Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

senzz-najgorszy model quinny :/

była problemem, cena super atrakcyjna przy poprzednich bo chciała 60f dodatkowo była folia quinny i kocyk quinny w tym samym kolorze co wózek. Udało się wysyłkę załatwić i za jakiś tydz miałam go w domu...Pierwsze wrażenie...jaki on jest ogromnyyyyy...dlaczego...Stelaż jest bardzo szeroki i rączka

Re: nestor quenne, quinny senzz, babyactive el ni

Z tych trzech bez żadnej wątpliwości wybrałabym Quinny Senzz. -- Dawid (15.01.2011 r. godz. 3:00 - 54cm, 3500g)

Quinny Senzz

http://img114.imageshack.us/img114/7456/29624157.jpg http://blogs.babble.com/droolicious/wp- content/uploads/2009/09/quinny_senzz.jpg

Re: nestor quenne, quinny senzz, babyactive el ni

wózka (Senzz i Nestor to zupełnie inne typy) ale może faktycznie któryś z Baby Joggerów, może Bugaboo Cameleon, Quinny Buzz lub Speedi - nie twierdzę że są idealne ale każdy będzie pewniejszy od tu podanych.

quinny senzz - co sądzicie o tej spacerówce

Znalazłam wczoraj w ofercie quinny.eu wózek spacerowy senzz, zastanowiła mnie tylko cena ponieważ spadła o połowę. Czy ten wózek w cenie 699zł jest wart uwagi? Moze któraś z Was miała do czynienia z tą spacerówką albo zna kogoś kto taką ma? Na zdjęciach wygląda fajnie. pozdrawiam Marta

Re: Quinny senzz posiadam :)

Ja woziłam 6 miesięczną córkę w Senzzie, tylko na podnóżek patent wymysliłam, żeby nózki nie wisiały. Ale masz już tą wersje poprawioną? Bo poprawiona miała wyjść w takiej nowej kolorystyce www.quinny.de/de-de/kinderwagen/quick-use/senzz a ty masz w tej starej co ja jeszcze kupowalam. Mam nadzieję

Quinny senzz z gondolą,fotelikiem-jak się sprawuje

Prosze o opinie użytkowniczek jak spisuje się Quinny senzz z gondolą i fotelikiem? Czy jesteście zadowolone? Jaka gondola pasuje do tego stelażu najlepiej, bo jeśli chodzi o fotelik to stawiam na maxi cosi. Szukam generalnie wózka na małym, zgrabnym i lekkim stelażu, myslicie że będzie to dobry

Re: quinny senzz

www.kiddies24.de/shop/product_info.php?info=p3660_Quinny-Senzz---LAGOON-2010.html Ogólnie fajny, ale ten daszek (bo ciężko to budką nazwać) mnie wogóle nie przekonuje :( A.

Quinny Senzz - widzial ktos?

Widzial ktos na zywo wozek Quinny Senzz? Jestem ciekawa, jak duze jest to siedzonko. Czy zmiesci sie tam drobne, ale wieksze juz dziecko? Czy ta budka da sie naciagnac? I czy jest glosny jak jedzie? Czy robi wrazenie takiego plastwikowego wozeczka, czy porzadnego? -- Pinik forum

Re: wys rączek w Quinny Senzz?

a zapomniałam napiać, że wraz z wymianą stelaża zmienia się też kolorystyka, więc jak poczekasz i będziesz kupowała to dostępne będą nowe kolory www.quinny.com/ot-en/strollers/senzz choć mnie osobiście bardziej podobały się te szare - miałam szaro-koralowego (czerwonego)

Re: Moje cuda :D

quinny senzz Fakt, zawartośc teutonii największą uwagę przykuwa :)

Re: dzięki

z quinny to jeszcze senzz nadaje się pod fotelik, ma pojedyncze kółka

QUINNY SENZZ- kupiłam i jestem zachwycona:)

Wczoraj odebrałam mojego wymarzonego Quinny Senzz i chciałam sie podzielić refleksjami:) wózek jest rewelacyjny, w realu wyglada 1000 razy lepiej niz na zdjęciach. jesteśmy już po pierwszym spacerku i: prowadzi sie rewelacyjnie, leciutko, jest cichy, nic nie trzeszczy, ma spory koszyk, rozkadane

Re: quinny senzz adaptery :(

acha i jak się uszkodził hamulec to wózek tak obciachowo terkotał jak nim jechałam... -- www.suwaczki.com/tickers/gyxwdf9h3m91mjkp.png

Re: quinny senzz adaptery :(

napisz do serwisu, powinni ci sprzedać. Kupiłaś używany, a nie wiedziałaś, że one mają wadę z hamulcem ;/ -- marit larsen - if a song could get me you

Quinny Senz Windstopper

Hej, wiecie gdzie kupie takie boczki do Senza: www.kiddies24.de/shop/en/Quinny-Windstopper-fuer-Senzz-DOTTY-GREY-2012::13347.html www.bebemarket.bg/en/item/Accessories/Senzz-Windstopper-Dotty-Grey---Quinny-7239.html

Quinny Senzz :)))

oto zdjęcia mojego Senzza. Kolor STAR http://i47.tinypic.com/s6j242.jpg http://i45.tinypic.com/fo2nfo.jpg

nestor quenne, quinny senzz, babyactive el nino???

zastanawiam sie nad tymi wozkami, mieszkam w angli ale chce kupic wozek w polsce wiec musi byc dobry bo z reklamacja bedzie ciezko i mozliwosc montazu maxi cosi, ma byc lekki, duzy koszyk, 4 kolka. myslalam oquinny senzie ale wyglada plastikowo na zdjeciach, nestor quenne nie ma adapterow do maxi co

Re: quinny senzz adaptery :(

no nie wiedzialam a to chodzi ze tak ciezko sie wciska chamulec??? -- http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv7385hljm4u.png http://www.suwaczki.com/tickers/zem320mmgsul9ah5.png

quinny senzz adaptery :(

własnie stalam sie posiadaczką tego wózka niesetety nie byly adaptery dołaczone czy wiecie moze gdzie mozna do tego wozka adpatery dostac? przeczepalam cale allegro ebaya i nie ma :( -- http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv7385hljm4u.png http://www.suwaczki.com/tickers/zem320mmgsul9ah5.png

Re: quinny senzz adaptery :(

to ty mnie teraz zalamalas :( eh a ja nie mam bo uzywany kupilam i nie wiem dlaczego nie byly dolaczone pytalam czy moze chce mi osobno sprzedac ale sprzedajacy powiedzial ze nie ma :( -- http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv7385hljm4u.png http://www.suwaczki.com/tickers/zem320mmgsul9ah5.png

Re: quinny senzz adaptery :(

Załamalaś mnie - w zeszlym tygodniu wyrzuciłam na śmietnik bo wózek odeslalam do reklalamcji bez nich, a że wózek nie wrócił a one walały mi się po domu to razem z folia pzreciwdeszczową wyladowały w koszu na smieci. A swoją drogą to dziwne bo ja dostałam w komplecie z wózkiem.. -- www.suwaczki.co

Re: Quinny senzz posiadam :)

Mi się senzz bardzo podoba, ale boję się hamulców. Prze hamulec (i wage) sprzedałam slaloma reverse , więc dla mnie wadliwy hamulec to PORAŻKA -- http://th1222.photobucket.com/albums/dd500/Austin_Candler/th_cute_panda.gif

Re: Quinny senzz posiadam :)

czekaj czekaj bo nie wiem czy mi się nie porąbało, to ty kupiłas zappa xtra? Jak hamulec w senzz poprawili ? -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/0/hc/wi/tjcq/iz9yAWTHDJ29scx5AA.jpg Weronisia 18.05.2007

Re: quinny senzz adaptery :(

To że się wciska cięzko to jedno, ale główny problem to był jak hamulec zablokowalam i gdy wcisnęłam drugi przycisk odblokowujący to hamulce były nadal zablokowane i wózek stał jak wryty, więc ja "na hama" stawiałam nogę na kole i cofalam zablokowane koło w tył aż coś pyknęło i mozna było

Re: Quinny senzz posiadam :)

No tak raczej ;) Ja ten wózek wzięłabym dla 10 cio mięsięczniaka nie mniej -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/0/hc/wi/tjcq/iz9yAWTHDJ29scx5AA.jpg Weronisia 18.05.2007

Re: Quinny senzz posiadam :)

no niezbyt ja jeszcz musze do niego dokupic takie przedłuzki do budki i ci powem szczerze to mi bynamniej sie wydaje ze moja Natala jeszcze za mala jest do niego.... -- http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv7385hljm4u.png http://www.suwaczki.com/tickers/zem320mmgsul9ah5.png

Re: Quinny senzz posiadam :)

tak mam xtra :) i senzza :) a hamulec baaardzo ciezko idzie :( mój m jest zachwycony senzzem a ja mam mieszane uczucia do tego wózka -- http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv7385hljm4u.png http://www.suwaczki.com/tickers/zem320mmgsul9ah5.png

Quinny senzz posiadam :)

dzisiaj przyszedł mam kolor nature czyli zielono szary jak ma ktos pytania na temat tego wózeczka chetnie odpowiem :) -- http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv7385hljm4u.png http://www.suwaczki.com/tickers/zem320mmgsul9ah5.png

Re: Quinny senzz posiadam :)

ja kupilam uzywany wiec raczej wymienic stelaza nie da rady co do podnózka to to ma podnózek? bo ja mam pod podnuzkiem taki jakby uchwyt i myslalam ze to po to zeby tam do kosza ten podnózek nie wszedl :p własnie próbowalam to jak mala posasdze to on sie osówa ale mi to w sumie nie przeszkadza jak

quinny senzz

a jak Wam się podoba nowośc od Quinny? www.quinny.com/quinny/productdetail.aspx?id=87 w o-baby ma kosztowac 242,95 euro. sporo. jakbym miała kupowac drugi wózek dla roczniaka, to chyba ten wygrywa. fajnie, że ma rozkładane oparcie.

Re: nestor quenne, quinny senzz, babyactive el ni

Baby Jogger City Mini, Teutonia, podobny do nestora ale o pewnej jakości to Jedo Fyn, Easy Walker Quatro

Re: nestor quenne, quinny senzz, babyactive el ni

a w życiu, żadnego senzza, to najgorszy model z rodziny quinny, toto kompletnie się nie podbija! nie wiem może speedi -- Wózkomania

Re: nestor quenne, quinny senzz, babyactive el ni

z autobusu wysiadać tyłem przy 3 kołowcu, miałam wiele wózków 3 i 4 kołowych i każdym wychodziłam tyłem, po prostu jest bezpieczniej -- Wózkomania

quinny senzz & quinny zapp xtra

fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/2634518,2,1,CIMG4652.html -- http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv7385hljm4u.png http://www.suwaczki.com/tickers/zem320mmgsul9ah5.png

Re: nestor quenne, quinny senzz, babyactive el ni

buzz i speedi maja 3 kolka, nie lubie ich bo widze jak dziewczyny wysiadaja z autobusow i sie wozek chwieje na boki;/ chce koszyk duzy i latwo dostepny, nie kubelkowe siedzenie wiec bugaboo odpada;/ sama nie wiem co mam kupic;/ -- http://www.suwaczki.com/tickers/2nn33e3ki562k1jv.png Aniolek III.2

Re: nestor quenne, quinny senzz, babyactive el ni

może m&p mylo? 4 koła, mały po złożeniu, bardzo komfortowy dla dziecka, jak i w użytkowaniu? możesz zobaczyć też m&p sola:) Jeśli nie spieszysz się, to niedługo ma pojawić się easywalker june - bardzo zgrabny wózek, mały,a le na pompowanych kółkach:) Jesli chodzi trójkołowce, to jestem ich fanką

zastanawiam się nad Yezz'em, a co z Senzz ?

dziwny ten yezz trochę, ale zaczynam nad nim myśleć :D nie wiem czy się przekonam, senzz bardziej mi się podoba a co jest nietak z quinny senzz ??? -- ================================================================== 1% dla Ingi ludzie.gazeta.pl/ludzie/0,120535,10446067.html?user=olcia82poz

Re: Quinny Senzz

http://www.puericulture-store.com/images/diapos/OC-7774-diapo- 4451.jpg http://www.puericulture-store.com/poussette-senzz-p-5790.html

QUINNY SENZZ PROBLEMY Z HAMULCAMI!!!

dalszym ciągu ale hamulce to ich słaba strona. Czy jest jakiś sposób na hamulce gazowe czy w Buzzach też zdarzały się takie problemy? Z tego co wiem to hamulce działają z tych wózkach na podobnych zasadach. Czy pozostaje mi tylko reklamacja? :( Aha pytanie jeszcze do użytkowniczek wózków Quinny...czy w

Re: quinny senzz

hmy - nie widze na stronie Quinny żadnej nowości... może źle patrzę, ale jak patrzę na wózki to jest to co było: Buzz, Zapp i Speedy. -- Justyna, mama Tereski (13.11.2006) i Ani (31.10.2008) picasaweb.google.com/JRJankowscy

Re: Quinny senzz z gondolą,fotelikiem-jak się spr

ja go uzwałam jako spacerwkę i jako stelaż pod fotelik i dla mnie był OK. Bardzo lubiłam ten wózek ale to nie był mój jedyny wózek. Uzytkowałam go w lato, wiec przewiewy mi nie przeszkadzały ALe jako jedyny wózek dla noworodka nie wyobrażam sobie...

Re: Quinny senzz z gondolą,fotelikiem-jak się spr

--Hmmm Mam w sumie sprzedaje i nie polecam Wozek oprocz innego wyglada ni nie ma ciekawego Budka ta podstawowa do bani krotka i nie chrobi przed wiatrem Jak sie rozlozy siedzisko taka jakby dyiura po bokah powstaje Oparcie na nozki nie jest regulowane! A jedyne co to sklada sie do w miare malych ro

Re: Quinny senzz z gondolą,fotelikiem-jak się spr

nie miałam, ale wydaje mi się, że wózek na tak małych kołach nie jest zbyt szczęśliwym wyborem dla noworodka...chyba, że będziesz spacerować po równych alejkach.... jakie masz wymagania oprócz niskiej wagi? wprawdzie w lekkich, wielofunkcyjnych wózkach nie mam doświadczenia, bo najlżejszy, jakim ud

Re: zastanawiam się nad Yezz'em, a co z Senzz ?

Dodam jeszcze że oryginalny "śpiworek" od senzz'a jest microskopijny chyba dla max roczniaka albo to jest przykrycie na nóżki bardziej bo mojej 3 latce zakrywał talko nogi od pasa w dół i tak musiałam rozsunąć suwaki na dole żeby jej nogi z butami wyjąć bo się nie mieściły. Używałam

Re: quinny senzz - co sądzicie o tej spacerówce

mam w sumie nawet prawie nowego sprzedaje jest super ale: nie ma regulowanego podnozka buda jesli nie dokupisz tylu jest mocno przewiewna noi nie jest zabudowany wozek wg mnie na lato lub na wypady do sklepu twardy oproc tego jest zwrotny fajnie sie sklada ma fajny design :) -- http://www.suwaczki

Re: wys rączek w Quinny Senzz?

a ten star pasuje dla chłopca? kiedy dostniesz ten nowy stelaz? -- wizaz.pl/akcje/vichy/glosowanie.php?id=133667

Re: wys rączek w Quinny Senzz?

wysokość rączki..znaczy się chcesz wiedzieć na jakiej wysokości od ziemi jest rączka czy chodzi Ci o cos innego?

Re: wys rączek w Quinny Senzz?

mam pytanie czym się będzie różnić ten stelaż? oprócz hamulców? bo te modele 2009 mają mieć wymienione hamulce. -- wizaz.pl/akcje/vichy/glosowanie.php?id=133667

Re: wys rączek w Quinny Senzz?

dokładnie o to mi chodzi chce porównać z buggsterem.Bo chyba wys nie jest regulowana? jaki śpiworek masz do tego wózka -- wizaz.pl/akcje/vichy/glosowanie.php?id=133667

Re: Quinny Senzz - widzial ktos?

www.youtube.com/watch?v=j-aEPLDWnU8 fajnie sie go składa i rozkłada, ale robi wrazenie plastikowego wozka. Chociaz calkiem spory, na zdjeciach wyglada na mniejszy.

Re: quinny senzz - co sądzicie o tej spacerówce

mam od miesiąca Senzza. Wózek jest super- zwrotny, świetnie się prowadzi, szybko składa (rzeczywiście jedną ręką), jest lekki, więc nie ma problemu z wkładaniem do auta, bardzo cichutko jeździ, itp. Mój 5,5 mies. synek uwielbia w nim jeździć. Rozkłada się prawie na płasko. Jeden minus to podnóżek,

Re: QUINNY SENZZ PROBLEMY Z HAMULCAMI!!!

emma6666 dziękuję...skontaktuję sie z nimi po weekendzie. Ja jednak zapraszam użytkowniczki Senzza do dzielenia się przeżyciami. Czy tylko ja trafiłam na wadliwy model czy jest takich więcej? Pocieszcie mnie bo złapałam doła ze wózek za który zapłaciłam duuużo kasy nie wytrzymał dwóch tygodni :(((

Re: wys rączek w Quinny Senzz?

ja napaliłam się na ten wózek już w zeszłym roku ale na początku był drogi po ok 1400zł kupiłam buggstera teraz jednak chce senzza. Ja pisałam do producenta odnośnie stelaża zob co odp:) -- wizaz.pl/akcje/vichy/glosowanie.php?id=133667

Re: wys rączek w Quinny Senzz?

aha... nie mam śpiworka. Mój synek ma półtora roku i żadna siła na ziemi nie unieruchomi go w śpiworku ;) Kupiłam ciepły kombinezon z Cocodrillo i jeśli zdarzy się drzemka ( raczej się nie zdarza) to będe brała koc.

Re: wys rączek w Quinny Senzz?

tak wiem wczoraj go zamówiłam w bobowozki a dzisiaj Pani mi dzwoniła że wszystkie wozki zostały odesłane do Holandii bo bede wymieniac hamulce. A czy ten wózek głosno jedzi po bruku? -- wizaz.pl/akcje/vichy/glosowanie.php?id=133667

Re: wys rączek w Quinny Senzz?

Z tego co pamiętam - bo juz go nie mam, dostałam zwrot pieniędzy po reklamacji - to było 105 cm, ale jeśli chodzi o kupno to na ten moment odradzam - poczekaj aż wymienią stelaż na teki w którym hamulce będą działały bez zarzutu (sprawa około 2 m-cy).

Re: wys rączek w Quinny Senzz?

> a ten star pasuje dla chłopca? > kiedy dostniesz ten nowy stelaz? No ja mam synka więc pasuje ;) A kiedy dostanę nowy stelaż , nie wiem. Jak wypuszczą nowe wózki do sprzedaży. Na razie ich nie ma, wszyscy czekają gdyż do Holandii pojechały wszystkie Senzzy jakie były w sklepach, nie tylko

Re: wys rączek w Quinny Senzz?

Ja rozmawiałam z facetami z serwisu w Katowicach i oni powiedzieli ze z tego co wiedzą to mają wejść całkiem nowe stelaże bez wad fabrycznych. Na pewno będa te hamulce modyfikować w tylko sobie znany sposób. NIe wiem. Na pewno nie będą łatać tego co było bo mój był naprawiany i też to nic nie dało n

Re: wys rączek w Quinny Senzz?

Jeżeli masz na mysli zwykła kostkę brukową kamienną to hmmm.... generalnie jak każdy wózek spacerowy, jak mu padł hamulec to słychac było taki "terkot" i było to trochę obciachowe :) Ale na bruk to on raczej się nie nadaje ze wzgledu na kiepską amortyzację, strasznie trzęsie tym wózkiem.

Re: wys rączek w Quinny Senzz?

magdaomar napisała: > dokładnie o to mi chodzi chce porównać z buggsterem.Bo chyba wys nie jest regul > owana? > jaki śpiworek masz do tego wózka tak jak napisała Lucyna wysokośc rączki jest 105 cm. Nie jest regulowana. Jednak mnie się wygodnie go prowadzi, mam 170 cm wzrostu, mąż 185 i

Re: QUINNY SENZZ- kupiłam i jestem zachwycona:)

Wygląda fajnie i jakość też pewnie super bo to quinny. Powiedz jak to oparcie, ono się rozkłada na zupełnie płasko, a podnóżek? nadaje się dla niemowlaka, jak oceniasz? Pytam z czystej ciekawości, bo wózeczków już nie potrzebuję...

Re: QUINNY SENZZ- kupiłam i jestem zachwycona:)

Mnie sie tez calkiem podobal w sklepie. Budka mniej, bo malo chroni wg mnie, ale widzialam gdzies w necie juz takie doczepiane powiekszenie do tej budki, ktore bym napewno do tego wozka dokupila, bo fajne. -- Pinik forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=12633469&a=16469939

Re: QUINNY SENZZ- kupiłam i jestem zachwycona:)

budka na zdjęciu, które zamieściłam jest naciąnieta na maxa, jesli chodzi o pałąk to nie mam pojęcia, wczesniej jeździliśmy buzzem i pałąk nie spełniał żadnej roli dla mojego dziecka. Waga to ok 8 kg, zlożony bez problemu wnoszę na 4 pietro.

Re: QUINNY SENZZ- kupiłam i jestem zachwycona:)

Oto filmik www.youtube.com/watch?v=M0O_0daeL4Q&feature=related Trochę ta budka dla mnie kontrowersyjna. Wydaje się że nie da się jej naciągnąć do przodu. A jak waga? I jest pałąk do dokupienia?

Re: QUINNY SENZZ- kupiłam i jestem zachwycona:)

oparcie ma 3 poziomy i ostatni rozkłada się praktycznie na płasko, gorzej jest z podnóżkiem bo niby mozna go podnieść, ale nie ma blokady i przy cięższych nóżkach trochę opada. Mój synek ma 10 miesięcy i jak dla niego jest super.

Re: QUINNY SENZZ- kupiłam i jestem zachwycona:)

tak jak obiecałam wklejam fotki fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/2281820,2,1,S6303003.html fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/2281821,2,3,S6303006.html jeśli chodzi o amortyzacje i podbijanie to jest spoko, jeździliśmy dziś po polach i dał radę:)

Re: QUINNY SENZZ- kupiłam i jestem zachwycona:)

Londella przyłączam się do Twoich zachwytów nad Senzzem. Ja kupiłam go dzień po Tobie i zakochałam się bez pamięci ;)Bardzo ładny wybrałas kolor...ja mam kolor Star :) Także kupowałam w ciemno jednak zaufałam marce i się nie zawiodłam. Koleżanka pisała ze miała jakieś problemy z hamulcami ale podejr

Re: quinny senzz kiedy wejdzie na rynek?

Mi się nie podoba - ale to pewnie dlatego, że nie lubię takich 'kosmicznych' wózków. No i kubełkowa spacerówka dyskwalifikuje ten wózek.

Re: quinny senzz kiedy wejdzie na rynek?

swietny wozek!! bardzo mi sie spodobal, ciekawy jak bedzie w uzytkowaniu,czy te male kolka pjedyncze na dodatek sie sprawdza.. -- http://www.suwaczek.pl/cache/88f6317395.png

Re: quinny senzz kiedy wejdzie na rynek?

Fajny, ale czemu nie mogli kurcze zrobic podnozka regulowanego... znow kolejny wozek ze "zwisającymi nózkami"... Zastanawiam sie tez jak jest z kółkami - czy sa głośne. No i czy jest amortyzacja.? I ciekawe jakie sa wymiary - jak wysokie jest np oparcie - do jakiego wieku starczy? Na plu

pomilak

Jeśli senzz Cię interesuje, to chyba to jest ciekawa cena? allegro.pl/wielofunkcyjny-quinny-senzz-j-buzz-zapp-wyprzedaz-i1953862491.html

Re: Senzz pod fotelik? Proszę o opinie użytkownic

Nie, to ten stary model. Nowe wolne od wad to takie: www.swiatwozkow.pl/advanced_search_result.php?keywords=senzz&osCsid=12b3013b1aabbfbd32be36cbc79bf4cb&x=0&y=0 A wadliwe to takie: (chociaz niby później miały poprawiony ten hamulec, ale pewności nie ma) www.quinny.pl/senzz/kolory.aspx

Re: Wymiana wózków dla zabawy:)czemu nie:) POZNAŃ

No i co z tego, że po całej PL:D Myśmy się swego czasu z Sylki wymieniły - ona ze Szczecina ja z Katowic:D Każda dbała jak o swój i wsio było ok:) mamadawidka1 kiedyś pożyczyła mi quinny senzz i chwała Bogu że go nie kupiłam - byłam napalona na nowy:) Teraz koala też mi użyczyła swego MBmini i

Senzz pod fotelik? Proszę o opinie użytkowniczek

Czy Quinny Senzz to dobry pomysł jako stelaż pod MC Cabriofix? Czytam, że sam stelaż ma 5,7 kg, to chyba mniej niż Zapp? Myślałam o właśnie o Zappie, ale poleciłam go koleżance i nie chciałabym kupowac tego samego ;), albo Nunie Pepp, ale niska bardzo jest, a ja mam 178cm, a mąż jeszcze więcej. Ten

Re: jaka spacerówka składana "jedną ręką"

Quinny senzz jest fajny ale zastanawia mnie ta jego budka. Wydaje sie malo funkcjonalna. Mozecie sie wypowiedziec na ten temat?

Zdjęcia - quinny senzz