Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

rak skory u psa

Mam 13-letnia suczke kundelka lekarz stwierdzil u niej raka skory ma 5 guzow w tym 1 w wezlach chlonnych , powiedzial tez ze choroba postepuje agresywnie .Bylam w szoku .Lekarz zaproponowal operacjie powiedziel ze bedzie rozlegla a co do rokowan to nie moze jednoznacznie powiedziec jak dlugo sunia

Pies ma raka w nosie

poszukuje osob ktore mialy problem z rakiem w nosie u psa.Pies mial brokoskopie i wyszedl rak w nosie.Zajmuje 2/3 kanalu.Propozycja ze strony lekarza : operacja z usunieciem czesci kosci nosa lub laser ,ktory tez nos uszkodzi.Piesek ma 13lat chce mu pomoc ale nie zameczyc, moze ktos ma lepsze

Re: rak skory u psa

prof. Roman Lechowski, Warszawa dr n.wet. Wojciech Hildebrand, Wrocław lek. wet. Leonard Gugała, Szczecin dr n. wet Dariusz Jagielski, Warszawa dr n. wet Marcin Nowicki, Olsztyn dr n. wet Adam Brodzki, Lublin dr n. wet Aleksandra Sobczyńska-Rak, Lublin lek. wet Zbigniew Kieza, Gdańsk lek. wet. Violetta

Mój pies miał raka

ktoś przychodził do niego... Właściwie decyzję podjęliśmy ale on zdążyłem lekarza przywieść.... To był naprawdę wspaniały pies.... Prawie pół roku go nie ma.

Dzięki za fusy

oby się uchował. Poprzedni pies, lab rasowy roku nie dożył. Rak chwycił.

rak prostaty u psa

dzis zobaczyłam, że znajomy pies-staruszek, który 1.5 roku temu miał wycięty spory guz na boku (za żebrami) ma jakby opuchlizne u dołu jamy brzusznej (przy 'siusiaku'), z obu stron do tej pory bylo dobrze, nic mu po tym guzie nie odrastalo na zewnatrz, choc poniewaz guz podczas operacji duzo

Re: zwiazek w ktorym jest dobry seks nigdy

Marek, psy w tym typie bardzo czesto umieraja na raka. Z tego co czytalem zaleznosc pomiedzy nowotworami i ciaza suk nie jest udowodniona.

Re: pies, dziecko, znajomi - co robic?

nie, jestem pełnosprawna :) nie no, super pies, pokazał dziecku, gdzie raki zimują, przeciez włascicielka uprzedziła DZIECKO, ze nie lubi dzieci, paszcza co prawda, ale widac pies ma po pańci:)

Re: Stary umierajacy na raka pies i male dziecko?

temat wpływu flory bakteryjnej chorego na raka psa na rozwój dziecka :) Pozdrawiam Paweł Z.

rak jelit u psa

proszę mi powiedzieć, czy rak jelit u psa 10- letniego moze byc wyleczony? lekarz wstepnie stwierdzil, że to może być rak i chcę wiedzieć, czy można go wyleczyć...:(

Re: mój pies ma raka:(

Sliczny ten twoj piesek,widac ze z Julcią dobrze żyja.Co sie dzieje ze psy teraz tak czesto zapadaja na choroby ludzkie,koszmar.Mam nadzieje ze nie jest złosliwy rak i wszystko bedzie ok

Re: Fukushima Daichi

raka. Nawet psy umieraja na raki.....(Zachodnia Kanada i USA)

Stary umierajacy na raka pies i male dziecko?

Mam kolejny dylemat. Wewnetrzny strach matki przewrazliwionej oraz watpliwosci, czy nie przesadzam i nie wyolbrzymiam. Otoz czy jest w pelni bezpieczne przebywanie bardzo starego psa umierajacego na raka wlokniaka z malym dzieckiem, ktore nigdy przedtem nie mialo w zasadzie kontaktu ze

Re: Nie pal przy psie, bo zachoruje na raka

możliwości leczenia kotów czy psów. Przecież nie wszyscy grzebią w serwisach weterynaryjnych i nie wszyscy mają dostęp do najnowszej wiedzy z dziedziny medycyny weterynaryjnej, czasem nawet i praktykujący lekarze. Skoro macie jakieś "rewelacyjne" wiadomości na temat żywienia zwierząt

Re: hormonoterapia przy raku prostaty-PSA rośnie!

urologa zakrawa nieomal na próbę zabójstwa. Jak można u pacjenta z PSA = 100 zaniechać pełnego 'staging', czyli oceny stopnia zaawansowania i rozprzestrzenienia nowotworu, zmierzającej do ustalenia, czy pacjent się jeszcze nadaje do interwencji przy pomocy chirurgii i/lub agresywnej radioterapii

Znaleziono Yorka

Znaleziona yorka-piesek w okolicach ul.Witkiewicz Raków.Piesek nie mial obroży. Ze stanu uzebienia wynika że jest starszym psem. Śierść dluższa, ogon obciety. Maść brązowo-szary. Piesek wystraszony, lekliwy i osłabiony.

Re: Mam takie pytanie do admina forum...

???cy?c??y?? im takze naturalne drzenie rak przed dawaniem napiwkow. Hhheheheee!! Cudowny widok.......! -- Walesajacym sie psom, syjonistom, liberalom i demokratom wstep wzbroniony!

podejrzenie raka-chłoniaka u psa!!!!

Moj pies ma ogromnie powiekszone węzły chłonne, wyniki krwi są w miare ok, ma powiekszoną śledzione, wyniki rozmazu krwi mają być za kilka dni. Lekarze mówią ze w przypadku takich węzłów chłonnych to na 99% rak, pewnie chłoniak. Moje pytania: czy takie węzły przesądzają o raku? I jeśli tak jest

Re: Guz u owczarka

Malo wiesz na temat psa. Duzo ludzi ma psy ,a o nich wiedza niewiele. Na temat guzow I raka u psa poczytaj ksiazki Huldy Clark . Mysle ze zmienisz zdanie.

Tak, tak Effciu:)

Niedlugo bedziesz musiala zachwycac sie, iz "genialny" Putin przejal Miedwiedkowo z rak babuszek. -- Melancholia kroczy za mna, niczym czarny pies.

Re: MSZ przeżarte rakiem korupcji

pies_na_czarnych napisała: > I obyło się bes agenta T. Nioooo. Ale peło przeżarte rakiem i tak.

Pies wykrywa raka pluc z dokladnoscia 99%

www.msnbc.msn.com/id/17345378/ Wymyslono cos podrecznego i taniego,co wykrywa raka pluc w 73% ale przy okazji ma te wade,ze wykrywa go tez wtedy,gdy go nie ma. Wech psa jest za to niezawodny,zeby go tylko nauczyli mowic. Ciekawe, czy wtedy nie stracilby wechu?

Re: pies ma raka.... czy to możliwe??

A moze to jednak nie rak czego życze twojemu psu i tobie -- beagle

Re: Psy potrafią wyczuć raka

Gdyby ludzie tak jak psy od mlodosci zajmowaly sie wachaniem moczu i tym podobnym, to na pewno rozpoznawalyby rak albo nie rak.A psy na pewno nie rozwazalyby czy sa madrzejsze od ludzi. Tylko czlowiek potrafi tak "zejsc na psy".

Re: zwiazek w ktorym jest dobry seks nigdy

jak byłam dzieckiem to psy umierały ze starości. teraz prawie każdy na raka. ja pochowałam już kilka egzemplarzy z tego powodu. My też zdrowsi nie rodzimy się, zważywszy że ludzkie ciąże podtrzymuje się i kobiety rodzą coraz później. -- "Zielononóżki to kury feministki. Robią co chcą, znoszą

rak odbytu u psa - szanse na leczenie?

Witam, chciałabym zapytać o możliwość przedłużenia życia naszemu jamnikowi szorstkowlosemu, u którego stwierdzono raka odbytu (możliwość operacji, powstrzymania rozwoju guzków?). Pies ma 11 lat, od ok. dwóch cierpi na problemy z okolica odbytu. Rozpoczely sie one od gruczolow okoloodbytowych

Re: Pies ma raka w nosie

Jeśli rak to jaki? Diagnozował onkolog czy "zwykły" wet? Jakie jest rokowanie po zabiegu?

Re: Pies ma raka w nosie

Ale skad wiadomo, ze to rak? Robili biopsje czy tylko sobie popatrzyli? -- Charty Ola i Wiktor

psy równiez przejmują na siebie raka

psy również przejmują na siebie raka i inne ciężkie choroby z osób które z nimi najcześciej przebywają, osoby obłożnie chore które nie mogą wyjść o osłabienia związanego z chorobą, im większy pies, tym lepiej, tym szybciej przejmuje na siebie chorobę, w ok 50% przypadków pies jest w stanie

Re: Pies ma raka w nosie

Piesek mieszka z osoba palącą? Co do decyzji to dowiedźcie się jakie są rokowania. Jeśli po operacji pies mógłby żyć w miarę normalnie to może warto to zrobić.

Re: Psy potrafią wyczuć raka

Pies sąsiadki wyczuł, że moja ciotka ma raka (żołądka). Ciotka przyjechała tylko na 2 dni, więc pies jej nie znał i nigdy jej nie widział, ani nie zobaczył. Przez drzwi wyczuł, że w naszym mieszkaniu leży chory i zaczął przeraźliwie wyć. Nigdy wcześniej nie wył.

Re: Rekonwalescencja mojej piesy

Witam Królowa buław na - nie, pies jest rozcięty, obolały, nie będzie fikał koziołków, potrzebuje spokoju. Księżyc to sen, dobry, zdrowy sen. Księżyc w Raku sprzyja snom, ciśnienie spada. Diabeł mi się nie podoba, może sobie będzie szwy wygryzać, czy jak? Bo swędzi? A pies to pies, jak swędzi to

Re: pies ma raka.... czy to możliwe??

-- moze byc rak,mam 3psy,1 juz uspilam z bolem,bo mial raka na glkowie sie zaczelo...tera jego brat ma juz narosla,nie mam sily go uspic.nie wiem co jest ale tez moj doberman ma cos nad okiem...............ale mi ich zal....... mama Laury ur.22 marca 2004 kliknij na LAURA kliknij na

Re: pies przy placu zabaw ( znowu)

ręce, labrador przyjazny, ale odkąd nosi specjalna obroze , ktora zapobiega ciągnieciu taki pasek przebiega przez pysk , to maja wiecej dystansu. Schodzą z drogi i nie wyciągają od razu rak nawet jesli pies zaczyna machać ogonem. Taki obroza canny collar. Wpis w Google i zobacz zdjęcia

Re: Psy potrafią wyczuć raka - dla naiwnych

My tu dyskutujemy psa i wech a nie rak czy tomografie Pies jest lepszy niz czlowiek (statystycznie) Ale ze statystyka jest matka glupich to juz wiesz ze chodzi o raka i nos a nie tomograf

Re: Jak pogodzić się ze swoją śmiercią..?

Nie poddawaj się! Inni mają rację! Mój pies zmarł na raka, nie chciała już walczyć, była wykończona... dlatego nie poddawaj się, bo... Wszyscy, którzy Cię znają będą bardzo płakać, na pewno. Walcz o życie! Tak wielu osobom się udało! Tobie też się uda!

Re: Psy potrafią wyczuć raka

chrakter rakowy Czy pies moze wykryc raka i miejsce wg mnie na sto procent Ci co dali temn artykol nie sa na tyle doksztalceni ci ja poniewaz nie maja do czynienia z tymi obserwacjami co my odnosnie pewnego urzadzenia, w ktorym to obsrwujemy zmiany teleportacji H u wody na zasadzie telefoni pomiedzy

Re: pies ma raka.... czy to możliwe??

Oczywiście, że jak najszybciej!!! W każdym razie nawet, jeśli to rak (czego nie życzę), jest duża szansa na wyleczenie. Moja szczurzyca miała nowotwór i weterynarz podjął się operacji. Teraz mała już nie pamięta, że w ogóle chorowała :) Jeżeli więc wyleczono z powodzeniem takie maleństwo, to co

mój pies ma raka

Pisałam wcześniej o sytuacji mojego psa w poniższym wątku: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=525&w=70898633 Teraz po badaniu wycinka z guza podejrzenia niestety się sprawdziły. Mój pies ma mięsaka. Jak realnie wygląda jego sytuacja? W internecie czytam różne opinie. Czy jest w ogóle jakaś

Re: Policyjny radiowóz pędził ulicami Ustrzyk pon

Podobno od tych suszarek, trzymanych na kolanach, psy dostają raka jąder. A od przykladanych do oka, raka mózgu.

Re: Zacofanie

nikodem123 napisał: > Szwedzi wybadali, że rak prostaty należy wycinać, a nie "uważnie się gapić". Nie kazdemu to moze odpowiadac, bo to jest ograniczenie aktywnosci zyciowej. Przeczytaj link ktory Ci podalem a nie czepiaj sie tylko testow PSA. Wiesz ile kosztuje terapia wiazka

Re: czar_bajry

Jeden palacz w miejscu dla niepalących też nie spowoduje u nikogo raka;) dlaczego lekceważenie zakazu wstępu dla psów przychodzi ludziom tak łatwo? przeciez chodzi o zasadę, a nie o wielkość kupy

Re: Psy od dawna potrafią wyczuć raka

mariola to ze pies wacha raka to "moj dziadek wyczuwal" ale dlaczego tego do dzis ogolnie nie wiemy w jaki sposob ?? Moze ty wyczytalas cos na ten temat?

Wspolczuje Gruzinom.

Ale trzeba sie koncentrowac na UKrainie - sa wszelkie szanse, by ja ostatecznie wyrwac z rak Kremla. Opor spoleczny wrecz zadziwia. -- Melancholia kroczy za mna, niczym czarny pies.

Psy od dawna potrafią wyczuć raka

SZkoda tylko, że już parę miesięcy temu o psach, które potrafią "wywąchać" raka czytałam. i to chyba w Focusie hehe, nieżle GW nie nadąża nawet za Focusem, gratulacje jeżeli chodzi o refleks dla Pana Autora

Re: rak odbytu u psa - szanse na leczenie?

Antybiotyk byl podawany ogolnie w zastrzykach podskornych - na karku i w udo. Wlasciwie to nie owa rana (ktora leczono antybiotykiem) jest w tej chwili dla nas problemem, ale fakt ze pies mimo iz podajemy mu "poslizgowa" diete, ma jednak znow problemy z wyproznianiem :(( Tzn. nie zalatwia

Re: Golden Retriever - nowotwór złośliwy

Ten temat był już kiedyś poruszany. Przeczytaj. forum.gazeta.pl/forum/w,525,59607337,59607337,rak_odbytu_u_psa_szanse_na_leczenie_.html

Re: czy jeszcze czytamy ????

Zaczęłam Grassa czytam z wielką ochotą . Piękne !!! Po polsku tytuł brzmi Turbot. Grassa uwielbiam choć nierówno mi się czyta. Blaszany Bębenek czytalam wiele razy , Idąc Rakiem znakomite i zaraz na drugim miejscu po bębenku Przy obieraniu cebuli Natomiast z trudem zmogłam Kot i mysz a Psie

Re: rak prostaty u psa

Wszelkie przerosty prostaty, zarowno nowotworowe jak i nienowotworowe, powodują zaburzenia w oddawaniu moczu u psów, a także kału (zaparcia na przemian z biegunkami). Dlatego dobrze byłoby zapytac właściceli czy pies nie ma problemów z oddawaniem moczu i kału. Do weterynarza z psem nalezy

Re: rak prostaty u psa

A jezeli sie jednak nie wybiora? Po pierwsze ludzie w PL nie maja czasem nawet pieneidzy na wlasne leczenie, po drugie wciaz uwaza sie, ze pies nie czlowiek, nie ma co nad nim skakac:( -- Gasofnia Forum Krychy, Baby i tajemniczej Szarej Eminencji:-)))

Re: Kołatanie serca + Bóle głowy od światła help

Tę kwestię znam jedynie z opowieści -> ... inny irydolog (polecony mocno) NIE rozpoznał raka... Powiedział choremu, że wszystko będzie dobrze... "...proszę przyjść za tydzień." Nie przyszedł, zmarł. Kiedy TO usłyszałam, zapytałam "moją" panią irydolog o raka właśnie

Re: Kołatanie serca + Bóle głowy od światła help

Myślę, że napisałam wyraźnie. To nie ja, to doświadczony irydolog stwierdził, że jego badanie pod względem raka NIE JEST PEWNE. W związku z powyższym nie bardzo rozumiem o czym mówimy... Wrzucamy piłki do tego samego kosza... Zresztą nie tylko rak. Irydolog nic nie powie na temat oka (o ile

Re: bardziej szkoda mi dzieci, niż twojego noska

Wolę, by dzieci sąsiada zdechły na raka, niż aby palący na balkonie fagas zwiększał ryzyko raka, czy choćby nerwicy u mnie i pozostałych, normalnych sąsiadów. Twoje mieszkanie - twój burdel. Możesz nawet robić kupy na twarz swoich dzieci, interesuje to każdego znacznie mniej, niż zatruwanie

Chory na raka chłopiec dostał psa, o którym marzył

Bardzo fajny pies, tez bym takiego chciała mieć.Zyczę ci długich spacerów z psiakiem, gdy juz będziesz miał protezę. A wiosna tuz, tuz.

Rak prostaty u psa- gdzie operować, czy jest sens

mój pies ma raka prostaty. Ostatnio w ogóle już po nocach nie śpi tylko budzi mnie i moją rodzinę, bo już nie wytrzymuje. Weterynarz chorobę rozpoznała bardzo niedawno. Konieczna jest operacja u psa, zresztą już druga, bo przedtem miał jakieś guzy, ale po udanej operacji już mu się nie wróciły

mój pies ma raka:(

dzisiaj się dowiedziałam:(. W srodę idzie na operację usunięcia.Nie wiadomo czy to co da, bo nie można stwierdzić czy on jest złośliwy czy też nie. Smutno mi.Mamy go tylko 3 lata, wzieliśmy ze schroniska jak miał 4.Tyle przeszedł:(. Raka ma na dziąsłach przy zębach, jeszcze je.Właściwie to nic po

Re: Pozegnanie z wozkiem

wprowadzono dekretu zakazujacego uzywania wozka powyzej 2 lat. zanim odpiszesz, to wez na rece 19kg spiace dziecko i sprobuj trzymac jeszcze psa na smyczy, torebke i jednoczesnie otwierac zamki w drzwiach. no szal normalnie. powinnam miec piec rak wiszacych do kolan bo to naturalne.

Re: czerniak u psa

Może już za puźnoź ale nie myśl wtakich sytuacjach o tym że psu może się coś stać tylko o stronach które pozwolą mu przeżyć właśnie dla ciebie mój pies Tina była w podobnym wieku kiedy dostała raka ale ona nie dostała drugiej szansy ,a twój pies jeśli będziesz najpozytywniejszą osobą na świecie ją

Nie pal przy psie, bo zachoruje na raka

dziękuję za artykuł w imieniu wszystkich zwierząt, które nie mogą zaprotestować i zmuszone są wdychać dym papierosowy. fotoforum.gazeta.pl/3,0,2059524,3,2,84517.html -- fotodiagnoza

hormonoterapia przy raku prostaty-PSA rośnie!!!

Proszę o informację co należy robić,myśleć..gdy po ponad roku skutecznej hormonoterapii Zoladexem ,gdy PSA nie przekraczało 1,35 nagle zwiększyło sie do 2,35.Wyjściowe PSA przed rozpoczęciem leczenia wynosiło ponad 100...Wyniki biopsji :T1c ,Gleason (3=3).tato leczy się u urologa,poza kontrolnymi

Re: hormonoterapia przy raku prostaty-PSA rośnie!

Więcej danych na temat wyjściowego "stagingu": - PSA >100 to już jest informacja o tym, że zaawansowanie może być znaczne; Czy były inne badania, przede wszystkim scyntygrafia kości, KT lub rezonans miednicy?

Re: mój pies ma raka

A jak tam stan opuszek? Czy psiak chodzi już bez problemu? Jak wyszło zdjęcie rtg kończyny czy oby na pewno nie ma zmian w kościach czy też stawach (czasami zmiany takie lubią przenikać)? Rozumiem, że chwilowy obraz klatki piersiowej jest czysty? A czy lekarze mówili, że dobrze byłby również wykonać

Sznaucerka - jak pomóc

w sobie dużo energii... 2). Gdy psica miała z 4 miesiące zaszłam w ciąże 3). Następnie nastąpiła przeprowadzka - panele były piorunujące dla psa, panika, kiepsko się poruszała, chodziła rakiem, w domu nie chciała się bawić, tylko spacer i jedzenie motywowały ją do wyjścia z legowiska. Próbowaliśmy

Re: Nie pal przy psie, bo zachoruje na raka

Czytałem w Nexusie , dwumiesięcznik ,artykuł na temat co sie znajduje w psich karmach : horror.Przemielone odpady zwierzęce włącznie z obrożami ,chipami itp.Dodając do tego wszelkiej maści poprawiacze smaku ,doprawiacze ... Również, czytałem artykuł na temat rasy psa berneńskiego ,otóż zauważono

Re: Nie pal przy psie, bo zachoruje na raka

A czy szanowni krytykanci uważnie przeczytali cały artykuł, czy tylko tytuł? Dr Jagielski (świetny onkolog zwierzęcy o wspaniałym podejściu do zwierząt - respekt!) wcale nie mówi, że palenie jest główną przyczyną nowotworów u zwierząt. Tytuł zaś jest typowym dziennikarskim zagraniem pod publiczkę, ż

Nie pal przy psie, bo zachoruje na raka

Nowotwory były zawsze, ale dopiero teraz ktoś zaczął je badać. Zauwazmy przy tym, że nie u nas, bo wg statystyk innych krajów przypuszcza się, że u nast jest podobnie. Stąd hipoteza, że szkodzimy zwierzętom paleniem jest jeszcze bardziej analogiczna niż zbadana. Beznadziejny artykul, beznadzie

Re: hormonoterapia przy raku prostaty-PSA rośnie!

Dzięki!Boję się ,że ciężko będzie z tą namowa taty...Ale myślę ,że warto spróbować .Co do utrzymywania w nieświadomości...myślę ,że tato już i tak coś przeczuwa,nie ciężko zauważyć ,że naświetlania odchodzą powoli gdzieś daleko...a tato ciśnie życie jak cytrynkę,każdego dnia,mimo choroby(a może właś

Re: Co TERAZ zawiera wasza torba?

W mojej: -portfel, -klucze, -mała kosmetyczka ( puder. Błyszczyki, krem do rak) -szczotka do wlosow, -gumka do wlosow, -chusteczki zwykle i nawilżające, -żel antybakteryjny , -mały śrubokręt, -klucz do prądu, -żel antybakteryjny, -woreczki na psia kupę, - dodatkowa obroze dla psa, -przysmaki dla

Re: Chory pies, kłopoty z wyproznieniem, odbytem.

adresów, ale tu www.weterynaria.slask.pl/uslugi.htm leczyłam swojego psa. Maj ą dobrze rozwiniętą onkologię. Mój psiak miał raka jelita, leczenie operacyjne. Na szczęście w porę trafił na stół bo bym go straciła gdymym jeszcze poczekałą. zdropwia dla zwierzaków!

Re: Nie pal przy psie, bo zachoruje na raka

Hehe. Znowu poproszę Cię o próbę poszukania profesjonalnej karmy. Są takie których certyfikaty umożliwiają przetwórstwo i składowanie razem z ludzkim jedzeniem. Dobra karma dla zwierząt nie posiada żadnych przypraw. I wiem to bo nie raz zdarzyło mi się spróbować :-P Z pozostałą częścią twojego post

Nie pal przy psie, bo zachoruje na raka

Sralis mazgalis :):):) Moze jednak by sie lepiej przyjrzeć co się daje do jedzenia pieskom i kotkom ? Co to za żarcie po przetwarzane a ile tam chemii , a to na smak a to na urodę a to na masę skolko ugolno .... o święta naiwności. Nie wspominając o czynnikach takich jak zanieczyszczenie środowiska

pies chory na raka

Moja suka ma raka sutka,od 2 lat, czy jest cos co moze jej szczegolnie zaszkodzic, jezeli chodzi o jedzenie.Ma 11 lat.

Re: Nie pal przy psie, bo zachoruje na raka

> Moze jednak by sie lepiej przyjrzeć co się daje do jedzenia pieskom i kotkom ? Zawsze możesz zacząć dawać psu / kotu profesjonalną karmę. W odróżnieniu od popularnych karm o nazwach zaczynających się na Whi... oraz Kit... które nawet wyglądem nie przypominają mięsa i mające w większości białko

Re: Rak rynkowego myślenia atakuje

majka_monacka! Popełniasz bardzo częsty błąd. Otóż "nie każdemu psu na imię burek" - wrzucasz wszystkie nowotwory do jednego worka, opatrujesz go wspólną etykietą "rak" i starasz się znaleźć jakąś wspólną przyczynę, mechanizm powstawania, czy co tam jeszcze. Właśnie terapie

Re: Nie pal przy psie, bo zachoruje na raka

zanieczyszczenie środowiska itd to > samo co u ludzi . ********************************* W istocie. Jeżeli nowotwory nie były dotąd wielkim problem, a pojawiły się nagle, to czy przyczyną stało się palenie - szczególnie w kontekście dość krótkiego życia psów i kotów oraz długiego przebywania w środowisku

Re: mój pies ma raka:(

piekny pies powodzenia na operacji niech psina zdrowieje! -- Najpiękniejszy dzień w moim życiu Emusia Emusia ma...

Re: hormonoterapia przy raku prostaty-PSA rośnie!

W tym cały problem...Tato nie chce słyszeć o innym lekarzu.Kiedy ponad rok temu chcieliśmy zrobić tacie prywatnie badanie PET (jesteśmy laikami,sami szukaliśmy informacji w jaki sposób "zbadać" czy nie wystąpiły ew,przerzuty...stąd akurat pomysł na owo badanie)Lekarz stwierdził ,że to bezs

Re: maz- luzak (luzne podejscie do higieny w kuch

to.niemozliwe napisał: > Nie myje rak, je z podlogi....Czy to pies? > Chodzi o traktowanie psa jak czlonka rodziny? ;-) O widze na goscinnych wystepach. Moze byc i pies, ale ze to forum 'kobieta' to mowimy o mezu, moze byc kochanek. Ale pies to dobry wtret, bo mozna z psem jesc na spolke

Re: hormonoterapia przy raku prostaty-PSA rośnie!

Podejście urologa leczącego twojego tatę moim zdaniem zagraża życiu pacjenta. Bóle kostne nie muszą, ale mogą być objawem przerzutów na kościec. Ojciec MUSI mieć wykonaną scyntygrafię, by to potwierdzić lub wykluczyć. Jeźeli miał przeprowadzony zabieg TURP (częściowa resekcja prostaty przez cewkę m

Krymskie zloto Scytow.

To oczywiscie drobiazg wobec mega-zlodziejstwa Rosji, ale ... cieszy. Okazalo sie, ze wspaniala kolekcja "zlota Scytow", na ktora ostrzyli sobie zeby rosyjscy historycy, zostala akurat wypozyczona i znajduje sie w bezpiecznym od moskalskich rabusiow Amsterdamie ! I zobacza ja, jak rak

Re: mój pies ma raka:(

Trzymam kciuki za psiaka i badzcie dobrej mysli...Swoja droga slyszalam, ze boksery czesto zapadaja na nowotwory:( -- gg 1493654

Re: mój pies ma raka:(

Psia bidulka :( Trzymam kciuki, żeby po operacji okazało się, że już jest wszystko ok! Poczochraj psinkę celem pozdrowienia :) -- --

Pies na raka...

serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2944988.html kupujcie psy...:) -- --- lovesick gg 5831718

Muszę uśpić psa :( Gdzie w Warszawie?

Mój pies jest nieuleczalnie chory na raka. Ma przerzuty na płuca i czuje się coraz gorzej :( W lecznicy powiedzieli, że operacja przedłuży mu życie najwyżej o miesiąc :( Nie chcę mu dokładać cierpienia w postaci operacji, kolejnych wizyt w lecznicy, których się bardzo boi, ani przedłużać na siłę

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - rak u psów