosami, grzywka, a chlopcom obcinalo sie "do pol-uszu", krzywe nogi to spodniczki za kolana bo jak mini to niemilosiernie skrytykuja "

Re: Jeśli ktoś porównuje in vitro z wszczepieniem

Jak zaczną produkować protezy mózgowe, wszysce czytelnicy wyborczej będą musieli z nich skorzystać! Po co księdzu kolano? No nie...? Wyksztalciuchy? Po co Polikotowi mózg?, Po co homosiowi fiut?

Re: No a quiz?

9/10 w obu ;-) . Ale w tym ekstremalnym, przyznam, kilka odpowiedzi drogą eliminacji - np. protezy kolana to wtedy nie było możliwości zrobić, oko byłoby bezsensowne, uchem nikt by się nie przejął, więc zostaje jedna odpowiedź. W "normalnym" poległam na tytule powieści, właściwy wydał mi

Re: Odnalazlam... te zyczenia...

m.maska napisała: > Hahaha.... a teraz sie wsciekniety przypial do protez... zabawne, pewnie ma nie > pelne info - komu by sie proteza przydala i to juz od lat wielu, zeby nie stras > zyl otworem gebowym... a kto jednak sie na takowa zdecydowal.... w sytuacji skr > ajnej mozna tak

Re: Bramy wjazdowe do centrum

trzymających się stołków. Cytuję : "Co nie padło z ust urzędników: te bramy to są PROTEZY, wciskane kolanem (bo na kompleksową przebudowę zgody i kasy nie ma) na ulicach, które były równo przeorane 4 lata temu, na modłę "autogerechte stadt", wbrew obowiązującym dokumentom. A osoby za to

Re: Odnalazlam... te zyczenia...

Hahaha.... a teraz sie wsciekniety przypial do protez... zabawne, pewnie ma niepelne info - komu by sie proteza przydala i to juz od lat wielu, zeby nie straszyl otworem gebowym... a kto jednak sie na takowa zdecydowal.... w sytuacji skrajnej mozna tak jak to wsciekniety, zapuscic szczotke i ukryc

Re: "Chciałabym mieć ciągle okres". Dziewczyny ni

Super riposta naprawdę dziekuję. Niszcz sobie i swoim dzieciom dalej stawy i nie ucz jak powinno sie wykonywać ćwiczenia, a juz w wieku 40 lat zaczniesz cierpieć, pierwsze protezy kolan, później bioder, bóle barków i szyi. Rób co chcesz, ale reszty nie zmuszaj do szkodzenia sobie.

Re: Bebok się ujawnia.

Drodzy forumowicze, wiem już, że nie mam nogi, nie musicie zaprzeczać. Nie mówcie mi, że to, co wyrasta z mojego biodra, to udo, kolano, łydka, kostka, stopa, to noga - ja przecież wiem. Chciałabym mieć kogoś, ale skoro bez nogi nie jest mi to pisane, trudno, będę siedzieć na forum dla kulawych i

Re: Nie daję sobie już rady!pomocy!

żeby mieli czas na przemyślenia chciałbym zabić im osobę którą bardzo kochają. Może by coś zrozumieli (oczywiście dopiero po latach) * A nawiasem mówiąc bywa, że wszystko jest możliwe. Mam na myśli młodego chłópaka z anglii alpinistę który straciłobie nogi (tak gdzieś do kolan) i uparł się, że będzie

Re: Okdyrłem szpachlę i co?

Proteza kolana, no no no :) Nie no, wprawiłeś mnie w szampanski nastrój. -- Suwałki żądają dostępu do morza!

Re: Hashimoto - a uczucie braku równowagi

Euthyrox jest takim samym "preparatem leczniczym" jak proteza dla człowieka bez nogi. Euthyrox jakoś mnie nie leczy a biore od 1,5 roku. On tylko "zastępuje" częśc tarczycy zjedzonej przez hashimoto. No a poniewaz hashi ciągle ja zjada musze nadal podwyższac dawki, bo inaczej

Łąkotka sztuczna jak własna

czyli pozostala cześć to cena "robocizny" i mocowań tych łąkotek. Cena tego zabiegu równa jest cenie protezy kolana. Czy warto? Do jakiegoś wieku zapewne tak, na starość raczej już nie.

Re: Niepełnosprawny na motocyklu ?!?

w Wawie jezdzi gosć bez prawej nogi (ucięta w okolicy kolana), jezdzi z protezą. Stracił w wypadku. więc sie zdarza -- Kochanie. Jubiler już był zamknięty. Ale kupiłem Ci jogurt.

opieka-na jedno, podział majątku-po równo

mamę, mimo, że jest również mieszkająca w tym samym mieście druga córka. Młodsza siostra mamy wpada co najwyżej raz na kilka miesięcy na kawę, wożeniem babci do lekarzy, na rehabilitację, codzienną opieką zajmuje się moja niemal 70 letnia mama, sama z problemami zdrowotnymi (m.in. proteza kolana i

Re: Panie nizinierze

maciek to jest takie tlumaczenie ksiedza wujka, wezcie przyklad z projektantow projektujacych protezy nozne (kolana, hehehe): jak zmiana jest "w miare podobna do zeszlorocznej to nie trzeba atestu". Wtedy robi sie kilka infinitezymalnych iteracyjek po ktorych kolano staje doopa bez

Re: Odnalazlam... te zyczenia...

m.maska napisała: > m.maska napisała: > > > Hahaha.... a teraz sie wsciekniety przypial do protez... zabawne, pewnie > ma nie > > pelne info - komu by sie proteza przydala i to juz od lat wielu, zeby nie > stras > > zyl otworem gebowym... a kto jednak sie na

Re: Odnalazlam... te zyczenia...

m.maska napisała: > Hahaha.... a teraz sie wsciekniety przypial do protez... zabawne, pewnie ma nie > pelne info - komu by sie proteza przydala i to juz od lat wielu, zeby nie stras > zyl otworem gebowym... a kto jednak sie na takowa zdecydowal.... w sytuacji skr > ajnej mozna tak

duże cyce fajne som :)

ale żeby zaraz sobie protezę robić :)??? -- Alkohol niszczy skórę głównie na łokciach i kolanach...

Re: to nie ból , to depresja życia...

-- słabiutko pod względem diety. NieopatzrNIe jakiś odcisk na dużym palcu stopy i nastąpił stan zakażenia- ucieto palec. Minęlo trochę czasu- ucięto wyżej do kolana- jeszcze trochę i powyżej kolana- to bylo już najszczęśliwsze- bo choroba jakby kilka lat uspokoiła się, miła protezę nauczył się

Re: Do naprawdę znających problem dzieci

trochę papierków, pierwszym w całej ścieżce jest zlecenie od lekarza, lekarz miał wypisać corce zlecenie na wózek aktywny (operował ja wielokrotnie -biodra/kolano ), wypisał kod z protezy bodajże oka :P) -- ZSzM http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/aj/bi/e83n/A8WTTObXAoZ7NOGD9X.jpg

Re: Wikul, zawsze twierdziłłeś

numerek ma dany uczeń. Przykłady można by mnożyć i wspomnieć o niemłodej pani, która stwierdza w jednej z reklam, że wie, iż dzięki preparatowi do protez będzie miała piękne, ładne ząbki, co w pewnym wieku brzmi po prostu niestosownie i śmiesznie (pomijam już fakt, że poza tym jest to zwykła tautologia

nie zgadzam się

Absolutnie się nie zgadzam i z artykułem, i z przedpiścą. Pacjenta przed operacją powinien zbadać ten lekarz, który go operuje. Wybrać metodę operacji, wybrać - w tym przypadku - rozmiar protezy, sprawdzić czy jest itp. Omówić postępowanie przedoperacyjne, plan rehabilitacji po operacji itp

Re: Jeśli mogę, to proszę o pomoc.

Ja proponuje obciac nogi od kolan w dol i zrobic sobie takie protezy jak ten slynny biegacz. Wtedy mozna wybrac naprawde chude protezy...

Re: Chześcijaństwo jest nośnikime pozytywnych war

Ateizm to zdolnosc samodzielnego myslenia, a nie doczepianie sobie protez do wlasnego kalectwa. Chodzenie o kulach to nie jest wartosciowsze chodzenie niz bez. Serio zwyczaj klekania przed malunkami ma jakas wyzsza wartosc? Chyba taką, zeby prezes PIS mogl krzyczec : musimy powstac z kolan. Tylko

Amputacja obu nóg- długie

Mój tato rok temu miał amputowaną nogę poniżej kolana. Nastąpił przykurcz, noga długo nie chciała się goić, nie dostał protezy. W listopadzie rozpoczął rehabilitację i przygotowywano go do założenia protezy jednak nie doszło do tego w końcu. Zaczęła za to chorować druga noga i dziś została również

Re: artroskopia dobry specjalista

> jest kandydatką do protezy kolana Proteza kolana w młodym wieku? Proponuję zmienić ortopedę, niestety nie znam nikogo godnego polecenia w Twoich stronach.. :-/

Re: mentalista final

przemyślaną koncepcję co do Red Johna czy dopiero się ona wykluwa. A co do snów o RJ, to kiedyś śnił mi się on sam - miał długie czerwono-rude, gęste włosy, ciemne okulary i odciętą na wysokości kolana nogę z doczepioną drewnianą protezą :D Bez protezy wyglądał jak tatuś Angeli z Bones - no, kolor włosów też

Re: Porażka.. Nawet skurcze ze zmęczenia go nie z

Chyba raczej Ty się nie zastanowiłeś nad tym, co piszesz, bo o biomechanice to chyba masz mierne pojęcie. Koleś nie ma nóg od kolan w dół, a nie od pasa w dół. Protezy zastępują mu łydki, ścięgno achillesa, stopy, ale uda ma swoje i jego chociażby mięsień czterogłowy jest o wiele bardziej obciążony

Re: Europa broni Polaków

właśnie proteza ideowości w postaci kato-zabobonu jest w Polsce bardziej potrzebna, niż gdziekolwiek indziej? A prawactwo będzie takie protezy właśnie obsługiwać - dzisiaj były (miejmy nadzieję na zawsze były) poseł Marek Jurek znowu przytulił się do PISSdy prezesa Kaczyńskiego. Obaj zadeklarowali, że w

Re: czytając o morderczych treningach

sciegien w kolanie ACL i MCL, bedzie miala operacje, pozniej rehabilitacje, za kilka miesiecy wroci na stok, zeby trenowac do olimpiady w przyszlym roku. Liste kontuzji ma juz dluzsza niz liste medali pomimo, ze ma dopiero 28 lat, ale to jest cecha osobowosci i ryzyko, ktore Ci wyczynowcy podejmuja. Za 20

Re: proponuję

natura jednak wystawila i ma dzis dwie protezy; jedna biodra, druga kolana. Ale i to dopiero od niedawna. Wniosek: nie nalezy uogolniac. -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/9/ie/gf/mxda/aIfrGA8JA5xKlk8FwA.jpghttp://s16.rimg.info/c6a5fe8fcd923ebeb91769127aa5a922.gif

amputacja nogi

Czy ktos z was mial taki przypadek? Mama ma miec za 2 tyg usuniecie nogi pod kolanem, po bajpasach i jak to jest po opercji? Jak dlugo goi sie taka noga? Czy starszej osobie da sie wrocic do samodzielnosci? tz z kulami, proteza? Pliz o jakies info...

ja.

Zaakceptować, wewnętrzne piękno, przecież dużo ludzi ma ten problem!, bla bla bla... gdybym miała jeden krzywy ząb, zamiast tego co mam, chyba poszłabym na kolanach do częstochowy, a nawet i dalej. Na ortodontę jestem za stara, żeby robić za free (23 lata, ja się pytam kto to ustalił, że tylko

Re: to ja dziekuje

. Najbardziej produktywne (oplacalne ) dla szpitala sa protezy. Czyli zamiana pacjenta w cyborga. Najpierw sie operuje jedno biodro, potem dla wyrownania kolejne , potem kolana po kolei albo odwrotnie. Moj rekordzista mial miec wymieniany juz 4-y staw. Wiek nie gra roli. Najstarsza pacjentka do protezy miala 99

Re: pytanie o kolana...

A mój otropeda chce mi zrobić protezę kolana... 25 lat temu zerwałem więzadła w kolanie. niestety dowiedaiłaem się o tym 6 lat temu gdy zacząłem jezdzić ( uczyć sie) jezdzić na nartach. wczesniej zdiagnozowano i usunieto mi tyłko łekotke. I tu zaczął się mój problem... bo pokochałem narty. I co

Re: Na tropach sakralnych zagadek - w Częstochow

? Nie wiem. Ja pamiętam z dzieciństwa, że bałam się niektórych świątyń, ceremonii. W kaplicy jasnogórskiej tak właśnie było. Ciemno, ta tajemniczość, doniosłość. W dodatku wota wiszące na ścianach - kule, protezy, rączki, nóżki, oczka... I ludzie czołgający się na kolanach dookoła ołtarza. W tamtych

Re: jak wadza takie pieski (psioki)

Zapraszamy do Poniatowej,termin oczekiwania na implantację protezy biodra,kolana 2-3 miesiące oczywiscie na NFZ.

Re: Piotrek prosi: Dajcie mi protezę, to przebieg

> Proteza całej nogi czyli z wyluszczeniem stawu biodrowego tyle nie kosztuje?? t > o ty facet chyba na allegro kupujesz. Tyle NIE kosztuje. W Niemczech kanadyjka ze zwyklym kolanem kosztuje 9Keuro. Z C-legiem, dwadziescia kilka. W Polsce 10 lat temu ze zwyklym kolanem kosztowala mniej niz

Re: Zwichnięcie stawu skokowego - rokowania!!!

Trafiłem do prywatnej kliniki, zlecono dodatkowo tomografię. Okazało się, że proteza nie będzie potrzebna. Czeka mnie za to artroskopia dwustronna (przód i tył) i najkrócej mówiąc odgruzowanie. Jeżeli leczysz się w NFZ, to lekarz nie skieruje ciebie na zabieg, ponieważ wykonanie tego zabiegu w NFZ

Re: No cóż, lepiej żeby nie ucinali i pozwolili u

Jeśli ktoś nie wie co to jest zakrzepica żył to nie powinien się wypowiadać w temacie! Mój tata poszedł do szpitala na wstawienie protezy sztucznej żyły i przez głupotę lekarzy już nie wrócił. Czemu? Ponieważ lekarze nie zrobili usg żył przed operacją,mimo,że leżał w szpitalu tydzień przed, a

Re: Oj grzebie sobie Tusk i jego świta,

Dokładnie tak, Sapiens. Ale im chyba chodzi o to, żeby ci których stać leczyli się z własnych, bo tak jest taniej. Mój tatko kolejkuje po protezę kolana w NFZ, na prywatną operację go nie stać. Myślałam o wyjściu - my płacimy za zabieg a NFZ zwraca za protezę. Gówno , bo na protezy NFZ nie ma

Re: Służba zdrowia na cenzurowanym...

rehabilitacji po łbach we szpitalu po endoprotezie, a reszta samodzielnie i wiency po chińsku. Brałam pół roku temu. I po cholerę tak marnować protezy?! Bym ojca nie zawlokła do mojego gościa, to by dalej kulał, a tak przetruchta 5 km i gra w badmintona, a na nartach jeździł po 6 godzin dziennie jak na Tygrysa

Jak zbudować stronę www dla firmy. Można użyć t...

Ale robicie ludziom wode z mozgu. Lepiej to wykasujcie bo jeszcze jacys naiwniacy w to uwierza. Te serwisy sa tylko od wyciagania kasy ze skapcow, ktorzy inaczej nic by juz nie kupili. Zreszta z taka proteza serwisu www nic nie osiagna i zniecheca sie na zawsze (codziennie kilkaset domen sie

Re: chondromalacja rzepki

Mnie po pierwszym zastrzyku sterydowym tez kolano bolalo przez 2 dni.Dostalam 3 x, jedna dawka na tydzien.I bylo coraz lepiej.Bol przeszedl.Pozatym trzeba jeszcze podawac zastrzyki typu synvisc 'na chrzastke' ( bez sterydow).Mialas robione USG kolana, rezonans? Moze to jest nie tylko kwestia

Re: amputacja nogi

Przede wszystkim - WSPARCIE. Wujek mojego chłopaka miał amputowaną nogę od kolana w dół (cukrzyca), ale się strasznie zdołował. Przestał wychodzić z domu, nie chciał zakładać protezy, jego wiekowa ciotka przychodziła mu gotować i sprzątać bo on mówił "Nie dam rady".. A jest wielu ludzi

Re: Łękotka wynik USG ...

jeżeli nawet mieliby ci ją usunąć to jest coś takiego u nas jak rekonstrukcja łękotki - zakładają tzw. kolagenowe rusztowanie które potem obrasta właściwą tkanką w naszym kraju to nowość ale lepsze to niż mieliby ci wyciąć całą i zostawić kolano na zniszczenie... Albo wszczepienie protezy łękotki

Re: Dramat w Kielcach. Próba porwania niemowlaka

Ładuj go w kolano a on ma protezę, co tragedia rodziny Olewników i święto Konstytucji ma z tym wspólnego, no chyba że motyw ?

Re: Snofu

protezy obu kolan i jeździ rowerem, bo przejście 200 metrów to męka. Na nartach z nami jeździł i to było, ofszem, imponujące. Lecz to, co wyprawiał na weselisku... Odwalił dniufkę na parkiecie , wyeksploatował kupę pań, w tym do cna 3 młode żyrafy, wzbudził podziw młodych samcuf... i o własnych siłach

Re: Przeszłość dręczy kandydata PIS na prezydent

Tylko jak to się ma do tego -> wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8414086,Wybil_napastnikowi_zeby__Oskarzony__bo_zle_sie_bronil.html Tutaj gościa wsadzą do paki bo użył młotka w obronie jak był na kolanach z odpadniętą protezą, a taki jackiewicz dostał umorzenie. Gdybym ja to zrobił to

Re: Skad nadaje przyglup proamerykanski?

niechlubnym rekordzistą Pięć lat czeka się tu na operację protezy kolana. Aby zoperować zaćmę ró wnież trzeba uzbroić się w cierpliwość. Wolny termin u endokrynologa? "Luty 2020 roku" Tego w necie jest od groma. Czy ktos moze powiedziec temu propagandyscie,rodem z PRL,ze w

Jak wzmacniać mięsień?

Dzis mąż wyszedl ze szpitala po artroskopii. Mąż ma usuniętą przed 20 laty łąkotkę i okazalo się, że musi mieć protezę kolana (a ścislej to polowy kolana). Lekarz nic nie kazal robic, zadnej rechabilitacji/ prądów, itp., twierdząc, ze nic to nie da, kolano jest zniszczone i trzeba portezę. Czy

Re: Europa broni Polaków

diabollo napisał: > Tak się właśnie zastanawiam nad tą moją myślą i co raz bardziej mi się ona podo > ba. > Może tu jest właśnie pies pogrzebany? I właśnie proteza ideowości w postaci kat > o-zabobonu jest w Polsce bardziej potrzebna, niż gdziekolwiek indziej? > > A

Re: Problemy z dyktandami:(

Czasami bardziej pracochłonne dla uczących. Dzieci dyslektyczne nie powinny być uczone czytania metodą głoskowania, a sylabową. Inaczej uczą się słówek w językach obcych. Trzeba im pomóc znaleźć 'protezy', żeby mogły obejść te swoje niedoskonałości. Gdybym swojego czasu - zaniepokojona dziwnymi i

Re: Bol kolan przy wchodzeniu na schody

Młotek gumowy w rękę i tłuc się po głowie profilaktycznie ;))) Moje kolana też wyglądały normalnie ;) Też użo jeżdziłam na rowerze i uprawiałam b.dużo sportu. Też stan zdrowia miałam idelany, z wyjątkiem takiego samego bólu jak Ty. Mogę się założyć, że masz chondromalację !!! No, ale jak

Re: Niepełnosprawny na motocyklu ?!?

trypel napisał: > w Wawie jezdzi gosć bez prawej nogi (ucięta w okolicy kolana), jezdzi z protezą > Stracił w wypadku. > więc sie zdarza Zdarzać sie na pewno zdarza, tylko pozostaje kwestia oznakowania, powinna byc jakas specjalna dla motorów. Kolega "samochodowy" mial

Re: prosba o..nietypowe karty

Monet wygląda na zaburzenie asymetrii – lewa strona nie nadąża za prawą, albo jest krótsza, czy przykurczona. Nie wiem dlaczego, ale mi się akurat lewa strona pokazuje bo dociągnęłam Księżyc. 6 Monet to też czasem jakieś usztywnienie, proteza, gips. No i 7 Monet wymaga czasu. Typowa rehabilitacja

S-7 do poprawki

Czyli jak to było na spotykaniu z Łomiankami razem: www.lomianki.info/document.php?did=3180 Skopiuję ciekawsze wypowiedzi ( przepraszam autora za wykorzystanie tekstu bez jego zgody) : NIEZALOGOWANY: #obserwator 2 2013-10-24, 20:43 Ponawiam wypowiedź z wątku pod Państwa tekstem o "protezie

IAAF nie chce Pistoriusa w sztafecie

Przygladajac sie tym protezom nie moge ustalic z jakich miesni ten czlowiek korzysta. Czy sa to prostowniki kolana, czy moze posladkowe wielkie ktore prostowalyby w stawie biodrowym?? Jakies sugestie, dodatkowe informacje?

Re: Amputacja nogi i czesci biodra!!! GG: 4483032

Jak amputuja noge nad kolanem to proteza jest mozliwa a w tym przypadku to nie wiem.

Finansowanie operacji - pytanie

Czy może mi ktoś wyjaśnić co można zrobić w takiej sytuacji ? Zaznaczam, że mogę się mylić ;) z racji nie-do-informowania. Mam wizję wstawienia protez do obu kolan. A jestem w b.młodym wieku i bacząc na okres używalności takich protez - wymagałoby to kilkukrotnych operacji w OBU nogach

Re: naprawde dobry ortopeda w olsztynie?

zrobiłam u.s.g. kolana,wynik był porażający:chrząstka z cechami chondromalacji III/IV ,łękotka ze zmianami degeneracyjnymi, w obrębie dołu podkolanowego torbiel bakera. czekam pół roku na artroskopię kolana w szpitalu wojewódzkim,szpital miejski jest za wstawieniem protezy kolana !panie doktorze

Strój po amputacji nogi.

Niedawno na skutek wypadku amputowano mi nogę w połowie uda. Nauczyłam się już chodzić o kulach, przyzwyczaiłam do spojrzeń na ulicy. Na protezę jeszcze za wcześnie, bo wszystko musi się dobrze zagoić. Przed wypadkiem chodziłam prawie tylko w spódnicach do kolan. Uwielbiam je. Mam pytanie: co

skandynawskie protezy ortopedyczne-potrzebuję info

W sierpniu przeszłam amputację nogi powyzej kolana i musze zainwestowac w protezę. Poszukuję osób, które chodzą na protezach skandynawskich. Czy mozecie mi o nich opowiedziec? Jak się chodzi? Ile kosztują?

Re: Narciarskie MŚ. "Bjoergen bez leku nie przebi

jest sprinter, który stracił nogi na wysokości kolan. Biega na protezach, które sprężynują, osiąga na nich czasy w okolicach 10s / 100m. Chciał startować na olimpiadzie, nie dostał zgody MKOL. Ciekawe jest też to co powiedziała w tym tygodniu Majdic (cyt. z pamięci): "albo twoje ciało ci na to

Re: szukam naprawdę dobrego ortopedy

Te wszystkie informacje uzyskasz od lekarzy oddziału ortopedii. Z tego co wiem to protezy bioder i kolan wykonuje tam 3-4 lekarzy i wszyscy robia to dobrze. Jazda na rowerze jest dobrym ćwiczeniem.

Ortopeda Zakrzewski z Międzylesia

Czy ktoś zna tego Pana doktora? Lub oddział ortopedyczny w szpitalu Międzyleskim (dawny wojskowy), ul. Bursztynowa. Bardzo proszę o informacje, moja mama ma mieć tam robioną protezę kolana, ponoć bardzo trudna operacja, a nic nie słyszałam i nie mogę znaleźć o tym szpitalu i Panu doktorze.

Re: nawiasem mówiąc sajara

to absolutnie nieprawda studia - robione często na kolanie, czasami pod konkretnego inwestora - przewidują funkcje, które weryfikuje czas.. Lata lecą i okazuje się, że np strefy przemysłowej nie ma i nie będzie, a brakuje miejsca na funkcje mieszkaniowe. Wnioski NIEZGODNE ze studium przechodzą

Re: chondromalacja rzepki

. cwiczyłam i z obciazeniem i bez, do tego prądy/krio/ultradżwieki i ... fantastyczne plastry, którymi obklejano mi kolano ;) Nie jestem specem w tej mierze, mogę mówić tylko co mi przekazywano. Przy chondromalacji - jeśli ubytki nie są duże robi się (przed protezą) zabieg osteotomii. Warunek 1 - ubytki

Re: BÓL KOLANA! proszę o szybką odpowiedź !

, że nie zrobiłam odpowiednio wcześnie artroskopii będę mieć wszczepiane protezy kolan, bo ... tu cytat: "za późno się Pani zgłosiła".

Pacjenci-rekordziści na Polskiej Liście Kolejkowej

Ja mieszkam juz wiele lat w Niemczech.I prawie codziennie-czytajac wiadomosci z Polski-dziekuje Bogu ze mnie do Niemiec wyprowadzil.Mam zuzyte kolana, bo przed robota nie uciekalem.I kolana sa tak zuzyte, ze musze dostac protezy.Lekarz dal mi dwa miesiace czasu na decyzje, ktore kolano najpierw

Re: rodzice

no wiesz, to ze rosnie nie powinnio byc usprawiedliwieniem dla niekupowania protezy. moja kolezanka z podstawowki nosila proteze nogi prawie ze od urodzenia (bo jej noga sie konczy na kolanie) i jakos jej rodzice nigdy nie zrezygnowali z kupna protezy bo "przeciez za dwa lata urosnie

Ten pan nie miał kolegów w PiS.

Gość portalu: edek napisał(a): > Tylko jak to się ma do tego -> wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8414086,Wybil_napastnikowi_zeby__Oskarzony__bo_zle_sie_bronil.html > > Tutaj gościa wsadzą do paki bo użył młotka w obronie jak był na kolanach z odpa > dniętą protezą, a taki

Re: Z czystej ciekawości pytam:

uczyć... Jak jest w tym wypadku? Autorka sama wie najlepiej i prędzej z niechciejstwa niż z jakichś problemów fizycznych, jej się nie udaje jeździć na manualnej skrzyni. PS. Dziadek mojego kolegi, z protezą lewej nogi (od kolana) daje radę jeździć z manualną skrzynią biegów... nie przesadzajmy zatem

Re: Mariusz C. skąd oni go wzięli?

wtedy również etatowiec odczułby dramatyczne pogorszenie swojego statusu finansowego. ZUS zdrowotny opłacam sama, więc leczenie chemią miałabym bezpłatne, jak każdy ubezpieczony. Protezę dostałabym taką samą jak Ty, finansowaną przez NFZ. Kolega w podobnej sytuacji jak ja z powodów zdrowotnych nie

Re: Po amputacji...

Ja tak w skrócie opiszę sytuacje mojego ojca. Ma amputowaną nogę pod kolanem, czyli kolano zachowane. Miał 78 lat i był tak strasznie załamany że to się nie da powiedzieć. Wszystko to kwestia czasu, pomału małymi kroczkami i zapewnieniami jak bardzo jest dla nas ważny z wózka inwalickiego po

Re: do posiadaczy endoprotez

powinno raczej brzmieć czy to wszystko jest możliwe z endoprotezą stawu kolanowego.odp brzmi niestety nie zawsze. Kolano jest bardzo skomplikowane biomechanicznie i różne rzeczy mają duży wpływ na funkcję.poza tym same protezy nie są jeszcze najlepsze.Ale znam kilka osób które jeżdżą na nartach tańczą itp

Re: jakiego ortopede polecacie w tarnobrzegu?

W Tarnobrzegu nie ma dobrego ortopedy , jeden zadowolony a to dziwne, zdecydowana większośc ocenia żle pracę poradni ortopedycznej w Tarnobrzegu i oddziału płukania kolan. Biedni pacjentci z powikłaniami po artroskopii i wszczepach protez bioder ( ropne kolana i biodra ) szukają

Re: Po amputacji...

Uff, bałam się że na tym forum nie udziela się odpowiedzi dotyczące raczej kwestii psychicznych. Jeśli wolno zapytać: Na jakiej wysokości była amputacja? (tu: powyżej kolana) Po jakim czasie można z wózka przejść na protezę? Orientacyjnie, bo domyślam się, że są to kwestie indywidualne I

Re: Narciarskie MŚ. Trener Norweżek chce ukarania

Abstrahujac od sytuacji Justyny i jej tekstow powiem tak: dlaczego do startu w normalnej olimpiadzie nie zostal dopuszczony zawodnik, ktory nie mial nog od kolan w dol i poruszal sie za pomoca protez? Przeprowadzone badania wykazaly, ze te protezy sa w sumie skuteczniejsze niz naturalne stawy

No Kogut, doigrałaś się !

Czyż nie ostrzegałem ? Ty mi, stara babo palec środkowy wonczas pokazałaś ? Po pysku obiciem groziłaś ? A teraz co ? Paka na horyzoncie ! Doigrałaś się ! A było na kolana paść ! A było głowę popiołem posypawszy, z przeprosinami gnać ! Było się pod Bandytyzmem swojem ręcami obyma podpisać ! A tyś

to nie wyobrazenia to rzeczywistosc

nie masz pojecia, jak dlugo dzisiaj na dobrym oddziele stacji intesywnej mozna utrzymac beznadziejny przypadek przy zyciu, ile badan diagnostycznych sie wykonuje, aby postawic prosta diagnoze, ile kosztuja diabetycy (coraz mlodsi) i jak kosztowna jest ich terapia. te protezy stawu biodrowego lub

Niepełnosprawny narciarz trenuje na lodowcu

Niepełnosprawny narciarz trenuje na lodowcu

Zdjęcia - proteza kolana

Zdjęcia - proteza kolana